Хэт баян, хэт ядуугийн шалтгааныг ЖДҮ-ийн дуулиан хэлээд өглөө | News.MN

Хэт баян, хэт ядуугийн шалтгааныг ЖДҮ-ийн дуулиан хэлээд өглөө

Хуучирсан мэдээ: 2018.10.29-нд нийтлэгдсэн

РЕДАКЦИЙН ЗУРВАС - ЖДҮХС

Хэт баян, хэт ядуугийн шалтгааныг ЖДҮ-ийн дуулиан хэлээд өглөө

Хэт баян, хэт ядуугийн шалтгааныг ЖДҮ-ийн дуулиан хэлээд өглөө

Жижиг, дунд үйлдвэрийг хөгжүүлэх зориулалттай зээл зохих эздэдээ биш УИХ-ын гишүүдэд хамаатай компаниудад олгогдсон нь илчлэгдсэн явдал сүүлийн өдрүүдийн улс төрийн том шуугиан байлаа. ХХААХҮЯ-ны бүтцэд байдаг Жижиг, дунд үйлдвэрлэлийг хөгжүүлэх сангаас 950 саяас нэг тэрбум 400 сая төгрөг хүртэлх зээлийг эрх баригч МАН-ын гишүүд эрх мэдлээ ашиглан авч өмнө нь өөрөө удирдаж байсан, эсвэл гэр бүлийн гишүүн, ойр дотын хүмүүсийнх мэдэлд байдаг компанид өгсөн баримт дэлгэгдсэн.

Монгол улс газрын тос боловсруулах үйлдвэртэй болно, төмөр зам барина, малын махаа экспортолно, эдийн засгаа солонгоруулна зэрэг мөрөөдлөө ярьсаар тэр нь одоо орчин цагийн үлгэрийн төрөлд хамаарах шахсантай адил жижиг, дунд үйлдвэрийг хөгжүүлнэ гэсэн яриа үлгэр биш юмаа гэхэд улстөрчдийн олны өмнө хэлдэг амны уншлагын нэг болсон зүйл. Аль 1990-ээд оны дунд үеэс Европын холбооны ТАСИС хөтөлбөрийн хүрээнд Жижиг, дунд үйлдвэрийг хөгжүүлэх төсөл хэрэгжиж эхэлснээс хойш өнөөг хүртэл хөгжүүлнэ хэмээн ярьсаар байгаа ч, хөрөнгө хуваарилагдсаар байгаа ч хөгжсөн нь үгүй. Энэ хооронд олон улстөрч, эрх мэдэлтэн жижиг, дунд үйлдвэрийг амжилттай сайн хөгжүүлж, улс орны эдийн засгаа өөд нь татсан улс орноор чамгүй олон удаа газар дээр очиж үзээд ч хөгжөөгүй юм. Гадаадын зээл хөтөлбөр орж ирж байсан эхэн үедээ хэрэгтэй хүнд нь хүрээд, зорилгоо биелүүлж байсан ч эдийн засаг тэлж, төсвөөс хумсалж амьдрагчид төрд шигдсэн үеэс улстөрчдийн халаасны мөнгөний халхлагдсан хувилбар болон хувирсан нь ийнхүү гэрэл цохигдож байгаа нь энэ.

УИХ-ын гишүүн Б.Батзориг, Х.Болорчулуун, Г.Солтан, Я.Содбаатар, Ж.Энхбаяр, Н.Учрал нарын нэр энэ зээлтэй холбогдоод байгаа ч УИХ дахь Ардчилсан намын бүлгийн өнгөрсөн Баасан гаригт хийсэн мэдээллээр өнөөгийн УИХ-ын олонх болох МАН-ын гишүүдийн 80 хувь нь холбогдохоор байгаа ажээ. Сөрөг хүчин Ардчилсан нам энэ асуудалд тохирох арга хэмжээ авах шаардлагыг УИХ-ын дарга болон Ерөнхий сайдад хүргүүлж байгаагаа мэдэгдсэн. Ийм сайхан боломж гарч байхад дуугүй суух нь сөрөг хүчний хувьд алдас болох тул Ардчилсан намын бүлэг дуу хоолойгоо илэрхийлэх нь зөв ч жижиг дунд үйлдвэр буюу ЖДҮ гэсэн тодорхойлолттой зээл Ардчилсан намыг эрх барьж байх үед ч тараагдаж, улс төрийн зорилгоор ашиглагдаж байсан нь нууц биш.

ЖДҮ-ийн зээл яагаад улстөрчдийн шүлсийг гоожуулаад байна вэ гэвэл хүү нь ердөө гурван хувь, харин жирийн иргэн бизнес хийх зээлээ 30 хувийн хүүтэй авч байна. Олон нийтийн сүлжээнд тавигдсан нотлогдоогүй мэдээллээр зээлээ дамлан зээлж, хүүгийн зөрүү дээр тоглосон байх магадлал бий. ЖДҮ-ийн зээл авах нөхцөл, шаардлагыг хангасан жирийн бизнесмен энэ зээлийг авахын тулд зуучилсан, зөвшөөрөл өгч гарын үсэг зурсан, банкны салбараас гаргасан гээд шат шатанд нь зохих хувийг өгдөг, эдийн засгийн үр ашигтай төслийг нь эдгээр шат дамжлагад байгаа хүмүүс булааж авч өөрийн бизнес болгодог гээд нийгмийн сүлжээгээр цацагдаж байгаа мэдээллийг мухарлахыг иргэд хүсч байна.

Гэвч үнэн хэрэгтээ асуудал аль нэг намынхан олуулаа зээл авсандаа биш, тэрбум тэрбумаар тоологдох их хэмжээний зээл авсандаа биш. Нийгмийн шударга ёс алдагдсанд байна. Эрх мэдэлтэй, албан тушаалтай хүмүүст нийгмийн шударга бусаар илүүтэй хуваарилагдаж, төрийн дэмжлэг хэрэгтэй хүмүүст очихгүй байна.

Энэхүү зээлд хамрагдсан эрхэм гишүүний эхнэр нярайн асаргаа сувилгааны эмнэлэг нээсэн л байна шүү дээ гэсэн хэдэр жиргээг төрийн алба хашиж байсан жиргээч бичжээ. Мэдээж хүүхдийн эрүүл мэнд, нярайн асаргаанд анхаарал хандуулж болохгүй гэсэн үг биш, энэ сангаас гарах зээлийг ямар зориулалтаар, ямар хүмүүс, аж ахуйн нэгжид өгөх ёстой вэ гэсэн зорилгоосоо хазайсан, эрхэм гишүүний гэр бүлд энэ зээлгүй бол хоосон хонохооргүй байсан нь тодорхой. Нөгөө талаар энэ эмнэлэг нь мөнгөө төлөөд асаргаа авч чадах бядтай хэсэгт зориулагдсан, төрийн эрүүл мэндийн үйлчилгээ хэрэгтэй байгаа жирийн иргэд тэр эмнэлгийн үйлчилгээний зардлыг дааж чадахгүй. Хөрөнгөлөг хэсэгт зориулсан тансаг зэрэглэлийн бизнес сүүлийн жилүүдэд цэцэглэж, эдгээр тансаг үйлчилгээг хүртэгчид, тансаг эд барааг худалдан авагчид нь төрөөс хумслагчид болсон.

Нэг орон сууцтай хоёр орон сууцтай болж, хоёр машинтай нь гурван машинтай болж, нэг бизнестэй хоёр дахь бизнесээ эхлүүлж, энэ л хүрээнд хөрөнгө хуваарилагдаж, үлдсэн нь төрийн халамж, цалингийн зээлээр амьдралаа залгуулдаг хоёр туйлд хуваагдсан байдлыг улам өдөөж байгаагаараа ЖДҮ-ийн зээлийг хууль бусаар олгосон, авсан бүгд хариуцлага хүлээх учиртай. Хөрөнгөтэй нэгнийх нь хөрөнгө улам арвижиж, хөрөнгөгүй нэг нь улам ядуурч байгаа нийгмийн ангалыг үүсгэж байгаагаараа ЖДҮ-ийн дуулиан ноцтой үр дагавартай.

 

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
23
ЗөвЗөв
10
БурууБуруу
5
ТэнэглэлТэнэглэл
2
ХарамсалтайХарамсалтай
1
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ХахаХаха
0
ГайхмаарГайхмаар
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

71 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Mongol huu 2018-10-29 209.97.139.7

Uchiral odoo boli arai 2

Avatar

Irgen 2018-10-29 66.181.182.80

khuuli zurchsun, zoriulaltin busaar ashiglasan, mungu ugaasan 40 gariu gishuunee shalgaad shorond yawuulchih. UIX ayandaa tarchihna

Avatar

Зочин 2018-10-29 103.194.176.119

өгсөн авсан тэр зөвлөл, гишүүдийг зарлах нь зөв шүү дээ, тэгж байж хариуцлагын тухай шалгах, мэдлэгтэй болох байх

Avatar

Зочин 2018-10-29 202.21.106.119

Үндсээр нь өөрчлөхгүй бол алийн болгон ингээд яваад байх вэ. Их хуралд орох гэж олон зуун сая төгрөг зараад зүтгээд байдаг нь ийм учиртай юм байж.

Avatar

Үхэр монгол 2018-10-29 66.181.161.77

Монголд шудрага зүйл гэж бхгүй цаашдаач байхгүй учир нь бидний толгой дээр та бүгдийн 20000₮өөр сонгоцгоосон зальжин хулгайчууд л байгаа шүүдээ

Avatar

Үхэр монгол 2018-10-29 66.181.161.77

Үхэр монголчуудын минь хийсэн л зүйл шүүдээ гайхах юу бх вэдээ монголын нийгэм доороосоо дээшээ бүгд л амин хувиа хичээх, зөвхөн өнөөдрөө боддог, бэлэнчлэх сэтгэлгээтэй ийм л новшийн ард түмэн болцгоосон шүүдээ бид чинь.

Avatar

Зочин 2018-10-29 202.131.225.197

хятадад дагаар оръё. шударга ёс үйлчлэхийг үзээд үхсэн ч яахав. энэ муусайн хулгайчдын муугаа үзэхийг харж байж явахгүй бол сүнс минь амрахгүй нь

Avatar

Хх 2018-10-29 122.201.27.53

Зов бичжээ

Avatar

Зочин 2018-10-29 37.139.8.104

Дэслэгч ХҮК бидний төлөө чөмгөө дундартал зүтгэж байгаа нь энэ үү?

Avatar

kkk 2018-10-29 64.119.21.184

novshiin yumaa ovoo uls torch gej bodoj bsan jumuus maani luivarchin yum bna shd uramgui bnaa

Avatar

Зочин 2018-10-29 202.179.31.107

ээ солтан ах минь дээ

Avatar

Зочин 2018-10-29 188.62.88.27

Bosoh tsag irlee Mongoliin zorigt hovguudee!!!

Avatar

АРД ТҮМНИЙХЭЭ ЦУСЫГ СОРОГЧИД 2018-10-29 139.5.216.244

Ард түмнээ мөлжиж баяжигсад

Avatar

Зочин 2018-10-29 202.126.89.228

ЖДҮ-ИЙГ ХӨГЖҮҮЛЭХ САНГААС МӨН Ч ОЛОН ЖИЛ ЭНЭ ХОЁР НАМЫН НӨХДҮҮД ЗЭЭЛ АВЧ БАЯЖИЦГААСАН УЛС !!! АН-ЫНХАН Ч УРД НЬ АВЦГААСАН УЛС !!! ОДОО ХҮРТЭЛ ЗЭЭЛЭЭ ТӨЛӨӨГҮЙ НОВШУУД !!! ХАРИН САЙХАН ДЭЛГЭЛЭЭ !!! БҮГДИЙГ ШАЛГАХ ШААРДЛАГАТАЙ ?

Avatar

Хардах эрх 2018-10-29 124.158.94.88

жилийн 3 хувийн хүүтэй 1 тэрбумын зээл аваад банканд жилийн 15 хувийн хүүтэй хадгалуулахад зөрүүнээс нь жилд 102 сая сул ашиг олно. учрал гишүүн өдөрт нь төлнө гэдэг бол банканд хийчихсэн учраас л өдөрт цуцлаад авчих боломжтой учраас тэгж байгаа байх. үнэхээр төслийн зээл авсан бол мөнгө нь зарцуулагдчихсан байх ёстой. эсвэл өөрт нь өөр тэр хэмжээний мөнгө байгаа юм бол угаасаа жижиг дундын сангаас зээл авах шаардлагагүй , өөр хэрэгтэй хүмүүс тэр сангаас зээл боломжийг нь өгөх байж.

Avatar

Зочин 2018-10-29 103.57.94.80

Содбаатар бол Хүрэлсүхийн шивэртэй баруун хөлний хумс. Тэд хамт луйварын мөнгөөрөө босгосон Их дэлхий телевизийн 7 давхар байшингаа Номтойбаярт шахаж тэрбум тэрбумыг хармаалсан хүмүүс шүү дээ. Энэ мөнгийг ч Хүрэлсүхийн явуулгаар зээл нэрээр авсан

Avatar

Zochin 2018-10-29 150.129.143.80

Hahahaaha. Chamshig urvagch sharvaachid dald or oo gagui hahahahaa alivaa um dotroosoo gej.

Avatar

Хэнтий 42 2018-10-29 66.181.184.93

😃Хүрэлсүхээс монголын ард түмэн илүү ихийг харж хүсч байгаа шүү Эрх мэдэл, олонхи бүх зүйл чинь байна. Одоо лхийдэг газар хоцорно ш дээ

Avatar

Маша 2018-10-29 202.9.40.125

Еэ ичиж амьдраасай бөөн өрний туламнууд.бүгдийн нэн яаралтай огцоруул эсвэл тэр мөнгөө зориулалтаар нь зөрцуулаж ждү.чид болцгоо.яг л байр байрандаа очино.

Avatar

Зочин цэрдэв 2018-10-29 66.181.184.93

Гадаадын хандив тусламжийг сангийн яаманд төвлөрүүлэх шаардлага юу байна Соц нийгэм шиг нэг хүн нэг бүлэглэлээс хэт хамааралтай юм биш үү цементэн ширэнгэ, Хотгор шанага, Зайсан хилл, Тэс петролиум г.м

Avatar

Маша 2018-10-29 202.9.40.125

Еэ ичиж амьдраасай бөөн өрний туламнуудаа энэ өр төлбөртэй баагийнууд хэзээч төрд төрийн албан хаагч шиг амьдрахгүй.одоо яаж тэр арөө улсаар төлүүлэх вэ ямар гарц гаргалгаа түүндээ зориулахд хууль санаачилаж суугаа.тийм усраас нэн түргэн огцруулаж улсыг өр талбөргүй болгох хэрэгтэй.хэрэгтэй гэж үзвэл тэр

Avatar

зочин 2018-10-29 103.26.194.112

Их хуралд хоёроос дээш сонгогдсон АН, МАН ынхан одоо больцгоо, зүгээр л чимээгүйхэн холдоцгоо

Avatar

Иргэн 2018-10-29 202.126.89.244

Ийм л түшээдийг та бид өөрсдөө сонгосон.

Avatar

Зочин 2018-10-29 103.26.194.234

БАГА хүүтэй зээлээ хувийн дансанд хийхэд л хүү нь баяжих эх үүсвэр болно. Ийм л УИХ ын гишүүдийг БИД сонгосон. УИХ ын дарга нь төр бараадаж тэрбумтан болсон. ШЕЗ ийн дарга нь согтуугаар хүн дайрч алсан хүн. ШҮҮГЧ, ПРОКУРОРУУД М. ЭНХБОЛДын араас тэрбумтаны эгнээнд төрөөс төрж эгнээгээ тэлсээр байгаа. ОДОО яах вэ? ЭНЭ төр минь хэцүүдлээ. ОДОО ОНЫ СОНГУУЛД энэ замбараагүй байдал ТАНД таалагдахгүй бол ТА МАН+АН ын эсрэг саналаа өг, өөр зам алга. БҮҮ МАРТ.

Avatar

хэрэглэч 2018-10-29 183.177.106.67

Зээл авсан хүмүүсийг бүгдийг зарла. Зээл олгох үйл ажиллагаанд оролцсон хүн бүрийг шалга. Энэ шившигтэй гишүүдийг албан тушаалаа урвуулан ашигласан хэргээр огцруулж, хорь. Мөнгийг нь тэр ББСБ-ын хүүгээр нь тооцоож төлүүл. Хүүк минь ард түмэн шударга ёсыг хүсэмжилж байна. Чиний нэр түүхэнд ямраар үлдээсэй гэж хүсэж байна, тэрийгээ хий.

Avatar

Zochin 2018-10-29 150.129.143.80

Tatan buulgii geed ch huil zurchsun zuil baihgui. Bi huuliin hun, chi bitgii meddeg um shig tarvalzaad bai hulsnii bicheech bertegchin min!!!

Avatar

хэрэглэч 2018-10-29 183.177.106.67

Чи үнэхээр хуулийн хүн байж чадах уу? Үйлдвэрлэлд олгох ёстой зээл эмнэлэгт очих нь чинийхээр хууль ёсных уу? Үйлдвэрлэлд зарцуулах зээл Банк, санхүүгийн байгууллагад хадгалагдах нь чинийхээр ариун явдал уу? хууль гууль болж байхад чи хаана байсан юм?? Чи ажлаа олигтой сайн хийсэн бол Монголын нийгэмд шударга ёс уландаа гишгэдэж, хууль журам хүн бүрт өөрөөр үйлчлэхгүй байлаа.

Avatar

Уншигч 2018-10-29 202.179.8.2

Ядарсан ард түмнээсээ ичиж амьдраасай, жирийн иргэдэд олддоггүй зээл маань шударга үнэний төлөө хуулиа батлаад сууж байх ёстой эрхэм гишүүдийн гарт ингээд л зүгээр урсаад өнгөрч буй гүнээ харамсаж байна. Ипотекийн зээлээ төлж ядан амьдарч байна. Энэ зээлээс яаж олж авах вэ?…

Avatar

Зочин 2018-10-29 49.0.218.25

дараагийн сонгуульд өөр намыг сонгоцгооёоо монголчуудаа

Avatar

Хүрэлсүх Баттулга 2018-10-29 66.181.177.224

Хүрэлсүх болон Баттулгыг одоо л шударга ёсыг яаж хэрэгжүүлэхийг харья,
Эсвэл тэд өөрсдөө энэ хулуу хийгдчдийн манлайд нь явж байгаа даа. тэгвэл тэд дуугүй байхаас өөр аргагүй . Ард түмэн ийм л улсыг дээрээ залаад байна шүү дээ

Avatar

Зочин 2018-10-29 64.119.19.9

БИД ӨӨРСДӨӨ МЭДСЭЭР БАЙЖ ЭНЭ МУУ ХҮМҮҮСИЙГ СОНГОСОН ШҮҮ ДЭЭ . СОНГОГЧИД БИД ЦИРКИЙН АМЬТАН ШИГ БАЙДАГ БОЛОХООР ЭНЭ ЛУЙВАРЧИДЫН ЗӨВ ШҮҮ ДЭЭ . МУУДСАН ХӨРСӨНД ХОГИЙН ӨВС УРГАДАГТАЙ ЯГ АДИЛ .

Avatar

Татвар төлөгчдийн хөлс, хөдөлмөр шингэсэн хөрөнгийг хулуу хийгчид 2018-10-29 66.181.177.224

Татвар төлөгчдийн мөнгийг хулуулан авагсад

Avatar

Зочин 2018-10-29 202.131.245.243

Бүхэл бүтэн төмөр зам, АҮП, Эрдэнэтийг залгичихаад хахаж үхдэггүй бирдүүд дээ, манай ардчилсан гамин чандруунууд.

Avatar

Зочин 2018-10-29 202.170.80.25

Тэр санд болон яаманд байгаа нөхдүүд өөрсдөө зээл бүтээж өгнө гэж 10, 20 хувь аваад муридаг. Угаасаа дээгүүрээ хуваагаад авцан юмыг доогуур нь бүтээж өгнө гэж авилга аваад сууж байдаг. Яанадаа Монгол минь

Avatar

Зочин 2018-10-29 202.72.245.194

ЖДҮГИЙН ЗЭЭЛ АВСАН ГИШҮҮД ЯГ 950 САЯЫГ БҮГД АВСАН НЬ ЗОХИОН БАЙГУУЛАЛТТАЙ ЮМ ХИЙГДСЭН БОЛОХЫГ ХАРУУЛЖ БАЙГАА БИЗ. ОДОО Ч ӨӨР ОЛОН ГИШҮҮН АВСАН НЬ ИЛЭРЧ ОЛОН СОНИРХОЛТОЙ ҮЙЛ ЯВДАЛ БОЛНО ОО. АЙМШИГ АЮУЛ АВИЛГА МОНГОЛЫН ТӨР ЗАСАГ ЮУ БОЛООД ХУВИРЧИХАА ВЭЭ?

Avatar

зочин 2018-10-29 66.181.169.110

Сонгуулийн мөнгөө ямар эрт босгочихов оо

Avatar

Зочин 2018-10-29 202.9.43.33

20 онд , баруун солгойгүй , хөдөө гадаагүй мөнгөөр зодох бэлтгэлээ хийж байгаа юм аа . Өөр шанс , МАН гаруудад байхгүй л дэээ…

Avatar

Uur hurch bna 2018-10-29 202.131.247.12

Bi jiliin 20-30%-iin huutei hed heden zeeltei. Sariin orlogiinhoo 70-80%-iig banknii zeel tuluhud zartsuuldag. Iim baidlaar daraagiin 15 jil tulnu. Getel turd garsan novshnuud munii sard tuldug huugeer buten jiliin hugatsaand tuluh zeeliig avaad yavj bdag. Yaachihsan uls tur, avilgal, archaagui bas deerelhuu baidal ve???? Yaagaad bid ingej amidrah yostoi gej????????? Odoo bolichih tegehuu ta nar??????????? Bid tuildaj bna. Het ih doromjilj bgaa yum bishuu bidniig…………….

Avatar

Ард түмнийхээ цусыг сорогчид 2018-10-29 139.5.216.244

Тамд очих тавилантай. Увайгүй, ичгүүргүй, хүн сэтгэлгүй хүмүүсээр Монгол төр дүүрсэн. Нэн даруй их цэвэрлэгээ хий

Avatar

irgen 2018-10-29 202.21.118.174

turd zytgej shudarga carai gargaad ard olniig huursan hymyysiig turuus zailuulaachee!!!Odoo neg shiidvertei zorigtoi alham hiih bolson baihaa!!!!

Avatar

Зочин 2018-10-29 202.131.245.243

а**с намынхан бол юун зээлэх? Улсын хөрөнгийг зүгээр л ил тод дээрэмдээд, хулгайлаад авчихдаг ардчилсан феодалууд даа. Шаардлага тавихаар төрийн яамны гадаа зодоод л алчихдаг. Үгүй ээ мөн амар хүмүүс шүү.

Avatar

зочин 2018-10-29 202.9.43.33

Үнэн худал нь мэдэгдэхгүй цуурхалын тухай яриагүй , үйлдэл дээрээ гардуулчихсан МАН гаруудын тухай ярьж байнаа ….. малаааа…

Avatar

Зочин 2018-10-29 202.131.245.243

Бүхэл бүтэн төмөр зам, АҮП, Эрдэнэтийг залгичихаад хахаж үхдэггүй бирдүүд дээ, манай ардчилсан гамин чандруунууд.

Avatar

Зочин 2018-10-29 202.9.43.60

Новшууд өөрсдөө хуваагаад авчихсан манидаа мөнгө хүүлж бнашдээ Энэ улстөрчдийг ман ан гэлтгүй авч хаях хэрэгтэй

Avatar

Зочин 2018-10-29 202.179.22.163

төр засагт ажиллаж бгаа нь идсэн уусан хулгайлсан залилсан авилга авсан эх орноо зарсан гээд нотлох баримттай зөндөө хэрэг байна, жоохон шуугиж байгаад бид орхиод мартаад юу ч бололгүй өнгөрнөө, тэд ч үргэлжлүүлэн идсэээр, энэ бидний араншин уу?

Avatar

Зочин 2018-10-29 43.242.243.160

Ийм шударга бус зүйлийг зүгээр орхиж болохгүй. Ямарч УИХ-ын гишүүнээс нь буулгаж асуудлыг шалгах хэрэгтэй.

Avatar

Зочин 2018-10-29 202.126.89.159

Арай ч дээ Арайч дээ

Avatar

Баска 2018-10-29 202.179.24.235

Хөрөнгөлөг хэсэгт зориулсан тансаг зэрэглэлийн бизнес сүүлийн жилүүдэд цэцэглэж, эдгээр тансаг үйлчилгээг хүртэгчид, тансаг эд барааг худалдан авагчид нь төрөөс хумслагчид болсон. Энэ үнэн шүү.Жирийн юм хийе гэсэн хүмүүст энэ зээл олдохгүй.Шат шатны зөвшөөрөл өгөгчид хувиа авсааар байгаад үйлдвэрлэгчдэд өндөр хүүтэй зээл болон хувирдаг

Avatar

Нэг талыг барьж бичсэн бн 2018-10-29 103.14.38.131

Зөвхөн МАН-н хүмүүсийг онцолж бичсэн бн. Өмнөх санхүүжилтээр АН-нхан бас баахан авсан байсан биз дээ. Гэхдээ хэн нь ч бай энэ бол буруу. Ичихгүй яаж авч чаддаг бна. Их хурлын гишүүний зээл аваад хийсэн ажлыг хэн шалгах нь ойлгомжтой. Мөнгөтэй баян байж ард түмнээсээ хулгайлаад байгаа нь энэ хүнийг хэн бэ? гэдгийг нотлоод бн.

Avatar

зочин 2018-10-29 66.181.168.220

АН-ынхан энэ асуудлыг хөндсөн болохоор зээлээс хамаарал багатай байгаа гэдэг энгийн логик байна. Өөрсдөө авцгааж байсан бол МАН-ынхан ингэж эхнээсээ буруугаа хүлээгээд эхэллээ юу. Бөөн юм болж АН тай барьцаад баахан худлаа үнэн фактнууд гаргах байх. Гэхдээ намчирхах гол нь биш асуудалдаа л байна даа.

Avatar

zochin 2018-10-29 66.181.177.229

BIDNII MUNGUUR BAYAJI , BIDNII MUNGUUR BIDNIIG YADUURUULJI BAYGAA MAN- YN ENE PIZDANUUDSYG KHEDEN KHESEG TASDAN KHAYAKH KHEREGTEY, MONGOLCHUUD MINI YASAN AMGALAN KHENEGGUY YUM BE DEE

Avatar

Нохойн орон 2018-10-29 120.16.125.207

Улсаас 1 хувийн хүүтэй зээлээд эргүүлээд гуйлгачин ардууддаа 40 хувийн хүүтэй зээлж мөнгө хүүлнэ гэдэг чинь гутамшигтай гэмт хэрэг биздээ? 2010 оноос хойш ЖДҮ ийн зээлийг олгосон болон хүртсэн бүх хүнийг нийтэд зарлаж, шалгах ёстой! Хэрэв цэвэр бол нэрээ сайхан цэвэрлээд авна биз! Үгүй бол 2020 онд сонгуульд дэвшүүлмээргүй байна!

Avatar

иргэн 2018-10-29 64.119.16.19

Төрийн эрх мэдлийг хуурч, хулгайлж, худалдаж авдаг этгээдүүд улстөржсөн гэмт хэрэгтнүүд болж, Улс орноо дампууруулж, Засаг Төрийг самарч хаядгийг бид сүүлийн 28 жилд ханатлаа хорстлоо үзэж, хаширтлаа хулхидууллаа. Нотолгоо нь Улс орны доройтол, нийгмийн бухимдал, өдөр цагаар улам зузаарч хэдэн үеэрээ ч төлж барахгүй болж байгаа бидний нуруун дээрх их өр,..

Avatar

боржигон 2018-10-29 64.119.16.19

lalaruudiig duujlehsen

Avatar

Irgen 2018-10-29 150.129.143.63

Erguulen tatah heregtei, odoo l tseverleh tsag n bolson!

Avatar

Зочин 2018-10-29 203.91.115.45

Энэ хүмүүсийг чинь яачихсан юм бэ. Ийм л зүрх сэтэгэлтэй хүмүүс улс орныг минь худалдаж идэж байна даа. Та нарыг 9 үеээр нь х****л идэг.

Avatar

Зочин 2018-10-29 103.9.90.53

Хүрэлсүх нэг юм хийх байхаа уул нь их шудрага, амиа алдахаас ч айдаггүй хүн дээ.

Avatar

Зочин 2018-10-29 64.119.16.200

Kkkkkkkk

Avatar

УИХ яаралтай тарах цаг болжээ 2018-10-29 202.21.100.210

Бидний мэддэг баруун европ болон Өмөнөд Солонгос Японд ийм асуудал гарсан бол Засгийн газар бүрэн бүрэлдхүүнээрээ огцорч УИХ тарж шинэ сонгууль зарлах нөхцөл бүрдсэн байна. Гэхдээ Монголд бол мэдээж үгүй

Avatar

Зочин 2018-10-29 64.119.27.85

Хэрэв жирийн нэг бизнес эрхлэгч ЖДҮ-ийн зээл олгогч нартай хуйвалдаж зээл авсан үйлдэл ил болсон бол тэр хүн АТГ-ын үүүдийг 3 жил сахиж, цагдаа, төрийн байгууллагуудын шалгалтад 3 жил нухуулаад эцэстээ бизнес хааж, архичины тоо нэрээр нэмэгдээд асуудал дуусна. Харин УИХ гишүүд бол өрөөндөө нэг архидаад л дуусна.

Avatar

зочин 2018-10-29 202.21.106.144

Улс төр бизнэс их хутгалдах тусам улс орон доройтно . Манайд , баян тусмаа л улс төр лүү зүтгээд байгаа биз …Тэр чинь л ,, нэг юм ,, хэлээд байгаа юм шдэ .

Avatar

zocnin 2018-10-29 69.76.229.35

ucnral gishuun nymosor minii aav bish geed helcnih geed baina daa icnmeer damshigdaa

Avatar

м 2018-10-29 182.160.39.82

Хадгаламж зээлийн хоршоо.ломбардуудын мөнгө хөрөнгийн эх үүсвэрийг сайн шалгах нь зөв.Банкууд ч хүү багатай зээлээс бултаж,олон банк бус байгуулж хүү идэж байгаа нь үнэн.

Avatar

зочин 2018-10-29 182.160.1.15

ББСБ, сүлжээ ломбардуудын цаана маш бага хүүтэй зээл эргэлдэж бна. Маш бага хүүтэй атугай жилийн 10-12% хүүтэй зээл иргэн ААН-д олдох уу. Хариулт гаргалгаа нь тун ойлгомжтой

Avatar

bayr 2018-10-29 183.177.100.4

Er in MAH ehneesee iim gishuudeesee salj baij es zuitei nam gedge haruulna. hedhen iin ubaigui gishuudeesee bolood 240 000 gishuudee zoligt gargaj bolohgui. ene bol hulgai ard tumneesee hulgai hiisen es zuigui uildel.

Avatar

Mongo 2018-10-29 66.181.189.135

Mongo huulegch hund zurh setgel baidaggui

Avatar

Zochin 2018-10-29 43.243.161.23

Энэ Засгийн газар нэн даруй огцрох ёстой. Огцруулахыг шаардаж байна !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar

Зочин 2018-10-29 103.111.68.3

Хэн огцруулах юм бэ?

Avatar

Монгол Улсын иргэн 2018-10-29 202.179.8.118

Бүгдийн шалгах хэрэгтэй яасан ханаж цаддаггүй хүмүүс вэ ичих нүүр санаа зовох сэтгэл алга байна шүү дээ улс төрд бизнес нийдэг хүмүүс яагаад ордог шалтгаан энэ. Хууль санаачилж чадахгүй хаанаас яаж олсон нь мэдэгдэхгүй орлого олдогоо ухаантай гээд итгэчихсэн хүмүүс. Бүх сэдвээр санаад орсон бүхнээ ярьж байна.

Avatar

Зочин 2018-10-29 203.169.49.97

Хадгаламж зээлийн хоршоодын эргэлтийн мөнгөний эх үүсвэрийг сайн шалгах хэрэгтэй.

Avatar

Зочин 2018-10-29 103.111.68.3

Хэн шалгах юм бэ? Өөрсдөө өөрийгөө юу??

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж