Загвар өмсөгч бүсгүйн амиа алдсан шалтгааныг шалгаж байна | News.MN

Загвар өмсөгч бүсгүйн амиа алдсан шалтгааныг шалгаж байна

Загвар өмсөгч бүсгүйн амиа алдсан шалтгааныг шалгаж байна

“Mongolia’s next top model” /MNTM/ нэвтрүүлгийн оролцогч, загвар өмсөгч Ч.Чамин-Эрдэнэ зуурдаар таалал төгссөн талаар бид мэдээлсэн.  Хэрэг явдлын талаар прокурорын байгууллагын эх сурвалжаас тодруулахад "Цагдаагийн ерөнхий газрын Мэдээлэл шуурхай, удирдлагын төвийн утсанд аравдугаар сарын 24-нд шөнө ийм харамсалтай хэрэг бүртгэгджээ. Талийгаач Ч.Чамин-Эрдэнэ өндөр барилгаас доош унасан байдалтай олдсон талаар анхны дуудлага ирсэн байдаг. Хэргийг Хан-Уул дүүргийн Цагдаагийн нэгдүгээр хэлтэст шалгаж байна. Хэрэг бүртгэх, мөрдөн байцаах ажил үргэлжилж байгаа тул дэлгэрэнгүй мэдээлэл өгөх боломжгүй" гэсэн юм.

Хэргийн газарт үзлэг шалгалт хийсэн цагдаа нар урьдчилсан байдлаар гаднын нөлөөгүй, амиа хорлосон байж болзошгүй гэсэн анхны дүгнэлт гаргаад байгаа аж. Гэхдээ талийгаачийг амиа хорлосон уу эсвэл гаднын нөлөөтэй амиа алдсан уу гэдгийг шүүх эмнэлгийн дүгнэлтээр эцэслэн тогтоох юм. Шүүх эмнэлгийн дүгнэлт 21 хоногийн дараа гарна гэдгийг хуулийн байгууллагаас мэдээллээ.

Уг хэрэг Хан-Уул дүүрэгт байрлах К Н апартмент хотхонд гарсан бөгөөд түүнийг 11 давхраас түлхэж амь насанд нь халдсан гэдэг мэдээллийг үгүйсгэлээ. Мөн амиа алдах үед нь ар гэрийнхэн нь хамт байсан гэх мэдээлэл байгаа юм.

Ч.Чамин-Эрдэнэ эмээтэйгээ амьдардаг байжээ

Хуулийн байгууллага урьдчилсан байдлаар талийгаачийг амиа хорлосон байж болзошгүй гэж үзсэн бол ар гэрийнхэн нь хэргийн урьдчилсан дүгнэлттэй санал нийлэхгүй байгаа бөгөөд гадны нөлөөтэй байж болзошгүй гэж үзжээ. Мөн талийгаач Ч.Чамин-Эрдэнийн эмээ нь түүнийг бусдад хүчиндүүлсэн байж болзошгүй. Бүх шинжилгээг хийлгэнэ гэдгээ цагдаагийн байгууллагад мэдэгдсэн аж. Талийгаач нь эмээтэйгээ амьдардаг байжээ.

ЦЕГ: Хэргийн шалтгааныг тогтоохоор ажиллаж байна

Цагдаагийн байгууллагаас зуурдаар амиа алдсан Ч.Чамин-Эрдэнэтэй холбоотой дараах мэдээллийг ирүүллээ.

Уг мэдээлэлд "2018 оны аравдугаар сарын 24-ний өдөр Хан-Уул дүүргийн 15 хороонд барилга дээрээс хүн унасан байна гэсэн дуудлага мэдээлэл цагдаагийн байгууллагын 102 утсанд тус өдрийн 17:25 цагт ирсэн. Үүний дагуу Хан-Уул дүүргийн цагдаагийн нэгдүгээр хэлтсийн жижүүрийн бүрэлдэхүүн хэргийн газрын үзлэгийг хийж гүйцэтгэж ажилласан. Тус байранд оршин суух хаягтай 22 настай, эмэгтэй, "Ч" унаж нас барсан байсныг тогтоож, гэмт хэргийн шалтгаан нөхцлийг тогтоохоор цагдаагийн байгууллага мөрдөн шалгах ажиллагааг явуулж байна" гэжээ.

Э.АРИУН 

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
246
ХарамсалтайХарамсалтай
56
БурууБуруу
12
ТэнэглэлТэнэглэл
9
ХахаХаха
8
ГайхмаарГайхмаар
5
ХөөрхөнХөөрхөн
4
ЗөвЗөв
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

134 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2018-10-28 64.119.23.254

ene ip hayg shalga edr geed shal demii l yumbnshdeee zgr proxy webeer orood l setgegdel bichhed ip hayg uur l garj bgaa bhguyu :/ muuhai yuma :’(

Avatar

Зочин 2018-10-28 51.15.241.2

g

Avatar

Зочин 2018-10-28 64.119.23.254

🙁

Avatar

solongo 2018-10-28 124.18.39.139

unen zow shuugeed ter baliar nowshnudig hidg gazar n higesei

Avatar

Zochin 2018-10-28 211.36.152.26

Um mani badme hum.

Avatar

Zochin 2018-10-28 211.36.152.26

Yaj ch bodson shildegt shalgaraad husel muruudulduu hutlugduud yavj bgaa ohin ami nasaa horlono gej baihuu.Gadnii nuluuteigeer ami nasaa aldsan bololtoi.tsagdaa nar mash sain shalgah heregtei.sain shalgana gedegt ard tumen unen zuv dugneltiig huleej bn.setguulch het neg taliig barij yum bichij bolohgui.tsagdaagiin dugneltees umnu barag uuruu dugneed helchij bgaa yum shig muuhai setgegdel turj bn.goltoi yum bichih heregtei.tsagdaa nar ch gesen mash nariin hyanaj shalgah heregtei.nariin zohion b

Avatar

Zochin 2018-10-28 211.36.152.26

Amia horloson gej ogt bodohgui bn.

Avatar

Зочин 2018-10-28 139.5.217.202

11 dawhraas unasan gj yaj medej bgn bol estoi oilgomjgui yum herwee harsan bol gerch bgaan bna shde

Avatar

ахи 2018-10-28 202.9.42.96

harin tiin.

Avatar

Зочин 2018-10-28 202.9.42.106

Ум мани бадмэ хум. Тайван нойрсоорой сайхан бүсгүй минь.

Avatar

Зочин 2018-10-28 202.9.42.106

Яахав сэтгэл санаа зовиуртай байсан ч гэлээ ийм ирээдүйтэй, зорилготой байсан хүн амиа хорлохгүй л болов уу. Мань мэт нь ажилд ч орж чадахгүй яах ч учраа олохгүй байгаа мөртлөө ямар нэгэн гарц хайгаад амьдрах гээд тэмцэж байхад тэр сайхан зорилготой ирээдүй нь гэрэлтэж байсан хүн яаж ч бодсон амиа хорлохгүйшдээ.

Avatar

Охин 2018-10-28 66.181.190.113

Үргэлжлэл….\nБид чинь та нарт л алтан амиа даатгаж яваа улс шүү дээ Тэр охин дээврээс түлхүүлэхдэээ ямар хэцүү байсан бол бодоход л сэтгэл гундаж бна \nХудал хуурмагыг халья монголчуудаа үнэн үнэнийг тогтоогтун!!!!!!

Avatar

Охин 2018-10-28 66.181.190.113

Үргэлжлэл……\nХүрсэн хэмбгуйа ч байсан шийтгэлээ хүртэгтүн!!!\nМонголын минь маш олон охид нас бараад бна Үүнийг хэзээ зохицуулах хүмүүс вэ? Мөнгөний үнэр авч мэргэшсэн сайхан мэргэжил ээ буруу зүйлд ашиглах гэж гарч ирсэн бол та зайгаа шударга хүмүүст нь тавьж өгнө үү! Худал хуурмагаар дүүрсэн ажилаар яадаг юм арчаагүй ажилчдаа Чамин-Эрдэнийн үхлийн шалтгааныг заавал олог тун! Ард түмний хүсэл охины эмээгийн хүслийг гүйцэлдүүлэх түн!!! Мөнгийг халж суръя цагдаа прокурорууудааа шүүгчидэээ ард түмэн

Avatar

Охин 2018-10-28 66.181.190.113

Үргэлжлэл……..\nЮм чинь түүнд амиа хорлох шалтгаан огтхон ч алга Мэдээгээр цацаж буй нийтлэлээ нэг уншаад үз дээ сэтгүүлчдээ гэр бүлийнхэн нь хамт байсан ч гэх шиг нэвтрүүлэгт орж байгаа тохиолдолд гэр бүлийнхэнтэйгээ уулздаггүй бас нэвтрүүлэгтэй байнга хамт байх охин тэнд юу хийж явсан юм бэ? Ойлгохгүй байна.Шүүх шинжилгээний хариу 2-3 хоногт гардаг атлаа ямар худлаа мэдээлэл нотолгоог үүсгэх гэж 21 хоног ноцолдуулах нь вэ? Хар тамхи нтрээ холих гэж бгаму? Ичмээр юм шиба гэж Хүний амь насанд

Avatar

Охин 2018-10-28 66.181.190.113

Үнэхээр харамсалтай байна гүнэээ хүлцэл өчье УМ САЙН АМГАЛАН БОЛТУГАЙ \nөмнөх шоу нэвтрүүлгийн охид яагачгүй атал энэ нэвтрүүлэгт юу тохиолдоно вэ? Чамин Эрдэнэ бол бусдаас хамаагүй өвөрмөц царайтай ухаалаг дөлгөөн охин байсан Хэн ч атаархмаар тийм л охин шүүгчдийн буруу гэж ярьж байсан Тиймхэн зүйлд шантраад бууж өгөх охин ягд ч биш залуухан охины хүсэл мөрөөдөл хязгааргүй байсан биз ээ Ямар ч тэнэг хүн байсан Төгс төгөлдөр гоо үзэсгэлэн нандин ирээдүйг хангалттай бүтээж болно гэдгээ мэдэж байсан

Avatar

Дарс 2018-10-28 138.197.115.215

УИХ гишүүний хүүхэд хобоотой байж магад их ноотой!!!

Avatar

Зочин 2018-10-28 202.9.42.106

Ерөн томчуудын хүүхэд, мөнгө төгрөгтэй айлын залуусаас холуур л мөрөөрөө явах хэрэгтэйлдээ. Тэд мөнгө эрх мэдлээрээ далайлгаж л чадахаас зовлон үзээгүй болохоор бусдыг бодох орон зай байхгүй байх.

Avatar

huurhii emee 2018-10-28 64.119.22.72

huurhii muu emee ni gantsaara bolloo sht… 🙁

Avatar

zochin 2018-10-28 202.179.25.241

ter nastai chogschin Odgereliin muu noloo ich baisan, chairan saichan ochin um maani bad mi chum

Avatar

6 2018-10-28 68.147.97.38

Iim saihan ohin amia horloson gedegt itgehgui baina, medeej ard ni mungutei, nertei nuluutei hun bgaa bolood bushuuhan haaj darj avah gej bgaa biz!!! Tegeed hunii huurhun ohinig eldeveer gutgej buzar nertei bolgoh ajillagaa bas yavagdana daa!!! ene bayachuuud, tomchuud nertei uhamsargui, adguusnuudig tenger gesgeeh bizdee l gej naidaya. Ummanibadmihum

Avatar

Elizabeth 2018-10-28 103.212.117.252

Tuuniig alsan hun bol Otgontsogt gedeg hun bn lee

Avatar

Шашин судлаач 2018-10-28 88.25.44.76

куран 4:19ЭНЭ ХОРВООГИЙН АМЬДРАЛ БОЛ ХӨНГӨН ЗУГАА,ДЭМИЙ НААДАМ,БИЕ БИЕНЭЭ ХӨӨРГӨДСӨН МАГТААЛ,ХООСОН АЛДАР,ЭД АГУУРС ХИЙГЭЭД ҮР УДМАА ОЛШРУУЛАХ УРАЛДААН ТӨДИЙ БӨЛГӨӨ………..иймээс баян гэж бүү байгаачээ монголчуудаа ядуу гээд ч бүү гунь бүгд түр зуурын л юм.охидууд бүү бие биетэйгээ уралд бүү биендээ бүү атаарх.наад атаа чинь өөрт чинь нүгэл болж хураагдана.

Avatar

Зочин 2018-10-28 88.25.44.76

Баярхаач

Avatar

Шашин судлаач 2018-10-28 88.25.44.76

Куран 4:11 ӨНЧИН ӨРӨӨСӨНИЙ ЭД ЮМСЫГ ШУДРАГА БУСААР ЗАЛГИГСАД ЧУХАМДАА ХЭВЛИЙДЭЭ ГАЛ ЗАЛГИЖ БУЙ БӨГӨӨД ТЭД НАР ГАЛЫН ДӨЛД ХУЙХЛУУЛМУЙ!

Avatar

Шашин судлаач 2018-10-28 88.25.44.76

Нөхөр нь нас барангуут хадмууд нь 6 нялх хүүхэдтэй бэрийгээ хөөсөн эвгүй юм фк дээр яваад байсан. ЭНЭ ХАДМУУДЫГ ТАМЫН ГАЛ Л УГТАЖ АВАХ НЬ БАЙНА ШҮҮ ДЭЭ. ЭНЭ БОЛ ИСЛАМ!

Avatar

Шашин судлаач 2018-10-28 88.25.44.76

ХҮН ТӨРӨХӨД БАРУУН ЗҮҮН 2 ТАЛДАА ДАГАГЧ БУГТАЙ ТӨРДӨГ.ЭНЭ 2 ДАГАГЧ НЬ ЮУ ХИЙСЭН ЮУ ХЭЛСНИЙГ НЬ ҮГ БҮРЧЛЭН ТЭМДЭГЛЭЖ АВДАГ.ЭНЭ ХӨӨРХИЙ ОХИНЫГ ТҮЛХЭЖ АЛСАН а******н ӨӨРИЙГӨӨ ХЭН Ч ХАРААГҮЙ ГЭЖ БОДОЖ БАЙВАЛ АНДУУРАЛ ШҮҮ!ИСЛАМД БОЛ ЭНЭ АЛУУРЧИНГ ӨЧИГГҮЙ а**х ЯЛ ӨГНӨ.ӨРШӨӨЛ ХОХИРОГЧИЙН АР ГЭРИЙНХНИЙ МЭДЭЛД.ХЭРЭВ АР ГЭРИЙНХЭН НЬ ӨРШӨӨВӨЛ а******н ЭТГЭЭД МӨНГӨ ТӨЛӨХ ЁСТОЙ. ГЭТЭЛ БУДДИЗМ ХРИСТИАНИЗМД ИНГЭЭД ЗААЧИХ ХУУЛЬ БАЙХГҮЙ ШҮҮ ДЭЭ

Avatar

Шашин судлаач 2018-10-28 88.25.44.76

БИД ИСЛАМЫГ СОНГОВОЛ ЯНХАНДАЛТ ЯДАЖ 50 ХУВЬ ӨУУРНА.АРХИДАЛТ БУУРНА.ГЭР БҮЛ САЛАЛТ БАЙХГҮЙ БОЛНО.ГЭТЭЛ БУДДА ИЙМЭРХҮҮ ЗҮЙЛД ЯМАРЧ НӨЛӨӨ ҮЗҮҮЛЖ ЧАДАХГҮЙ БАЙНА. ГЭР БҮЛ САЛЖ ХҮҮХЭД ӨНЧИРНӨ ГЭДЭГ ЧИНЬ НИЙГЭМ ЧИНЬ СҮЙРЧ БАЙНА ГЭСЭН ҮГ.ГЭТЭЛ ҮҮНИЙГ ХАРЖ АНЗААРААД ЗАСАХ ХЭМЖЭЭНИЙ ААВЫН ХҮҮ АЛГА.ИСЛАМД ЧАДАЛТАЙ МӨНГӨТЭЙ БОЛ 4 ХҮРТЭЛ ЭХНЭРТЭЙ БОЛОХЫГ ЗӨВШӨӨРДӨГ.ЭНЭ ЧИНЬ ХҮҮХЭД ӨНЧРҮҮЛЭХГҮЙ БАЙХ ГОЛ АРГА. ГЭТЭЛ БУДДА ХРИСТ 2Т ИЙМ ХУУЛИЙН ЗААЛТ АЛГА БАЙНА ШҮҮ ДЭЭ

Avatar

Зочин 2018-10-28 119.40.97.6

Islamiin shashin chin olon ehnertei baidag shashin shyydee tegeedl ger byl salalt baihgyil baihgyi yu daa malaa oirhi dornod ruugaa tonil tsaashaa.Chi bol hasag l biz ih bodoj.tegeedl islam shahsinaa martan orilood baigaa biz.Shashindaa oroogyi, dagaagyi negniig ta nar buruutgaj alan haddag tsustai bizdee.hamgiin hargis shashin bol islam shyydee ynen ynen ynen…

Avatar

Шашин судлаач 2018-10-28 88.25.44.76

БУДДИЗМ ХРИСТИАНИЗМ БОЛ МОНГОЛ УЛСАД САЙНААР НӨЛӨӨЛӨХ ЮУ Ч БАЙХГҮЙ. АЛЬ АЛЬ НЬ ХҮН ТӨРӨЛХТӨНД ИЛГЭЭГДЭЭГҮЙ!!!ХУУЛЬГҮЙ ШАШНУУД.МОСЕГЫН ШАШИН БАЙХ ҮЕД ХУУЛЬ НЬ БАЙСАН УУ ГЭВЭЛ БАЙСАН ТЭГЭЭД ОДОО ХААЧСАН БАЙХУУ…ТУХАЙН ҮЕДЭЭ Л ЗОРИУЛАГДСАН УЧРААС ШҮҮ ДЭЭ.ИСУС ГЭХЭД ХООЛ ИДЭЭД ЯВЖ БАЙСАН.ГЭТЭЛ ХРИСТҮҮД ИСУСЫГ БУРХАН ГЭЭД БАЙДАГ.ГЭТЭЛ БУРХАН ЮМ БОЛ ЯАГААД ХООЛ ИДДЭГ БИЛЭЭ. ХООЛ ИДЭХГҮЙ БОЛ ӨЛСӨЖ ҮХЭХ АЮУЛД ОРЧООД БАЙНА. БҮХНИЙГ БҮТЭЭГЧ БУРХАН НЬ БҮТЭЭСЭН ХООЛОНДОО ЗАХИРУУЛАХ БОЛЧООД БАЙНА. ҮҮНИЙГ ОЙ

Avatar

Шашин судлаач 2018-10-28 88.25.44.76

ОЙЛГОХОД ТИЙМ ХЭЦҮҮ ГЭЖ ҮҮ..БҮТЭЭГЧИЙГ ХООЛ ЗАХИРААД…ИЙМЭРХҮҮ МЭТИЙГ САЙН БОДОЖ УХААРЧ БАЙЖ ШАШИНГ ШҮТЭХГҮЙ БОЛ ГАДНЫХНЫ ХОРТ БОДЛОГЫН ЗОЛИОС БОЛНО ШҮҮ. МАНАЙ УЛСАД ШАШНЫ ТАЛААР СУДАЛДАГ ХҮН БАЙХГҮЙ БОЛХООР МАШ ОСОЛТОЙ.

Avatar

Шашин судлаач 2018-10-28 88.25.44.76

СУДРУУДЫГ ШАТААХ ХЭРЭВ ХЭН НЭГЭН НЬ ОРОН ГЭРТЭЭ ХАДГАЛСАН БАЙВАЛ ТОЛГОЙ АВАХ ХУУЛЬ ГАРГАСАН.ИЙМЭЭС ЖИНХЭНЭ БИБЛИ ХААНА Ч БАЙДАГГҮЙ. ИСАГЫН ТҮҮХ Ч БАЙДАГГҮЙ ЮМ БАЙНА. МОНГОЛЫН ЗАЛУУС СҮҮЛИЙН ҮЕД ХРИСТРҮҮ ИХЭД ШУУРААД БАЙГАА. ҮНДСЭНДЭЭ МУНХРААД ЯВНАА ТА НАР.ХРИСТИЙН ШАШНЫ ДАРАА ИРСЭН ИСЛАМЫН ШАШИН НЬ ХАМГИЙН СҮҮЛЧИЙН ШАШИН.УРЬД ЯВУУЛСАН ЭЛЧҮҮДИЙН ШАШНЫГ БАТАЛСАН ЦЭГ ТАВЬСАН ШАШИН ЮМ.ХҮН ТӨРӨЛХТӨНД ИЛГЭЭСЭН ШАШИН.ҮҮНИЙГ ОДОО ОЙЛГОХ ХЭРЭГТЭЙ. БАРУУНЫ БУСАР ХЭВЛЭЛ МЭДЭЭЛЛИЙН ХОРТ МУНХРУУЛГААС САЛАХ Ц

Avatar

Зочин 2018-10-28 88.25.44.76

ЦАГ БОЛЖЭЭ

Avatar

МУ-Н 14 настай охины бодол 2018-10-28 66.181.190.113

Уучлаарай өөрөө үүний үхэлтэй холбоотой юм уу гэмээ цайруулах гэж ийм балай юмнууд бичээд байгаа муу хэн ч ийм юм бичиж буй учир өөрийг чинь гэж сэжиглэх гүй учраас санваартны дүр эсгэж а******н нэрээ хаацайлж бна уу? \nЭнэ хүнийг шалгаж өгнө үү БАЯРЛАЛАА

Avatar

Шашин судлаач 2018-10-28 88.25.44.76

ЗӨВХӨН ИЗРАЙЛИЙН ХӨВГҮҮДЭД ИЛГЭЭСЭН.ИСАГ ИРСНЭЭС ХОЙШ 350ГАРУЙ ЖИЛИЙН ДОТОР ЭНЭ ШАШИН НЬ УТГАА АЛДАЖ ЗАВХАРЦАН БАЙСАН. ЯГ ЭНЭ ҮЕД ЕМПЭРАТОР КОНСТАНТИН ГЭГЧ ЭТГЭЭД АРДУУДЫГ ШАШНААР МУНХРУУЛАН УДИРДАХЫН ТУЛД НЭГЭНТ ЗАВХАРЦАН БАЙСАН ШАШИНГ ХОЛИЖ ХУТГААД ӨӨР ШИНЭ ХУДЛАА ШАШИН ГАРГАЖ АВСАН НЬ ОДООГИЙН ХРИСТИЙН ШАШИН ЮМ.ЖИНХЭНЭ ИСАГЫН ШАШИН НЬ ТЭГЭХЭЭР РОМЧУУД БАЙТУГАЙ ХАА БАЙСАН МОНГОЛЧУУДАД ЯМАР Ч ПАДЛИЙГҮЙ БАЙХ НЬ БАЙНА ШҮҮ ДЭЭ. КОНСТАНТИН ИНГЭЖ ХУЛХИ ШАШИН ГАРГАЖ АВААД УРЬД ӨМНӨ БАЙСАН ШАЩНЫ БҮХ С

Avatar

Шашин судлаач 2018-10-28 88.25.44.76

БАС НЭГ ЗҮЙЛИЙГ ОЙЛГОХ ХЭРЭГТЭЙ БАЙНА. ШАШИНД УЛАМЖЛАЛТ ҮНДЭСНИЙ ГЭХ ОЙЛГОЛТООР ХАНДААД БАЙГАА. ЭНЭ БОЛ МАШ БУРУУ ОЙЛГОЛТ ЮМ. УЛС ҮНДЭСТЭН БОЛГОНД ШАШИН ИЛГЭЭГҮЙ.ШАШИН ГЭДЭГ БОЛ ХҮН ГЭГЧ ТӨРӨЛД ЯАЖ АМЬДРАХЫГ НЬ ЗААСАН ЗААВАР ЮМ.ЭНЭ ЗААВАР ХЭЗЭЭ ИРЭВ ГЭХЭЭР АНХНЫ ХҮН БОЛОХ АДАМ ДЭЭР АНХ ИРСЭН БАЙДАГ. ЭХЛЭЭД ЗӨНГӨӨР НЬ АМЬДРУУЛЖ БАЙГААД ШҮҮ ДЭЭ..ТЭГЭЭД АДАМЫН АРААС НИЙТ 24000 ГАРУЙ ЖИЖИГ ТОМ ЭЛЧ ПРОФЕТАНУУДЫГ ИЛГЭЭЖ ХҮН ТӨРӨЛХТӨНГ ЯГ ХҮҮХДЭЭ ХҮМҮҮЖҮҮЛДЭГ ШИГ ХҮМҮҮЖҮҮЛСЭН. ИСА БУЮУ ИСАГ ЗӨВХӨН ИЗРА

Avatar

Охинтой хүн 2018-10-28 202.9.42.195

Янз бүрийн модель, мисс энэ тэр тэмцээн уралдаанаа больчих хэрэгтэй ш дээ. Монголын нийгэм өөр болсон байна. Хууль үйлчилэхээ больсон оффшорын мөнгөндөө хахсан баячуудын хүүхдүүд дуртай модел хүүхнээ хүчиндээд мөнгөөр амыг нь тагладаг авахгүй бол алчихдаг л болсон байна. \nОдооноос эхлээд Монголын ард иргэд ээ нэг зүйлийг ойлгогтун. Охид хүүхдүүдийгээ олны нүднээс нууж яв, загвар өмсдөг, модель болдог хүслийг нь хорь үгүй бол хохирогчтой ижил тавилан хүлээж байна.

Avatar

daanch yaawdaa 2018-10-28 202.9.40.251

barag gadaadad ochood model bolson bol amid servvn baij baihgvi yu eh nutagtaa aluulchihlaashd iiml boljdee mongoliin niigem gaigvi bgaagaa urdaa bariad baharhaad yawj chadahgvi alj baijl sanaani amardag ataarhuu aagtai bayarhuu hundlun zantai shvlsee goojuulsan eriin svg, ohid howgvvdees bolj baigaan hairanch hvmvvn zayatai mongoliin ohin vr daanch yaawdaa…nemj helehed offshoorchid vhsvgei ted l buruutai ard tvmniihee hamag yumiig shawhsnaar iim sul doroi bolgoson!!!!UM SAIN AMGALAN BOLOG

Avatar

Шашин судлаач 2018-10-28 88.25.44.76

МОНГОЛ УЛС НЬ ЗАВХАЙРАЛ АРХИДАЛТ ХУЛГАЙ АЛЛАГА ИХСЭЭД БАЙГАА НЬ ШАШИНГҮЙ ҮЗЭЛТЭН ИХСЭЭД БАЙГААТАЙ ШУУД ХОЛБООТОЙ. ҮР ХҮҮХДЭЭ ХАЯЧААД ӨӨР ЭМТЭЙ ЗАВХАЙРАХ БОЛ МОНГОЛД ЭНГИЙН ҮЗЭГДЭЛ БОЛЖЭЭ. ТЭГВЭЛ МУСАЛМАНУУД ҮР ХҮҮХДЭЭ ХАЯАД ЗАВААРААД БАЙДАГГҮЙ. ЯАГААД ГЭХЭЭР ШАШИНД ХОРИОТОЙ УЧРААС.МОНГОЛЧУУДАД БУДДА ХРИСТИЙН ШАШИН ЯМАРЧ ХЭРЭГГҮЙ. ИСЛАМЫН ШАШИН Л ХЭРЭГТЭЙ

Avatar

Зочин 2018-10-28 150.129.140.89

Мурат гишуун чинь ямар шашинтай билээ?

Avatar

Шашин судлаач 2018-10-28 88.25.44.76

Би мусалман жинхэнэ мусалман хүнийг бичиж байна.мурат мусалман хүн бол ийм зүйл хийхгүй. Араб болгон мусалман байдаггүйг сэтгүүлчийн үхлээс хараагүй юу чи

Avatar

dampuursan 2018-10-28 126.33.15.60

Mongolin shuuh dampuursan gedgig Elbegee ah chin notlood ogson shudee

Avatar

Зочин 2018-10-28 103.212.119.120

Аймаар юм гэж байдаггүй.Хулчинар хүмүүс ингэж эрт бууж өгч ялагдлаа заралдаг.Гэхдээ энэ хэрэг ингээд замхарна.Мэдэхгүй байх мэдхийг хүсэхгүй хүмүүст бүх юм аймаар байдаг.Ядуу хүмүүст бүх зүйл аймаар байдаг….

Avatar

Elizabeth 2018-10-28 103.212.117.252

Buruu bicheed bn sh dee

Avatar

Зочин 2018-10-28 66.181.176.135

Наад балиар завхарсан шоу нэртэй нийгмийг бузарласан юмаа болиочээ. Хүний амь үнэгүй юм уу. Одоо зогсоо. Эхлээд өөрсдөө ёс зүйтэй, хүн чанартай болчихоод, нийгмийг гэгээрүүлэх зүйлээ хий.

Avatar

showman 2018-10-28 104.59.120.41

өө шүүхийн шинжилгээ. цагдаа бол ойлгомжтой, ар тал нь мөнгөгүй, албан тушаалгүй эгэл жирийн байх юм бол хохирогчийн хохь болдог, 4 өдөр найз залуудаа үхтлээ зодуулсан 21-тэй охиныг элэгний хатуурал ба архины хордлого, 13 настай охиныг архинд хордсон, Сохо мебелийн захиралд хорлогдсон бас л 20-21тэй охиныг амиа хорлож үсэрч үхсэн гэж дүгнэдэг газар ш дээ, энэ охин ч гэсэн ойлгомжтой мансуурсан, согтуу, амиа хорлолт л гэж гарна

Avatar

novshnuud 2018-10-28 118.243.216.103

huchindeed tamlaj alaad tsonhoor chuluudsan gesen zuil yarigdaad baina shuu dee. ene tomchuudiin huuhduudiin hisen hereg baih.

Avatar

Zochin 2018-10-28 64.119.19.11

Mongol model agentlagiig mash cain shalgahheregtei. Bolor maw gej aimaar avgai junior nyalh ur iig zarj baina.

Avatar

News.mn болиёоо 2018-10-28 188.166.235.184

Мөнгө авч худал нийтлэл нийтлэж хүмүүсийг хуурдаг хэдэн эрх мэдэлтний том з****г NEWS.MN.\n\nХөөрхий охиныг амиа хорлосон болгож хүний нүд чихийг хуурна Гэдэг нь ойлгомжтой биз\n\nХудал хуурмаг, б**с ухсан, бас б**с үнссэн мэдээлэл тавьчихаад…. Сэтгүүлчийн эрх гэх үү! Шар сонингоос ялгаагүй газар даа та нар.

Avatar

Зочин 2018-10-28 66.181.185.79

Монгол модель агентлагийг сайн шалгах хэрэгтэй. Яагаад тэдний загвар өмсөгчид ийм асуудалд ороод байна? Өмнөх хэргүүд яаж шийдэгдсэн бэ?

Avatar

zochin 2018-10-28 66.181.181.149

Uy uyiin saidiin huuhduudiin nersiig zuragtai n niitleed uguuch?!!! ter dund bj l taaraa!!! Aluurchniig medehgui yvj bj dra uur neg ailiin shn ohin suuchihaad bas aluulah bhda?! aluurchniig il bolgo! Boolguulj uhaan aldaad tgd shiduulsen gsn

Avatar

Зочин 2018-10-28 202.21.106.158

Гадны нөлөө сэжиг хангалттай байна шүү

Avatar

Зочин 2018-10-28 202.21.106.158

БАЯЧУУДЫН ТЭНЭГ ХҮҮХДҮҮИЙН ҮЙЛДЛИЙГ ЦАГДААГИЙНХАН ӨМӨӨРӨХӨӨ БОЛИОРОО

Avatar

Ц.ЭЛБЭГДОРЖ 2018-10-28 202.21.106.158

ЭНЭ ХЭРГИЙН МӨР ЦАГДАА, ШҮҮХ ЭМНЭЛЭГИЙН ГАРААР ОРООД БАЛАРАХ НЬ ДЭЭ

Avatar

зочин 2018-10-28 66.181.160.28

гэрийнхэн ойр дотны хүмүүс нь л үнэнийг хэлэх байх, хууль шүүх цагдаа бүгд худлаа хуцна алсан хүн нь нөлөөтэй хүн байгаа байхоо Шинжилгээний хариу 21 хоноод гарна гэдэг чинь хэргийг бүдгэрүүлэх шалтаг , яахаараа тийм их уддаг юм бэ . Тэгж байгаад амиа хорлосон гэдэг дүгнэлт гаргана ойлгомжтой . Ёстой ялзарсан нийгэм

Avatar

зочин 2018-10-28 182.160.38.107

сайдын хүүхэд түлхсэн гэдэг нь үнэн бололтой

Avatar

Хүннү 2018-10-28 202.179.24.165

Юу гэж амиа хорлох юм. Худлаа ярихаа боль, цагдаагийхан худлаа ярихаа боль. Наадах чинь золгүй явдал биш, аллага байна. Та нар эздийг нь мэдэж байгаа биз дээ. Дараа нь ард түмэндээ үнэнийг нь хэлж үзээрээ. Нөгөө Ганхуягийн охиныг хүчиндсэн баячуудын хүүхдүүд яасан?

Avatar

s 2018-10-28 202.9.42.144

NEWS.mn ichej uheesei

Avatar

MMM 2018-10-28 202.9.42.144

NEWS.MN -nii zahiraluudaa ichej uheesei ymar hahuul awchaad ingej bicheed uchigdoriin niitlel-ee ustgaad bgaa ym beee ymar ichdeggui nowshnuudtai site be ?????????????????????

Avatar

76n huu 2018-10-28 91.207.175.107

76g negnii huu. tsagdaa nar hav darj, hamgiin sain uilchluulegchdee hamgaalj baina. mongold hun chanartai tsagdaa bainaa uu.

Avatar

76n negnii huu 2018-10-28 91.207.175.107

Tsagdaa nar tushaal avaad "ooroo usersen. geriinh ni hajuud ni baisan" gesen medegdel gargaj bna. 76 gishuunii negnii huu ni genee. Tsagdaa shuuhiin baiguullaga, ard tumniig nylimj, 76d ulaan tsain uilchilj baina.

Avatar

Зочин 2018-10-28 85.7.242.3

huurhii, saihan ohin.. um sain amgalan boltugai. Uneheer haramsaltai. Ar geriinhend ni gun emgenel ilerhiiliye. Muu emee ni yana da..Ta setgelee sain bariarai.

Avatar

Зочин 2018-10-28 202.9.42.97

Энэ нэг худлаа шоу гэж залуусийг бузар муухай юманд уруу татаж шуналтаа тэнэг болгодог хорон санаат хорхой жоомон толгойт бузар хулгайч хэсэг хvн хорхойны гай их байна. Тэр бузар хулгайч хvн хорхойнууд л бяц гишгэх хэрэгтэй. !!!!! Ubs tv. Мэтэд нь тийм жоомон ховдог шуналт бэрд хорхой хvмvvc oлон байгаа байх!!!!

Avatar

Зочин 2018-10-28 150.129.140.89

Баячуудын хуухдуудийн булэглэн уйлдсэн зохион байгуулалттай гэмт хэрэг. Баячуудын барлаг болсон Цагдаа нар илруулэхгуй, нам дарна.

Avatar

Mgl 2018-10-28 66.181.191.104

Yu gj amia horlohiin be yaachj bdsn eruul uhaanta hun chni tgh esgui zuerl gadnii haldlgtai holbootoi

Avatar

Зочин 2018-10-28 64.119.25.131

Hairan huuhed. Amia horlono gej baihgui ee. Tsagdaagiinhan unen moniig olj togtoo. Ar geriinhen ni unenii toloo yavaarai. Iim saihan ohin muu humuusiin zolios bolson baij bolzoshgui.

Avatar

Зочин 2018-10-28 103.212.116.176

Манайхан л ойлгохгүй сайхан юм бодох юм загвар өмсөгч гэдэг чинь боолын л хөдөлмөр ш дээ. хувцасны гол болж алхдаг. Хятадад Оросын сибириэс 15 настай охидуудыг загвар өмсүүлнэ гэж аваачаад зарим нь ү"хсэн тохиолдол гараад жил ч болоогүй байна.

Avatar

Зочин 2018-10-28 103.212.116.176

Шанхайд загвар өмсөхөөр очсон 15настай охин учир битүүлгээр ү"хсэнийг дэлхийгээр нэг шуугисан. манайхан ганц ч үг дуугараагүй ямар учиртай юм

Avatar

Medee.mn 2018-10-28 103.57.92.231

Yu gej bgaa ym be zagvar umsnu gedeg chin bool bish biytei huvirch chaddag ni l umsdug hudulmur shdee

Avatar

МУ-Н 14 настай охины бодол 2018-10-28 66.181.190.113

Uuchlaarai tedgeer ohidiiig hamgaaalj chadaaguin Uchida yu bilede ygd ta uuriiguuu omoorno we? Ene buzar bulai niigemeee neg hardaaa zaluuhan saihan ohid min duuslaa shuudeee ichmeeer ym uneniig olj medehiin tuluuu hench charmaihgui bolson onoogiiin niigem ard tumneeseeee ichih hergtei ingeed uzheer ard tumniig l tsagdaa shuuh emnelegiin baiguullagat ajilluuulmaar ym uneniig olj chadku hogiiiin turiiin alban haagchid shudarga humuust ee l zaigaa tawiad ugchih hergtei archaagui ymnuuuud ich22

Avatar

Шашин судлаач 2018-10-28 88.25.44.76

Баабар мэтийн зальт худалчыг бүү сонс.шашны талаар ямарч мэдлэггүй зүгээр л үгээр тоглож мунхруулах хоббитой ӨВГӨН

Avatar

Зочин 2018-10-28 66.181.178.182

Хөөе, нөхөөр чи!! "Юм мэддэггүй атлаа мэддэггүйгээ мэддэггүйг илжиг хэмээн хөөж зайлуул!" гэсэн дорнын мэргэн үг байдаг юм!!! Харьж унт чи!!!

Avatar

AGAINST 2018-10-28 58.108.223.70

SHASHNAA UHUULAH GJ OROLDSON CH HUND HUNDETGELTEI HANDAHAA MEDDEGGUIN BN TGHER TANII LALIIN SHASHIN BIDEND HEREGGUI

Avatar

Шашин судлаач 2018-10-28 88.25.44.76

Энэ яах вээ хүмүүсээ нэг юмыг сайтар ойлгох хэрэгтэй байна аа.манайхан үндэсний шашин уламжлалт шашин гээд байхын.шашинд ийм ойлголтоор хандаж болохгүй шүү дээ. Шашин гэдэг бол дээрээс илгээсэн ертөнцийн хүрдийг эргүүлэгчийн үг болхоос өөр юу ч биш.үндэстэн болгонд шашин илгээгүй шүү дээ.буддизм христианизм 2 аа тухайн үедээ л зориулагдсан хэрэгцээ шаардлага хангасан хийх ёстой ажлаа хийсэн дуусцан шашнууд юм шүү дээ.

Avatar

Зочин 2018-10-28 202.9.42.97

ертөнцийн хүрд эргүүлэгч чинь тэгээд хэн юм

Avatar

ZOCHIN 2018-10-28 73.109.62.204

TED NARAAS AIMAR HUMUUS BAIHGUI! TER BRIDGEIIN OHINIIG BAS BAIHGUI BOLGOSON NIIGEMDEE HORTOI HUMUUS! ANARHUU, MCSIIN ANHBAYAR GEED

Avatar

Зочин 2018-10-28 150.129.141.116

ЯНХАНУУД ЕРӨН Л ЭНГЭЖ ҮХДЭГ ШТЭЭ ! АМИА ХОРОЛСОН Л БНА ХУДЛАА ӨӨРСДМЙН ОХИНОО ХАМГАХОАХ ГЭЖ БҮҮ ХҮНИЙГ ХЭРЭГТ ХИЙ я***н Л БАЙН ШТЭЭ ! ЭРҮҮЛ Л ЛАВ БИШ АМИА ХОРЛОЛТ ХАР ТАМХИ с***р ХҮМҮҮС ИХ ХИЙДЭГ ҮЙЛДЭЛ !

Avatar

Зочин 2018-10-28 64.119.17.39

ene pizdaf shalga hulsnii bicheechid end mash ih bna bas tanai site neg medeegee dahin dahin uur garchgaar oruulaad bga chn sejigtei bna. ih l deerees oroltsoj bga hereg bna daa ene.

Avatar

zochin 2018-10-28 64.119.17.39

Ene pizdag shalga hulsnii bicheech yawj bna. tanai site yah gd neg medeegee uur garchigtai tawiad bna sejigtei bna shv. ih l deerees oroltsoj bga hereg bna daa

Avatar

Erguu mal we chi 2018-10-28 202.9.43.167

Ene pisda yag alsan bhaa eniig shalgaarai Tsagdaagin yoronhii gazar iimerhu malnuud uhehgui sain n uhdegn tun haramsaltai

Avatar

Uheech llraa 2018-10-28 202.9.43.167

Ene pzda yag alsan bnshd Tsagdaagin baiguullaga ene hvniig shalganuu iimerhu psdanud uhehgui Dandaa sain n yawdagn tun haramsaltai

Avatar

иргэн шүүх 2018-10-28 103.229.120.106

Орсон төхөөрөмж нь 150.129.141.116 дугаараар нь хөөгөөд олдоно. энэ нөхрийг шалгана.

Avatar

??? 2018-10-28 217.210.152.218

Та эхлээд Монголоор зөв бичээд сурчих тэгээд олон долоон юмаа ярь

Avatar

!! 2018-10-28 59.153.115.196

chi pzda mne ip aar chn olood h**** s****a shuu l***r mne !! cham shg holsnii bicheech nariig bugdiin olood buudah ymsn

Avatar

Зочин 2018-10-28 45.117.35.21

Ийм л тэнэг залжус мань мэттэй нэг нийгэмд багаа гэж бодохоор гутрах пм аа. Тулаад харахад биеэ олигтой авч явч чадахгүй, элий балай юм ярьж өөрийгөө хөөргөнө, тэгээд ярихаас цаашгүй. Тэгснээ бусдыг дарна.

Avatar

zochin 2018-10-28 202.9.40.251

yuugnee nowshoo hvnii alag vriig yaaj ingej helj bgaa adgiin ataarhuu s***r wee\nhuurhiig chi harin vhwel taarnadaa

Avatar

zochin 2018-10-28 73.109.62.204

Ter ANARHUU, MCSIIN HURGEN GEED SOLIOROOD BAIDAG ANHBAYAR GEED TED NAR HIISEN BAIH.

Avatar

Зочин 2018-10-28 202.9.42.97

анархүү нь хэн билээ

Avatar

Зочин 2018-10-28 66.181.178.182

"өндөр барилгаас доош унасан" гэнэ үү? "Дээшээ унана" гэж бас байдаг юм байх даа??? Өөрөө унасан, хүн түлхсэнийг шүүх эмнэлэг тогтоохгүй л дээ!!

Avatar

ха ха 2018-10-28 103.212.116.176

шидэхээр д:ээшээ биш доошоо уначихлаа өөрийнх нь буруу гэж онигоотож мэднэ шүү. манай улс төрчид. ЖДҮСан-г цөлмдгүүд

Avatar

zocjin 2018-10-28 202.21.106.125

iim zaluuhan zorilogtoi saihan busgui amia horlono gej heniich sanaand bagtahgui shuu dee. yamar neg baidlaar gadnii nuluu baihaar l bn daa. 13 nastai ohiniig onts hertsgiigeer aluulchihaad bhad shuuh, tsagdaagiinhan arhinii hordlogo gej ichehch ugui dugnelt gargasan bizde. uursduu ohin urgui yum shig. Ar gert n emgenel ilerhiiley. hairan saihan ohin

Avatar

Dolzod 2018-10-28 85.102.111.164

Xar tamxinii ayul … jooxon nerd garaad tv radiogoor garaad l biye tooj xar tamxind dontoson bz dee Xar tamxi l tataj mansuursan bz obdoo yaaxuu dee Amar amgalan noirsooroi

Avatar

Зочин 2018-10-28 150.129.141.41

Хуцаарай чи

Avatar

Uh llra 2018-10-28 202.9.43.167

Dolzod chi orond n uhsen bol yutai saihan baih bsn bol

Avatar

wwww 2018-10-28 182.160.36.58

tsagdaa shvvh n amia horloson bolgoh gd vzeed bga yum bzde

Avatar

иргэн 2018-10-28 64.119.16.19

Хууль хүчний байгууллагууд захиалгаар ажилладаг болсон гэж ардууд ярилцах юм. Манайд ер нь болж байгаа юм алга аа. Ардчилал, Шударга ёс, эрх чөлөө гэж яг юу байдаг юм бол оо ??!!!

Avatar

Зочин 2018-10-28 202.126.89.242

Баячуудын турийвчин дотор нэг тиймэрхуу юмнууд байдаг гэсэн.

Avatar

Зочин 2018-10-28 64.119.16.186

yaajij amia horloh huuhed bgaaguiee,ih uurtuu itgelte zuv huuhed bsn.um maanii bad mi hum.taivan noirsooroi dvv min.

Avatar

Зочин 2018-10-28 66.181.161.12

Муусайн шулам сануул атаархал шидсэн биз байгалиасаа төрсөн царайг яах юм хэрвээ амь хордсон бол гэрээслэл үлээсэн байх хайран залуу хүүхэд ум сайн амгалан болтугай

Avatar

Зочин 2018-10-28 203.91.115.40

Үхэрүүд яг ингээд талцаад хэрэлдэж байхдаа таарсан новшнууд

Avatar

Uhsen 2018-10-28 66.181.188.254

Tanai ter gachin banid chn alchaa biz namhan gachin yum har tamhi chin nzuudtaigaa niilsen biz. Teneg avgai neg site hariutschaad hergees zugtaachii gj bodoogui biz

Avatar

Зочин 2018-10-28 182.160.37.36

rip.

Avatar

zochin 2018-10-28 202.179.27.18

chogschin nastai ter chuugch avgaigaas bolson, aimaar,chairan ochin

Avatar

Зочин 2018-10-28 202.9.42.97

odgerel

Avatar

Зочин 2018-10-28 103.212.116.176

амиа хорлогчдын 90% нь зурвас үлдээдэг гэж байгаа юм даа.

Avatar

үнэн бол бүгтийг цаазал 2018-10-28 139.5.216.244

Elbegee 1 цагийн өмнө 91.207.175.121\n\nElbegeegiin huu, bas 76-iin negniih ni huu baisan. Tsagdaagiinhand " ooroo usersen, geriinhenteigee hamt baisan" gesen medee tsats gesen tushaal deereesee avsan genee.

Avatar

Иргэн. 2018-10-28 66.181.178.152

Амиа хорлоогүй. Худалдагдсан сэтгүүлч ээ.

Avatar

Зочин 2018-10-28 103.212.116.176

ямар өмсүүлэх бандааш үйлдвэрлэдэгтээ топ модель гээд сүржин шалгаруулаад байдаг юм. бүр гайхаад байсан юм аа. Сингад балуушаа хаана өмсүүлдэг юм бол гээд. Болормаагийн дүүг ярилцлага өгөх үед. хэдийг авахав гэсэн чинь яг тогтсон юм байхгүй хийснээрээ ч гэх шиг. Биеэ үнэлэгчдийн багш гээд нэрлэчихээч шулуухан тэр монгол модель энэ тэрээ.

Avatar

Зочин 2018-10-28 103.26.193.253

Iim medreluud uh b.a daa

Avatar

Зочин 2018-10-28 202.9.42.97

Одоо 50 настай Амундсон Сингапурт 10 жил Номхон далайн флотод алба хаахдаа Glenn Defence Marine Asia (GDMA) хувийн компаниас мөнгө аваад зогсохгүй тансаглал, зугаа цэнгээний зардлаа даалгаж, биеэ үнэлэгчдээр үйлчлүүлдэг байсан нь тогтоогджээ. Амундсон өөрийн болон бусад офицеруудынхаа үнэтэй дарс, зоог, унаа, үдэшлэг, аялал зугаалга, биеэ үнэлэгчдийн зардлыг төлүүлж бжээ.Өчигдөр АНУ-ын ХЗЯ-аас гаргасан мэдэгдэлд Амундсон Монголоос ирсэн хэд хэдэн биеэ үнэлэгчдээр үйлчлүүлж байсныг дурджээ .

Avatar

Зочин 2018-10-28 202.9.42.97

тэр дүү нь сингад биеэ үнэлдэг болж таарлаа харин надад бас тэгж санагдаад байсан юмаа хогийн царайтай

Avatar

Зочин 2018-10-28 122.201.31.33

mongonii bool bolson novshnuud hudalaa hutsahaa bolitsgoo aluurchidaa !!!

Avatar

Зочин 2018-10-28 122.201.31.33

Hudalaa medeelel tavihaa boli muu mongonii bool bolson novshnuud

Avatar

Больж үз 2018-10-28 66.181.170.34

Тэнэг хүн ч амиа хорлосон гэдэгт итгэхгүй шдээ. Тэнэг хүн хуурч байгаа биш болиочдээ н**ш гэж.

Avatar

Зочин 2018-10-28 64.119.25.131

Хайран сайхан охин. Ийм сайхан охиныг хайрлаж чадсангүй юу. Ум мани бадми хум. Эцэг эхэд нь гүн эмгэнэл илэрхийлье. Дахиж ийм явдал бүү гараасай.

Avatar

mgl 2018-10-28 202.179.26.205

Huniig amia horlohod hurgene gdg gemt hereg,sain shalgah unen moniig oloh estoi

Avatar

Зочин 2018-10-28 182.160.2.199

Хайран сайхан бүсгүй. Ум мани бад ми хум. Дахин төрөөрэй.

Avatar

уншигч 2018-10-28 66.181.179.232

Хохирогчидийн талынхан олон нийтэд үнэнийг хэлэх болохоос Цагдаа зарлана гэж юу байдгийн

Avatar

Хулангоо 2018-10-28 139.5.216.68

Хажууд нь байсан вм шиг шаацгаах юм. Урт удаан хугацөаны сэтгэл гутралын үр дүн. Энэнээс өөр дээр алга гсн бнлээ. Бие хөгжсөнөөс ухаан хөгжөөгшйн гай.

Avatar

zochin 2018-10-28 107.150.95.4

Tsagdaa nar ene hergiin talaar tashaa medeelel ogoh daalgavar deereesee avch. Humuus eblegeeg idlee yylaa geed uulga aldaad baihiin, getel ednii, elbegeegees gadna bysad tor barij baigaa humsiin huuhduud ni gej buur aimshgiin chotgor mangas shylmyyd bii bolj baina. Har tamhi tatchaad, hun balkonoos shidcheed, tsagdaa nart tushaagaad, ingej medeelel tsatsaarai, ene mai mongo geed yavj baidag.

Avatar

Зочин 2018-10-28 103.212.116.176

энэ Элбэгдорж хүүхдээ хүмүүжүүлж чадахгүй байж лекц уншиж байна гээд юугаа тавлаад хуцаад байдаг байсан юм

Avatar

Зочин 2018-10-28 66.181.185.79

Амжилттай яваа ийм сайхан охин амиа хорлоно гэж байхгүй ээээ.

Avatar

Тэди 2018-10-28 202.21.112.37

Хайран юм. Халагламаар юм даа, монголын нийгэм аюултай болжээ.

Avatar

Elbegee 2018-10-28 91.207.175.121

Elbegeegiin huu, bas 76-iin negniih ni huu baisan. Tsagdaagiinhand " ooroo usersen, geriinhenteigee hamt baisan" gesen medee tsats gesen tushaal deereesee avsan genee.

Avatar

Зочин 2018-10-28 202.9.42.97

MNTM temtseenii suuliin 3-t uldeed bh amraltiin huagtsaandaa amia aldsan haramsaltai zuil bolloo. 10-r sariin 24-nii 23 tsagiin uyed X Aparment-iin 11 dawharaas uhaj nas barsan buguud hooloigoo boolguulj uhaan aldsan bhdaa shiduulsen bga ym. Tuhain uyed gerees ni Said-iin khuu utas tsohij duudaad daraa ni ene emgenelt hereg bolson ym getel hevlel medeelliin heregseleer amia horlolson gesen niitlel PR ih yawj bgaad haramsaltai bn

Avatar

Uka 2018-10-28 64.119.19.17

Amjilttai yvj bsan iim saikhan ohin amia horlono gej yu bdiim bee, hergiig unen zuvuur ilruuleesei

Avatar

Зочин 2018-10-28 64.119.17.99

ѳдийд цонх угаана гэж эсвэл цонхны тавцан нь намхан юм болов уу хѳѳрхий болгоомжтой байхгүй

Avatar

Зочин 2018-10-28 66.181.188.170

Chi yu h*****d bgan be

Avatar

Зочин 2018-10-28 103.212.116.176

өвлийн хүйтэнд шөнө цонх угаадаг гэж хэн чамд хэлээв.

Avatar

Зочин 2018-10-28 202.9.42.97

юун цонх монх угаах болоод явчив харанхуй шөнө ,тэнэг солиотой амьтан бэ

Avatar

Fff 2018-10-28 103.229.122.117

Khan uul duuregt kh apartment bdag bzduuregt x apartment bdag!

Avatar

Зочин 2018-10-28 150.129.140.89

Цагдаа дандаа баячуудыг хаацайлах юм аа? Баячуудын хуухдуудийн л аллагын хэрэг шуу дээ.

Avatar

Huurhii yuch bolj bsn amia horlodog bolkuu l dee 2018-10-28 103.26.195.50

Er n bol amia horlosn l bhda

Avatar

Зочин 2018-10-28 213.87.121.102

Chi yaj medej bgn hajuud ni bsiimu iim mongoliin ireedui husel moroodoltoi hun ooriigoo horlood yvj bhuu ain.

Avatar

болдоо 2018-10-28 202.126.89.90

ямар аймаар юм бэ? …. хайран сайхан залуу нас …..

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж