Ажлаасаа халагдсан Х.Цагаанбаатар бухимдав | News.MN

Ажлаасаа халагдсан Х.Цагаанбаатар бухимдав

Ажлаасаа халагдсан Х.Цагаанбаатар бухимдав

Ажлаасаа халагдсан Х.Цагаанбаатар бухимдав

Монголын жүдо бөхийн холбооноос залуучуудын шигшээ багийн дасгалжуулагчаар ажиллаж байсан Х.Цагаанбаатарыг халах шийдвэр гаргажээ. Тэрбээр 2016 оны дасгалжуулагчийн сонгон шалгаруулалтын дараа дээрх албан тушаалд томилогдсон юм. Одоогоор түүнийг ямар үндэслэлээр халагдсан нь тодорхой бус байгаа бөгөөд тэрбээр өнөөдөр өөрийн цахим хуудсаар бухимдлаа илэрхийлсэн байна.

Олимпийн хүрэл, дэлхийн аварга, Хөдөлмөрийн баатар, Гавьяат тамирчин Х.Цагаанбаатар "2016 оны дасгалжуулагчийн сонгон шалгаруулалт шударга бус болж, мөн холбоодын дотоод асуудал эмх цэгцгүй болсон. Спортод хайртай Ерөнхийлөгчөө хүндлээд чимээгүй явлаа. Одоо та бүхний шийдвэрт эргэлзэж байна" гэж бичжээ.

Х.Цагаанбаатар 2015 онд зодог тайлж, багшийн эгнээнд шилжих болсныг холбооноос мэдээлж байсан юм. Тухайн үед дахин 1-2 тэмцээнд орж, спортын замналаа ялалтаар өндөрлүүлэхийг хүсч байсан түүний хүсэл биелээгүй байна. Одоогоор Х.Цагаанбаатар жүдо бөхийн холбооны шийдвэрийн дагуу залуучуудын шигшээ багийн дасгалжуулагчийн албаас чөлөөлөгдөөд байгаа аж.

Хөдөлмөрийн баатар, Гавьяат тамирчин Х.Цагаанбаатар жүдо бөхийн тамирчны замналаа өндөрлүүлснээс хойш самбо бөхөөр үргэлжлүүлэн хичээллэж, улсын аварга шалгаруулах тэмцээнд оролцож байсан. Тэрбээр өнгөрөгч наймдугаар сард Индонезид болсон Азийн наадамд самбо бөхийн төрлөөр хүч үзсэн юм.

Х.Цагаанбаатар Тагнуулын ерөнхий газрын дэргэдэх спорт хорооны даргын албан тушаалд томилогдон очсон байна. Тиймээс жүдо бөхийн холбооноос түүнийг залуучуудын шигшээ багийн дасгалжуулагчийн албаас чөлөөлж, Д.Цэрэнханд ажиллаж байна.

Д.Цэрэнханд “Бээжин 2018” олимпийн наадмын жүдо бөхийн эмэгтэйчүүдийн +78 кг-ын жинд өрсөлдөж, шагналт тавдугаар байр эзэлж байжээ. Тэрбээр хүрэл медалийн төлөөх барилдаанд Кубын бөх Ортизэд ялагдаж байсан юм.

Ч.БОЛОР

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
3
ЗөвЗөв
3
ХарамсалтайХарамсалтай
2
ТэнэглэлТэнэглэл
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

23 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Сагсууд 2018-10-26 64.119.19.19

Энэ сагсалзуур аливаа юмнаас холхон байвал зүгээр юм, жонхуу ерөнхийлөгчийнхөө суганд

Avatar

Zochin 2018-10-26 24.5.242.103

Shunal chin baragdahgui nuu? Heden gazar ajillaj heden gazraas tsalin avah geed bgan. Meddeg huuli durem gj bnu? Danda l heruul hiij yavahiin. 2 gazar ajillaj 2 tsalin avah sanaatai. Bitgii gorid chi.

Avatar

Medlegt dusal nemer 2018-10-26 174.205.28.51

Yamar sonin uchuuhen bodol ve! Heden gazar ajillaj tsalin avah ni huvi hunii erh ch heden huniig amjiltand hurgeh ni tuunees ch iluu tus nemertei shuu de!

Avatar

Medlegt dusal nemer 2018-10-26 174.205.28.51

Yamar sonin uchuuhen bodol ve! Heden gazar ajillaj tsalin avah ni huvi hunii erh ch heden huniig amjiltand hurgeh ni tuunees ch iluu tus nemertei shuu de!

Avatar

Зочин 2018-10-26 62.23.86.66

Хэдэн бөх амжилт гаргалаа гээд Монгол улс хөгжихгүй. Монголд одоо хамгийн хэрэггүй зүйлүүд бол БӨХ, ХОШИН ШОГИЙХОН, ДУУЧИД, ПОПЧИД, ХООСОН ТОЛГОЙТОЙ МИССҮҮД, яагаад гэвэл тэд БАЯЛАГ БҮТЭЭДЭГГҮЙ, бүтээсэн баялгийг ховх сордог ПАРЗИТУУД. Бөх Ерөнхйилөгчтэй, бөх сайдуудтай, бөх улсын их хурлын гишүүдтэй, энэ улс яагаад ч хөгжихгүй. Бөхчүүд ХЭРҮҮЛ сайн хийдэг, хамгийн наад захын жишээ бөхийн өргөөгөө булаалдаад юу болж байна, чөлөөт бөхийн дасгалжуулагчдын шившиг, бүүр олимпын үеэр, сумочид нь нэг н

Avatar

Зочин 2018-10-26 62.23.86.66

нэг нь нөгөөгөө зодоод сумогоос хөөгдөх гэх мэт. Одоо энэ залуу МАТРЫН НУЛИМС УНАГАЖ наймайг тоохгүй байвал би өөр улс руу явлаа ч гэх шиг. Бичсэн зүйл нь жоохон хүүхдийн өрөвдмөөр санааны дайтай болж. Бие нь томорсон ч ухаан нь өчүүхэн хэвээр байгаа нь илт. Тэгээд улсын их хуралд ичихгүй нэр дэвшинэ. Энэ бөхчүүд бөхөө л барилд. Дуучид дуугаа л дуул. Хошин шогчид маазраад л яв. Өөр зүйлд бүү оролц. Та нар Монгол улсын хөгжилд ШАВАР хаагаад байна.

Avatar

Ard 2018-10-26 64.119.17.246

Janhuu sportod hairtaidaa bish! Uuriin hulgai luivriig darah gej ene nuhduudiig ashiglaj bgaa! Ene nuhur oilgoogui :sportod hairtai” geed l balairch yavna. Janhuugiin unen nuur tsaraig ni heleech, uhsendee aisan yum?

Avatar

зочин 2018-10-26 202.9.43.249

Урлаг спортд , улсаас мөнгө зарах нь маш буруу …Хувь хүн дуулна уу, ноцолдно уу , төрд ямар хамаа байна …

Avatar

Аса 2018-10-26 202.126.89.81

Дүү минь Монголчуудаа битгий талцуул. Чамайг болохгүй, чадахгүй болохоор чинь л ингэж байгаа. Сая шавь нар чинь яав, хэд ялав? Охид хүүхнүүд чангаадгаа боль. Гайгүй охид хүүхнүүдийг шууд л аваад явдаг хүн байна лээ. Сайхан гэр бүлийг салгасан. Тэр хирээр улс, Гүндэгмаа хохирсон. Алийн болгон чамайг эрхлүүлхэв дээ. Тэмцээнд улсын зардлаар яваад, ялагдаад л ирдэг. Хамгийн сүүлд Азийн наадамд самбо бөхөөр яваад яалаа даа? Ахин захъя, охид битгий чангаа, улс амьтныг бүү талцуул.

Avatar

Ard 2018-10-26 64.119.17.246

Dalchiganasan mantuu chi uuriiguu hichee!!!

Avatar

Зочин 2018-10-26 202.179.25.101

сая манай залуучууд ДАШТ аар өрөвдөлтэй харагдсан хариуцлага тооцож л дээ

Avatar

Зочин 2018-10-26 66.181.176.134

Цагаанаа улсын аваргаар түрүүлж чадахгүй хир нь олип дэлхийн тэмцээнд явж бусад залуучуудаа их хаасандаа. Энэ тал дээр маш амиа байсан. Хоолныхоо тогоо руу нулимж болохгүй дээ.

Avatar

Зочин 2018-10-26 120.16.125.207

Бөх бол төр юм л даа гуйлгачин Монголчууд аа…

Avatar

Зочин 2018-10-26 202.70.46.20

l***r min, uuriiguu yaay gejiij uhsenii chn Mongol

Avatar

kkk 2018-10-26 118.243.216.103

heden gazar dargaar ajllah gesen hun be. olon gazraas zereg tsalin avah sanaatai hun uu? Uvsuud yahaaraa dandaa ingej heruul zarga hij shunaltaj uvaiguitej yavdag humuus ve?

Avatar

zugeer zugeer 2018-10-26 66.181.176.161

tsagaanaa hendee erhleed tunirhaad bga yum be?chi gologdood l halagdsan yum bga biz?ene humuus chin hen n hen be?gedgiig medeed l halsan biz?sard barag 5-7 say tugrug ulsaas zugeer avch bj duugui l er hun shig baildaa.hereg n bolohoor chamaig duudna biz???

Avatar

carlsen 2018-10-26 202.131.225.150

Цагаанбаатар халагдах гавъяагүй л хүндээ уг нь.

Avatar

gg 2018-10-26 121.163.253.189

Tsagaanbaatar tsagtaa Mongoliin neriig gargaj yavsan shuu, hiisen yumtai heleh ugtei hun.

Avatar

х 2018-10-26 122.201.31.123

Бас давхар дээлтэй байх гэсэн бололтой. Нэг ажлаа сайн хий л дээ. 2 туулай хөөвөл хоосон хоцорно шүү

Avatar

Зочин 2018-10-26 202.9.41.174

Бекчүүд жинхэнэ ёоёотой шүү кккк

Avatar

ЖЕНКОГИЙН ХАЛААСНЫ УЛС ТӨРЧ 2018-10-26 202.179.24.92

ТӨВШИНБАЯР ЭНЭ ХОЁР УЛС ТӨРИЙН АЖЛАА ХИЙЦГЭЭ!

Avatar

Жудо бөх 2018-10-26 66.181.161.15

Цагаанбаатар шиг бөх монголд олон төрөхгүй. Тэр бичсэн юмыг нь уншисан үнэн л юм хэлж бналээ

Avatar