Ардын засгийн сайдууд албан тушаалын хэрэгт холбогдлоо | News.MN

Ардын засгийн сайдууд албан тушаалын хэрэгт холбогдлоо

ЖДҮХС

Ардын засгийн сайдууд албан тушаалын хэрэгт холбогдлоо

-1,4 тэрбумын сайд нартаа У.Хүрэлсүх ямар хариуцлага хүлээлгэх вэ-

Ардын засгийн сайдууд албан тушаалын хэрэгт холбогдлоо

Жилийн өмнө Ж.Эрдэнэбатын Засгийн газар тендерийн асуудалд холбогдсон сайдуудаасаа болж огцорч байсан бол албан тушаалын хэрэгт холбогдсон сайдуудаасаа болж Ардын засаг огцорч магадгүй болжээ.  Жижиг дунд үйлдвэрлэгчдийг дэмжих сангаас олгодог мөнгөнөөс хувийн компанидаа тэрбум, тэрбумаар нь хуваариласан сайд нартайгаа Ерөнхий сайд У.Хүрэлсүх чухам яаж тэмцэх нь улс төрийн хүрээний анхаарал татсан сэдэв болоод буй. Учир нь авлигачидтай хатуу тэмцдэг, ард түмнээ өмгөөлдөг Ерөнхий сайд байхыг хүсч байгаагаа чуулганы индэр дээрээс зарлаж байсныг нь дахин сануулахад буруудахгүй болов уу.

УИХ дахь МАН-ын бүлгийн дөрвөн гишүүн ЖДҮ-ийг дэмжих сангийн мөнгөнөөс албан тушаалаа урвуулан ашиглаж, хувийн компанидаа тэрбум гаруй төгрөг авсан нь тэдэнтэй хариуцлага тооцох хамгийн том үндэслэл юм. У.Хүрэлсүхийн танхимын хоёр  сайд, УИХ-ын хоёр гишүүн Жижиг, дунд үйлдвэрлэлийг дэмжих сангаас өөрсдийн хамаарал бүхий компанидаа зээл авсан нь ашиг сонирхлын зөрчил үүсгэсэн үү гэх асуудалыг хөндөхөд хүрч байна.  Тухайлбал,

  • УИХ-ын гишүүн Х.Болорчулууны "Дорнод гурил" / Хувьцааг 100 хувь эзэмшдэг/
  • УИХ-ын гишүүн Г.Солтаны "Монгол Шаазан" /Хувьцааг 100 хувь эзэмшдэг/
  • Зам, тээврийн хөгжлийн сайд Я.Содбаатарын "Эпато анарваан" /Хувьцааг 100 хувь эзэмшдэг/
  • ХХААХҮ-ийн сайд Б.Батзоригийн "Тээвэр ачлал" ХХК /”Тээвэр ачлал” ХХК-ийн хувьцааны 89,49 хувийг Л.Отгонжаргал эзэмшдэг. Б.Батзориг сайдын эхнэрийг мөн Л.Отгонжаргал гэдэг албан бус мэдээлэл бий/ зэрэг нэр бүхий гишүүдийн хувийн компаниудад  ЖДҮ-ийн сангаас  950-1,4 тэрбум буюу нийт 4,5 тэрбум төгрөгийн зээлийг олгосон байна.

Хэдийгээр Хүнс, хөдөө аж ахуйн сайд Б.Батзориг энэ асуудлыг үгүйсгэж, өөрийг нь гүтгэж байна гэж тайлбарласан ч хөрөнгө орлогын мэдүүлэг болон бусад мэдээллээр хамаарал бүхий компанидаа сангаас зээл олгосон нь тодорхой болоод байгаа билээ.

ЖИЖИГ, ДУНД ҮЙЛДВЭРЛЭЛИЙГ ДЭМЖИХ САНГИЙН ЗАХИРАЛ С.ТӨГСБИЛЭГ:

-Тээвэр ачлал” ХХК-иас манай бүрдүүлж ирүүлсэн материалаар бол тус компанийн үүсгэн байгуулагч болон хувьцаа эзэмшигч болох Д.Баттулга гэдэг хүнтэй гэрээ хийсэн. Мэдээллийн хэрэгслээр гараад байгаа н.Отгонжаргал гэдэг хүн нь тус компанийг төлөөлж манайтай ямар нэгэн гэрээ хэлцэл хийгээгүй гэдгийг хэлье. “Дорнод гурил” компанийн хувьд үүсгэн байгуулагч нь УИХ-ын гишүүн Х.Болорчулуун байсан. Уг үүсгэн байгуулагчаас өгсөн итгэмжлэлийн дагуу тус компанийн гүйцэтгэх захирал болон нягтлантай нь холбогдох гэрээг хийсэн. “Монгол шаазан” компанийн үүсгэн байгуулагч, хувь нийлүүлэгч нь Г.Солтан гэдэг хүн байсан ба мөн итгэмжлэлийн дагуу гүйцэтгэх захирал С.Ахмед гэдэг хүнтэй гэрээ хийсэн болно. “Эпато анарваан” ХХК-ийн тухайд Тус компанийн үүсгэн байгуулагч нь Б.Мөнгөнцэцэг гэдэг хүн байсан ба гэрээ байгуулахад тавигдах шаардлагын дагуу бид энэ хүнтэй гэрээ хийсэн. Тиймээс хэн нэгэн хүний ах дүү, хамаатан садан, эхнэр нөхөр байлаа гээд бид сонгон шалгаруулалтад оруулахгүй байх, дэмжигдэхгүй байх болон гэрээ хийхгүй байх эрх зүйн үндэслэл байхгүй гэсэн тайлбарыг өгсөн.

/"Тээвэр ачлал" ХХК-ийн албан ёсны сайт дээр хувьцаа эзэмшигчдийн мэдээлэл/

Б.Батзориг сайдаас бусад нь зээл авсныг ЖДҮ-ийг дэмжих сангийн захирал хэлж буй ч  салбарын сайдтай нь  нэр холбогдоод байгаа  “Тээвэр ачлал” ХХК-ийн албан ёсны вэб хуудаст  нийт хувьцааны 89,49 хувийг Л.Отгонжаргал эзэмшдэг тухай мэдээлэл бичигджээ.  Л.Отгонжаргал гэгчийн  овог, нэр, нас зэрэг мэдээлэл Б.Батзориг сайдын эхнэртэй яг адилхан таарч байна.

Зарим эдийн засагчдын хэлж буйгаар ЖДҮС-аас авсан жилийн нэг хувийн хүүтэй зээлээ зориулалтын дагуу ашиглаагүй, банк бус санхүүгийн байгууллага руу оруулж, 40 хувийн хүүтэй зээл гарган хүүлж байгааг шүүмжилж эхэллээ. Хэрэвзээ,  Ардын засгийн сайдууд жилийн бага хувийн хүүтэй зээл авч, банк бус санхүүгийн байгууллагаараа дамжин мөнгө угаасан бол бүр том эрүүгийн гэмт хэргийн шинжтэй үйлдэл болж байна.

 Жижиг дунд үйлдвэрийг дэмжих сангаас олгодог зээлийн хүү жилийн гурван хувь.  Энэ жил тус сангийн зээлд харагдсан компаниудын талаарх мэдээллийг http://smefund.gov.mn/news/56/single/139-ээс харна уу. Уг жагсаалтад МАН-ын гишүүдийг компанийн нэрс дурайтал бичигджээ. Гэтэл мянга, мянган жижиг дунд үйлдвэрлэгчид сангийн олгодог зээлэнд хамрагдаж чадахгүй арилжааны өндөр хүүтэй зээлд дарлуулж байгааг Ардын засгийн тэргүүний сонорт хүргэе.

Ш.ЧИМЭГ

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
34
БурууБуруу
9
ХарамсалтайХарамсалтай
6
ТэнэглэлТэнэглэл
1
ЗөвЗөв
1
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

95 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2018-10-24 202.126.88.44

Яуяиях-ын гишүүд нь авсан бхйнх тэд нарт хартуцлага яаж тооцох вэ буцааж өгөөд л болоо юу? Эсвэл тэдьбам гишүүнээсээ татгалзах ёстой бишүү дүнг нь тавих хэрэгтэй байна. Сая сайд болсон Содбаатар шууд болих хэрэгтэй ЗТХЯ угийн асуудал дагуулсан яам ийм хүн идэж уух гэж л очно.

Avatar

Зочин 2018-10-24 202.126.88.44

Яуяиях-ын гишүүд нь авсан бхйнх тэд нарт хартуцлага яаж тооцох вэ буцааж өгөөд л болоо юу? Эсвэл тэдьбам гишүүнээсээ татгалзах ёстой бишүү дүнг нь тавих хэрэгтэй байна. Сая сайд болсон Содбаатар шууд болих хэрэгтэй ЗТХЯ угийн асуудал дагуулсан яам ийм хүн идэж уух гэж л очно.

Avatar

Ёоёо 2018-10-24 202.9.42.88

Энэ засгийн газар биш ээ. Их дэмждэг байсан.

Avatar

Муунохой 2018-10-24 202.21.106.132

Муунохой чинь хаа явсан газраа сарьж байхын

Avatar

Зочин 2018-10-24 66.181.164.239

Жагсаалтад намын харьяалал нь харагдахгүй юм. Яаж хардаг юм болоо

Avatar

зочин 2018-10-24 202.179.10.10

ЖДҮ-ийн зээлийг ГАА-т сумддаа огт өгөхгүй дээрээ эрхтэн дархтанууд нь хуваагаад авсан. Энэ хүмүүс эргээд бага хүүтэй мөнгөө ББСБ-раа дамжуулаад иргэдэд их хэмжээний хүүтэй зээлдүүлж болзошгүй байна гэсэн мэдээлэл иргэдийн дунд байна

Avatar

Зочин 2018-10-24 59.153.84.70

Одоо наадуул чинь үсрээл суудлаасаа бууна хүний урманд саатуулагдахгүй тэхүү, ард иргэд нь мудак байна гэсэн үг шүү иймэрхүү юмнууд төрийн яамны саад болоод явж байгаагийн учир нь

Avatar

Зочин 2018-10-24 183.177.97.14

Mongoloos z**l, ogtsor. Haana yawsan gazar shi ondog shidej eserguutsel ilerhiiliye

Avatar

Зочин 2018-10-24 183.177.97.14

Ogtsor ogtsor ogtsor

Avatar

Зочин 2018-10-24 103.9.90.53

4 barigdlaa uldsen heden chichreed suuj bgadaa

Avatar

Зочин 2018-10-24 202.126.89.90

ТМС төгссөн боловсролтой нохой Батзориг өөрөө өргөдлөө өгч одоо огцорох хэрэгтэй

Avatar

Aiilcjin 2018-10-24 103.229.120.101

Bi 20 saya zeelii 5-n hun ajiliin bairtai bolgoyo gesen butdeggui baisan ene hed hulgailaad baij shal dimii tatvar tuluj

Avatar

Araichfee 2018-10-24 103.229.120.101

20hon saya avah gej heded jil tatvar tulbuu 20 sayan avaj chaddagui ene hulgaich nar avchidag yum bna bi avsan bol 5 n hun ajiliin bairtai baih bailaa

Avatar

Зочин 2018-10-24 202.9.41.154

ЖДҮДСан 2018 онд 2 удаагийн тѳсѳл сонгон шалгаруулалтаар нийт 90,0 тэрбум тѳгрѳгийг ямар нь ч тодорхойгүй хууль журмын хүрээнд маш нууцлаг байдлаар сонгон шалгаруулж олгосон. Ихэнхи нь улс алаачдын лоббигоор тараагдсан мѳнгѳ. Сайд мѳн худалдан авалтууд дээрээ маш их лобби Ховд нутаг, Ховдийн компаниудаа их дэмжиж байгаа. Монгол ингэж хѳгжиж байна даа. Улс алаачид улс тѳр, нийэм, эдийн засгийг алсаар Монгол улсыг хѳѳсрүүлсээр….

Avatar

ogtsor guldgeruud 2018-10-24 202.9.42.229

Ogtsrooch ogtsrooch yu hiigeed baigaad baigaan

Avatar

Зочин 2018-10-24 64.119.23.118

Ogtsor

Avatar

ГИШҮҮН 2018-10-24 103.229.120.66

ЕРӨНХИЙ САЙД МЭДЭЭГҮЙ БАЙГАА МЭДВЭЛ ХҮҮЛЬ БУС ҮЙЛДЭЛТЭЙ ТЭМЦЭНЭ ГЭСЭН

Avatar

Зочин 2018-10-24 64.119.27.148

Австралын нэг сайд байшиндаа 10×8 харьцаатай нэмэлт бариад шалгуулаад баөн юм болж байсан тэндэрт нөлөөлсөн байж магад гээд… манай нэг сайд үсрээд 500 саяын амбаар бас түрээс төлөхгүй байранд амьдраад л … энэ бол монгол

Avatar

Зочин 2018-10-24 64.119.27.148

токио хотын дарга зусланруугаа засгийн машин хэрэглээд огцорч байсан… манай хуулийн сайдын зуслангийн байшин дээрээс хоригдол унаад нас барсан гэсэн..сайдаа..гишүүнээ хийсээр л

Avatar

Зочин 2018-10-24 64.119.27.148

өлсөөд уйлж байгаа 2 настай хүүхдийг харсан та харсан уу сайд аа …ачынхаа оронд тэр хүүг тавиад төсөөлж чадах уу… тэдний хоолны мөнгийг та хулгайлж буй …

Avatar

Зочин 2018-10-24 64.119.27.148

яах гэж үхэн хатан сайд болдог гэж үү ..ач зээ нараа гудамжиндаа гуйлагачингүй .. хүн бүр инээмсгэлсэн… шударга ёс тогтсон сайхан нийгэмд амьдруулах гэж..

Avatar

Зочин 2018-10-24 64.119.27.148

энэ бол монгол

Avatar

Зочин 2018-10-24 64.119.27.148

ши даргыг томилолтоор ирүүлье

Avatar

hi 2018-10-24 150.129.140.137

ХУЛГАЙЧ гэж Их хурлын гишүүдийн АЖИЛ уу МЭРГЭЖИЛ үү. ОГЦРОХ болзолоо хангагсад. АРД ТҮМЭН гэж яричихаад одоо яаж тэднийг ХАРНА аа.

Avatar

Zochin 2018-10-24 175.214.238.82

Ene 4-t ichih nuur algaa. BOLORCHULUUN Dornodiin Tumurhuyagiig 4-dugeer stantsiin dargaar taviulsan gej yariad baih yum, humuus. Unen bol yanaaaaa

Avatar

Зочин 2018-10-24 64.119.27.148

ханаж цадах гэж байхгүүй үхэл л тэднийг энэ зовлонгоос аварна

Avatar

Үйлдвэрлэгч 2018-10-24 66.181.160.75

Манайх жижиг үйлдвэр 30 ажилчинтай яаж ч хөөцөлдөөд авч чададгүй зээлийг минь ингээд авчдаг хэлэх үгч алга. Авах зээлийнхээ 10-15%-ийг өгч байж ав гэдэг луйварчид шүүдээ эд нар???. Банкны зээлээр л хэдэн ажилчидаа ажилтай орлоготой явуулж байна. Нуруугүй болтлоол зүтгэж байхад харамсаж байна бас гомдолтой байна???

Avatar

Зочин 2018-10-24 64.119.27.148

хэдэн арван тэрбумаар нь хулгайлдаг эгэ бол жүжиг

Avatar

Зочин 2018-10-24 64.119.27.148

боловсон хулгайчууд

Avatar

Зочин 2018-10-24 124.158.112.3

Төр засгаа төвшитгөх, түмэн олны төлөө жаахан ч хөдлөхгүй мөртлөө өөрийн түрүүвчээ дүүргэхэд төрийн албыг ашиглах юм аа. Жаахан ч гэсэн улс орноо хөгжүүлие гэсэн бодолтой байсан бол бид өнөөдөр бар байтугай улс байх байлаа

Avatar

Зочин 2018-10-24 124.158.112.3

Төр засгаа төвшитгөх, түмэн олны төлөө жаахан ч хөдлөхгүй мөртлөө өөрийн түрүүвчээ дүүргэхэд төрийн албыг ашиглах юм аа. Жаахан ч гэсэн улс орноо хөгжүүлие гэсэн бодолтой байсан бол бид өнөөдөр бар байтугай улс байх байлаа

Avatar

иргэн 2018-10-24 203.91.115.38

ЭНЭ ХУЛАЙЧУУД НЭГ ӨДӨР ТӨРИЙН МӨНГӨНӨӨС ХУМСЛАХГҮЙ ӨНЖИЖ ЧАДДГГҮЙ ЮМ АЙХДАА

Avatar

Монгол 2018-10-24 202.55.188.43

Байраа авилгачдад өндөр үнээр түрээсэлдэг байсан Я.Содбаатарт энэ юу ч биш л дэ

Avatar

Зочин 2018-10-24 64.119.26.228

Sangiin said hurelbaatar ene san zoriltot bulegtee hurdeggui, tomchood ideed bdag bolohoor ireh jilii tusuvt suulgaaguigee zuragtaar helsen shuu dee.

Avatar

МАНын 2018-10-24 103.57.94.232

МАН д атаархасан юмнууд гүтгэж байгаа юм. Наадуул чинь нүгэлгүй ариун төрийн түшээд. Муу гуйлгачингууд худлаа хүн гүтгээд
Цагдаа Шүүх Прокурор АТГ яагаад ч дийлэхгүй . Мөнгө байхад ам руу чинь чихээд нэр цэвэр үлдэнэ ээ.

Avatar

Зочин 2018-10-24 103.229.121.35

БҮЛЭГ ДЭЭРЭМЧИДИЙН ЗУРАГ УУ .!

Avatar

Зөв 2018-10-24 150.129.143.133

Улсын Их Хулгайн гишүүд хулгайн ажлаа зохих ёсоор гүйцэтгэжээ.

Avatar

ЗОЧИН 2018-10-24 202.131.233.190

ТА 4-Т МОНГОЛЫН АРД ТҮМНЭЭС ИЧИХ НҮҮР ҮНЭНДЭЭ АЛГАА,ХИРИЙН ИРГЭДЭД ОЧИХ ЁСТОЙ ЗЭЭЛИЙН МӨНГИЙГ ӨӨРИЙН КОМПАНААРАА, ЭХНЭР ХҮҮХДИЙНХЭЭ КОМПАНААР ДАМЖУУЛААД ХУВААЖ АВААД ХУСЧИХСАН ГЭНЭ, 1% ХҮҮТЭЙ АВААД 40% ХҮҮТЭЙ ЗЭЭЛЖ БНА ГЭНЭ, ТА 4 ИЧИЖ АМЬДРААЧ, ХҮРЭЛСҮХ ИЙМ ЯВДАЛТАЙ ТЭМЦЭНЭ,АМЬ ХАЙРЛАХГҮЙ ГЭЭД ХУЦААД БАЙСАН, НААД САЙДУУДАА ТАНХИМААСАА ХӨӨЖ ЯВУУЛААЧ, УИХ-ЫН ГИШҮҮДИЙГ ЭГҮҮЛЭН ТАТААЧ.ЭНЭ ӨМХИЙ ХҮҮРҮҮДИЙГ ХЯТАДАД БОЛ ЦААЗЫН ЯЛ ӨГНӨ.

Avatar

mgl 2018-10-24 202.9.43.68

УЙХ-ын гишүүн болно гэдэг хулгайч болно гэсэн үг болж байна уу?

Avatar

Зочин 2018-10-24 103.229.120.116

Сурвалжлагч Баабараас "Та сонгуульд нэрээ дэвшүүлэхгүй юм уу7" гээ асуухад мань хүн "Яах юм? Би заавал хулгай хийж амьдрах ёстой юм уу?" гэж хариулсан!!!!

Avatar

Irgen 2018-10-24 202.131.235.190

Ene JDU -iin zeeliig bolih heregtei dee. Arduudad olddoggui dandaa tomchuuliin company d olgogddog. Arduudad olgogdson ch asar ondor avilga ogdog. Tediig ogvol ogno gesen yumiig tednii zuuch humuus ni dandaa yaridag. Uls torchidiin ashig avdag huugui mongo.

Avatar

Зочин 2018-10-24 202.126.89.152

САЙД БОЛЖ МӨНГӨ ИДЭХИЙН ТУЛД УИХ-ЫН ГИШҮҮН БОЛДОГ УЧИРТАЙ !!! УИХ-ЫН ГИШҮҮДИЙГ САЙДААС БҮГДИЙГ НЬ БОЛИУЛАХ ШААРДЛАГАТАЙ !!!

Avatar

Зочин 2018-10-24 202.126.89.87

Хятадад байсан бол эд нарыг Си жин пин пад пад хийлгэчихсэн байгаа даа .

Avatar

Зочин 2018-10-24 66.181.181.137

Хүрэлсүх нь ч бай эрдэнэбат нь ч бай ман ч бай ан ч бүгд л хулгайчууд ш дээ

Avatar

новшнууд. 2018-10-24 112.72.8.38

дорнодын станцын даргатай нийлж болорчулуун даваасүрэн нар их мөнгө угааж байгаа да. шалгавал таарна. хөгийн шуналтай новшнууд

Avatar

Огцор зайл 2018-10-24 103.26.195.128

Ардын намын булайгаар л мэдээ хийгддэг болж дээ. Яасан ч шуналтайн ямар ч улаандаа гарсан луйварчид хулгайчид юм ардын намынхан. Энэ 4 элдэв 7 бололгүй ажлаа өгч огцрох л гэмт хэрэг хийсэн байна. Ичихгүй эхнэрээ танихгүй болж манай эхнэр биш гээд сууж байх юм бна лдаа. Хүрэлсүх даргын сайдууд гэмт хэрэгтнүүд юм байна. Арчаагүй новшнууд вмаа

Avatar

Зочин 2018-10-24 202.179.25.24

Зээл авсан хүн албан тушаалын гэмт хэрэгтэн болдог юм уу. тэгвэл банкгаас зээл авч байгаа бүх хүн гэмт этгээд болох нь. Самурай бонд, Чингис бондын мөнгийг 800 тэрбум төгрөгийг салхинд хийсэгэсэн шүү дээ.

Avatar

Зочин 2018-10-24 202.9.42.72

Зээл авсан хүн болгон гэж бичээгүй байна. Учир начрыг нь ойлго оо

Avatar

Зочин 2018-10-24 202.70.36.178

Төрийн өндөр албан тушаалтай хүний хамаарал бүхий компани ийм их хэмжээний зээл авсан гэхээр мэдээж тэр хүний оролцоо байж л таараа. Чингис бонд харин ч ихэнх нь ЗАМ болж бид түүн дээгүүр нь Хөвсгөл нуур, Ёлын ам, Ховд, Өлгий руу зорчиж байна.

Avatar

Зочин 2018-10-24 202.179.26.25

Чингис бондоор цементийн үйлдвэр баригдаж одоо 109 хувь дотоодоо хангаж байна. Өөр бас бус юм бий.

Avatar

3 хувийн 2018-10-24 66.181.178.186

3 хувийн хуутэй зээл аван банкинд хийн зеруунээс нь ашиг хийж бна уул шугамандаа та бид аваад жижиг аж ахуй эрхлэх менге. Бид харин банкнаас 20 хувийн хуутэйгээр авна. Эд зугээр албан тушаалаараа далайлгаж бна

Avatar

Зочин 2018-10-24 64.119.18.102

2-р ээлжнийхэн хоолондоо ид орцгоож байна уу?

Avatar

ARD-g demjigch. 2018-10-24 202.131.227.56

УИХ-ын гишүүн Х.Болорчулуун, Г.Солтан, Я.Содбаатар, Б.Батзориг нар огцрох нь шударга ёсонд нийцнэ. Я.Содбаатар, Б.Батзориг 2-ыг сайдаас нь огцруулж чадахгүй бол ухна хүрэлсүх өөрөө огцор!

Avatar

Зочин 2018-10-24 43.242.243.160

Нөгөө Топор чинь энэ нь ямар тайлбар өгөхийг нь харий лдаа. Худлаа ярихаас цаашгүй л гар шив дээ. МАН-д энэ Топороос өөр Засагийн газар толгойлчих хүн байхгүй юм байх даа

Avatar

Зочин 2018-10-24 202.131.247.12

xarax tsarainaasaa bugd xulgaichid xudlaa goy yarisan

Avatar

ИРГЭН 2018-10-24 202.131.227.82

өөр хүн гэрээ хийсэн байж болно. Гэхдээ л улсын их хурлын гишүүн яалт ч үгүй тухайн компанийн эзэн нь шүү дээ. Хүүхэд хуурч байгаа юм шиг тайлбар өгөх юм.

Avatar

Зочин 2018-10-24 43.242.242.69

Энэ хэд лут баяжсан байхдаа…

Avatar

Зочин 2018-10-24 122.201.27.66

Жинхэнэ утгаар нь МАНдуулж байгаан бишүү, сайхан гарууд юм аа

Avatar

Taгнуулч муужгай 2018-10-24 175.38.117.60

Toпортой нь хамтад нь зайлуулья

Avatar

zochin 2018-10-24 202.179.24.56

ilersen n naad 3 ,busad n chumsaa nuugaad luivardaad l bgaa, ene ulsad er zorigtoi zaluuchuud alga uu ? bid ta nariig demjine chuu bosochgoe ard tumen ??, uls ornoo oodluulee.

Avatar

Сонгогч 2018-10-24 103.26.195.251

Энэ хэдэн луйварчдаас яаж салах вэ?.. Эд нарыгаа эрхлvvлсэн НАМыг нь бас яах вэ????? Бvлэг хулгайчид !!!!

Avatar

бодлын хулгайч 2018-10-24 66.181.167.53

ЗЭЭЛИЙГ ЗОРИУЛАЛТЫН БУС АРГААР МӨНГӨ ХҮҮЛЭХ ЗАМААР ХУУЛЬ БУСААР МӨНГӨ УГААСАН ХЭРЭГ БАЙНА. АТГ ШАЛГАХ ХЭРЭГТЭЙ. ТЭД УИХ-ЫН ГИШҮҮД БАЙХ ТУСМАА ЯЛ НЬ ХҮНДРЭХ ЁСТОЙ

Avatar

Irgen 2018-10-24 202.131.225.150

Bolorchuluun gilshuun neeree hogiin ga bna dooo. medsengui ih gagui hun shig sangdaad demjeed bsan chin n**** bj

Avatar

БАДАМЖУНАЙГ ХААН-н САЙД БАЙХАД ХУВЬДАА ИДДЭГ Л БАЙСАН 2018-10-24 66.181.180.170

Одоо ч хэвээрээ юм байна. Шуналжунайг сайд байхад ням-осор гэж үрчгэр өвгөн дарга нь байсан. Өөрсдөө л танил талаараа завшдаг. Энгийн иРгэдэд хаалттай

Avatar

зочин 2018-10-24 202.131.245.69

зээлийн тухай хүмүүст ил тод мэдэгдээгүй, зээл өгөхийг дэмжсэн, өгөхөөр шийдвэрлэсэн ажилтнуудыг шийтгэ.

Avatar

иргэд олон түмэн 2018-10-24 103.57.92.124

Аргагүй аргагүй,энэ улс оронд төр засаг алга,төрийн толгой дээр зайдалсан намын луйварчид төрд шургалаж хуулийг уландаа гишгэж байхад тэгэлгүй яахав,жаран тэр бумын З луйварчинг л төрөөс зайлуулаж чадахгүй,хүсэхгүй байгаа биздээ,эвлүүлэг биш гээд ХЗДХ-ийн сайд нь орон даяар зарласан хирнээ яаж ч чадаагүй,энэ хогын нам байгаа цагт юу ч өөрчлөгдөхгүй.

Avatar

Зочин 2018-10-24 64.119.18.102

чи п***а эднарыг сонгоёихоод одоо битгиы олон юм х** лалараа. 20 он хүртэл битгий олон юм хуцаарай. Хараад суу зүгээр.

Avatar

Зочин 2018-10-24 202.21.100.202

эд нар ер нь бүгдээрээ шоронд байж байх ёстой улсууд шүү дээ

Avatar

Зочин 2018-10-24 43.228.129.54

та нар больцгоо, иймхэн юман дээр дарга нарыгаа өөлөхөө зогсоо

Avatar

зочин 2018-10-24 202.21.127.170

2 сайдыг огцруул 3 гишүүнийг дахиж битгий сонго новшнууд ингэж төрөөс баяждаг шунал нь ихдээд шулам шиг харагдаад байнаааа

Avatar

Зочин 2018-10-24 202.21.126.30

Тэр ЖДҮ-ийн сангаас өшөө ч гол байнгын хорооны дарга тэрбумаар нь авсан байгаа. Ер нь тун нарийн нягталж шалгавал наана чинь их юм бий дээ АТГ минь ээ.

Avatar

Зочин 2018-10-24 103.229.123.22

СОЛТАД ЕРӨНХИЙ САЙДТАЙ ТАНХИМ НЬ НОХОЙ БАТЗОРИГ , ЯНГАН СОДБААТАР ГЭЭД ЯМАР Л ОЛИГ БАЙХ ВЭ !

Avatar

Иргэд ээ 2018-10-24 202.72.245.209

ХЭЛГҮЙ ГАЦАА ДАЛИУ МАЛИУ АМЬТАД ЯАЖ ИЙЖ ТА НАРЫГ ХУУРЧ ГИШҮҮН БОЛООД БӨӨН МӨНГӨ Л ХУЛ ГАЙЛЖ БАЙГАА БИЗДЭЭ

Avatar

Зочин 2018-10-24 202.9.41.174

Хохь чинь яах гэж ийм хулгайчдыг сонгож гаргасан юм. дараагийн сонгуулиар цоо шинэ хүн хүчинг сонгохгүй бол хулгай үргэлжлэнэ шүү

Avatar

Зочин 2018-10-24 103.26.195.144

Наадуулын чинь зээл авсан аан нэгээр тогтохгүй нэлээн олон нэрээр авдаг шүү, ялангуяа содбаатар, батзориг нар бол улсын мөнгийг идэж амташсан хэрээнүүд

Avatar

Босогоое 2018-10-24 122.201.24.100

Бид зээл авах гэж хамаг байдгаа гаргаж ингэж ард түмнээр тоглоод байдаг.одоо цаг нь болсон босож төрөө цэвэрлэе .

Avatar

Зочин 2018-10-24 64.119.18.102

чи босоо би чамд компьютерийн ардаас бичлэгэн дээр чинь томоос том лайк дараад явчия за

Avatar

ЗГ ОГЦОР! 2018-10-24 202.70.40.154

ХҮРЭЛСҮХИЙН ЗАСГИЙН ГАЗАР НААД ИЛ ЦАГААНДАА ГАРСАН ХУЛГАЙЧ НАРААСАА САЛЖ ЧАДАХГҮЙ БОЛ ОГЦОР! ОГЦОР! ОГЦОР!

Avatar

Zochin 2018-10-24 202.70.42.102

Ichig ichig

Avatar

zochin 2018-10-24 66.181.177.229

ene durakuudyg zayluulaach, nuguu atg yasan be?

Avatar

Зочин 2018-10-24 64.119.18.102

Ийм газар байдаг билүү?

Avatar

Zochin 2018-10-24 43.243.161.23

Ene lalaruudiig yaah ve? Ene zasgiin gazraas ugaasaa yamar ch ur dun bodit ajil huleeh hereggui gedeg ni todorhoi l bsan. Hurdan ogtsruulj zailuulah heregtei. Arai l doromjilj bn ard tumniig. Hurelsuh ogtsor !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar

Шүүмж 2018-10-24 202.126.89.19

Нойр хоолоо хасаад мөнгө огт хүрэхгуй бна аа? ЖДҮ сангиин монго чинь эсвэл банканд хадгалж хүү авах үгүй бол БСбБ д зээлэнд эргуулэж ард тумнииг шулж байдаг бус уу? Ардын намын шударга уйл явдал уу? Албан тушаалын өгөөж нь уу ?

Avatar

Топор чадах уу 2018-10-24 175.38.117.60

Улсын мөнгийг 1 хувийн хүүтэй зээлээд бусдад буюу гуйлгачин ардууддаа 40 хувийн зээл олгодог нь жинхэнэ төрийн мөнгийг хүүлж байна шдээ, албан тушаалаас нь буулгаад зогсохгүй шоронд хорих хэрэгтэй

Avatar

Zochin 2018-10-24 202.126.89.157

Ene butehgui Zasgiin gazriig hurdan ogtsruulaachee eh oron ard tumen balarlaa. Benzinii une, eelj daraalsan tom tom osol avaar, turiin baiguullagad hun aminii hereg garlaa, tor zasaggui yum shig gadnii huchnii baiguullagiid hun hulgailah gelee. Said nar ni tusviin mongo idne. Buteen baiguulalt bhgui yu ch hiisengui hurdan zailuul

Avatar

Хөх чоно 2018-10-24 202.72.245.122

Нөгөө авилгачдыг биш ард түмнээ өмөөрдөг Ерөнхий сайдаа одоо л харая. Эд нартайгаа хариуцлага тооцож чадахгүй бол хуурамч арга хэрэглэн засгийн эрх авсан гэж үзэедээ

Avatar

Zochin 2018-10-24 119.40.98.162

Uul ni ch tanihgui burhanaas tanidag chutguruuddee ugsun um bn

Avatar

АРД 2018-10-24 66.181.167.194

УИХ-ын гишүүн Х.Болорчулуун, Г.Солтан, Я.Содбаатар, Б.Батзориг нар огцрох нь шударга ёсонд нийцнэ. Я.Содбаатар, Б.Батзориг 2-ыг сайдаас нь огцруулж чадахгүй бол ухна хүрэлсүх өөрөө огцор!

Avatar

Ард 2018-10-24 202.72.245.122

Маш зөв өөрийг чинь дэмжиж байна

Avatar

Зочин 2018-10-24 64.119.18.102

чи битгий намайг хамруулаад байгаарай л***р минь зүгээр 20 он хүртэл амаа үдээд суужий.

Avatar

Ард 2018-10-24 202.72.245.122

Яг үнэн өөрийг чинь дэмжиж байна

Avatar

Зочин 2018-10-24 182.160.1.45

ЖДҮС зэрэг санааг бүр мөсөн хаах хэрэгтэй.

Avatar

Зочин 2018-10-24 202.21.106.170

Энэ явдал үе үеийн засгийн газруудад байсан. Хяналт шалгалт нь хаагуур нь ч яваад байдаг юм болдоо.

Avatar

Иргэн 2018-10-24 93.43.200.70

Энэ явдал лавтай 10 гаруй жил үргэлжилж байгаа. Гэнэт энэ жил гарсан асуудал биш. Гол нь үйлдвэр эрхэлсэн бол яаая гэхсэн. Даан ч ихэнхи зээлийн эх үүсвэрийг мөнгө хүүлэхэд хэрэглэсэн дээ

Avatar