Таеквондогийн тамирчнаас хориотой бодис илэрчээ | News.MN

Таеквондогийн тамирчнаас хориотой бодис илэрчээ

Хуучирсан мэдээ: 2018.10.22-нд нийтлэгдсэн

Таеквондогийн тамирчнаас хориотой бодис илэрчээ

Таеквондогийн тамирчнаас хориотой бодис илэрчээ

БНСУ-д өнгөрөгч есдүгээр сард болсон таеквондогийн олон улсын тэмцээнд оролцсон У.Сүрэнжаваас допингийн төрөлд багтах бэлдмэл буюу фурсамид илэрчээ. Үүнээс болж Монголын таеквондогийн холбооны ерөнхийлөгч Д.Энхбат, гүйцэтгэх захирал С.Ган-Эрдэнэ нар тамирчнаа хориотой бодис хэрэглэхээс сэргийлж чадаагүйдээ харамсч, ёс зүйн хариуцлага хүлээн ажлаа өгөхөөр болсон байна.

Д.Энхбат тус холбооны ерөнхийлөгчөөр 12 жил ажилласан бөгөөд ерөнхийлөгчийн үүрэг гүйцэтгэгчээр дэд ерөнхийлөгч А.Түмэнжаргал ажиллах аж. Монголын таеквондогийн холбооны ээлжит бус их хурлыг ирэх сард багтаан хуралдуулахаар төлөвлөж байгаа юм байна. 

Ч.БОЛОР

 

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
2
ХарамсалтайХарамсалтай
2
ТэнэглэлТэнэглэл
0
ЗөвЗөв
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

16 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2018-10-22 103.26.195.217

Сайн байна, хариуцлагаа хулээж, ухамсартай байна гэдэг чинь бас нэг сайн чанар. Челеетийнхенд ийм хоншоор байхгуй нь харамсалтай, тэр хирээрээ холбоо нь хэруулд идэгдэн суйрч байна даа

Avatar

Zochin 2018-10-22 66.181.179.136

Энхбат Энэ холбоог сайн авч явж байгаа ш дээ. Монголд хөгжөөгүй байсан спортыг 21 аймагт хөгжүүлж, олимп, дэлхийн тэмцээнд өрсөлдөх хэмжээний тамирчид төрүүлж, Солонгосоос хүртэл мэргэжилтэн авчирч ажиллуулж байгаа ш дээ. Тэр Тэмүүжин гээд залуу дэлхийн шилдэгүүдтэй яаж өрсөлдөж байгааг Риогийн олимпоор харж огшиж, бахархаж билээ. Одоо тэгээд олигархууд нь сонгуулийн сурталчилгаандаа ашиглах гээд энэ холбоонд шургалж, Чөлөөт бөхийн холбоо, сагсан бөмбөгийн , хөл бөмбөгийн холбоо шиг болгох вий

Avatar

Муусайн ллрууд 2018-10-22 175.38.117.60

Заа ингээд сайн ах нар буюу оросуудын допингийн өвчинд манай тамирчид хуйгаараа нэрвэгдэх шив дээ…

Avatar

Зочин 2018-10-22 103.26.193.184

chuluut bukhiin kholboonykhond ingeji chadakh es surtakhuun , ukhaany chadawkhi alga uu?

Avatar

Зочин 2018-10-22 103.26.193.184

chuluut bukhiin kholboonykhond ingeji chadakh es surtakhuun , ukhaany chadawkhi alga uu?

Avatar

Зочин 2018-10-22 103.26.193.184

chuluut bukhiin kholboonykhond ingeji chadakh es surtakhuun , ukhaany chadawkhi alga uu?

Avatar

Зочин 2018-10-22 103.26.193.184

chuluut bukhiin kholboonykhond ingeji chadakh es surtakhuun , ukhaany chadawkhi alga uu?

Avatar

Зочин 2018-10-22 103.26.193.184

chuluut bukhiin kholboonykhond ingeji chadakh es surtakhuun , ukhaany chadawkhi alga uu?

Avatar

Зочин 2018-10-22 103.26.193.184

chuluut bukhiin kholboonykhond ingeji chadakh es surtakhuun , ukhaany chadawkhi alga uu?

Avatar

Зочин 2018-10-22 103.26.193.184

chuluut bukhiin kholboonykhond ingeji chadakh es surtakhuun , ukhaany chadawkhi alga uu?

Avatar

Зочин 2018-10-22 103.26.193.184

chuluut bukhiin kholboonykhond ingeji chadakh es surtakhuun , ukhaany chadawkhi alga uu?

Avatar

Зочин 2018-10-22 103.26.193.184

chuluut bukhiin kholboonykhond ingeji chadakh es surtakhuun , ukhaany chadawkhi alga uu?

Avatar

Зочин 2018-10-22 103.26.193.184

chuluut bukhiin kholboonykhond ingeji chadakh es surtakhuun , ukhaany chadawkhi alga uu?

Avatar

Зочин 2018-10-22 103.26.193.184

chuluut bukhiin kholboonykhond ingeji chadakh es surtakhuun , ukhaany chadawkhi alga uu?

Avatar

Зочин 2018-10-22 103.26.193.184

chuluut bukhiin kholboonykhond ingeji chadakh es surtakhuun , ukhaany chadawkhi alga uu?

Avatar

Зочин 2018-10-22 103.26.193.184

chuluut bukhiin kholboonykhond ingeji chadakh es surtakhuun , ukhaany chadawkhi alga uu?

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж