Д.Хаянхярваа: Манай гишүүд маргалдаагүй | News.MN

Д.Хаянхярваа: Манай гишүүд маргалдаагүй

Д.Хаянхярваа: Манай гишүүд маргалдаагүй

Д.Хаянхярваа: Манай гишүүд маргалдаагүй

УИХ-дахь МАН-ын бүлэг өчигдөр /2018.10.10/  ээлжит бусаар хуралдаж, 2019 оны төсвийг хэлэлцсэн.Ирэх оны төсөв аймаг бүрт адилгүй хуваарилагдсанд гишүүд бухимдаж, УИХ-ын гишүүн Ж.Мөнхбат нүүр номын хуудсаараа дамжуулан Ч.Хүрэлбаатарыг буруутгаад авсан билээ.

Төсвийн талаар хэлэлцсэн МАН-ын бүлгийн хуралдаан ширүүн болж,  гишүүд 32, 33-ын бүлгээр ялган аймгуудын  төсвийг хуваарилсан байна гэж шүүмжилсэн гэх мэдээлэл гараад байгаа. Энэ талаар  МАН-ын бүлгийн дарга Д.Хаянхярваагаас тодруулахад дээрх мэдээллийг эрс няцаав. Тэрбээр “Төсвийн хуваарилалтаас болж гишүүдийн дунд маргаан, мэтгэлцээн болсон зүйл байхгүй. Бүлгийн хурал маш тайван болж өндөрлөсөн.  Мэдээж гишүүд  тойрогтоо аль болох их мөнгө авах гэсэн хүсэл маш их бий. Гэвч мөнгө нь хязгаарлагдмал учраас үүнд бухимдах, санал зөрөлдөх асуудал  байна. Тойргуудын төсвийг дахин нэмэх үгүйг төсвийн ажлын хэсэг мэднэ” гэлээ.

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
0
ЗөвЗөв
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ТэнэглэлТэнэглэл
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

10 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

зочин 2018-10-11 103.212.118.115

Ийм цаг үед хамгын шалгарсан арга бол амаа үдэх явдал мөн,,,,,,,чадахгүйдээ чадахгүй

Хаян 2018-10-11 103.212.118.115

ЭРХИЙН ЧИНЭЭ БИЕТЭЙ,ЭР ХОНГОР ДУУТАЙ,ХОНГОР СУМЫНХАНЫГ ХОРДУУЛАГ,ХОЛИОН БАНТАН ХУТГАГЧ.....тэр юу вэ?

Хаян 2018-10-11 202.9.40.105

Энэ долдой Маргалдаагүй гэж мэдэгдэл хийж байгаа бол Маргалдсан л гэсэн үг.

зочин 2018-10-11 202.9.40.236

ШШШШШ Хаянаа минь яана даа яана наад бүлгийн 2 тийшээ хараад суучихсан гишүүдээ яаж эвлүүлж цуглуулж 20 он хүргэнэ дээ.20 он хүртэл чилийсэн 2 жил байна.Аягүй бол 20 онд нам чинь сонгуульд ялагдаж буруутныг хайх эрэлд намынхан чинь мордож бүлгээ удирдаж чадаагүй 2 хуваасан,тэр байтугай байгуулсан засгаа унагасан гээд хамгийн түрүүнд чамайг буруутнаар тодруулж шонд дүүжлэх бий вий ! Эртхэн бүлгийн даргын ажлаа өгсөн нь дээргүй юу Хаянаа даргаа !!!

Зочин 2018-10-11 202.9.40.236

ШШШШШ Хаянаа минь яана даа яана наад бүлгийн 2 тийшээ хараад суучихсан гишүүдээ яаж эвлүүлж цуглуулж 20 он хүргэнэ дээ.20 он хүртэл чилийсэн 2 жил байна.Аягүй бол 20 онд нам чинь сонгуульд ялагдаж буруутныг хайх эрэлд намынхан чинь мордож бүлгээ удирдаж чадаагүй 2 хуваасан,тэр байтугай байгуулсан засгаа унагасан гээд хамгийн түрүүнд чамайг буруутнаар тодруулж шонд дүүжлэх бий вий ! Эртхэн бүлгийн даргын ажлаа өгсөн нь дээргүй юу Хаянаа даргаа !!!

Зочин 2018-10-11 202.9.42.1

ENE NEG MUUHAI TOODGOR ZAILAASAI

зочин 2018-10-11 66.181.191.215

Өнгөрсөн жил тойрогт хувиарласан мөнгөөр юу хийж бүтээв гэдэгийн сонсох юмсан.

Зочин 2018-10-11 202.72.245.203

ЭНЭ ХҮЭИЙ ҮГИЙГ ЯГ ЭСРЭГЭЭР НЬ ОЙЛГОХОД БОЛНО