Х.Болорчулуун гишүүн дүүгээ албан тушаалд зүтгүүлж явна | News.MN

Х.Болорчулуун гишүүн дүүгээ албан тушаалд зүтгүүлж явна

Хуучирсан мэдээ: 2018.10.09-нд нийтлэгдсэн

Х.Болорчулуун гишүүн дүүгээ албан тушаалд зүтгүүлж явна

Х.Болорчулуун гишүүн дүүгээ албан тушаалд зүтгүүлж явна

УИХ-ын гишүүн Х.Болорчулуун өнгөрсөн парламентын үед бие даагч байсан. Тухайн үед түүний төрсөн дүү Х.Болор-Эрдэнэ  “Монголросцветмет” нэгдлийн ерөнхий захирлаар ажиллаж байсан. Гэвч ерөнхий захирлын ажлаа өгснөөс хойш албан тушаалд очоогүй байж байгаад саяхнаас “Эрдэнэс Тавантолгой” ХК-ийн ТУЗ-ийн хараат бус гишүүнээр томилогдохоор зүтгэж явна. Олон нийтийн зүгээс хараат бус гишүүдийг томилохдоо нээлттэй, сонгон шалгаруулалтын журмаар томилох ёстой гэсэн санал гаргаад байгаа юм.

Нөгөө талаас хараат бус гишүүдийг иргэдийн дундаас сонгох, ямар нэг албан тушаалтны хамаарал бүхий этгээд байх нь ашиг сонирхлын зөрчил үүсгэж болзошгүй гэж үзээд байгаа юм. Өчигдөр “Эрдэнэс Тавантолгой” ХК-ийн ТУЗ хуралдаж, Х.Болор-Эрдэнэ хараат бус гишүүнээр сонгогдох байсан ч түр хугацаагаар хойшлогдсон юм.

Ш.ОЧ

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
2
ТэнэглэлТэнэглэл
0
ЗөвЗөв
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

15 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Болор- чулуун Болор-Эрдэнэ цагдаа 2018-10-09 64.119.19.113

Болиоч ээ !!!!!!! Болилоо болилоо

Avatar

Дорнод нутаг 2018-10-09 103.10.23.6

Дорнодод өөрийнхөө дүү найз нөхдийг албан тушаалд томилсон нь одоо хүртэл төрийн өмчийг цөлмөсөөр байна. Яасан ч ажилд орж дуусдаггүй дүү нар, худ ураг нь байдаг юм. Бурхан минь

Avatar

123 2018-10-09 203.91.117.8

boloriin duu nar zow humuujiltei sain zaluus shuu

Avatar

!!!!!! 2018-10-09 122.201.21.156

Парламентаа 2 танхимтай болгохгүй бол Монгол Улс уруудсаар ангалын ёроол руу нисэхэд бэлэн боллоо шүү!!!!!

Avatar

Зочин 2018-10-09 64.119.20.111

Санал уу.

Avatar

зочин 2018-10-09 202.131.233.190

энэ гурилчны дүү гурилчин юуг цөлмөж дуусгана мэдлэггүй улсыг сонгосны гай

Avatar

Зочин 2018-10-09 202.72.245.198

З З ЗЭЭ А А А АРАЙ Ч Д Д Д ДЭЭ

Avatar

Zochin 2018-10-09 202.179.30.194

Ene nukhur chin' aman deer sain saikhan yum yarichikhaad tsaaguuraa busdaasaa yalgarakhgyi nukhur bna lee sh dee. Yag busadtaigaa adikhan khudlaa yaridag, akh dyy khamaatan sadangaa iish n' tiish n' chikhdeg, alban tushaald tomiluuldag, khulgai khiideg. Yalgarakh yumgyi yum bna lee.

Avatar

Irgen 2018-10-09 202.170.71.39

Boliochee. Ed odoo ichij amidraach. Humuusiin h**** idsen hanahaa medehgui gahai, shaarnuud. Iim yumnuud deeruuree ideed bhaar uls eh oron yaj hugjih yum be. Ene maliig b** songo.

Avatar

Зочин 2018-10-09 81.17.27.131

10 хувийн Даваасүрэн энэ хоёр эгээ адил өрөөсөн дугуйнууд шдээ. Хаана сул нүх байна тэнд шургачих санаатай гүйж явдаг хорчин, шуналын туламнууд.

Avatar

Зочин 2018-10-09 64.119.27.150

nytgiin zaluu sain yawaxad yund ataa xiix be nomtiobayar mongoliin bayalagiig yxaj bnaa

Avatar

болорчулуун өөрөө өөртөө комент бичихээ боль. 2018-10-09 66.181.167.194

би адилхан энэ нутагт төрсөн, тэглээ гээд ийм хогийн хүний үнэргүй новшийг даврааж болохгүй. Дорнодынхон ахиж энэ хулгайчийг сонгож болохгүй шүү.

Avatar

АРД 2018-10-09 66.181.167.194

Х.Болорчулуун гишүүнээ, таны дүү Х.Болорбаатар 34 сая төгрөгийн төлөө баавгайн савар хилээр гаргах гэж байгаад баригдсан уу?
Сар шинийн баярын өмнөхөн буюу хоёрдугаар сарын 24-ний өдөр Дорнод аймгийн Чойбалсан сумын нутагт байх Хавирга Архашаатын боомтоор Хятад улс руу баавгайн савар хууль бусаар гаргах гэж байгаад тагнуулынханд баригдсан этгээд УИХ-ын гишүүн Х.Болорчулууны дүү Х.Болорбаатар гэх мэдээлэл байгаа. Х.Болорчулуун гишүүний хувьд уг асуудлаар байр сууриа илэрхийлээгүй байгаа. За харин

Avatar

АРД 2018-10-09 66.181.167.194

Дорнод аймгийн Засаг дарга асан Ц. Жанлавтай хуйвалдан захирамж гаргуулж Чойбалсан хотын А бүсэд газар өмчилж авсан Хуулиар А зэрэглэлийн газрыг өмчлөлд өгч болохгүй зөвхөн эзэмшүүлж болох бөгөөд ингэхдээ заавал дуудлага худалдаанд оруулах ёстой. Эхнэр Жавзан болон компанийнхаа Энхбаяр, Рэнцэндорж зэрэг инженер ня-бо нарын 10 хүний нэрийг жагсааж тэдний нэр дээр хуурамч бичиг баримт бүрдүүлж хувьчилж авсан. Дээрх хүмүүс амьгүй албатууд нь, далд ор гэсэн газар нь далд орж ил гар гэсэн газар нь ил

Avatar