АН: Нефтийн үнэ өссөөр байвал Засгийг огцруулах асуудлыг тавина | News.MN

АН: Нефтийн үнэ өссөөр байвал Засгийг огцруулах асуудлыг тавина

Хуучирсан мэдээ: 2018.10.09-нд нийтлэгдсэн

АН: Нефтийн үнэ өссөөр байвал Засгийг огцруулах асуудлыг тавина

АН: Нефтийн үнэ өссөөр байвал Засгийг огцруулах асуудлыг тавина

Нефтийн үнэ өссөн нь улс төрийн хүрээнд Засгийн газрын хувь заяаны асуудал хөндөхөд хүргэж болзошгүй байна.

Амралтын өдөр нефть импортлогч компаниуд шатахууны үнийг литр тутамд 60 орчим төгрөгөөр өсгөсөн юм.

Энэ асуудлыг УИХ дахь Ардчилсан намын бүлэг өчигдөр хэлэлцсэн бөгөөд үнэ зогсолтгүй өссөөр байвал Засгийн газрыг огцруулах асуудлыг дахин тавина гэж мэдэгдээд байна.

Тухайлбал, УИХ дахь Ардчилсан намын бүлгийн дарга Д.ЭрдэнэбатШатахууны үнийн асуудлаар Ерөнхий сайдад асуулга хүргүүлсэн. Энэ долоо хоногт УИХ-ын чуулганаар хэлэлцүүлэх санал тавьсан ч Сангийн яам, Монгол банк хариултаа бэлдээгүй гэх үндэслэлээр асуулгын хариуг өгөөгүй. Ирэх долоо хоногт энэ асуудлыг хэлэлцэхийг шаардана. Хэрвээ Засгийн газар, Монгол банк  асуулгад тодорхой хариулт өгч чадахгүй, үнэ цаашид өссөөр байвал Засгийн газрыг огцруулах асуудлыг дахин тавихаас өөр аргагүй.

УИХ-ын гишүүн, Ардчилсан намын дарга С.Эрдэнэ "Шатахууны үнийг дагаад өргөн хэрэглээний бараа бүтээгдэхүүний үнэ дагаж өсдөг. Эсрэгээрээ иргэдийн орлого өсдөггүй. Ийм нөхцөл байдалд ард иргэдийн амьжиргааны асуудлууд хөндөгдөнө. Энэ нөхцөлд бид зүгээр суухгүй. Бид холбогдох хүмүүстэй хамтарч ажиллана. Дараагийн улс төрийн үйлдлийг хийнэ. Сөрөг хүчний хувьд тэмцлийн хэлбэрийг сонгож ажиллана” гэж мэдэгдээд байгаа юм.

 

Г.ХОРОЛ

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
6
ТэнэглэлТэнэглэл
3
ЗөвЗөв
1
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ХахаХаха
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

29 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2018-10-09 66.181.168.220

ТӨРИЙН ХООЛ ЦАЙ Ч МАШ ИХ ЗОХИЖЭЭ. ХАРИН ДЭЛХИЙН ЗАХ ЗЭЭЛИЙН ХУУЛИЙГ ЯАЖ ЗОХИЦУУЛАХ ЮМ БОЛ ДОО. АРГАГҮЙ Л МУЙХАР БАЙНА ДАА

Avatar

Зочин 2018-10-09 202.72.245.165

нефтээ нэрээд бензин болгох талаар шаард, өөрсдөө юу хийсэн юм.

Avatar

Зочин 2018-10-09 202.72.245.122

мэлхий царайт

Avatar

buduun gahai chini 2018-10-09 122.201.23.28

duugai z**l

Avatar

Зочин 2018-10-09 202.9.42.15

Neftiin une osoj baigaad Hurelsikh bish, Trump , Putin nar buruutai. Erdene ee! ed nariig ogtsruul.

Avatar

Зочин 2018-10-09 202.9.42.15

Neftiin une osoj baigaad Hurelsuh bish, Trump buruutai. Erdene ee, Trumpiig ogtsruul!

Avatar

Зочин 2018-10-09 43.228.129.229

erdnee metiin muu pizdanuudaa…ta nart irged unendee hamaagyi bohir uls tur hiij irgedeer togloj turiin huch chadamjiig bitgii sulruulj bai…delhiin ediin zasgiin noloo uurchlultuus bolj bga zuiliig bitgii ta nar ingej mushgiach

Avatar

мантуугийн ах бөх сайд огцор. 2018-10-09 66.181.167.194

мантуугийн ах бөх сайд огцор.

Avatar

зочин 2018-10-09 103.229.121.71

ЭРДЭНЭ ДАРГА ТА ОГЦРУУЛЖ Л БАЙЖ БЕНЗИНИЙ ҮНЭЭ БУУРУУЛЖ ЧАДАХ ЮМ УУ НЭГ Л ШОГ Л БАЙНА ДАА МОНГОЛ УЛС ТӨРӨӨ ГЭЖ ИЙМ ЗҮЙЛ БАЙДАГ ЮМ БАЙНА

Avatar

Zochin 2018-10-09 182.160.4.213

Эрдэнэ дарга өөрөө байсан бол шатахууны үнийг яаж бууруулах вэ? Онцгой татвар цуцлахаас өөр ямар арга монголд байгаа юм бэ? АНУ-ын холбооны нөөцийн сангийн бодлогын хүүнд нөлөөлөх үү ? Трампыг ятгаж ираны хоригийг цуцлуулах уу ?

Avatar

Зочин 2018-10-09 203.217.139.225

Та чаддаг юм бол трампыг огцруулчих тэгвэл нефть өсөхгүй. Мэдсээр байж ийм юмаар шоудах чинь ард түмнийг доромжилж байна гэсэн үг.

Avatar

зочин 2018-10-09 203.91.118.247

С.Эрдэнэ-ийн зорилго бол 2012-оос 2016 онд хийж ирсэн хорлон сүйтгэх ажлаа үргэлжлүүлэх, ямар ч хамаагүй аргаар,
Сэргэж байгаа эдийн засгийг эргээд нураах, төсөвийг олон болгох, эхэлж байгаа том бүтээн байгуулалтуудыг гацаах
Засгийг газрыг сайн ажиллаж байвал огцруулаад л байх

Avatar

огцор 2018-10-09 66.181.160.3

эрүүл мэндийн салбар бас дампуурчлаа бүх төрлийн өвчлөлийн хувь өсч байна сарангэрэлтэй хариуцлага тооцооч та нар тэгж байхын оронд

Avatar

Зочин 2018-10-09 66.181.160.3

эрүүл мэндийн салбар бас дампуурчлаа бүх төрлийн өвчлөлийн хувь өсч байна сарангэрэлтэй хариуцлага тооцооч та нар тэгж байхын оронд

Avatar

иргэн 2018-10-09 174.50.62.78

Солиорцгоорой, тархины тураалтануудаа. Нефть олборлож шатахуун үйлдвэрлэдэг Америкт шатахууны үнэ сүүлийн нэг жил 50 хувь өсчихөөд байна. Авилгачдын нам (АН) ынхан 60 тэрбум ярьсаар байгаад л саяын орон нутгийн нөхөн сонгуулиар бараагүй ялагдлаа. Одоо тактикаа өөрчлөн 20 он болтол шатахуун ярих уу? Наад поп шоуг чинь Монголын ард түмэн хүлээж авахгүй. Харин Тарвага, Жонхуу хоёрын луйвардсан Эрдэнэтийн 49 хувийг ярьвал та нарт найдлага байгаа шүү, хахаха..

Avatar

Зочин 2018-10-09 202.179.27.86

erdene unshix durgui xun l dee zovxon yarix durtai

Avatar

Зочин 2018-10-09 66.181.184.225

Эрдэнээ даргаа, та жоохон дутуу хараад байнаа. Та Трампыг огцруулчих. Тэрнээс болоод л үнэ нэмэгдээд байгаа юм. Жоохон жоохон юм уншиж бай л даа. Та чинь намын дарга ухаантай юм байгаа биз дээ. Дарга нь ийм байгаа юм чинь нам нь тэнэг байхаас өөр аргагүй юм байга л даа.

Avatar

Зочин 2018-10-09 103.229.122.32

Засаг сольсноор асуудал шийдэгдэхгуй шуудээ! Асуудлыг шийдэх арга замыг хэлнэ уу. УИХ бол харин 60 тэрбумыг хамгаалсан гамшиг болчихоод бн.

Avatar

Санаа 2018-10-09 103.57.92.213

Нефтийн үнийн өсөж буурахыг монгол улсын нам мэддэггүй Роснефть мэддэг гэдгийг ухаараагүй өдий хүрсэн үү эсвэл иргэдээрээ дамшиглаж б на уу

Avatar

иргэн 2018-10-09 174.50.62.78

Солиорцгоорой, тархины тураалтануудаа. Нефть олборлож шатахуун үйлдвэрлэдэг Америкт шатахууны үнэ сүүлийн нэг жил 50 хувь өсчихөөд байна. Авилгачдын нам (АН) ынхан 60 тэрбум ярьсаар байгаад л саяын орон нутгийн нөхөн сонгуулиар бараагүй ялагдлаа. Одоо тактикаа өөрчлөн 20 он болтол шатахуун ярих уу? Наад поп шоуг чинь Монголын ард түмэн хүлээж авахгүй. Харин Тарвага, Жонхуу хоёрын луйвардсан Эрдэнэтийн 49 хувийг ярьвал та нарт найдлага байгаа шүү, хахаха.

Avatar

Зочин 2018-10-09 202.126.89.244

ХУЛХИ АРДЧИЛАЛЫН ТЭЖЭЭВЭР ГАХАЙ ШАНТААЖААС ӨӨР ЮУ ХИЙДЭГ ЮМ. !!! ХАР ЛУЙВАРЧИН !!!

Avatar

irgen 2018-10-09 139.5.219.173

benzin ussuer l baig uu tegeed???

Avatar

teti 2018-10-09 202.179.25.232

Нефтийн үнэ манай засгаас хамаардаг бол сайхан л байна

Avatar

Зочин 2018-10-09 139.5.219.173

benzin ussuur l baig uu tegeed?????

Avatar

Зочин 2018-10-09 122.201.21.210

Та нарын санал гэж юу байдаг юм.Нохой хуцаж л байдгийм жингийн цуваа явсаар л байдаг

Avatar

иргэн 2018-10-09 174.50.62.78

Солиорцгоорой, тархины тураалтануудаа. Нефть олборлож шатахуун үйлдвэрлэдэг Америкт шатахууны үнэ сүүлийн нэг жил 50 хувь өсчихөөд байна. Авилгачдын нам (АН) ынхан 60 тэрбум ярьсаар байгаад л саяын орон нутгийн нөхөн сонгуулиар бараагүй ялагдлаа. Одоо тактикаа өөрчлөн 20 он болтол шатахуун ярих уу? Наад поп шоуг чинь Монголын ард түмэн хүлээж авахгүй. Харин Тарвага, Жонхуу хоёрын луйвардсан Эрдэнэтийн 49 хувийг ярьвал та нарт найдлага байгаа шүү, хахаха

Avatar

Zochin 2018-10-09 202.70.44.46

Valutiin hansh nemegdej, Benzinii une osood baihad erdoo anhaarahgui l bna sorog huchin bas huchgui um aa, dorivtoi arga hemjee avbal ta nart bolomj garch bgaa um sh dee

Avatar

Зочин 2018-10-09 202.170.84.184

Шатахууны бөөний импортын эрхийг төр дангаараа буцааж ав. жижиглэнгээр 100төг л нэмж зарах эрх олгочих… тэртэй тэргүй энэ улс ченжийн худалдаагаар дамжлага болгондоо үнэ нэмэгдсээр дампуурлаа.

Avatar

Шатахуун 2018-10-09 103.111.68.3

Төрийн өмчид байсан станцуудаа буцааж аваад төрийн өмчийн шатахуунтай болий одоо болоош дээ идэж ууж, улсаа бодоочэээээ

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж