Түгжрэлтэй тэмцэх арга татвар л боллоо | News.MN - Мэдээллийн эх сурвалж

Түгжрэлтэй тэмцэх арга татвар л боллоо

Түгжрэлтэй тэмцэх арга татвар л боллоо

Автомашины түгжрэлийг сааруулъя гэвэл татварын зохицуулалт хийх л арга үлджээ. Улсын хэмжээнд өнөөдөр 900 мянга орчим тээврийн хэрэгсэл бүртгэлтэйгээс Улаанбаатар хотын хэмжээнд 600 мянга орчим нь хөдөлгөөнд оролцож байна. Маркаар нь ангилбал ердөө  800 гаруй нь нийтийн тээврийн үйлчилгээнд гардаг автобус. Энэ бол нийслэлчүүдийн дийлэнх нь хувийн машинаараа ажлаа амжуулж байна гэсэн үг. Нөгөө талдаа Монголд автомашин эзэмшигчдэд ногдуулдаг татварын хэмжээ бага байгаа нь толгойтой болгон нь автомашин унаж, ачааллыг нэмэгдүүлэн, түгжрэл бий болгож байна.

Гааль болон Тээврийн цагдаагийн газраас өгсөн мэдээллээр жил тутамд хилээр дунджаар 60 мянга гаруй тээврийн хэрэгсэл импортлогддог. Үүгээр бол Монгол Улс хоёр жил хүрэхгүй хугацаанд нэг сая гаруй тээврийн хэрэгсэлтэй болно гэсэн үг. Гэтэл энэ хэмжээний автомашиныг даах авто зам баригдах боломж ойрын хугацаанд байхгүй. Иймээс Засгийн газар санаачлахгүй бол УИХ-ын гишүүд хууль санаачлах эрхийнхээ хүрээнд автомашин эзэмшигчдэд ногдуулах татварын хэмжээг нэмэгдүүлэх, насжилт өндөртэй автомашинд өндөр татвар ногдуулах, мөн бүсчлэлээс нь хамааруулж татвар ногдуулдаг болох зэрэг зохицуулалттай төслийг санаачлах цаг нь иржээ. Хэдий болтол иргэдийн амьжиргаа муу байна гэж үзэн, хойшлуулах вэ.

Татвараа төлж чаддаг нь автомашинаа унаг, чадахгүй нь нийтийн тээврээрээ зорчиг.  Үнэндээ бол Монголд л өнөөдөр автомашин унасан хүн хаан шиг харагддаг гэдэг буруу ойлголт байгаа болохоос биш хөгжсөн орнуудад дунджаас дээгүүр орлоготой нь ч нийтийн тээврээрээ үйлчлүүлдэг. Тэр тусмаа орох оронгүй хэрнээ цалингийн зээл авч автомашин авч унаж, баярхдаг Монгол шиг хүмүүс дэлхийд байхгүй.

Хэрэв автомашин эзэмшигч бүрт ногдуулдаг татварын хэмжээг нэмэгдүүлж, бүсчлэлээр нь татвар ногдуулж, 10-аас дээш жилийн насжилттай автомашинд өндөр татвар ногдуулаад эхэлбэл 900 мянгад хүрээд байгаа тээврийн хэрэгслийн тоо буурна. Тэр хэрээр түгжрэлийг бууруулна.

Зарим нэг жишээ татвал, Английн Лондон хот ажлын өдрүүдэд 0 7.00 -18.00 цагийн хооронд хотын төвийн бүсээр зорчвол жолооч нар 11,50 фунт-стерлинг төлдөг аж. Харин Индонезийн Жакарта хотод нэгээс илүү автомашин эзэмшдэг иргэдэд нэмэлт татвар ногдуулах аргыг 2010 оноос хэрэгжүүлж эхэлжээ. Өөрөөр хэлбэл, нэг иргэн хоёроос дээш автомашин эзэмшдэг бол автомашин эзэмшсэний татвар дээр нэмж 1,5 хувийн төлбөр боддог зэрэг бэлээхэн аргууд байна.

Улаанбаатар хотын түгжрэлийг сааруулахын тулд Английн Лондон хотод хэрэгжүүлж байгаа бүсчлэлээр нь татвар ногдуулах аргыг хэрэглэж яагаад болохгүй гэж…

Улаанбаатар хотын хэмжээнд түгжрэл үүсдэг гол зам нь хотын төв хэсэг бол оргил цаг нь 07.00-09.00, 17.00-20.00 цагийн хооронд байдаг. Дээрх аргыг хэрэглэсэн тохиолдолд татварын бодлогыг дагаад түгжрэл саарч, хотын төсөвт орж ирэх татварын орлого ч нэмэгдэнэ. Эдийн засгийн арга хэрэглэхгүйгээр энэ их түгжрэлийг зогсоож чадахгүйг өнгөрсөн хугацаанд хэрэгжүүлсэн олон арга харууллаа. Харин орж ирсэн орлогыг эргээд авто замаа засах, өргөжүүлэхэд зарцуулдаг болох.

Нөгөөтэйгүүр, хот нийтийн тээврээ хөгжүүлэхэд анхаарах. Тээврийн цагдаагийн газартайгаа хамтраад авто замын нэгдүгээр эгнээгээр зөвхөн нийтийн тээврийн хэрэгслүүд зорчино гэдэг журмаа хэрэгжүүлсэн шиг хэрэгжүүлэх цаг нь болжээ. Улаанбаатар хотын төв хэсэг т л дээрх журам хэрэгжиж байгаа болохоос биш камергүй газарт нэгдүгээр эгнээгээр галын машин, түргэний машин, нийтийн тээвэр зорчих эрх зөрчигдсөөр байна.

Г.ХОРОЛ

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
25
ЗөвЗөв
4
ТэнэглэлТэнэглэл
3
БурууБуруу
1
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
Баярлалаа!

91 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

T 2018-10-02 151.35.111.243

Nasjilttai mashinaa huduu oron nutagt zuvshuurvul humuus suurshilt ers uurchlugudunu huduu amidrah

Сайн хүү 2018-10-02 202.179.26.26

Хөдөө орон нутгийн машин хотод орж ирээд 1 хонож болно 10 жил болж болно үгүй шү тийм баыж болохгүй одоо УБ т байгаа 10 машины 2 н хөдөөний номертой баыхад яаж түгжрэл алга болхов дэ дарга нэртэй малуу да

Зочин 2018-10-02 202.179.27.10

Ehleed niitiin teevree tseverhen hun uilchluulchheer tsag nartai yvuuldag bologchih

Зочин 2018-10-02 103.206.195.139

Янз бүрийн аргууд зөндөө байгааг мэдэж байгаа - сонгуулиас айгаад хийхгүй ш дээ, татвар +бэл сонгуульд ялагдана.

зочин 2018-10-02 202.179.25.54

олон зүйл бна: хөдөөний машиныг хот руу оруулахгү бх . төв 3 -4 гудамжийг татвартай болгох машиныг насаар татвар тогтоох .автобусаа тоог нэмэх. хотоос их сургуулиудыг гаргаж аймгуудад байгуулах . хотын тэвд эмнэлэг сургууль цэцэрлэг орон сууц гм барилга шинээр бариулахгүй гэр хороолол дунд барихыг хуульчлах . гражуудаас өндөр татвар авах .хашаануудыг буулгаж замын гарцууд гаргах. төрийн яам гм том байгуулагуудыг захруу гаргаж гэр хороолол дунд гаргах. хотын зах руу том захуу

ggggg 2018-10-02 103.26.195.118

demii r ta narin gargasan byryy shiidberiig bid nar yahaaraa tatbaraa tolno gej xyyli bys olgosn gazraa tsegtsel ard irgedee daramtalaxaa boli doo

ssss 2018-10-02 103.26.195.118

ene asyydalig anx zambaragui gazar olgolt xiisen ue ueiin xotin mer nertei lyibarchdin bodloggui byryy grgasan shiidberuudiin xoxirogchid n t bid nar bid yahaaraa tednii xiisen nugeliih toloos boloxx estoi gej

Enkhjargal 2018-10-02 66.181.170.34

Ард иргэдийнхээ амьдралд нэмэр биш нэрмээс болох эргүү шийдвэр гаргахаа больцгоо татвараар орж ирсэн мөнгөөр юу ч хийдэггүй энд тэндэхийн нөхөөсөнд өгчихдөг биз дээ тэгш сондгойгоор нь л явуул л даа тийм л аргаа бараад шийдэж чадахгүй байгаа юм бол далимдуулж татвар нэмнэ гэж мугуйд загнахаа л больцгоо !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Зочин 2018-10-02 124.158.126.215

Ажлын өдрүүдээр, бүсчлэлээр, автомашины насжилтаар, нэгээс илүү машин хэрэглэж байгаа иргэдэд гэх мэт аргуудыг бүгдийг хэрэглэн татварын бодлогоо сайтар төлөвлөсний үндсэн дээр хэрэгжүүлбэл үүн шиг сайн шийдэл байхгүй. Мөн нийтийн тээвэр ашиглагчдад давхар урамшууллын бодлого хэрэгтэй. Төрийн зохицуулалт ийм л үед хэрэгтэй. Сайхан асуудал дэвшүүлсэн сэтгүүлчид талархлаа.

иргэн 2018-10-02 103.9.89.103

хотын эрхэм хүндэт гомо мэер ээ,\n\nУлаанбаатар хотыг хөгжүүлэх төлөвлөгөө чинь хаа байна аа??????? лаларууд ажлаа хийж чадахгүй бол гомоогоо хийгээд зайл л даа...

иргэн 2018-10-02 103.9.89.103

шаа л даа...

Батхуяг 2018-10-02 202.131.243.190

ТАТВАРАА 10 ДАХИН НЭМЭЭД ТЭР МӨНГӨӨРӨӨ НИЙТИЙН ТЭЭВРИЙГ ХӨГЖҮҮЛ

Зочин 2018-10-02 66.181.190.128

Төр байхгүй болхоор ийм болдог.луйварчдийн төр шүү одоо

Зочин 2018-10-02 202.21.106.141

ХӨЛДҮҮ

Зоч 2018-10-02 66.181.190.128

Төр байхгүй болсон учир бүх юм болхоо байлаа

Зочин 2018-10-02 66.181.190.128

Ажил хийдэг төртөй бол түгжрэл арилна.захуудаа гаргахад л 40% гарна .энэ хэдэн луйварчидийг яая дээ байз .ёстой замын бөглөө хар шаврууд юмаа

erka 2018-10-02 103.111.68.3

Монгол улс байгаагийн учир ард иргэддээ ая тухтай орчин бүрдүүлж замаа өргөсгөх гээд ажил хийх байтал татвар нэмж ард иргэдийн кармаанаас асуудлыг шийдэх буруу шүү. хэргэцээгээ дагаад монгол айл бүр 2 машинтай болох эдийн засагт хэрэгтэй л юм. түүнээс баярхсандаа авч байгаа нь ховор байхаа. Түгжрэлийг буруулах ганц гол ажил бол энэ төмөр замыг хотоос гаргаж хотыг 2 хуваасан, зам хааж вагон явсан төмөр замыг хурдан зайлуулах хэрэгтэй шүү.

Зочин 2018-10-02 202.126.89.226

УЛААНБААТАР ХОТЫН ТАТВАР ГЭЖ ГАРГААД САР БОЛГОНЫ ӨНДӨР ХУРААМЖТАЙ БАЙВАЛ ТААРНА !!! ОЙР ХАВИЙН ХӨДӨӨНИЙ ГАРУУД ХОТ МЭДЭХГҮЙ БАЙЖ ӨДӨР ШӨНӨГҮЙ ХҮН ЗӨӨХ САНААТАЙ ЖИНХЭНЭ ТҮГЖРЭЛИЙГ ҮҮСГЭЖ БАЙНА !!!

АХ 2018-10-02 202.179.27.37

ИХ ТОЙРУУ РУУ ОРВОЛ ӨНДӨР ТАТВАРТАЙ БОЛГОЧИХ. ГҮЙЦЭЭ

Зочин 2018-10-02 202.179.27.37

ДЭЛХИЙН ХОТУУД ШИГ ТӨВИЙН БҮСЭЭ ӨНДӨР ТАТВАРТАЙ БОЛГОЧИХ. ТИЙШЭЭ ОРОХГҮЙ ЭЭ

ннн 2018-10-02 122.201.25.46

Нарантуул, 100 айл, Да хүрээ, Барс, Дэнжийн мянга захуудыг хотоос гаргачих, Зах гэдэг чинь зайдуу гэсэн үг.

Зочин 2018-10-02 66.181.160.113

ДЭЛХИЙН БУСАД ОРНУУДАД 1 ГИШГҮҮРТЭЙ АВТУС ЯВААД УДАЖ Б. ГЭТЭЛ МАНАЙД ОДОО ХҮРТЭЛ 3-4 ГИШГҮҮРТЭЙ АВТУС ЯВААД БАЙХ ЮМ. ПАРК ШИНЭЧЛЭЛ ХИЙХДЭЭ ЭНИЙГ БОДОЛЦМООР Б. ХҮҮХЭД, ХӨГШДӨД БУУЖ СУУХАД ТУН ХЭЦҮҮ. БИД Ч БАС ХӨГШРӨНӨ, ОРЛОГО БУУРААД АВТУСААР НЭГ ӨДӨР ЯВДАГ БОЛНО ШҮҮ.

Зочин 2018-10-02 202.55.188.35

Нийтийн тээвэр нь нийтийн тээвэр шиг үйлчилгээ орчинтой бол хэн ч машин унахыг хүсэхгүй л байхдаа

Ganaa 2018-10-02 43.242.243.73

Shiner xot baiguulax xeregtei

Gansukh 2018-10-02 43.242.243.73

Xamgiin zuv again uur xot baiguulax xotoo nuulgex

БИ БИ 2018-10-02 202.179.31.15

ТАТВАР НЭРЭЭР БААХАН МӨНГӨ Л ХУРААНА. ТҮГЖРЭЛ ЯГ ХЭВЭЭРЭЭ Л ҮЛДЭНЭ. ХУРААСАН ТАТВАРЫН ХЭМЖЭЭ ТӨДХӨН ТЭРБУМ ГЭНЭ. ТЭРҮҮГЭЭР НЬ 5-6 ЗОГСООЛ ЦАРДАЖ ХУЧСАН БОЛООЛ ДУУСНА. САНСАРЫН ТУСЛАХЫН ЗОГСООЛУУДЫГ 400 САЯ ТӨГРӨГӨӨР ХУЧСАН. УЛС ТЭЭВРИЙН ХЭРЭГСЛИЙН ТАТВАРААС ҮСРЭЭЛ 20-30 ТЭРБУМЫГ ХУРААДАГ ГЭЛҮҮ ДЭЭ. ТЭГЭХЭЭР ЭНДЭЭС НЭГ ИХ БҮТЭЛТЭЙ ЮМ ЮУ Ч ХАРАГДАХГҮЙ. ХАРГАНЫ НООСНЫ ҮЛГЭР. ЗҮГЭЭР Л ТАТВАР ХУРААМААР БАЙНА. ЭСВЭЛ ТА НАРТ МАШИН УНУУЛАХГҮЙ ГЭЭД ЗОРИГТОЙ ДУУГАР.

zochin 2018-10-02 139.5.217.101

mongol zam bi yavahgui bol chi chamaig bas yavuulahgui

Djfgc 2018-10-02 24.130.1.138

Novshiin uzer M.Enkhboldiin exlej tarisan balag

Зочин 2018-10-02 64.119.20.111

Албан байгууллага, төр хувь хамаагүй, мөн үйлчилгээний газрууд, дэлгүүрийн зогсоол дээр тэнд ажилладаг хүмүүс машинаа өдөржин тавьдагаа больё. 1 цагаас илүү хугацаагаар тавьсан машинуудыг ачдаг болъё.

Зочин 2018-10-02 64.119.20.111

Олон арга байнаа. Түгээлтийн машинуудыг шөнөөр явуулдаг болсон нь сайн байна. Хотын төвийн дэлгүүрүүдийг үүнийгээ дагаад 21 цагт нээгээд үүрээр 5 цагт хаадаг болох хэрэгтэй. Бар, ресторануудыг өдөр 12-14, орой 20-24 цаг хүртэл ажиллуулдаг болох хэрэгтэй. Машины дугаарын хязгаарлалтыг тогтмол хийж өдөр бүр тэгш, сондгойгоор нь явуулдаг болъё. Бүх захыг зөвхөн 1, 4, өдрүүдэд зөвхөн 14-20, 6, 7 дахь өдрүүдэд 10-18 цагийн хооронд ажиллуулдаг болъё.

Зочин 2018-10-02 202.126.89.19

M. Enkhbold l buruutai. Anhnaasaa hotiin darga baihdaa gazriin naimaa hiih gej hotiin shugam suljee tog tsahilgaaniig hotoos gargaagui. Buh barilga oron suuts haaah haashaa 5 km dotor shambaaraldsanaas l bolj bgaa. Yu l bna gazar bna. Bogs uuliig nuhleed uragshaa tseliisen tal bna. Haluun usaa, togoo, zamaa gargaldaa. Gazriin une buurna, bairnii une buurna hot telne. Ter tsagt yag shoron shig hen ingej shambaaraldaj amidrahiig bodohiin? Bugd house bariad amidarna bizdee.

ednb 2018-10-02 49.0.153.66

Бид асар уудам нутагтай, маш цөөхөн хүн амтай. Энэ сайхан нутагтаа хориглох, хязгаарлах зүйл багатай бие биенээ хүндэлж, хуулиа биелүүлж тааваараа аж төрмөөр байна.

ednb 2018-10-02 49.0.153.66

Хориглох, хязгаарлах нь асуудлыг шийдэрлэх хамгийн муу арга. Сая гаруйхан хүн амтай Улаанбаатар хотын түгжрэлийг маш амархан шийдэж болно. Хүнсний захаас бусад захуудыг хотын захруу нүүлгэх, Их дээд сургуулиудыг нүүлгэх, замбараагүй олгосон газар олголтыг цэгцлэх, замыг өргөтгөж зөв зохион байгуулахад л түгжрэл шийдэгдэнэ. Монгол 3 -хан сая хүнтэй. Ихэслээ гээд машины тоо хүн амын тооны талаас хэтрэхгүй. Улаанбаатарыг 10, хорин сая хүнтэй бүх асуудал нь тулгамдсан хотуудтай бүү харьцуул.

Хүннү 2018-10-02 202.179.27.2

Хаана тэгтлээ түгжрээд байгаа юм. Төв зам, Их торуугаар хэвийн л байна. 1,4 сая хүнтэй хот чинь ийм л байна. Энэ бол түгжрэл биш. Сүржигнээд байх юмгүй. Түгжирлээр далимдуулж мөнгө угаах гэсэн санаа цухалзаад байна. Өмнөх бүх л ажил мөн л түгжрэл дээр л. Тзшгилсэн одоо түүнийгээ ярисаарл харин ч мөнгө нь хэд дахин гэмэгдээд байна.

HOtyn irgen 2018-10-02 66.181.187.247

Tatwaraa YARALTAI nemeed ug nemeed ug. Niitiin teewriin toog orlogoor 3 dsahin ni usguud 3 dahin usguh heregtei. Unendee anzaaraad baihad 1 mashind 1-2 hun l zorchij baina shuu dee: Hooson shahuu yawaa mashinuud hotyn zamyn zai bugluud oron suutsuud huuhed togloh talbaigui bugs ergeh zaigui bn shuu dee!!! Batboldoo chi uuniig hiij chadwall ard irgediin umnu gawia baiguulsan bolno !!!

Монголчууд 2018-10-02 103.26.193.199

Хамгийн түрүүнд ийм байдалд хүргэсэн газрын наймаачин М.Энхболд Бадамжунай Наранхүү нарыг шоронд хийж бүх хөрөнгийг нь хурааж улсын орлого болгох хэрэгтэй.

Irgen 2018-10-02 43.242.243.189

Ih hurald suugaa bayachuud dandaa yaduusiin esreg durem juram gargah yum. Bid ch adil mashin unah erhtei!!!

бат 2018-10-02 202.126.88.34

одоогийн татварыг 10 дахин нэмэх, буруу рультэй машин бурмосон хориглох хэрэгтэй

Иргэн 2018-10-02 202.9.40.67

Жилд нэг машинаас 200.000 төгрөгний татвар авдаг бол, тэгээд тэр мөнгөөрөө нийтийн тээврээ сайн хөгжүүл. Татвар өгч чадахгүй бол болино л биздээ

Зочин 2018-10-02 202.21.106.122

Нийтийн тээврийг үнэгүй болгох хэрэгтэй. Ингэхийн тулд хотын автомашины жил бүр авдаг татварыг нэмээд олсон мөнгөөрөө автобусыг татаасаар тэтгэх хэрэгтэй

ГООЧОНО 2018-10-02 202.72.245.209

НЭГ МЭРГЭН САНАА САЯ ОРЛОО НӨХДӨӨ ТӨМӨР ҮАМ ДЭЭГҮҮРЭЭ ДАВХАР ХУРДНЫ ЗАМ БАРЬЯА ТЭГВЭЛ БАРУУН ЗҮҮН ТУУШДАА ОНГООХОД ХОТ ОВОО ЧӨЛӨӨТЭЙ БОЛНО ДОО

Зочин 2018-10-02 66.181.183.83

uuruu luivarchdiin neg bhoo borchuud mashin unaj bolohgui geed turiin nertei hulgaich luivarchdaaraa huuli garguulchih ... tedgeer turiin ner barisan uruvdultei teneguud chuluutei davhij bolohgui youm bgaaldooo huurhii minidee

Зочин 2018-10-02 202.72.245.209

ТЭГНЭ ДЭЭ ЭНГИЙН ИРГЭД МАШИН УНАХ ЭРХГҮЙ ДАРГАНЦАР БАЯЧУУД Л ЗӨВХӨН МАШИН УНАХ ЮМ БИЗДЭЭ ЗА ИНГЭЖ БАЛАЙРЧ БАЙЖ ХУВЬСГАЛД УРИАЛАН ДУУДЧИХАВ ДАА ХАМТ ШАТААГДАНА ШҮҮ ТЭДЭНТЭЙГЭЭ

Зочин 2018-10-02 202.126.89.226

ЯГ ЗӨВ ШИЙДЭЖ ДЭЭ !!!

Зочин 2018-10-02 202.126.89.226

ЯГ ЗӨВ ШИЙДЭЖ ДЭЭ !!!

Зочин 2018-10-02 150.129.141.226

ЮМ Л ТАТВАРЛАХ ГЭХИЙМДАА.ӨӨР АРГА ХЭЦҮҮ БОЛХООР АМАРААС НЬ ААН МАЛУУД.

Зочин 2018-10-02 112.72.8.90

Нэг санаа байна. Татвар нэмэгдүүлэх байж болох ч шалгарсан арга бус. Татвараа төлсөн, төлөөгүй эсэхийг шалгах , электрон байдлаар хяналт хийнэ арай их зардалтай ажил болно. Ирэх оноос 10 жилээс дээш насжилттай хэрэгслийг оруулахгүй байх. Мөн оноос 15 жилээс дээш насжилттай авто хэрэгслийг импортлохыг хориглох аажмаар 10 жил рүү оруулах. Хотын төвөөр жиптэй зорчихыг тодорхой хэсэгт хязгаарлах ,нийтийн тээвэрт дунд автобус олон чиглэлээр гаргах зэргийг дурьдаж байна.

Зочин 2018-10-02 112.72.8.90

15 аас дээш насжилттай авто хэрэгслийг нутаг дэвсгэрт ашиглахыг хориглох гэж ойлгоорой

Зочин 2018-10-02 66.181.161.49

Үйлдьэрлэсэн он хязгаарлалт хийхтэы санал нэг байна. Гэхдээ үүнтэй зэрэгцээд ниытийн тээврээ сайн хөгжүүлэх хэтэгтэй\nхарин жип эсвэл суудлын машин явах явахгүй ялгааг олж харж чадахгүй баына. Адилхан л зай эзэлнэ

Зочин 2018-10-02 119.40.100.142

Хоролын зөв өө зөв. Хорол зөв санаачлага тавьсан байна. Татвар хамгийн сайн арга. Машин томрох, хуучрах тусмаа үнэтэй татвартай байх ёстой. Гадны бүх орон ийм маягаар хөдөлгөөнөө зохицуулдаг.

зочин 2018-10-02 122.201.21.179

нийтийн тээвэрийн жолооч нар арай дэндүү, настай хүмүүсийн хөл гар нь хугартал огцом давхиж тоормослодог. Бүхээг дотроо байга тамхи татна. Тэр камер нь хаана байдаг юм??

zochin 2018-10-02 103.254.121.6

horolguai hor nairuulhaa bolie oo

zochin 2018-10-02 103.254.121.6

mon doo ard irgediig ulam bur ulandaa gishgeh gesen sanaa terend orohnee niislelee yaj telehuu niisleliin hun amiin tovlorliig yaj saarmagjuuluu niislee buir selgeh tuhai bodlogo bodoj tom harah estoi yum bishuu ard tumneer toglohoo bolioroo irgediihee esreg bish irgediihee toloo bodlogo yavuulah estoi shuu

zochin 2018-10-02 122.201.23.158

Төмөр замаа хотын захаар явуулаад оронд нь метро тавьчих , их дээд сургуулиа хотоос гарга, Чингисийн талбай тойрсон төрийн байгууллагуудаа хотын зах руу гарга тэгээд л түгжрэлгүй болно зовоод байх юу байнаа

1001 2018-10-02 109.234.130.48

Хотын тевийн замуудыг нэг чиглэлийн урсгалтай болгомоор юм. Баруун дервен замаас зуун дервен зам зевхен зуун тийш. Бас хойд замаар зевхен баруун тийш гэх мэт. Бас хотын тев хэсэгт орон сууц бусад зорилгоор замбараагуй (хахууль авч) газар олгохгуй барилга бариулахгуй байх.

Zochin 2018-10-02 122.201.21.101

Зөв дэмжиж бна

Ээж 2018-10-02 64.119.22.22

Тэнэгт. Хорол оо. Чам шиг төсвийн мөнгө хулгайлж баяжсанууд нь машин унах ёстой юм уу. Гадаадад тэгдэг ч гэх шиг. Худлаа бураад бай. Ядарсан ахмадууд хямд ч гэсэн машиндаа суугаад хоолоо зөөдөг юм. За юу. Тэрний оронд өнжөөд нэг явдаг болгохгүй юу.

Dhfu 2018-10-02 64.119.27.152

Zov oo, mongol hogiin tseg bish

МАН-гаруудаас мангар санаа л гардаг. 2018-10-02 202.21.106.119

МАН-гарууд замаа барьж, зөв зохицуулалт хийгээгүй байж МАН-гар санаа гаргах аа зогсоо.

МАН-гаруудаас мангар санаа л гардаг. 2018-10-02 202.21.106.119

МАН-гарууд замаа барьж, зөв зохицуулалт хийгээгүй байж МАН-гар санаа гаргах аа зогсоо.

хаха 2018-10-02 202.131.238.98

НИЙТИЙН ТЭЭВРЭЭ ШААРДЛАГА ХАНГАСАН БОЛГОЧООД ДАРАА НЬ ХУЦАХ ХЭРЭГТЭЙ. УТАА НЬ СААГЬСАН ӨМХИЙ ХЭДЭН ТЭВШ Л БАЙДАГ Ш ДЭ. ОДОО ТЭГЭЭД МАШИНЫ НАС ЗААГААД ОРУУЛЖ ИРЭХЭЭ БОЛИУЛААЧ ДЭ. ХӨГШИН МАШИНУУДАА ХОТООС ГАРГАНА БИЗ ДЭЭ ОН ЗААГААД.

Зочин 2018-10-02 202.179.25.137

Mash zuv zuv

Зочин 2018-10-02 64.119.21.238

Horoliin hor duusahguiee

Lhag aa 2018-10-02 64.119.21.238

Horoloos HOR garnaA geed baisan unen boltoi. Yalihgui zusar bayjhad saad gedegsen

Иргэн 2018-10-02 103.212.116.71

Ийм нарийн сэдвийг сэтгүүлч (зүгээо л бодож байгаад, гадаа байгаа зүйлийг харж байгаад л) бичдэг цаг ирж дээ. Уг нь мэргэжилийн байгууллага нь судлаад, бодлого боловсруулаад, хууль журам гаргаж УИХ-д батлуулаад, Засгийн газар нь хрэгжүүлээд, Шүүх нь хяналтаа тавиад явах бус уу.

Jagaa 2018-10-02 182.160.36.245

ЗАМ БОЛ ХАМГИЙН ТҮРҮҮНД ШИЙДЭХ ЁСТОЙ АСУУДАЛ ШҮҮ ДЭЭ, МАНАЙ ЗАМ НЭВТЭРҮҮҮЛЭХ ЧАДВАРЫГ НЭМЭГДҮҮДЭХ ХЭРЭГТЭЙ, ЗАРИМ БАЙГУУЛАГА . ЗАХЫГ НҮҮЛГЭХ ХЭРЭГТЭЙ. ТАТВАР БОЛ ХАМГИЙН МУУ АРГА БӨГӨӨД ИРГЭД ТӨРД ИТГЭХ ИТГЭЛИЙГ БУРУУЛДАГ МУУ АРГА ШҮҮ. МОНГОЛ ХҮН МОНГОЛЫН ТӨРДӨӨ ҮРГЭЛЖ ИТГЭЖ НАЙДАЖ БАЙХ ЁСТОЙ. ГАДНЫ УЛСЫН ЖИШЭЭ ТАТАЖ ИРГЭДИЙГ ТӨРД ИТГЭХ ИТГЭЛИЙГ БУРУУЛАХЫГ ОРОЛДОЖ БУЙ ХҮМҮҮС БОЛ МУНХАГ БАЙНА

Jagaa 2018-10-02 182.160.36.245

АРАЙ Ч ДЭЭ ХҮНИЙ ЭРХ ГЭЖ ЮУ БАЙДГИЙГ МЭДЭХГҮЙ БАЙНА, ИЙМ БАЙЖ БОЛОХГҮЙ "Татвараа төлж чаддаг нь автомашинаа унаг, чадахгүй нь нийтийн тээврээрээ зорчиг. Үнэндээ бол Монголд л өнөөдөр автомашин унасан хүн хаан шиг харагддаг гэдэг буруу ойлголт байгаа болохоос биш хөгжсөн орнуудад дунджаас дээгүүр орлоготой нь ч нийтийн тээврээрээ үйлчлүүлдэг. Тэр тусмаа орох оронгүй хэрнээ цалингийн зээл авч автомашин авч унаж, баярхдаг Монгол шиг хүмүүс дэлхийд байхгүй. "

ойн савдаг 2018-10-02 202.131.228.20

Г. Хорол гэдэг этгээд их сонин юм бичих юм. "Жилд 60 мянган машин шинээр ирж байна гээд 2 жилийн дотор сая гаруй машин болно" гэжээ.Чи 4-р ангиа төгсч чадаагүй юм шигээ. Нөгөө талаас машинаа тордоод бүх үйлчилгээг зөв хийгээд байвал 10 битгий хэл 30 жил зүгээр явна. Иймээс юу ч мэдэхгүй мангарууд машин ашиглалтанд "насжилт" гэдэг утгагүй үг хэрэглэхээ зогсоо. Түүний оронд гаргаж байгаа хорт утааны хэмжээ, дугуйны хээ, тоормосны чанар зэргийг анхаарч түүнийг сайжруулахаар ажил зохиох хэрэгтэй.

zochin 2018-10-02 203.169.51.226

tend tiim bna ens iim bna l gehiinted chini oorsdoo mashinaa vildwerledeg uls bhgvi yu tegeed nasjilt uaridag yum . manaih shig gadnaas huuchin mashin oruulj irchiheed tatwar nasjilt geed elii balai yum yariaad bh yum

zOCHIN 2018-10-02 103.10.20.34

BAS L ARD TUMNIIHEE HALAAS RUU GARAA DUREH NI. HETERLEE

Зочин 2018-10-02 66.181.167.51

Олон худлаа үнэн нь мэдэгдэхгүй их сургууль, шаардлаггүй олон төрийн байгууллагуудыг хотоос гаргачих тэгвэл 50% түгжрэл арилах болно.

Зочин 2018-10-02 64.119.18.66

Ёстой үнэн. 2 гараа өргөөд дэмжиж байна.

Зочин 2018-10-02 64.119.18.66

Ёстой үнэн. 2 гараа өргөөд дэмжиж байна.

Зочин 2018-10-02 202.21.100.210

Хөрөнгөтэй баян чинээлэг хэсэг машинаар ажлаа амжуул ядуу гуйлгачингууд татвараа дийлэхгүй хөлдүү автобусандаа чихэлдэж яв гэж нийгмийг хагалан бутаргах санааг саяхан УИХ-н индэр дээрээс нэг нөхөр зарласан сэтгүүлч чи одоо өргөжүүлэх санааг өвөрлөж байгаа юмуу. Улаанбаатар хотод М.Энхболдын хүүхдүүд ах дүү хамаатангууд хөлсөөр сэдэв бичигч сэтгүүлч та нар чөлөөтэй машинаа унах юм байна.

tax 2018-10-02 202.55.184.18

Demjij baina!

зочин 2018-10-02 66.181.164.158

Дараах саналыг 100 хувь дэмжиж байна:\nМашин дээр нас ярьдагаа болимоор юм. Харин хууль зөрчиж байгаа буруу рультэй машинаас өндөр татвар авах хэрэгтэй.

Зочин 2018-10-02 66.181.168.131

Энэ хуулийг гуйлагчинг атаархагч хэсгийн хүмүүс л дэмжинэ. Хэзээ ч хол явахгүй хууль байна даа. Хөөрхий

Зочин 2018-10-02 66.181.164.158

Манайх шиг 2 өөр жолооны хүрдтэй тээврийн хэрэгслээр холилдон хөлхөлцдөг газар дэлхий дээр байхгүй шүү дээ. \nОдоо зүгээр л буруу жолооны хүрдтэй хуучин машины импортийг хориглоод л болчихмоор юм.

Зочин 2018-10-02 103.11.194.170

Орос байна шүүдэ

Зочин 2018-10-02 202.9.42.232

Өрнөдөд хотынхоо бусүүдийг хувааж 1-2 дугаар буюу хотын төвд зорчиход 2-р бүсэд 5 $ 1-р бүсээр зорчих бүрт 10 $ төлдөг систем хэрэгжүүл. Халтуурын оркууд зам таглан зогсож хотын төвөөр өдөржин сэлгүүцэх юм. Эд хамаг түгжээ үүсгэж байна. Автобус буудалаар дүүрэн халтуурчид хөдөлгөөнд их саад болж буй. Нийтийн тээврээ соёлжуулж хүртээлтэй болго. Сургуулиудад хүүхэд хүргэдэг автобусыг сургуулиас нь гаргуул. Эцэхчүүлийн машин өглөө оройд хотын төвд дэндүү хахаж байна. архичин яшка бэлддэг хулхи

Зочин 2018-10-02 202.21.112.37

Mongold orj irseneesee hoish 10 jil bolj baigaa mashinuudaa UB hotod yavuulahiig ni boliulchihval end tendgui evdreed zogsdog, tuunchlen hotiin utaa, agaariin bohirdold asar ih uureg guitsetgedeg huuchin mashin hotoos gadagshilj huduu ochih baih, ter hereeree huuchin mashinuudiin une ch unana biz... zuvhun tatvar nemeh bish, uur busad argiig bas taniltsuulbal... Prius geh met mashindaa ontsgoi tatvaraa noogduulah tsag bolson, setguulch olon talaas ni tsuvralaar ene asuudliig hunduj bichih baina.

Зочин 2018-10-02 103.206.195.229

Mash zuv... Hoyor garaa urgood demjii

zochin 2018-10-02 202.179.10.90

Ehleed niitiin teevree hurteemjtei bolgoj baij tatvar yaridag yum ih medegch min.

Зочин 2018-10-02 182.160.36.113

чи бас өөрөө их мэдэгч дээрээс нь бас цэцэрхэгч юм биш үү

Зочин 2018-10-02 59.153.112.23

Сайн санаачлагын ард нь бас нэг муу юм харагдаад байдаг. Тэр нь менге!!!

Зочин 2018-10-02 66.181.165.212

Maash zuv

Зочин 2018-10-02 66.181.182.212

Машин дээр нас ярьдагаа болимоор юм. Харин хууль зөрчиж байгаа буруу рультэй машинаас өндөр татвар авах хэрэгтэй.

Зочин 2018-10-02 139.5.219.205

Хорооллууддаа автобус нь эргэх, явах зайтай, 5-10 минут тутамд ирдэг тийм болчихоод хувийн унаа хязгаарлаарай.

Зочин 2018-10-02 43.242.241.10

ЗӨВ ЗӨВ ЗӨВ ДЭМЖЬЕ ДЭМЖЬЕ ДЭМЖЬЕ