Ч.Ганзоригийг үргэлжлүүлэн нэг сар хорихоор боллоо | News.MN

Ч.Ганзоригийг үргэлжлүүлэн нэг сар хорихоор боллоо

Хуучирсан мэдээ: 2018.10.02-нд нийтлэгдсэн

Ч.Ганзоригийг үргэлжлүүлэн нэг сар хорихоор боллоо

Ч.Ганзоригийг үргэлжлүүлэн нэг сар хорихоор боллоо

Баянзүрх, Сүхбаатар, Чингэлтэй дүүргийн Эрүүгийн хэргийн анхан шатны шүүхэд өнөөдөр /2018.10.02/ "Эрдэнэт" үйлдвэрийн захирал асан Ч.Ганзоригийг үргэлжлүүлэн хорих эсэх асуудлыг хэлэлцлээ.

Тодруулбал, Эрүүгийн хэрэг хянан шийдвэрлэх ажиллгааны үед Нийслэлийн Прокуророос яллагдагч Ч.Ганзоригт цагдан хорих таслан сэргийлэх арга хэмжээ авах саналыг Сүхбаатар дүүргийн Эрүүгийн хэргийн анхан шатны шүүхэд гаргасан. Прокуророос ирүүлсэн дээрх саналыг хэрэгт ирүүлсэн баримтаар тогтоогдож байна гэж үзэн Сүхбаатар дүүргийн Эрүүгийн хэргийн анхан шатны шүүхийн 2018.10.02-ны өдрийн шүүгчийн захирамжаар энэ өдрөөс эхлэн Ч.Ганзоригийг нэг сарын хугацаагаар цагдан хорих таслан сэргийлэх арга хэмжээ авсан болно.

Э.АРИУН

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
7
ЗөвЗөв
2
ХахаХаха
1
ГайхмаарГайхмаар
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ТэнэглэлТэнэглэл
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

16 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Дагва 2018-10-02 202.21.106.150

Хичнээн тэрбумаар нь идээд л ердөө 1сар хорьсон хоригдсон болж байна даа

Avatar

Би Монгол 2018-10-02 150.129.140.89

Хятад ах нар шиг хууль үйлчилдэг бол наадуул чинь байхгүй үлдлээ гэхэд 20-30 ялтай байх байж .Зөв онол бол ТӨРИЙН ЭРГЭЛТ. хийх шинэ
төрт улс тогтоох сонголт ерөнхийлөгч засаглал
тогтоох тэгвэл төрийн мөнгө идсэн нь нөхдүүдийг байх ёстой газар нь байлгах хуулийг чангатгах нь зөв .Энэ 30 жил олон намын систем их хурал намуудын фракц улс эх орныхоо хөгжлийг хойшоо татлаа.Үндсэн хуулийг өөрчилж Хүчтэй ерөнхийлөгчийн засаглал тогтоох нь хамгийн зөв байсан нь одоо
харагдаж байна.

Avatar

Зочин 2018-10-02 64.119.22.85

Улсын эрдэс баялаг, өмч хөрөнгийг хотонд орсон чоно шиг зулгаалддаг нохдуудыг бүгдийг нь алга болгох хэрэгтэй.

Avatar

Зочин 2018-10-02 202.55.188.33

Энэ долдойг хорих яахав дээ. Тэртэй тэргүй ял авахгүй гарч ирээд төрийн ажил хийж авилгаа үргэлжлүүлнэ. Өдөр хоногоор өсөөд байгаа хүүгийн төлбөрөө яах вэ? Тэр их мөнгийг хаанаас гаргаж төлөх вэ? Мэдээж энэ луйварчид, тэдний эзэд болсон МАН төлөхгүй нь тодорхой учир бушуухан өр төлбөрөө барагдуулъя. Цаана нь улсын мөнгө, татвар төлөгчдийн мөнгө л урсаж байна.

Avatar

Харваас хулгайч хуухэд нь УИХД байгаа хэдэн малчин сонгуууль егеед алж байна аа малчид сонгуульд ороэ ёсгуй 2018-10-02 103.229.123.126

Хулгайч шуу

Avatar

Fantomas 2018-10-02 64.119.23.122

Za tegeed udalgui bie muudlaa geseb shaltgaanaar garaad irne de. Ene jujigiig uzeed zalhaj bna.

Avatar

BatMon 2018-10-02 202.131.230.70

Улс төрийн намууд жирийн хүнийг алдагаа болих хэрэгтэй. Нам нь томилсон юм чинь нам нь хариуцлага хүлээдэг байх хэрэгтэй. Сонгуульд оролцох эрхийг нь хасах хэрэгтэй

Avatar

Монголыг тэжээж байгаа ганц үйлдвэр 2018-10-02 66.181.191.14

Ганзориг юун ганц сар хоригдох. Хийсэн нүгэлийнхээ төлөө үхсэн ч багадана.

Avatar

Зочин 2018-10-02 203.91.115.250

Ганзориг хулгайчыг Сугартай нь хамт толгойгий нь тасдаж. монголын ард түмний өшөөг авах хэрэгтэй.

Avatar

Зочин 2018-10-02 202.21.100.210

АТГ маш сайн ажиллаж байна өнгөрсөн жил Баянгол зочид буудлын үүдэнд цагдаа шалгалт гэсээр байгаад нэг хүний асуудлыг шийдвэрлэж чадаагүй даа

Avatar

Sudraga 2018-10-02 202.9.42.123

Zub duu!! Ih yumtai hundee!!! Eedee! Chadah boluu daa???

Avatar

Баас 2018-10-02 202.126.89.233

Баас царайлсан бааснууд. Ичих нүүр байхгүй идэж уухын дон шүглэсэн удам судраа бузарлаж урд зүгийн санаа гаргаж хогийн хог болж явах гэж дээ

Avatar

Баас 2018-10-02 202.126.89.233

Баас царайлсан бааснууд. Ичих нүүр байхгүй идэж уухын дон шүглэсэн удам судраа бузарлаж урд зүгийн санаа гаргаж хогийн хог болж явах гэж дээ

Avatar

Баас 2018-10-02 202.126.89.233

Баас царайлсан бааснууд. Ичих нүүр байхгүй идэж уухын дон шүглэсэн удам судраа бузарлаж урд зүгийн санаа гаргаж хогийн хог болж явах гэж дээ

Avatar

Зочин 2018-10-02 66.181.177.119

ganzorig bol tom avilgach!

Avatar

ө 2018-10-02 202.72.247.14

Инээдтэй шоу болж байна даа. Муу хулгайчуудын толгойг авдаг ч болоосой

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж