П.Анужин: Бусдыг гайхшируулж чаддаг билэг өгөгдөл энэ охинд бий | News.MN - Мэдээллийн эх сурвалж

П.Анужин: Бусдыг гайхшируулж чаддаг билэг өгөгдөл энэ охинд бий

П.Анужин: Бусдыг гайхшируулж чаддаг билэг өгөгдөл энэ охинд бий

“Монгол тулгатны зуун эрхэм" нэвтрүүлгээр олонд танигдсан нэгэн бол хөтлөгч П.Анужин. Олонд харагдаж дадсан төлөв төвшин байдлаа эвдэн "Авьяаслаг Монголчууд" шоуны гуравдугаар улиралд шүүгчээр ажиллах болсон тэрбээр хамгийн эхний дугаар дээр 13 настай  охин болох Э.Энхжингийн үзүүлбэр дээр "Алтан баззер" дарж үзэгчдийг багагүй гайхшируулсан. Түүний энэхүү үйлдэл нь олноос нилээдгүй шүүмжлэл хүртсэн юм.

Тэгвэл П.Анужин энэ асуудлын талаар “Аз жаргал, баяр бахархлыг надад  өгсөн. Соронз мэт миний хайрыг татсан охин шүү дээ. Хоолойны хүч, өгөгдөлтэй хирнээ хүнд хүргэж чаддаггүй, урлаг болгож амилуулж чаддаггүй хүмүүс бас байдаг. Уран налархай бие, царай зүс байх атлаа гойд ялгардаггүй ч хүн бий. Гэтэл эрдэнийн чулуу шиг гялтганаж бусдыг гайхшируулж чаддаг билэг өгөгдөл энэ охинд бий. Бүхий л зүйлийн төгс найрал, энэ бол урлаг" хэмээжээ. Харин  охиныг шүүмжлэгсдэд хандан "… Баззер авсан бяцхан охиныг ингэж хэлж, бичиж чадаж байгаа улс бусдыг хараах, харлуулах огт сонин биш” гэжээ.

Э.БУРАМ

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
12
ТэнэглэлТэнэглэл
3
ЗөвЗөв
1
ХахаХаха
1
БурууБуруу
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
Баярлалаа!

58 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

muu tenegyyd hyn byy doromjil!!! 2018-09-29 212.234.217.188

huniig muu heleh gej yadah yum aa!!yygeeree chaddag baih daa!!!yiliin yr chini ta nariig chederleed baina gej neg ydaach bodohgyi bna uu?Uheruud ee!!

Uyanga 2018-09-29 64.119.26.42

Gaigui yum uzuultsen bol ni ingehguishdee. Deegiig l ih sanaj bn daa. Zereg zindaa oor hun baij

muusain gelegnyyd chini hezee yrjichihsen be?... 2018-09-29 212.234.217.188

Ta nar Mongoldoo baij hyniig muu hel l dee!!hariinhan dobtlood irbel garaan ergeed zogsoh yrbagch nar s dee!!tiimees byy hyz!!!!Anyjin ch ter ohin ch ta naraar helyyltgyi hyn zayanii telebsiltei hymyys?...

zochin 2018-09-29 202.9.43.193

ундармаа гэж анужингаасаа дутахгүй завхай авгай оюутан байхаасаа л хошин шогийн батзаяатай явалдаж шалдан зураг нь ил болж бөөн шившиг болж байсан , батзаяа гэснээс тэр хөгшин одоо амьд уу

САЙХАН ХҮҮХНИЙГ САЙХАН Л ГЭНЭ. 2018-09-29 182.160.33.221

АНУЖИН САЙХАН УХААЛАГ ХҮҮХЭН ШҮҮ.ЗА ОДОО Ч УХААНТАЙ ХӨӨРХӨН ХҮНД МАТАРУУД ДУРГҮЙ МУУЛЖ НУЛИМЖ БАЙЖ КАЙФ АВДАГ БОЛСОНШ.ӨӨРСДИЙГ НЬ НЭГ ХАРАХ ЮМСАН.ПЭНДИЙСЭН МАХАН ТОЛГОЙНУУД БАЙГАА ДАА.МАЦАГ БАРЬ ТЭГВЭЛ АНУЖИН БИШ ГЭХЭД ХҮН ХАРААХАА БОЛИНО МАЛНУУД

zochin 2018-09-29 202.9.43.193

Яг энэ сэтгэгдлийг Анужин бичсэн нь ямар ч тэнэг хvнд ойлгомжтой. Ийм бvдvvлэг, тэнэг эмээг шоунаасаа хасаж vзэгчдээ хvндлээч Монгол ТВ!

Зочин 2018-09-29 103.212.117.156

Янкан хүүхэн тэнэгтэхээ болиосой

зочин 2018-09-29 202.9.43.193

ОГТ ҮЗДЭГГҮЙ БОЛОХООР ЭНЭ ШОУ НЬ ЮУ БОЛООД БАЙГААГ ДААНЧ ОЙЛГОХГҮЙ Л БАЙНА Л ДА, 2 ЭМЭГТЭЙ НЬ БОЛ УГААСАА Л ЗЭРЭГЛЭЛ ДООГУУР ХҮМҮҮС , ЯАЖ МИАРЧ ТАРАА ТАНИУЛЖ БАЙГАА НЬ ТОВ ТОДОРХОЙ

Зочин 2018-09-29 202.21.106.134

Хөөрхөн, цоглог охин байна

Зочин 2018-09-29 202.9.42.68

Ундармаа гэдэг хүүхнийг будаггүйгээр соготуу байхыг нь харлаа. Олны танил хүн ийм ч байх гэж.

Зочин 2018-09-29 203.217.139.225

Панужин өөрийгөө ухаантай гэж бодоод цэцэрхээд, ёс суртахуунгүй байгаад хамаг аюул байна даа. Өөрийгөө өмөөрөөд энд бичиж өгч байна.

Зочин 2018-09-29 139.5.218.183

Ариунбаатарыг дэлхийн сонгодог эрхэмсэг бөгөөд ихэмсэг урлагийн хөдлөшгүй төлөөлөл болж Монголоос тодорлоо. Дэлхийн хэмжээнд ажиллана гэж бодож байтал телевизийн нэг муу шоуны шүүгч болж байхдаа яадаг байнаа. Дуулахаа болчих нь энэ үү. Тэгээд ямар хүмүүстэй зэрэгцээд сууж байгаагаа хар даа. Ичмээр.

Ариунбаатар аа нэрээ татчих аа. Хэдэн төгрөг яахав дээ. 2018-09-29 139.5.218.183

Шүүгдээс нь болоод үзэхгүй байгаа. Анужин, Ундармаа гэсэн хоёр хиймэл дүртэй хүмүүс шоуг дэндүү нэр хүндгүй болголоо. Харин алдарт дуучин Ариунбаатар маань ийм юманд оролцож хүмүүсийн дунд нэгэнт бий тэр сайхан эерэг нэр хүнд, имижээ унгаах хэрэггүй мэт санагдана. Ариунбаатарыг шүүгч хийж байна гэхэд нь үнэндээ итгээгүй. Үнэн байна лээ. Үнэхээр гайхсан. Нэр төртэй хүмүүс нь нэр нөлөөтэйгээр нийгэмдээ тайван үлгэртэй амьдрах жишгийг эвдэж буй зохион байгуулагчид ямар санаатай вэ гэж ч бодож үзлээ

Зочин 2018-09-29 203.217.139.225

Үнэн шүү. Ариунбаатар чи ухаантай төлөв байж дэлхийд тоглоно шүү.

Зочин 2018-09-29 202.131.227.42

ug ni sain hiivel yeronhiilogch ch shuusen ner hundii ni usguud l garah sjowshdee daanch aviyasgui 2 huuhen gudamjnaas awchraad tawitsan ym shig l haragdaj bsn. bi ch bas ehnii ter altan buzzertaig l uzsen ahij uzeh sonirhol toroo ch gui. Mia sanagdsan

zochin 2018-09-29 202.9.43.193

ариунбаатар бөөн дурын уран сайханчидтай тэнд юугаа хийж сууж бгаан

Даш 2018-09-29 202.126.89.241

Хүмүүсийн дургүйцэх зөв шүү. Энэ бол зүгээр нэг манай хэдийн хошин шогийн тоглолт биш. Дэлхийгээр нэг цацагддаг нэр хүндтэй шоу. Шинээр орсон 3 шүүгч шал худлаа нэг их мэдлэгтэй, ухаантай болох гээд өөрсдийгөө болоод монголчуудыг тэнэг харагдуулж шоуг сонирхолгүй болгож бна. Бусад орнуудын шоуг үзээд харьцуулаад үз дээ!

Зочин 2018-09-29 139.5.219.11

Vзэхгvй байгаа дооо бичсэн тэнэг эмээ Анужин! Чам шиг дvр эсгэсэн тэнэг авгайг vзэж цагаа vрэхгvй. Еер шvvгчтэй болбол vзэх юм. Монгол ТВ энэ олон хvний сэтгэгдэл уншвал Анужин, Ундармаа 2-ыг сольж рэйтингээ есгевел дээрдээ.

shar had 2018-09-29 64.119.25.106

үзэхээ л больчооч заавал уурлан уурлан үзэх албагүй би дээ ккк

Зочин 2018-09-29 64.119.24.13

Анужингийн сэтгэгдлээ гэж. Vзэхгvй байгаа хижээл насны авьяасгvй, мэдлэггvй, од болохын хvcлэн болсон Анужин гуай.

Зочин 2018-09-29 202.131.227.42

bolitsoon :D gehdee yaagad gedgee helj bnshdee. Balai huuhnuudeesee salaad Rokit bay+Deegii tgd ahiad 2 aytaihan hun olchvol yag boloh geed bn

usa 2018-09-29 24.1.163.131

ene Anujin Undarmaa 2 shuuh gej yu baidag yum ve.Anujin chin nuurendeeree shal hudlaa yridag amidral yrij baigaa zuil ni hol zoruutei .Busdiin tolgoig erguulsen boo shuu dee.ger buleeree boonuud tegeed bas humuusiin nohoriig bainga salgaad ovortoo oruulchihdag, huuhnuudiin nohoriig huvaaltsaj heregledeg soeltoi biee unlegch huuhen.eruul hoololt enee teree gej hudlaa yriad oortoo bainga taria dusal hiilgeed hevtej baidag yumaa.henii nohotei untah ve geed l bodood hevtej baidag yumaa.huuramch bagt

Зочин 2018-09-29 64.119.16.7

hol ochij guaglaaraii muusain har hereenuud uuj idehees uur erdemgui busdiig bolohoor doosh hiih durtai niigmiin shaarnuud

Зочин 2018-09-29 64.119.24.13

Анужин гуай та ямар муухай сэтгэгдэл бичдэг юм бэ. Та Хегшин хvн буруу, тавьтаргvй, бvдvvлэг хэвээрээ хегширч байгаа юм бишvv? Монгол ТВ энэ хижээл насны авьяас чадваргvй, мэдлэггvй Анужингаас болж vзэгчдээ цеелж байхаар авьяаслаг хvнээр шvvлгээд vзэгчдийг татмаар юмдаа. Олны дургvйцэл хvргэсэн ийм хvнийг болиулмаар юм даа.

mongol 2018-09-29 64.119.16.7

ene uneheer mundag ohin bn demjih heregtei bayar hurgie

Зочин 2018-09-29 59.153.113.64

Анужин, Ундармаа хоер энэ нэвтрvvлгийг vзэх хvcэлгvй болгосон тул vзэхгvй байгаа. Авьяасгvй Анужин авьяас шvvнэ гэж юу байхав дээ гутаачихаж байгаан. Тэнэг, царай муутай, ухаан муутай энэ хоер авгай энэ шоуг шоу биш ядмаг сайн дурын уран сайханч шалгаруулж буй сургуулийн vзлэгийн хэмжээнд тавьж орхилоо. Энэ 2-ыг хас л даа.

zochin 2018-09-29 64.119.16.7

Tegeed chi uuriiguu ene hoeroos iluu avyaastai geh geed baigaa yam uu tegvel todrood garaad ireh chini yaasan yam usan tenegee bitgii busdad gaihuul erguu

Зочин 2018-09-29 139.5.218.183

Цаана чинь энэ хоёроос илүү зөндөө хүн байна гээд байгааг ойлгодоггүй юм уу. Чи ч мэдэж л байгаа биз дээ. Зүгээр л зөрчих юм.

Зочин 2018-09-29 139.5.219.11

Дээр бичсэн 64.119 Shar Had, Zochin гэж сэтгэгдэл бичээд байгаа яг л Анужин авгай байна хеерхий. Youtuvbe дээр байсан енее нехрийг нь дээрэмдчихээд Анужин авгайн загнаад байсан Ундраагаа гэж бодоод загнаад байгаа юмуу? Би урлагийн мэргэжилтэй хvн учраас чам шиг мэргэжилгvй, мэдрэмжгvй, авьяасгvй авгайг нэг нvдээр ч тоож харахгvй тул бvvр дээр сэтгэгдэл бичсэн хvмvvcийг дэмжчихье байз.

Зочин 2018-09-29 182.160.4.145

Хамгийн балай нь Ануужин өөрийгөө их гоё харагдуулах гэж хичээх юмаа. Би шоё харагдаж байгаа болов уу? би гоё үг хэлж од болох юмсан гэж бодоод байх юм.

showman 2018-09-29 104.59.120.41

охин бол хоолой сайтай дуулдаг л охин, ингэж дуулдаг хүмүүс зөндөө байгаа, яахав 4 тэнцлээ бол авах баайсан, харин алтан баззар бол илүүдсэн ш дээ, Анужин сэтгэлийн хөөрлөөр өгсөн,

showman 2018-09-29 104.59.120.41

Анүжин Ундармаа 2 үнэндээ энэ том шоунд жижигдэж байна, биеэ авч явах соёл , урлаг ойлгох үнэлэмж, үг хэл бол нойл, Анужин тэр цагаан навсгар халаадаа хоол хийхдээ өмсвөл таарна, Ундармаа таваг шиг том нүүртэй байж ув улаан үстэй, муухай хоолойтой, хошин шогоос хэтэрч чадахгүй жүжигчин

Зочин 2018-09-29 202.131.227.42

Hahaha. Undarmaagiin tavgan nuur, ulaan us yag l 1 gudamjnaas hotlood oruulaad irsen yum shig haragdaad baisan. Anujin bol yaahawdee hicheegeed hicheegeed budaad budaad dundaas deeshee garahgui, charism baihgui, iimerhu show hutluh ur chadvar bhgui l ym bnleeshdee. Ih hurald ner devsheed untsan hevtsen ni ilchlegdeed onigoo bolood raiting ni unaj bsn tsag sayhan bizdee. Nyalh huuhdee haraad gertee hevtej bhgui yugaa hiij show miaruulah gj orj irdeg bn aa.

zochin 2018-09-29 103.229.122.231

teneg avgai ta nar delhiin shou g hoshin shog shig bolgoloo very bad

Иргэн 2018-09-29 202.126.89.233

өарсдөа юу ч чадахгүй байж яах гэж ингэж хорддог байнаа.цаанаас нь чадна гэж сонгосон байлгүй дэ.чадаж байнаа.юу нь болохгүй гэж.хүнийг дохтой ч гэх шиг арай дэндүү хүнийг доромжлох вмаа.толгой нь олгой болсон улс юмаа атаархуу муугаа мэдхэд яанаа

Зочин 2018-09-29 182.160.33.72

panujin

Зочин 2018-09-29 202.55.188.45

гайхахаар сайн дуулдаггүй л охин байна.анужин дууны нарийн ширийнийг мэдэхгүй тэр талын ч хүн биш.

Золбин ноход хав хав 2018-09-29 27.126.42.92

ХҮН БОЛГОНЫГ МУУЛЖ, СЭДЭВ БОЛГОНЫГ ШҮҮМЖЛЭХ ЦАГААН СОЛИОТОЙ, ГАЖ ДОНТОЙ АЗИЙН АДГИЙН ГУЙЛГАЧИН МОНГОЛЧУУД. ДЭЭГИЙ ШҮҮГЧ БАЙХАД БАС Л МУУЛЖ БАЙСАН. ӨӨР ХОЁРООР СОЛИЛОО БАС Л МУУЛААСТАЙ. ХҮН МУУЛЖ АЛИВАА ЗҮЙЛИЙГ ШҮҮМЖЛЭХ НЬ ЯДУУ МОНГОЛЧУУДЫН ГАЖ ЗУРШИЛ. ОРОЛЦОХГҮЙ ХУЦАХГҮЙ СЭДЭВ ГЭЖ БАЙХГҮЙ. ДАНДАА ИЛҮҮ ҮГТЭЙ. БУСДЫГ ХҮНДЭЛНЭ ГЭЖ ТҮЙ Ч БАЙХГҮЙ. ЯЛАНГУЯАА УБ-ЫН УТААНДАА УГААРТААД ТАРХИ НЬ Ч УГААРТСАН. 21-Р ЗУУНД НҮҮРСНИЙ УТААН ДУНДАА ГАЛТАЙЧААД ХООРОНДОО ГУДАМЖНЫ ЗОЛБИН НОХОЙ ШИГ ХЭМЛЭЛДЭХ ЗАЯАТАЙ

Зочин 2018-09-29 66.181.188.184

Яг энэ дээд ттвлын сэтгэгдлийг Анужин бичсэн нь ямар ч тэнэг хvнд ойлгомжтой. Ийм бvдvvлэг, тэнэг эмээг шоунаасаа хасаж vзэгчдээ хvндлээчээ Монгол ТВ!

ЗОЛБИН НОХОД ХАВ ХАВ 2018-09-29 27.126.42.92

ХҮН БОЛГОНЫГ МУУЛЖ, СЭДЭВ БОЛГОНЫГ ШҮҮМЖЛЭХ ЦАГААН СОЛИОТОЙ, ГАЖ ДОНТОЙ АЗИЙН АДГИЙН ГУЙЛГАЧИН МОНГОЛЧУУД. ДЭЭГИЙ ШҮҮГЧ БАЙХАД БАС Л МУУЛЖ БАЙСАН. ӨӨР ХОЁРООР СОЛИЛОО БАС Л МУУЛААСТАЙ.ХҮН МУУЛЖ АЛИВАА ЗҮЙЛИЙГ ШҮҮМЖЛЭХ НЬ ЯДУУ МОНГОЛЧУУДЫН ГАЖ ЗУРШИЛ.ОРОЛЦОХГҮЙ ХУЦАХГҮЙ СЭДЭВ ГЭЖ БАЙХГҮЙ. ДАНДАА ИЛҮҮ ҮГТЭЙ. БУСДЫГ ХҮНДЭЛНЭ ГЭЖ ТҮЙ Ч БАЙХГҮЙ. ЯЛАНГУЯАА УБ-ЫНхан УТААНДАА УГААРТААД ТАРХИ НЬ Ч УГААРТСАН.21-Р ЗУУНД НҮҮРСНИЙ УТААН ДУНДАА ГАЛТАЙЧААД ХООРОНДОО ГУДАМЖНЫ ЗОЛБИН НОХОЙ ШИГ ХЭМЛЭЛДЭХ ЗАЯАТАЙ

Зочин 2018-09-29 139.5.219.11

Энэ Анужин авгай еерее сэтгэгдэл бичээд байгаа чинь илэрхий байна ичээчээ ард тvмнийг доромжлохоо болиочээ. Авьяасгvй хvн авьяас шvvнэ гэж юу байдийн???

Зочин 2018-09-29 64.119.20.32

Fanujin uuruu hutsaj ugch baina daa

Зочин 2018-09-29 27.126.42.92

ХҮН БОЛГОНЫГ МУУЛЖ, СЭДЭВ БОЛГОНЫГ ШҮҮМЖЛЭХ ЦАГААН СОЛИОТОЙ, ГАЖ ДОНТОЙ АЗИЙН АДГИЙН ГУЙЛГАЧИН МОНГОЛЧУУД. ДЭЭГИЙ ШҮҮГЧ БАЙХАД БАС Л МУУЛЖ БАЙСАН. ӨӨР ХОЁРООР СОЛИЛОО БАС Л МУУЛААСТАЙ.ХҮН МУУЛЖ АЛИВАА ЗҮЙЛИЙГ ШҮҮМЖЛЭХ НЬ ЯДУУ МОНГОЛЧУУДЫН ГАЖ ЗУРШИЛ. ОРОЛЦОХГҮЙ ХУЦАХГҮЙ СЭДЭВ ГЭЖ БАЙХГҮЙ. ДАНДАА ИЛҮҮ ҮГТЭЙ.БУСДЫГ ХҮНДЭЛНЭ ГЭЖ ТҮЙ Ч БАЙХГҮЙ. ЯЛАНГУЯАА УБ-ЫН УТААНДАА УГААРТААД ТАРХИ НЬ Ч УГААРТСАН.21-Р ЗУУНД НҮҮРСНИЙ УТААН ДУНДАА ГАЛТАЙЧААД ХООРОНДОО ГУДАМЖНЫ ЗОЛБИН НОХОД ШИГ ХЭМЛЭЛДЭХ ЗАЯАТАЙ

Зочин 2018-09-29 139.5.219.11

Энэ Анужин авгай еерее сэтгэгдэл бичээд байгаа чинь илэрхий байна ичээчээ ард тvмнийг доромжлохоо болиочээ. Авьяасгvй хvн авьяас шvvнэ гэж юу байдийн???

Зочин 2018-09-29 139.5.219.11

Анужин дээрхи сэтгэгдлийг бичиж ард тvмнийг доромжлов!

Зочин 2018-09-29 27.126.42.92

ХҮН БОЛГОНЫГ МУУЛЖ, СЭДЭВ БОЛГОНЫГ ШҮҮМЖЛЭХ ЦАГААН СОЛИОТОЙ, ГАЖ ДОНТОЙ АЗИЙН АДГИЙН ГУЙЛГАЧИН МОНГОЛЧУУД. ДЭЭГИЙ ШҮҮГЧ БАЙХАД БАС Л МУУЛЖ БАЙСАН. ӨӨР ХОЁРООР СОЛИЛОО БАС Л МУУЛААСТАЙ. ХҮН МУУЛЖ АЛИВАА ЗҮЙЛИЙГ ШҮҮМЖЛЭХ НЬ ЯДУУ МОНГОЛЧУУДЫН ГАЖ ЗУРШИЛ. ОРОЛЦОХГҮЙ ХУЦАХГҮЙ СЭДЭВ ГЭЖ БАЙХГҮЙ. ДАНДАА ИЛҮҮ ҮГТЭЙ. БУСДЫГ ХҮНДЭЛНЭ ГЭЖ ТҮЙ Ч БАЙХГҮЙ. ЯЛАНГУЯАА УБ-ЫН УТААНДАА УГААРТААД ТАРХИ НЬ Ч УГААРТСАН. 21-Р ЗУУНД НҮҮРСНИЙ УТААН ДУНДАА ГАЛТАЙЧААД ХООРОНДОО ГУДАМЖНЫ ЗОЛБИН НОХОЙ ШИГ ХЭМЛЭЛДЭХ ЗАЯАТАЙ

Зочин 2018-09-29 66.181.188.184

За Анужинг болиулж vзэгчдийн тоогоо нэмээ Монгол ТВ. Дээр бичсэн Анужингийн сэтгэгдэл юу юу гэнэ вэ халтайчаад ч гэх шиг ард тvмнийг маш их доромжилжээ. Еерее тас хар, царай муутай, жижигхэн нvдтэй, хятад терхтэй ахимаг насны Авгай шvv дээ Анужин гэж. Ард тvмэнг доромжлох хэн бэ чи!

Гашуун үнэн, хатуу үг 2018-09-29 202.9.42.119

Ундармаа, Анужин 2 шүүгч болсноор энэ шоуны үнэлэмж унасан., үзэх хүсэлгүй болсон. Ундармаа гэж нэр хүндтэй шоу шүүж байж тайзан дээр тэнэг дүрээр тоглож байга тэнэг жүжигчин шиг хэл яриа,намба төрх нь авахгүй юмгүй балиар, Ануужин гэж авьяасыг шүүх гэж биш өөрийгөө шүүлгэж мундаг болж харагдах гэсэн хоосон жүжиг. Ануужин нам дагасаар сэтгэхүйн хордлогонд орж алхам тутамдаа өөрийгөө рекламдаж худлаа ярьдаг хямдхан, нэр хүндгүй улстөрчид шиг зантай Баззер авсн охинд бруу байхгүй Дэгий 100 илүү

зочин 2018-09-29 202.9.42.169

ундармаа ч бас завхай биздээ оюутан байхаасаа л батзаяатай явалдаж унтаж хэвтэж байгаа зураг хөрөг нь ил болж бөөн онигоо болоод байсан биз дээ, батзаяа гэснээс тэр хөгшин одоо амьд уу

ok 2018-09-29 66.181.189.71

yasan ch ih duulj huurddag humuus um. IIm duu huurand mundag shigee, garaad utaatai gaa temtsdeg ch boloosoi, horoor amisgalaad l, hor ideed l, zavaarsan UBn dotroo ingeed l baahan duulj huurdsan hun suregnuud baigaad l baih um. Ireedui mini yanadaa gej. Hunii banzaliig yrih gej baigaan bol, Anu, Ariunbaatar 2 ch 2 uullaa l yvdaltai uls baih, tgeed l gants emegtei ni olzolj ireed l bichih um. DoX moh ch arai baihgui baihaa, tegej hun guitgeed yahav. Baigaa umiig baigaar ni l bich.

Зочин 2018-09-29 202.131.227.42

Deegiig butsaaj avchiryaa. Anuujin, Undarmaa 2 zail

Зочин 2018-09-29 202.131.227.42

Anujin, Undarmaa 2 oo yadaj omnoh showny 2 emegteig sain haraad huvtsas hunar, nuur am, us zusendee anhaaraarai. Navsaisan, heterhii jul haragdaj bnlee. Anujin nud jijgtei, tsarai muutai ym bnleeshde, teriigee tomruulj buddag gehdee taizny tusgai budalt hiilgej bga bizde. 1 l zovtson haragdaad bnlee. Shownyh ni taiz ni goyo bish, yarih yum ni muu bolohoor show chini ter chigtee mia haragdaad bnlee. Ug ni ih l hicheegeed bh shig bnlee gehdee zohihgui, chadahgui l bh shig bnlee

Хоосон сэтгэлийн хөдөлгөөн ч дээ 2018-09-29 150.129.142.108

Анужин гэдэг энэ хүүхэн чинь өөрөө ёс суртахууны хувьд сайн төлөвшөөгүй хүн билээ шүү дээ. Жаахан хошгоруулах дуртай хүүхэн шиг. Хоосон сэтгэлийн хөдөлгөөн ч дээ.

Mani 2018-09-29 202.179.26.124

Мань мэт нь тэгээд л юу болсон юм болоо гээд л узнэ байнга уздэг болно яваандаа мэссэж явуулна. Нэг хунд л 100.000 мэссэж финалд ирдэг гэсэн шууд 55.000.000 сая болно. Яаж хумуус татах вэ хошгируулах вэ гээд бух юм нь менге олох технологитой сайн шоу л даа

Зочин 2018-09-29 103.212.119.106

Энэ авгай биеэ, гэрээ засаж чадахгvй биеэ vнэлэгч завхай эм хэд дэх хvндээ ДОХ-ын вирус, нийгмийн халдварт евчнее тарааж байна? Ямар ч авьяасгvй, тархигvй хорчин авгай телевизийн дэлгэцээр гарах нvх сvв хайж тэрvvгээрээ дамжуулж еерийгее ергемжилж Дохтой заваан биеэ vнэд хvргэж зардаг 600 саяын евчтэй яашка гэж. Энэнийг орснолс хойш Авьяаслаг Монголчуудыг vзэхээ больсон. Тийм хvмvvc зендее байгаа!

Зочин 2018-09-29 202.21.106.155

Анужинг дох-той гэж яаж мэдэж байгаа юм.Хүнийг атаархсандаа харлуулах гэсэн хүн хувийн нууцад халдаж болохгүй.шүү.Атаархаад байхдаа яахав гэж өөрийгөө өиөөрсөн ч атаархсанаа ойлгоогүй өөрийн сэтгэлээ таниагүй байдаг даа ийм хүмүүс.

Зочин 2018-09-29 202.21.106.143

gahai baatariin huuchin avagaii ene um bicheed suuj bh gej haha

Зочин 2018-09-29 139.5.219.11

Энэ Анужин авгай еерее сэтгэгдэл бичээд байгаа чинь илэрхий байна ичээчээ ард тvмнийг доромжлохоо болиочээ. Авьяасгvй хvн авьяас шvvнэ гэж юу байдийн???