Дуучин Анугийн нөхөртэй танилц | News.MN

Дуучин Анугийн нөхөртэй танилц

Дуучин Анугийн нөхөртэй танилц

Охид бүсгүйчүүдийг байлдан дагуулж хуйлруулж чаддаг нэгэн бол дуучин Ч.Уранхолбоо буюу Ану. Түүнийг дөнгөж гарч ирж байхад сонсдог байсан фенүүд нь түүнтэй зэрэгцэн өсч өдгөө хувийн амьдрал зохион гэр бүл, үр хүүхдийн талаар санал бодлоо солилцоцгоодог болсон гэхэд хилсдэхгүй. Анугийн хувьд Б.Түвшинбаяр гэх эгэл даруу залууг амьдралын ханиараа сонгож өдгөө таван сайхан охины ээж, аав болцгоосон билээ.

Ану өөрийн сошиал хуудсуудаа хөтлөх, давхар влог хийх гээд цахим орчинд нилээд идэвхитэй завгүй нэгэн бол түүний нөхөр үг дуу цөөтэй, даруу төлөв нэгэн гэдэг нь фэйсбүүк, инстаграм зэргийг ашигладаггүйгээс нь харагдана. Тэрбээр арван жилийн хүүхэд байхаасаа "Гала" хамтлагийн Ануг битүүхэн шохоорхож түүнтэй заавал гэрлэнэ хэмээн ангийхандаа ярьж явдаг хүү байжээ. Тэр ч байтугай түүний зураг, CD зэргийг хадгалж явдаг байсан тухай Ану нэгэн ярилцлагадаа дурссан байдаг.

Э.БУРАМ

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
6
ТэнэглэлТэнэглэл
5
ХөөрхөнХөөрхөн
3
ЗөвЗөв
0
ХахаХаха
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

12 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Амармэнд 2018-09-29 66.181.161.12

Гала хамтлагийн Ану гоё дуучин шүү. Маш ухаалаг сайн хүн. Монголд хэрэгтэй л хүн.

Avatar

Амармэнд 2018-09-29 66.181.161.12

Гала хамтлагийн Ану гоё дуучин шүү. Маш ухаалаг сайн хүн.

Avatar

доржоо 2018-09-29 202.179.26.21

заваан новшнууд тавын таван охинтой эх хүнийг бузар шүлсээрээ нялахаас санаа зовоосой.тархины тураалууд

Avatar

Zochin 2018-09-29 150.129.143.254

Ene Anutai suuhiig bodohod ymar oligtoi yum bdgiin. Ajil turultei, bolovsrol undurtei, uurtei itgeltei zaluu l lav iim huuhniig songodoggui yum. Taarsan 2 taar shuudainuud!

Avatar

Зочин 2018-09-29 202.9.43.193

алдаржавхлантай нэг хэсэг үсэрч мэс нийхээ мөнгийг олсон доо

Avatar

Зочин 2018-09-29 202.21.106.134

Хөдөлмөрч бүсгүй

Avatar

Зочин 2018-09-29 202.21.106.143

Ene anuu anh odoo setguulhin holbooni eronhiilogch H.Mandakhbayar geed ovgonii doodhig anh hohoj heden gyalgat huvtsas avaad duulaj ehelj bilee yahv dee amidral um hoino tegeed neg ni avaad suudag l um bn hahaha

Avatar

unshigch 2018-09-29 108.218.234.108

Bayan ailiin bandgar huutei suudag aztai huuhen yumaa. Nuhur ni yag hoid Solongosiin Kim Jyon Un-tai adilhan haragdaad baihiin.

Avatar

zochin 2018-09-29 202.9.42.169

хоншоортой л залуу яагий аваад суучдаг

Avatar

Zochin 2018-09-29 150.129.143.254

Zailuul ene Anu gdg huuhen neeree nuhuruu tejeedeg yum shig bgaan. Nuguuh n oligtoi ajil turulgui tegeshiigeed yavdn shig bgn…

Avatar

Манайхан атаархаж муу үгээр мутарлахгүй шүү! 2018-09-29 120.16.3.184

Сайхан хос байнаа! Аз жарнал хүсье!!! Монголчууд маань ууг нь царай зүс сайтай улс шүү!!!

Avatar

Зочин 2018-09-29 202.55.188.45

нуль мэс засвар ш дээ хаха.хууртаж ханахгүй шүү оркууд нь.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж