Ерөнхийлөгч ирэх жил Япон улсад айлчлах уу? | News.MN

Ерөнхийлөгч ирэх жил Япон улсад айлчлах уу?

Ерөнхийлөгч ирэх жил Япон улсад айлчлах уу?

Ерөнхийлөгч ирэх жил Япон улсад айлчлах уу?

Монгол Улсын Ерөнхийлөгч Х.Баттулга энэ сарын 24-нд Азербайжан улсад ажлын айлчлал хийсэн. Тэрбээр тус улсын ерөнхийлөгч Илхам Алиевтай уулзсанаас гадна газрын тосны сангийн удирдлагуудтай уулзжээ.

Энэ удаагийн айлчлал нь тус улсад зохион байгуулагдсан жудо бөхийн дэлхийн аварга шалгаруулах тэмцээнтэй давхацсан юм. Ерөнхийлөгч Х.Баттулга жудо бөхөд элэгтэй, тамирчдаа олон талаар дэмждэг. Монгол Улсын Ерөнхийлөгч болсон даруйдаа л спортынхныг хүлээн авч уулзан, санаа бодлыг нь сонсч байсан. Тиймээс ч Азербайжаны айлчлалаа энэ тэмцээнтэй давхцуулсан байж болох.

Ирэх 2019 онд жудо бөхийн дэлхийн аварга шалгаруулах тэмцээн Японд болно. Тэрхүү цаг хугацааг давхацуулан Монгол Улсын төрийн тэргүүн Япон улсад айлчилж мэдэх юм. Одоогоор ирэх онд хийх айлчлалынх нь товууд албан ёсоор тодорхой болоогүй ч жудо бөхийн дэлхийн аварга шалгаруулах тэмцээн Ерөнхийлөгчийн гадаад орнуудад хийх албан ёсны айлчлалыг тодруулж өгөөд байх шиг.

Т.НОМИН

 

 

"Болор дуран"-аар шалгав.

23 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Хай 2018-09-28 202.179.25.10

Яах юм бэ, хэрэггүй дээ! Улсын төсвийн зардал хий дэмий үрсэн явдал болно! Тэгсэнээс гэртээ л бөх үзээд сууж байсан нь дээр.

Zochin 2018-09-28 126.140.220.12

Judog dagaj ajliin ailchlal hiine!!!

Ойлгоцгоо 2018-09-28 202.126.89.201

Бөхийн тэмцээнболж буй газар л очихгүй бол өөр ярих зүйл сэдэв байхгүй хэцүү байгаа биз дээ

Зочин 2018-09-28 64.119.25.130

Майдар хотххоныхоо бүтээн байгууллалтанд мөнгө олох гэж гадуур зогсоо зайгүй явж байна даа. юун монгол. Бүр мартагдсан.

gggg 2018-09-28 202.9.40.6

uudguu xvv xezee mongol yalax vxeed gadagshaa tsubaad duuslaa

Enhee 2018-09-28 66.181.160.55

Soongo hooloit yu hiiheb de ooroo luibarchin wvr hamgiin ilvv

Rt 2018-09-28 64.119.20.133

Bfg

Зочин 2018-09-28 202.21.100.210

Яг үнэн

ЗУУНЫ ШИЛДЭГ ЛУЙВАР 2018-09-28 202.21.100.210

Шүүмжлэгч нараа эхлээд өөрийгөө толинд хар Х.Баттулгыг 17 чингэлэг спиртээс эхлээд төмөр замын хэрэг явдлыг бүгд мэддэг байсан шүү дээ яах гэж ерөнхийлөгчөөр сонгосон юм вэ. Сонгосоны дараа ододд элдэв юм бичээд яах вэ дэ. 2021 оны сонгуульд хариуцлагатай ханд

МОНГОЛЫГ ЯЛСАН ЖАНХУУГ ОГЦРУУЛЬЯ ! 2018-09-28 202.131.227.50

Оркуудын бөөс шоронд орохгүй гэж улсаас хулгайлсан мөнгөөр, мөн хадам ах путины хакер ажиллагаагаар, дээрээс нь 30-хан хувийн саналаар ерөнхийлөгч болсон шүү дээ!!! Яагаад 30 хувь гэж та асуугаач? Яагаад вэ гэвэл 2 дахь удаагийн санал хураалтанд нөгөө л анх санал өгсөн 30 хувь нь жанхуугаа дэмжсэн, дээрээс нь хадам ах путины хакер ажиллагаа ч энд голлон нөлөөлсөн!!! Яг үнэндээ бол яс үндэс төвд гаралтай жанхууг 30 хувь, хятад миеэ-г мөн адил 30 хувь нь дэмжиж, ард түмний 30 гаруй хувийн цагаан с

Unshigch 2018-09-28 203.3.24.23

Yunii eronhiilogch-g sain hiij chadah ve gedegee l dahin notolloo doo. Ontsgui n manuusiin tatvariin munguur toglood ayvah um. Mongol turiig gutaaj baina. Odoo bolih heregtei.

Зочин 2018-09-28 202.21.106.134

ene balaig um uzuuleed holhon yavuulj baisan ni deer. ajil hiivel naadah chini bugdiin nuraagaad haychihna.

Иргэн 2018-09-28 202.126.89.218

ийм тэнэг мэдээ нийтлэхээ болимоор юм.

зочин 2018-09-28 202.126.89.30

АН худалдагдсан сайт сэтгэгдэл хязгаарлахаа болиоч ээ.Юун чөлөөт хэвлэл Бууны нохой ФС тэй адил троллууд

зочин 2018-09-28 202.126.89.30

мэдээ яагаад явахгүй байна

Зочин 2018-09-28 202.126.89.30

мэдээ яагаад явахгүй байна

зочин 2018-09-28 202.126.89.30

шал утгагүй аялал. Улсаа бодооч ээ,

Зочин 2018-09-28 202.126.89.30

шал утгагүй аялал. Улсаа бодооч ээ,

зочин 2018-09-28 202.126.89.30

Тийм их хоббитой юм бол өөрөө зардлаа гаргаад тэр тэмцээн энэ тэрээ үзээч. Словени ерөнхийлөгч эмэгтэй дуртай спортоо үзэгчийн суудлаас даруухан үздэг л юм билээ. Нэр хүнд нь ч их л өндөр байдаг юм билээ.. Тэр Азарбайжан манай улс хоёрын хооронд нийтлэг ашиг сонирхол өнөөдөр юу ч байгаа юм.Дотоодод маш их ажил хүлээгдэх юм. Таван толгойн нүүрсээ урагш нь ахиухан зөөж зармаар байна Төмөр зам , авто замаа тавимаар байна. Тэгтэл 5000 км зөөж 1тн нүүрсийн 170 $ зардлаар зөөнө гэж баылайрах юм.

% 2018-09-28 66.181.160.96

Путин агаа нь үүрэг өгөөд бөйхад яах юм бэ, зайлуул!!!

зочин 2018-09-28 66.181.166.196

Уг нь Монгол улсын ерөнхийлөгыийн ажлаа нэгд тавибал зүгээрсэн, гэтэл эсрэгээр нь хийгээд байх шиг, Монгол биш жүдо ялчихаад байгаа юм биш үү

7 2018-09-28 66.181.160.96

Яах юм бэ? 1-рт зардлын гарз! 2-рт, манай хүн очоод юу ярихаа мэдэхгүй юм чинь хөөрхийг зовоож яах гэсэн юм бэ??

зочин 2018-09-28 203.91.112.130

жудог оо эхэлж бодоод дараа нь ажлаа түүнд тааруулж шийдэж байгаа бол энэ хүн Монгол улсын Ерөнхийлөгч биш харин уг сэнтийд суусан жудочин

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж