"Ц.Нямдорж сайдтай холбоотой хэргийг прокурорт шилжүүлсэн" | News.MN

"Ц.Нямдорж сайдтай холбоотой хэргийг прокурорт шилжүүлсэн"

"Ц.Нямдорж сайдтай холбоотой хэргийг прокурорт шилжүүлсэн"

АТГ-аас сар бүрийн 25-ны өдөр зохион байгуулдаг хэвлэлийн хуралд Тамгын хэлтсийн дарга, эрхэлсэн комиссар З.Баасанням, Урьдчилан сэргийлэх, соён гэгээрүүлэх хэлтсийн дарга, эрхэлсэн комиссар Т.Баярхүү, Мөрдөн шалгах хэлтсийн дарга, эрхэлсэн комиссар Э.Идэрцог, Хяналт шалгалт, дүн шинжилгээний хэлтсийн дарга, эрхэлсэн комиссар Х.Хашбаатар, Хэвлэл, олон нийттэй харилцах ажилтан, комиссар Т.Мөнхтунгалаг нар оролцлоо. 

Авлигатай тэмцэх газар /АТГ/-аас цаг үеийн асуудлаар мэдээлэл хийж, сэтгүүлчдийн асуултад хариулт өглөө. 

"Эрдэнэт" үйлдвэрийн захирал асан Ч.Ганзоригийг урьд шөнө баривчлан шалгаж эхэлжээ. Энэ асуудалд АТГ-ын Мөрдөн шалгах хэлтсийн дарга Э.Идэрцог дараах хариулт өглөө.

Тэрбээр “Жаст” группийн захирал асан Ш.Батхүү “Эрдэнэт” үйлдвэрээр баталгаа гаргуулан Өмнөд Африкийн Стандарт банкнаас их хэмжээний зээл авсан. Энэ хэрэгт холбогдуулан тухайн үеийн “Эрдэнэт” үйлдвэрийн удирдлагаар ажиллаж байсан захирал асан Ч.Ганзоригийг яллагдагчаар татсан байсан. Үүнтэй холбоотойгоор Ч.Ганзоригийг саатуулан шалгаж байна. Прокуророос өнөөдөр Ч.Ганзоригийг цагдан хорих санал тавьж, шүүхээр шийдүүлнэ. Энэ хэрэгт холбогдуулан таван хүнийг шалгаж байна. Тодруулбал, “Жаст” группийн захирал асан Ш.Батхүү, “Эрдэнэт” үйлдвэрийн захирал асан Ч.Ганзориг, н.Мөнхжаргал, н.Амарбат, н.Галбадрах нарын таван хүнийг шалгаж байна" гэв.

-“Эрдэнэт” үйлдвэрийн гүйцэтгэх захирал асан Ч.Ганзоригийг хорьсон асуудалд хариулт өгөхгүй юу?

-“Жаст” групп Өмнөд Африкийн “Стандарт” банкнаас их хэмжээний зээл авсан байдаг. Энэ асуудалд тухайн үеийн “Эрдэнэт” үйлдвэрийн удирдлагууд холбогдолтой гэх асуудалд мөрдөн байцаалтын хэрэг нээгдэж, шалгагдаж байгаа. Энэ хэрэгт яллагдагчаар татагдсан Ч.Ганзоригийг өнөөдөр прокуророос шүүхэд цагдан хорих санал тавьсныг шийдвэрлэнэ. Үүний дагуу “Эрдэнэт” үйлдвэрийн захирал асан Ч.Ганзоригийг цагдан хорьж, шалгаж байна.

-Өнгөрсөн сараас эхлээд цагдаагийн дарга нарыг цагдан хорьж байгаа гэсэн асуудал яригдах боллоо?

-Цагдаагийн алба хаагчидтай холбоотой хэргийн тухайд цагдаагийн байгууллага ШШҮХ-ийн шинжээч нар худал дүгнэлт санаатай гаргасан гэсэн асуудлаар холбогдон шалгагдаж байсан шинжээч нарыг авлига хээл хахуулийн шинж чанартай асуудал тогтоогдож байгаа тул хамтарсан ажлын хэсэг байгуулагдсан. Улмаар ШШҮХ-ийн зохих шинжээч нарыг авлигын хэрэгт холбогдуулан яллагдагчаар татаж шалгаж байгаа.

-Ц.Нямдорж сайдтай холбоотой асуудлыг АТГ яагаад шалгадаггүй мухарладаг юм бэ. Ц.Нямдорж сайд цагдаа, шүүхийн шийдвэр гүйцэтгэлийнхний байрыг бариулаад түүнд нь ах дүүгээ оруулсан гэдэг зүйл яригддаг?

-Монгол хүний төлөө намын дарга Х.Бат-Ялалтаас Хууль зүйн сайд Ц.Нямдоржийн 17 хөрөнгөтэй холбоотой асуудлыг шалгуулахаар хандсан. Үүнд дээр хэрэг бүртгэлт нээж, зохих шалгах ажиллагааг явуулсан. Дээр дурдагдсан бүх хөрөнгийг нэг бүрчлэн шалгасан. Энэ асуудалд ямар нэгэн байдлаар үндэслэлгүй хөрөнгөжсөн, авлига албан тушаалаа урвуулан ашигласан нөхцөл байдал тогтоогдоогүй гэж үзэж хэргийг хаах саналтайгаар прокурорын байгууллагад шилжүүлсэн. Прокурор зарим нэг зүйлийг тодруулна. Одоогоор шалгалтын ажиллагаа үргэлжилж байна.

-Төсвийн хөрөнгөөр 21 ширхэг тээврийн хэрэгслийг өндөр үнээр буюу 2.1 тэрбум төгрөгөөр худалдан авахад нөлөөлсөн гэгдэх Онцгой байдлын Ерөнхий газрын дарга Т.Бадралын хэрэг юу болсон бэ?

-ОБЕГ-ын дарга Т.Бадралтай холбоотой асуудал мөрдөн байцаах шатанд явж байна. Шалгалтын ажиллагаа үргэлжилж байна.

-Ч.Ганзоригийн хэрэг дээр хэчнээн хүнийг яллагдагчаар татан шалгаж байгаа юм бэ. Өөр хүмүүсийг баривчилсан уу?

-Эрүүгийн хэрэг дээр тодорхой хүмүүсийн мэдүүлсэн мэдүүлгийг дэлгэрэнгүй нийтэд зарлах хуулиар хориотой. Ч.Ганзоригийг “Эрдэнэт” үйлдвэртэй хамааруулж саатуулсан асуудалд байхгүй. Түүнийг “Жаст”-ын хэрэг асуудалд холбогдуулан шалгаж байгаа. Нийтдээ энэ хэрэгт таван хүн холбогдон шалгаж байна.

-Гурван сая ам доллар хураагдсан гэсэн асуудал яригдлаа?

-Хан-Уул дүүргийн цагдаагийн хэлтсийн дарга Г.Алтан-Очир гэх хүнийг шалгаж байгаа нь үнэн. Энэ хүнтэй холбоотойгоор цагдаагийн өөр дарга нарыг шүүгчийн захирамжаар цагдан хорьж байгаа асуудал байхгүй.

-Экс ерөнхий сайд нарын асуудалд шинжээчийн дүгнэлт яригдаж байна шүү дээ. Сүр дуулиантай баривчилгаа хийгээд сураг алдардаг үзэгдэл бий болчихлоо?

-Сонин хэвлэлээр өчигдрөөс эхлээд ерөнхий сайд нартай холбогдолтой хэргийн талаарх дүгнэлт гарсан гэх мэдээлэл бичигдэх боллоо. Тус хэлтэст шалгагдаж байгаа олон улсын гэрээтэй холбоотой асуудалд Монгол Улсын хууль тогтоомж үйлчилдэг. Хууль тогтоомжийн хүрээнд бид нар аль болох шийдвэрлэхээр ажиллаж байгааг энэ дашрамд хэлье. Ерөнхий сайд нарын холбогдсон хэрэгт олон төрлийн шинжилгээ хийгдэнэ. Тухайн асуудлыг үзэж харах, шинжлэх зүйл асар их бий. Албан ёсоор шинжилгээний дүгнэлт ирээгүй. Ямар асуудлаар дүгнэлт гаргаж тавьсныг бид сайн хэлж мэдэхгүй. Гэм буруутай эсэхийг прокурорт шилжүүлнэ. Хууль эрх зүйн зохицуулалтын журам нь тийм.

-60 тэрбумын асуудал юу болж байна вэ?

-Та бүхний мэдэж байгаагаар прокурор хэргийг хаасан. Ажлын хэсэгт орсон ТЕГ-ын үндэслэл бүхий баримтыг сэргээн шалгах шаардлагатай байна гэсэн хүсэлтийг дагуу дээд шатны прокурор хэргийг сэргээсэн. Ингээд гурван байгууллагын хүрээнд мөрдөн шалгах ажиллагаа явуулах чиг үүргийг даалгасан. Хэрэг асуудлыг сэргээх, мөрдөн шалгах ажиллагааг явуулах нь прокурорын эрхийн асуудал. Одоогоор тагнуулын байгууллага дээр голлон төвлөрч, шалгалтын ажиллагаа явагдаж байна. Мөн прокурорын хяналтад шалгагдаад явж байгаа юм.

АТГ-аас сар бүрийн ээлжит хэвлэлийн хурал хийж байна

Posted by News.mn on Monday, September 24, 2018

"Болор дуран"-аар шалгав.

Холбоотой мэдээ

52 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

ЗОЧИН 2018-09-25 202.126.89.220

????????????????

Avatar

ЗОЧИН 2018-09-25 202.126.89.220

ҮНЭН ҮГ ХЭЛСЭН ХҮНД ХҮН ӨШӨӨТЭЙ ҮХЭР УНАСАН ХҮНД НОХОЙ ӨШӨӨТЭЙ ГАРЧИГАА ЗӨВ ТАВЬ СЭТГҮҮЛЧ ГУАЙ!!!!

Avatar

Гг 2018-09-25 66.181.161.115

Одоо бүүр хүчирэхээ айлаа даа энэ луйвраа.

Avatar

zocnin 2018-09-25 69.76.229.35

ed nariig tseverjej baij uls hogjinoo

Avatar

zocnin 2018-09-25 69.76.229.35

ed nariig tseverjej baij uls hogjinoo

Avatar

zocnin 2018-09-25 69.76.229.35

ed nariig tseverjej baij uls hogjinoo

Avatar

Зочин 2018-09-25 202.21.106.145

ichij amidraasaaa ene sejigiin hujaagiin tagnuul haanaasiim ih money hulgailsan baih uu?hujnaanuud ni ugsun uu?Nyamdorjiig barivchilsan hoino uls oron tsevershine dee

Avatar

p***a naraa 2018-09-25 126.245.11.237

Ta nar bie bidninee bogsig uhaj baihaar Ulsaa hogjuuleechee pizdaa naraa

Avatar

Зочин 2018-09-25 126.245.11.237

Ta nar bie bidninee bogsig uhaj baihaar Ulsaa hogjuuleechee pizdaa naraa

Avatar

зочин 2018-09-25 103.26.194.112

Юу ч шийдэж чадахгуй байж хурал хийхээ болиооч яамар хэргийг эцэслэн шийдсийн бэ \nюу ч алга байнш дээ Нямдоржийн хэргийг хаасааж л Нямдоржид тал зассан байна өөр юу хийвээ ?

Avatar

Зочин 2018-09-25 202.21.106.161

Зөв

Avatar

зочин 2018-09-25 182.160.33.85

АТГ аас монголчууд юм горьдоод байх болтой юм аа . горьд горьд хүлээ хүлээ

Avatar

төмөр 2018-09-25 202.9.42.251

Гарчигаасаа эхлээд л хэвлэл мэдээлэлд ажиллаж байгаа с этгүүлчийн чухам юунд гол нь анхаарч гэж олон нийтэд хандуулсан мессеж л болж байх шиг.

Avatar

zochin 2018-09-25 64.119.21.158

za daa ed nar ch zakhialgaar l ajilladag darga nart aya tal zasaj khool tsaigaar dailaad l yavj baidag garuud doo, jiriin irgediig bol neg nudeeree ch khardaggui khugiin garuud daa

Avatar

Тарвага 2018-09-25 66.181.161.126

Гарчигтаа Ямар ч ач холбогдолгүй нэр өгөх юмаа.

Avatar

Зочин 2018-09-25 202.126.89.196

НААД САЙТ ЧИНЬ ТАРВАГЫНХ МАЛАА !!!

Avatar

Зочин 2018-09-25 66.181.161.126

Гарчигтаа Ямар ч ач холбогдолгүй нэр өгөх юмаа.

Avatar

Зочин 2018-09-25 43.228.131.133

Нямдорж мудаг юм аа цаоингаа хураагаад зурагт авахгүй цуглуулаад аймар баян болсон байна үлгэр жишээ авцгаа

Avatar

Бид 2018-09-25 66.181.188.194

Монгол тэмүүлэл 17 000$ авдаг. Бас 133. 84 ыг бас шалгаарай. Төвийн сургуулиуд бүгд адил

Avatar

Зочин 2018-09-25 66.181.188.194

Монгол тэмүүлэл 17 000$ авдаг. Бас 133. 84 ыг бас шалгаарай

Avatar

Зочин 2018-09-25 119.40.98.162

nymkaa agaa neere multrah yumaa sn

Avatar

Зочин 2018-09-25 119.40.98.162

нямдоржийн хэлсэн, ярьсан, хийсэн бүхэн зөв гэсэн дүгнэлт гардаг мөн сонин шүү тийм шударга хуулийг дээдэлдэг хүн юмуу гэхээр яавч тийм биш монгол улс хууль зүйн яамгүй ажиллая тийм овоо юм бол батялалт нямдорж хоёрыг зурагтаар халз яриулж гэм буруутайг нь барьж хорь

Avatar

Зочин 2018-09-25 202.126.89.243

Ээлжит жүжиг

Avatar

Зочин 2018-09-25 45.117.35.5

Эрдэнэтийн 49, элбэгдорж, Баярцогт, шалгахаа больсон уу

Avatar

хүн 2018-09-25 43.228.130.71

хүний бичсэн сэтгэгдлийг оруулж чадахгүй бол наад сайтаа хаагаад бөгсөө долоогоод яв даа хөөе долоож дуусаагүй юу

Avatar

Зочин 2018-09-25 122.201.25.46

утгагүй мэдээлэл өгдөг.Сүржигнэсэн мэдээлэл хийдэг үр дүн байхгүй. дэмий хүмүүсийг хямраадаг. мэдээлэл хийхгүй байсан нь дээр

Avatar

шударгаар амьдаряа 2018-09-25 43.228.130.71

нямдоржийн хэлсэн, ярьсан, хийсэн бүхэн зөв гэсэн дүгнэлт гардаг мөн сонин шүү тийм шударга хуулийг дээдэлдэг хүн юмуу гэхээр яавч тийм биш монгол улс хууль зүйн яамгүй ажиллая тийм овоо юм бол батялалт нямдорж хоёрыг зурагтаар халз яриулж гэм буруутайг нь барьж хорь

Avatar

шударгаар амьдаряа 2018-09-25 43.228.130.71

нямдоржийн хэлсэн, ярьсан, хийсэн бүхэн зөв гэсэн дүгнэлт гардаг мөн сонин шүү тийм шударга хуулийг дээдэлдэг хүн юмуу гэхээр яавч тийм биш монгол улс хууль зүйн яамгүй ажиллая тийм овоо юм бол батялалт нямдорж хоёрыг зурагтаар халз яриулж гэм буруутайг нь барьж хорь

Avatar

шударгаар амьдаряа 2018-09-25 43.228.130.71

нямдоржийн хэлсэн, ярьсан, хийсэн бүхэн зөв гэсэн дүгнэлт гардаг мөн сонин шүү тийм шударга хуулийг дээдэлдэг хүн юмуу гэхээр яавч тийм биш монгол улс хууль зүйн яамгүй ажиллая тийм овоо юм бол батялалт нямдорж хоёрыг зурагтаар халз яриулж гэм буруутайг нь барьж хорь

Avatar

Зочин 2018-09-25 202.126.89.41

Тахалтай тарвагыг шалгаач !!!

Avatar

kkkk 2018-09-25 202.9.42.207

мэдрэл пизда вэ

Avatar

ЗОЧИН 2018-09-25 150.129.140.181

СУГАР , БАС ТЭР ТӨМӨР ЗАМЫГ БАРЬЦААЛДАГ ОЧИРХҮҮ НАР ЯАГААД ТАГ БОЛОВОО . . ,

Avatar

Сор 2018-09-25 66.181.188.174

Баяр Сайханбилэг Баярцогт нар хайчив шоу байгаагуй биз дээ

Avatar

Зочин 2018-09-25 182.160.1.135

Ц.Нямдорж 60 тэрбумаар барьцаалж хэргээ хаалгалаа. Дахиж хэзээ ч 60 тэрбумыг нямдорж пязкаа ярих эрхгүй болсон. Сүүлдээ бүр М.Энхболдыг магтаад жижигэрч байсан.

Avatar

Зочин 2018-09-25 202.9.42.132

Sugar oilgomjtoi

Avatar

Зочин 2018-09-25 202.170.67.221

нямдоржын нөгөө шударга энэ тэр ни яаваа

Avatar

Зочин 2018-09-25 64.119.18.139

Удахгүй сөнөх улс

Avatar

Зочин 2018-09-25 59.153.114.52

Ганориг пиздаг шууд буудаж хороох хэрэгтэй. Бусад луйварчдад жишиг болох үүднээс. Хулгайчтай хуулиар яриад хэрэггүй. Шууд амитай нь ярих хэрэгтэй

Avatar

Зочин 2018-09-25 51.15.205.214

Чи яасан муу хүний мууд дуртай гөлөг вэ. Яасан гэж буудах юм. Хөгийн муу амьсгаа вэ. Наад хүн чинь гэм буруутай эсэхээ тогтоолгох эрхтэй хүн шүү.

Avatar

Зочин 2018-09-25 202.131.245.58

Сэтгэгдэл бичиж болохгүй юм байна дөө

Avatar

Зочин 2018-09-25 202.126.89.41

ЭНЭ ХОГЫН ЭЛБЭГДОРЖИЙН САЙТ !!!

Avatar

Иргэн 2018-09-25 202.131.245.58

Зальтай ухаантай гэж өөрийгөө бодоод улс эх орноо хохироогоод байгаа хүн жинхэнэ урвагч. Дотор нь ялзарсан тэр хүн хэзээ ч жаргахгүй. Олон хүний жатга хүчтэй. Чи өөрөө мэдэрнэ.

Avatar

Иргэн 2018-09-25 202.131.245.58

Луварчин хүн жаргаж үзээгүй. Жаргах ч үгүй. Яагаад гэвэл дотор нь үмхийрсэн байгаа. Яаж ч гаднаа гялтганаад нэмэргүй. Олон хүний хараал хүчтэй. Болгоомжтой байгаарай.

Avatar

zochin 2018-09-25 202.9.42.97

д.сугар т.очирхүү

Avatar

Зочин 2018-09-25 202.55.188.39

Sugar haachvaa ? Bayar haachbaa?

Avatar

Зочин 2018-09-25 202.21.96.134

Энэ чинь бол шоу. Шалгаад юу ч олж долоодоггүй, ач холбогдол гэж байдаггүй биз дээ.

Avatar

Зочин 2018-09-25 202.126.89.160

Mungu huchtei. Mungu heregtei bolohooroo duliantai barivchilgaa hiidgiin bishuu.

Avatar

намсрай 2018-09-25 103.240.241.32

сугар чинь аса-д циркийг жонхууд баянгол талхчихэр мах импексийг өгсөн хүн жонхуу буутал гар хүргэхгүй

Avatar

Зочин 2018-09-25 202.131.225.205

Мунхаг бол ус, гал хоёр холилдсон мэт чанартай, аливааг байнга муу талаас нь хардаг, боддог. Зөвийг буруу гэдэг, бурууг зөв гэдэг буруу үзэл юм.

Avatar

??? 2018-09-25 202.131.225.205

Мунхаг бол ус, гал хоёр холилдсон мэт чанартай, аливааг байнга муу талаас нь хардаг, боддог. Зөвийг буруу гэдэг, бурууг зөв гэдэг буруу үзэл юм.

Avatar

Зочин 2018-09-25 202.131.245.243

Дон Жонкуд баянгол, жуулчин, талх чихэр, мах импексийг өгсөн хүн бол Сугар биш Зика шүү дээ.

Avatar

? 2018-09-25 66.181.160.123

Сугар???

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж