Эрдэнэтийн экс захирал Ч.Ганзоригийг саатууллаа | News.MN

Эрдэнэтийн экс захирал Ч.Ганзоригийг саатууллаа

Эрдэнэтийн экс захирал Ч.Ганзоригийг саатууллаа

Эрдэнэтийн экс захирал Ч.Ганзоригийг саатууллаа

"Эрдэнэт" үйлдвэрийн 49 хувийг төрд авсан нь хууль зөрчсөн байна гэх шийдвэрийг өнгөрсөн долоо хоногт шүүхээс гаргасан. Эрдэнэтийн 49 хувийн талаас шүүхийн процесс дууслаа эрдэнэт үйлдвэрийн 49 хувь маргаангүй манайх гэх утгатай мэдээллийг хэвлэлээр цацаж байв.

Эрдэнэтийн 49 хувийн асуудал шүүхээр ороод удаагүй байтал тус үйлдвэрийн 51 хувийн талд өрнөж байсан хуулийн процесс эрчимжиж өчигдөр орой "Эрдэнэт" үйлдвэрийн захирлаар ажиллаж байсан Ч.Ганзоригийг хуулийн байгууллага саатуулжээ.

Сануулахад, "Жаст" группын захирал Ш.Батхүү "Эрдэнэт" үйлдвэрийг барьцаалж Африкийн стандарт банкнаас зээл авч, зээлээ хугацаанд нь төлөөгүйн улмаас "Эрдэнэт" үйлдвэр төлбөрт унаад буй. Үүнтэй холбоотойгоор Арбитрын шүүхийн шийдвэр гараад буй. Мөн "Жаст" группын захирал Ш.Батхүүг саатуулан шалгаж буй.

Ш.ЧИМЭГ

 

 

"Болор дуран"-аар шалгав.

Холбоотой мэдээ

43 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Зочин 2018-09-25 66.181.184.25

Сугар, Баяр, Ганзориг Өатрүү нараар өрийг төлүүл наад 4 чинь аймшгийн баян болсон АНУ_ ЯПОН офшор гээд асар их баялаг хулгай хийсэн тэр баялгаар төлүүл

Зочин 2018-09-25 66.181.181.118

Энэ хvнийг сайн хорьж шалгаж, идсэн менгийг нь телvvлж улсыг Эрдэнэтийг хохиролгvй болгл. АТГ браво!!!!

Зочин 2018-09-25 202.21.96.134

Энэ хүнийг хурдан тавьж явуулах хэрэгтэй. Барьсан бариагүй яг адилхан юм чинь. Цагийн гарз.

бөа 2018-09-25 202.9.43.88

МУ-ын шүүгчид сая доллар нэхэж абаад л энэ олигархийг гаргачина даа. ШЕЗ-ийн дарга нь жирмсэн охин дайрч алчихад наадуул нь ял оноолгүйгээр дарга болгосон гэсэн үү. Тэр дарга сошиалааар шүүгчид яагаад сая доллартай байж болдоггүй юм гээд чарлаад байсан даа. Ийм дампуу газар байхад МУ-д шударга ёс бий болтол өдий...

Зочин 2018-09-25 64.119.20.70

Анхнаасаа нэг муу хэлтэсийн дарга марга шалгаад балайраад байсан гол эзэн Тул загасыг одоо л зав дэгээдлээ дээ...

Батхүү 2018-09-25 202.70.37.2

Камер хэсүүлэхэд дороо үнэнээ хэлнэ сайхан ч турна

Зочин 2018-09-25 122.201.23.75

10 honuullaal sullaad l yavuulchihdagshd. odoo ene saatuuldag showgaa bolij uz. uitgartai bolson. odoo yal ugdug shine show hiivel humuus sonirhono. show chin denduu olon udaa hiigeed hun uzehed amtgui bolson bna

бага 2018-09-25 103.26.195.40

Эрдэнэтийн 51 хувийг гадны банкинд барьцаалсан асуудалд энэ Ганзориг холбогдохгүй бол өөр хэн холбогдох билээ. Сайн шалгаад ялыг нь үүрүүлээд явуулах хэрэгтэй. Худал шалгаад тавиад явуулбал монголчууд хүлээн зөвшөөрхгүй шүү.

Горняк 2018-09-25 150.129.141.77

Ямар олиг байв гэж дээ Би хэдэн жилийн өмнө энэ хүнийг Яамны сайд байхад нь жижиг асуудлаар уулзах гэхэд "Хулгайчтай уулзахгзй " гэж над руу нахуй послалж билээ

irgen 2018-09-25 103.26.195.40

Энэ нөхөр Эрдэнэтийн 51 хувийг барьцаалсан гэмт хэрэгт яах аргагүй холбоотой хүн мөн. Худал шалгалгүй үнэн мөнөөр нь шалгаад өгөх ялыг нь өгөөд дээрээс нь улсыг хохиролгүй болгох мөнгийг энэ этгээдээс хувиас нь гаргуулаарай даа.

KKK 2018-09-25 64.119.16.250

NEEEEEG L IH BARINA, SAAATUULNA TEGEED ERUUL MENDIIN UNEGUI SUPER ONSHILGOOND ORUULNA DAA NEG YUM GARCH L TAARAA.,

Зочин 2018-09-25 202.21.109.154

Шалгах нь зүйн ёсны хэрэг байх. Анхнаасаа ганц тэр Батхүүд тохоод өнгөрнө гэж тохироогүй л юм бол .... Юундаа хамгаалж өмгөөлөөд байгаа юм бэ? Бараг өөрөө шалгуулая гэх хэрэгтэй шд.

irgen 2018-09-25 103.26.195.40

Эрдэнэтийн 51 хувийг гадаадын банкинд барьцаалсан асуудалд энэ Ганзориг яах аргагүй буруутай. Энэ гэмт этгээдийг шалган нэн даруй хуулийн хатуу хариуцлага ногдуулах хэрэгтэй байна.

зочин 2018-09-25 66.181.169.66

Сүүлийн 20 д жилд нэг ийм асуудал бий болоод байна. Улс орны ажлыг нэг хүнд даатгана. Тэр нь төр ч бай улсын ч бай ажлыг сайн хийсний төлөө шоронд ордог тогтолцоо бий болжээ. Үүнийг нягтлан шалгаад дэнслэх чадамж хууль хяналтын байгууллагад маш дутмаг, тэгсэн мөртөө шалгаж байгаа асуудлаа олон нийтийн мэдээллээр дэлгэнэ, эсвэл нэг хүний мууд дуртай сэтгүүлч нэртэй этгээдэд өгч нөгөө хүнээ газар дор ортол муутгаж байгаад унагаж хэн нэгний эрх ашигт үйлчилдэг болж. Гэмт хэрэг мөн ч юм шиг биш ч ю

Зочин 2018-09-25 202.9.43.163

маш хурдан цаазаа,р авах ялийг сэргээмээр байна хулгайчууд даварч цагаандаа гарч байна

Зочин 2018-09-25 202.70.46.20

г у ц о о чи. мөрөөрөө ажлаа хий. үхсэний чинь цаазын ял

Зочин 2018-09-25 103.229.122.71

Ганзориг яасан гэж, яагаа ч үгүй шүү дээ.

Горняк 2018-09-25 150.129.141.77

Хэдэн жилийн өмнө би, энэ хүнийг манай Яамны сайд байхад үед жижигхэн асуудалд ороод уулзах санал тависан чинь Ч.Ганзориг сайд "Хулгайчтай уулзахгүй гэж" хэлэн над руу нахуй послалж билээ одоо санаж байгаа л байх даа Би тавлаж байгаа юм биш хувь заяаны шоглоом гэж хэцүү л юм даа бурхан минь хурдан суллагдаасай даа

Зочин 2018-09-25 104.248.192.23

Үйлийн үр гэж нэг юм байдаг л гэдэг юм билээ. Эрт орой хэзээ нэгэн цагт үйлийн үрээ эдлэнэ л гэдэг. Өөрөө биш юмаа гэхэд үр хүүхдүүд нь... Энэ хүн өөрөө л эдлэх хувьтай байжээ.

Зочин 2018-09-25 202.72.245.198

ГЭМТ ХЭРГЭЭ МАШ НАЙДВАРТАЙ НУУН ДАРАГДУУЛСНЫХ НЬ ДАРАА БАРЬЖ БАЙГАА ЮМ УУ ЭСВЭЛ БАЯР ШИГ БАРИАД СУЛЛААД ГЭДГЭЭР НҮД ХУУРЧ БАЙГАА ЮМ УУ УУЛ НЬ Ч ШО РОНД ЖААХАН ШАХАХАД Л ШЭ ЭС НЬ ГООЖООД ХАМГАА ХЭЛНЭ ДЭЭ ДААНЧ ТЭГЭХ ҮҮ ҮГҮЙ Л ӨОЛОВ УУ

Зочин 2018-09-25 64.119.17.193

Энэ сэтгүүлчид ямар чадвар муутай юм бэ, мэдээг уншаад үз дээ, буй буй буй гэнээ, ямарч найруулгагүй. "Өчигдөр шөнө Эрдэнэт үйлдвэрийн захирлаар ажиллаж байсан" ... шөнө нь ажиллаад өдөр нь ажиллаагүй юм уу??? арай арай арай

Зочин 2018-09-25 64.119.21.116

xaxaxa bicheheer chin l anzaarlaashd neeree hoshin shog shig yum bichihiin

pkxny 2018-09-25 66.181.184.58

Бас маш том Говь саунтай. 3.4 хороололд бий

Зочин 2018-09-25 202.21.106.132

Hoorhii doo ene hun helmegdej dee.

Зочин 2018-09-25 202.55.188.39

Setgegdel ustgahaa boliochee news.mn site aa!!

Зочин 2018-09-25 202.55.188.39

Mongoliin buh ard tumnii horongoor zurhtei togloj bgaa nuhduuded tegdeggui yum aa gedgiig hatuu sanuul!!!!

Зочин 2018-09-25 103.9.90.53

Gariin usgiin huuramchaar uildchihsen yum bn leeshd. Dahiad neg hun helmegduulchiv de

. 2018-09-25 66.181.160.123

ГОК-ийн үе үеийн захирлууд дандаа л хага баяждаг ёс уламжлал тогтсон шүү дээ!!! Бүр олны нүдэн дээр илт баяжина гээч! Гэтэл нэг ч хулгайч шоронд ороогүй! Яагаад гэвэл- төр засгийн дээд дарга нар тэндээс хувь хүртдэг юм!!!

Зочин 2018-09-25 64.119.17.140

МАН АН-н лидерүүд чинь хоолоо халбагаар биш хүрзээр иддэг хүмүүс байдаг юм байна бурхан минь АТГийн энхжаргал хамгаалах ажилдаа орох биздээ

irgen 2018-09-25 103.206.195.163

mash zov, duriin teneg hun ch oilgono sh de, ene hund buh uchir bii, ter bathuu yahav, gadna tald baisan hun.

Зочин 2018-09-25 202.126.89.25

Za zvveer jujiv

567 2018-09-25 202.9.40.54

Худлаа рекламдахгүй шүү шуурхай олигтой шалгаарай хэдэн жил дарж байгаад хаачихдаг шүү

zochin 2018-09-25 119.40.103.82

naad huniihee horongiig bituumjleh heregtei Sugar. Bathuu. BAYR Ganzorig, Ochirhuu, nar bugd holbootoi humuus ter ih mongiig huvaaj idsen nohod odoo Ochirhuu, Sugar nariig barij horoih heregtei b.h estoi gazar ni shoron shuu dee esvel buudaj al

Зочин 2018-09-25 112.72.11.114

zuv zub demjij bn.

Зочин 2018-09-25 202.126.89.13

АТГ Энхжаргал өрөөндөө оруулж дайлж цайлаад гаргаад явуулна биз.

Зочин 2018-09-25 202.126.89.13

АТГ Энхжаргал өрөөндөө оруулж дайлж цайлаад гаргаад явуулна биз.

Hereg huuchirdaggui 2018-09-25 202.21.127.160

Эрдэнэтээс их л юм цохисон хүн дээ, нүгэл нь нүдээрээ гарна гэдэг Монголчуудын үг огт оргүй биш юм шүү, би энэ хүнийг танихгүй ч манай зуслангийн замд 52-н давааны наана байдаг Говь амралтын газар, дэргэд нь байх морины зүчээ мөн ч холбоотойурдан боссон доо, хөрөнгийн эх үүсвэр нь авлига, хээл хахууль л байгаа

Зочин 2018-09-25 202.21.106.143

SUGAR SUGARAH GEEED BN SHUU JAPAN LUU AVILGIIN BAIR LUUGAA ZUGTAAH GEJ BN GEJ BATTAI EH SURVALJ HELLEE

Зочин 2018-09-25 203.91.115.248

Маш зөв. Монголын ард түмэн АТГ-ыг дэмжмж байгаа шүү. Наад хулгайчийгаа алаад өг.

Шуналын тулам луйварчингаар 2018-09-25 202.9.43.95

Эрдэнэтийн өрийг төлүүл

mgl 2018-09-25 202.9.42.164

Deer ni Sugar gedeg nuhur baigaa.

зочин 2018-09-25 66.181.184.254

энэ нөхрийг үр удмаар нь шоронд хатааж бүх хөрөнгий эь хураа