Шинэ нисэх онгоцны буудал энэ онд ашиглалтад орохгүй | News.MN - Мэдээллийн эх сурвалж

Шинэ нисэх онгоцны буудал энэ онд ашиглалтад орохгүй

Шинэ нисэх онгоцны буудал энэ онд ашиглалтад орохгүй

Хөшигийн хөндийн шинэ нисэх онгоцны буудлын барилга байгууламжийн ажил 2008 онд эхэлсэн. Салбарын сайд нь ирэх арваннэгдүгээр сарын 8-нд ашиглалтад оруулна, төлөвлөгөөний дагуу ажиллаж байгаа гэж мэдэгдэж байв. Тэгвэл хөшигийн хөндийн нисэх онгоцны буудал ашиглалтад орох хугацаа 2019 оны тавдугаар сарын 1 хүртэл хойшилсон гэж Иргэний нисэхийн удирдлагын газрын дарга Т.Батжаргал хэвлэлд өгсөн ярилцлагадаа дурджээ.

Шинэ нисэх онгоцны буудлын барилга байгууламжийн ажлыг бүрэн хийж дууссан. Тухайлбал, нисэх онгоц хөөрч, буух хатуу хучилттай зурвас, гэрэлтүүлгийн системийг бүрэн суулгасан. Харин зарим нэг дэд бүтцийн барилга байгууламж дутуу байна. Өөрөөр хэлбэл, дэд бүтцийн ажилтай холбоотойгоор ашиглалтад орох хугацаа дараа он хүртэл хойшлогдож байгаа гэнэ. Хөшигийн хөндийн нисэх онгоцны буудалд очих замын ажил дуусаагүй байгаагаас гадна агаарын хөлгөө өвлийн цагаар байрлуулах байгууламж ч баригдаагүй байгаа аж.

"Болор дуран"-аар шалгав.

Холбоотой мэдээ

30 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Бид хаашаа явна вэ? 2018-09-23 175.38.117.60

Ямар ч тооцоо судалгаагүйгээр барьчихдаг үхэр Монголчуудыг яалтай вэ? Дандаа салхитай байдаг газар, өвлийн үед хөөрч буух арга бараг байхгүй гэх шив дээ...

Zochin 2018-09-23 122.201.19.66

Yponchuud horongii ni gargaa biz dee.

Bold 2018-09-23 122.201.19.66

Yponchuudaas aimaar ih ichij bna.

zochin 2018-09-23 122.201.19.66

Shine niseh geheer yponchuudaas icheed baih ym. Horongii ni buren shiideed ogch baihad ashiglaj chadahgui bol hohi ni bolno biz dee. Gehdee nogoo hogjliig hazaaraldag nohduudiin gar orson baihaa.

Зочин 2018-09-23 202.131.248.90

Хичнээн их хөрөнгө мөнгө зарж босгосон буудал шинээрээ хуучирлаа.

Зочин 2018-09-23 202.72.245.198

БҮХ САНХҮҮЖИЛТИЙГ НЬ ХУСЧИХСАН БОЛОХООР ЯАЖ АШИГЛАЛТАНД ОРОХ ВЭЭ ДЭЭ МИ ЭД Ч ГАНЦААРАА БҮГДИЙГ НЬ САНХҮҮЖҮҮЛЧИХ МӨНГӨ БИЙ ДЭЭ ТЭГЧИХВЭЛ НЭР ЧИНЬ СЭРГЭНЭ ШҮҮ ДААН Ч ЧАДАХГҮЙ Л ДЭЭ

МОНГОЛЫГ ЯЛСАН ЖАНХУУГ ОГЦРУУЛЬЯ ! 2018-09-23 66.181.167.194

Хөшигийн хөндий маш их манан татдаг газар. ми овогт, жанхуу 2-н хийсэн ажил гэж үнэн. Жанхуу майдараа барих гээд цаг уурын мэдээллийг өөрчилсөн.

Зочин 2018-09-23 66.181.161.85

шинэ буудал барьсан газар байнгын салхилж нүдэж байх юм билээ, эйр чайна лав бууж чадахгүй байх, жаахан агаарын урсгал ихсэхээр бүх нислэгээ хойшлуулж байдаг

Зочин 2018-09-23 103.229.122.225

Ойлгомжтой дулаан граж барих монгийг нь хэдэн гар хуйвалдаад идчихсэн тэгээд л гуйцээ авилгалд гунидэгдсэн орон гэж оодлохгуй юм даа

Зочин 2018-09-23 202.9.42.180

Ерөнхий гүйцэтгэгч Хятадын "CTCE Mon" компанид Ц.Элбэгдоржийн шахалтаар туслан гүйцэтгэгчээр өгсөн "Бадрах ойл" ХХК гэсэн Монгол компани гүйцэтгэх ажлаа дуусаагүйгээс ажил хойшилж байгаа гэнээ. Энэ хүзүүгүй хувалзын гай дуусахгүйнээ.

Өвөл! 2018-09-23 108.170.182.183

Хөөрхий өвөл хэрэглэж чадөхгүй бол буудал байгаад яанаа?

Зочин 2018-09-23 122.201.31.209

Бидний байж байгаа царай энэ.

Зочин 2018-09-23 103.229.122.71

Мөнгө хөрөнгийг нь хэн бас идчихэв ээ.

Зорчигч 2018-09-23 139.5.217.174

Ийм сендвичэн нисэх буудалд ийм их мөнгө зараад үр ашиг гарах уу

ХЭХЭ 2018-09-23 103.57.94.206

МАН-Ы ХУЛГАЙЧ БҮЛЭГЛЭЛ ҮНЭН НОВШИРЧ БАЙНАА ПИЗДАНУУДЫГ БҮГДИЙГ НЬ БУУДЧИХ ЮМСАН

Зочин 2018-09-23 103.212.119.134

Монголын тал хариуцсан ажлаа хугацаанд нь хийхгүй хулхи зангаа гаргаад хойшлуулаад байгаа юм шүү дээ?

МАН гар 2018-09-23 43.242.243.43

Япончуудад менежментийг л өгөх гэрээнээс МАН татгалзаад хойшлоод байгаа. Японы элчин сайдынх нь ярилцага Өдрийн сонин дээр гарсан

Зочин 2018-09-23 66.181.187.149

8 онд чгэж дээ 13 онд Алтанхуяг л эхлүүлсэндэг. МАНгарууд үнэн юм хийхгүймаа. АН бн бол өдийд ядаж 3 нугарсан үнээр ч болов үмх й үнэрээсээ салцан байгаа. Одоо яахав сонгосон ьэнэгүүдийг хохь л гэе даа

Зочин 2018-09-23 103.212.117.128

Энэ янзаараа хэзээ ч ашиглалтанд орохгүы шүү. Хүрэлсүх сайдбн анхааралд.

Tungaa 2018-09-23 213.89.185.69

BUKHEL BUTEN 10 JILIIN BUTEEN BAIGUULALT GEHED ARAIL BISHEE...……… ENE TSAG UED BOL HETERHII IH HUGTSAA HAIRAN TSAG...………….

Зочин 2018-09-23 103.229.120.29

ЗАЯАН ХАЯСИЙН.

Зочин 2018-09-23 66.181.184.176

Дэлхийд ганцхан онгоцны ангаргүй нисэх буудал. Өвөл яахуу хаана онгоц хонох уу...Буянт Ухаад ирж хонох уу. Шуургатай хөндийд буруу газар барьсан байх өө. Буянт Ухааг өргөтгөх хэрэгтэй байсан боловуу.

... 2018-09-23 66.181.160.23

Монгол хүний "маргааш" дуусдаггүй !!!!!!!!

ЗОЧИН 2018-09-23 202.179.24.2

ХАРИУЦЛАГАГҮЙ. УУЛНЬ 11-Р САРД АШИГЛАЛТАНД ОРОХ ГЭЖ БНА ГЭЖ ӨЧНӨӨН ЖИЛ ЯРИА БИЗДЭЭ.

Ерөнхийлөгчийн маань сэрүүн зүүд нь олон улсаар хэсүүчинэ ээ 2018-09-23 59.153.115.22

Төрийн түшээд ямархуу хүмүүс байдаг билээ дээ. Хийдэг ажил нь иргэдээ хуурах, хийгээгүй ажлаа хийж байна,хийж байгаа ажлаа өнөө маргаашгуй дуусах юм ярьж поподдог шүү дээ. Ерөнхийлөгч маань бүр олон улсын хэмжээнд" сүпер сэргээгдэх эрчим хүчний сүлжээг "олон улс холбож ашиг олох юм яриад явж байна . Монгол сэргээгдэх эрчим хүчний асар их нөөцтэй гэнээ. За тийм нөөц байлаа гээд бодьёо ,санхүүжүүлэх эх үүсвэрийн ядаж л 20-30 хувийг гаргах боломж бийсэн билүү! Хийх дадлага туршлага бий юу???

zochin 2018-09-23 202.179.25.36

manaihan dandaa hoishluulah yumaa,uul ni uragshilj baij l hugjmuur

zochin 2018-09-23 202.179.25.36

manaihan dandaa hoishluulah yumaa,uul ni uragshilj baij l hugjmuur

Зочин 2018-09-23 202.126.89.249

Хариуцлагагуй, чадваргуй тер хойшлуулахаас еер ажил мэдэхгуй!

Зочин 2018-09-23 124.38.135.11

Buudalaa bariulchihaad eersdee buudal hyren zamaa tavij chadaagyi baigag yamar archaagyi ulsuud ve.\nEr ni hiij chadah yum baina uu, iish tiishee yum guigaad l gyigeed baihaar eersdee jijighen ch gesen yumiig sain hiij surah tsag ali hedii bolson. eersdiigee hudlaa magtaj , zamaas ni menge idehees eer yum tolgoid ni orj irhee baisan uluud.

Гордох хэрэггүй ээ 2018-09-23 59.153.115.22

_Энэ засаг төрөөс "эрүүл ухаантай"хэн боловч горьдох юм байхгүй ээ.Худал поплолтыг л харж болно доо