Төрийн албаны автомашиныг хувийн хэрэгцээнд унахгүй | News.MN

Төрийн албаны автомашиныг хувийн хэрэгцээнд унахгүй

Төрийн албаны автомашиныг хувийн хэрэгцээнд унахгүй

Төрийн албаны автомашиныг хувийн хэрэгцээнд унахгүй

Төрийн албаны автомашиныг хувийн хэрэгцээнд ашиглахгүй байх, тусгай тэмдэглэгээ наах ажлыг 2019 оны нэгдүгээр сарын 1-ээс эхлүүлнэ гэж Засгийн газрын Хэрэг эрхлэх газрын дарга Г.Занданшатар мэдэгдэв.  Г.Занданшатар сайдын хэлснээр, Төрийн албаны бүх машинд "Төрийн албаны машин" гэсэн тэмдэглэгээ, наалт наах юм байна. Мөн утасны дугаар байрлуулж өөр зориулалтаар ашиглаж байвал утасдаж мэдээлэл өгч байх боломжийг иргэдэд бий болгох аж. Тэрбээр, энэ талаар өнгөрсөн хоёр өдөр болсон Төрийн албан хаагчдын улсын зөвлөгөөний үеэр мэдэгдэж, өөрийн фэйсбүүк хуудаснаа ч бас нийтэлжээ. Ингэхдээ, “2019 оны нэгдүгээр сарын 1-нээс төрийн албаны бүх машинд "Төрийн албаны машин" гэсэн тэмдэглэгээ, наалт наана. Утасны дугаар тавина. Төрийн албаны машин албаны бус ажлаар зорчиж байвал мэдэгдэх утсыг ажиллуулж ард түмний хяналтыг илүү нээлттэй болгоно” гэжээ.

Хэрэв түүний хэлснээр төрийн албаны автомашиныг тусгай хэрэгцээнд ашиглахгүй байх ашигласан тохиолдолд хариуцлага тооцох хяналтыг хэн тавих, ямар хариуцлага тооцох зэрэг олон асуудлыг шийдэх хэрэгтэй болно. Шийдвэр 2019 оны нэгдүгээр сарын 1-ээс хэрэгжиж учраас түүнээс өмнө олон зохицуулалт хийж таарах нь.

Ш.ОЧ

"Болор дуран"-аар шалгав.

Холбоотой мэдээ

18 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2018-09-23 103.212.117.62

МАШИНУУДЫГ НЬ УЛААН ӨНГӨӨР БУДАХ НЬ ЗӨВ ДЭМЖИЖ БАЙНОО ТЭВЭЛ БУУДЛЫН ГАДАА ХОНОХШҮЙ Ш ДЭЭ

Avatar

Уншигч 2018-09-23 202.131.225.5

Төрийн албаны машины дугаарыг хуучныхтай адил хар болго. Эргээд соц нийгмээ үгүйлж байна гэж солиорвоо.. Өндөр хөгжилтэй улс оронд тийм л байдаг. Харин журам зөрчигчид тооцох хариуцлага ямар байхын? Германд огцроод л байхын. Манайх огцруулах уу?

Avatar

Зочин 2018-09-23 103.229.122.225

Хулалаа суржигж бна гурав хонооод бугд хуучиндаа барьсан ч алдахгуй

Avatar

Өлзийсайхан 2018-09-23 202.179.27.73

Сайд нарын машиныг улаан номер той болго ард түмэний нүдэн дээр ил амар амар

Avatar

Azaa 2018-09-23 66.181.182.216

Ajil hereg bolj chadah bolov uu..heb hyanalt tavih ve?zvvd biz dee .

Avatar

Itgen 2018-09-23 66.181.190.139

Ene zov bolloo odoo darga nertnuud zasgiin unaagaar huuhdee surgjuuli tsetserlegt ehneree ajil delguurt ooroo amraltiin odor end tend showdahdaa unahgji unasan bol torguuli tolood sotsiald aluulah bolnee mash zov

Avatar

Татвар төлөгч бидний мөнгөөр авсан машин 2018-09-23 103.212.116.82

Татвар төлөгч таны мөнгөөр авсан машин гэж бичвэл зүгээр бш үү

Avatar

Зочин 2018-09-23 202.126.89.41

ТӨРИЙН АЛБАНЫ МАШИНАА ТӨРИЙНХӨН БҮГД ХУВЬДАА УНДАГ ШҮҮ ДЭЭ !!! ЦЭЦЭРЛЭГ , СУРГУУЛЬ , ДЭЛГҮҮР , БААР БУУДЛААРЛ ЯВЦГААДАГ БИЗ ДЭЭ !!!

Avatar

Зочин 2018-09-23 103.26.194.207

Төрийн албаны машиныг хэдийд нь тэр төрийн мундаг албандаа, хэдийд нь хувийн хэрэгцээндээ унаад байгааг яаж мэдэх болж байна? Жолоочоос нь асуух юм уу тээ?

Avatar

Irgen 2018-09-23 115.187.88.2

Өөр хийх сэтгэх, санаачлах ажил алга уу?\nЭцэг нь төрийн ажил2 гээд хөдөө гадаа явчина, эх болсон би ажилдаа явчихмаар. Энэ хооронд үр хүүхдүүдийг бузрын айдастай нийгмээс хол байлгах гэж эцгийнх нь албаны машинаар сургууль соелд нь зөөлгөмөөр л байна ш дэ.

Avatar

Ard tumnii neg 2018-09-23 203.91.116.138

Ta nar shig iim davartsan garuud l turiin mashiniig ingej unaj bgaa yumshdee!!! Turiin mashiniig ard tumnii munguur tur ashigla gj avsan bolohoos chamaig ashigla gj avaagui yum shvv!!!

Avatar

уншигч 2018-09-23 66.181.182.221

Ш.ОЧ миний дүү энэ бичих зүйлийнхээ гарчигыг юм мэддэг хүнээс асуухгүй яавдаа.

Avatar

Зочин 2018-09-23 202.179.31.79

Энэ бол маш зөв шийдвэр байна ядаж л түгжрээ багасна.

Avatar

Хүннү 2018-09-23 202.179.25.107

Дэлгүүр хэсэх, бар сав, зочид буудлаар орогнохыг "тусгай үлчилгээ" гэхүү? ЗГХЭГ-ын энэ санаачлага нэр төдий болохвий дээ.

Avatar

Зочин 2018-09-23 202.179.25.107

Цагдаагийн машин яах вэ? Оршуулга, хурим найрын урд нахдуул чинь дохиогоо хангинуулаад л явдаг шүү. Ер нь манай улс ямар олон цагдаатай юм бэ? Ёстой нэг арзанаж байнаа. Үүнийгээ цөөлж төсөвөө хэмгэхгүй юм уу?

Avatar

НЭРГҮЙБААТАР 2018-09-23 66.181.182.221

Эхнэр хүүхэд нь яанадаа,төрлүү үхэн хатан зүтгэдийн нэг суваг нь энэ юм шүүдээ,больж больж арай дэндүү даварч байсан юм,харин хэлсэндээ хүр ч ажил хэрэг болоосой л гэж зальбирч сууя.

Avatar

изуо 2018-09-23 202.126.89.123

авгай хуухдээ зугаацуулах дэлгуур хэсэх чинь тэгээд тусгай хэрэгц ээ юм уу

Avatar