Эрчим хүчний тэг зогсолтоор хэн юу гэв | News.MN

Эрчим хүчний тэг зогсолтоор хэн юу гэв

Эрчим хүчний тэг зогсолтоор хэн юу гэв

Эрчим хүчний тэг зогсолтоор хэн юу гэв

Нийслэл хот даяар тог тасарсан нь нийгмийн сүлжээнд томоохон хэлэлцүүлэг үүсгэлээ. Ингээд энэ асуудлаар хэн  юу гэснийг тоймлон хүргэе.


ЭРЧИМ ХҮЧНИЙ САЙД Ц.ДАВААСҮРЭН:

-ДЦС-IV тэг зогссон. Улмаар бусад ДЦС зогссон асуудал гарлаа. Энэ нь аваар осол, технологийн гэмтэлтэй холбоогүй. Тэг зогссон учраас эргээд эрчим хүчийг сэргээхэд хялбар юм. Улс орон даяар эрчим хүч тасалдаагүй, гол хэрэглэгчид цахилгаангүй болсон. Эрчим хүчний саатал гарсан шалтгааныг судалж байна. Миний урьдчилж авсан мэдээллээр бол сэлгэн залгах үед технологийн горим зөрчигдсөн байж магадгүй байна. Өөрөөр хэлбэл, нэг хүний мэдлэггүй байдал нийт системд доголдол үүсгэж болзошгүй байна. Манай эрчим хүчний систем ноцтой аваар гарахад яг л ийм асуудал үүснэ. Тиймээс манай эрчим хүчний систем өөрөө бие даагаагүй байгаа тул бид дүгнэлт хийх хэрэгтэй. Усан цахилгаан станц бол эрсдэлээс хамгаалах гол арга зам гэж харж байна.

П.ХАШЧУЛУУН:

-Тавдугаар цахилгаан станц, Тавантолгой станцууд, бусад бүх төслүүдийг унагасны гор нь гарч байгаа юм.
Хотод 1.5 тэрбум доллараар тавдугаар цахилгаан станц цоо шинэ станц барьж өгье, Тавантолгой цахилгаан станцыг барьж өгье гээд ирсэн 2 ч төслийг унагаагаад оронд нь Оросоос баахан мөнгө зээлж, нурж байгаа хоёр станцыг засч өгөх гэнэ. Тэр станцуудын хугацаа нь 50 жил болж байгаа, ямар ч найдваргүйг бүгд харлаа, засаад ч нэмэргүй, өчнөөн засвар хийгээд л ийм байна! Шинэ станцуудыг бариулахгүйгээр өдий хүрсэн. Цаашид Улаанбаатар хот эрчим хүч, дулааны ямар ч баталгаагүй болсноо ойлгоцгоолоо. Багануурын ЦС-ыг бас гацааж байгаа!

О.АЛТАНГЭРЭЛ:

-Бяцхан хүүхдүүд тогонд цохиулж нас барахад гүрийгээд үлдсэн эрчим хүчний сайдад цахилгааны тасалдал, томоохон гэмтэл зэрэг ч нөлөөлөхгүй биздээ.

АНХАА:

-ТЭЦ-4 дээр алдаа гаргаж, цахилгаан тасалдуулсан монтер бол бидний эрчим хүчний системийг шинэчлүүлэхээр илгээгдсэн сахиусан тэнгэр юм. Майдар хот маань цахилгаанаа хаанаас татах төлөвлөгөөтэй бгаа вэ? ТЭЦ-4 лав нэмж дийлэхгүй шүү, Багануурын станцыг гацаачихсан байдаг.

Ж.ОЮУНГЭРЭЛ:

-Тавдугаар цахилгаан станц барих тухай яриад 15 жил болж байна . Ньюсом компани бүх судалгаа тооцоог хийгээд мөнгөө босгоод газар олдоогүй. Монголын компаниуд гадныхантай хамтраад өөрсдөө барьж ажиллуулж чадах хэмжээнд оччихсон шүү .Ганцхан төрийн дэмжлэг хэрэгтэй.

Л.НАРАНБААТАР:

-Багануурын цахилгаан станцын төсөл ямар чухлыг одоо ойлгож байна уу?

 Б.БАТ

"Болор дуран"-аар шалгав.

30 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

medehgui bol demii dee 2018-09-16 119.40.97.6

suuliin 4 nuhur bish ee, eliierlgehuu dee

Avatar

Зочин 2018-09-16 217.78.10.251

О.Алтангэрэлийг арай ийм тэнэг гэж бодоогүй МАЛ байсан байна ш дээ. Тогонд цохиулсан хүүхэд эрчим хүчний сайдад ямар хамаа байнаа ХАХА

Avatar

Санал 2018-09-16 66.181.179.126

Монголын үе үеийн засгийн газар эрчим хүч, боловсрол, эрүүл мэндийн яамаар улс төр хийж хэн ч удирдаж болох мэтээр тэнэглэсэн сүүлийн үеийн төр засгийн хямралын ҮР ДҮНГ бид сая харлаа.\nЭнэ 3 салбар бол хүн бүхний тоглоом болдог салбар биш шүү дээ\nүүнийг л анхаармаар юм... Үр дүн нь олон жилийн дараа ДЭНДҮҮ ШОРВОГ амттай л байх болов уу

Avatar

Рр 2018-09-16 66.181.179.90

Энэ цахилгаан тасарсанд Багануур, Тэц-5 байх байхгүй нь ямар ч хамаагүй. Энэ бол Системийн автоматикийн асуудал байгаа юм. 1.5 тэрбум доллар гээд байгаа бол Тэц-5 цхилгаан 450МВт станцад хэт их мөнгө юм. Тийм цахилгаан станцыг 600 сая доллараар элбэг барих нь батлагдсан. Багануурын станцыг бол бариулж болохгүй. Оросоос мөнгө зээлдэг нь хамгийн эцсийн зөв арга. Цавчаа орчихгүй бол шүү. Оюу Толгой хятадуудаар бас 600 орчимд станцаа бариулахаар ярьж байгаа. Гэхдээ тэрийгээ бас 1.5 тэрбум гэж өсгөнө

Avatar

Engineer 2018-09-16 103.212.118.186

Yun baahan erchum huchnii medleggui uls turjsun ulsuudin ug niiteltsiin be!!!! Bagnuuriin stants barigdaad ch yamar ch yalgaa baihgui!!! Bagnuuriin stants uuruu ayuliin haranga degdeedj orj irsen tusul. Bagnuuriin stants barigdval HYTADuud hussen uedee enen shig yavdal gargah erhiin belgelchihlee l gj bodoh heregtei.

Avatar

Зочин 2018-09-16 202.126.89.113

ХОГЫН НОВШИЙГ БУШУУ ЗАЙЛУУЛ !!! ХҮЙТЭРСЭН ХОЙНО АЛНА ШҮҮ !!!

Avatar

Irgen 2018-09-16 202.126.89.82

Suuliin 3 jil erchim huchnii systemiin talaar sudalj bn. Shine eh uusver, ter dundaa usan stants heregtei ni zailshgui, gehdee niitiin ter bur oilgood eldveer bicheed baih sedev bol erchim huch bish. Baganuuriin stants olon talaaraa bidnii husel songolt lav bish.

Avatar

rrrrr 2018-09-16 202.9.41.170

vnen xogiin gar urbagch dvlzen fizdak daa

Avatar

Зочин 2018-09-16 202.126.89.113

САЙДЫНХАА СУУДЛААС САЛАХГҮЙН ТУЛД ЮУ Ч ГЭЖ БУРАХААС БУЦАХГҮЙ ДАЛАН ХУДАЛЧ ЮМАА !!! ХА ХА ХА

Avatar

Zochin 2018-09-16 202.9.40.223

Manai system 1000megawatt. Ubliin achaallijn uyeer 200 hurtel megawatt-g avdag ene bol 20% hamaaraltai gesen ug. Tegtel 700mw bagsnuuriig narival shuud 70% hyatadiinh bolno uldsen 20% oros geheer 90% 2 hurshuus hamaarah boloh geed bgaa ene l 2 hurshiin tsaad bodlogo.

Avatar

Зочин 2018-09-16 112.72.11.104

Осол, доголдол, гэмтэл биш, тэг зогсолт. Үүнийг юу гэж ойлгох вэ? Бөгсөө хамгаалж байгаа арга уу, эсвэл салбарын сайд нь юу ч мэддэггүй юмуу? Эсвэл иргэдийг үхэртэй адил үзэж байгаа хэрэг үү?

Avatar

Зочин 2018-09-16 211.206.55.63

Baganuuriin tsahilgaan stants shig hereggui yum ugui shuu. Hujaagaar duurgeh n

Avatar

Иргэн 2018-09-16 64.119.21.131

Мэргэжлийн бус 60тэрбумын хүмүүс ажилд авхаар ийм болж байгаа бус уу.Тэр монголын хамаг тендерийг авдаг компани одоо болимоор юм.Налайхд баахан хятадууд ажиллуулах гэдэг буруу.Улсын онцгой обьект учраас ядаж л хятад хүмүүсээр хийлгэж болохгүй

Avatar

Зочин 2018-09-16 49.0.218.216

Эрчим хүчний талаар юу ч мэдэхгүй амьтад их хуцах юмаа

Avatar

43 2018-09-16 103.212.117.43

яаралтай соль

Avatar

проф 2018-09-16 103.212.117.43

ОТ-Н ХУЛГАЙЧ НАРААС ЮМ АВСАН ЮМ ШИГ ШИЙДВЭР ГАРГААД БАЙГАА Ц.ДАВААСУРЭНГ ЯАРАЛТАЙ СОЛИХГУЙ БОЛ ЭНЭ САЛБАР ДАМПУУРЛАА. ОТ ТТДЦС -ЫГ БАРИХААР ОРТГИЙН 34 % НЬ МОНГОЛ УЛСАД ОР БОЛГОН ИРНЭ. ИЙМ БАЙХАД ЯАГААД ООРСДОО БАРЬЖ АШИГЛА ГЭДЭГ БОДЛОГО ЯВААД БАЙНА.

Avatar

Utaa-agaariin bohirdol 2018-09-16 146.151.119.169

Utaanii uliral ehelleedee. Delhii uls ornuud bohir nuursnii stantsaas tatgalzah bolson baina. Mongoliin niislel Utaanbaatariin utaa ugaariig er em hushin zaluu nam evsel lam har bayan yaduu bugd adilhan uushiglan hordsoor udaj baigaag uhaarch ecologiin tsever erchim huchiig hugjuuleh gesen uhaalag sanaachlaga gargasan said Davaasurend olon tumen talarhah bolnoo!!!

Avatar

70 2018-09-16 146.151.119.169

Davaasuren 70 hudalch bish !!! Harin 0 zogsoltiin ayulaas uls ornoo UTAANBAATARAA yaaj hamgaalah arga technolgiig SAIN meddeg erhem said boloh ni haragdaj baina.

Avatar

Зочин 2018-09-16 103.212.117.43

битгий донгод

Avatar

Amar 2018-09-16 202.179.27.87

УЦС чухал гэдэг нь үнэн. Гэхдээ Эгийн УЦС Далан худалч,хүүхдийн алуурчин Даваасүрэнгийн үед л лав баригдахгүй нь тодорхой юм байна.Иймээс шалтаг тоочдог биш хийх аргаа олдог чадвартай хүнийг яаралтай сайд болгох хэрэгтэй байна.

Avatar

108 2018-09-16 146.151.119.169

Davaasuren said 0 zogsoltiin shiidliig zuv helsen baina!!! 0 zogsolt ( blackout) aas erchim huchnii ayulgui baidlaa usan tsahilgaan stantsaar hamgaaldag ni delhii buh uls orond urgen heregledeg onovchtoi shiidel yum. Davaaasuren said 0 zogsoltiin ayulaas hamgaaldag argiig meddeg yum baina. AMJILT!

Avatar

Blackout-sos !!! 2018-09-16 146.151.119.169

Minister Davaasuren said that energy supply security will not be met without hydropower !!! It is absolutely correct !!! In XXI Century modern hydropower will protect from blackouts because it is worldwide proven tool for guarantee of national power security!!!

Avatar

zochin 2018-09-16 202.179.26.67

daaraad bainaaaaa dulaanaa avmaar bna,

Avatar

Зочин 2018-09-16 150.129.141.52

Багануур ч 5-р ДЦС ч амин чухал шаардлагатай биш, ганц тохируулга хийх боломж, илуу хурдан маневрлах боломж олгох УЦС л хэрэгтэй байна, Эгийн голын УЦС-г л яаж ийгээд босгох хэрэгтэй байна.

Avatar

Зочин 2018-09-16 202.179.25.242

Хөлдөж үхээгүй дээрээ хүүхэд алдаг Далан худалч Даваасүрэнгээс хурдан салцгаая монголчууд аа.Сэргээгддэг эрчим хүч ийм аюул дагуулдаг гэж Даваасүрэн бурж өөртөө "Далан худалч" цол олголоо. Түүнийхээр бол ЕХ бүр тодруулбал Германчууд өөрсдийгөө хорлох гэж нүүрс, атомын цахилгаан станцаас салж сэргээгдэх эрчим хүчинд шилжиж байгаа юм байна л даа.Ер нь юу ярьж байгаагаа ч ойлгох чадваргүй, идэж уухаас өөр эрдэм чадалгүй энэ Миеэгийн 32-ын сайдаас хурдан салах хэрэгтэй юм байна даа.Ерөнхий сайд аа.

Avatar

Amar 2018-09-16 202.179.25.242

Хөөе.Хөлдөж үхээгүй дээрээ Далан худалч Даваасүрэнгээс хурдан салцгаая монголчууд аа.Сэргээгддэг эрчим хүч ийм аюул дагуулдаг гэж Даваасүрэн бурж өөртөө "Далан худалч" цол олголоо. Түүнийхээр бол ЕХ бүр тодруулбал Германчууд өөрсдийгөө хорлох гэж нүүрс, атомын цахилгаан станцаас салж сэргээгдэх эрчим хүчинд шилжиж байгаа юм байна л даа.Ер нь юу ярьж байгаагаа ч ойлгох чадваргүй, идэж уухаас өөр эрдэм чадалгүй энэ Миеэгийн 32-ын сайдаас хурдан салах хэрэгтэй юм байна даа.Ерөнхий сайд аа.

Avatar

Зочин 2018-09-16 202.179.25.242

Хөлдөж үхээгүй дээрээ Далан худалч Даваасүрэнгээс хурдан салцгаая монголчууд аа.Сэргээгддэг эрчим хүч ийм аюул дагуулдаг гэж Даваасүрэн бурж өөртөө "Далан худалч" цол олголоо. Түүнийхээр бол ЕХ бүр тодруулбал Германчууд өөрсдийгөө хорлох гэж нүүрс, атомын цахилгаан станцаас салж сэргээгдэх эрчим хүчинд шилжиж байгаа юм байна л даа.Ер нь юу ярьж байгаагаа ч ойлгох чадваргүй, идэж уухаас өөр эрдэм чадалгүй энэ Миеэгийн 32-ын сайдаас хурдан салах хэрэгтэй юм байна даа.Ерөнхий сайд аа.

Avatar

Amar 2018-09-16 202.179.25.242

Хөөе Хөлдөж үхээгүй дээрээ Далан худалч Даваасүрэнгээс хурдан салцгаая монголчууд аа.Сэргээгддэг эрчим хүч ийм аюул дагуулдаг гэж Даваасүрэн бурж өөртөө "Далан худалч" цол олголоо. Түүнийхээр бол ЕХ бүр тодруулбал Германчууд өөрсдийгөө хорлох гэж нүүрс, атомын цахилгаан станцаас салж сэргээгдэх эрчим хүчинд шилжиж байгаа юм байна л даа.Ер нь юу ярьж байгаагаа ч ойлгох чадваргүй, идэж уухаас өөр эрдэм чадалгүй энэ Миеэгийн 32-ын сайдаас хурдан салах хэрэгтэй юм байна даа.Ерөнхий сайд аа.

Avatar

Зоргито 2018-09-16 69.63.31.30

Энэ 10%-ийн худалч нөхрийг үтэр түргэн огцруулж ажлыг нь чаддаг хүнээр нь хийлгэх шаардлага тавьцгаая.

Avatar

Amar 2018-09-16 202.179.25.242

Хөлдөж үхээгүй дээрээ Далан худалч Даваасүрэнгээс хурдан салцгаая монголчууд аа.Сэргээгддэг эрчим хүч ийм аюул дагуулдаг гэж Даваасүрэн бурж өөртөө "Далан худалч" цол олголоо. Түүнийхээр бол ЕХ бүр тодруулбал Германчууд өөрсдийгөө хорлох гэж нүүрс, атомын цахилгаан станцаас салж сэргээгдэх эрчим хүчинд шилжиж байгаа юм байна л даа.Ер нь юу ярьж байгаагаа ч ойлгох чадваргүй, идэж уухаас өөр эрдэм чадалгүй энэ Миеэгийн 32-ын сайдаас хурдан салах хэрэгтэй юм байна даа.Ерөнхий сайд аа.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж