С.Эрдэнэ өрийн асуудлаар асуулга тавив | News.MN

С.Эрдэнэ өрийн асуудлаар асуулга тавив

С.Эрдэнэ өрийн асуудлаар асуулга тавив

С.Эрдэнэ өрийн асуудлаар асуулга тавив

УИХ-ын гишүүн, Ардчилсан намын дарга С.Эрдэнэ Ерөнхий сайд У.Хүрэлсүхэд хандан Монгол Улсын өрийн асуудлаар асуулга тавьжээ. Асуулгад  "Эдийн засгийн өсөлт 2018 оны хагас жилийн байдлаар 6.1 хувьд хүрснийг Засгийн газар байнга онцолж ярих болсон. Өнөөдөр дэлхийн эдийн засаг сэргэж, гадаадын зах зээлийн эрэлт нэмэгдэж, уул уурхайн бүтээгдэхүүний үнэ өсч байгаа нь Монгол Улсын эдийн засагт сэргэлт авчирч, зэс, алт зэрэг уул уурхайн голлох бүтээгдэхүүний үнэ өсч, цаашид ч нэмэгдэх төлөвтэй байгаа. Нөгөө талаас олон улсын донор орнуудаас их хэмжээний валют манай улсад орж ирсэн. Эдийн засгийн таатай нөхцөлд Монгол Улсын өр яагаад өсөөд  байна вэ.

Монгол Улсын гадаад өр 2016 оны зургадугаар сард 24 тэрбум 260 сая ам.доллар байсан бол 2018 оны зургадугаар сард 27 тэрбум 245 сая ам.доллар болж даруй 3 тэрбум 500 сая ам.доллараар нэмэгдсэн шалтгаан"-ыг тайлбарла гэжээ.

Г.ХОРОЛ

"Болор дуран"-аар шалгав.

40 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

хүн-гахай 2018-09-15 103.229.123.108

хүн гахай гэж энэ амьтныг хэлнэ биз дээ. эсвэл гахай-хүн гэх юм уу

Avatar

Зочин 2018-09-15 103.26.193.49

УИХ-ын гишүүнийг ингэж доромжилж чадаж байгаа та өөрөө харин адгуусан төрөлд тун ойрхон сармагчин биз.

Avatar

Зочин 2018-09-15 103.26.193.49

Өрийн талаар Эрдэнийн хэлсэн үнэн бодитой болохыг Сангийн яамны интернетэд тавьсан өрийн тухай статистик мэдээллээс олж харахад түвэггүй. Яагаад 2- хон жилийн дотор Монгол Улсын өр 3 тэрбум 500 сая доллараар нэмэгдсэнийг асуух нь УИХ-ын гишүүний үүрэг. Ард түмэн түүнийг мэдэх эрхтэй. Зэс, нүүрсний үнийн огцом өсөлтөөс орж ирж байгаа асар их валютын орлого хаачив? Яагаад үүнтэй зэрэгцүүлж өр тавиад байна аа? Чингис бонд чинь 1 тэрбум 500 сая доллар л гээ биздээ?

Avatar

Зочин 2018-09-15 103.26.193.49

МАН-ын захиалгаар УИХ-ын гишүүнийг доромжилохоо зогсоо. Үнэн үг хэлсэн хүнд хүн өшөөтэй, үхэр унасан хүнд нохой өшөөтэй гэж үнэн юм. Эрдэнэ гишүүнээс маш олон коммунист луйварчин сүнсээ зайлтал айж байгаагийн нотолгоо бол түүнийг доромжилсон комментууд мөн. Эрдэнэ гишүүнд хэлэхэд: Гөлөгнүүд хуцаж л байг, сар хөөрдөгөөрөө л хөөрнө, нар манддагаараа л мандана. Чамайг монголын ард түмэн мэднэ, чамайг монголын ард түмэн дэмжинэ.

Avatar

Зочин 2018-09-15 202.21.124.20

Өөрийнхөө тавьсан өрийг өрөөлөөс асуухаа гэж. Эд нар юу ч гэж донгосч мэднэ шүү. Ёс жудаг, хууль ном, үнэн худлыг огт хайхрахгүй л авна ш дээ. Ер нь ичих булчирхайгүй хүмүүс АН-д цугладаг ш дээ.

Avatar

Ганаа 2018-09-15 103.212.116.92

Энэ мэдрэл муутад ичих булчирхай байна уу?

Avatar

Зочин 2018-09-15 182.160.0.117

2020 оны сонгуульд ялж ЕС болохын мөрөөдөл. Манай төрийн томчуулийн нэг нь ч хэл усгүй, хөөрхийс. Оросод сурч байснаараа Ми.Энхболд нь арай дээр, хүнлэг эв найрыг эрхэмлэдэг юм уудаа. Бусад нь галзуу чоно л гэсэн үг.

Avatar

иргэн 2018-09-15 122.201.31.137

ХО ХО ХО. ИХ НҮГЭЛ ТАРЬСАН ДАА

Avatar

Zochin 2018-09-15 88.150.142.47

Muu bah melhii zail

Avatar

Твою мать!!!!! 2018-09-15 66.181.160.19

Оросын агуу зохилч М.Лермонтовын "Манай үеийн баатрууд" гэж суут зохиол байдаг. Энэ Эрдэнэ мэтийн амьтас одоо цагийн Монголын "баатрууд" болж дээ!!! Ээ, яана даа, Монгол минь!!!!!

Avatar

Зочин 2018-09-15 202.126.89.113

АРДЧИЛАЛЫГ ЗАЛГИСАН АЛУУРЧИН ФЕОДАЛ !!! АРДЧИЛАЛТАЙГАА ХАГАРАХ НЬ ЭЭ !!! ХА ХА ХА

Avatar

Зочин 2018-09-15 202.9.42.117

. Ингэж аймаар таргалалттай хүн зүрхээр хурдан үхмээр юм. Хүний муу нь үхэдэггүй гэж

Avatar

zochin 2018-09-15 202.21.106.123

ene nuhur chine yag tesreh gej bgaa bombog shig boljee udahgui delberehviidee hajuunaas ni hol bhgui bol bolohguin bnadaa tsaas ih idheer ingej bgaamshuudee kkkk

Avatar

Зочин 2018-09-15 202.55.188.44

muu baas erdene chi naad asuulgaa jankodaa l tavi chi tuunijg mongoliin buh tulnu gej surchilj bsan

Avatar

халтмаа 2018-09-15 202.9.43.10

Хүссэн ч хүсээгүй ч Монгол улсын ерөнхий сайд Содномзундуйн Эрдэнэ. Халтмаагийн Баттулга Монгол улсын ерөнхийлөгчөөр дахин сонгодлоо

Avatar

зочин 2018-09-15 139.5.217.95

Өөрсдөө асуу,бүх өр АНтай,бүх шагнал АНтай, бүх авилга хээл хахуул АНтай холбоотой.

Avatar

Сүх 2018-09-15 66.181.178.10

Гэмт хэрэгтэн , нд -ын мөнгөөр зузаарсан, ан-аар тоглогч, ийм хүмүүс монголын ирээдүйг үгүй хийж, ийм хүмүүсийг монголын ард түмэн сонгож байна

Avatar

Эрдэнэ Ван 2018-09-15 64.119.27.140

Энэ одоо ичиж үхмээр юм сда царайлчаад идэхийн донтой хар хүүр

Avatar

ламбаа 2018-09-15 203.91.115.39

асуух юу байсийн. танай намынхан чи шаасан биз дээ.

Avatar

Зочин 2018-09-15 202.21.106.135

Цадахгүй гахай шүү бүх арьсандаа багтахаа болж ,

Avatar

зочин 2018-09-15 66.181.188.190

4 жил хүрэхгүй хугацаанд 82 мянган өрх шинээр байранд орж, 96 мянган ажлын байр бүхий барилгын салбар, бусад олон дагавар салбаруудын өсөлтийг дэмжиж мөн 3,405 км хатуу хучилттай зам барьж, нийт хатуу хучилттай замaa 2.2 дахин өсгөж чадсан.

Avatar

Зочин 2018-09-15 103.212.116.92

ха ха тэр ажлаа ямар үнэ цэнээр хийгээд өөрсдөө ямар их хэтэвчээ зузаалсан бэ? гэдэг нь нэг л өдөр ил болж дээлээ нөмрөөд нэг худагтаа морилох байлгүй дээ. АН-МАН 2 үүрдийн байх юм шиг загнаж л бай цагийн хүрд эргэнэ дээ

Avatar

зочин 2018-09-15 66.181.188.190

“Чингис” бондын хөрөнгөөр дотоодын 1660 гаруй төслийг санхүүжүүлж, 1000 гаруй дотоодын туслан гүйцэтгэгч аж ахуйн нэгжүүдийг ажиллуулснаар 60,000 орчим хүн шинээр ажилтай болсон. 4 жил хүрэхгүй хугацаанд 82 мянган өрх шинээр байранд орж, 96 мянган ажлын байр бүхий барилгын салбар, бусад олон дагавар салбаруудын өсөлтийг дэмжиж мөн 3,405 км хатуу хучилттай зам барьж, нийт хатуу хучилттай замaa 2.2 дахин өсгөж чадсан.

Avatar

Зочин 2018-09-15 66.181.188.190

4 жил хүрэхгүй хугацаанд 82 мянган өрх шинээр байранд орж, 96 мянган ажлын байр бүхий барилгын салбар, бусад олон дагавар салбаруудын өсөлтийг дэмжиж мөн 3,405 км хатуу хучилттай зам барьж, нийт хатуу хучилттай замaa 2.2 дахин өсгөж чадсан. Эрчим хүчний үйлдвэрлэл 25 хувь өсөж, уг салбар анх удаа ашигтай ажиллаж эхэлсэн байдаг. “Чингис” бондоор дотоодын 1660 гаруй төслийг санхүүжүүлж, 1000 гаруй дотоодын туслан гүйцэтгэгч аан ажиллуулснаар 60,000 орчим хүн шинээр ажилд оржээ.

Avatar

Зочин 2018-09-15 66.181.188.190

4 жил хүрэхгүй хугацаанд 82 мянган өрх шинээр байранд орж, 96 мянган ажлын байр бүхий барилгын салбар, бусад олон дагавар салбаруудын өсөлтийг дэмжиж мөн 3,405 км хатуу хучилттай зам барьж, нийт хатуу хучилттай замaa 2.2 дахин өсгөж чадсан. Эрчим хүчний үйлдвэрлэл 25 хувь өсөж, уг салбар анх удаа ашигтай ажиллаж эхэлсэн байдаг.\n“Чингис” бондын хөрөнгийг Монголчууд өөрсдөө зарцуулж, бүтээн байгуулалтдаа ашигласан. Бондын хөрөнгөөр барьсан, бүтээсэн бүхэн Монголчуудынх. Бид эдийн засгаа солонгоруу

Avatar

батаа 2018-09-15 66.181.188.190

Монгол Улсын нийт гадаад өр 2016 оны 6 дугаар сарын дүнгээр 24 тэрбум 260 сая ам.доллар байсан бол 2018 оны 6 дугаар сард 27 тэрбум 745 сая ам.долларт хүрч даруй 3 тэрбум 500 сая ам.доллараар нэмэгдсэн гэдгийг МОНГОЛ БАНКНЫ статистик дээрээс харлаа. ГАР хумхиж суугаад галзуу өр нэмжээ МАНГАРУУД.

Avatar

Зочин 2018-09-15 66.181.188.190

Монгол Улсын нийт гадаад өр 2016 оны 6 дугаар сарын дүнгээр 24 тэрбум 260 сая ам.доллар байсан бол 2018 оны 6 дугаар сард 27 тэрбум 745 сая ам.долларт хүрч даруй 3 тэрбум 500 сая ам.доллараар нэмэгдсэн нь үнэн.

Avatar

sasas 2018-09-15 202.21.106.155

2012-2016 ond 2.3 terbum dollariin ur AH nam tavisan baidag gehdee mash ih buteen bosgolt hiisen buur denduu sain.harin ene MAH -iin avsan 3.5 terbum haachihvaa.yu ch buteen bosgolt hiisengui bugdiig ni deguuree hulagailaad idchihlee.nuguu ur geed hutsaad baisan ard tumen nertei maluud ni duugaraache uls oron chini muhul ruu yavj bn

Avatar

zochin 2018-09-15 103.57.92.98

ene teneg neg ih uhaantai dur esgeh uym

Avatar

Зочин 2018-09-15 202.179.24.26

MAN hudalch, populust nam. Hudal ih yarina. Hudal yariwal hulgaich bolno gej unen yumaa. Gutgehiig bol garguud hiine. Nowshiin nam da. Huneer bol hugiin nowsh.

Avatar

ABCD-korea-gaas 2018-09-15 211.108.156.33

MAH 2016 onii songuuliin omnohon oriin taaz gedeg ym gargaj ircheedl odoo dahin or tavihl ym bol Mongol oron tusgaar togtnoloo aldlaa geedel monchig ih orilsondoo . Ter ued AH Chingis bondiin 1.5 bas yuniich bilee 600 say dollariin bondl bosgosniig tengert tultal harluulsandag ! Getel uursduu semheen 4 . 5- n say dollariin ur tavichihaad ern yu hiij bn ve !? Onooh oriin taaz or nemeh ym bol Mongol uls tusgaar togtnoloo aldlaa enee teree yu bolson be MAH-garuudaa !

Avatar

Зочин 2018-09-15 202.179.24.26

Gazardt ortol harluulsan.

Avatar

ABCD-korea-gaas 2018-09-15 211.108.156.33

MAH 2016 onii songuuliin omnohon oriin taaz gedeg ym gargaj ircheedl odoo dahin or tavihl ym bol Mongol oron tusgaar togtnoloo aldlaa geedel monchig ih orilsondoo . Ter ued AH Chingis bondiin 1.5 bas yuniich bilee 600 say dollariin bondl bosgosniig tengert tultal harluulsandag ! Getel uursduu semheen 4 . 5- n say dollariin ur tavichihaad ern yu hiij bn ve !? Onooh oriin taaz or nemeh ym bol Mongol uls tusgaar togtnoloo aldlaa enee teree yu bolson be MAH-garuudaa !

Avatar

2018 2018-09-15 122.201.24.174

чи дут. нд олон тэрбумаа эхлээд өгчих.

Avatar

Зочин 2018-09-15 122.201.24.174

чи дут. нд олон тэрбумаа эхлээд өгчих.

Avatar

Зочин 2018-09-15 202.70.38.18

Энэ үнэхээр 3 тэр бум 500 саяаар нэмэгдсэн гэж үү. Энэ хавьд ямар нэг нэгжийн зөрүү гараагүй байгаа.

Avatar

Зочин 2018-09-15 202.70.38.18

Энэ үнэхээр 3 тэр бум 500 саяаар нэмэгдсэн гэж үү. Энэ хавьд ямар нэг нэгжийн зөрүү гараагүй байгаа.

Avatar

Зочин 2018-09-15 202.9.42.227

Сөрөг хүчин улс орон ,ард олныхоо эрх ашгийн төлөө биш дараагийн сонгуульд ялж төрийн эрхийг авахын тулд зөв юмыг буруу болгож ,үнэн юмыг худал болгон шүүмжлэн дараагийн сонгуульд нэр төр олж авахын тулд ажиллаад байвал улс орон маань өөдлөнө гэж хэзээ ч байхгүй шүү дээ.

Avatar

Зочин 2018-09-15 203.91.115.50

AN uursduu 2012 - 2016 ond uruu tavichaad, odoo MAN n daraad irekheer yaagaad ur daraad bna gej asuuj bdag, bas l duurtsen khun durstei maniakuud shuu.

Avatar

чааваас 2018-09-15 103.240.241.32

2020онд ерөнхий сайд болно гээд чаааваас

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж