Ц.Даваасүрэн: Нэг хүний мэдлэггүй байдал нийт системд доголдол үүсгэлээ | News.MN

Ц.Даваасүрэн: Нэг хүний мэдлэггүй байдал нийт системд доголдол үүсгэлээ

Хуучирсан мэдээ: 2018.09.15-нд нийтлэгдсэн

Ц.Даваасүрэн: Нэг хүний мэдлэггүй байдал нийт системд доголдол үүсгэлээ

Дулааны IV цахилгаан станцад өнөөдөр осол гарснаас Улаанбаатар хотын хэмжээнд 10.00 цагаас эхлэн цахилгаан тасрав.

Ц.Даваасүрэн: Нэг хүний мэдлэггүй байдал нийт системд доголдол үүсгэлээ

ДЦС-IV ТӨХК-д гарсан гэмтлийн талаар Эрчим хүчний сайд Ц.Даваасүрэн тайлбар хийлээ.

Тэрбээр “Өнөөдөр ДЦС-IV тэг зогссон. Улмаар бусад ДЦС зогссон асуудал гарлаа. Энэ нь аваар осол, технологийн гэмтэлтэй холбоогүй. Тэг зогссон учраас эргээд эрчим хүчийг сэргээхэд хялбар юм. Улс орон даяар эрчим хүч тасалдаагүй, гол хэрэглэгчид цахилгаангүй болсон. Одоогийн байдлаар ДЦС-IV хэвийн байдалд орж эхэлж байна. Эрчим хүчний саатал гарсан шалтгааныг судалж байна. Миний урьдчилж авсан мэдээллээр бол сэлгэн залгах үед технологийн горим зөрчигдсөн байж магадгүй байна. Өөрөөр хэлбэл, нэг хүний мэдлэггүй байдал нийт системд доголдол үүсгэж болзошгүй байна. Манай эрчим хүчний систем ноцтой аваар гарахад яг л ийм асуудал үүснэ. Тиймээс манай эрчим хүчний систем өөрөө бие даагаагүй байгаа тул бид дүгнэлт хийх хэрэгтэй. Усан цахилгаан станц бол эрсдэлээс хамгаалах гол арга зам гэж харж байна” гэв.

Т.Давааням 

Технологийн зөрчлөөс болж саатал гарсан гэв

Эрчим хүчний яамны Хяналт шинжилгээ дотоод аудитын газрын дарга дөнгөж сая сэтгүүлчдэд мэдээлэл өглөө.

Технологийн зөрчлөөс болж, Дулааны IV цахилгаан станц нь 09.50 цагт 00 зогсолт хийсэн.

Одоогийн байдлаар ТЭЦ-4 хэвийн ажиллаж байна. Гэр хорооллуудыг эрчим хүчинд холбож байна. Нэгэнт станц зогссон учраас усаа шахна, горим ажиллагааг эхнээс нь эхлүүлсэн учраас хэсэг хугацаанд цахилгааныг хязгаарласан.

Технологийн саатал гэдэг нь ТЭЦ-4 станц бүрэн ажиллагаанд орсны дараа хаана ямар саатал гарсан бэ гэдгийг үзнэ. Мэргэжлийн хяналт, онцгой бичлэгээ үзэж, тодорхой дүгнэлт гаргана.

Уг станц нь насжилт өндөртэй, 1980-аад оны станц. Насжилтынхаа хэмжээнд явсан учраас үе шаттайгаар шинэчилж байна.  Хөрөнгө оруулалтын эх үүсвэрээсээ шалтгаалж, үе шаттайгаар техникийн шинэчлэл хийж байна. Улс орнууд шинэ станц барьдаг.

ТЭЦ-IV эрчим хүчний 70 хувийг хангадаг учраас үе шаттайгаар шинэчлээд явж байна.

“Монгол орон даяар эрчим хүч тасраагүй”

Дулааны IV цахилгаан станц ТӨХК-ийн инженерийн орлогч Р.Ганбат "Сэргээн засалтын ажил хийснээр Дулааны III, IV цахилгаан станцын үйл ажиллагаа хэвийн горимд шилжсэн. Цагийн дараа цахилгааныг бүрэн өгч дуусна.

Цахилгаан тасрах болсон нарийн шалтгааныг бүрэн сэргээж дууссаны дараа тогтооно. Доголдол үүссэн шалтгааныг тогтоохоор ажлын хэсэг ажиллаж байгаа" гэв.

Мөн холбогдох албаныхан цахим сүлжээгээр тарсан шиг Монгол орон даяар цахилгаан эрчим хүч тасарсан зүйл байхгүй. Зөвхөн Улаанбаатар хотын хэмжээнд технологийн зөрчлөөс болж 0 зогссон. Осол болоогүй гэж тайлбар хийлээ.

Хэрэглэгчдийн 70 хувийг эрчим хүчээр хангаад байна 

Өнөөдрийн 15.00 цагийн байдлаар "ДЦС -4 ТӨХК"-д гарсан гэмтлийг сэргээх ажил үргэлжилж байгаа бөгөөд бүрэн ачаалал авч эхлээгүй байна. Тиймээс УБЦТС ТӨХК-аас нийслэлийн хэрэглэгчдийн 70 орчим хувийн хэрэглээг боломжит чадлын хэмжээнд сэргээгээд байна. Одоогоор нийслэлийн баруун хэсгээс 10-р хорооллын зарим, 1-р хороолол, Гурвалжингийн гүүр орчим, Баянхошуу, Өлзийт хороо, Шувуун фабрик орчмоор, хойд хэсгээс Тасганы овоо, Зурагт, Дэнжийн мянга, Хайлааст, Чингэлтэй, Дамбадаржаа, Долоон буудал, Шадивлин, Жигжид, Гүнт орчмын хэрэглэгчид цахилгаангүй байна.

Дулааны IV цахилгаан станцад гэмтэл гарч, хот цахилгаангүй болов

Дулааны IV цахилгаан станцад өнөөдөр осол гарснаас Улаанбаатар хотын хэмжээнд 10.00 цагаас эхлэн цахилгаан тасрав.

Эрчим хүчний зохицуулах хорооноос өгсөн мэдээллээр тус станцад гэмтэл гарсан нь том тул нийслэлийн төвийн зургаан дүүрэг болох Баянгол, Баянзүрх, Сүхбаатар, Сонгинохайрхан, Хан-Уул, Чингэлтэй дүүргийн цахилгааныг бүхэлд нь хязгаарлахаас аргагүйд хүрсэн аж. Уг нь гэмтэл гарсан даруйд Дулааны IV цахилгаан станцаас эрчим хүч авдаг хэсгийг Дулааны III цахилгаан станцад шилжүүлсэн байна. Гэвч III цахилгаан станц нь ачааллыг даалгүй хот бүхэлдээ цахилгаан тасарчээ.

Хэдий хугацаагаар цахилгааныг хязгаарлах нь тодорхойгүй байна гэдгээ мэдэгдсэн. Гэхдээ цахилгаан тасарснаас хойш 50 минутын дараа буюу 10.50 цагт Улаанбаатар хотын төв хэсэг болох Төрийн ордныг тойрсон албан газар, аж ахуйн нэгжүүдэд цахилгаан түгээж эхлээд байна. Мөн эмнэлэг, цагдаа, онцгой зэрэг газрууд ч цахилгаанаар хангагдаад байна.

Осол юунаас болж гарсан, Улаанбаатар хотын бүх дүүрэг хэзээнээс цахилгаанаар бүрэн хангагдах талаарх мэдээллийг бид эргэн мэдээлэх болно.

Нийслэлийн хэмжээнд цахилгаангүй болсноос шатахуун түгээх станцууд, банкууд ажиллах боломжгүй байна. Мөн ATM-үүд ажиллах боломжгүй болоод байгаа юм.

Г.ХОРОЛ

"Болор дуран"-аар шалгав.

Холбоотой мэдээ

148 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Amar 2018-09-15 202.179.25.242

Хөлдөж үхээгүй дээрээ Далан худалч Даваасүрэнгээс хурдан салцгаая монголчууд аа.Сэргээгддэг эрчим хүч ийм аюул дагуулдаг гэж Даваасүрэн бурж өөртөө "Далан худалч" цол олголоо. Түүнийхээр бол ЕХ бүр тодруулбал Германчууд өөрсдийгөө хорлох гэж нүүрс, атомын цахилгаан станцаас салж сэргээгдэх эрчим хүчинд шилжиж байгаа юм байна л даа.Ер нь юу ярьж байгаагаа ч ойлгох чадваргүй, идэж уухаас өөр эрдэм чадалгүй энэ Миеэгийн 32-ын сайдаас хурдан салах хэрэгтэй юм байна даа.Ерөнхий сайд аа.

Avatar

bultuush 2018-09-15 66.181.184.53

энэ г*** мөнхөө гээд байдаг хүнийг чинь архаг тэмбүүтэй шоронгоор олон жил яваад эрчүүдээс тэмбүү авчихсан гээд манай байрний пацаанууд яриад байхийн үнэн юм болвуу г*** дээр нь тэмбүүтэй аймаар наасан

Avatar

Amar 2018-09-15 202.179.25.242

Хөлдөж үхээгүй дээрээ Далан худалч Даваасүрэнгээс хурдан салцгаая монголчууд аа.Сэргээгддэг эрчим хүч ийм аюул дагуулдаг гэж Даваасүрэн бурж "Далан худалч" цол авлаа. Түүнийхээр бол ЕХ бүр тодруулбал Германчууд өөрсдийгөө хорлох гэж нүүрс, атомын цахилгаан станцаас салж сэргээгдэх эрчим хүчинд шилжиж байгаа юм байна. Ер нь юу ярьж байгаагаа ч ойлгох чадваргүй, идэж уухаас өөр эрдэм чадалгүй энэ Миеэгийн 32-ын сайдуудаас хурдан салах хэрэгтэй юм байна даа.Ерөнхий сайд аа.

Avatar

Зочин 2018-09-15 139.5.219.214

Сайд дэндүү худлаа бурах юм. Нар салхи ч ийм байдалд хүргэнэ гэж хэлж байна. Монголд хэзээч дөрөвдүгээр станцын хүчин чадалтай тэнцэх тийм чадалтай Нар болон Салхины станц барихгүй шүү дээ. Бас энэ станцууд дээр чинь системийн хэмжээний аварь гарах үед тухайн станцыг авад үлддэг автомат хамгаалалтын системүүд байх ёстой, харин энэ нь ДЦС 3 болон системд холбогдсон станцууд дээр хэрхэн ажилласаныг шалгах хэрэгтэй. ДЦС4 дээр гарсан аваараар далимдуулж нар, салхийг муулах хэрэггүйв

Avatar

Монголын эмгэнэл 2018-09-15 58.108.90.128

Ухаангүй ноёнд урагшгүй албат…

Avatar

Зочин 2018-09-15 139.5.219.214

"Тэг зогссон учраас эргээд эрчим хүчийг сэргээхэд хялбар юм. Улс орон даяар эрчим хүч тасалдаагүй, гол хэрэглэгчид цахилгаангүй болсон" гэж Эрчим хүчний сайд хэлээд зогос ч байгааг юу гэж ойлгох вэ ?. МЭРГЭЖЛИЙН нэртэй мэдлэггүй сайдын үг гэхээс өөр юу хэлхэв. 700 МВт-ын хүчин чадалтай ДЦС4 шиг эх үүсвэр тасрахад Таны яриад байгаа УЦС -ч аварч чадахгүй. Учир нь том чадлын УЦС-ыг Монголд барих боломжгүй, манайд тийм хэмжээний гол мөрөн байхгүй.

Avatar

Зочин 2018-09-15 103.229.121.175

Super suljeend holbohdoo enter darah gej baigaad delete darchihan gesen. Hunii bish huruunii buruu gesen shuu. Heterhii baki buduun huruunaas bolson

Avatar

!!!!!!!! 2018-09-15 66.181.160.19

Нэг хүнд хамаг бурууг чихээд өөрсдөө цэв цвэрхэн амьтад болох гээ юу??? Тийм юм байдаггүй юмм!!! Системийг бүхэлд нь, байгууллагыг зөв удирдаж чадаж байгаа нөхцөлд ганц хүний тэнэглэл системийг гацаадаггүй юм!!! 1990-ээд оны сүүл, 2000 оны эхэн үед 4-р ЦС-ын дарга Баярбаатар байх үед ийм осол гарч байгаагүй!!! Одоо ямар дурак нь дарга болсон юм болоо????

Avatar

Зочин 2018-09-15 122.201.21.227

Мэдлэггүй, шахаачин Нямдоржийн багшийн хүү Анхбаярыг зайлуулах хэрэгтэй.

Avatar

Зочин 2018-09-15 122.201.21.227

Мэдлэггүй, шахаачин Нямдоржийн багшийн хүү Анхбаярыг зайлуулах хэрэгтэй.

Avatar

Зочин 2018-09-15 202.126.89.113

НЭГ ХҮН МЭДЛЭГГҮЙГЭЭС ( Ц ДАВААСҮРЭН ГЭГЧ ) ДОГОЛ ҮҮСГЭЛЭЭ !!! ТҮҮНИЙГ СИСТЕМЭЭС БУШУУХАН ЗАЙЛУУЛ !!!

Avatar

Зочин 2018-09-15 64.119.17.118

Ene hot7ene hot neg bis ee uchir n8 han uul duureg bohir baasandaa jiveed 20 garui honoj b.a !!! Getel hariu ni achaalalaa bid diilehgui b.a geed oron suutsnuudiin hongiliig baasand jivuulseer b.a neg ugeer helhed ! Tseverleh baiguulamjiin uner ailiin gert orj irse baigaa deer ni dulaanaa ugch chadahgui bolloo !!!????

Avatar

Лхагвасүрэн 2018-09-15 203.91.112.174

Нийт систем даяархи хариуцлагагүй байдал нь хүн бүрийн хайнга байдлыг үүсгээд, түүний гор нь одоо гарч байгаа бус уу?

Avatar

Amar 2018-09-15 202.179.25.210

Хөлдөж үхээгүй дээрээ худалч Даваасүрэнгээс хурдан салцгаая монголчууд аа.Сэргээгддэг эрчим хүч ийм аюул дагуулдаг гэж далан худалч Даваасүрэн бурлаа.Энэ эргүү Германчууд өөрсдийгөө хорлох гэж нүүрс,атомын цахилгаан станцаас салж сэргээгдэх эрчим хүчинд шилжиж байгаа гэж боддог болж таарч байна л даа.

Avatar

Зочин 2018-09-15 202.179.25.210

Хөлдөж үхээгүй дээрээ худалч Даваасүрэнгээс хурдан салцгаая монголчууд аа.Сэргээгддэг эрчим хүч ийм аюул дагуулдаг гэж манай далан худалч Даваасүрэн бурлаа.Энэ эргүү бол Германчууд өөрсдийгөө хорлох гэж нүүрс,атомын цахилгаан станцаас салж сэргээгдэх эрчим хүчинд шилжиж байгаа гэж боддог юм байна л даа.

Avatar

Зочин 2018-09-15 202.179.25.210

Хөлдөж үхээгүй дээрээ худалч Даваасүрэнгээс хурдан салцгаая монголчууд аа.Сэргээгддэг эрчим хүч ийм аюул дагуулдаг гэж манай далан худалч Даваасүрэн бурлаа.Энэ эргүү Германчууд өөрсдийгөө хорлох гэж нүүрс,атомын цахилгаан станцаас салж сэргээгдэх эрчим хүчинд шилжиж байгаа гэж боддог юм байна л даа.

Avatar

Amar 2018-09-15 202.179.25.210

Хөлдөж үхээгүй дээрээ худалч Даваасүрэнгээс хурдан салцгаая монголчууд аа.Сэргээгддэг эрчим хүч ийм аюул дагуулдаг гэж манай далан худалч Даваасүрэн бурлаа.Энэ эргүүнхээр бол Германчууд өөрсдийгөө хорлох гэж нүүрс,атомын цахилгаан станцаас салж сэргээгдэх эрчим хүчинд шилжиж байгаа юм байна л даа.

Avatar

Жак 2018-09-15 202.126.88.48

БАГА НУУРЫН СТАНЦЫГ ТЭР ХУЖААНУУДААР ХУРДАН БАРИУЛААД МӨНГИЙ НЬ ӨГӨӨД ЯВУУЛ

Avatar

Зочин 2018-09-15 202.126.88.48

Манай станцууд их хөгширсөн. Нэг л өдөр нам зогсоно шүү. Багануурын станцыг яархлтай барь. Хятад нь бна уу хамаагүй.

Avatar

Иргэн 2018-09-15 202.126.89.99

Саад нь мэдэхгуй, ажилтнууд нь бас мэдэхгуй бугд огцорволтаарчдээ?!

Avatar

Зочин 2018-09-15 202.126.89.84

УБ г хэн ийм болгосон билээ? Гэтэл эргээл МАН – аа сонгож л байдаг эргүү малууд хохь тэр. Тэгээд харанхуй түгжээтэй үмхий газраа уяачтайгаа хэдэн удаа цас орох нь уу гээд тоолоод сууж баыцгаа

Avatar

Болд 2018-09-15 202.126.89.48

Хяналт шинжилгнн үнэлгээний газрын дарга гэж яиар иэдлэггүй мал зайлужлаач.. Хэг гэдэг юм бэ

Avatar

Гологдол 2018-09-15 64.119.21.243

Даваасүрэн юу гэж гонгиноод байнаа. ХАРИУЦЛАГА ЯРИАЧ ЭЭ,

Avatar

Төмөр зам хараагүйн тэнэг шүү 2018-09-15 202.9.42.117

Ц. Даваасүрэн чадахгүйгээ хэлээд ажлаа өг. Бүтэн нэг жилийн турш мэргэжлийн хүмүүсээр багаа бүрдүүлж чадаагүй бол уучлалт гуйгаад зайгаа тавьж өг

Avatar

Зочин 2018-09-15 122.201.31.145

Ene yu bicheed bnaa. mergejliin bus hymyys zailaachai.

Avatar

kub 2018-09-15 82.198.179.86

usan tsakhilgaangui bolood uchirsan asuudal yum uu khariutslaga yum uu

Avatar

hotgoidiin huud buruugui 2018-09-15 211.206.55.63

ene gemteld said yamar hamaa bna. Harin ch erchim huchnii salbar nuurlesen tsus oirtolt, tanil tal harsan tomilgoo l iim baidald hurgelee.
Davaasuren said mash zuv bodlogo barij bga. Hyatadad bid erchim huchnii heregleegee ter chigeer taviad tuuh bsniig zogsooson

Avatar

Hotiin irgen 2018-09-15 202.126.89.216

Tv 9 eerr hudlaa ooriigoo hamgaalj 10huvia yarij baihiin orond aj ahuin negjeeree yavahgui yaasiin be

Avatar

Хотын иргэн 2018-09-15 66.181.161.5

Даваасүрэн чи зайлж үз.

Avatar

Зочин 2018-09-15 103.26.194.127

Гамшигийн дараах шиг л байлаа

Avatar

KKKKKKKKKKKKK 2018-09-15 182.160.33.122

Orsoos 190 ter bum avchilaa sh dee darga naraa, tegee orsuud 60-70% togoo manaihaas avahgui bol gereee hiij ene munguu uhgui gejaihgui yuu daa, tegee dariu 2 stantsaa untraaj baigaad selgen zalgaag oros ruu shiljuul gee tulgachihgui yuu, tehgui bol geree hiihgui geel. tegeel shuud untraagaad undsen togoo oros ruu shiljuulchilee. ingee bid neg heseg orsiin haraat boljaigaan

Avatar

bxb 2018-09-15 96.69.189.11

pkyund naidxb

Avatar

Зочин 2018-09-15 96.69.189.11

bz

Avatar

bxb 2018-09-15 96.69.189.11

pkxylgaichdiin niigem

Avatar

зочин 2018-09-15 182.160.33.217

ИЧГҮҮР СОНЖУУРГҮЙ ХҮМҮҮС ХҮН ХУУРААД СУРЧИХСАН
БҮХ БУРУУГ ТОНОГЛОЛ, ЭСВЭЛ ЭНГИЙН ЖИРИЙН АЖИЛЛАГСАД ҮҮРДЭГ
МЭДЭЭЖ ОРОН ДАЯАР НОЦТОЙ ЮМ БОЛСОН ДАРХАН ЭРДЭНЭТ ЛАВ ТОГ ТАСАРСАН
БҮГДИЙГ САЙТАР НУУЖ ЧАДДАГ ЗАРИМ УДИРДЛАГУУД НЬ НЭР ХҮНДЭЭ ХАЙРЛААД
ТЕХНИКИЙН УДИРДЛАГУУД ЭНЭ ИЙМ ТОМ АВААРЬ СААТЛЫН ДАРАА АЖЛАА ҮРГЭЛЖЛҮҮЛЭН ХИЙХ ҮҮ
ЗҮГЭЭР НЭГ АЖИЛЧИН ХОХИРООД ӨНГӨРӨХ ҮҮ
АРАЙ ДЭНДҮҮ

Avatar

Зочин 2018-09-15 202.21.106.103

Pop noyonton ajil hiij medeh uu?

Avatar

попор Ц.Даваасүрэн чадахгүй эээ 2018-09-15 66.181.184.61

попор Ц.Даваасүрэн чадахгүй эээ

Avatar

Зочин 2018-09-15 150.129.143.168

Neg hunii asuudal gej baigaa said neg l baidag tul Davaasuren ajilaa uguh boljdee

Avatar

Зочин 2018-09-15 202.21.117.34

ЦДҮС ажлын хариуцлагаа сайжруулмаар бна!

Avatar

Зочин 2018-09-15 139.5.219.80

ЭНЭ ДАВААСҮРЭН САЙД УРДАХ САЙДУУДААСАА ЯЛГАРАХ ЮМ ДААН Ч АЛГА. ХАРИН ТЭНЭГ ТЭНЭГ ЮМ ЯРИХ НЬ МЭРГЭЖЛИЙН БУС ӨМНӨХ САЙДУУДААСАА ДАВАХ ЮМ ЮУ Ч АЛГА ДАА, ХАРИН Ч ИНЭЭДТЭЙ БАЙДЛЫГ БИЙ БОЛГОЖ ӨӨРИЙГӨӨ ЭВГҮЙ БАЙДАЛД УДАА ДАРАА ОРУУЛЖ БАЙНА.

Avatar

Зочин 2018-09-15 122.201.22.199

Ali ert uyee unguruusun huuchin stants argagyi shd. Yamar yumnii neg hunii medleggyi baidagiin. Tom asuudal garsan bolood hot ter ayaaraa tsahilgaangyi odoo boltol haluun usgyi l baina shde. Yu ve 21r zuund Mongol. Yhsen baasniih n aziin super suljee.

Avatar

зочин 2018-09-15 66.181.160.29

Нямдоржын шахаагаар орсон нэг увсын малл л байгаа биз .

Avatar

Зочин 2018-09-15 202.21.106.130

Harin tiim ubsiinhan baigaa

Avatar

Зочин 2018-09-15 202.21.117.34

техник, технологийн хоцрогдолоос болоогүй ээ, хүний анхаарал болгоомжгүй байдлаас уг аваари болсон шүү.муу муухай бүхнийг техник рүү чихдэгээ бас болимоор байна манайхаан.

Avatar

зэрэглээ 2018-09-15 122.201.24.114

улс орон сүйрч байхад ерөнхийлөгч нь гүйлтийн нээлтэд оролцоод авилгачид нь худлаа их мэдэгчийн дүр эсгээд л…

Avatar

зэрэглээ 2018-09-15 122.201.24.114

улс орон сүйрч байхад ерөнхийлөгч нь гүйлтийн нээлтэд оролцоод авилгачид нь худлаа их мэдэгчийн дүр эсгээд л…

Avatar

Janhuu, uhna 2 ogtsor! 2018-09-15 103.26.194.95

Odoog hurtel orosoos tog avch bgaag medehgui aziin erchim huchnii super suljee gej tenegleh orkuudiin buus janhuu, janhuugiin shivertei oimsond mansuursan uhna hurelsuhiin zasgiin gazriig nen darui ogtsuulaya! Buhel buten uls baij buten udur toggui bailaa! Uvul bsan bol hulduj uheheer bailaa!!!

Avatar

Зочин 2018-09-15 23.227.183.196

Том осол, дампуурал яаж болдог тухай: 1. Эхлээд удирдлагад нь туршлагагүй попчин ирнэ. 2. Дан б**с долоогчид, чадваргүйчүүдээр хүрээлүүлнэ. 3. Байгууллагын гол ачааг үүрдэг дуугай, чадварлаг хэдийг хавчин гадуурхсаар хөөж явуулна. 4. Ур чадвар, хариуцлага, төлөвлөлтөд гажуудал гарч ужигрсаар гэнэт тэсэрч том хохирол дагуулсан осол болно. 90ээд оны МИАТын дараалсан онгоцны осол, МИ8тай аврагчдын осол гм

Avatar

Зочин 2018-09-15 150.129.141.226

Нэг хүний мэдлэггүй, харицлагагүй асуудал биш шүү. Сэлгэн залгалтыг маш олон шатлалтай хянаж баталгаажуулдаг, сэлгэн залгалтын үйлдэл бүрийг хийхэд давхар хянаж гүйцэтгэдэг юм. Сэлгэн залгалтын бланкийг станцын холбогдох техникийн удирдлагуудаас гадна Диспетчерийн үндэсний төвийн диспетчер дээр хянагддаг. Энэ давхар хяналтууд юу хийж байсан юм бэ?

Avatar

Зочин 2018-09-15 202.126.89.48

Яамны газрын дарга нар худлаа яриад байсан. Аваари л болсон байна ш ьэй. Даваасүрэн сайд чинь харин үнийг хэлж байна

Avatar

Zochin 2018-09-15 64.119.24.254

Barag buh salbar dampuurchee. Bugdeeree hariutslaga uhamsraa geetsen. Yaanadaa Mongol eh oron mini.

Avatar

Иргэн 2018-09-15 202.9.42.239

Энэ салбарын сайд, хотын дарга нэртэй хүмүүс ажлаа өг … Ядаж ард иргэдээсээ уучлалт гуйж сур !!!

Avatar

Зочин 2018-09-15 43.242.243.229

Тэр хүн нь өөрөө гдгээ мэдэнгүүт мурих нь

Avatar

зочин 2018-09-15 66.181.160.29

Энэ нэг л худлаа л ярьцгаагаад байна да ….. ТЭЦ-4 , гэрэл унтрааж байгаа юм шиг тиймч амархан 0 зогсчихгүй дээ …..

Avatar

Зочин 2018-09-15 202.126.89.250

4ДЦС 1987 оноос хүчин чадалдаа хүрч ажиллаж эхэлсэн юм байна. Манай улсын хамгийн залуу ДЦС-уудын нэг. Дахиад 30-40 жил ажиллана. Насжилт өндөр гэвэл ДЦС2 болон ДЦС3-ыг л хэлэх байх. Насжилт өндөр байснаас болж эвдэрлээ гэж дүгнэж байгаа бол ажлаа өгөөд дэлгүүрт худалдагч хий!!!

Avatar

Зочин 2018-09-15 66.181.181.243

Даваасүрэн шударга хүн битгий атаарахцгаааа. 10000 хүн дотор ажлаа буруу хийсэн нэг хүнээс болж сайд нь огцордог юм байж болохгүй. Энэ хүнээс өөр шударга хүн монголд өнөөдөртөө байхгүй.

Avatar

Мөнхөө 2018-09-15 66.181.181.243

Сайдыг шууд буруутгаж болохгүй. Юу ч мэдэхгүй байж нэг хүний дутагдлаас болж сайд огцороод байдаггүй юм мэдэв үү.
Хүүхэд чинь муу дүн авбал чи ааваасаа огцорох юм уу?

Avatar

Зочин 2018-09-15 202.126.89.13

Ямар ч муу хүүхэд гэнэтхэн муу авахгүй. Насанд хүрээгүй хүүхдийг эцэг эх нь шууд хариуцдаг, аль ч нийгэмд

Avatar

Зочин 2018-09-15 103.212.116.229

Нэг хуний буруу нь л бол еерее гэдгийг сайн ойлгох хэрэгтэй. Энэ хун маш дураараа, бусдыг байнга доош хийнэ. Юм бугдээс еертее ашиг хардаг. Ямар ч том теслийг явуулахгуй байж байгаад дуусгана туунд нэг л эзэн байгаа тэр нь еерийнх нь шунал

Avatar

Зочин 2018-09-15 202.9.42.229

Davaasuren yu meddegginn. Chinii medlegguigeea bolj hot ter chigeeree toggui bolloo.

Avatar

инженэр 2018-09-15 203.91.115.39

АН намын үед ажил авсан нэг муу хулгайч ажил мэдэхгүй аваар хийлээ. уучлаарай. сайханбилгийн хүн гэсэн.

Avatar

Зочин 2018-09-15 202.126.89.113

ДАВААСҮРЭЭН ЗАЙЛААЧЭЭ !!! ХООСОН ШОУДАХАА БОЛИОЧ !!!

Avatar

Зочин, мэргэжлийн 2018-09-15 150.129.141.226

Нэг хүний мэдлэггүй, харицлагагүй асуудал биш шүү. Сэлгэн залгалтыг маш шатлалтай хянаж баталгаажуулдаг, сэлгэн залгалтын үйлдэл бүрийг хийхэд давхар хянаж гүйцэтгэдэг юм. Сэлгэн залгалтын бланкийг станцын холбогдох техникийн удирдлагуудаас гадна Дисперийн үндэсний төвийн диспетчер дээр хянагддаг. Энэ давхар хяналтууд юу хийж байсан юм бэ?

Avatar

Зочин мэргэжлийн 2018-09-15 150.129.141.226

Маш олон шатлалтай

Avatar

nn 2018-09-15 64.119.23.163

Огцор огцор огцор муу байна онигоо байна

Avatar

Зочин 2018-09-15 64.119.23.163

арай ч дээ бүхэл бүтэн тусгаар улс байж нийслэл нь бүтэн өдөр тоггүй байлаа. энэ хугацаанд чинь ЗГ ордонг чинь х***а нар эзлэхээр хугацаа боллоо. ЗГ ордон дээр хятадын далбаа мандуулж байгаа юм байх гэж бодлоо. Баттулга гэж шоучин пяздаа гүлдийчээд шааагааад байлгүй Эгийн голын УЦС ын төслийг шийдэж чадахгүй бол хурдахан шиг дал орж үз. Тэр хийн хоолой худлаа ш дээ. оросдуу уцс оронд зуун тэрбумын рублын өрөнд оруулаад чимээгүй болгох гэж байна. май шүү.

Avatar

Зочин 2018-09-15 66.181.190.182

Said ogtsordog jishig togtoo

Avatar

Зочин 2018-09-15 66.181.190.182

Said ogtsordog jishig togtoo

Avatar

Иргэн 2018-09-15 202.21.106.138

Даваасүрэн Эрчим хүчний талаар юу ч мэдэхгүй тэгээд бас мэдрэл муутай хүн. Чадахгүй байж дүр эсгэх нь энэ хүний хэрэг ч бусдад бүү гай бол!!!! Хүйтэн өвөл байсан бол яах байсан юм бэ???

Avatar

монгол 2018-09-15 77.136.82.200

өөрөө болон ажилд авсан нөхдүүдээ аваад боловсролын сайдтайгаа явж үз .. арай лэндэж байна шүү

Avatar

монгол 2018-09-15 77.136.82.200

арай дэндэж байна…. ажилаа өг аа тийн ажилд оруулсан дцракнуудаа цуг аваад гар… мэргэжилийн хүмүүсээр бүү тоглож байна… аан тийн тэр боловсролын яамны сайд бас ажилаа өг…

Avatar

Unshigch 2018-09-15 202.126.89.70

Davaasuren mine zugeer l ajilaa ug. Mergejiliin hummus ene salbariig udirdsan ni deer shuu. Odoo togloom duuslaa

Avatar

Зочин 2018-09-15 103.57.92.82

Намын цүнх баригчдын балаг дуусдаггүй ээ,халсан мэргэжилтнүүдээ буцаагаад ажилд нь ав

Avatar

Зочин 2018-09-15 103.57.95.197

Ovol bol aluulah ni bna sh dee

Avatar

иргэн 2018-09-15 66.181.178.161

Боловсролын сайд Цогзолмаа, Эрчим хүчний сайд Даваасүрэн салбараа мэдэхгүй байж яаж удирддаг юм бол оо, Ичих булчирхай бна уу

Avatar

Зочин 2018-09-15 103.229.120.29

ОДООХОН ОГЦОР.МАЛАА

Avatar

Зочин 2018-09-15 59.153.113.31

Салбар бүрд мэдлэг чадваргүй ОРКУУД…

Avatar

Зочин 2018-09-15 202.21.106.107

sssssss

Avatar

Зочин 2018-09-15 202.21.106.107

ogtsoryo oo said aa!

Avatar

Зочин 2018-09-15 202.21.106.107

Said ogtsorch hariutslaga huleedeg system bii bolgoyo.

Avatar

Зочин 2018-09-15 202.126.89.113

САЙД ГЭДЭГ ХҮН АРЬСАА САЙН ХАМГААЛЖ БАЙНАА !!! БҮХЭЛ БҮТЭН НИЙСЛЭЛЭЭ ТОКГҮЙ БОЛГОЧИХООД БҮТЭН УЛСААРАА ТОКГҮЙ БОЛГООГҮЙ ГЭНЭ ШҮҮ !!! ЗАЙЛУУЛВАЛ ТААРНА !!!

Avatar

Zochin 2018-09-15 59.153.115.69

Тэр нэг хун нь сайд еерее юм биш уу

Avatar

Amar 2018-09-15 202.179.26.120

Өвөл ингэвэл яах вэ.Дандаа шалтаг тооцож байдаг арчаагүй Даваасүрэн эртхэн огцорсон нь хэн хэндээ дээр.

Avatar

Batuul 2018-09-15 64.119.19.113

SaIDA TERBUM TERBUMAR IDDEG DARGA NARA OGTSRUL

Avatar

Тэгнээ 2018-09-15 66.181.189.79

ТЭЦ 4 чинь Нямкаагийн багшийн хүүхэд даргалдаг Нямкаагийн хувийн эзэмшилын объект биз дээ. нийлүүлэх барааг нь Нимка ах шахдаг

Avatar

Зочин 2018-09-15 176.227.97.104

Ter baihdaa yadaj ajlaa sain hiij baisan odoo yavuulchihaad ajlaa ch hiideggui idej ch hanadaggui yumaa tavij avaad amar saihan daa jargaj baina. Untaj baigaa humuus tsahilgaan gerleer yadag yum haranhui ni deer shte.

Avatar

Zochin 2018-09-15 176.227.97.104

Ter baihdaa ajlaa yadaj hiideg ovold holdoj uheegui. Harin odoo terneesee doriig ni tavichaad tolgoigoo maajij suuhdaa bayartai baigaa biz. Er ni ch tegeed untaj baigaa humuus dulaan tsahilgaanaar yadag yum tsaashaa.., hussenee l olj avch baina dag.

Avatar

Tets 2018-09-15 64.119.19.113

SAIDA TERBUM TERBUMAR N IDDEG TENDERCHIN DARGA NARA OGTSRUL

Avatar

Яадын байгам??? Үхэр даваасүрэн юугаа мэдэхэв дээ 2018-09-15 58.108.90.128

Caйд нь боловсролгүй, салбарын ажилчид нь мэдлэггүй?! Хэдүүлээ тэгэсгээд нэг болгоно доо

Avatar

Зочин 2018-09-15 64.119.19.113

SAIDA TERBIM TERBUMAR IDDEG TENDERCHIN DARGA NARIG OGTSRUL

Avatar

Зочин 2018-09-15 66.181.161.13

Usan tsahilgaan stants bur iluu hor urshigtai.

Avatar

Зочин 2018-09-15 202.131.243.186

ш**

Avatar

Зочин 2018-09-15 23.227.183.196

Монголын сайд, улстөрчид гэж хэзээ ч хариуцлага хүлээдэггүй нэг тийм ОРКууд байх юм

Avatar

Зочин 2018-09-15 202.9.42.71

Огцор ч үз дээ

Avatar

Иргэн 2018-09-15 202.126.89.99

Даваасурэн хэзээ мэрэгжлийн цахилгаанчин болчоо вэ?! Оороо тун зов ярьсан байна?! Нэг ажлаа мэдэхгуй сайдаас боллоо гэж?!… бодвол оорийгоо хэлээ биз?! Оглооноос хойш тоггуй холдож ухэхнээ?!

Avatar

Зочин 2018-09-15 66.181.161.39

Сайтар судлан тогтоох хэрэгтэй. Сүүлийн үед хорлон сүйтгэх, кибер даралтаас өгсүүлээд их болоод байх шиг. Дотроосоо юм уу гаднаас юм уу, хувь хүний хариуцлагагүй мэдэхгүйгээс болсон юм уу гэдгийг сайн шинжилж тогтоосон нь дээр болов уу.

Avatar

Зочин 2018-09-15 202.179.25.70

нэг сайдын мэдлэггvй байдал ийм байдалд хvргэлээ

Avatar

тревога 2018-09-15 202.126.89.201

Аль зуунд аиьдраад бна даа сдааа

Avatar

Зочин 2018-09-15 203.91.115.41

Нэг хүний мэдлэггүй байдал нийт системд доголдол үүсгэдэг.

Avatar

Зочин 2018-09-15 150.129.142.80

Haha baasanbaatarchuudaaa need utaandaa duustsgaaa

Avatar

Зочин 2018-09-15 103.229.122.4

Мэргэжлийн сайд байгаа нь унэхээр сайшаалтай. Боловсон хучиндээ анхаарах хэрэгтэйдээ!

Avatar

Рэнцэн 2018-09-15 64.119.25.11

20 цагт манайх л гэрэлгуй хэвээр бнаа баянзурх 14 р хорошо 51 р байр. Ус с байхгуй болсныг яагаад нуугаад байгаа Юм бэ

Avatar

Зочин 2018-09-15 103.229.122.4

Сайд нь мэргэжлийн хун байгаа нь сайшаалтай. Дэд сайд бол унэхээр " а" ч угуй нехер байгаа. Боловсон хучнийг чанд сонгож авахгуй бол аюул болно шуу.

Avatar

Зочин 2018-09-15 150.129.142.80

Оркуудааааа нохойн амьдралдаа тавтай морил

Avatar

Зочин 2018-09-15 150.129.142.80

Уб гэх хотод бүгдийг төвлөрүүлж байгаа нь урд зүгийн бодлого шүү. Азидаа л газар хөдлөлтийн маш идэвхтэй бүсэд оршдог. Бүхэл тоонд хүрэхгүй ч хоногтоо 1200 удаа чичирхийлж байдаг. Үүнийг судалгааны алба байнга бичиж байдагт ч энэ тухай ерөөсөө дэлгэж үзээгүй.

Avatar

Зочин 2018-09-15 150.129.142.80

УБ дэлбэрэхэд бэлэн хот. Хотын оршин суугчид ихэнх амьдралын хугацаагаа машины түгжрэлд өнгөрүүлдэг. Баас шээс утаа шороо өмхий үнэр, төрийн болон хувь хулгайччууд ихээр үүрлэчихсэн. Хүмүүс нь ухамсаргүй, зөвхөн өөрийгөө, өөрийнхөө шээснүүдээ л бодно. Амин хувиа хичээсэн нохойн амьдралаар дуусаж яваа э****з хурлийзийн өлгий бөлгөө

Avatar

Зочин 2018-09-15 103.229.122.114

Orkuudiin buus janhuu, janhuugiin shivertei oimsond mansuursan uhna 2-g ogtsruulahgui bol tets 4 delberch ch magadgui bna!

Avatar

Зочин 2018-09-15 64.119.26.88

Зохион байгуулалттайгаар хүн буруутгадаг мэргэшсэн нөхдүүд бүр олшроод байна да. ЭД нар мөнгө олдог учраас ингээд байдаг юм болов уу,,, эсвэл үнэхээр сэтгэцийн өөрчлөлтөнд ингэж их орсон уу. Сэтгэцийн эрүүл мэнд гэдэг их чухал болж байна да… Сэтгэц эрүүл биш болбол яана гэж бодож байна хүмүүс ээ… Монголын энэ бүх КОММЕНТУУДЫГ ХАРААД… ЮУ БОДОЖ БАЙНА ВЭ… СЭТГЭЦИЙН ЭМЧ НАР, СЭТГЭЛ СУДЛААЧ НАРАА

Avatar

Зочин 2018-09-15 66.181.161.111

Chingis bondoos tets–4 t shinelchlel hiih bsiin muu AH-iihanbaahan zam bariad duussan da. Odoo hyatatuud baganuuriin stntsiig barih geed buun yum bolno do.

Avatar

Дорж 2018-09-15 202.126.89.39

Даваасүрэн юугаа мэдэх вээдээ морь уралдуулж, 10%_аа аьахаас өөр. Намаар албан тушаал хуваадаг ийм л юм болно.

Avatar

Amar 2018-09-15 202.179.24.195

Хийх хүнд арга нь хийхгүй хүнд шалтаг олддог гэдэг.Дандаа шалтаг ярьж суудаг Даваасүрэн өвөл болохоос өмнө ажлаа өг өө.Өвөл ингэвэл яах болж байна.Мудак аа.

Avatar

Amar 2018-09-15 202.179.24.195

Хөөе.Даваасүрээн хотынхон хөлдөж үхэх нь ээ. Хийх хүнд арга нь олддог.Хийхгүй хүнд шалтаг нь олддог гэдэг.Дандаа шалтаг ярьж байдаг Даваасүрэн ажлаа өгөөч ээ.Одоо болно биз дээ.Өвөл ингэвэл яах болж байна.

Avatar

Зочин 2018-09-15 122.201.23.83

19-градуст хөлдөж үхэх гэж юу байдаг юм бэ. Гараад гүй, эсвэл гэрээ цэвэрлэ, юм хий, битгий гоншгиноод зүгээр хэвтээд бай

Avatar

Зочин 2018-09-15 202.21.127.164

Пиздаакуудаа халаалтаа өгөөчээ, наад гэрээ мэрээгээ уншаач

Avatar

zochin 2018-09-15 122.201.23.83

Цахилгаан станцын ажиллагаа хэвийн болсны дараа өгнө бүдүүлэг тэнэг минь

Avatar

На 2018-09-15 202.126.89.4

Та нар эд нарыг сонгоо биз дээ? Сонгоогүй байхад Төрийн ордонд очоод суучихсан уу?

Avatar

Mongoliig yalsan janhuug ogtsruulya! 2018-09-15 202.126.89.50

Orkuudiin buus janhuu tets 4-g delbelh uureg ugsun genee. Shab-g mongolchuud eserguutssen tul iim ajil hiij bna!

Avatar

Зочин 2018-09-15 66.181.182.63

Tegeed hurelsuh ni gachuurtad demjigchidee tsugluulaad huraldaj showdaad bdag

Avatar

Зочин 2018-09-15 64.119.25.153

Монгол ялна

Avatar

Зочин 2018-09-15 64.119.25.153

Байгалийн хүчин зүйл гэнэтийн эвдрэл гэмтэл хүнээс шалтгаалаагүй зүйл л болсон байхад юунд бухимдаж заавал буруутан хайх хэрэг бна уу Монгол ялна гэж хэлээд болоо шүү дээ

Avatar

Тэгнээ 2018-09-15 66.181.189.79

Нямдорж Анхаа 2 шахаа но- той баахан юм шахаад нөгөө нь тараа таниулж бн уу.ккккк

Avatar

Иргэн 2018-09-15 103.229.122.200

Энэ улс юунд хүрч байж зөв голдиролдоо орох юм болоо. Ард иргэд төр, улс төрчдөө хараагаад байдаг. Яг үнэндээ нийтээрээ мунхаг, ёс зүйгүй, залхуу, шуналтай, бүдүүлэг байхаар яаж өөдлөх юм бэ

Avatar

Иргэн 2018-09-15 103.229.122.200

Энэ улс юунд хүрч байж зөв голдиролдоо орох юм болоо. Ард иргэд төр, улс төрчдөө хараагаад байдаг. Яг үнэндээ нийтээрээ мунхаг, ёс зүйгүй, залхуу, шуналтай, бүдүүлэг байхаар яаж өөдлөх юм бэ

Avatar

Zochin 2018-09-15 202.126.89.160

Duurguudee hurdan zalgaach. Yun Turpin ordni ereen toiron

Avatar

Зочин 2018-09-15 202.126.89.211

ӨРӨВДӨЛТЭЙ УЛС ЮМ ДАА !!!

Avatar

хуульч 2018-09-15 202.9.42.188

ХЭРЭГЖҮҮЛСЭН АРГА ХЭМЖЭЭ,ЦААШИД ЙИМ АСУУДЛЫГГАРГАХГҮЙ БАЙХЫН ТӨЛӨӨ ЯАЖ БАЙГААГАА БОДЛОГО ГЭЖ ТУНХАГЛАХ ДУРТАЙ ЯАМ,ЭНЭ САЛБАР ХАРИУЦДАГ САЙД МААНЬ МОНГОЛЧУУДАДАА ИЛЭН ДАЛАНГҮЙ МЭДЭЭЛВЭЛ БИД ОЙЛГОНО ???

Avatar

Зочин 2018-09-15 49.0.218.232

Эрчим хүчний талаар ямар ч мэдлэггүй амьтад их хуцах юмаа.амаа татвал таарна

Avatar

ZOCHIN 2018-09-15 202.126.89.90

Ene uls orond bolj butej bgaa yum neg ch alga

Avatar

baatar 2018-09-15 202.126.89.28

osoliin nuuts shugam baidagui yum uu? medrel yumnuudiig dargaar tavihaar engej bgn

Avatar

Эрсдэл 2018-09-15 66.181.161.93

Чанаргүй сэлбэг хэрэгслийг өндөр
үнээр шахаж байгаа учараас иймэрхүү осол гарч байна. Чанартай баталгаатай сэлбэг хэрэгсэл адаг бол эрсдэлгүй. Тэхдээ намын боол дарга нарт нь ашиггүй

Avatar

Зочин 2018-09-15 202.72.245.198

ХЭД ХЭДЭН ТЭЦ БАРИХ МӨНГӨӨР ЗАСВАРЛАСАН ТЭЦ4 ЭНЭ ӨВЛИЙГ ДАВАХ НЬ УУ ЭНЭ ИХ ХУЛ ГАЙ ЭНЭНЭЭС Ч ДОР АЮУЛ АЙМШИГТ ХҮРГЭНЭ ШҮҮ

Avatar

Д 2018-09-15 202.70.41.146

3- р станци онцгой нөхцөлд ажиллах горимын тооцоо алдаатай байснаас ачаалаллаа даалгүй бас тасрав. Нэг ёсны том сургамж боллоо.

Avatar

Зочин 2018-09-15 66.181.183.29

Цахилгаан ирлээ. Зассан уу? Эсвэл Оросоос авч байна уу

Avatar

stants 2018-09-15 64.119.24.8

Hotiin maani gol zurh ym baina

Avatar

т 2018-09-15 202.126.89.125

оросуудын сануулга. үхсэний чинь супер сүлжээ

Avatar

Tr 2018-09-15 202.126.89.127

Davaasureng ogtsruulah heregtei

Avatar

Хөгийн гар 2018-09-15 66.181.189.79

Үүнд Даваасүрэн ямар ч хамаагүй Нямдорж ТЭЦ 4 даргаар мэдлэгүй боловсролгүй хүн шахсаны гай

Avatar

. 2018-09-15 202.126.89.125

МАНгаруудад хийж чадах ажил түйч алга. Тог байхгүй, доллар 2500

Avatar

Зочин 2018-09-15 66.181.161.77

АН ы үед доллар 2500 байсан. МАНАН юу ч хийж чадахгүй байна

Avatar

Фаак Даваасүрэн 2018-09-15 202.126.89.18

Новшийн Даваасүрэнг огцруулаачээ

Avatar

Зочин 2018-09-15 66.181.164.176

Осол аваарь хэлж ирэхгүй ш дээ харин ч яаралтай арга хэмжээ авч үйл ажиллагааг хэвийн болголоо тооцоолох аргагүй үйлдвэрийн осол байсан тэгээд юм л бол төр засаг яам тамга дарга цэрэг гээд л манайхан больмоор юм

Avatar

Зочин 2018-09-15 202.126.89.235

Heviin bolson yumuu. Uuruu haana amidardag hun be.

Avatar

Зочин 2018-09-15 66.181.183.29

220

Avatar