Тэгвэл, Тусгаар тогтнолын ордныг төрд авъя | News.MN - Мэдээллийн эх сурвалж

Тэгвэл, Тусгаар тогтнолын ордныг төрд авъя

Тэгвэл, Тусгаар тогтнолын ордныг төрд авъя

Ерөнхийлөгч өнгөрсөн долоо хоногт  нэгэн  албан бичиг Ерөнхий сайдад  илгээсэн нь Бөхийн өргөөг төрд авах тухай.  Уг албан бичигт “Бөхчүүд болон бөхийн зүтгэлтнүүдийн хүрээнээс хальж, бөх сонирхогчдыг хүртэл талцуулах хэмжээнд хүрсэн энэхүү үйл явдлыг иргэд, олон нийт илт буруушааж, улсын төсвийн хөрөнгө, ард түмний хандив, тусламжаар байгуулагдсан Монгол бөхийн өргөөг төрийн мэдэлд авах ёстой гэдэг санал, шаардлагыг гаргах болсон нь зүй ёсны хэрэг бөгөөд анхаарч шийдвэрлэвэл зохих үндэслэл бүхий асуудал мөн” гээд Бөхийн өргөө барихад 800 сая төгрөг улсын төсвөөс гаргуулж өгч байсныг онцолжээ.

Хариуд нь  Л.Чинбат, Ү.Хүрэлбаатар нарын зүгээс  “Монгол Улсын Ерөнхийлөгч Монголын үндэсний бөхийн холбооны өмч болох Бөхийн өргөөг төрийн мэдэлд авах саналыг Засгийн газарт хүргүүлсэн нь Монгол Улсын Үндсэн хуулийн суурь зарчимд нийцэхгүй, өмчлөгчийн эрхэнд халдсан үйлдэл” гэж эсэргүүцэж байгаагаа илэрхийлэхийн сацуу  Б.Бат-Эрдэнэ нарыг ч чимхээд  авахаа мартсангүй.

Бөхчүүд хоёр харж суучихаад бөөрөнхий байшингаа булаацалдаад хэрэлдэж байгаа нь үнэн. Гэхдээ төсвөөс дэмжиж босгосон байшин болгоныг хурааж авъя гэвэл Тусгаар тогтнолын ордныг ч төрд авъя.

Учир нь  долоон сарын 1-ны үймээнд өртөж, шатсан гэх МАН-ын байранд улсын төсвөөс 11 тэрбумыг нөхөн олговор хэлбэрээр өгсөн. Жаахан ёжлох юм бол,  МАН-ынхан ч бөхчүүд шиг хоёр хуваагдаад төрийн эрх мэдэл булаацалдаад хэрэлдээд байгаа шүү дээ.

Бөхийн холбоо ч гэж холбоо. Монгол бөхийн шинэчлэлийн төлөө биш бөөрөнхий байшин булаацалдаад хэрэлдээд байгаагаа мэдэгдлээрээ бариад өгчихлөө гэхэд худлаа болохгүй байх. А.Сүхбат аваргын хэлснээр “Бөх бол Төр” гэвэл байшин ч бас төрийнх болоход болохгүй ч юмгүй. Гэхдээ, Бөхийн өргөөг төрд авна гэвэл Тусгаар тогтнолын ордноо давхар хураалгаж магадгүй юм шүү, Ерөнхий сайд аа.

Б.БАТ

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
4
ТэнэглэлТэнэглэл
3
ХахаХаха
1
ЗөвЗөв
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

20 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

зочин 2018-09-12 202.126.89.52

АН-ын мангасууд улсын бүтээёэн баялаг бүхнийг луйвардчихаад цадаагүй бна уу Та нар бэлэнчлэх сэтгэлгээг 30-аад жил монголчуудад суулгачихаад ханаагүй юү Монголчуудыг яаж өөр хооронд нь зодолдуулаад сэмхэн баялагийг нь хулгайлах аргаа эрсээр бна уу

Зочин 2018-09-12 202.170.68.38

ЮУУ СОЛИОРООД БАЙГАА АРДЧИЛСАН НАМЫНХААН ТҮЙ МАЙ ШҮҮҮ

zya 2018-09-12 103.87.255.66

тусгаар тогтнолын байрыг төрийн өмчид авч болно шүү дээ тэр маргалдаад байдаг улчын хэрүүлийг таслаад төрийн амчид авчих хэрэгтэй

Зочин 2018-09-12 203.91.115.53

AN ter luivardaj avsan APU, TDB, oyu tolgoi ereg companiudaa ug, tegsen khoinoo ene balai yumaa yari.

борхүү 2018-09-12 202.9.43.67

Шударгаар хувьчилж авсан шүү дээ.

Зочин 2018-09-12 202.72.245.220

ЭХЛЭЭД БӨХИЙН ӨРГӨАГ УЛСАД АВЬЯА ДАРАА НЬ ЭНЭ ЖИШГЭЭР МАНЫ ОРОМЖЫГ АВЦГААЯ

Зочин 2018-09-12 202.9.42.1

Бөхийн Өргөөг ард түмэн босгосон бол, Тусгаар Тогтнолын байрыг ард түмэн шатаасан юм. Ийм ялнаатай байхад яаж адилтгаж чадаж байна аа Оркууд аа !

Зочин 2018-09-12 103.57.93.180

АН хэмээх харгис бүлэглэлийн хаясан чулуу байна. Монголын тусгаар тогтносон улс болгосон МАН-тай барьцах эрх тэдэнд байхгүй. АН тэр Дуурийн театрийн дэргэдэх байр, МОНЦАМЭ-ийн байрыг булааж авсан, харин үүнийг өгөх хэрэгтэй. Мөн АН-ын шинэ байрыг улсаас авсан луйврын эх үүсвэрээр барьсан гэдэг тул мөн улсад авах нь зүй ёсных. Бас нэг зүйл бол МАН-ын хууль ёсны байрыг АН-ын танхайчууд шатаасныг ард түмэн бодитоор харсан шүү дээ

зочин 2018-09-12 66.181.166.196

Манай төр ямар авах юмнаас буцах биш аль алиныг л авья л даа, нэгийг нь аваад нөгөөг нь авахгүй бол бас бөөн хэрүүл тэмцэл болно

Зочин 2018-09-12 202.21.106.132

ТУСГААР ТОГТНОЛЫН ОРДОНЫГ ТӨРД АВАХ ХЭРЭГТЭЙ...

Төрд авахгүй, Тусгаар Т-ын ордонг 2018-09-12 43.228.131.17

Тусгаар тогтнолын ордныг хэдийгээр төрийн нөхөн олговрын оролцоотой барьсан боловч, минийх чинийх биш гэж хэрэлдэж маргасан зүйл байхгүй шүү. Тиймээс төрд авахгүй. гишүүд өөр асуудлаар маргалдаж хэрэлдэж байгаа.

АН бол биш юм аа 2018-09-12 66.181.180.50

Өмнө нь Соёлын яам байсан байшин одоо АН-ын өмч болоод байгаа. Үүнийг ч мөн хураая. МАН бол Монголыг Улаанбаатарыг байгуулсан гавьяатай нам харин АН бол юу ч бүтээн босгоогүй зөвхөн 70 жил босгосон бүхний дээжийг луйвардаж идсэн нам шүү

IRGEN 2018-09-12 119.40.100.66

SHONHOR TOWERIIG BAS TURD AVIY HAMGIIN ANH HUGJLIIN BERHSHEELTEI HUUHDUUDIIN SURGUULI GEJ BSAN HARIN TER NI HUDAL BOLJ S.ERDENIIN UMCHIT BARILGA BLSON. ODOO TEND NI ARDCHILSAN NAM UUR BUSAD BAIGUULLAGA BGAA. UUNIIG CH GESEN BAS ULSIINH BOLGOH HEREGTEI

Зочин 2018-09-12 182.160.0.227

Төрд авахаар л сайхан болчих рүүл болно. юм шиг тэнэгтэх юм. Төр авах юм бол Мөнхийн хэрүүлийн үдийг нээж өгнө. Ялсан нам өмчөө мэдэж захирлаа томилно. Одоо Эрдэнэтээ хар даа, өрөнд орчихсон хуулийн гацаанд орчихсон бөөн хэрүүл.

Зочин 2018-09-12 122.201.23.44

дэмжиж бна 1000 хувиар

Шуналын микропууд ил гарч байна. 2018-09-12 150.129.143.182

Бөхийн өргөөг төрд авах нь зөв.Тэгсэн тохиолдолд энэ шуналын микроппууд зайлаад өгнө. Баянмөнхийн хатгаасаар Хүрэлбаатар, Чинбат нар эсэргүүцэж байгаа юм.ТЭГЭЭД ШАНТААЖИЛДАГ АРГААРАА МАН-ын байртай холбож байгаа юм.Муусайн шуналын хүүдийнүүд ил гарч ирж байна.

mgl 2018-09-12 202.179.11.230

Tegiye, MANi--iin bairiig aviya, arai uguhgui gej novshrohgui bailgui dee.

. 2018-09-12 66.181.160.34

ТТО бол төрийн өмч шүү!!!

!!!!!! 2018-09-12 66.181.160.34

МАН (хуучнаар МАХН)-ын шинэ байшинг барихад улсын төсвөөс 11 тэрбум төгрөг өгсөн учраас тэр мөнгөө одоо МАН-аас нэхэж авах хэрэгтэй!!! Багш нарт өгөх мөнгө байхгүй гэж гүрийж суухын оронд тэр мөнгөөр цалин нэмээч!!! Улсын төсвийн мөнгийг аль нэг төрийн бус байгууллагад бүрмөсөн хандивлах эрх хэнд ч байхгүй шүү дээ!!! МАН ч тэр, марк цуглуулагчдын холбоо ч тэр яг л адилхан ТББ шүү дээ!!!

Монгол 2018-09-12 203.91.115.37

Зөв хоёуланг нь авах хэрэгтэй гэхдээ намын байр бол бузарлдаа