Ерөнхийлөгч Х.Баттулга эх орноосоо мордлоо | News.MN

Ерөнхийлөгч Х.Баттулга эх орноосоо мордлоо

Ерөнхийлөгч Х.Баттулга эх орноосоо мордлоо

Ерөнхийлөгч Х.Баттулга эх орноосоо мордлоо

Монгол Улсын Ерөнхийлөгч Х.Баттулга 2018 оны есдүгээр сарын 11-13-ны өдрүүдэд ОХУ-ын Владивосток хотноо болох Дорнын эдийн засгийн IV чуулга уулзалтад оролцохоор өнөөдөр эх орноосоо мордлоо.

Монгол Улсын Ерөнхийлөгч Х.Баттулгыг дагалдан Гадаад харилцааны сайд Д.Цогтбаатар, Монгол Улсын Шадар сайд Ө.Энхтүвшин, Хөдөө аж ахуйн сайд Б.Батзориг, Уул уурхай, хүнд үйлдвэрийн сайд Д.Сумъяабазар болон бусад албаны хүмүүс явж байна.

Монгол Улсын Ерөнхийлөгч Х.Баттулга Дорнын эдийн засгийн IV чуулга уулзалтын үеэр ОХУ-ын Ерөнхийлөгч В.В.Путин, БНХАУ-ын дарга Ши Жиньпин, Япон Улсын Ерөнхий сайд Шинзо Абэ, БНСУ-ын Ерөнхий сайд Ли Наг Ён болон бусад албаны хүмүүстэй уулзана.

Мөн Дорнын эдийн засгийн IV чуулганы үеэр Төрийн тэргүүн, Ерөнхий сайд нарын тэргүүлэх нэгдсэн хуралдаанд оролцохоор төлөвлөж байна.

Эх сурвалж: PRESIDENT.MN

"Болор дуран"-аар шалгав.

Холбоотой мэдээ

17 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2018-09-11 66.181.167.194

Цээжээ түхийлгэж тагтаа пооз авдаг Төмөр замаас 280 сая доллар хулгайлж, 17 чингэлэг спиртийг ус болгосон шидтэн, номурангаас 120 сая доллар луйвардсны төлөөсөнд өмнийн говийн ашигт малтмалын ордыг солонгосуудад санал болгож явсан кармааны хулгайч жанхуу ичих ч үгүй солонгосуудаасаа гуйлгаа гуйсаар! 2020 он хүртэл тэснэ гэж сэрүүн зүүдэлж байгаа бололтой. Атийсан тагжгар төвд хулгайч аа, чи 2020 онд шоронд байж байх болно. Чиний хулхи орос шоунд хууртах хүн улам цөөрсөөр байна!!!

Avatar

Зочин 2018-09-11 46.14.247.165

66.181.167.194 chi end tendgui dandaa ingej shuls, chatsgaa goojuulj yavah yum. Nugel chini nudeeree tsuvah gesen hun injeg huniig heleh helegguigeer doromjildgiig odoo 3-r angiin huuhed chi andahaa bolison. kkkkk

Avatar

Зочин 2018-09-11 66.181.167.194

46.14.247.165 гэгч жанхуугийн баас идэж угаадсыг нь долоогч амь тавьж байна. Эргүү орк оо, өөр чамд хэлэх зүйл алга уу? Оркуудын бөөсийг ард түмэн зайлуулах гэж тэмцэж байхад юун сэтгэцээ шалгуулах. Туурга тусгаар Монгол улсыг хужаад зарах гэж байгаа өмхий тангадыг огцруулж бүх хулгайлсныг нь хурааж авах гэж байна. Оркуудын бөөсийг ард түмэн зайлуулах гэж тэмцэж байгаа энэ үед харин ч ард түмэнд бодит үнэнийг нь хэлэх нь туйлын чухал тул би үгээ хэлэх болно, хэлсээр ч байх болно.

Avatar

Зочин 2018-09-11 66.181.167.194

202.126.89.126 жанхуугийн баасны ялаа чи битгий балайр. МАНАН-гийн баасуудаас үнэхээр ард түмэн залхаж байна. Бидний үнэн үгийг гаргах сонин, тв, сайт ч байхгүй, бүгдийг жанхуу, ман худалдаад авсан. Миний бүх комент фэйс, инстаграм, твиттер дээр байгаа. Чам шиг баас идэж жорлонд хоргоддоггүй.

Avatar

Зочин 2018-09-11 202.126.89.126

Сэтгэгдэл бичиж ёс зүйгүй ямарч төрийг хүний ноён нуруу байхгүй ,МАН ын хэсэг бүлэг гишүүдээс асуумаар байна Жишээлбэл ,хамгийн их хараалыг үг бичдэг,оймс жанхуу ,шивэр гэдэг үгийг бичдэг хүн болХаянхярваа гишүүн гэхээс ,цээрлэм ,хүн юм Яаж яваад төрд ордог юм , .Ямарч улс төрчийн буурь байхгүй хүн дээ , ард түмэн мэдэж аваг .Ёрөнхийлөгчийг байгга элдэв хоёроор хэлдэг хүн .Ажилаа хийгээд улс орон ард түмэний төлөө санаа тавихгүй мөртлөө фэйс дээр байнга сэтгэгдлээ бичиж ,хүн доромжлоно.

Avatar

Зочин 2018-09-11 202.126.89.126

Төрийн тэргүүндээ амжилт хүсьё .МАН ын хэсэг бүлэг улс төрчид ёс зүйгүй авирлаж ,олон нийтийн шүлжээгээр ,төрийн тэргүүнийг муулах юм .Ёрөнхийлөгч маань төлөв түвшин ард түмэндээ хүндлэгдсэн хүн .Хаянхярваа гишүүн та улс оон ард түмэний төлөө юм ярьж явж чадахгүй байж яасан их шивэртэй оймс, жанхуу гэж бичдэг юм бэ ? Таныг ийм үгээр чинь ард түмэн мэдэг гэж ,нэрийг чинь цохож бичлээ Улс төрч хүн ,цайны чавганц шиг ийм юм бичхээсээ санаа зовоххгүй байна уу .60 тэр бумтангууд,ард түмэн мэдэж байна

Avatar

Монгол 2018-09-11 66.181.167.194

жанхуугийн баасны ялаа чи битгий балайр. МАНАН-гийн баасуудаас үнэхээр ард түмэн залхаж байна. Бидний үнэн үгийг гаргах сонин, тв, сайт ч байхгүй, бүгдийг жанхуу, ман худалдаад авсан. Миний бүх комент фэйс, инстаграм, твиттер дээр байгаа. Чам шиг баас идэж жорлонд хоргоддоггүй.

Avatar

Зочин 2018-09-11 66.181.167.194

жанхуугийн баасны ялаа чи битгий балайр. МАНАН-гийн баасуудаас үнэхээр ард түмэн залхаж байна. Бидний үнэн үгийг гаргах сонин, тв, сайт ч байхгүй, бүгдийг жанхуу, ман худалдаад авсан. Миний бүх комент фэйс, инстаграм, твиттер дээр байгаа. Чам шиг баас идэж жорлонд хоргоддоггүй.

Avatar

Зочин 2018-09-11 58.108.90.128

Тэндээ цагаач болоод үлд

Avatar

Зочин 2018-09-11 202.126.89.126

С.б

Avatar

Зочин 2018-09-11 66.181.167.194

Хогийн атисан тайрдас аа. Битгий эргэж ирээрэй, хүргэн ахынхаа шивэртэй оймсонд нь мансуураад Оростоо үлдээрэй.

Avatar

Зочин 2018-09-11 202.70.33.242

хогийн хулгайч

Avatar

СОНГОГЧ 2018-09-11 59.153.114.170

Би Х:Баттулга гэдэг хувь хүнээсээ илүүтэй монгол улсын ерөнхийлөгч гэдэг эрхэм өндөр албан тушаал,монголын ард түмний дийлэнхи олонхийн саналаар сонгогдсон өндөр нэр хүндийг нь хүндлэж сайн яваад эх орон ард түмэндээ их олзтой ирэхийн ерөөл өргөн дэвшүүлэж байна,энэ хүн бол төрийн сэнтийд жаран тэр бумар биш,сонгогчдын олонхийн санлаар гарсан тул бид сонгогч олноо хүндлэх учиртай,хирээ мэдэж ёсоо дагаж дарвалзахыг зарим нэгнээс хүсье.УУЧЛААРАЙ

Avatar

Монгол 2018-09-11 66.181.167.194

Өөрийн гэсэн толгойгүй, эргүү орк мал аа!!! Аан гээд сонсож бай!!! Оркуудын бөөс шоронд орохгүй гэж улсаас хулгайлсан мөнгөөр, мөн хадам ах путины хакер ажиллагаагаар, дээрээс нь 30-хан хувийн саналаар ерөнхийлөгч болсон шүү дээ!!! Яагаад 30 хувь гэж та асуугаач? Яагаад вэ гэвэл 2 дахь удаагийн санал хураалтанд нөгөө л анх санал өгсөн 30 хувь нь жанхуугаа дэмжсэн, дээрээс нь хадам ах путины хакер ажиллагаа ч энд голлон нөлөөлсөн!!! Яг үнэндээ бол яс үндэс төвд гаралтай жанхууг 30 хувь, хятад мие

Avatar

Монгол 2018-09-11 66.181.167.194

Хогийн атисан тайрдас аа. Битгий эргэж ирээрэй, хүргэн ахынхаа шивэртэй оймсонд нь мансуураад Оростоо үлдээрэй.

Avatar

Баяраа 2018-09-11 139.5.216.90

Монголын хаанаа, аавыгаа доромжилдог их зоригтой эр байх нь. Зургаа нэрээ гаргаад зоригтойхон дуугарчихаж чадахгүй өт л байгаа даа чи ойлгомжтой

Avatar

Монгол 2018-09-11 66.181.167.194

139.5.216.90 аа, чи янз нь жанхуугийн баасны ялаа бололтой. Миний бүх комент фэйс, инстаграм, твиттер дээр байгаа. Чам шиг баас идэж жорлонд хоргоддоггүй.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж