Д.Сарангэрэл: Цаашид ардын хүүхдүүдийг дэмжинэ | News.MN

Д.Сарангэрэл: Цаашид ардын хүүхдүүдийг дэмжинэ

Хуучирсан мэдээ: 2018.08.30-нд нийтлэгдсэн

Д.Сарангэрэл: Цаашид ардын хүүхдүүдийг дэмжинэ

-Төрийн сайдад хоёр хүн санал болгох эрх байгаа гэж бодож байна-

Д.Сарангэрэл: Цаашид ардын хүүхдүүдийг дэмжинэ

Эрүүл мэндийн сайд Д.Сарангэрэлээс цаг үеийн асуудлаар зарим зүйлийг тодрууллаа. 

-АТГ-аас таныг өөрийн туслахаа ахлах мэргэжилтнээр, хүүгийнхээ жолоочийг газрын даргаар томилсон хэмээн шалгаж байгаа  гэсэн. Үнэхээр та хүүгийнхээ жолоочийг яамандаа газрын даргаар томилсон юм уу?

-АТГ, Засгийн газар, Эрүүл мэндийн яам бид нэг баг. Төрийн ажил үүргийг гүйцэтгэж хэрэгжүүлж байгаа  төрийн албан хаагчид. АТГ намайг оролдож байна гэхээс илүүтэй үндсэн чиг үүргийнхээ хүрээнд иргэдээс ирсэн гомдлын дагуу ажиллаж,  мэдээллээ олон нийтэд хүргэсэн гэж бодож байгаа. Үүнд эмзэглээд байх юм алга. Хамгийн гол нь хоёр залуугийн хувьд сэтгэлээр уначихсан, хүнд байна.  Тэд ажлаасаа чөлөөлөгдье гэж над дээр  орж ирэхэд нь би ажлаа хийцгээ гэж хэлсэн. Ажил хийж амьдралаа залгуулж байгаа Монголын хоёр гэмгүй залуус. Төрд хөдөлмөр эрхэлснийх нь төлөө тэднийг олон нийтэд нэр, нүүрээр нь зарлаж  хүнд байдалд оруулж болохгүй л дээ. Цаашид тэдний ажиллаж, амьдрах хүсэл эрмэлзлийг нь мохоох вий, залуу хүмүүсийнх нь хувьд цаашид өсөж дэвшиж хүсэл эрмэлзлийг нь дарах вий гэж ихэд би болгоомжилж байгаа.

Жолоочоор ажиллаж байсан хүнийг хэлтсийн даргаар яалаа гэж  томилох вэ дээ. Эрүүл мэндийн сайд яамандаа хүмүүсийг ажилд авдаг, халдаг үүрэгтэй ч хүн биш. Энэ бол хуулийн дагуу Төрийн нарийн бичгийн даргын хийдэг ажил. Ардын хүүхдээс дээд боловсролтой, төрд 6-8 жил ажилласан жирийн хоёр залууг би өөрөө Төрийн нарийн бичгийн даргад санал болгосон. Үүнийг нуухгүй. Төрийн сайд хоёр хүнийг санал болгох эрх байгаа гэж би бодож байна. Гэхдээ  хамаатан садан, эгч дүүс аль эсвэл хүүгийнхээ найзыг би санал болгоогүй. Магадгүй миний хайж байсан хүмүүсийн шаардлагад нийцэх хүн байвал би хүүгийнхээ найз ч байсан санал болгох байсан. Үүнээс айж, ичиж эмээгээд байх зүйл алга. Хэвлэлүүдээр бичигдсэн шиг газрын даргаар томилсон асуудал байхгүй ээ. Төрийн өндөр албан тушаалд тавигдах шалгуур гэж бий. Ажилласан хугацаа, эзэмшсэн мэргэжил, мэргэшил гээд олон хүчин зүйлийг харгалзан үзэх учиртай. Эрүүл мэндийн яаманд дандаа эмч нар ажиллана гэсэн ойлголт  ч бас байхгүй. Хуульч, эдийн засгийн мэргэжилтэй хүмүүс үндсэн чиг үүрэг дээрээ ажиллаж байгаа.

-Таны хүүгийн жолооч гэдэг нь үнэн үү?

-Үгүй дээ. Хэрэв жолооч байлаа гэхэд Монгол Улсын төрийн яамд дор хаяж нэг их дээд сургууль төгссөн хүн ажиллах ёстой шүү дээ. Дээд боловсролгүй жолоочийг хэлтсийн даргаар томилно гэдэг  төрийн албыг үл хүндэтгэсэн, үнэгүйдүүлсэн хэрэг болно биз дээ.

-Тэгвэл таны хүүтэй ямар холбоотой юм бэ?

-Би хоёр хүүхэдтэй. Хүүхдүүдийн маань найз нөхөд манайхаар орж гарсаар ирсэн. Өнөөдрийг хүртэл миний хүүд Ө гэдэг найз байгаагүй. Хүүхэд нь найзыгаа санал болгонгуут ээж нь яамандаа ажилд авчихдаг ийм амар хялбар, хямдхан арга зам байж болохгүй. Би сайдын ажлаа хүлээж аваад ажлын байрны шаардлага хангасан залуусыг хайсан.  Хэрэв тухайн ажлын байрны шаардлагыг хангасан хүнийг миний хүү санал болгосон бол би ажилд авах л байсан.

-Яагаад та тэднийг Төрийн нарийн бичгийн даргадаа санал болгосон юм бэ?

-Ажил хөдөлмөр эрхэлж амжилтад хүрэх хүсэл эрмэлзэлтэй олон залуусыг би  дэмждэг. Цаашид ч гэсэн дэмжих болно. Түүнээс биш ойрын хүмүүсээ томилж тэднээр дамжуулж өөрийнхөө хувийн эрх ашгийг гүйцэлдүүлэх гэж томилгоо хийсэн асуудал  байхгүй. Ер нь эрүүл мэндийн салбарт надад ямар нэгэн эрх ашгийн сонирхол, зөрчил алга. Сэтгүүлч байсан хүний хувьд нэг эмнэлэгт хамт ажиллаж байсан найз нөхдийгөө эсвэл анагаахад сурч байсан курсынхээ нэг танилыг дэмжчихье гэсэн танил тал надад үнэндээ алга даа.

-Хоёр залуугийн нэг нь газрын даргаар томилогдоогүй гэдгийг та хэллээ. Тэгвэл яг ямар албан тушаалд томилогдсон юм бэ?

-Тэд мэргэжилтэн, хэлстийн даргаар очсон. Хэн нь ч газрын даргаар томилогдоогүй.

-Тэгвэл тэд мэргэжилтэн, хэлстийн даргад тэнцэхүйц  хэмжээний боловсрол мэдлэг, төрийн ажлын туршлагатай юу?

-Хэлтсийн даргаар ажиллаж байгаа залуугийн хувьд ШӨХТГ-т Тамгын газрын даргаар ажиллаж байсан, төрийн ажлын туршлагатай ийм залуу. Нөгөө нь УИХ-д ажиллаж байсан, боловсролтой, магистрын зэрэгтэй. Цаашдаа ч би чадварлаг залуучуудыг дэмжих болно. Хэн нэгэн хүн санал болгох нь чухал биш хамгийн гол тэд зөв, шударга, чадварлаг ажиллаж байвал хэний хүүхэд байх нь чухал биш гэж би хувьдаа үздэг. Тэр дундаа ардын хүүхдүүд ажилд орог л дээ. Тэд төрийн ажлыг хийж, цаашаа өсөж дэвжиг.

-АТГ-аас тэднийг ашиг сонирхлын зөрчилгүй гэж бичиг ирсний дараа томилгоо хийгдсэн үү?

-Тэгэлгүй яахав. Бүх зүйл хууль журмын дагуу явагдсан. АТГ-аас ашиг сонирхлын зөрчилгүй, ажилд авч болно гэсэн бичиг ирсний дагуу томилгоо хийгдсэн.

-Тэд туршилтаар ажиллаж байгаа гэж сонссон?

-Тийм ээ. Туршилтын хугацаандаа маш сайн ажиллаж байгааг яамаараа харж байгаа. Би тэдний тайланг нь аваад жинхлэх саналыг удахгүй Төрийн нарийн бичгийн даргад оруулна гэж бодож байгаа.

-Сүүлийн үед АТГ-ыг улстөржсөн мэдэгдэл хийдэг боллоо гэж олон нийт үзэх болсон. Та үүнтэй санал нийлэх үү?

– АТГ бол төрийн байгууллага. Эрүүл мэндийн байгууллага ч гэсэн мөн төрийн яам. Бид бүгд  нэг баг гэдгийг би зүгээр ч нэг хэлээгүй.  Бид бие биеэ дэмжиж ажиллах ёстой. Магадгүй алдаа, оноо гаргавал засч залруулаад хэлэх ёстой. Улс оронд тэр дундаа төрийн яаманд хохирол учруулаад олон нийтэд зарлах хэмжээний  хохирол  учруулсан гэж  би үзэхгүй байгаа. АТГ намайг мөрдөж мөшгөлөө гэж би хэлэхгүй. Иргэдийн гомдлын мөрөөр л ажилласан гэж ойлгож байгаа.

-Ярилцлагынхаа төгсгөлд салбартаа хийж хэрэгжүүлж байгаа зарим ажлынх нь талаар асуумаар байна.

-Би өнгөрсөн жилийн аравдугаар сарын 24-нд улсынхаа эрүүл мэндийн салбарыг хариуцаж ажиллах нэр төртэй үүргийг хүлээн авсан. Томилогдсон цагаасаа хойш өөрийнхөө бүх хүч чадал, сэтгэлээ зориулж ажиллаж байна. Ард түмнийхээ эрүүл энхийн төлөө, салбарынхаа тулгамдаж байгаа асуудлуудыг шийдвэрлэхийн төлөө мөн эрүүл энхийн манаад зогсож байгаа эмч, эмнэлгийн ажилтнуудынхаа тулгамдсан бэрхшээл, асуудлыг шийдвэрлэчих юмсан гэсэн чинхүү сэтгэл, зүтгэлээр ажиллаж ирсэн.

Өнөөдөр нийгэмд эрүүл мэндийн салбарын үйлчилгээтэй холбоотой бухимдал байгаа нь үнэн. Эдийн засгийн байдал ч амаргүй байна. Миний үндсэн үүрэг бол эрүүл мэндийн салбарын бодлогыг Засгийн газрын түвшинд хэрэгжүүлэх явдал юм. Энэ утгаараа би зохион байгуулагч, менежер хүн. Ажиллах энэ хугацаандаа эрүүл мэндийн салбартаа мөн  ард түмэндээ ч үр бүтээлтэй ач тустай үйл хэргийг хийх юмсан гээд өдөр, шөнөгүй л мэрийж байна даа. Өнгөрсөн хугацаанд амрах нэг ч өдөр байсангүй.  Энэ салбарт тулгамдсан асуудал олон байна мөн олон жил хуримтлагдсан асуудлуудаас гадна улстөрийн нөхцөл байдлаас үүдсэн бэрхшээлүүд ч тулгарч байна. Гэлээ гээд шалтаг тооцох бус шийдэл, гарцыг нь хайхын төлөө ажиллаж байгаа. Зуны хугацаанд салбарынхаа үндсэн таван чиглэлд түлхүүтэй ажиллалаа. Элэгний вирус, сүрьеэгийн асуудал, хүүхдийн шүдний өвчлөл, хавдар, БЗХӨ хүн амын дунд зонхилох өвчлөл болж байгаа учир зайлшгүй анхаарал хандуулах шаардлага тулгарч байна. “Элэг бүтэн монгол” хөтөлбөрийн хоёрдахь шатыг эхлүүлээд ажиллаж байна. Мөн “Эрүүл хүүхэд-эрүүл шүд” үндэсний аяныг Засгийн газраар батлууллаа. Өчигдөр Засгийн газрын хуралдаанаар сүрьеэ өвчлөлийг бууруулах чиглэлээр цаашид авах арга хэмжээний санхүүжилтийн асуудлыг шийдвэрлүүлж чадлаа. Одоо хавдрын өвчлөл, БЗХӨ-ийн асуудалд нэлээд дорвитой шийдвэрүүдийг гаргаж ажиллана.

 

 

Холбоотой мэдээ

135 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

ЗОЧИН 2018-08-30 122.201.31.138

БАЛАЙ САЙДАА, ЭМИЙН БИЗНЕСИЙНХНИЙ ЗАХИАЛГААР ХУДАЛ МЭДЭЭЛЭЛ ХИЙЖ, УЛСЫН НЭР ХҮНД УНАГАХАА БОЛИОЧ ДЭЭ. ДАРХЛААГҮЙ ХҮҮХДҮҮД УЛАМ Л ИХ ӨВДӨНӨ ГЭДГИЙГ МЭДЭХГҮЙ БАЙЖ АРДЫН ХҮҮХЭД ГЭЖ БАЛАЙРАХАА БОЛИНО УУ. ТЭДЭНД ЗОРИУЛСАН ЛААГ ДААТГАЛТАЙ ЭМИЙН ЖАГСААЛТАНД ОРУУЛСАН НЬ ЗОХИСТОЙ БИШ ҮҮ. БАЯЧУУД НЬ ӨӨР ЮМАА ХЭРЭГЛЭХ БИЗ.

Avatar

Зочиг 2018-08-30 66.181.180.139

АТГ,Засгийн газар,Эрүүл мэндийн яам нэг баг гэв үү.Яахаараа АТГ улс төрөөс ангид байж асуудлыг шийддэг болохоос нэг баг болчихоор асуудал шийдэгдэнэ гэж үү.Ямар эргүү юм ярьдаг сайд вэ.Эрүүл мэндийн яамыг самарч байгаа нь үнэн юм байнал даа.

Avatar

Зочин 2018-08-30 202.5.205.34

Энэ салбарт ажиллаж байгаагүй салбар мэддэггүй хоёр ардын хүүхдийг олон жил ажилласан салбараа мэддэг мэргэшсэн бас л ардын хоёр хүүхдээр сольсон доо. Ашиг сонирхол энэ

Avatar

зочин 2018-08-30 202.5.205.34

Өнөболд Эрүүл мэндийн салбарын хөрөнгө оруулалтыг хариуцдаг АТГ зүгээс харахад энэ хоёр албан тушаал авилга авах эрсдэлтэй албан тушаалд ордог. Сарангэрэлийн тухайд эрх ашгаа гүйцэтгүүлэх хаалга нь юм даа.

Avatar

Зочин 2018-08-30 202.5.205.34

Тэр хоёр ардын хүүхэд гээд байгаа Болорчимэг /туслах нь хийж байсан/, Өнөболд /Хүүгийн сайн найз/
Болорчимэг нь хувийн болон улсын эрүүл мэндийн байгууллагад магадлан итгэмжлэл олгох хариуцлагатай ажлыг хийдэг.

Avatar

худлаа авгай 2018-08-30 202.9.41.198

Сайрангэрэл Цогзолмаа найзынхаа бэрийг ЭМЯ-нд мэрэгжилтнээр авсан. Тэр нь анагаахаа денгеж тегссен, ажил хийж ч vзээгvй, чадах ч үгvй хэрнээ их зантай гар. Ийм мэтээр МАН янхнууд терийг бузарлаж байна

Avatar

Zaluus 2018-08-30 66.181.186.206

Setgvvlchee hiigeel yawaachdee.ugaasaa saig bla geed ervvl mendiin salbart garch bga uurchlult alga bn shte..uuriinh ni amidral ssijraad ashig orlogo ni nemegdeed baidag.

Avatar

зочин: 2018-08-30 64.119.19.5

Сарангэрэл сайд тийм жудаггүй хүн огт биш.Хүн болгонд таалагддаг томилгоо гэж угаасаа хаана байсан юм.Ажил авсан хүмүүс хийх ёстойгоо сайн хийж л байвал ямар хамаа байна. Хэн ямар ажил хийж амьдрах нь үндсэн хуулиар олгогдсон эрх. Сайд хуулийн дагуу

Avatar

Зочин 2018-08-30 64.119.26.84

МЭРГЭЖЛИЙН БУС ШУНАЛТАЙ ГАЦАА АВГАЙГ ТӨРИЙН ӨНДӨР ТОМИЛЧИХООР АРГАГҮЙ !!! ОДОО УЛАМ ЦАГААНДАА ГАРНА ХАРЖ БАЙГААРАЙ !!!

Avatar

Зочин 2018-08-30 64.119.26.84

ЦАЙЧИХСАН ШУНАЛТАЙ ГАЦАА АВГАЙ ЮУ ЮУ ГЭНЭ ВЭ !!!!

Avatar

Ямар муу гоо сайхан ч гэж 2018-08-30 202.9.40.153

Эмгэтэй хүний нүүрэнд ийм их юм шахаж сонин царайтай болгодог бнаа

Avatar

Зочин 2018-08-30 59.153.115.120

Hahaha.ichij uhmer

Avatar

зочин 2018-08-30 203.91.115.39

Ардын хүүхдүүд гэж хэн юм бэ, шахаачин чавганц аа?

Avatar

erka 2018-08-30 66.181.183.110

ajilaa medehgui erguu huugee toroos zailuulaachee ooriinhoo amidarliig saijruulah gej ene balai abgai ih huraliin gishuun boljee yasan archaagui nobsh be DAGIIMAA geed neg matar abgaigaa niisleliin hebleliin darga gebuu neg ajild oruulsan dandaa

Avatar

Зочин 2018-08-30 202.9.42.188

Ажилд авахыг би биш төрийн нарийн мэддэг гэх… Тэгснээ би санал болгосон гэх… Энэ чинь албан тушаалаа ашигласэн хэлбэр бишүү…тэхүү

Avatar

Зочин 2018-08-30 86.187.175.25

Тэгээд яагаад өөрийнхөө ардын биш хүүхдийг дэмжээд энд тэнд дарга болгоод бдаг юм? Ардын хүүхдүүдийг алаг үзэж дэмжиж байгаад л чиний асуудал бгаа юм. Мэргэжилтэй, туршлагатай ардын хүүхдүүд нь ажиллах гэхээр чиний туслах очоод ажилчихдаг!!!

Avatar

зочин 2018-08-30 202.131.225.197

Элдэв янзын санал бичээд яахав. Бидний сонголт ийм л байна. Давхар дээлийн хар гай. Өнгө мөнгөнд хууртагдаж сонгууль өгчихөөд хойноос матарын нулимс унагаад ч яадаг юм билээ.

Avatar

ОДОО БОЛНО. ИХ ИДЭХ ГЭДСЭНД ХАЛТАЙ. ШОРОНД ОРОХООСОО ӨМНӨ АЖЛАА ӨГЧ ҮЗ 2018-08-30 66.181.190.86

ҮНЭХЭЭР ХУУЛЬ ГЭЖ БАЙДАГ БОЛ ЭНЭ АВГАЙН ХАНДЫГ ДАРАХ ЦАГ БОЛЖЭЭ. ТӨРӨӨР ТОГЛОЖ БАЙГААГАА НУУЦ АМРАГ СОЛЬЖ БАЙГАА ЮМ ШИГ …

Avatar

Зочин 2018-08-30 202.179.26.84

Өвчнийг хүртэл өөртөө өмчлөөд авчих юм энэ сайд. "Сүрьеэ өвчинтэйгээ" тэмцэнэ гэнээ. Бэлгийн замын өвчинТЭЙГЭЭ тэмцээ авгай минь

Avatar

Зочин 2018-08-30 64.119.23.27

Терийн албаны мэдлэггvй, сонгон шалгаруулалтаар сонгодог албан тушаалд зvгээр томилж болохгvй. Энэ авгай огцроочээ!!!!

Avatar

одко 2018-08-30 182.160.36.37

та энэ өрхийн эмнэлэгээ яах гэж бна бөөн тэтгэвэрийн улсууд дур мэдэн хүн халан дур мэдэн хүнээ авна дандаа танил тал өрхийн эмнэлэг чин хэцүү бна энэ өрхийн эмнэлэг гээр яваж яагаад залуу сайн эмч нараа ажилуулаж болохгүй гэж хөгшин эмч нараас залуу

Avatar

Зочин 2018-08-30 66.181.179.189

Угтаа бол терийн албаны сул орон тоо гарвал тvvнийг нь нээлттэй зарлаад, сонирхсон ардын болон олигархын хvvхдvvд шалгалт егч ерселдеед ажилд орох ёстой юм сайд гуай!! Та ТНБД-д хvн санал болгож шийддэг асуудал биш!!!

Avatar

Зочин 2018-08-30 64.119.19.221

Энэ авгай яамны хүний нөөцийн асуудлыг сүйтгэсэн нураасан гэмт хэрэг хийж бна.

Avatar

Зочин 2018-08-30 64.119.19.221

Энэ сайд чинь жихэнэ хүнд зэрлэг гар бна даа. Туслах гэдэг чинь 4 жил хэвлэл зөөх цай кофе зөөх ажил л хийсэн бгаа. Ийм хүнийг яамны ахлах болгоно гэдэг хүний нөөцийн асуудлыг сүйтгэж бгаа гэмт хэрэг юм

Avatar

ичнэ гэж байхгүй худалч луйварчин авгай юм аа 2018-08-30 66.181.190.86

Тэр Болорчимэг нь ядахнаа хөдөлмөрийн хувийн дээд сургууль л төгссөн гэх юм билээ. Эзэмшсэн мэргэжил байхгүй. Яаж Эрүүл мэндийн салбарын тусгай зөвшөөрлийн асуудлыг шийдээд авилга аваад суугаад байж чаддаг юм ..Өнөболд Болорчимэг 2 нь бач ширэн нүүрт

Avatar

Зочин 2018-08-30 66.181.185.96

Гахай Энхболдын 60 тэрбумаас гадуур явчихсан 2 залууг олоо юу АТГ-ын алиалагчид аа

Avatar

Tungalag 2018-08-30 66.181.185.159

UEMT-g anhaaraldaa avahig khusye

Avatar

садаа минь 2018-08-30 202.179.18.61

чи хөнгөлөлттэй олгодог эм ихэнх нь хасагдсан байна н**ш минь

Avatar

Зочин 2018-08-30 202.179.18.61

сонгон шалгаруулалт хийж л байж хүн томилдог юм намын бөгсний авгай минь

Avatar

Зочин 2018-08-30 150.129.140.196

Энэ авгай ч тэнэгтэж байна даа. Иймэрхүү юмнуудыг төр гаргах хэрэггүй байсан юм. Цаашид бодоцгооё.

Avatar

Зочин 2018-08-30 66.181.185.96

Яанаа манай монголчууд энэ сэтгэгдэл бичсэн хүмүүс бүгд занаж зүхсэн доромжилсон атаархсан гутаасан…Ард түмэн нь ийм юм чинь …Бид арчаагүй хар амиа бодсон ийм болохоор чинь наадуул чинь даврах нь зөв ш дээ

Avatar

н**ш ЮМАА 2018-08-30 202.131.236.158

АВИЛГАЛ, ХЭЭЛ ХАХУУЛИАР ХАМГИЙН ИХ МӨНГӨ ОЛДОГ 2 АЛБАН ТУШААЛ ЗӨВШӨӨРЛИЙН МЭРГЭЖИЛТЭН, ХӨРӨНГӨ ОРУУЛАЛТЫН ХЭЛСТИЙН ДАРГАДАА ТУСЛАХ, ХҮҮГИЙНХЭЭ ЖОЛООЧ ХИЙЖ БАЙСАН НАЙЗ 2-Г АВЧ АЖИЛЛУУЛСАНААРАА САЙД ХИЙХ ЁС ЗҮЙ БАЙХГҮЙ БОЛЛОО ШҮҮ.

Avatar

хохь чинь 2018-08-30 202.179.18.61

хохинь яах гэж ийм гаруудыг сонгоовээ

Avatar

Цагаандаа гарчээ 2018-08-30 103.229.122.141

Цагаандаа гарчихаж. Энэ нүүрээ татуулсан авгай

Avatar

Зочин 2018-08-30 124.158.92.16

Хэн ч ажилд орж болно. Гол нь хуулийн дагуу сонгон шалгаруулалтаар л ажилд орох ёстой. Сайд гуйсан болохоор ажилд авч байгаа төрийн нарийн бичгийн даргын алдаа.

Avatar

Зочин 2018-08-30 64.119.22.174

Ямар ширэн нүүртэй авгай вэ. Хэлтсийн дарга Ѳ бол Сарангэрэлийн хүү Улмаагийн жолоог мушгидаг байсан нь үнэн болноо. Уучлал гуйгаад зайлахын оронд ширлэдэг авгай юмаа

Avatar

Иргэн 2018-08-30 103.229.177.50

Дүр эсгэсэн ХУДАЛЧ

Avatar

za 2018-08-30 202.70.40.134

гол асуултандаа хариулаачээ худлаа бултаад балайраад байх юм. төрийн алба тогтсон нарийн журмаар явдаг зүйл

Avatar

zochin 2018-08-30 43.242.243.220

atg uursduu jinkhen khuuli zurchdug gazar deer ni khen ch khyanalt tavidaggui baij busdiig shuumjlene l gene shuu

Avatar

Зочин 2018-08-30 138.68.150.73

Иш чааваас иөрийн сайд хүн санал болгох эрхтэй гэж бодож байгаа бол төрийн тухай А үсэгний хэмжээнд ч ойлголт алгаа. Хэргээ өөрөө хүлээн зөьшөөрсөн байна.

Avatar

Зочин 2018-08-30 64.119.23.161

za bushuu ajilaa ug.

Avatar

Зочин 2018-08-30 138.68.150.73

Иш чааваас иөрийн сайд хүн санал болгох эрхтэй гэж бодож байгаа бол төрийн тухай А үсэгний хэмжээнд ч ойлголт алгаа. Хэргээ өөрөө хүлээн зөьшөөрсөн байна.

Avatar

Зочин 2018-08-30 138.68.150.73

Сарангэрэлийнхээр бол санхүүгийн эрх чөлөөнд хүрнэ гэдэг ойголт нь эрүүл мэндийн даатгалын сангийн мөнгөн хуримтлалыг өндөр хүүтэй хадгаламжийн данснаас нь гаргаж бага хүүтэй харилцах данс рүү шилжүүлж дундаас нь хүүний мөнгө зувчуулахыг хэлнэ

Avatar

ЗОЧИН 2018-08-30 119.40.99.208

Энэ авгай солиорч хуулиа гууль болгож байгаагаа өрөө хүлээн зөвшөөрчээ. Төрийн сайдад хүн ажилд шахах эрх байхгүй. нээлттэй сонгон шалгаруулалт гэж байгаа. Огцруулах хэрэгтэй. Зөвхөн энэ хуулийг зөрчсөн нь огцроход хангалттай.

Avatar

nasaa 2018-08-30 202.55.188.44

Tsogtsetseg chi odoo bolio.zahialgaar yum bichuuleedl uhvhij heed bhiimda.kkkk

Avatar

nasaa 2018-08-30 202.55.188.44

sarangereliig muulaad nemergui.ter huchtei zarchumtai chadaltai emegtei.EMY.han henii ch ued ingej daramtgui ajillaj bsangui gedegiim bmle

Avatar

Зочин 2018-08-30 202.179.27.10

Худлаа солиорохоо боль чи.

Avatar

жаргал 2018-08-30 202.179.27.10

худлаа хуцаарай . Хэн тэгж бна

Avatar

хххх өмнөх түүхийг мэдэх хүн үлдсэн юм уу 2018-08-30 66.181.190.86

Өмнөх түүхийг мэдэх хүн наана чинь үлдсэн юм уу. Бүгд Сарангэрэлийн адил замаар ирсэн, богино банзалтай үсээ орой дээрээ морь шиг боосон хүүхнүүд коридорт гунхаад л байдагш тэ

Avatar

Энэ хүнд үйлчилдэг хууль байна уу. 2018-08-30 66.181.190.86

"Төрийн сайд хоёр хүнийг санал болгох эрх байгаа гэж би бодож байна." гэнэ үү. Энэ авгайн төрийн өндөрлөгт хүрсэн, гавьяат сэтгүүлч болсон зам нь арга барил нь аргагүй өөр болохоор хууль дүрэм гэдийг мэдэхгүй өтөлждээ. ядахнаа дуугүй байхад яадаг юм

Avatar

Зочин 2018-08-30 202.179.26.84

Угаасаа шал өөр замаар явсан болороор " би тэгж бодож байна" гээд бодлоо о эхлсийн биш үү зайлуул. өрөвдөлтэй л хүн байна, байгаа хэмжээ нь шал өөр хэмжүүртэйм банйа.

Avatar

Зочин 2018-08-30 183.81.171.2

Өмнөх хоёр ажлаа хийж байсан хүн нь хаачсан бэ. Ямар шалтгаанаар ажлаас халж энэ 2-ыг авсан бэ. Ахлах мэргэжилтэн болсон Б гэдэг нь С сайдаас салдаггүй цүнх барьдаг хүүхэн байсан. Бараг садан байж мэдэх, өөртэй нь их төстэй хүүхэн харагдсан. Цаг хуга

Avatar

Зочин 2018-08-30 138.68.150.73

Сайдад санал болгор эрх ямар ч хуулинд байдаггүймалдаа маанаг авгай минь. Байгаа бол гаргаад ир. Нар баруунаас мандана.

Avatar

Зочин 2018-08-30 202.131.245.243

За яааах вэээээ яаахав, 2 залууд хүрд эргүүлэх боломж олгоол биз, aлны хариу өдөртөө л гэдэг ш тээ

Avatar

иргэн 2018-08-30 43.242.243.183

ичдэггүй худлаа ярих юм даа, танай салбар уналтанд ороод сайжрахгүй л байгаа,эмнэлэгт үзүүлэх ч арга алга,ажилдаа өөрчлөлт ахиц гаргачихаад олон юм ярь

Avatar

Зочин 2018-08-30 202.55.180.58

Мэдээж эрх нь байгаа, гэхдээ олгогдсон эрхээ хувийн ашиг сонирхолдоо ашиглаад байгаад л хэргийн учир байгаа шүү дээ. Ер нь бол энэ авгай сайд хийж байгаа нь эмгэнэл юм даа.

Avatar

Зочин 2018-08-30 103.26.193.117

Тайлбараа зөв л хийж. АТГаар анх ажилд томилуулахаар хянуулсан байшд. Хянах үедээ ядаж туслахаар ажиилаж байсан залуу бүсгүйг мэдэж л байсан тэгээд ашиг сонирхлын зөрчилгүй гээд л бичиг ирүүлсн байнадаг

Avatar

Иргэн 2018-08-30 66.181.167.55

Хохирлын тухай биш, албан тушаалаа урвуулан ашигласан тухай ярьж байгааМАЛ даа

Avatar

Irgen 2018-08-30 103.229.121.227

Ichdeggui avgai yumaa ulaan tsaim ashig sonirholtoi gedgee helj bn sh dee. Zailaachee chi buzar min. Ichihgui l hereldeel bgaad bhin naad salbar chin dampuurlaa

Avatar

зочин 2018-08-30 202.179.26.243

нөгөө төрд ажиллах шалгалт өгч тэнцээд ажлын байр хүлээж байгаа ардын хүүхдүүд ингээд танил талаар нь урдуураа оруулаад байх уу.

Avatar

зочин 2018-08-30 202.179.26.243

нөгөө ТАЗ-д шалгалт өгч тэнцээд ажлын байр хүлээж байгаа ардын хүүхдүүд ингээд танил талаар нь урдуураа оруулаад байх уу.

Avatar

zzxz 2018-08-30 66.181.167.191

Дээд боловсролгүй жолоочийг хэлтсийн даргаар томилно гэдэг төрийн албыг үл хүндэтгэсэн, үнэгүйдүүлсэн хэрэг болно биз дээ." geneee bitii hun doromjil

Avatar

Зочин 2018-08-30 103.26.194.220

С.БАЯРЫГ ТОЙРОН ХҮРЭЭЛЭГЧ НАРЫН НЭГ ДЭЭ.

Avatar

Иргэн 2018-08-30 202.55.183.108

Аливаа төрийн яаманд хүний нөөц байх ёстой. Түүнийгээ томилохоос сайд хайгаа байдаг ч юм биш. Танил талаа томилох нь непотизм гэж коррупцийн нэг хэлбэр шүү дээ. Японд бол энэ үнэн болж батлагдвал ямар ч төрийн албан хаагч шууд ажлаа өгөх ёстой

Avatar

Зочин 2018-08-30 202.179.26.84

Непотизм энэ тэрийг Сарэнгэрл ойлгохгүй ээ ТМС төгссөн хүн шүү дээ. Төрөл садан, хамаатнаа давуу байдлаа ашигдан төрийн албанд томилуулах гэж тайлбарлаж өгвөл юу юм гэхээс

Avatar

Зочин 2018-08-30 103.14.38.222

төрийн сайд хүнд хамгийн гол нь хүн санал болгож, шахаа хийх тийм эрх байдаггүй МАЛдаа, тэрийгээ одоо хүртэл ойлгоогүй явж байгаа хүнтэй юу ч ярих билээ.

Avatar

Зочин 2018-08-30 202.21.113.238

Ийм л усан тэнэг авгай байгаа юм даа, харахаар л бөөлжис хүрэх юм, зайлуулаач ээ огцоруулж улс төрөөс бүр мөсөн гаргах хэрэгтэй иймэрхүү мэдрэл муутай шуналтай хүнийг.

Avatar

иргэн 2018-08-30 202.72.245.122

За яааах вэээээ яаахав, 2 залууд хүрд эргүүлэх боломж олгоол биз, аяганы хариу өдөртөө л гэдэг ш тээ

Avatar

Зочин 2018-08-30 103.26.192.42

Яаманд ажиллах жолооч их дээд сургууль төгссөн байх ёстой гэнэ. Энэ боловсролын үнэлэмж шалаар нэг. Энэ олон заваан сургуулиудыг хаагаасай. Сурч байгаа хүмүүс нь ичээд болиосой

Avatar

Зочин 2018-08-30 202.9.43.69

Өнгөрсөн хагас сайн өдөр хүүхэд 39 хүртэл халуураад түргэн дуудсан түргэн үйлчилэхгүй өөрсдөө дүүргийн эмнэлэг яв гэж байна лээ. Сарангэрэл авгайн үед хүүхдийн түргэн тусламж байхгүй болж байгаа л юм байлгүй дээ. Энэ авгай бодлого хийлээ залуусыг н

Avatar

зочин 2018-08-30 103.26.195.143

Архичин покерчин авгай собутилник-нхээ захиасыг л хийж бгаа.

Avatar

ийм байна 2018-08-30 139.5.218.31

1990 онд шилжиж орсон бидний нийгэм шүү дээ. ЧАДАЖ БАЙГАА ЮМАНД АРГА АЛГА.

Avatar

Зочин 2018-08-30 203.91.115.42

АРДЫН ХҮҮХЭД ЯАГААД ТӨРИЙН АЖИЛД ОЧИЖ БОЛОХГҮЙ ГЭЖ ЗӨВ Л АЖИЛ ХИЙСЭН БАЙНА Ш ДЭЭ ямар хэн хэн шиг эхнэр нөхрөө ажилд авсан биш

Avatar

Иргэн дургүйцэж байна 2018-08-30 66.181.190.86

Хүүгийн нь жочооч, хүүгийнх нь найз, хүүгийнх нь нууц амрагууд дүүрчихсэн гээд байгаа юм биш үү

Avatar

Зочин 2018-08-30 202.55.191.205

ТАНАЙ СЭТГҮҮЛЧ НАР ЧИНЬ ИЙМ Л ХҮМҮҮС ШҮҮ ДЭЭ …

Avatar

nastan 2018-08-30 66.181.166.253

uhej zalaasaa ene avgai. uu vee. hurelsuhijn dooroosoo odoo bosooch ee avgai min.

Avatar

nastan 2018-08-30 66.181.166.253

uhej zalaasaa ene avgai. uu vee. hurelsuhijn dooroosoo odoo bosooch ee avgai min.

Avatar

Зочин 2018-08-30 66.181.180.160

Чухал албан тушаалуудад тавьжээ мундаг ЗӨВШӨӨРӨЛ, ХӨРӨНГӨ ОРУУЛАЛТ ариун явдал уу

Avatar

Болор 2018-08-30 66.181.180.160

Пээ их чухал албан тушаалуудад томилжээ тэгээд нэг их энхийн цагаан тагтаа ЗӨВШӨӨРӨЛ ӨГДӨГ, ХӨРӨНГӨ ОРУУЛАЛТ хоёр дээр шүү энэ ариун явдал уу өөрөө ч ариун хшн биш л дээ

Avatar

Зочин 2018-08-30 202.55.180.182

зөв шүүдээ ингэж илэн далангүй хэлэх нь зөв яагаад гар нийлэх хүнээ авч болохгүй гэж Энхболд шиг эвлүүлэг гэж хэлсэнгүй үнэнээ хэллээ сайн байна

Avatar

Зочин 2018-08-30 203.91.114.244

намайг санал болгооч ккк. Улсад мэргэжлээрээ 15 жил ажилласан хүн байна шүү

Avatar

Зочин 2018-08-30 122.201.24.102

ГУДАМЖНЫ ХЭРҮҮЛЧ АВГАЙН ХЭМЖЭЭНДЭЭ Л АЖИЛЛАЖ , ЯРЬЖ БАЙНА .

Avatar

Зочин 2018-08-30 66.181.184.223

Санал болгоно гэдэг юу гэсэн үг юм вэ? ТАЗ гэдэг байгууллага байдаг бус уу? Энэ сайдад тийм эрх байхгүй юм биш үү? Эрхээ мэддэггүй сайдын бодсон болгон эрх болдог юм уу?

Avatar

Зочин 2018-08-30 64.119.18.39

Бор зүрхээрээ Төрийн албаны шалгалтыг өгч тэнцсэн хүмүүс тэгээд хүлээгээд л байж байх уу, сайд аа ичих ч үгүй ярьдаг байна шүү

Avatar

zochin 2018-08-30 64.119.18.69

Ene odoo yu gd soliorood bgaa abgai be 20ond gargahgvie chamaig

Avatar

зочин 2018-08-30 124.158.105.50

хамгийн их хохирол учруулсан гэдгээ ойлгодоггүй дүнхүү хог вэ яаж сайд хийдийн болдоо ,наад 2-с чинь илүү мэдлэг боловсролтой мэрэгжлийн залуучуудыг ажиллуулсан бол улс эх оронд хэрэгтэй юм хийх байсан даа,гэхдэ ийм сайдтай байхад ч ямарч мэрэгжлийн

Avatar

Хохирол удахгүй ил болно 2018-08-30 24.176.138.140

Чиний тэр өмгөөлөөд байгаа хэлтсийн дарга чинь улсад ямар хохирол учруулсан нь удахгүй ил болхоор юу ярихыг чинь сонсъё.

Avatar

Suk 2018-08-30 66.181.178.166

TARHINI TURALTAI SUKA

Avatar

Зочин 2018-08-30 66.181.178.166

SUKA MI OVOTNO DAGULAD z**l

Avatar

Зочин 2018-08-30 202.179.31.50

хууль бус хийсэн зүйлээ хуулийн дагуу мэтээр тайлбарладаг Дүнхүү сайдтай Монгол оронд хуульхэзээ ч хэрэгжихгүй

Avatar

Зочин 2018-08-30 103.26.193.204

Ингэж томрох нь хэрэггуй л дээ Наад яамыг чинь ухвал уунээс илуу ч асуудал гарна гэдгииг б** мартаарай

Avatar

Зочин 2018-08-30 103.26.193.204

Ингэж томрох нь хэрэггуй л дээ Наад яамыг чинь ухвал уунээс илуу ч асуудал гарна гэдгииг б** мартаарай

Avatar

temuujin 2018-08-30 202.9.40.255

юун хохирол мохирол яриад байна аа. Наадхыг чинь албан тушаалаа урвуулан ашиглах гэдэг юм. Төрийн байгууллагад ажиллах боловсон хүчнийг санал болгодог тусдаа газар нь байгаа, шалгалт малгалт аваад сүржигнээд байдаг нөгөө газар.

Avatar

Зочин 2018-08-30 66.181.178.123

Тэр хоёрын ажлыг ба л хэн нэгэн хүн хийж байсан, тэднийг хохироогоогүй гэж үү

Avatar

1 2018-08-30 103.206.195.166

Ёстой нэг ичих нүүгүй гэгч байна даа.

Avatar

Зочин 2018-08-30 202.126.89.13

Энэ авгай зүгээр тв-гээ эрхлээд явж бодоггүй юм байхдаа яасан ч ханаж цаддагүй шунал вэ

Avatar

Зочин 2018-08-30 103.206.195.166

Ичих нүүгүй хүн гээч л байна даа. Ийм байж гишүүн тэгээд бас сайд

Avatar

Зочин 2018-08-30 122.201.24.102

ӨӨРИЙН ӨЧҮҮХЭН ТАРХИНИЙ ХЭМЖЭЭГЭЭР АЖИЛЛАЖ , ЯРЬЖ БАЙНА , МОНГОЛ ТӨРИЙН ХЯМРАЛ .

Avatar

Зочин 2018-08-30 45.117.35.200

Эргүү авгай

Avatar

ЗОЧИН 2018-08-30 119.40.99.208

Олигтой сэтгүүлч ч болж чадаагүй, чадваргүй ийм авлигачин хүн яаж Сайд хийж чадах юм бэ? Сайд гэдэг чинь өөр. Огцрууулах хэрэгтэй. Ийм хүмүүс олноор тодроод байвал МАН амаараа шороо үмхэнэ шүү.

Avatar

Zochin 2018-08-30 150.129.142.98

Hunii umnuus ichnee gej.

Avatar

Зочин 2018-08-30 124.158.110.101

Улсыг хохироогоогүй гэж юу ярьж байна да. Өөрөө хууль баталдаг хүн. Эрх зүйн дүрэм журмын дагуу сонголн шалгаруулалтаар томилдог албан тушаалд шууд томилчихоод ядаж ичдэггүй юм байхдаа. Энэ үйлдэл нь л улсад ёс суртахууны хохирол учруулж байгаа гэдги

Avatar

Зочин 2018-08-30 202.9.40.49

Энэ хүн улс төр хийх мэдлэг чадваргүйн харагдаж байна даа. Эрүүл мэндийн салбар сайжрах дүр зураг харагдахгүй байна. Иймд залуучуудаар салбарын бодлого боловсруулахад орцуулж байгаа юм чинь Засгийн газар Төрийн албан хаагчдыг аттестатчлах гэхдээ….

Avatar

Зочин 2018-08-30 202.9.41.130

Худлаатуучих юм аа

Avatar

өгёо 2018-08-30 202.179.25.90

ХАА яамны өрөмний машиныг хувьдаа завшиж маш их мөнгө хийсэн юм даа.

Avatar

эмч 2018-08-30 103.26.195.143

Покерчин архичин авгай, нэг хүний захиас биелүүлж бгаа. Бүллшит

Avatar

ТӨРИЙН СААД 2018-08-30 202.70.40.154

ЯРИА ХӨӨРӨӨ НЬ ЭМХ ЦЭГЦГҮЙ, ЭРГЭЖ БУЦСАН ХААШАА Ч ЮМ БЭ ДЭЭ?? ХОВ ЖИВ ЯРЬСАН АЖИЛГҮЙ АЙЛЫН АВГАЙ ШИГ АМАА ОЛОХГҮЙ БУРАХ … ТӨРИЙН САЙД ГЭДЭГ ӨНДӨР ХҮЛЭЭЛТИЙГ ХЭЗЭЭ Ч ДАВАХГҮЙ МЭТ..

Avatar

zochin 2018-08-30 122.201.24.135

iim mangar awgayg sayd bolgoji baydag MAN geji duurchikhsen TENEGUUDIIN BULEG

Avatar

Тэрэлж 2018-08-30 98.248.78.168

Энэ авгай ч дээ 2009 онд өөрөөсөө олон дүү залуу дагуулаад тэрлэжд б**в хөхөөд л хэвтэж байсан даг

Avatar

zochin 2018-08-30 202.131.230.238

одоо нүүрэндээ тариа шахахаа болиод ажлаа хий, хэл яриагаа төв даруу болго

Avatar

mgl 2018-08-30 202.179.11.230

Ийм хүмүүсийг сайд болгож байгаа нь улс хөгжихгүй байхын үндэс болж байна. Энэ намууд үнэхээр шаардлага хангахгүй хог болжээ.

Avatar

Шинэчлэгч 2018-08-30 122.201.21.72

Зөндөөл чадваргүй хүмүүс томилсон байна лээ шүүдээ.Арайл биш сайддаа иймэрхүү хүмүүс сайд дарга хийхээр хэн хохирч байна улс бөгөөд ард тзмэн биздээ.Уг нь энэ салбарт том бүр том шинэчлэл хэрэгтэй дээ

Avatar

Зочин 2018-08-30 122.201.21.72

Зөндөө л туршлагагүй хүмүүс томилсон биздээ. Халагдсан хүмүүс нь нийлж хэвлэлийн хурал хиймээр юм. ТэгэхгүЙ БОЛ ИНГЭЭД ХУУРААД худлаа мэдээлэл хийгээд байх юм. Сарангэрэл гуайгаас шахаад шахаад юу гархав дээ. Үр дүн No

Avatar

Зочин 2018-08-30 103.26.195.143

покерчин, архичин авгай нэг хүний захиасыг л биелүүлж бгаа. өөрийнхөө эрүүл мэндийг анхаарч мэддэггүй архичин юүн ард түмний эрүүл мэндийг хариуцах гэж bullshit fuck

Avatar

Зочин 2018-08-30 150.129.142.146

Үг болгондоо алдаатай ярих юм даа. Үгэн дотор үг үхэр дотор гиваа гэдэг дээ. Энэ хүний ярьж байхдаа хийж байгаа хөдөлгөөн нь хүртэл буйргүй, сэтгэлийн их хөдөлгөөнтэй, онгироо нэгэн болохыг хэлээд байдаг. Хүрэлсүхийн цэргүүд гэж нэг иймэрхүү л …

Avatar

Зочин 2018-08-30 150.129.142.146

Үг болгондоо алдаатай ярих юм даа. Үгэн дотор үг үхэр дотор гиваа гэдэг дээ. Энэ хүний ярьж байхдаа хийж байгаа хөдөлгөөн нь хүртэл буйргүй, сэтгэлийн их хөдөлгөөнтэй, онгироо нэгэн болохыг хэлээд байдаг. Хүрэлсүхийн цэргүүд гэж нэг иймэрхүү л …

Avatar

Зочин 2018-08-30 202.9.47.177

Энэ бид 2 иим л зүйл хийж чадна, өөр, эмнэлэгийн салбарт энэ бид 2 юугаа хийхвдээ,чадах юмаа хийсэн бна, энэ чавганцын буруу биш, ийм хүн томилсон МАН мангасын буруу ,МАНАН г хурдан сарниулахгүй бол энэ мэт тэтгэврийн чувганц нарТөрийг сандайлж, дура

Avatar

Зочин 2018-08-30 202.9.47.177

Энэ бид 2 иим л зүйл хийж чадна, өөр, эмнэлэгийн салбарт энэ бид 2 юугаа хийхвдээ,чадах юмаа хийсэн бна, энэ чавганцын буруу биш, ийм хүн томилсон МАН мангасын буруу ,МАНАН г хурдан сарниулахгүй бол энэ мэт тэтгэврийн чувганц нарТөрийг сандайлж, дура

Avatar

Зочин 2018-08-30 202.72.245.200

ХЭ ХЭ АЙМШИГ ГУТАМШИГ ДОРОЙТОЛ ГЭЖ ЭНЭ ДЭЭ ОЙ ГУТЧИХЛАА БҮР УЛАЙРЧИХАЖ УДАХГҮЙ БОЛСОН ЮМ БНА ДАА

Avatar

Зочин 2018-08-30 202.179.24.36

nIILJ KHULGAI KHIIKH L GEJ AVAA BIZDEEeNE EMEGTEIDICHIKH MEDREMJ BOOVSRO GEJ BAINA UU

Avatar

MGL 2018-08-30 122.201.26.172

Эрхэм сайд та их эндүүрч байна! Улсад хохирол учруулаагүй гэж үнэхээр бодож байна уу? Ёс суртахууны болон Монголын төрийг хүчгүй болгох их том алдаа хийсэн учраас МОНГОЛ ТӨР-д болон бидний ирээдүйд их том хохирол учрууллаа. Сэтгүүлчээ хийвэл яасан юм

Avatar

zochin 2018-08-30 202.70.38.210

2 etgeediig ajild avsan ni ynen l yum baina daa

Avatar

Бабу 2018-08-30 139.5.219.120

Санал болгоно гэдэг маань ашиг сонирхлын зөрчил гэсэн үг. Сайдаа та ийм энгийн зүйл мэдэхгүй байна гэж үү?

Avatar

Зочин 2018-08-30 122.201.24.135

ulsad khokhirol uchruulakhguy geed shaachikhajee , ed materialaas gadna oyun sanaa , yos surtakhuuny khokhirol geji tuunees chini ayultay yum baydag yum , teneg awgay mini, iim teneguud turiin ajil tolgoylokhoor u

Avatar

Зочин 2018-08-30 66.181.176.48

Amar amar.ta nar bur goyo bolj

Avatar

Зочин 2018-08-30 112.72.11.110

Цагаандаа гарсан чавганц. Төрийг зайдалсан шахаачин чавганцуудыг буулгая.

Avatar

Зочин 2018-08-30 202.9.42.187

Тулхтай мэргэжилдээ сайн хүн авах юм бол өөртөө гай болно харин юу ч мэдэхгүй залуу бань нар авчихвал үгнэээс гарахгүй ш дээ.

Avatar

ХАХ.А 2018-08-30 66.181.165.246

НЭГ ҮГЭЭР ХЭЛЭХЭД МОНГОЛЫН 100 ГАРУЙ МӨНГӨӨР ДИПЛОМ ОЛГОДОГ ДЭЭД СУРГУУЛИЙН ДИПЛОМТОЙ, ЦҮНХ БАРИГЧИД ГЭЖ БОЛНО. ИЙМ ХҮМҮҮСИЙН ТӨРИЙН ӨНДӨР АЛБАН ТУШААЛД АВСНААРАА ЭНЭ АВГАЙ 1-РТ МЭДЭЭЖ АЖИЛ УНАГААЖ БАЙГАА, 2-РТ ЧАДДАГ МЭДДЭГ ХҮМҮҮСТ ШАВАР ХААЖ ….

Avatar

Эмч 2018-08-30 139.5.219.162

Төрийн албыг төрлийн алба болгож улсад хохирол учруулж байгаагаа ойлгохгүй байна уу энэ авгай сайд

Avatar

ИЧИЖ ҮХМЭЭР, ГУТЧИХЛАА 2018-08-30 202.9.40.153

ӨЧИГДӨР МҮТВ-ЭЭР БСШУС-ЫН ЯАМНЫ ДЭЭД БОЛОВСРОЛ ХАРИУЦСАН ГАЗРЫН ДАРГА АМАРЖАРГАЛ ГЭЖ НЭХМЭЛЧИН АВГАЙ ХАРААД ГУТЧИХЛАА. АРАЙ Ч ДЭЭ АРАЙ

Avatar

zochin 2018-08-30 202.179.25.185

Ugui eruu uuriiguu xen gej bodood baigaa uym naad ulsuud chine tiim tasarchixsan uymuu, Durtai bol televiz dee l ajiluulaach, Sarangereliin said xiix gej yu baidag uym, urgudul uu yaraltai uguud yavax xeregte

Avatar

ИЧИЖ ҮХМЭЭР 2018-08-30 202.9.40.153

ӨЧИГДӨР БСШУС-ЫН ЯАМНЫ ДЭЭД БОЛОВСРОЛ ХАРИУЦСАН ГАЗРЫН ДАРГА АМАРЖАРГАЛ ГЭЖ АВГАЙ ДЕФАКТО-р ГАРЧ БАЙНА АА. ТЭР ӨӨРӨӨ ДЭЭД БОЛОВСРОЛ ТҮҮНИЙ БОДЛОГО, ХӨГЖЛИЙН ТАЛААР ЮУ Ч МЭДЭХГҮЙ НЭХМЭЛЧИН АВГАЙ БАЙНА. БОЛОВСРОЛ ШУ-НЫ ЯАМ ШҮҮ ДЭЭ ИЧЭЭЧЭЭ ИЧЭЭЧ.

Avatar

Зочин 2018-08-30 202.179.25.185

ugei uuriiguu xen geed bodood baigaa uym boloo naad ulsuudaa ter televiz dee l oruulaach er ni Sarangereliin said xiix gej uy baix vee dee xurdan urgudluu ugvul taarna

Avatar