Шалтаг уу, шалтгаан уу? | News.MN

Шалтаг уу, шалтгаан уу?

VS
БСШУС-ын сайд Ц.Цогзолмаа

Г.Батбаатар гэдэг хүн мундаг захирал байж байгаад ажлаа өгчихсөн юм шиг асуудалд хандаж байна. Төлбөр төлж мэдээлэл цацдаг, өөрийгөө хамгаалдаг асуудал хэрээс хэтэрч байна. АШУҮИС-ийн барилга барьж байгаа Япон улсын багийнхан надтай ирж уулзсан. Барилгын ажлыг хоёр сарын дотор шуурхайлан явуулах шийдвэр гаргасан. Орчин үеийн технологи бүхий эмнэлэгт ажиллах эмч, сувилагчдыг бэлтгэх ажлыг би Г.Батбаатар захиралд хоёр жилийн өмнө даалгасан. Одоо хүртэл хэрэгжүүлээгүй байгаа юм. Олон эмчийг сургасан ч, тэр эмнэлэгт ажиллахгүй гэдэг байр суурийг бүгд илэрхийлж байна. Сайн судлаад үзвэл өөрийнхөө танил талын хүмүүсээ сургачихсан байсан. Хөрөнгө оруулалтын асуудалд санхүүгийн олон зөрчил илэрсэн. Тендер сонгон шалгаруулаагүй, банкны баталгааг хүртэл хуурамчаар үйлдээд өгчихсөн байсан. Ийм хүнд хариуцлага тооцохгүй гээд яах юм бэ. Иймд би Эрүүл мэндийн дэд сайдаар ажиллаж байсан Ж.Цолмонд АШУҮИС-ийг даатгасан. Үр дүн гарна гэдэгт итгэж байна.

АШУҮИС-ийн захирал асан Г.Батбаатар

Ер нь сайд хүн тавьтиртай байх хэрэгтэй. Ялангуяа УИХ-ын гишүүн хүн үнэн ярьдаг байх хэрэгтэй. Тэгсэн Ц.Цогзолмаа сайд “Хоёр жилийн өмнө Би Г.Батбаатар захиралд сайн ажиллах үүрэг өгсөн” гэж байгаа юм. Ц.Цогзолмаа сайд болоод одоо жил ч болоогүй байна. Намайг өөрийнхөө танил хамаатан саднуудаа сургасан гэж байгаа. Би тийм зүйлд оролцдог хүн биш. Би өөрөө зүтгэж байгаад чанарын тогтолцоог бий болгох зорилгоор гаргаж байгаа шийдвэр болгоноо хамтынх байхаар зохицуулалт хийсэн. Боловсролын салбарт энэ анхдагч шүү. Миний ээж намайг ингэж зарчимтай ажиллахыг л сургасан. Надад эмч ах, дүү ч байхгүй. Захиргаа, хэлтсүүд шийдээд оруулаад ирдэг. Би хүнээ зөв сонгоорой гээд л гарын үсэг зурсан. Бас тендерийн материал будлиантуулсан гэж байгаа юм. Надад Ц.Цогзолмаа сайдын мэдэгдэлд хэлэх үг ч олдоогүй. Үнэхээр ёс зүйгүй. Сайд хүний амнаас ийм худлаа үг гарч болох уу. Тэр хүн насаараа сайд хийхгүй. Зүгээр л иргэн хүн. Намайг солихын тулд хоёр жил зовоолоо. Гэхдээ би тэгж муухайгаар бодоогүй. Тэгж бодохыг хүсэхгүй байна. Зүгээр л нам нь ялчихсан тул Ж.Цолмон ажилтай байх шаардлага тулгарсан, тэгээд л ажлаа өглөө. Одоо Ж.Цолмон сайхан тайвшраад, ажлаа хийх хэрэгтэй. Би хувь хүнийхээ зүгээс энэ хүнийг муухай харагдуулах элдэв үйлдэл хийхгүй. Үүнийгээ өөрт нь ч хэлсэн. Намайг Ц.Цогзолмаа сайд хэвлэлд мөнгө өгөөд, зориуд мэдээлэл тараадаг гэж хүртэл худлаа хэлсэн. Надад тэгж явах шаардлага үнэхээр байхгүй.

Эх сурвалж: medee.mn

Бэлтгэсэн: Т.НОМИН

"Болор дуран"-аар шалгав.

44 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Иргэн 2018-08-29 122.201.25.242

Батбаатар захирал ЭМ,Боловсролын сайд ч хийхээр чадвартай хүн шүү\nМАН-ын мангар авгайчууд болимоор юм

дарангуйлагч батбаатар 2018-08-29 202.179.22.160

Батбаатар захирал бол баасандорж, бас нэг эмэгтэй бий. энэ хоёр хүнээр дамжуулж мөнгө олдог. баасандоржоор дамжуулан оюутны шилжилтээр (нэг оюутнаас дор хаяж 5 сая), нөгөө хүүхнээр ресидент эмч нараас мөнгө олдог. бас өөрийн хамгийн сайн, нэг ангийн нөхрөө албан тушаалд томилно гэж худлаа хэлж өрөөндөө дуудаад цагдаагийн хурандаа найзаараа дарамтлуулж, нөгөө хүн нь сэтгэл зүйн дарамтанд орж жилийн өмнө нас барж байсан. энэ мэт бузар булайгаар дүүрэн хүн одоо болимоор юм.

Я 2018-08-29 66.181.179.110

Батбаатар мөнгөтэй болоод л ярилцлага өгөөд байна

Зочин 2018-08-29 202.55.191.194

Цогзолмаа сайдын буруу байсан шүү

Zochin 2018-08-29 66.181.161.6

Batbaatar zahiral baishin barilga ded bvtets rvv l anharad bsan bolohos ashuis in emch beltgedeg oyutand uguh vndsen surgalt unasan. Mergejilde sn hvnig bagshar awahs iluu bumbug huusun sportlog bagsh nar awdag. Times zalu bagsh narig shalgah heregt

Зочин 2018-08-29 103.212.119.48

Аа мэдэхгүй.. Энэ захирал гээд байгаа нөхөр ч дээ

Багш 2018-08-29 103.57.93.253

Гэтэл Цолмон түүнээс илүү байж чадах уу? Үгүй л болов уу? Тийм учраас захирлын сонгон шалгаруулалтыг нээлттэй, журмын дагуу л явуулах хэрэгтэй. Сайд үүнийг хийж чадвал гавъяа байгууллаа л гэсэн үг

Багш 2018-08-29 103.57.93.253

Их сургуульд улстөржилт хэрэггүйээ. Одоо энэ завхарлаас болж хамт олноо хуваагаад, чиний миний хүн болгоод ажил албаар нь дарамтлаад эхэлсэн байна. Батбаатартай шаардлагатай бол хариуцлага тооцно л биз. Түүнээс илүү хүн л тавих хэрэгтэй шүү дээ.

Зоч 2018-08-29 66.181.161.49

Батбаатарыг 2 жил зовоосон юм бол Цогзолмаа үнэн л ярьж дээ!!!

ЗОЧИН 2018-08-29 103.9.90.131

Боловсролын сайд энэ авгай төрийн ажлыг будлиантуулж сурсан нэгэн дээ,Сүхбаатар дүүргийн дараа нилээн ХЭДЭН байгууллагыг бас л хутгаж хаяад л УИХ-ЫН ГИШҮҮН БОЛСОН ОДОО БОЛОВСРОЛЫН САЛБАРЫГ САМРАХ ҮНДСЭН АЖИЛДАА ОРЖЭЭ.

зочин 2018-08-29 64.119.22.199

энэ цогзальмуу балай авгай одоо болио, тэр цолмон гэж бас нэг үл бүтэх нөхөр

Багш 2018-08-29 122.201.26.172

Цолмонг чадваргүй гээд багш нар хурал хийж байсан. Багш нар нь зөвшөөрөхгүй байхад яаж удирдаж чадах вэ

zochin 2018-08-29 202.9.41.198

ҮГЭЭ ХЭЛЖ ҮСЭЭ ЗУЛГААСАН ДИПЛОМГҮЙ ЧАВГАНЦ ЗАЙЛААРАЙ

өөк 2018-08-29 182.160.4.163

Батбаатар гэгч чавганц нэг туяхан бүсгүйтэй алалцаад байх юм. Ямар хэрэг байнаа? Нам нь ялаад шийдвэр нь гарлаа. Бушуухан шиг хусах юм байвал хусаад явмаар юм.

zochin 2018-08-29 202.9.41.198

чавганцыг зайлуулах хэрэгтэй

Хүрэлсүх буруу бна 2018-08-29 103.229.121.28

Ман-ын мангар мангас авгай нар ард иргэдэд мөн их гай тарьж ланчиг үүрүүлэхээр болоод явчихлаа. Байдал буруу байна буруу хүмүүс ирэхээрээ буруу юм л хийдэг юм байна. Долоох долдойдох шунах зэрэг буруу үйлд дадсан нь их муухай байдаг юм байна. .

Зочин 2018-08-29 119.40.103.35

Энэ тэнэг авгай нар удахгүй ээ. Өмхий ооркууд.

Зочин 2018-08-29 119.40.103.35

Энэ тэнэг авгай нар удахгүй ээ. Ооркууд

Зочин 2018-08-29 119.40.103.35

Цолмон цогзолмаа гэж ооркууд хэрэг алга.

АРД 2018-08-29 66.181.167.194

Анагаахын захирал Батбаатар гэгч хогийн хулгайчийг үтэр түргэн зайлуулж өгөөч. өмхий дебил АНуусын бөгс долоогч, тухайн үед гантөмөрт 300 саяыг өгч захирал болсон батбаатар сандал ширээтэйгээ үхэн хатан зууралдсаар байна. 60 тэрбумтай нэр холбогдсон

Зочин 2018-08-29 73.231.128.120

Батбаатар ажлаа хийж чадаагүй л хүн дэн

Зочин 2018-08-29 66.181.168.220

tegeed chilgeenii angidaa orohiig hussen oyutnuud 8 sayaaas deesh avilgal ugch baij emchilgeenii angidaa orson genee

Зочин 2018-08-29 66.181.168.220

anagaaahad elssen oyutnuud elseh dee l erunhii shalgaltiin onoogoooroo yamar angid orohoo shiided songood ordog, getel ene batbaatar 2 kurs tuggsun oyutnuudaas dahin shalgalt avch huseegui angid ni oruulaad bna. Tegeed emchilgeenii angid orohiig

huue BATBAATAR zahirlaa 2018-08-29 66.181.168.220

batbaatar guai, anagiihiin oyutnuud anh elsehdee l yamar angid orohoos hsiideed onooniihoo daraallaaar hussnen angidaa ordog, getel ta nar 2 dugaar kurs tugsunguut ni dahin shalgalt avch oyutnuudiig huseegui angid ni huuj oruulaad bainaa.

zochin 2018-08-29 202.70.34.78

Tsulzalimaagiin orond ene Batbaararyg tavichaachee

Цолмонг үл ойлгогч 2018-08-29 202.9.42.51

Цолмон таль таль гээд хэлээ хазаад нялуураад төрд огт зохихгүй хүн шдэ.болимоор вм.Цолмон ер нь жирийн эмч хийж үзсэн юм болов уу ХЭЦҮҮ!

zochin 2018-08-29 202.70.38.210

G. Batbaatar chin kharin tokhitoi er khun baina shyy. Tsolmon Tsogzolmaa metiin orond tavikh khergeti khun baina daa

Зочин 2018-08-29 202.126.88.43

Batbaatar s uur bolovson huchin anagaahad bhgui bol mongoliin anagaah bolovson huchnii doroitold orj elgeeree mulhuj bgaa yum bn.Iim baij yaj chadvartai bolovson huchin beltgeh yum .Erdemted gej uursdiiguu nerleed ch yadgiin.

bb 2018-08-29 66.181.184.31

tsogzolmaa avgai tsolmon gd yaashka avgaig zahiral.bolgoj manai surguuliig samrah geed ulairchih yumaa. tsolmon avagigiin nugu nu a Bayarkih ni daalgavar yum bh da

1 2018-08-29 103.206.195.166

Энэ эр чинь харин юм үзсэн хүн шиг байхшив дээ "Одоо Ж.Цолмон сайхан тайвшраад, ажлаа хийх хэрэгтэй". гэж бусдад давуу байдал олгоод л

MGL 2018-08-29 119.40.103.82

харин тийм цогзолмаа сайд болоод 2 жил болсон уу худалч авгай байна даа ийм л хог шаарнуудыг сонгож дээ МАНАН дэлхийгээс зайлсан тохиолдолд Монгол хөгжинө

zochin 2018-08-29 202.179.24.94

ajillaa er medechgui elii balai avgai yaaj uls ornii ajliig zochichuulj chadach ve dee,ug n ene said avgai uter turgen ogchroch estoi.

Зочин 2018-08-29 66.181.179.242

Нэг тэрэгний 2 дугуй ,хоёр биенийхээ худал ярьсныг батлаад тэнэг ч юм даа. Цолмон 60 тэрбумынх нь үнэн,,түүнээс өөр АШУҮИС-ыг авч явах хүн Монголд алга гэж үү? Дэд сайд хийж чадахгүй байсан хүн шүү дээ. Шунал гэж тамтаггүй.

шаалгасан охин 2018-08-29 203.91.115.44

сарлаг батбаатар одоо зайлаа. болоошдээ. өчнөөн л охин шаалаа.

Зочин 2018-08-29 66.181.160.87

Сайн шаалцдаг уу?

зочин 2018-08-29 182.160.0.171

төр төмбөгөр ёс ёмбогор баймаар. төрийн сайд нь ч ИС ректор нь ч адилхан бүдүүлэг

Цолмонгоос дээр 2018-08-29 202.9.40.153

Батбаатар Цолмонгоос дээр

Зочин 2018-08-29 202.72.245.122

БҮГД НАЙРАМДАХ ЯПОН АРД УЛС, ОХУ-ЫН ЛИВЕРПУЛЬ БАГИЙГ ДЭМЖИНЭ

зочин 2018-08-29 66.181.185.207

2 жил зовооло гэн 1 худлааг нотлоод нөгө худлааг өөрө гаргла.эмнэлг бл хэцүү 2 .тэр бл үнэн.

Зочин 2018-08-29 103.26.193.252

БСШУСЯамны дээд боловсролын газрыг бугдийг солих, эсвэл цомхотгох хэрэгтэй бна. Дээд боловсрол, шинжлэх ухааны бодлого гэж бна уу ?! АТГ ч анхаармаар байх юм.

гн 2018-08-29 66.181.188.82

МАН эрх чолоонд халдаад байна

54 2018-08-29 66.181.188.82

гошного шигээ царайтай авгай галзуурч Л бай хараал идэж ухнээ чи чиний итгэлийг даах гэж яах ын хол очиж хуцаарай муу фсда БОГС долоогч авгай

проф 2018-08-29 66.181.188.82

гошного шигээ царайтай авгай галзуурч Л бай хараал идэж ухнээ чи чиний итгэлийг даах гэж яах ын хол очиж хуцаарай муу фсда БОГС долоогч 😬

ЗОЧИН 2018-08-29 66.181.181.73

ХОЁУЛАА ХОГИЙН САВРУУ ЯВ . ЦОГЗОЛМАА БОЛ БҮР ЦЭВЭРЛЭХ БАЙГУУЛАМЖРУУ ОЧИЖ ШИНГЭ .

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж