О.Баасанхүү хэзээ ч гандан буурахгүй | News.MN

О.Баасанхүү хэзээ ч гандан буурахгүй

Хуучирсан мэдээ: 2014.10.29-нд нийтлэгдсэн

О.Баасанхүү хэзээ ч гандан буурахгүй

УИХ-ын гишүүн О.Баасанхүү гандан буурахгүй гэнэ шүү. Тэрээр Тамхины хяналтын тухай хуульд өөрчлөлт оруулахаар өнгөрсөн хаврын чуулганаар оруулж ирсэн ч гишүүдийн дэмжлэг авалгүй унасан. Гэвч эрхэм гишүүн өнөөх унасан төслөө энэ удаагийн намрын чуулганаар хэлэлцүүлэхээр дахин “чирээд” иржээ. Түүний хувьд “Байрнаас 500 метрийн зайд тамхи татна” гэснийг нь “Байрны гаднах хашаанаас 250 метр” гэж өөрчлөх ёстой гэж үзэж байгаа юм. Энэ төслийг маргаашийн чуулганы нэгдсэн хуралдаанаар хэлэлцэх эсэхийг шийднэ.

Эх сурвалж: “ЗУУНЫ МЭДЭЭ” сонин

 

0 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2014-10-29 103.229.121.120

yo yo yo Ene uur hiichih yum baidaggui yum u. Khuulia heregjuuleech, kheregjihgui bna geed huuliig muutgaad uurchluud baihiin orond zuv surtalchilaad neg huniig ch bolov naad hornoosoo salahad ni tuslaach… Uls orond 500meterees uur hiih yum ikh bna. esvel chi naanaasaa holdood 250 metertee tamhia tataad torguulaad yawj baigaach. Naana chni uur heregtei hun suugaad zuv huuli yarig l dee

Avatar

Зочин 2014-10-29 112.72.13.15

BAASANHUU SHEESENHUU UGAADASNHUU

Avatar

Зочин 2014-10-29 202.131.233.187

Нэмка ах энэ нөхрийг …күрэн оймсонд кавчуулагдаад УИХ-д үсрээд ороод ирсэн күн… гээд байсан бил үү?

Avatar

УУШИГ 2014-10-29 203.194.116.216

ХҮН ТӨРХИЙГ ОЛЖ ЭНЭРЭЛТ ЭХЭЭС УНАСАН МӨРТЛӨӨ ЭНЭ ЕРТӨНЦИЙН ХАМГИЙН БУЗАР ӨВСИЙГ ТАТАГЧИД БОЛ БУСДЫГ ҮЛ ТООГЧ БУЗРЫН ЦААД БУЗРУУД ЮМ. ЭХНЭРТЭЙ, ХҮҮХЭДДЭЭ ХАЙРТАЙ ГЭХ МӨРТЛӨӨ ТЭДЭНДЭЭ БАЙНГА ХОРТ ХАВДРЫН НЯН ШАХАЖ БАЙДАГ ХҮНИЙ АДГУУД ЮМАА!!!

Avatar

Зочин 2014-10-29 103.229.122.67

мартмаар байхад хэрэггүй юм ярьж гарч ирээд байх юм… хэцүү еэ. хөнжил дотроо тамхилах тухай хуулийн төсөл гаргавал зүгээр юм шиг байна даа.

Avatar

Зочин 2014-10-29 150.129.143.204

Баянсэлэнгэ нь гурилан хүн нь юм уу юу нь юм.

Avatar

Зочин 2014-10-29 150.129.143.204

энэ яг Энхбаярын Буратино шүү.

Avatar

гишүүн 2014-10-29 103.229.120.84

Обаасан хэн одоо боль боль, үзүүргүй хэлтэй юм байж үргэлж хэрэлдэж муудалцаж явах юм. Тэгээд бас болоогүй энд тэнд хов их ярьдаг гэж байгаа …

Avatar

Oh Baasanhuu 2014-10-29 84.132.69.239

451 m baih oystoi l doo

Avatar

Зочин 2014-10-29 150.129.143.204

òýð óðüäûí àäèë æèæèã ñàæèã õýðãýý øèéäýýä ë õóóëü÷àà õèéãýýä ÿâæ áàéãàà÷. 1 òóëãà òîéðñîí þì ãàðãàæ èðýýä ë õýñýã äàëä îðñîíîî áàñ ë ìýäðýëòýýä ãàðààä èðýõ þì.

Avatar

bataa 2014-10-29 203.91.119.122

Тамхичид бол хамгын заваан хүмүүс , тамхины ишээ хаа хамаагүй хаяна, тамхи татаж байгаа гаа их юманд бодчихсон гудаманд алзайж зогсжоод

Avatar

Зочин 2014-10-29 202.179.10.26

Бааска одоо өөрийгөө жаахан мартагнуулбал яасан юм бэ.

Avatar

bayr 2014-10-29 49.0.157.138

ooroo yu ch zohioj chadahgui.argaa yadahdaa tamhichid oluulaag medeed hunii hiisen zuileer budaa idej yavna daa.hoorhii amitan

Avatar

Үнэн 2014-10-29 150.129.141.67

Энэний оронд архины хууль гаргах нь яасан юм бэ? Хүний гаргасан хууль дээр жижиг засвар хийж улс төр хийгээд хэрэггүй шүү дээ. Тийм л гандан буурахгүй бол ард түмэнд өөрчлөлт гаргах шинэ хууль боловсруулаач дээ.

Avatar

бибид 2014-10-29 202.72.245.252

єєр хэлэлцэх хууль алга уу?тамхины хууль яг болсон одоо тэгээд орхи.Хамаагїй чангалаад байвал утгаа алдана юм хэмжээтэй шїї.байрнаас 500 м,хашаанаас 250 м аль аль нь дэндэж байна гэхэд болно.байран дотор л биш байвал болоо шд.Улаанбаатарт байрнаас 500 метр газар олдох уу??????

Avatar

ASasASA 2014-10-29 202.21.116.99

baasan

Avatar