Р.Лхамаа фенүүддээ бэлэг барина | News.MN

Р.Лхамаа фенүүддээ бэлэг барина

Хуучирсан мэдээ: 2014.10.28-нд нийтлэгдсэн

Р.Лхамаа фенүүддээ бэлэг барина

Ерээд оны үед “од” болж байсан, дуучин, загвар өмсөгч Р.Лхамаа тун удахгүй бие даасан тоглолтоо хийх гэж байна. Энэ нь түүний Монголдоо ирснээс хойших хоёр дахь тоглолт юм. Тэрбээр гадаадад олон жил амьдарсны эцэст Монголдоо буцаж ирсэн. Дуучин бүсгүй анхны бие даасан тоглолт  бусдын сайн сайханд зориулж байсан юм. Тэгвэл  хоёр дахь бие даасан тоглолт арваннэгдүгээр 8-нд "Strings club"- д  болно. "Lhamitone Evening" нэртэй тоглолтынхоо үеэр 70,80,90-ээд оны Англи, Орос, Монгол хит дуунуудыг дуулахаас гадна, өөрийн уран бүтээлээс дээжээс толилуулах гэнэ.

 Б.ХАЛИУН

0 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

лхамаад 2014-10-28 202.21.124.2

Нэг зүйлийг хэлэхийг хүсье. Хүн угаасаа хөгширч бгааг хүлээн зөвшөөрөөд насандаа л сайхан бвал сайхан харагддаг. Чи дэндүү залуу бх гж хичээдэг, бас өөрийгөө гайгүй бга гэж итгэдэг, хэт айлгүйтэж маягладаг. Энэ мэт биеэ авч явдаг чинь л чамайг сонин харагдуулаад бдгын.тэгж чармайх хэрэггүй. Зүгээр л намбатай бай. Тэрнээс бол сайхан дуулдаг. Амжилт

Avatar

баранд 2014-10-28 103.229.122.213

Баранд дуулдаг байсан шиг л санах юм. Уг нь гайгүй дуулдагы.

Avatar

Зочин 2014-10-28 150.129.140.202

nmg batsaan bhad l neg clip ni halti garch bsan dag enend fan gj bdag yumuu

Avatar

Зочин 2014-10-28 202.179.29.133

amjilt husie

Avatar

Unshigch busgui 2014-10-28 202.180.218.27

Humuusee yamar ataarhuu uym be! Sonsoh durgui bol duugai bail daa, muruuruu yavj baigaa hund uynd ni buhimddag bainaa, Lhamaag demjdeg shuu!

Avatar

lhamaa 2014-10-28 203.91.118.178

tststs

Avatar

Зочин 2014-10-28 150.129.143.61

Youtube deer zondoo klip duu bn shdee

Avatar

Зочин 2014-10-28 202.179.0.238

ene huuhen heden duutai bolood uran buteeliin deejeesee toliluulna ene ter geed bga yum bol, tiim ih uran buteeltei yum bol oor hunii duulsan duunuudiig duulah hereg baina uu ayguitvel gariin 5 huruund bagtah duutai daa tegeed ter duunuudiinh ni deej gej neg shirheg duu duulah bha

Avatar

sdrg 2014-10-28 103.229.122.220

odoo uyeiin ***** medehgui l dee. dajgui duuchin shuu neeh duulaagui l bolohoos

Avatar

Lhamaad 2014-10-28 150.129.143.159

Aviyasgui bj bas bie daasan toglolt hiine genu? Hench uzehgui! 40 garaad hol davsan oorigoo ohin shig huvtslaad zaluu haragdan gej boddog! Ichij amidraach! Ovdgon tohoin unjchaad hamag nuurn urchicheed emeegihe ajliig hiihiin orond oorigo od geed bodchij! Evii chavas anhnii nohor Bayasgalan gej dajgui zaluu bsn ***** Lhamaa suulerseer bgaad salsan! Mongoldoo tooh hun oldhoo bolinguut gadaad yavj yanhandaj bgaad irsen! Ehnii toglolt sain saihnii tolooch gej de hun uzeegui bolhoorl tegsen shte!!!!!

Avatar

Ganaa 2014-10-28 5.228.86.155

Ooroo bodvol uye tengiinh ni bololtoi. Compnii tsaanaas negniigee gazar dor ortol muulj, oolj, goochilj, ataarhah bol ooriin chin nasnii uyeiin hund baimaargui muuhai zan baimaar. Ene setgegdeliig chin unshaad zuvhun ataarhsan, medemhiirsen zahiin chavkagiin dur zurag l buuj irj baina. Yanhandaad ch geh shig saikhan huuhend ***** ataarh. Yum hiij baigaa negnee bitgii ingej muu muuhaigaar goochilj baigaach?! Duuchin Lkhamaad amjilt husie!

Avatar

joojoo 2014-10-28 103.9.88.202

Umnuus ni ichchih yumaa. Heleh ch ug algaa.

Avatar

zochin 2014-10-28 180.149.78.26

ene yu hiideg emee vee.bas fenuud gj bna uu ene emeed

Avatar

зочин 2014-10-28 103.229.120.43

болиочдээ ямар ядаргаатай юм бэ мөрөөрөө л амьдрал даа хүчээр тулгаад байх юм.өчнөөн сайхан охид хүүхнүүд өрөөстэй байна нас намбаа бодоод Одгэрэл та хоёр жаахан хамжааргаатай бай л даа 16-тай охин гэж санадаг юмуу хаашаа юм бэ.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж