“Төрийн эсрэг гэмт хэрэг гэж үзсэн” | News.MN

“Төрийн эсрэг гэмт хэрэг гэж үзсэн”

Хуучирсан мэдээ: 2014.10.27-нд нийтлэгдсэн

“Төрийн эсрэг гэмт хэрэг гэж үзсэн”

УИХ дахь АН-ын бүлэг өнөөдөр хуралдаж өнгөрсөн долоо хоногт өрнөсөн улстөрийн үйл явдал, нөхцөл байдлын талаарх  Ерөнхий сайдын мэдээлэл болон 2015 оны Төсвийн хүрээний мэдэгдэл, 2016-2017 оны төсвийн төсөөллийн талаар Сангийн яамны  мэдээллийг тус  тус сонсчээ. АН-ын бүлэг 2015 оны төсвийг хөнжлийнхөө хэрээр хөлөө  жийсэн буюу өнөөгийн эдийн засгийн нөхцөлд байдалтай уялдсан  төсөв болсон гэж үзсэн байна. Бүлгийн мэдээллээс анхаарал татсан сэдэв нь АН, МАХН-ын хооронд байгуулсан гэх нууц гэрээний хавсралтыг хуурамчаар үйлдсэн асуудал байлаа. АН-ын бүлгийн дарга Д.Эрдэнэбат “Нууц гэрээ гэгчийг холбогдох байгууллага шалгасан. Үүнийг АН-ын бүлэг төрийн эсрэг гэмт хэргийн шинжтэй  учраас Тагнуулын байгууллагаар шалгуулсан. Монгол Улсын Ерөнхий сайдын гарын үсгийг хуурамчаар үйлдсэн үйлдэж гэрээний хавсралт нь Үндэсний аюулгүй байдалд заналхийлсэн, ард түмнийг хагаралдуулах хэлбэрээр бичигдсэн байна. Урьд өмнө намыг, ард түмнийг хагаралдуулах гэсэн ийм увайгүй улстөр хийж байгаагүй” гэсэн юм.

С.ОТГОН

 

0 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2014-10-27 150.129.142.66

Энэ гэрээний талаар Бат-үүл баатар маш голтой дүгнэсэн байна лээ. Өөр юм гоншигоноод яахав дээ.

Avatar

иргэн 2014-10-27 150.129.142.66

Шударга иргэн гэсэн чинь жинхэнэ бялдууч харшгирч байхымаа. Ард түмэн арай өөр зүйлийн ард байгаа байх шүү. АН-ыг маань нэг иймэрхүү юмнууд дуусгах нь дээ.

Avatar

Шудрага иргэн 2014-10-27 202.21.106.127

МАН хан энэ битгий хэл олон мянган жирийн ард иргэдээ хэлмэгдүүлэн хороочихоод одоо болтол ханж цадахгүй дөнгөж хөлд орж дараа нь эрийн цээнд хүрч албаа хааж байгаа цэрэг эрс шиг алдаж онох бүрийд хорсон байж өөрсдийн хорон явууллагаа үргэлжлүүлэн хийж байгаа жирийн МОнголчууд бид цаг үргэлж анхааралтай харж ажиглан өөрсдийн сонгож авсан Ардчилал хүний эрх Эрх чөлөөг тунхагласан Ардчилсан Нам Түүний Засгийн Газраа тойрон хүрээлж аварч хамгаалах цаг тулж ирээд байна.Ерөнхий Сайд Н.АЛТАНХУЯГТ АМЖИЛТ ЯЛАЛТ ХҮСЬЕ.АР ТАЛД ТАНЬ АРД ТҮМЭН ЧИНЬ БАЙНА УРАГШАА

Avatar

Зочин 2014-10-27 103.229.121.161

Ene 2 nam uursdiiguu Mongoliin Tur gej bodood baigaa yum bish biz dee

Avatar

Зочин 2014-10-27 150.129.142.14

man-yg albadan taraakh kheregtei

Avatar

зочин 2014-10-27 103.229.120.112

АН-аас Бат-Үүл арай ханатай ярих юм даа. АН МАХН-ны гэрээний асуудлаар маш зөв байр суурьтай байсан.

Avatar

Зочин 2014-10-27 202.126.91.154

энэ хулгайчдын МАН намыг тараая, монголчууд бидэнд хэрэггүй ганц юм л энэ байна. дандаа хулгайч, залуу хулгайчдын орогнодог хулгайны газар

Avatar

Bi AN-d sanalaa ugsunduu ichij baina 2014-10-27 202.21.116.2

Heruul hiij suuhaar ajilaa hiigeechee… Yum hiij chaddaggui buun ar uvriin hooson tarhinuud avchirchaad tur ulsaar mine togloj duuslaa shuu dee. Ta nar uursduu turiin esreg hereg hiij baigaagaa oilgoj baina uu? arai ch dee

Avatar

marlaa 2014-10-27 203.194.118.64

ter xucningui bolson geree meree geed uarixiin orond ard tumniixee amidraliig saijruulax um xiigeecn, uasan zabtai xumuus be, xumuusiin amidral xetsuu bna snuu dee

Avatar

zochin 2014-10-27 106.170.14.39

TEG n dargiig erunhuu saud tomulson buzdee!!!!! bi yagaad 1 hyn medej tomilj boldoggyu yumbe gej baisniig sanaj b.aYY?tiimees ynen gej bauhgyu.MAN-g gytgej b.a.Altanhyyag hyn gytgehdee mergejil ,hydalch erunhuu saud

Avatar

Ichindee hun qlna gedeg l umbolj bna daa 2014-10-27 180.149.78.26

Asuudlig uur tiishee handuulah archaagui argiig AH gargah um daa. Ternii orond yaaj edyn zasgaa sergeehnvee gedgiig bulgeerei yaridaggui um uu? Ternees uls tur, heruul hiihdeel sain umshiv dee. Muu l bna daa! Davtan ard tumen itgehgui l dee!

Avatar

Jujig 2014-10-27 150.129.143.150

2 namyn darga nar namynhaa neriin umnuus garyn useg zursan baihad tuuntei holbootoi havsralt geh barimt ni huuramch ch baina uu yagaad turiin esreg boldog yum bol?

Avatar

Зочин 2014-10-27 202.70.41.148

АН-хан ард иргэдийн амьдрал ямар байгааг ярихаас илүү улстөр ярих юмаа.МАН-г ашгүй алдаа гаргалаа гэсэн шиг дуу дуугаа аваад л ярих зүйлтэй болоод нүд нь сэргээд байх шиг байна.АН-хан өөр зүйл хийж чадахгүй нь тодорхой.Ажлаа яриач.Алтанхуяг шиг Ерөнхий сайд дэлхийд байхгүй шүү АН-хаан.Ийм хүнээр сайд даргаа хийлгэж байгаа АН-хан хүн мөн үү.Малаас дор амьтад АН-хан .Зайлдаа АН-хаан.Эрдэнэбат Алтанхуяг 2 зайлдаа.

Avatar

Зочин 2014-10-27 202.70.41.148

zadgai tsagaaniig mongol ulsiin eronhii saad l gejtseed bhiin da gariin useg bitgii hel ulsaa naad hun chin ah duugeeree niileed zolmoj bgaa shuu de yun ih surjignene ve ene AN-inn hutsdag haltar

Avatar

Зочин 2014-10-27 202.70.41.148

Эрдэнэбат аа, чиний тэр газрын хуулинд 100 жилээр гадаадынханд газар эзэмшүүлнэ, гэсэн заалт байхгүй гээд гүрийгээд / зурагтаар олон гарсан / байдаг чинь л үндэсний аюулгүй байдалд жинхэнэ аюул заналхийлж байгаа юм даа, ард түмэн энэ Эрдэнэбатаас сэрэмжтэй байх хэрэгтэй,

Avatar

зочин 2014-10-27 202.179.27.192

Эрдэнэбат аа, чиний тэр газрын хуулинд 100 жилээр гадаадынханд газар эзэмшүүлнэ, гэсэн заалт байхгүй гээд гүрийгээд / зурагтаар олон гарсан / байдаг чинь л үндэсний аюулгүй байдалд жинхэнэ аюул заналхийлж байгаа юм даа, ард түмэн энэ Эрдэнэбатаас сэрэмжтэй байх хэрэгтэй,

Avatar

Man uuhai 2014-10-27 116.30.119.30

MAN-UUHAIGAAS GARAHGUI MUU UM GARSAAR L BHIIM

Avatar

Zochin 2014-10-27 202.179.20.223

МУЕС-ын гарын үсгийг айх эмээх юмгүй аймшиггүйгээр хуулбарлан улс төрд ашиглаж байгаа МАН-ын Хэвлэл мэдээллийн албаны увайгүй үйлдлийг тагнуулаас шалгаж зогсоогоогүй бол хойшид хичнээн хугацаанд энэ twitter, facebook болон ХэМэХэрэгслэлээр хүссэнээрээ өөрчлөн бантагнуулж ард түмний тархи толгойг угаах байсан болоо?!… Ямар азаар зогсоож чадаваа?! Төрийн эсрэг ийм гэмт үйлдлийг таслан зогсоосон Тагнуулын албадаа баярлахаас ч яахав дээ!

Avatar

Зочин 2014-10-27 112.72.13.8

МАН-ыханы сүүлийн үед хийж байгаа алхам нэлдээ төрийн эсрэг, ард түмний эсрэг чиглэлтэй байна шүү. Энийг холбогдох байгууллага нь ойлгож байгаа байх. Ялангуяа Ард түмний эв нэгдлийн билиг тэмдэг болсон ЕРӨНХИЙЛӨГЧ Та анхааралдаа авна уу. Гэтэл Та өөрөө дан давхар дээл гэж холын зорилтын юмаа өнөөгийн хууль ёсны төр засагт тулгаад байгаа нь МАН хэмээх сөрөг бүлэглэлд хоол болж байна шүү. Энийг чинь 2016 оноос хийж болно шүү дээ.

Avatar

ИРГЭН 2014-10-27 202.179.11.98

НАМЫН ХАРЬЯАЛАЛАААР МАН ЫН ГИШҮҮДИЙГ АЖИЛГҮЙ БОЛГОЧИХООД АРД ТҮМНИЙГ ХУВААЛАА ГЭЖ ЯРИАД БАЙХ ЮМ ЖИНХЭНЭ АРД ТҮМНЭЭ НАМААР ЯЛГАЖ БАЙГАА НЬ АН БАЙХ ШҮҮ АРД ИРГЭДИЙГ НАМЫН ГИШҮҮНЧЛЭЛЭЭС ГАРГАХ ЭР ЗОРИГ ГАРГААЧ

Avatar

Зочин 2014-10-27 14.203.13.40

MAN huuli zrochij boloh yum uu, tegeed? Odoo tatan buulgaachee

Avatar

Зочин 2014-10-27 150.129.143.4

ЖҮЖИГЧИН ЭНХБАЯР ХААНЯ ЯВНА ТЭНД ХЭРҮҮЛ ӨДНӨ

Avatar

Зочин 2014-10-27 202.21.106.101

хэтэрхий өө эрж хяналтаа алдсанаас л тэр.бичсэн нь байтугай бичүүлсэн намыг үнс болго.Намыг дотроос нь бутлах гэсэн,хамт олныхоо дэмжигчидээ хүндэлдэггүй -суудлын төлөө улайрагсадыг зайлуулах л хэрэгтэй.жишээ нь МАХН-ын гишүүн цагдаа ч.Азар мэтийнхэнийг эртхэн хөө.Олон Фракцуудын толгойлогчид ч нэг юм бодоорой. Үлдсэн хугацаанд төр тогтвортой байж улс орноо гадаадыханд бүү ашгилуул! Түмэн олон ийм санаагаар та нарыг сонгоогүй-та нар ч олддоггүй ховор амьтад биш? Эв эе ээ л олох ёстой!!!

Avatar

Иргэн 2014-10-27 124.158.109.78

Н.Энхбаярын хувийн намтай хууль дурмийн бус заалт тусгаж оруулсан гэрээг ил гаргасан нь торийн эсрэг гэж узэгдэж байгаамуу?! Малаа?! Уунд чинь МАН ямарч хамаа байхгуй шуу?! ТЕГ, хуль бус уйл ажиллагаа явуулдаг болсонд харамсаж байна.

Avatar

иргэн 2014-10-27 202.70.38.94

АН-хан ард иргэдийн амьдрал ямар байгааг ярихаас илүү улстөр ярих юмаа.МАН-г ашгүй алдаа гаргалаа гэсэн шиг дуу дуугаа аваад л ярих зүйлтэй болоод нүд нь сэргээд байх шиг байна.АН-хан өөр зүйл хийж чадахгүй нь тодорхой.Ажлаа яриач.Алтанхуяг шиг Ерөнхий сайд дэлхийд байхгүй шүү АН-хаан.Ийм хүнээр сайд даргаа хийлгэж байгаа АН-хан хүн мөн үү.Малаас дор амьтад АН-хан .Зайлдаа АН-хаан.Эрдэнэбат Алтанхуяг 2 зайлдаа.

Avatar

Зочин 2014-10-27 202.170.69.194

МАН-ыханы сүүлийн үед хийж байгаа алхам нэлдээ төрийн эсрэг, ард түмний эсрэг чиглэлтэй байна шүү. Энийг холбогдох байгууллага нь ойлгож байгаа байх. Ялангуяа Ард түмний эв нэгдлийн билиг тэмдэг болсон ЕРӨНХИЙЛӨГЧ Та анхааралдаа авна уу. Гэтэл Та өөрөө дан давхар дээл гэж холын зорилтын юмаа өнөөгийн хууль ёсны төр засагт тулгаад байгаа нь МАН хэмээх сөрөг бүлэглэлд хоол болж байна шүү. Энийг чинь 2016 оноос хийж болно шүү дээ.

Avatar

Зочин 2014-10-27 202.131.233.174

MAN bolyo

Avatar