МАН Тагнуулын мэдээллийг үгүйсгэв | News.MN

МАН Тагнуулын мэдээллийг үгүйсгэв

Хуучирсан мэдээ: 2014.10.24-нд нийтлэгдсэн

МАН Тагнуулын мэдээллийг үгүйсгэв

МАН-аас “нууц гэрээ”-тэй холбоотойгоор мэдээлэл хийлээ

МАН-аас яг одоо Төрийн ордонд мэдээлэл хийж байна. Хэвлэлийн бага хурал хийх болсон нь Тагнуулын ерөнхий газраас өнөөдөр 15.00 цагаас мэдээлэл хийж, АН, МАХН хооронд өнгөрсөн долоо хоногт байгуулсан Хамтын ажиллагааны гэрээний хавсралт буюу нууц гэрээ гэгчийг МАН-аас хуурамчаар үйлдэж, олон нийтэд цацсан болох нь тогтоогдсон гэдгийг зарласантай холбоотой юм.

МАН-ын хэвлэлийн бага хуралд МАН-ын нарийн бичгийн дарга Т.Гантулга, хуульч Раднаасэд нар оролцож байна.  Тэд ярихдаа,

 

-“Аравдугаар сарын 22-нд буюу өнгөрөгч шөнө Тагнуулынхан МАН-ын төв байранд нэвтэрч, компьютерийн хард дискийг авч явсан. Мөн МАН-ын хэвлэлийн ажилтныг байцаасан. Тагнуулын ерөнхий газар хүн гүтгэж байна. ТЕГ бол хувийн мөрдөх товчоо биш” гэлээ.

Тагнуулын ерөнхий газрын Олон нийттэй харилцах албаны дарга Ж.Буяндалай “АН, МАХН-ын байгуулсан нууц гэрээ”-г шалгаад хуурамчаар үйлдэж, олон нийтэд тараасан болохыг баталгаажуулсан. Уг хэргийг МАН-ын Хэвлэл мэдээлэл, олон нийттэй харилцах албаны дарга Н.Дэмбэрэл болон бусад нэр бүхий хүмүүс хуурамчаар үйлдсэн болохыг тагнуулын байгууллага тогтоож, шалгаж  эхэлсэн” гэж мэдэгдсэн байгаа.

Тэгвэл нэр дурьдагсан Н.Дэмбэрэл гэгч нь МАН-ын тамгын газрын даргаар ажиллаж байгаад ажлаасаа чөлөөлөгдсөн хүн юм байна. /Албан бус мэдээллээр түүнийг өчигдөр ажлаа хүлээлгэж өгсөн гэв/.

Одоо УИХ-ын Тамгын газраас их хурлын гишүүдийн утаснаас мессеж илгээсэн гэх асуудалтай холбоотойгоор мэдээлэл хийх гэж байна.

С.ОТГОН

 

0 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

МУ -ын тагнуулуудад 2014-10-24 202.179.22.235

Тагнуулын ажлыг аль ч хамаагүй намын хулхи хурган дарганцарууд хурал хийгээд үгйсгэчихдэг болчихож байгаамуу. Яасан ямбий төрийн янхирцаг байгууллага вэ . Хэн дуртайдаа балбуулж байдаг

Avatar

зочин 2014-10-24 112.72.13.11

зху болон оху, снг-д 5 жил суралцаж төгссөн хүмүүс оху-ын магистрийн гэрчилгээ нөхөн олгож байна. международная комиссия по признанию и эквивалентности учебных курсов, документов об образовании оформляет и выдаёт выпускникам высших учебных заведений бывшего ссср УТАС: 88671597 tamir46@yahoo.com

Avatar

Зочин 2014-10-24 222.14.13.33

Murung haraad l itgel alga, er n iimerhuu humuus yagaad alban tushaald tavina ve? !!!Surug huchnii nam bsan ch Mongoliin tuluu uym hiij chadahiig n l gargamaar bna, alban tushaal mungu erh medliin hoinoos yadag Murun metiin humuust bol ulsiin ajil ahdana.

Avatar

1115 2014-10-24 203.169.54.114

тоон дотор үсэг цохиж явна гэдэг шиг өнөө Мөрөн чинэ энд юу хийж яваа юм бэ …Зориг агсны хэрэг яасан бэ …Чиний юу амлаж гарч ирсэнийг ард түмэн мартаагүй шүү…

Avatar

Болд 2014-10-24 150.129.140.145

Энэ хэдийг хойд солонгост 100 ямаа дагуулаад егчихед авчина доо. Харин тэд дарга биш гое ажил хийлгэнэ дээ

Avatar

хэцүү ч юмаа даа 2014-10-24 103.9.91.146

миеэ энхболдын баасыг олон удаа арчина даа, энэ хэд. хэцүү ч юмаа даа.

Avatar

zochin 2014-10-24 182.160.5.144

undsen xuuliaa yaaraltai uurchilj xuchtee guitsdgex zasaglalatai bolj.Ene uls turiin uurchluult xiigui bol uls turni amidralaa sxotsrood xiamruulj exel bna shuu.

Avatar

Зочин 2014-10-24 103.229.120.170

Oilgomjtoi MAN iin hiisen zuil

Avatar

Зочин 2014-10-24 150.129.141.41

Шунал аа гэж… Өөрийнхөө шунал хүслийг ядаж түр зуур ч болов дарж чадахгүй хүн Төрийн жолоог атгалцаж чадах уу та минь ээ. Энэ НАМуудад дандаа шунал хүсэлдээ толгойгоо алдчихсан Төрийн луйварчид бугшчихсан болохоор Яаж улс орон урагшаа хөдлөхөв дээ. Эд нарыг намтай нь дарж устгахаас нааш бид хэзээ ч өөдлөхгүй нь ээ

Avatar

Зочин 2014-10-24 103.229.122.156

tagnuuliinkhan odoo tanai bayrand ochiji shalgakh geji baina geji kheleed ochikh khereg uu? khukh ineed khurgechikhlee .. man-yg taraakh klheregtei

Avatar

Зочин 2014-10-24 103.229.122.156

man-yg albadan taraakh kheregtei , ene chini turiin ergelt mayagiin yum khiisen baina shuu dee

Avatar

бадарч тахар 2014-10-24 180.235.187.179

энэ чинь өнөө алдарт монголын комиссар Катано Мөрөн мөн үү. Худалч хуурамч Пинкертон энэ хэргийг мөрдөж шударга үнэнийг олох гэж байгаа юм болов уу не расмеши

Avatar

zochin 2014-10-24 49.0.133.119

unen shuudee man namiinhaan dandaal ta nar ingej zavaardag shuudee,tagnuuliin baiguulllaga hudlaa shalgahgui ee,

Avatar

Зочин 2014-10-24 112.72.13.82

МАН аа чи хүний зовлонд цадах болоогүй юу… Учраа мэдэхгүй хичнээн ч олон Монгол залуусын толгойг залгив даа.

Avatar

Зочин 2014-10-24 150.129.140.7

Наад ярьж байгаа хулгайчдынхаа царайг хараарай. Мөрөн Зоригийн аллагыг илрүүлнэ гэж гуншиж байгаад сонгогдож байсан. Наад гантулга нь зүгээр жирийн хулгайч шүү дээ. МАН нам нэртэй хулгайчдын сүлжээ болсон.

Avatar

Зочин 2014-10-24 150.129.140.7

МАН-ы жинхэнэ нүүр царай. Тэд монгол үндэстний шилдэг залуу боловсон хүчнийг сорчлон 40 мянган залуусыг нохойноос дордоор буудаж аймшигт харгислал, цуст аллага хийсэн. Жирэмсэн залуу эхийг ч өрөвдөөгүй. Цусаар будсан гараа миний гар цэвэр гэж мэлзэнэ. Тэд монгол үндэстнийг 3 хувааж хүчийг нь тарамдуулсан. Үүнийгээ бас бид биш Сталин гэж мэлзэнэ. Алтан тэвшийн хөндий/Улаанбаатар хот/г алга дарам газар үлдээлгүй авилгалын сүлжээ мафийн сүлжээгээр зарсан. Хүүхэд тоглох, хөгшид нарлах газаргүй болгосон толгойлогч нь одоо ч энэ нам нэртэй сүлжээнийхээ тэргүүн. Өөрийгөө өндөг шиг өөгүй Улаанбаатар хотыг орчин цагийн хот болгосон гэж мэлзэнэ. Өнөөдөр Монгол улсын нийт иргэдийн тал энэхүү мафийн үйлдсэн гэм уршгаар бохир орчин, утаа, тоос шороон дунд амьдарч монгол улсын үндэсний аюулгүй байдал бүрмөсөн утгаараа алдагдсан. Үүнийхээ гэм бурууг АН-д тохож мэлзэнэ. Үеийн үед монгол төр, монгол үндэстний эсрэг гэмт хэрэг үйлдэж байгаа энэ намын үйл ажиллагааг яаралтай хориглож татан буулгах цаг болсон. Зөвхөн тэр үед Монгол улсын хөгжлийн талаар ярьж, энэ улс хөгжин дэвших болно.

Avatar

ok 2014-10-24 150.129.143.246

za yahuu tegej l bai

Avatar

Зочин 2014-10-24 202.179.22.85

TEGazar Altanhuyagin nuuts ajillagaag zohion bguulj bna, iim hunshgui sonin msg bichih sanaag Altanhyagaas oor hen ch gargahgui

Avatar

zochin 2014-10-24 112.72.11.119

ardchilsan 1996-2000 ond tur barij togloj baihdaa shaldaa buusan namiinhaa ner hundiig sergeeh gej zorigiin zurheer tug tahij baisan odoo bolohoor MAN -aar tug tahih sanaatai hudal medeelel tsatsaj baina prokuroriin zuvshuurulgui MAN-n bairand nevtereed yamarch hundlungiin gerchgui hard diskiig bulaaj avaad mantajlaad gutgeleg zohion baiguulj baina

Avatar

Ха ха 2014-10-24 150.129.142.31

Дэмбэрэл дөнгөж /өчигдөр/ ажлаас халагдсан гэнээ.Тэхээрээ өнгөрсөн 7 хоногт МАН-ын өндөр албан тушаалтан байхдаа тэр гэрээг хуурамчаар үйлдсэн болж таарч байна.Угаасаа Миеэ Энхболдын хар Пиар-ыг хийдэг нөхөр шүү дээ

Avatar

hehe 2014-10-24 127.0.0.1

MAN-ii hulgaich nar toriin ergelt hiihgeed bgaan muu haashaa yum

Avatar

зочин 2014-10-24 103.23.51.1

Д.Мөрөн Ман-ын лидер Зоригийн хэргийн гол эзэн шүүдээ

Avatar

зочин 2014-10-24 103.23.51.1

Д.Мөрөн Ман-ын лидер Зоригийн хэргийн гол эзэн шүүдээ

Avatar

hehe 2014-10-24 127.0.0.1

teneg m*****

Avatar

altanhuyag tsairchee 2014-10-24 203.194.118.105

ene altanhuyag buur tsairchee,

Avatar

Зочин 2014-10-24 122.201.17.98

Дэмбэрэл дөнгөж /өчигдөр/ ажлаас халагдсан гэнээ.

Avatar

иргэн 2014-10-24 202.70.42.34

Зоригын хэргийг замруулсан нөгөө Мөрөн хурандаа чинь гараад ирж. Одоо энэ чинь энэ мессежний хэргийг замруулах даалгавартай гараад ирлээ. Эд нар албан тушаалын төлөө юу ч хийж чадна. Засаг авахын төлөө бол төрийн эргэлт ч хамаагүй хийнэ шүү. Өнөө мэнгэт хуульч нь хаачив. Одоо хашгираад гараад ирнэ лдээ. Мундаг улс шүү.

Avatar

zochin 2014-10-24 182.160.41.255

Altanhuyg arail bishee Ariunsan iim l zuil hiinee neg aimgaar togloson doo

Avatar

zochin 2014-10-24 182.160.41.255

Altanhuyg arail bishee Ariunsan iim l zuil hiinee neg aimgaar togloson doo

Avatar

Иргэн 2014-10-24 124.158.109.78

Аогагуй шуу дээ?! ТЕГ чинь Алтанхуягийн хувийн байгууллага болсон шуудээ! Компьютерийг нь авч яваад л мантаажилчихаа биз?! Уунд гайхаад байх зуйлгуйдээ. Харин Дэмбэрэл хилмэгдэх болждээ?! АН,МАХН-ынхан гэдэг чинь ийм л улс даа. Даанч эзнийг нь олно гээд суйд болоод байсан юм. Туунээс аль худал мэдээлэл цацагдахыг тэр гэх вэ?! Хууль бус, заваан гэрээ хийснээ Алтанхуяг сатааруулах аргыг Жнхбаяр найзтайгаа сэджээ?!

Avatar

sss 2014-10-24 182.160.40.46

мөрөн өвөө болжээ хөөрхийс

Avatar

Зочин 2014-10-24 103.229.121.208

yana daa iim jumnuud bas nam mam geh shig soliotoi bh aa er ni zugeer l ajlaa hii l dee

Avatar

Zochin 2014-10-24 202.21.116.99

AN hudlaa hagarch butarsan namiihaa neriig avch uldehiin tuld MAN-iig gutgej uursdiihuu gudamjnii buduuleg argiig hereglej baina. AN ugaasaa hudalch luivarchdaar duursen nam. TEG gej gants namd uilchildeg yachihsan huuramch gazar be

Avatar

Б.Л 2014-10-24 202.21.111.98

Н.Дэмбэрэл өчигдөр ажлаасаа халагдсан бол МАН л хийсэн байна ш дээ….өнгөрсөн борооноор цув нөмөрлөө гэдэг шиг юм болж. Дэмбэрэлээс гадна бас Цогтгэрэл бил үү, бас хар PR-чин нөхөр байдаг, тэр бас оролцоо биз. "Улаанбаатар радио"-гийн дарга байсан яруу найрагч У.Булганы хүргэн. Хадам ээж, хүргэн хоёр МАН-ны улаан хамгаалагчид.

Avatar

Зочин 2014-10-24 112.72.13.126

МАН ч ийм л жижиг нам болж дээ

Avatar

ӨӨ ХӨӨРХИЙ МӨРӨН 2014-10-24 203.194.116.175

НӨГӨӨ ЗОРИГИЙН ХЭРГИЙГ "ИЛРҮҮЛЧИХСЭН" МӨРӨН ОДОО БЯМБАЦОГТЫНХОО ХЭРГИЙГ "БУЛЖ" БАЙГАА ЮМ БАЙНА ОО. БУЛАВЧ БУЛТАЙНА, ДАРАВЧ ДАРДАЙНА ГЭДЭГ ЧИНЬ БОЛНО ДОО. ХУ -ГИЙН ӨГӨРҮҮД ИЙМ Л БӨӨЛЖИС ХУТГАМААР АРЧААГҮЙ ШААРНУУД ДАА. ДАРААГИЙН СОНГУУЛИАР ҮНС БОЛЖ ДАЛАН УУЛЫН ЦААГУУР ХЙИЦГЭЭ ТА НАР!!!

Avatar

Зочин 2014-10-24 103.9.91.75

archaagyi zavaan sdanuud mangaruud

Avatar

Зочин 2014-10-24 182.160.5.243

БУЛАЙ БУЛАЙ НЯМКА НААД ХЭДЭЭ ЖУДАГТАЙ БАЙ ГЭЖ ХЭЛНЭ ҮҮ?

Avatar

ИРГЭН 2014-10-24 202.179.27.87

Тэр ДЭМБЭРЭЛ гэдэг ***** чинь дандаа ийм тийм муухай хар пиарын юм хийж явдаг нэг нүдний шилтэй гөлийсөн хулгайч царайтай юм байдаг юм, нэг шоронд ороод гарч байсан юм бас. Энэ хөгийн бабник, луйварчин ГАНТУЛГЫН хаа явсан газар нь нохойн гөлөг шиг дагаж явдаг юм тэр, ГАНТУЛГА нь захиалгаар ийм юм хийхгү юу, энэ 2 р дандаа нэг ийм хөгийн бузар булай юм хийж явдаг юм БИ МЭДИЙШД

Avatar

иргэн 2014-10-24 202.70.42.34

Энэ МАН-ынхан энэ засгийн газрын толгойг залгихын тулд энэ байтугайг хийнэ шүү дээ. МАН чинь хэцүү гаруудаар дүүрсэн олигорх бүлэглэл шүү дээ. Ийм юм хийх чинь энүүхэнд хөөе. а**а шүү эд нар.

Avatar

Irgen 2014-10-24 150.129.143.23

Altanhuyag ogtsoryoo.Ard tumen olsoj,kompaniud dampuurlaa zalaj ajilchdaa halsaar mongol oron suirlee.Buzar er.

Avatar

Зочин 2014-10-24 103.229.120.192

Ter buzar geed baigaa dampuurliig MAN baihdaa ehluulsen. Chalcogoos 250 myangan USD zeelj 21000 bolgoj taraasan. Oyun tolgoigoos zeel avch taraasan. tegeed odoo nuursee zuuguud l bdag, ter ued avch ***** bolgoson ur daragdaj duusdaggui ee. yana daa MAN iin balag gej

Avatar

ugly 2014-10-24 203.169.48.142

MAN ni malnuudaa !!!!!!!!!!! Yagaad Ter DEMBEREL gedeg chin ochigdor halagdsan yum be?????????? Neg yum heleed bgaaa biz dee aaaaaaaaaaan? Chavaas buur orovdchihloo!!!!!

Avatar

ЁО ЁОООООООООО 2014-10-24 202.55.191.36

ДУРААРАА ШОУДАХ ЮМ ДАА

Avatar

Zochin 2014-10-24 127.0.0.1

Bymbatsogt maliig chalgaarai naad nuhuriin chini hiisen ajil baih magdlaltai chuu

Avatar

Адгийн шаар 2014-10-24 202.70.40.205

Хорвоогийн хамгийн адгийн шаар болсон Түгжил Гантулга хүний араас дандаа хутга шааж явдаг хар луйварчин даа.Монголчууд минь энэ муухай хүнээс л болгоомжтой яваарай.Яаж ч хүний амьдралаар тоглож мэднэ шүү.

Avatar

Зочин 2014-10-24 103.229.121.34

Энэ Гантулга гэж үл бүтэх нөхөр хүн муутай бага гарын авилгач юу ч хийж мэднэ Дэмбэрэл бол ийм аргандаа гаршсан бас юу ч хийж мэдэх эр шоронд хүртэл морилж байсан нөхөр

Avatar

Зочин 2014-10-24 202.131.231.115

Улс төр ийм тогтворгүй болвол төрийн эрхээ алдах аюул их л ойртоод байх шиг… Улс төрчдөд найдах л үлдлээ

Avatar

Зочин 2014-10-24 112.72.13.126

МАН-ын ээлжит муйхарлал… ТЕГ-ыг зүгээр нэг гүжирдээд өнгөрөхгүй байх аа найзууд аа… ТЕГ ч гэсэн эрүү үүсгээд холбогдох этгээдэд шийдгэл оногдуулах нь зөв байх.

Avatar

давтан хэрэгтэн 2014-10-24 180.149.93.14

энэ дэмбэрэл гэж хаширдаггүй нөхөр юмаа, өмнө нь бас ийм хэргээр ял эдлээ биз дээ давтан хэрэг хүндрэх байхдаа ах нарынхаа золиос боллоо доо хөөрхий

Avatar

Зочин 2014-10-24 27.123.213.51

Энэ МАНгаруудад ичих нүүр гэж алгаа. Ичих булчирхайгүй хүнийг Монголчууд хүний тооноос хасдаг юм даа.

Avatar

111 2014-10-24 202.179.20.236

ЯАЛТ үгүй ҮНЭН юм байна шүү дээ. Энэ Дэмбэрэл гэгч хүн өчигдөр ажлаа хийж байсан юм бол УРЖИГДАР тэгвэл ТӨР САМРАХ ажилдаа МАН шуурхай л оруулсан юм байна.

Avatar

Mongol ardyn nam 2014-10-24 124.193.152.226

Ochigdor halagdsan hvniig aiwaichaad manai namyn hvn geed bhyn zawkartsiin manai yaruu aldart nam iim buzar zuild oroocholddoggui

Avatar

Зочин 2014-10-24 202.131.248.210

Ямар ч хэрэг нь илэрэхэд үгүй гэж гүрийсээр байгаад л гардаг нам даа.

Avatar

Lola 2014-10-24 202.21.111.26

Manaid yur n huuli durem uilchlehghui8 hooson uls turjilt ihtei uchraas sxan yumdoo. Hereg hiigeed barigdval, bi hiigeegui, gutgej bna, shuuh, sergiileh, tsagdaagiihan hudaldagdaj gej heleed l bolchihdog. Nuguuduul n ch gesen bulhai n barigdval bi hiigeegui, tsagdaa sergiihlhed ugch shalguulna gej heleed nam dardag.

Avatar

МАН больёо оо. 2014-10-24 202.21.115.90

МАН энэ алдаагаа шударгаар хүлээн зөвшөөрөөд ажилтандаа хариуцлага тооцож ажлаас нь халсанаа хэлээд өөрсдөө аврагдахаа бодсон нь дээр биш үү. нэгэнт баригдчихаад худлаа мэлзээд, гүтгэж байна гэж улсынхаа нууц байгууллагын нэр хүндийг гутаах хэрэггүй байх аа. ичмээр юм. дандаа л бохир улс төр.

Avatar

dsavasv 2014-10-24 103.9.91.146

Ene shal hudlaa MAN ardin nam barigdsanaa neg odrin omno ajlaas ni halj gene

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж