ТЕГ-ын дарга Т.Батмагнай Оюутолгойн асуудлаар ам нээв | News.MN

ТЕГ-ын дарга Т.Батмагнай Оюутолгойн асуудлаар ам нээв

Хуучирсан мэдээ: 2014.10.24-нд нийтлэгдсэн

ТЕГ-ын дарга Т.Батмагнай Оюутолгойн асуудлаар ам нээв

Татварын ерөнхий газраас “Оюутолгой”-д ногдуулсан 130 сая ам.долларын актыг тус газрын дэргэдэх Маргаан таслах зөвлөл нь 30 сая ам.доллар болгож бууруулсан. Татварын актыг ямар үндэслэлээр ингэж бууруулсныг УИХ-ын гишүүн С.Ганбаатар асууж, ТЕГ-ын дарга Т.Батмагнай болон бусад албаны хүмүүсийг Авлигатай тэмцэх газарт өгчихөөд байгаа. Тэгвэл энэ асуудалд тайлбар өгөхөөс татгалзаж байсан тус газрын дарга Т.Батмагнай өнөөдөр хэвлэлд ярилцлага өгсөн байна.

“Тэрбээр  татварын актыг 100 сая ам.доллараар бууруулсан шалтгааныг “Оюутолгой” татварын тайлангаар тайлагнасан алдагдал нь хяналтын байцаагчийн тооцооллоор буурсан. Шалгалтын хугацаанд татвар төлөгч хангалттай хэмжээгээр баримт материалаа гаргаж өгөөгүй. Оюутолгой БНХАУ-ын Бээжин хотоос хоёр чингэлэг орчуулагдаагүй санхүүгийн баримт ирүүлсэн. Ийм тохиолдолд татварын улсын байцаагчийн хяналт шалгалт хийх нь хүндэрдэг. Хэрвээ татвар төлөгч баримтаа бүрэн өгөхгүй бол өгсөн баримтад нь үндэслээд бусад өгөөгүйг нь жишиг акт үйлдэх эрх хяналтын байцаагчид бий. Энэ мэтчилэн баримтаа бүрэн гаргаж өгөөгүйгээс зарим зөрчлийг жишгээр тооцож акт тавьсан. Маргаан таслах зөвлөлд хандах, зөвлөл нь гомдлыг шийдвэрлэх процесс ойролцоогоор гурван сар үргэлжилсэн. Энэ хугацаанд татвар төлөгч гомдлын үндэслэлээ нотлох баримтуудаа гүйцэд танилцуулсан” хэмээн тайлбарласан байна.

Татварын ерөнхий газрын дарга Т.Батмагнай хэсэг зуур хэвлэлд яриа тайлбар өгөхгүй байсан ч анх удаа ийн ам нээсэн бөгөөд тэрбээр “Ганбаатар гишүүн намайг АТГ-т шалгуулна гэснийг дэмжиж байгаа. Шалгуулахад асуудалгүй. Оюутолгойн татвартай холбоотой бүх материалыг УИХ-ын гишүүн С.Ганбаатарт өгсөн” гэжээ.

Т.Батмагнайгийн өгсөн албан ёсны ярилцлагад Оюутолгойд тавьсан актыг 100 сая ам.доллараар бууруулсан шалтгааныг тодорхой, ойлгомжтойгоор тайлбарлаагүй нь гайхал төрүүллээ. Эгэл жирийн хүн ч уншаад ойлгохоор тайлбар үгүйлэгдсээр л байна шүү.

У.БОЛОР

 

0 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Zochin 2014-10-24 112.72.13.25

Ene Zaluu Bol zailuul zugeer l ner tahalsan Zolig yum bush uu

Avatar

Zochin 2014-10-24 112.72.13.25

Tatvariinhan hezee iim enerengui bolchihson yum be ? Jiriin irgen barimtaa burduuleegui bol togtooson tatvar deeree dutaasan barimtiin toolboriig nemeed yu ch ugui hunees he"d nugalsan akt bichij tuluhiig shaarddag murtluu OT deer bolohoor yahaaraa 3-4 Dagon buugaad togtoogddog bna aa?Ta nar Kirkuk irgen AAN uudiig ingej muljuud tuluvluguuguu davuulsan gem baahan uramshuulal avdag.Harin end esregeer OT oosoo uramshuulal hurtchihsen yum bush uu

Avatar

Зочин 2014-10-24 60.31.198.140

OT geree anhnaasa MU-n huil zorchij hiigdsen huil bus geree.MU-d ashigtai zuil gej 1ch baihgvi.gereeg hiisen heden urwagchnart l ashigt baisanaas engiin ard bidend ymarch hereggvi geree gedegiig ta bid harj bn odoo bvvr tatwaraa ch awj chadahgvi bolloo. ene gereeg tsutsalah heregt.ulas dotor mini ulas bolj dur zorgooro aashilah edniig erthen taslan zogsooh heregt bn.hamaagvi ter olon ulsiin shvvhdee ochood zargalddag l yum baigaa biz,yalah ylagdahaas ni aigaad edniig zvgeer haraad awilgalchidiig oohshvvleed nvden balai ywah bid chini yasan aimhai archaagvi boltson malnuud wee.etesiin etsesd ene henii horongo yum bee ene heden tor barij bga hvn ni medegdehgvi svg ni medegdehgvi luiwarchidiin uu eswel bidnii veiin ved hairlaj irsen owgod hogshid vr hvvhdvvdiinh vv.hamaa alaga engej bhaar ene ordiig ashiglaad yadiin gazriin eorooldoo l hewtej baig.tsag ni bolhoor chaddag hvmvvs ni ashiglag

Avatar

Зочин 2014-10-24 46.115.165.63

Tatvarin angiihaa nuhudiig tsugluulaad yu l hiigeed bna daa naad bujigchin mal chini sanhuud hicheeld suudaggui Ulaan sarnain bujigchin geed teneg urt eruutei nuhur bsan yum daraa ni zeel hariutslaga meregjilten geed humuusees yaj mungu shalgah talaar zuvulguu avaad yavdag teneg baisan yum

Avatar

гх 2014-10-24 150.129.141.170

Eniig xen tomilson Ter l NO toi !100 say dollar tsairuulj ugxod dood tal n 10 say dollar shuudee Xend ch oilgomjtoi yumandeer zugeer l bariaad xorichoochee 10 sayiig A d 3 T d 3 Kh d 3 oort n 1say dollar gdg sxemeer xuvaagdsan baigaa

Avatar

гх 2014-10-24 150.129.141.170

Eniig xen tomilson Ter l NO toi !100 say dollar tsairuulj ugxod dood tal n 10 say dollar shuudee Xend ch oilgomjtoi yumandeer zugeer l bariaad xorichoochee 10 sayiig A d 3 T d 3 Kh d 3 oort n 1say dollar gdg sxemeer xuvaagdsan baigaa

Avatar

гх 2014-10-24 150.129.141.170

Eniig xen tomilson Ter l NO toi !100 say dollar tsairuulj ugxod dood tal n 10 say dollar shuudee Xend ch oilgomjtoi yumandeer zugeer l bariaad xorichoochee 10 sayiig A d 3 T d 3 Kh d 3 oort n 1say dollar gdg sxemeer xuvaagdsan baigaa

Avatar

Зочин 2014-10-24 46.115.165.63

Hezee baital barimtgui shalgalt hiij bailaa daa Batmagnai teneg tegej hiilgedeg bolson yum u ene tenegiig hurdan zailuulaach e ter ajlaa hiij chadahgui baitsaagch nart hariutslaga tootsoh heregtei ene olon sarin hugatsaand huvildaj barimt burduulj Batmagnai bolon busad nuhur hahuul avaa bailgui dee oilgomjtoi l bna daa

Avatar

Зочин 2014-10-24 202.21.106.160

UDAHGUIU SHORON

Avatar

130 000 000$ Show 2014-10-24 103.229.123.228

Shalgana geheer 100,000,000 $ – aar buurdag, shalgaad ehleheer shalgaj baigaa shalguulj baigaa 2 ni suraggui bolgodog , asuudliig burhrgduuldeg, tsagiin aysaar budgeruuldeg, bur alga bolgodog baidal ene huuli hynaltiinhand baidag Ajliin arga bariliin gol ontslog ni doo. Heseg hugatsaanii daraa buyu songuuliin Show duussanii daraa bas l hudlaa bolj Ard tumnee dahin huurah biz ???

Avatar

Равдан 2 2014-10-24 78.250.113.150

" Хэрвээ татвар төлөгч баримтаа бүрэн өгөхгүй бол өгсөн баримтад нь үндэслээд бусад өгөөгүйг нь жишиг акт үйлдэх эрх хяналтын байцаагчид бий. Энэ мэтчилэн баримтаа бүрэн гаргаж өгөөгүйгээс зарим зөрчлийг жишгээр тооцож акт тавьсан." Энэ юу гэсэн утгатай өгүүлбэрүүд вэ??? Татвар төлөгч баримтаа бүрэн өгөхгүй бол төлөх татвар нь буурна гэсэн үг үү????

Avatar

Зочин 2014-10-24 103.229.121.129

ug ni ehneesee iim margaan uusgehgui tsag tuhaid ni materialaa , barimtaa buren uguud bur orchuulaad uguh estoi biz de. Mongol ulsad uil ajillagaa yvuulj Mongol ulsad tatvar tulj bgaa bol huuli durmiig ni murdul duu. akt taviad neheheer ni hytadaas avchiraad uursduu orchuul geed hayj bgaa bol buhel buten ulsiig doromjilj bna sh de

Avatar

Зочин 2014-10-24 202.179.27.199

Энэ Батмагнай гэгч ер нь хаашаа янзын этгээд вэ. Орон гаран гэгчээр л эргэж буцаад л нэг л бишээ. Тэгээд бас дарга гэгч нэр зүүчихээд байгаа юмаа гайгүй.

Avatar

Зочин 2014-10-24 202.21.106.160

UDAHGUIU SHORON

Avatar

Зочин 2014-10-24 202.179.27.199

Маргаан таслахаар ороод буурчих байсан юм бол анхнаасаа яах гэж акт тавьсан талаараа мэдээлсэн юм бэ? Компанийн нэр хүнд, энэ тэр юу болох вэ? Хуудуутай ажил хийхээр үр дүн нь иймэрхүү л болдог юм шүү дээ. Өөртөө дүгнэлт хий, авилга аваагүй байж болно, гэхдээ ажлаа хийж чадахгүй байгаагаа бүрэн дүүрэн харууллаа шүү дээ. Маргаан таслахаар ороод буурчих байсан юм бол анхнаасаа яах гэж акт тавьсан талаараа мэдээлсэн юм бэ? Компанийн нэр хүнд, энэ тэр юу болох вэ? Хуудуутай ажил хийхээр үр дүн нь иймэрхүү л болдог юм шүү дээ. Өөртөө дүгнэлт хий, авилга аваагүй байж болно, гэхдээ ажлаа хийж чадахгүй байгаагаа бүрэн дүүрэн харууллаа шүү дээ.

Avatar

Зочин 2014-10-24 112.72.11.118

yu ni oilgomjgui baigaa yum. Barimtaa gargaj ugsun bna. 2 chingeleg barimt gej bna. Ediin zasag medehgui surguulid too baitugai yuch suraagui setguulch nertenguud zugeer l hormoi hotny hov jiv bichij baival deer biz dee

Avatar

Зочин 2014-10-24 150.129.141.130

Yaashkaa

Avatar

Зочин 2014-10-24 202.70.46.206

но-той байна.

Avatar

Зочин 2014-10-24 203.194.114.142

энэ хүнийг ажлаас нь халах хэрэгтэй. ажлаа мэдэхгүй, хийж чадахгүй байна.

Avatar

Зочин 2014-10-24 127.0.0.1

Batmagnaig shalgah heregtei. hvnii gar hol bolson ***** l bn.

Avatar

zochin 2014-10-24 203.128.189.9

naad nohroo shalgamaar ym. zanhaisan amitan be

Avatar

ddddd 2014-10-24 202.179.23.137

Юу ч ойлгосонгүй!!! Хаашаа юм 2 чингэлэг дүүрэн бичиг баримтанд нь тэр $100 саяар бууруулах баримт нь байсийн муу??? Тэгвэл яагаад анхнаасаа тэр үүргээ биелүүлж бичиг баримтаа гаргаж өгөөгүй юм бэ???? Яагаад анхнаасаа татварын байцаагч нар нь $130 сая татвар тавьсан юм бэ???????? Байцаагч нарын алдаа байсан гэж ойглуулаад байна шүү дээ Батмагнай!!!!!!!! Ийм ноцтой асуудалд ийм хариуцлагагүй хандсан Байцаагч нарыг шалгах хэрэгэй!!!

Avatar

Зочин 2014-10-24 112.72.13.239

Энэ бүхний төлөө тууштай тэмцэж байгаа Ганбаатар гишүүнийг дэмжиж явдаг шүү. Тэмцэлийн галаа бүү бөхөөгөөрэй. Эгэл харц ардууд чинь танд итгэж явдаг шүү.

Avatar

Зочин 2014-10-24 112.72.13.239

ОТ анхнаасаа л Монголчуудад ашиггүй гэрээ болсон. Хэдэн луйварчдын хувьд ашигтай гэрээ болсон байж магадгүй.

Avatar

Зочин 2014-10-24 202.179.20.212

УИХ далдгар гишүүн дургүйцлээ гээд татварын алба хууль бусаар торгох ёостой болж байна уу. Дуртай улс төрч нь татварын аппаратыг дургүй компани руу гаа туудаг улс юмуу ??? Татвараа тайлагнах, байцаагчтай санал зөрөх, нягтлах, шалгуулах зэрэг бол болж байдаг процесс далдгар Ганбаа шиг нохойд хамаагүй байх шүү….

Avatar

Зочин 2014-10-24 202.21.106.148

Tagnuul tatvar 2 chin ijil TEG tovchloltoi yavaad bna ene 2-g salgahad Mongol ug useg oldohgui bna uu

Avatar

Зочин 2014-10-24 112.72.13.82

Та бидний ойлгоход хялбар жишээн дээр тайлбарлая… Үхэр мууран дээр очиж… Чи миний билчээр дээрээс 130 ширхэг хулгана байрьсан байна, барьсан 10 хулгана тутамд 1 боодол өвс өг гэж… Ингээд 13 боодол өвс нэхэж… Муур надад баталгаа байгаа гээд нийт 30 хулгана бавьсан бичлэгээ ацраадхаж… Үхэр аргагүй эрхэнд зөвшөөрч 3 боодол өвс авахаар нэг иймэрхүү л юм болжээ дээ янз нь.

Avatar

Цогбалрах 2014-10-24 203.169.50.64

Хиншvv Ганбаа Их хурлын чуулган дээр буруу юм ярьж амьтны доог болдгоо мэдээд дуугай суух болсон байна лээ, удахгvй алингаа алдах xvн дээ. Цагтаа иргэний ходолгоонийг ганц балласан гар даа, Уянга, Магнай нар нэг биш удаа энэ тухай ярьж байсан. Амиа аргацаахдаа сайн юм шиг байгаа юм. Хvмvvс удахгуй хиншvvгийн тарыг таних цагт манай баатар ч хэцvvдэнэ дээ. Сэргэлэн гар бултах газраа олчихсон л байгаа. Татварын талаар тас мэдлэггvй хvн ийм асуудлаар дуугарах аюултай. Амиа бодсон сvгсэлзvvр нэг гараас болоод бусад монголчууд хохирох есгуй.

Avatar

Зочин 2014-10-24 103.26.192.190

Үүний учрыг би тайлбарлая. Татварын албаныхан ямар ч аж ахуйн нэгжид шалгалт хийсэн эхлээд дааж давшгүй торгууль тавина гэж сүрдүүлдэг. Тийм өндөр торгуулийн сураг сонссон хүмүүс элдэв арга, чарга хэрэглэж байгаад тэр байцаагчтай өөр шугамаар холбогдож, тодорхой хэмжээний авилга өгүүлж, торгуулийн хэмжээг бууруулдаг. Яг энэ технологиороо ажилласан чинь цаадуул нь олон улсын арбитрийн шүүхэд хандана гэхээр тэнд очоод унахаа мэдэж байгаа болохоор аргагүй бууруулахгүй юу. Тэрнээс жижиг газрууд бол Монгол дотроо тэд нартай заргалдаад заргаа авна ч гэж байхгүй, хэрвээ авдаг юм аа гэхэд Халхын хавтгайд гишгэх газаргүй болоод л дуусна.

Avatar

Зочин 2014-10-24 202.21.112.202

УИХ-ын чуулганд Уянга гишүүний асуултад юу гэж хариуллаа? Татварын зөрчлийн гуравны нэгийг хуулийн дагуу, гуравны хоёрыг татварын байцаагч өөрийн үзэл бодлын дагуу тавьсан ч бил үү нэг хачин юм ярьсан. Манай төсвийн орлогын хэдэн хувь нь байцаагчийн үзэл бодлоор цуглардаг Юм бэ?

Avatar

gy 2014-10-24 127.0.0.1

ene nuhur ih yum halaaslasan shinjtei

Avatar

зочин 2014-10-24 202.126.91.159

Хүмүүсээ ер нь ингэж ойлго доо: Татварын албаны зөв байсан, дараа нь буруу болсон, гэхдээ л бидний зөв.

Avatar

зочин 2014-10-24 202.126.91.159

Ганбаатар гишүүн уг нь Татварын албаны тавьсан актыг Маргаан таслах зөвлөл нь яагаад бууруулсан, үүний цаана хэн нэгэн байгаа юм биш биз гэж асуусан. Өөрөөр хэлбэл татварын албаны тал болж дуугарсан гэсэн үг. Гэтэл нэг тал болох ёстой татварын алба нь нөгөө талд гарч суучихаад Ганбаатар гишүүнтэй үзээд байдаг нь л ойлгомжгүй байна даа.

Avatar

dddd 2014-10-24 202.179.23.137

Юу ч ойлгосонгүй!!! Хаашаа юм 2 чингэлэг дүүрэн бичиг баримтанд нь тэр $100 саяар бууруулах баримт нь байсийн муу??? Тэгвэл яагаад анхнаасаа тэр үүргээ биелүүлж бичиг баримтаа гаргаж өгөөгүй юм бэ???? Яагаад анхнаасаа татварын байцаагч нар нь $130 сая татвар тавьсан юм бэ???????? Байцаагч нарын алдаа байсан гэж ойглуулаад байна шүү дээ Батмагнай!!!!!!!! Ийм ноцтой асуудалд ийм хариуцлагагүй хандсан Байцаагч нарыг шалгах хэрэгэй!!!

Avatar

зочин 2014-10-24 222.91.72.11

Энэ Хиншүүд өөр хийх ажил алга уу. дандаа хүний мууг үзэж, хүнтэй маргаж, хэрүүл үүсгэж байх юм. амьдрал ар гэр нь яаж болоод байнаа. Монголчууд хүнд муу юм хийж муу санаж болохгүй гэдэг ш дээ.

Avatar

Зочин 2014-10-24 202.126.91.159

Татварын албаны чадавхийн асуудал л энд яригдаж байна, татварын зөрчлийг яг олж илрүүлэхийн төлөө биш акт тавихын төлөө л явдгаас асуудал үүсэлтэй. Үнэхээр татварын зөрчил илрүүлсэн бол үүнийгээ маргаан таслах дээр хамгаалаад л гараад ирэх байсан, гэтэл унаж байдаг. Тэгэхээр хам хум шалгасан болоод, муруй зөрүүд акт тавьсан байна. Тэгээд түүнийг нь дарга нар нь зарлаж байдаг, чадваргүй байна шүү дээ

Avatar

Зочин 2014-10-24 202.126.91.159

Татварын албаны чадавхийн асуудал л энд яригдаж байна, татварын зөрчлийг яг олж илрүүлэхийн төлөө биш акт тавихын төлөө л явдгаас асуудал үүсэлтэй. Үнэхээр татварын зөрчил илрүүлсэн бол үүнийгээ маргаан таслах дээр хамгаалаад л гараад ирэх байсан, гэтэл унаж байдаг. Тэгэхээр хам хум шалгасан болоод, муруй зөрүүд акт тавьсан байна. Тэгээд түүнийг нь дарга нар нь зарлаж байдаг, чадваргүй байна шүү дээ

Avatar

BATMAGNAI 2014-10-24 202.180.216.19

2 KONTEINER SANXUUGIIN BARIMT IREED, TEGEED NEGIIG N 50.0 SAYA AM. DOLLARAAR TOOCOOD, TEGEED NIILEED 100.O SAYA BOLGOOD, TEGEED ANX TAV"SAN AKTAA BUURUULSAN OILGOV UU MONGOLCHUUD AA ???

Avatar

Зочин 2014-10-24 103.229.122.183

Жишиг акт гэж байдаггүй. Бараа бүтээгдэхүүний үнийг жишгээр тооцох, бодит үнийн аргаар тооцох л гэж хуулинд заалт байна. ОТ-г Монголд хэнтэй яаж ч жиших аргагүй. Тэгэхлээр манай байцаагч нар дутуу шалгажээ, мэдлэг мэргэжил, хэл ус тааруу байнаа төсвөө нэмээд өгвөл би сайн болгоод ийм алдаа гаргахааргүй болгоё оо гээд л хэлчих л дээ.

Avatar

зочин 2014-10-24 202.126.91.159

Оюу толгойн алдагдлыг бууруулсан акт тавьсан гээд юугаа яриад байна аа, алдагдалтай байсан юм бол татварын асуудал огт яригдахгүй шүү дээ. Эсвэл алдагдлыг нь бууруулаад, ашигтай болгочихсон юм уу? Тэгвэл Оюу толгойгоос ногдол ашгаа авмаар байна шүү дээ.

Avatar

Зочин 2014-10-24 202.179.23.137

Юу ч ойлгосонгүй!!! Хаашаа юм 2 чингэлэг дүүрэн бичиг баримтанд нь тэр $100 саяар бууруулах баримт нь байсийн муу??? Тэгвэл яагаад анхнаасаа тэр үүргээ биелүүлж бичиг баримтаа гаргаж өгөөгүй юм бэ???? Яагаад анхнаасаа татварын байцаагч нар нь $130 сая татвар тавьсан юм бэ???????? Байцаагч нарын алдаа байсан гэж ойглуулаад байна шүү дээ Батмагнай!!!!!!!! Ийм ноцтой асуудалд ийм хариуцлагагүй хандсан Байцаагч нарыг шалгах хэрэгэй!!!

Avatar

Зочин 2014-10-24 150.129.141.111

Наад хүн чинь тайлбарлаад байгаа юм биш үү. Ойлгохыг хүсэхгүй байгаа бол юу ч хэлээд ойлгохгүй л дээ.

Avatar

Зочин 2014-10-24 203.91.116.34

Манай татварын байцаагч нар харьцааны соёлгүй, өөрт нь долигонохгүй болохоор дурын тоогоо тавьж акт гаргадаг. Баримт материал яаж цуглуулж яаж дүгнэхээ ч мэддэггүй, таалагдсанаараа ажилладаг. Хойч ирээдүйгээ бодохгүй л акт гаргасан да, эд нар тухайн үедээ.

Avatar

зочин 2014-10-24 222.91.72.11

санал нэг байна. ОТ харин ч хамгийн ил тод бизнес хийж байгаа шүү. Яаж ч шударгаар бүх тматериалаа үзүүлээд байхд л заавал торгууль тавьдаг ш дээ. Торгохгүй бол болохгүй гээд дээрээсээ заавар авсан байдаг юмуу хаашаа юм

Avatar

зочин 2014-10-24 202.126.91.159

Татварын албаны буруу юу зөвүү гэдгийг Маргаан таслах комисс шийдээд татварын албаны буруу байна, татвар төлөгчийн зөв байна гэж үзсэн юм байна гэж ойлголоо. Энэ тохиолдолд ажлаа буруу хийсэн татварын алба ямар хариуцлага хүлээдэг вэ? Эндээсээ л эхэлж хариулаач. Бидний зөв байсан, дараа нь буруу болсон гээд байхаар чинь л хүмүүс ойлгохгүй байна шүү дээ

Avatar

зочин 2014-10-24 202.126.91.159

Маргаан таслахаар ороод буурчих байсан юм бол анхнаасаа яах гэж акт тавьсан талаараа мэдээлсэн юм бэ? Компанийн нэр хүнд, энэ тэр юу болох вэ? Хуудуутай ажил хийхээр үр дүн нь иймэрхүү л болдог юм шүү дээ. Өөртөө дүгнэлт хий, авилга аваагүй байж болно, гэхдээ ажлаа хийж чадахгүй байгаагаа бүрэн дүүрэн харууллаа шүү дээ.

Avatar

Зочин 2014-10-24 202.55.191.36

ХУДЛАА МУШИГАН ГУЙВУУЛЖ БИТГИЙ ХУДЛАА УЛС ТӨРЖӨӨД БАЙ

Avatar

Зочин 2014-10-24 122.201.17.110

Маш ойлгомжтой л тайлбарласан байна шдээ. Баримтаа бүрэн өгөөгүй болохоор жишиг акт үйлдсэн. Маргаан таслах зөвлөлөөр асуудлыг хэлэлцэх үед бичиг баримтаа бүрэн авчирч өгсөн болохоор 100 саяыг хассан л гэж байна шд. 100 саяын баримт өгөөгүй байсан, Маргаан таслал зөвлөлд баримтаа өгсөн, хасалт хийсэн. Ойлгож ядах зүйл юу байна аа

Avatar

Зочин 2014-10-24 202.170.69.196

Энэ Батмагнай гэгч ер нь хаашаа янзын этгээд вэ. Орон гаран гэгчээр л эргэж буцаад л нэг л бишээ. Тэгээд бас дарга гэгч нэр зүүчихээд байгаа юмаа гайгүй.

Avatar

Zoch 2014-10-24 150.129.142.223

Ganbaatar gishuunii zuv. Uchryg olgoh heregtei.

Avatar

Мөнх 2014-10-24 182.160.39.166

Иймэрхүү түргэн зантай, хөөрүү нөхдийг сайн ашиглаж байгаад, эцэст нь баахан юманд унагах бий. тиймээс тохитой, томоотой, даруухан, нухацтай, мэдлэгтэй, туршлагатай байх хэрэгтэй юм. Тэгэхгүй бол энэ цаг үед асуудал өөрөөр эргэнэ шүү. Танайд Оюутолгойтой харьцах тийм чадалтай нөхөд олон бий юу, эцэст нь хүний үгэнд орж баахан татвар бууруулав уу. Хүнд эрдэнэс ээ өгчихөөд ашиггүй байдаг сонин төсөл, гэрээ шүү. Татвар нь энэ. Яаж амьдрах юм бол доо.

Avatar

Зочин 2014-10-24 150.129.142.106

avilgal avsan bol ogtsor, avaagui bol ganbaa hun gutgesen hergeer gishuun bish bolno

Avatar

УЦӨЦӨ 2014-10-24 119.40.97.119

АВИЛГАЛ АВСАН ТОДОРХОЙ

Avatar

TSog 2014-10-24 202.126.89.191

Yug ni oilgohgui bgaam be Bolor, Barimtaa gargaj uguhgui bsan bna tegehleer ni bgaa barimtan deer ni shalgalt hiigeed undur tatvariin akt tavisan bna, tegsen barimtaa avchirj uguud margaan taslah zuvlult huselt ugsun bna zuvluvl shalgaad unen zuv aktiig ni tavisan bna. hun oilgoj yadaah baih yumalga. Ganbaatar gej hun hudlaa showuu hiij ner hund oloh arga zali gargaj ard tumnii tuluu yum shig heterhii showuudhiin zarimdaa

Avatar

Зочин 2014-10-24 202.179.18.7

ene muu luiwarchin hamgiin sain medeh ymaa ch hund oilgomjtoigoor tailbarlaj chadahgui suuj bn. Tun udahgui buh zul chin todorhoi bolohoor yu gj hutsahiig chin harna aaa

Avatar

Зочин 2014-10-24 202.170.68.20

Эгэл жирийн хүн ч уншаад ойлгогдохоор тайлбар өг гэнэ шүү. Ойлгохыг хүсэхгүй байгаа бол яаж ч тайлбарлаад ойлгохгүй л дээ.

Avatar

Зочин 2014-10-24 202.179.23.137

Юу ч ойлгосонгүй!!! Хаашаа юм 2 чингэлэг дүүрэн бичиг баримтанд нь тэр $100 саяар бууруулах баримт нь байсийн муу??? Тэгвэл яагаад анхнаасаа тэр үүргээ биелүүлж бичиг баримтаа гаргаж өгөөгүй юм бэ???? Яагаад анхнаасаа татварын байцаагч нар нь $130 сая татвар тавьсан юм бэ???????? Байцаагч нарын алдаа байсан гэж ойглуулаад байна шүү дээ Батмагнай!!!!!!!! Ийм ноцтой асуудалд ийм хариуцлагагүй хандсан Байцаагч нарыг шалгах хэрэгэй!!!

Avatar

Зочин 2014-10-24 103.9.91.146

тэнэг хүмүүс л ойлгохгүй байгаа болохоос зурагтаар зөндөө л тайлбарлаж харагдсаншүүдээ

Avatar

Зочин 2014-10-24 112.72.13.126

Ганбаатар бол Монголын хорлон сүйтгэгч number one юм даа… Одоо больчихвол яасан юм бэ… Хангалттай сүйрүүллээ ш дээ.

Avatar

Зочин 2014-10-24 203.194.114.211

Ганбаатар гишүүн намайг АТГ-т шалгуулна гэсэнд баяртай байна үүнийг дэмжиж байгаа гэнүү. Онгироо хог вэ.

Avatar

Зочин 2014-10-24 183.177.97.14

Ene nuhruur dalimduulj tsaana ni akuluud ni idsen bailgui de

Avatar

Зочин 2014-10-24 103.229.122.72

Ард түмэн ээ. та нар ирээдүйд Оюу толгойгоос татвар авахггүй бүх баялагаа өгч гаргачихаад хоосон үлдэнэ шүү дээ. Харин энэ компанийг шалгасан байцаагч нар татвар авах гээд зүтгэснийг Батмагнай дарга нь буруу зөрүү тайлбарлаж ийм байдал үүсгээд байна шүү дээ. Бид одоо л ОТ гээс татвар авч чадахгүй бол ОТ хөрөнгө оруулалтын гэрээг өөрчлөхөөс нааш нэгч төгрөгийн татвар авахгүй болоод байна. Үүнийг та нар яагаад ойлгохгүй байгаа юм бэ. Эсвэл ОТ бүх эргэж нөхөгдөшгүй баялагаа өгөөд, том хар нүх үлдээгээд гарахад бидэнд юж үлдэх вэ. Ядаж татвараа авч чадвал бидний амьдрал дээшлэнэ шүү дээ. гэхдээ ОТ гаргах хэрэгтэй.

Avatar

Зочин 2014-10-24 103.229.122.72

Бусад бурай хөгжилтэй орнууд татвараа аваад баялагаа өгдөг байхад манайх татвараа авахгүй, баялагаа өгөөд хоосон үлдэх гээд байна шүү дээ

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж