Ц.Батбаярын дэглэмийг буурууллаа | News.MN

Ц.Батбаярын дэглэмийг буурууллаа

Хуучирсан мэдээ: 2014.10.23-нд нийтлэгдсэн

Ц.Батбаярын дэглэмийг буурууллаа

Дүүргийн эрүүгийн хэргийн анхан шатны нэгдүгээр шүүхээс өнгөрөгч долдугаар сарын 22-ны өдөр 2.1 жилийн хорих ял сонссон Улаанбаатар хотын захирагч асан Ц.Батбаярт холбогдох хэргийн давж заалдах шатны шүүх хурал өнөөдөр нийслэлийн Давж заалдах  шатны 10 дугаар шүүхэд боллоо. Шүүхээс Ц.Батбаярт оногдуулсан анхан шатны шүүхийн шийдвэрийг хэвээр үлдээсэн ч чанга дэглэмтэй хорих ангид ял эдлэхийг өөрчилж, жирийн дэглэмтэй хорих ангид ял эдлүүлэх шийдвэр гаргажээ.

Өнгөрөгч долдугаар сард болсон шүүх хурлаас  Засаг дарга асан Ц.Батбаярт 2.1 жилийн хорих ялыг чанга дэглэмтэй хорих ангид эдлүүлэх, НИТХ-ын дарга асан Т.Билэгтийг гэм буруутай хэмээн үзэж, ял оноосон ч өршөөлийн хуульд хамруулах шийдвэр гаргаж,  тэдэнтэй хамт шүүгдсэн нийслэлийн Өмчийн харилцааны газрын Өмч хувьчлалын хэлтсийн дарга асан Г.Маналжав, Ц.Батбаярын төрсөн дүү Ц.Чанцал нарыг цагаатгасан юм.

С.ОТГОН

 

0 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2014-10-23 202.21.106.148

Ee ta nar ene muu amitaniig yah ni vee hunii umnuus l heregt orchloo doo chaavaas… Ih janjin Sukhbaatar yadag bilee alsan huniig ni barisaan janjaan getel, bishee tsaad ezediig ni bari gedeg baikh aaa

Avatar

Зочин 2014-10-23 150.129.142.161

Өөдгүй увайгүй Энхбаярын хязгааргүй шунал хүслийн золиос болж хэлмэгдлээ дээ. Эр алдаж эрэг нурдаг л юм. Даваад гарна шүү.

Avatar

Irgen 2014-10-23 103.11.192.122

Ene ALIMAA Hyatadad baisan bol tsaazluulsan baigaa. Mongold tursunduu abligchidtai neg niigemd tursunduu, abligachidtai neg bagt ajillaj baisandaa talarhaj yab daa ALIMAA.

Avatar

Иргэн 2014-10-23 124.158.109.78

Танай хятадад бол зугээр л цаазалчихдаг юм уу?! Даанч чи монголд шигдээд байдгийн учир нь авигач , луйварчин болохоороо айгаад эх орондоо очихгуй монголд байгаа юм байна. Хятадад япдгийг Батбаяр бид яаж мэдэх вэ! Харин Энхбаяр та хоерыг хятадад аваачапд огчих юмсан?!

Avatar

Зочин 2014-10-23 202.21.106.148

Ee ta nar ene muu amitaniig yah ni vee hunii umnuus l heregt orchloo doo chaavaas… Ih janjin Sukhbaatar yadag bilee alsan huniig ni barisaan janjaan getel, bishee tsaad ezediig ni bari gedeg baikh aaa

Avatar

Зочин 2014-10-23 202.21.114.82

uuriinhuu umnuus hereg uuruulhiin tuld iim utsan huuheldei nariig deesh n tatdag ym shu de. odoo uurgee guitsetgesen. munguu ch hiitsen baigaa. 1 jil emlegt hevtej garaad olson munguu ureed hevtene de.

Avatar

зочин 2014-10-23 202.179.18.8

М.Энхболд газрын наймаачин зүгээр яваад байгаа нь тэгээд ариун явдаал юм уу. Ард түмээн.

Avatar

BAYARTSOGT DORLIGJAV S.BAYAR BADANJUNAI GONCHIDORJ 2014-10-23 150.129.143.136

TEGEED URGELJILNE EDGEER HUMUUS HEZEE YALAA EDELEH YUM BE BAS ALTANHUYAG.N S.BATBOLD BARSBOLD ZA ZA BICHEED BARSHGUI NEE TA NAR URGELJLUUL

Avatar

Zochin 2014-10-23 103.229.121.86

ene hun ih zuulhun hun baihaa, tegeed l tumen olnii dundaas shiitguuleh nereer helmegdej baih shig baina. Jiriin deglem bolgoson yum bol suugaad ner haagaad garaad irsen ni deer baih, tegehgui bol zuulnuur goochlood l baih baih shuu, Batbayr guai ta bol bas helmegdej baigaa l hunii neg gedeg ni todorhoi

Avatar

zochin 2014-10-23 103.229.122.71

hunii muud durtai huurnuud ene horvoogoor duuren boljee gej

Avatar

BAYAN AVILACHID SHORONGIIN NOMIIN SANCH 2014-10-23 127.0.0.1

ODOO TEGEED IDEJ UUSAN MUNGUURUU HAHUULIDAAD "NOMIIN SANCH" HIISEER BAIGAAD GARAAD IRNE BIZ. BAYAN AVILACHID SHORONGIIN NOMIIN SANCH HIIDEG BICHIGDEEGUI HUULITAI. TEGEED SAIN HUMUUJSEN ENE TER GEED SAR JILEER NI HASAAD ULDSENIIG NI URSHUULD HAMRUULAAD L GARAAD IRNE

Avatar

Тоор 2014-10-23 110.15.35.10

АТГг атгасан Миегийн хуу Женко Элбэгдээл 3 заналтай гээч хариугаа авч байна даа. Дондог Алим аймаар

Avatar

Зочин 2014-10-23 108.235.12.252

одоо дэглэм буурсан,хумуусийг мартагануулж байгаад ершеелд багтаагаад суллана,нэг иймэрхуу

Avatar

Зочин 2014-10-23 150.129.141.80

Энхбаяр ирсэн юмсан Дэглэм бууруулна

Avatar

Bataa 2014-10-23 103.229.120.154

Ulaan xatsart yal aa vvrex xeregtei.

Avatar

Зочин 2014-10-23 202.126.91.154

хулгайчдын намын хулгайч, хулгай хийх хэрэггүй байсан юм, хулгай хийвэл хуулийн ялтайг мэдэж аваг

Avatar

Зочин 2014-10-23 127.0.0.1

ALDARMAAD 7 JIL !!!!!!!!!!!!!!!!! LUIVARCHIN ULAAN HAZART 2,1 JIL !!!!!!!!!!!!!!! LUIVARCHIN BILEGT URSHUULUUR ZUV ZUGEER !!!!!!!!!!!!!!!! ENE NUHRIIG USA-S AVCHRAH YAMAR IH CHIREGDEL BOLLOOOOOOOOO DOOOOO !!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar

hun 2014-10-23 117.203.76.88

odoo neeree buur amar boljee. UIH-iin gishuun baisan hun shorond orno gedeg chini jiriin uzegdel bolson yum bhda.araich dee

Avatar

Зочин 2014-10-23 202.21.114.82

tegvel ih hurlaiin gishuun hun alaad huree talaad baij de. chi ardchilsan niigemd hun burt huuli tegsh gej sonsson u. esvel hoid solongos ruugaa *****

Avatar

Иргэн 2014-10-23 182.160.4.99

МАН -ийхан засаг унах сургаар ял завшиж байна даа. дондог суллагдаад, энэ дэглэм буураад. ТОМ АХ ийн гар урт юмаа.

Avatar

aw 2014-10-23 119.40.97.114

Horih angid heregleh heden tsaas baigaa bgaa huurhii ? amar taivan l yalaa edleesei bilee de huurhii mine

Avatar

д тэмүүжин 2014-10-23 182.160.40.12

шатрын хүү шиг гаргуунд нь гаргаж хаях юм даа

Avatar

555 2014-10-23 150.129.141.41

Хөөрхий энэ нөхөр бусдын анхаарлыг өөр дээрээ татаж ах нартаа их л буян болж байна даа, тэгэхээс ч яахав дээ. Бараг малын бэлчээр дээрээс татаж авчирж гэнэт төрөл арилжуулах шахуу юм болгож "ДААМ" гаргасан ах нартаа зүтгэхээс яахав. Харин ч хаа очиж нүнжигтэй л эр юм, хүний тусыг мартахгүй хариулж явна гэдэг муу хүний хийдэг үйлдэл биш шүү

Avatar

авилгачин 2014-10-23 127.0.0.1

наад муу авилгачин чинь арай ч дээ хэдэн тэрбумаар идээд 2,1 жил авдаг ямар ид шидтэй юм бэ? тэгэхэд буцалсан.ус.самарсан хоёр авгай 7.жил аваад явж байна.энэ тэгээд шударга ёсуу

Avatar

Irgen 2014-10-23 124.158.109.78

Chi N.Enhbayriin duu baihaa?! Chinii ahiin hiilgesen hereg baigaa umaa malaa! Chi ch medej l baigaashdee?!

Avatar

Зочин 2014-10-23 103.229.123.156

shorond hataagaachee naad muugaa

Avatar

Зочин 2014-10-23 202.21.106.153

Энэ Жимсэн улаан чинь М.Энхболдын үргэлжлэл шүү дээ, гол нь тэр хэргийн эзэнг барьж доош нь харуулж байгаад сайн гэгчийн сэгсрээд байх газар луу нь явуулах хэрэгтэй байгаамдаа.

Avatar

za 2014-10-23 112.72.13.222

daraagiin songuuliin daraaa ardchlsan namiinhan shoron duurgeh bhoo.idej uusnaaraa iluu ganuu gehees dutahgui

Avatar

zochin 2014-10-23 150.129.140.175

Za yun Aldarmaa ve. Ter shulamiin yal harin ch zuuldson shuu. Alimaagiin hereg Aldarmaagiin hergiin hajuud yu ch bish. Aldarmaad bur 10 jil changa deglemtei shorond nar salhi uzuulehgui har aris ny tsagaan bolj uvchuu nuruu ny naaldsan yas aris boltol ny horih heregtei. Hunii deerees heev neg haluun us asgaad zogsoj baidag hargis chutgoriig hairlah hereggui. Shorond ny hataa.

Avatar

Зочин 2014-10-23 103.229.121.144

АЛИМАА ХҮҮД ХЭТЭРХИЙ БАГА ЯЛ ОНООЖЭЭ.

Avatar

Зочин 2014-10-23 150.129.143.196

эмнэлэгт л хэвтэж байгаа биз өөр яадийн эд нар

Avatar

ИРГЭН 2014-10-23 150.129.142.158

Хөдөөний улаан хацарт хөөрхий "Хоньчин Найдан" арын хаалгаар том хотын дарга боллоо гэсэн чинь "хар гэрт" орчихдог байнш дээ …..Яна даа яавлаг минь ээ….

Avatar

Зочин 2014-10-23 202.179.11.170

шүүгч авлига авсан бн

Avatar

иргэн 2014-10-23 202.179.10.150

Хийх юмаа олж ядсан юм шиг энүүний дэглэмийг бууруулаж яах нь вэ?харин ч хөнгөн ял оноосон шүүдээ.

Avatar

njutty 2014-10-23 202.179.10.150

МАН-ынхан гэж ийм л таарсан таар шуудайнууд,дандаа луйварчид,одоо УИХ-д булхай луйвараар орж ирсэнээ мэдэхгүй дандаа дэмий юм ярьж бусдыг муулаж үгүйсгэж суудаг хэдэн юмнууд тун удахгүй улаан хацартын ардаас очинодоо,яланггуяа хулгайн анчин-***** алдагч зэрэг хөгийн амьтад

Avatar

Irgen 2014-10-23 124.158.109.78

MAN-iinhan shudraga zarchimtai humuus baidag umaa. Odoo gemt heregt gutgegdeed baigaa humuus diilenh ni hilmegdej baigaa shuu! Harin AN-iinhan bol ulaan luivarchiddaa?!

Avatar

Irgen 2014-10-23 124.158.109.78

MAN-iinhan shudraga zarchimtai humuus baidag umaa. Odoo gemt heregt gutgegdeed baigaa humuus diilenh ni hilmegdej baigaa shuu! Harin AN-iinhan bol ulaan luivarchiddaa?!

Avatar

Зочин 2014-10-23 182.160.4.115

Жимсэн Улаан хацарт ч УБ-г балласан даа

Avatar

зочин 2014-10-23 202.131.225.51

Энэ улаан авлигачин шоронгоос гарч ирээд нэг их хэлмэгдсэн хүн болж жүжиглээд юу гэж улс төр хийх бол муу хөгийн амьтан ах дүүсээрээ нийлж идэж уусан мөнгөндөө эргээд нэг л өдөр нүгэл болно доо хөдөөний хар м*****

Avatar

Irgen 2014-10-23 124.158.109.78

Tegelgui yahavdee! Enhbayraas bolj hilmegdsen um chini. Herev chi Batbayriin orond baisan bol booj uhej baigaa daa! Batbayr bol er hun shig hun bolohooroo duuguil baigaa um. Yah argagui hilmegdseen?!

Avatar

zochin 2014-10-23 202.55.182.28

Haritsuulah yumaa olovoo. 1rt hun, 2rt mungu baidag daraalaltai. Aldarmaa bol hun alahaas butsahgui shiidsen gemten. Mungu bol hunii amias teer dooguur unelegddeg zuil uchraas huuli ene erembiinhee daguu yaliin hund hunguniig togtoojee. Gants mongolchuud ingedeggui hun turulhtun ingej uzdeg dee. Tegeed ch shaltand orood hiisen uu shudee havirch baigaad us butsalgaj baigaad hiisen uu gedgiig bas denselne. olon zuiliig tungaaj baig shiid gargadag ni shuugch, huuli hoer

Avatar

Зочин 2014-10-23 112.72.13.15

Ard tumen mini Aldarmaa, Batbayar 2- iin hergiig hartsuulaad boddoo!!! Iim l Huuli shuudee???

Avatar

Иргэн 2014-10-23 124.158.109.78

Н.энхбаяр гэж шуналдаа идэгдсэн омхий хуурээс болж гэмгуй хун шоронд тарчлах болжээ. Дэглэм бууруулж шуухийнхэн гийгуулждээ?! Н.Энхбаярыг нь хийгээчээ?! Гэмгуйг нь гаргаачдээ. Харгис нь дэндсэн хулгайч нар юмаа та нар?!

Avatar

Зочин 2014-10-23 203.194.114.24

shine jiliin umnu gargandoo

Avatar

Зочин 2014-10-23 203.194.114.24

shine jiliin umnu gargandoo

Avatar

Сувдаа 2014-10-23 112.72.13.24

Ингээд л байвал боломж олдвол завшаад 2 жил суух сонирхол хэн бүхэнд төрж байна ,,,тийм үү

Avatar

Зочин 2014-10-23 103.26.192.190

Хэрэг хам чинь энд хэрэгт татагдахгүй байх талаар эрх баригч намтай гэрээ байгуулаад явж байна. тэгж байгаад татаад гаргах байлгүй.

Avatar

Зочин 2014-10-23 202.131.249.2

NAADAHI CHINI HUNII UMNUUS TSEREGT YAVCHIHSAN UTSAN HUUHELDEI HUURHII MUNGUTEI HUN SHOROND YAAHCH UGUI , BOR OIMST IRCHIHLEE ODOO NAADAHI CHINI GARAAD L IRNE ……ENGIIN IRGEDED BOL TUR TUMUR NUUREE UZUULNE … IIM GARUUDIIG HENCH DIILEHGUIEEE KKKKK

Avatar