Бүх хүмүүсийг 500 төгрөгөөр тээвэрлэнэ гэв | News.MN

Бүх хүмүүсийг 500 төгрөгөөр тээвэрлэнэ гэв

Хуучирсан мэдээ: 2014.10.23-нд нийтлэгдсэн

Бүх хүмүүсийг 500 төгрөгөөр тээвэрлэнэ гэв

Нийслэлийн нийтийн тээврийн салбарынхан өнөөдөр хэвлэлийн бага хурал зарлаж, ирэх оны нэгдүгээр сарын 1-ний өдрөөс эхлэн бүх хүнийг 500 төгрөгөөр зорчуулахаа мэдэгдлээ. Учир нь  нийтийн тээврийн компаниудад ахмад настан, хөгжлийн бэрхшээлтэй иргэд, сурагч, оюутан, цагдаагийн албан хаагчдын унааны зардлын нөхөн олговрыг олгодог ч хүрэлцээтэй байдаггүйн дээр ирэх онд нөхөн олговрыг 30 хувиар бууруулахаар болсон нь ийн шийдэхэд хүргэсэн гэнэ.

Том оврын автобусаар үйлчилгээ эрхлэгчдийн холбооны зүгээс  “2015 онд 83705 ахмад настанд 26,2 тэрбум, 33934 хөгжлийн бэрхшээлтэй иргэнд 10,6 тэрбум, 113000 оюутанд 36,0 тэрбум бүгд 72,8 тэрбум төгрөгийг Хүн амын хөгжил, нийгмийн хамгааллын яам, Боловсрол шинжлэх ухааны яам унааны зардлын нөхөн олговорт төсөвлөж Сангийн яаманд хүргүүлээд байгаа” хэмээн мэдэгдлээ.  Гэвч төр, засгийн зүгээс 52 тэрбум төгрөг болгон шилжүүлж байгааг тээвэрчид эсэргүүцлээ. Хэвлэлийн хурлын үеэр “Тэнүүн-Огоо” компанийн захирал  А.Ганхуяг “Тээвэрчдэд өгдөг нөхөн олговорыг авахаа болиод бид автобусанд суусан бүх иргэдээс төлбөр авч зорчдог болгоё. Бидэнд өгдөг тэр нөхөн олговроо үнэгүй зорчдог иргэддээ тарааж өгвөл  тээвэрлэлт шударга болно" хэмээн ярилаа.

Д.Цээл

0 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

ЦУЖУЦЖЦУЖЦУЖЦУЖЦУЖ 2014-10-23 202.126.89.176

ОЮУТНУУДЫГ БОЛ ҮНЭГҮЙ ЭСВЭЛ ОЮУТНЫ КАРТ ГЭГЧ ХӨГИЙН ЗҮЙЛЭЭР ҮНЭГҮЙ ЗОРЧУУЛАХ ХЭРЭГ ОГТ БАЙХГҮЙ. ЮУНЫ ӨМНӨ ТЭД ХЭНИЙ ТӨЛӨӨ СУРЧ БАЙГАА БИЛЭЭ? АВТОБУСНЫ ЖОЛООЧ, КОНДУКТОРЫН ТӨЛӨӨ СУРЧ БАЙГАА ЮУ? ЯМАР ГАВЪЯАТАЙ ГЭЖ АВТОБУСААР ҮНЭГҮЙ СЭЛГҮҮЦЭХ ЁСТОЙ БИЛЭЭ, ТЭД НАР. ТӨГСӨХ БОЛОХООРОО АВТОБУС ХӨЛСӨЛЖ, ҮНЭТЭЙ ДЭЭЛ ХУВЦАС ХИЙЛГЭЖ ГАНГАРАХАД, ТЭРТЭЙ ТЭРГҮЙ МӨНГӨӨ ТӨЛЧИХСӨН СУРГУУЛЬД ДУРСГАЛ БОЛГОЖ ӨГӨХ ЗҮЙЛИЙН МӨНГӨ ГЭЭД ОЮУТНЫ 4 ЖИЛДЭЭ 500 ТӨГРӨГӨӨ ТӨЛӨӨД ЯВЧИХ ХЭМЖЭЭНИЙ ИХ МӨНГИЙГ Л ҮРДЭГ БИЗ ДЭЭ? АВТОБУСНЫ 500 ТӨЛӨХ ЧАДВАРГҮЙ БОЛ ТИЙМ ХҮН СУРААД ЯАДАГ ЮМ БЭ, ХЭРЭГГҮЙ ШҮҮ ДЭЭ.

Avatar

УЫЖЭУЖЭЦУЭЖЦУЭЖУЦ 2014-10-23 202.126.89.176

ҮНЭХЭЭР АВТОБУСАНД ОРСОН Л БОЛ БҮГД ТАСАЛБАРАА АВДАГ БОЛЧИХ ХЭРЭГТЭЙ. ТЭГВЭЛ АВТОБУС КОМПАНИУД СЭРГЭНЭ. ХАЛАМЖЛАХ ГЭЭД БАЙГАА ЮМ БОЛ ТЭР ТЭРБУМ ТЭРБУМ ТӨГРӨГӨӨ ТӨР ӨӨРӨӨ АХМАДУУДДАА ӨГВӨЛ ТААРНА. ТЭР ДУНД ГЭРЭЭСЭЭ ЦӨӨН ГАРДАГ АХМАДУУД Ч БАЙГАА. ТЭДЭНД БОЛ ОЛЗ. НЭГЭНТ ГЭРЭЭСЭЭ ЦӨӨН ГАРДАГ ЮМ ЧИНЬ ТАЛХНЫ МӨНГӨНДӨӨ НЭМЭРЛЭЧИХ БОЛОМЖТОЙ.

Avatar

Зочин 2014-10-23 182.160.37.240

Bvh hvmvvs tasalbar avaad baival bolno shvv dee

Avatar

MGL 2014-10-23 202.179.29.109

Энэ хамгийн зөв шийдэл шүү. Төр худлаа алцганаж байхаар аль эрт ийм шийдвэр гаргах байсан юм. Худлаа хүнлэг ардчилсан улс гэж ярихаас цаашгүй юмнууд. Та нараас илүү хувийн хэвшлийхэн зөв сонголт хийжээ.

Avatar

Зочин 2014-10-23 203.91.118.178

Автобусны жолооч сард доод тал нь 4 сая төгрөг авдаг шдээ. Тэгээд 500 төгрөг бага байна гэж ярина. Бүх иргэдийг 500 төгрөгөөр зорчдог болгоод сард 8 сая төгрөгийн цалин авдаг болох гэж хүсээ юу??? Бас буудал болгон дээр удаан, хурдан гээд өөр өөр зогсоно. Бүүр зогсохгүй явчихна. Ихэнхи үед хүн нэмж авах гээд явахгүй удаад зогсчихно, тэгээд битүү дүүрэн байхад "урагшаа шахаад өг, шахаад өг" гээд орилоод байна. Ямар ч стандарт байхгүй, цаг баримтлахгүй, хүний тоо хязгааргүй, нийтийн тээвэрлэлт хийж байж өөр автобустай уралдаад давхина, зорчигчдын аюулгүй байдлыг хангахгүй. ИЙМ БАЙЖ ТА НАР ТӨРӨӨС, АРД ИРГЭДЭЭС МӨНГӨ НЭХЭХ ЭРХГҮЙ ШҮҮ!!!!!!!! ЧАДАХГҮЙ БОЛ НААД АЖЛАА ХИЙХЭЭ БОЛЬ!!!!!!!!! ТА НАРЫН АРД ХИЙЖ ЧАДАХААР ХҮМҮҮС ХЭДЭН МЯНГААРАА БАЙГАА ШҮҮ!!!!!!!! ХИЙЖ ЧАДДАГ БИД НАР ГЭЖ БОДОЖ БАЙВАЛ ТОМ ЭНДҮҮРЭЛ ШҮҮ!!!!!!!!!!

Avatar

Зочин 2014-10-23 103.9.91.75

oron nutagt teever erxeldeg kompaniud naad mongoor chini xotod ajillaya geed bna shyy dee naad avilgachdaa xoogood yavuul

Avatar

Зочин 2014-10-23 202.179.11.66

Оюутны 70-г сар бүр өгдөг бол автобусны үнийг төлж болно. Манай сургууль улиралд нэг удаа бөөнөөр нь өгдөг. Тэгэхээр яаж төлөх юм бэ? МУИС оюутны 70-аа улирал тутам өгч байна. Бидний мөнгийг угаагаад байна уу? Шалгадаг газар байдаг ч болоосой.

Avatar

Зочин 2014-10-23 202.179.11.66

Оюутны 70-г сар бүр өгдөг бол автобусны үнийг төлж болно. Манай сургууль улиралд нэг удаа бөөнөөр нь өгдөг. Тэгэхээр яаж төлөх юм бэ? МУИС оюутны 70-аа улирал тутам өгч байна. Бидний мөнгийг угаагаад байна уу? Шалгадаг газар байдаг ч болоосой.

Avatar

Зочин 2014-10-23 202.179.11.66

“Тэнүүн-Огоо” компанийн захирал А.Ганхуяг “Тээвэрчдэд өгдөг нөхөн олговорыг авахаа болиод бид автобусанд суусан бүх иргэдээс төлбөр авч зорчдог болгоё. Бидэнд өгдөг тэр нөхөн олговроо үнэгүй зорчдог иргэддээ тарааж өгвөл тээвэрлэлт шударга болно" хэмээн ярилаа. ЗӨВ Л ХЭЛЖЭЭ

Avatar

Иргэдийн дуу хоолой 2014-10-23 103.14.36.18

Автобус компаниуд бүүр даваржээ. Дандаа л болохгүй байна гэх юм. Тэр эздийн карманд орж байгаа хөрөнгөнөөс багасага л даа. Яагад заавал ард иргэд бүхнийг үүрч байх ёстой юм бэ? Бүх хүнээс мөнгө авдаг болохыг дэмжвэл автобусны үнийг нийтээр нь буулгаж, 200 төгрөг болгож буулгах боломжтой санагдаж байна. Төр минь ийм л зохицуулалт хийж өгөөрэй. Одоо автобусанд сууж буй хүмүүсийн 70 хувь нь оюутан болон хөнгөлөлт эдэлдэг хүмүс байдаг. Тэгэхээр цэвэр 500 төгрөгөөр 30% нь л яваж байгаа. Нийтээр нь мөнгө төлдбөг болгоод, үнийг нь 200 төгрөг болгочихвол өмнө олдог байсан орлогоос 30-40% илүү олно. Нийслэлийн удирдлагуудаа, энэ л жинхэнэ түгжрээг багасгасан үйлдэл болно.

Avatar

зочин 2014-10-23 119.40.97.18

ЗӨВ ШИЙДВЭР БАЙНА. БҮР 1000 ТӨГРӨГ БОЛГОХ ХЭРЭГТЭЙ. ТЭГВЭЛ АВТОБУС ЦЭВЭРХЭН ТУХТАЙ АЮУЛГҮЙ БОЛНО. ХИЙ ДЭМИЙ СЭЛГҮҮЦДЭГ ХҮМҮҮС СУУХАА БОЛИНО. ХОТЫН ДОТОРХИ МАШИНЫ ТОО Ч ЦӨӨРНӨ. ХАРИН МАРШРУТАА ОНОВЧТОЙ ХИЙХ ХЭРЭГТЭЙ. БАС ЯВГАН ХҮНИЙ ЗАМЫГ ХАЛЬТИРГААГҮЙ ЭВДРЭЛГҮЙ БОЛГОХ ЁСТОЙ.

Avatar

ИРГЭН 2014-10-23 112.72.13.163

ТА НАРЫН ҮЙЛЧИЛЖ БАЙГАА АВТОБУСНУУД ЧИНЬ ХЭР ЦЭВЭР БИЛЭЭ ИХЭНХ НЬ ЭВДЭРХИЙ УТАА САЛЯРК ҮНЭРТСЭН ТЭР СУУДЛУУДАА ХАР ХИРТЭЙ БОЛОМЖТОЙ ХҮН БОЛ СУУХИЙН АРГАГҮЙ УНАА ШҮҮ ДЭЭ ХЭДЭН ЯДУУС , ХӨГШИД Л ТА НАРААР ҮЙЛЧҮҮЛЖ БАЙГАА ШҮҮ БОДОХ ЮМ ИХ БАЙГАА ШҮҮ АЛДАГДАЛТАЙ БАЙГАА НЬ ҮНЭН Л БАЙХ ШИНЭ АВТОВБУС АВЧ ҮЙЛЧЛЭГЭЭНД ГАРГАХ ЮМ БОЛ БАС ТЭГЭЭД КОНДУКТОР ГЭДЭГ СОЦ ҮЕИЙН ЮМАА БОЛИУЛЧИХ ЮМ БОЛ ХАМААГҮ Й 1000 ТӨГРӨГ БОЛГОСОН Ч БОЛНО

Avatar

zochin 2014-10-23 127.0.0.1

Naad shantaaj hiij baigaa humuusee bugdiig ni ajlaas halaad teeverlej chadah humuust ni erhiig ni uguh heregtei. micro oruulahad 400 tugruguur hangalttai zuuchihnu. turiin umch ashiglaad orlogo olj baigaagaa meddeg l baigaadaa autobusniihaan. chadahgui bol chaddagt ni zaigaa taviad ug l duu. baritsaa nehej baihaar. heniig ailgaad bna aa ta nar

Avatar

zuvv sanaa GEHDEE 2014-10-23 127.0.0.1

hugjliin berhsheeltei irged bolood huuhduudees ingej mungu avah i buruu. ali ch niigemd hugliin berhsheeltei irged, huuhduudiig hungululttei uneer zorchuuldag. Busad humuusiin tuhaid tsagdaa ch bsn munguu tuluud yavah ni zuitei. Undur nastanuudiin tuhaid bol huurhii hugshcuud mini heden ugrugnii orologtoi bilee dee, tuuniig bugd medeh baih, saiin avtobusniih ni mungiig tetgever deer ni nemj ugdug baih heregtei. Huuhduud ni ch gesen aav eejdee avtobusnii mungiig ni hangalttai ugch baimaar shuu

Avatar

zuvv sanaa GEHDEE 2014-10-23 127.0.0.1

hugjliin berhsheeltei irged bolood huuhduudees ingej mungu avah i buruu. ali ch niigemd hugliin berhsheeltei irged, huuhduudiig hungululttei uneer zorchuuldag. Busad humuusiin tuhaid tsagdaa ch bsn munguu tuluud yavah ni zuitei. Undur nastanuudiin tuhaid bol huurhii hugshcuud mini heden ugrugnii orologtoi bilee dee, tuuniig bugd medeh baih, saiin avtobusniih ni mungiig tetgever deer ni nemj ugdug baih heregtei. Huuhduud ni ch gesen aav eejdee avtobusnii mungiig ni hangalttai ugch baimaar shuu

Avatar

sd 2014-10-23 95.130.9.89

Huuhdees bol huuhdiin mungu avah ni zui. hugjliin berhsheeltei irgedees tom hun shig l mungu avah heregteiu. USA-d tergentsertei hun bid 2 yag l ijil mungu tuluud yavj bsan. Gol ni tergentser ordog bus baih heregtei….

Avatar

zuvv sanaa GEHDEE 2014-10-23 127.0.0.1

hugjliin berhsheeltei irged bolood huuhduudees ingej mungu avah i buruu. ali ch niigemd hugliin berhsheeltei irged, huuhduudiig hungululttei uneer zorchuuldag. Busad humuusiin tuhaid tsagdaa ch bsn munguu tuluud yavah ni zuitei. Undur nastanuudiin tuhaid bol huurhii hugshcuud mini heden ugrugnii orologtoi bilee dee, tuuniig bugd medeh baih, saiin avtobusniih ni mungiig tetgever deer ni nemj ugdug baih heregtei. Huuhduud ni ch gesen aav eejdee avtobusnii mungiig ni hangalttai ugch baimaar shuu

Avatar

Зочин 2014-10-23 78.250.224.180

Ер нь бол зөв л дөө. Нийтийн тээврийн газраас сарын билетүүдээ зараад автобусны компаниуддаа мөнгийг нь өгөх хэрэгтэй. Оюутаны хөнгөлөлт бол бараг дэмий зүйл юм даа. 12-оос доош насны сурагчдыг үнэгүй зорчуулах нь зөвөө. Засгаас ахмадуудын төлбөрийг зохицуулах хэрэгтэй гэж бодож байна. Автобус компаниуд үйлчилгээний соёлоо дээшлүүлж, ариун цэврээ сайжруулах шаардлагатай.

Avatar

hogschuul yah ve 2014-10-23 103.10.21.22

oyutanuud bol arai dendenee suragchidaas mongo avdag baij nasand hurchihsen oyutnud bol demii de ene 1 namiin l songuuliin amlalt shdee

Avatar

Зочин 2014-10-23 202.126.91.154

нөхөн олговрыг нь зохих хүмүүст нь өгөөд л автобусанд суусан хүн болгон толгой дараалан хөгшин хөвөө, тахир дутуу оюутан, цагдаа гэлгүй бүгд мөнгөө төлөх нь хамгийн шудрага зарчим, үүнийг л аль эртнээс зоригтойхон шийдчихэж чадахгүй яваад л байгаа юм. хөгшин хүнийг үнэгүй явуулснаар сөрөг зүйл зөндөө их гарч бна ш дээ, энэ зах зээлийн зарчимд огтхон ч нийцэхгүй. үүнийгээ одоо цуцлах хэрэгтэй.

Avatar

д тэмүүжин 2014-10-23 182.160.40.12

тасалбараа хүн бүр авах ёстой.

Avatar

ЗӨВ ЗӨВ ЗӨВ 2014-10-23 182.160.42.252

аль эрт ингэх хэрэгтэй байсан юм. яасан гэж ер нь тэр оюутнууд хөнгөлөлт эдлэх ёстой юм. надад гэсэн хэцүү байна би ч гэсэн бас үнэгүй ябмаар байна гээд үнэгүй явна гээд дайраад байвал яах уу

Avatar

Зочин 2014-10-23 150.129.143.22

oyutnuudad 70ga sar burt n uguud bwal sarda dor hayj 20 n awtobus companiudad ochih n bn, yaagad bolohgui gj, ugasa muusain yumnuud hunii zowj olson tatwarin mungiig arhidaj idej uugad dusgadag ym bile,

Avatar

Зочин 2014-10-23 112.72.13.129

Энэ бол зөв шийдвэр

Avatar

Зочин 2014-10-23 150.129.143.22

ter konduktruda boliulache, tasalbar uguhgui humuusin haysan uranhai gutalni mur garsan tasalbar ugdug, neheh ym bol hyalalzaj zehelzej bj ugdug, ajlaa tiim durtai hiij bgad gaihah ym ogt bhgui, awtobus companii aldagdaltai asar ih holbootoi humuus shu, enige automatjuulmar yum, autmotjulahdaa mungu zarchwal ta nar udahgui bayjina da, 10 jild bhad angiin ohinii eej n konduktor bsan aaw n ajilgui, bayan ailin huuhed shig l yawdag bsan shd, 2006 onoos umnu geher odoo bur daam garaa blgui

Avatar

Баяр хүргэе. 2014-10-23 202.126.89.199

Нэг жилийн өмнө миний дэвшүүлсэн санал дэмжигдэж биелж байгаад баяртай байна.Ер нь аль юм болгоныг үнэгүйдүүлэх юм бэ?тэр тусмаа баялагийг бүтээгч бизнесмэнүүдийн хүч хөдөлмөрийг үнэгүйдүүлж байгаа халамжийг бууруулах талаар ганц ч атугай алхам хийж байгаа нь сайшаалтай.хамгийн гол нь бүх хүн мөнгөө төлж зорчино гэдэг чинь хариуцлагатай болж хууль дээдэл хэвшиж сурах нь гол ололт.баярлалаа.

Avatar

Зөв санаа 2014-10-23 112.72.13.196

ахмадууд нь унааны мөнгийг нь өгчих. оюутнууд уухаа багасгачих

Avatar

Зочин 2014-10-23 203.91.117.4

нөхөн олговор өгөх нь зөв хэрэв Нийтийн тээвэр эрхэлдэг компаниуд өөрсдөө үнээ тогтоовол УБ хот чинь өөрөө эд нарын хараат болно. Татаасаа бодитой тооцож өг л дөө

Avatar

Зочин 2014-10-23 202.55.191.76

yag zuv .

Avatar

bataa 2014-10-23 112.72.13.77

Hamgiin gaihaltai ni sayhan 500t oor humuusiig neg heseg yavuulj uzsen shd. Ter ued avtobusnuud huniig buten odor 500 gaar yavuuahad ashigtai garsan gesen. Tegeed garsan sudalgaan deer undesleed odoo 15.01.01-ees 500 gaar yavuulah yum bna lee. Gol ni konduktor jolooch nariin halaasnii mongonii asuudal baisan yum bishuu

Avatar

Зочин 2014-10-23 150.129.143.22

ene chine gehde udurtuu bish suuh bolgondoo 500 biddee

Avatar

d 2014-10-23 103.29.144.12

Уг нь тэгвэл маш шударга болно. Солонгост бүх хүн адил тэгш унаанд мөнгөө төлөөд суудаг. Гэхдээ настай хүмүүст унааны мөнгийг нь улсаас өгдөг болчихвол үнэхээр шударга болно.

Avatar

irgen 2014-10-23 103.229.120.237

iim teneg shiidver gargahgui bailgui dee undur nastani tetgever amidrald hurehgui baihad avtobusnii mungu ugnu gej yu baihav dee

Avatar

gg 2014-10-23 112.72.13.6

Тасалбар өгдөггүй кондукторуудаа цэгцлээрэй. Автобусны компаниуд аа.

Avatar

Зөв шүү. 2014-10-23 103.26.192.190

Бидэнд өгдөг тэр нөхөн олговроо үнэгүй зорчдог иргэддээ тарааж өгвөл тээвэрлэлт шударга болно"

Avatar

Зочин 2014-10-23 112.72.13.241

hogshchuulee unegui heveer ni bailgaval zugeer yum bishuu. Zailuul mongoo ch tolj chadahgui ahmaduud baina sh dee

Avatar

Зочин 2014-10-23 202.179.20.195

уул нь ч зөв л дөө

Avatar

aaaaaaaaa 2014-10-23 49.0.132.132

Alhah, dugui unah hosluulj bgaad uvliig davna da

Avatar

зочин 2014-10-23 150.129.140.155

автобуснууд өмхий үнэртсэн лаг хир болсон суудлын бүрээсүүдээ сольчихоод олон юм яриасай даа

Avatar

Зочин 2014-10-23 202.126.89.199

чи мөнгөө төлөхгүй байгаа юм чинь яаж солих юм.

Avatar

зочин 2014-10-23 150.129.140.155

ахмад настан, хөгжлийн бэрхшээлтэй иргэд, сурагч,дыг үнэгүй зорчуулах хэрэгтэй

Avatar

zochin 2014-10-23 122.201.20.10

бэлэн мөнгө авах ,улсаас татаас авах 2 ийн зөрүү их байж чадах уу, автобус компани д сул орж ирдэг кондукторуудын ярьдаг карманий мөнгө нь нэмэгдэх байх даа,2015,04,01 нээс автобусны 1 сарын билетээ хүн болгонд зохих үнээр нь зараад төр мөнгөө авах хэрэгтэй,

Avatar

4444 2014-10-23 202.179.8.162

tetgeberiin humuusees mungu abch bolohgyi ee yagaad gebel ulsdaa hiideg ajilaa hiisen humuus sh dee

Avatar

lut 2014-10-23 127.0.0.1

byh hyn mongoo tolood yavdag boloh heregtei ter autobusnii mongiig tetgeveriin hymyyst tsalin deerees ni nemeed ogchihooch

Avatar

1111 2014-10-23 202.179.20.199

эхлээд бөөн утаа болёон ямбии автобус нэртэй авснуудаа сайжруулв дараа тэнэг мал шиг давхидаг жолооч нараа сайжрулл. тэгээд олон юм ярь айн

Avatar

ONNTEX 2014-10-23 103.9.91.75

oo ed nariig boliulchix bid nar xotiin teevert yaviya manaix oron nutagt aldagdaltai yavjina xotod bol ene nuxun olgovoroor ni l ashigtai ajillana tor zasag oron nutagt yavjiga kompaniudiig xotiin niitiin teevert yavuulj ogno yy ene tenyyn ogoo ed nar bol unexeer dendsen shugam bulaasan xotiin xeden darga nariin xalaasnii kompaniud ulsiin mongoor parkaa shinechildeg tegeed zeeliin xyynees choloologddog baij ingej bga bol bidend xurdxan demjleg ogood xotod yavuul

Avatar

ONNTEX 2014-10-23 103.9.91.75

oo ed nariig boliulchix bid nar xotiin teevert yaviya manaix oron nutagt aldagdaltai yavjina xotod bol ene nuxun olgovoroor ni l ashigtai ajillana tor zasag oron nutagt yavjiga kompaniudiig xotiin niitiin teevert yavuulj ogno yy ene tenyyn ogoo ed nar bol unexeer dendsen shugam bulaasan xotiin xeden darga nariin xalaasnii kompaniud ulsiin mongoor parkaa shinechildeg tegeed zeeliin xyynees choloologddog baij ingej bga bol bidend xurdxan demjleg ogood xotod yavuul

Avatar

Oron nutagt niitiin teevrer erxlegchdiin xolboo 2014-10-23 103.9.91.75

oo ed nariig boliulchix bid nar xotiin teevert yaviya manaix oron nutagt aldagdaltai yavjina xotod bol ene nuxun olgovoroor ni l ashigtai ajillana tor zasag oron nutagt yavjiga kompaniudiig xotiin niitiin teevert yavuulj ogno yy ene tenyyn ogoo ed nar bol unexeer dendsen shugam bulaasan xotiin xeden darga nariin xalaasnii kompaniud ulsiin mongoor parkaa shinechildeg tegeed zeeliin xyynees choloologddog baij ingej bga bol bidend xurdxan demjleg ogood xotod yavuul

Avatar

Зочин 2014-10-23 150.129.143.196

Наад олон тэрбум төгрөгөөрөө цэцэрлэг эмнэлэг ясли бариач малнуудаа Тээврийн компани хүн бүрийг 500 төгрөгөөр тээвэрлээд л яваг Юун оюутан нтр вэ Сургуульдаа ирэх очих мөнгөө олж чадахгүй насанд хүрсэн оюутан байвал хэрэг алга байна ш дээ

Avatar

Зочин 2014-10-23 203.91.117.4

ok

Avatar

Зочин 2014-10-23 150.129.143.22

oyutnuudiig ajil hiilged mungu ugdug gazar olon bwal bas bolno l doo, oyutan btugai tugssun diplomin goluud zunduu bndag.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж