УИХ-ын гишүүн асан Д.Дондог батлан даалтад гарлаа | News.MN

УИХ-ын гишүүн асан Д.Дондог батлан даалтад гарлаа

Хуучирсан мэдээ: 2014.10.23-нд нийтлэгдсэн

УИХ-ын гишүүн асан Д.Дондог батлан даалтад гарлаа

УИХ гишүүн асан Д.Дондог болон түүний туслах Д.Сайнбаяр, А.Батбилэг, Д.Ширнэндорж, А.Ариунболд нарт холбогдох хэргийг өнгөрөгч наймдугаар сард Дүүргийн Эрүүгийн хэргийн анхан шатны нэгдүгээр шүүхэд шийдвэрлэж, ял оногдуулсан. Тэгвэл уг хэргийн давж заалдах  шатны шүүхээр өнөөдөр  хэлэлцээд  нэмэлт мөрдөн байцаалтад буцаажээ. Учир нь мөрдөн  байцаалтын ажиллагаа дутуу хийсэн гэж шүүх бүрэлдэхүүн үзсэн байна. Давж заалдах шатны шүүхийн магадлалаар хэргийг нэмэлт мөрдөн байцаалтад буцаасантай холбогдуулан УИХ-ын  гишүүн асан Д.Дондогийн эрүүл мэндийн байдал, өндөр нас зэргийг харгалзан үзээд батлан даалтад гаргасан байна. Харин түүнтэй хамт 12-13 жилийн хорих ял сонссон Д.Сайнбаяр, А.Батбилэг нарын  цагдан хорих шийдвэрийг хэвээр үлдээжээ. УИХ-ын гишүүн асан Д.Дондогт бусдын эд хөрөнгийг залилан мэхэлсэн гэм буруутайд тооцон 10 жил нэг сарын хорих ялыг чанга дэглэмтэй хорих ангид эдлүүлэх, түүний туслахаар ажиллаж байсан  Д.Сайнбаярт 12 жилийн хорих ялыг чанга дэглэмтэй хорих ангид эдлүүлэх,  “Сумбар” ХХК-ийн захирал асан А.Батбилэгт  13 жилийн хорих ялыг чанга дэглэмтэй хорих ангид эдлүүлэхээр тус тус шийдвэрлээд байсан юм. Тэднийг бүлэглэн, барилга барих газар олж өгнө гэж бусдыг хуурч мэхлэн, залилж онц их хэмжээний буюу таван тэрбум төгрөгийн хохирол учруулсан гэх хэргээр буруутгаж байгаа юм.  

С.ОТГОН

 

0 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

зочин 2014-10-23 112.72.13.146

12жил шударгаар хөдөлмөрлөөд 5 тэрбумыг олж чадахгүйгээс хойш эд нар шиг урьдчилаад авчихаад ахиад 12жил улсаар үнэгүй тэжээлгэх юм сан.Азтай л хүмүүс юм даа

Avatar

sanaa 2014-10-23 180.149.98.106

ih sul gartai baihaa odoo mungutei l bgaa daa utasiig ni uguh hvn bn uu?

Avatar

Зочин 2014-10-23 182.160.34.107

Шүүх шударга ажиллабал ийм хэрэг хийсэн хүнийг ингэж шийтгэж байгаа юм чинь нөгөө хэдэн тэрбумын хэрэгтэй УИХед суугаа хүмүүсийг яах юм бол?

Avatar

Зочин 2014-10-23 202.179.10.70

ßìàð òºðèéí ìºí㺠èäñýõ áèø. Ò¿¿íèé îðîíä òýð ñóãàðäàãã¿é Ä.Ñóãàðûã áàðèâ÷èëæ àâ÷èðààä õèéãýý÷ ìàëíóóä ìèíü… Õ¿íèéã íîìãîë÷èëæ áàéäàã íîâøíóóä…

Avatar

Зочин 2014-10-23 202.179.10.70

ßìàð òºðèéí ìºí㺠èäñýõ áèø. Ò¿¿íèé îðîíä òýð ñóãàðäàãã¿é Ä.Ñóãàðûã áàðèâ÷èëæ àâ÷èðààä õèéãýý÷ ìàëíóóä ìèíü… Õ¿íèéã íîìãîë÷èëæ áàéäàã íîâøíóóä…

Avatar

z 2014-10-23 112.72.13.222

Да здравствует наш,самый справедливый суд в мире!!!

Avatar

из кинофильма 2014-10-23 202.170.68.162

Кавказская пленница

Avatar

Зочин 2014-10-23 202.170.94.226

Hunii muud durtai humuus ih baliar ulsuud baidag shd. Huurhii gem hiisen bol teriigee uureel yadarch yavaa hunii yahnab dee?

Avatar

Зочин 2014-10-23 203.169.49.204

Dondog buruugui yum bile de

Avatar

Зочин 2014-10-23 202.170.69.196

Яг Дондогт холбогдох тэр үйлдэл нь эрүүгийн гэмт хэргийн бүрэлдэхүүний нэг болох санаа зорилго нь залилангийн шинжгүй юм билээ шүү дээ аан. ЭНЭ бол юу үнэн энэ үнэн юм шүү

Avatar

зочин монгол 2014-10-23 112.72.13.103

энэ х үнийг их өрөвдөх юм яах гэж насны бөгсөнд ИХуралд гишүүн болох улайрав чадал ухаан хүрэхгүй байж нам гэдэг хогнууд нэг санал ав гэж онгироосон байх гэж бодох юм ча бас одоо тархиа шааж байгаа биз араас нь яваа хөгшин залуучууд бодох хэрэгтэй та нарт ийм тавилан байгаа нэг хүн хожино бусад нь яг ийм хувь тавилан байгаа

Avatar

Kkkk 2014-10-23 103.229.120.126

Alim,dondog metiin ardiin namiin luivarchinguudad khuuli uilchlekhgui baigaag bodkhod shuukhiin shinechlel buren duusaagui l bna daa temuujind saidaa sain ankhaar

Avatar

Зочин 2014-10-23 108.235.12.252

яс нь цайчихсан болоод л даалтанд гарч байна,удахгуй яс нь буур цайгаад хэрэг хэрэгсэхгуй болно,дэлхий дээр авилгач нарт хамгийн энэрэнгуй монгол улсын хууль шуух мандан бадраг !!!!

Avatar

sd 2014-10-23 119.40.97.114

Eviii dee eviii uuruu gem buruugaa oilgoj l baival zaaval suulgah hereggui l de

Avatar

yamaa 2014-10-23 150.129.142.143

Yasii n rsaital suulgaxgyi, erxlyylex xynee olj dee.

Avatar

yamaa 2014-10-23 150.129.142.143

Yasii n rsaital suulgaxgyi, erxlyylex xynee olj dee.

Avatar

зочин 2014-10-23 203.91.118.156

Дондогийг ч мэдэхгүй юм байна. Харин тэр Сайнбаяр нь ёстой бузар луйварчин, цагаандаа гарсан хулгайч юм байна лээ, бас овоо ***** хулгайч ээ. Энийг би энд урьд нь хэлж байгаагүй, хүн чанар зулгаагаад дуугай байсан юм. Муу хүний балаг дуусдаггүй гэдэг. Миний нялх нойтон хүүхэдтэй дүүг минь ёстой залилан хийж хошгируулж байгаад чирсэн дээ. Тэр Сайнбаярыг суллаж ерөөсөө болохгүй. Гараад л дахин залилан хийнэ. Хүний мөсөөс гадуур улаан луйварчин. Очих булчирхай гэж огт байхгүй, эхнэр хүүхэд нь ч байдаг ч юм уу, үгүй юу, юу ч хийхээс буцахгүй шүү гэдгийг ХУУЛИЙН БАЙГУУЛЛАГЫНХАНД АНХААРУУЛЪЯ. СОНОР СЭРЭМЖ АЛДАСАНААС ХОЖМЫН ИХ ОХИРОЛ ИРДЭГ ШҮҮ АРД ТҮМЭЭН. ЗОВЖ ҮЗСЭН ХҮН ХЭЛЖ БАЙНА ШҮҮ.

Avatar

Зочин 2014-10-23 150.129.143.204

Ãèø¿¿í èíãýýä ãàð÷èõäàã þì áàéæ. æèðèéí àðäóóäûã áàñ ÿëëààä ë ãàðãààä áàéäàã áàéìààð áàéíà àäèëõàí.

Avatar

иргэд 2014-10-23 202.179.10.150

Насан туршдаа УИХ-д бүгэх юм шиг,МАН-аар бамбай хийж ял завшаад байх юм шиг аашлахын оронд тэр үед өөрөө хүсэлт гаргаад шалгуулах байсан юм,УП-н удаа дараагийн мэдэгдэлд мөн ч ихэмсэг хандаж хууль ёсыг уландаа гишгэж байсандаа,юманд ээлж ирэнэ гэж энэдээ,зарим нэг тэнэгүүд Дондогоос сургамж аваасай билээ.

Avatar

Zochin 2014-10-23 112.72.13.246

Yag ynen, AN-n luivarchid anhaarah heregtei

Avatar

Монгол 2014-10-23 183.177.101.98

Хийсэн хэргийнхээ ялыг үүрэх л байлгүй дээ.

Avatar

Zochin 2014-10-23 103.229.122.8

Yg ne ner tsever xunsen Teneg tuslax ne alax shaxlaa Shuux gaigui shiidex baix aa Eruul med ne l gaigui baigaasai MAH bas xeneggui baina shuu

Avatar

Зочин 2014-10-23 182.160.41.93

Уг нь ийм юм хийхээргүй гайгүй л хүн байдаг шд. Цаад Сайнбаяр гэдэг нь нэрийг нь барьж их луйвар хийж байсан дуулддаг байсан. Тэр л балалсан байх. Хүний юмыг өөрийнх болгож ярьдаг, сүрхий болж харагдах гэсэн, залилан хийхээс сийхгүй айхтар нөхөр гэсэн. Шүүх үнэн мөнийг нь олох байлгүй дээ. Насны бөгсөнд их ядарч байна даа.

Avatar

uzg 2014-10-23 150.129.141.170

MAN ii jertv buyu noxoid barix mod Tsaana n olon amitan nuugdaj uldsen yum shu

Avatar

зочин 2014-10-23 112.72.13.142

Хэцүү л байна даа. Ахмад хүн хөөрхий. УИХын гишүүн болох гэж ингэж балрах гэж дээ. Бусдад сургамж болоосой доо

Avatar

Зочин 2014-10-23 150.129.143.251

улстөрийн шорон гэж үүнийг хэлдэг

Avatar

Jervis 2014-10-23 150.129.141.212

Temuujin mini ENE shuuhiinhnee shuuh heregtei bolchihson yum bishuu!!!

Avatar

za ashgui 2014-10-23 202.70.42.102

za ashgui dee

Avatar

Иргэн 2014-10-23 124.158.109.78

Маш зов шийдсэн байна. Дондог хэрэг хийгээгуй! Хэрэг хийх ч хун биш. Прокурор шуухийнхэн л тэнэг байхгуй юу даа?! Нэг их шудрага ажиллаж байгаа гэдгээ харуулж шоудах зорилгоор хамаагуй шоронд хорьдог болоод байгаа. Гэхдээ буур гэм зэмгуйг нь щуу?! Хун алж хурээ талсан биш л бол иргэнээ боддог байх нь хунлэг есонд нийцнээ?! Дондогт сайн сайхныг хусье?!

Avatar

Зочин 2014-10-23 202.126.91.154

хулгайчдын намын бас нэг хулгайч, хулгай хийх хуулийн шийтгэлтэй л дээ. битгий хулгай ХИЙ.

Avatar

ТАМ ТАМ 2014-10-23 202.55.191.36

ЗА ДАА МОНГОЛД МӨНГӨТЭЙ БОЛ ХЭН ШОРОНД ОРОХ БИЛЭЭ ДЭЭ….БАРАГ ЦАГААДАЖ БАЙГАА БИЗ ДЭЭ….ИЙМ УЛСЫГ ТАМЫН ОРОН ГЭХЭЭС ЮУ ГЭХ БИЛЭЭ….ШУНАЛТАЙ, ЭРХ МЭДЭЛТЭЙ ДАРГА НАР ТАМЫН ЧӨТГӨРҮҮД БИШ ГЭЖ ҮҮ?

Avatar

Зочин 2014-10-23 182.160.42.189

энхбаяр гансүх цагдаагын дарга нар шиг өлсөөд үхнэ гэж айлгаад байхгүй намбатайхан ял сонсоод байгаа нь эр хүн байна.

Avatar

Зочин 2014-10-23 180.149.97.77

Болж дээ.

Avatar

Зочин 2014-10-23 122.201.28.4

Nomtoibayar dondogiig hulgaich , shorondoo hataj uhvel taarna gee zde? Onooh n yamar ch bsn garaad irj de

Avatar

irgen 2014-10-23 103.9.90.229

Ойлгомжтой байна. Улс төрийн тохироо хийгдэж. Хууль шүүхийнхний байгаа царай энэ.

Avatar

зочин 2014-10-23 112.72.13.219

ОХУ-д элсэлтийн шалгалтгүй, хямд зардлаар суралцуулна. Утас: 88671597

Avatar

MAN-iin gishuun 2014-10-23 127.0.0.1

Yumand zangarag gej zaaval baidgiin za ! Dondog bol manai MAN-iin hamgiin tuushtai unench gishuudiin negn terch utgaaraa 10-n jiliin changiin yliig 10 sar edleed uldseniign tensen . Uund manai MAN-iin hun chanar nohorloldoo unench gedegn baragdaj bgaa ym . Mogoi 3 huvaagdsanch gurveliin daitai gej !? . Bidnii gar holiig Mongoliin tor tsagdaa shuuhees salganaa gevel ooriinhoo tolgoig taslah geed 1 uz za ! Chadahguil bhgui atsnuud ! MAN tsaashidch Chimedregzen Baatar Dondog Sugar ….. geh metii u ench gishuudee hamgaalsaarchig baih bolno !

Avatar

Тав арван саяын хэргээр орсон иргэдээ суллачихмаар 2014-10-23 103.229.122.124

Юмдаа шуух прокурор шуу юмнуудаа

Avatar

Зочин 2014-10-23 202.170.82.37

ялгаварлан гадуурхалт болж байгаа юм уу дарга цэргээр нь ангилан харьцдаг

Avatar

Зочин 2014-10-23 103.11.194.78

Хууль ингэж л албан тушаалтнуудад ялгавартай хандаж байгаа нь харамсалтай.Дондогийн насны жирийн иргэн ийм ял авсан байсан бол тэд ийм шийдвэр гаргана гэж үү??????????? УИХ-ын гишүүн байсан гэхээр л хууль нь гууль болох юм даа.Хууль хяналт,шүүхийн шинэчлэл хэзээ хөлөө олох юм болоо

Avatar

Иргэн 2014-10-23 124.158.109.78

Торд алба хаасан гэдэг хумуус бол чиний бодож байгаа шиг оодгуй хумуус гэж ойлгож болохгуй ээ?! Дондог хэрэг хийгээгуй, гадны луйварчид хууль бусаар газар эзэмших зорилгоор туунээр туслуулах гэсэн л юм билээ. Тэгэхээр Дондог хэрэг хийсэн бус ногоо гадныхан нь хэрэг хийхийг завдсан юм билээ. Тэглээ гээд иргэнээ шоронд хийгээд байдаг нь л буруу байхгуй юу?! Их зов шийд гаргасан байна.

Avatar

Зочин 2014-10-23 183.177.97.14

nasnii etsest neg tomxon yum xiigeed yr xyyxeddee yldeechixeed daraa ni batlan daaltand

Avatar

Ч. 2014-10-23 202.170.69.196

Яг Дондогт холбогдох тэр үйлдэл нь эрүүгийн гэмт хэргийн бүрэлдэхүүний нэг болох санаа зорилго нь залилангийн шинжгүй юм билээ шүү дээ аан.

Avatar

Зочин 2014-10-23 150.129.143.53

Gutsvaa chi

Avatar

Зочин 2014-10-23 119.40.97.107

Сайхан хүн байгаа юм. төсвийн мөнгө идсэн биш хувь хүнийг л зальдаа биз. Цаад нөхөр нь хууль бус юм хийх гэж л мөнгө өгсөн байж таараа хэрэгсэхгүй болгох хэрэгтэй

Avatar

зочин 2014-10-23 202.72.243.66

их сайн хүн ш дээ . ийм зүйлд холбогдсонд харамсдаг юм. нөгөө залуучууд ч нэрийг нь барьж мөнгөөр ч их туйлсан даа. …

Avatar

зочин 2014-10-23 202.72.243.66

их сайн хүн ш дээ . ийм зүйлд холбогдсонд харамсдаг юм. нөгөө залуучууд ч нэрийг нь барьж мөнгөөр ч их туйлсан даа. …

Avatar

Зочин 2014-10-23 150.129.143.53

Gutsvaa chi, naad pizdaagiin chin ehner n gej bas neg ulaan avilgachin baidag yum. Ehneriig bas shorond hataah heregtei.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж