Украины армийг хориотой зэвсэг хэрэглэсэн гэв | News.MN

Украины армийг хориотой зэвсэг хэрэглэсэн гэв

Хуучирсан мэдээ: 2014.10.21-нд нийтлэгдсэн

Украины армийг хориотой зэвсэг хэрэглэсэн гэв

Хүний эрхийн Human Rights Watch байгууллага Украины армийг Донбасст явуулсан байлдааны ажиллагааны явцад кассетийн  сум хэрэгсэл ашигласан гэж эрх баригчдыг буруутгаж байна.

“Украины Засгийн газрын цэрэг 2014 оны аравдугаар сарын эхээр Донецк хотын  хүн  ам ихтэй районуудад кассетийн сум хэрэгслийг хэрэглэв. Кассетийн цэнэгийг  хүн амын районуудад хэрэглэх нь  дайны хуулийг зөрчсөн хэрэг болох бөгөөд энэ зэвсэг нь ялгаж салгалгүйгээр хөнөөдөг учраас  цэргийн гэмт хэрэг гэж тооцогддог” хэмээн  HRW  байгууллагын мэдэгдэлд өгүүлжээ. “Ул мөрийн баримт нь Донецкт кассетийн цэнэг хэрэглэсэн довтолгооны  хариуцлагыг Украины Засгийн газрын хүчин хүлээнэ” хэмээн мэдэгдэлд онцолжээ.

 

Хүний эрхийн "Олон улсын эмнести " (Amnesty International)  байгууллагынхан Донецкийн ойролцоо хүчнийхэн энгийн дөрвөн иргэнийг  буудан хөнөөсөн баримтыг  баталгаажуулсан гэж тус байгууллагын шинэчилсэн илтгэлд өгүүлжээ.

 

Тус байгууллагын төлөөлөгчид есдүгээр сарын 26-нд нийтийн булш илэрсэн районд очин “Ямар нэг ял тулгалт, шүүхгүйгээр дөрвөн хүнийг цаазлан булсан аллагад хүчнийхэн холбоотойн баталгааг” илэрүүлсэн гэдгээ тус байгууллага шинэ илтгэлдээ тэмдэглэжээ. Мөн олон тооны нийтийн булшнууд байгаа ч тэднийг задлан шалгаж амжаагүй байна.

 

Бэлтгэсэн Ш.МЯГМАР

0 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2014-10-21 202.21.106.250

YASAN CH UHEJ DUUSDAGGUI OROSUUD VE. KOMNISTUUD UURSDUU 40 SAYIIG DELHIIN 2 R DAIND 20 SAYIIG TSAANA NI 140 SAY OROS ULDSEN BAIHIIMDAA HAHA. UVGUN TOOND MUU BAIHAA HAHA

Avatar

Зочин 2014-10-21 202.21.106.250

SS nertei tusgai alba uls bolgond baidag. unen unen haha.

Avatar

Зочин 2014-10-21 49.0.129.62

Ungorson tuuhiin zov, buruug ter tusmaa Orosyin tuuhiin zov, buruug shuuh erh cham shig hyatadad baihgui shuu, ovgon guai !!!

Avatar

ovgon 2014-10-21 103.9.89.82

ss-iin tusgai alba gedeg chin dotood ayulgui baidlaa hamgaalah tusgai alba gesen uls bolgond baidag l tagnuuliin baiguullaga. orosod ch baigaa. Tegj yarival Orosiin tusgai alba delhiin tuuhend hamgiin olon huniig alsan hamgiin hargis balmad baiguullaga shde, 1920-1950 ond orosiin tusgai albanii alsan oorsdiin irgediin too delhiin II daind ami uregdsen oros irgediin toonoos davdag yum, suuliin ueiin orosiin oorsdiinh ni tuuhchdiin sudalj, medegdseneer. Ter jiluuded kommunist KGB-chnikuud 40 saya oros irgediig horongoton, nudargan, huvisgaliin eserguu gej aimaglan ustgasan ni unen tuuh de.

Avatar

ovgon 2014-10-21 103.9.89.82

ha ha ha orosiin surtal uhuulagchid booj uheh ni ee. Unen ug helsen hund yu gedeg bilee … . Bi ene huuhduudiin talaar yum bicheegui baihad ene huuhduudiin uur hurch hogshin namaig uzen yadaj baina geheer minii bichsen zuild ih anhaaral tavidag bololtoi. Gadaadiin holsnii uhuulagchidiin ajild ni saad bolood baihaar uurlahaas ch yahav de. ha ha ha. Umhii orosiin tolgoigui sabakuud mini mongoliin ariun gazar nutgaas zailaarai.

Avatar

Зочин 2014-10-21 202.21.106.250

SS iin tusgai albatai Orosuudiig buunuur shataaj alj baigaa ulsiig Fashist gehgui uur yamar ulsiig fashist gehiiin. JINHENE FASHIST ULS BOL ODOOGIIN UKRAIN ULS. Delhii dayaraa harj baina. UKRAINII FASHIZMIIG DENJIJ BAIGAA ERUUL BUS STEGECIIN UVCHTEI uursdiiguu UVGUN LUT gej nerlesen aav huu 2 HUJAAGIIN SHEES delhiigees tonilbol taarna

Avatar

ovgon ner uurtuu ugsun patsaand !!!!!!!!! 2014-10-21 49.0.129.62

Site bolgonyi gadaad medeend orj neg yumaa davtaad l baih yum, hulsnii bicheech yum uu, chi? Zuragdsan pyanz mini chamaas zalhaj baina shuu !!!!!!!!!!!!!!

Avatar

ovgon 2014-10-21 103.9.89.82

vladolf putler ukrainchuudiin esreg tsergiin huch ashiglaj gazar nutgiig ni deeremdseneer ukrainii ard tumnii setgeld edgeshgui sharh uldeej, ukrainchuudiig orosoos zugtah, orosiig uzen yadah uzliig devergej ukrainiig ooriin hianaltaas bur moson aldah zamaa tavisan. Odoo ukrain uls orosoos salj buren tusgaar uls boloh zamdaa ergelt butsaltgui orson. Vladolf putler nairamdalt ard tumnuudiin dund monhiin heruul temtsliin uriig tarisan. Tuuniig orosiin hoich ue orshoohgui.

Avatar

Зочин 2014-10-21 202.21.106.250

eh bolson oros ulsaas urvasan fashist banderchuud buyu kieviin orosuudiig hair nairgui ustgah heregtei

Avatar

Зочин 2014-10-21 49.0.129.62

ovgon danjaad Orosuudaas ih aidag hun yum aa daa?

Avatar

hehe 2014-10-21 127.0.0.1

***** idsen orosuudiig yuu ch ashiglaj ustgasan yahav

Avatar

ovgon 2014-10-21 103.9.89.82

dainii ued eh ornoosoo urvagchdiig dainii tsagiin huuliar shuud tsaazaldag nomtoi. Uund buruu zuil baihgui. Eh ornoosoo urvagchdiig, orosiin fashist turemgiilegchdiig hair nairgui ustgah heregtei.

Avatar

Зочин 2014-10-21 202.21.106.250

eh ornoo henees hamgaalahiin? fashist banderchuudaas uu?
nutgiin uuguul ard irgedees uu? nutgiin uuguul ard irgediig alj hydahdaa amerikchuudaas iluu garah nuhduud baihgui.

Avatar

Зочин 2014-10-21 103.229.121.60

Бүх арга хэрэгслээр эх орноо хамгаалах нь зөв.

Avatar

чи 2014-10-21 150.129.140.244

тэр сум ямар аймшигтай ***** болохыг чи мэдэхгүй л байна даа

Avatar

Зочин 2014-10-21 150.129.141.206

Хүний эрхийн байгууллага 2014 оны аравдугаар сарын эхээр Донбасст явуулсан байлдаанд Донецк хотын хүн олонтой бүсүүдэд кассетэн бөмбөг хэрэглэсэн гэж Украины армийн эрх баригчдыг буруутгаж байна. Кассетэн бөмбөг хэрэглэх нь дайны хуулийг зөрчсөн хэрэг бөгөөд энэ зэв сэг үй олноор нь хөнөөдөг учраас цэргийн гэмт хэрэг гэж тооцогддог” хэмээн Хүний эрхийн байгууллагын мэдэгдэлд өгүүлжээ. “ Донецкт кассетэн бөмбөг хэрэглэсэн нь Украины Засгийн газарт хариуцлага хүлээх баттай баримт ” хэмээн мэдэгдэлд онцолжээ. Хүний эрхийн байгууллагын төлөөлөгчид есдүгээр сарын 26-нд Донецкийн ойролцоо нийтийн булш илэрсэн бүсэд очин “Ямар нэг ял тулгалт, шүүхгүйгээр энгийн дөрвөн иргэнийг хөнөөсөн баримтыг Украйны армитай холбоотой ” гэдгийг баталгаажуулсан гэж тус байгууллагын шинэчилсэн илтгэлд тэмдэглэжээ. Мөн олон тооны нийтийн булшнууд олдсон ч тэднийг таньж шалгаж чадаагүй байна.

Avatar

Алдаагийн заслааа 2014-10-21 150.129.141.206

Хүний эрхийн байгууллага 2014 оны аравдугаар сарын эхээр Донбасст явуулсан байлдаанд Донецк хотын хүн олонтой бүсүүдэд кассетэн бөмбөг хэрэглэсэн гэж Украины армийн эрх баригчдыг буруутгаж байна. Кассетэн бөмбөг хэрэглэх нь дайны хуулийг зөрчсөн хэрэг бөгөөд энэ ***** үй олноор нь хөнөөдөг учраас цэргийн гэмт хэрэг гэж тооцогддог” хэмээн Хүний эрхийн байгууллагын мэдэгдэлд өгүүлжээ. “ Донецкт кассетэн бөмбөг хэрэглэсэн нь Украины Засгийн газарт хариуцлага хүлээх баттай баримт ” хэмээн мэдэгдэлд онцолжээ. Хүний эрхийн байгууллагын төлөөлөгчид есдүгээр сарын 26-нд Донецкийн ойролцоо нийтийн булш илэрсэн бүсэд очин “Ямар нэг ял тулгалт, шүүхгүйгээр энгийн дөрвөн иргэнийг хөнөөсөн баримтыг Украйны армитай холбоотой ” гэдгийг баталгаажуулсан гэж тус байгууллагын шинэчилсэн илтгэлд тэмдэглэжээ. Мөн олон тооны нийтийн булшнууд олдсон ч тэднийг таньж шалгаж чадаагүй байна.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж