Ж.Бат-Эрдэнийг ажлаас нь халсан гэж цуурчээ | News.MN

Ж.Бат-Эрдэнийг ажлаас нь халсан гэж цуурчээ

Хуучирсан мэдээ: 2014.10.20-нд нийтлэгдсэн

Ж.Бат-Эрдэнийг ажлаас нь халсан гэж цуурчээ

УИХ-ын гишүүн Ж.Батзандангийн төрсөн ах Монголын цахилгаан холбоо компанийн гүйцэтгэх захирал Ж.Бат-Эрдэнийг ажлаас нь халсан гэсэн мэдээлэл нэгэн сайтад нийтлэгдсэн байна. Энэхүү мэдээллийн үнэн баттай эсэхийг эх сурвалжаас тодруулахад “Тийм зүйл болоогүй. Өнөөг хүртэл ажлаа хэвийн хийж байна” гэсэн хариу өгсөн юм.

Энэхүү цуу яриаг гаргахдаа Ж.Бат-Эрдэнийн дүү Ж.Батзандан Засгийн газрыг огцруулах бичигт гарын үсэг зурсантай холбоотой гэсэн таамаглал дэвшүүлсэн байсан юм.

Гэвч “Зүгээр ажлаа хийж байгаа хүнийг ийм шалтгаанаар халсан бол шударга биш хэрэг. Дүүгийн алдааг ахад халзагнах нь ардчиллын зарчим биш” үзэх хүмүүс цөөнгүй байна.

Д.ШАРХҮҮ

0 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2014-10-20 183.81.171.132

Бат-Эрдэнэ гэдэг хүнийг ажлаа ямар хийдгийг мэдэхгүй юм. Түүнийг хуучин ажлаас нь халсан хойно энэ ажилд томилоход Батзандан оролцоогүй гэхэд итгэхгүй. Энэ нөхрийн талаарх гадуур яриа АН-д хүрэхгүй байна уу? Ийм хогийн урвагчдыг авч намын нэр баллахаа болимоор байна. Сайдад л битгий зүтгүүлээрэй хамаг хийснийг хөмрөх ажил хийж ах дүү амраг садангаар салбарыг дүүргэнэ. АН-ын нөхдөө гадаадад боловсрол олсон гэдгээр хүнийг үнэлэхээ больж цэг тавих хэрэгтэй байна. Ажлын чадвараар нь үнэлж томилгоо хийж , угаадас горидон дагагсадаа холдуулцгаа!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar

Зочин 2014-10-20 182.160.1.69

Батзандан нэг базаа МХО-ны дэд захирлаар шургуулсан.Сайхан нэг бойтог бий. Энэ Зандангийн шударга нь хаа байнаа

Avatar

гахайхүү 2014-10-20 119.40.97.110

батзандан шударга царайлаад төрсөн ахыгаа 5 компъютр татваргүй оруулах гээд бна. шударгаар шүүгээд ажлаас нь халаад өг, нэж новшорсныг бид мартаагүй байна. ах дүүсээрээ новшийн улсууд бна аа

Avatar

Зочин 2014-10-20 103.9.90.82

tiim bailgui dee

Avatar

h 2014-10-20 180.149.78.20

Baagii holboony salbart nasaaraa ajillaj bgaa chadaltai hun shuu, duugees n bolood oroldoj baival ene zasgiig yu ch gehev dee

Avatar

Otgoo 2014-10-20 202.55.183.138

BE dargiig mednee hariltsaa holboonii salbariig ene hunees iluu sain meddeg sain udirdaj chadah hun lav odoohondoo baihgui Batzandangiin nuluutei nuluugui salbartaa terguulegch, medleg bolovsrol, udirdah avyas buh talaaraa iluu iluu.

Avatar

Зочин 2014-10-20 202.179.20.252

Baterdeniig tsuhas medne. Harin zandangiin hamaatan bsaniig medsengui. Zandantai zandangui chadvarlag hun. yamar ch bsan zandangiin hucheer alban tushaald ochoogui. Angliar yarihdaa "in terms of" gedeg ug heregledegiig es tootsvol dajgui zaluu.

Avatar

eeee 2014-10-20 103.229.120.85

Duugiin reketleleer ajild orson bol zailuulah heregtei sh dee

Avatar

зочин 2014-10-20 202.179.23.167

АН-ынхааан сайхан алалцаа хоорондоо, өөр хийж чадах ажил байх биш, бас төсвийн мөнгө сайн иднэ л дээ, ерөнхий сайдаасаа авахуулаад, улс орныг минь өшөө хорлохоосоо өмнө зайлах хэрэгтэй байна даа,

Avatar

AN-d 2014-10-20 202.131.235.74

ajilaas ni uurchiluh heregtei. shantaajnii iim garuudiig zailuul. yalanguya uur namiin iim etgeed ardchilsan namiin bodlogiig heregjuuleh uu? ugui gedeg ni olon zuileer ilerch baina shuu dee.

Avatar

Зочин 2014-10-20 127.0.0.1

Ene neg gachin goshnogo shig har ymnii ahiig halsan halaaguin hend hamaatai ym be ! Bi Batzandangiin ovog etsegn 1937 onii ueiin helmegduuleltiin uyer oiriin hamaatan sadan naiz nohod  bitgii hel aav eejiigeech hils hergeer barivchluulj horoolgoson tsoohon hunii sugnuudiin negn gedegt ergelzehee bolisoon !

Avatar

zochin 2014-10-20 202.21.116.54

BATERDENE BOL MASH SAIN MERGEJILTEN, MASH SAIN MANAGER DEE, BATZANDAN AH N UCHRAAS AJILAAS N HALJ BAIDAG CH ARAI L DENDENE EE. TERNII OROND HAMGIIN MUU SAID ALTANHUYAGIIN HUS

Avatar

уншигч 2014-10-20 202.70.42.34

Мань Зандан 7 сарын 1-ний хэргээс болж шоронд ороод АН-г бараадаж очоод нэг юм салсан. Сонгууль болохоор нөгөө АН-г бас л аргалж байгаад нэр дэвшиж чадаад их хуралд заларч амжсан. Зайтай эрээ. Одоо гаргаж байгаа авирыг нь хар. Тэжээсэн бяруу тэрэг эвддэг гэдэг яасан үнэн үг вэ? Тэмээн дээрээс наран ойрхон гэдэг яасан худлаа үг вэ?? А яа яа.

Avatar

ДӨРӨӨ 2014-10-20 103.229.120.38

АРДЧИЛСАН НАМ ЧИНЬ ЭЛДВИЙН ЮМНЫ ЦУГЛУУЛГА. ЭДНИЙ УЛС ОРНОО УДИРДАНА ГЭЖ ХААШАА ХАРСАН ЮМ БЭ

Avatar

Зоригт 2014-10-20 103.9.91.98

Түгжилийг ах Дүлзэнтэй нь дэлхийгээс зайлуул.

Avatar

Зочин 2014-10-20 119.40.97.107

Ортой үг шүү. Ерөнхий сайд ийм үүрэг амнаасаа цухуйлгаж орхисон гэж баттай эх сурвалжаас дуулсан.

Avatar

BATZANDANG NAMAASAA HUU 2014-10-20 70.61.131.146

DULZEN BATZANDANG NAMAASAA HUU. TER KOMMUNISTUUDTAI HAMTARDAGGUI GEED h*****d BAIDAG BAIJ BILEE. HARAYA

Avatar

Kkk 2014-10-20 127.0.0.1

Батзандан шиг мундаг улс терч Монголд лав байхгvй

Avatar

Зочин 2014-10-20 103.229.123.227

Батзандан ийм увайгүй юм чинь ах нь гэж өөдтэй амьтан биш л байж таарна.

Avatar

Зочин 2014-10-20 150.129.143.158

та үнэн дүгнэсэн байна, 2 ах нь хоёулаа шүү дээ

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж