Н.Ариунболд: Дүү нартаа тусалж байгаа | News.MN

Н.Ариунболд: Дүү нартаа тусалж байгаа

Хуучирсан мэдээ: 2014.10.20-нд нийтлэгдсэн

Н.Ариунболд: Дүү нартаа тусалж байгаа

“Шинэ үе” продакшний жүжигчид болох Ц.Алдармаа, Д.Оюунтуул нарын бие биеэ  буцалсан усаар түлж, хүнд гэмтэл учруулсан хэргийг өнгөрөгч долоо хоногт шүүхээр шийдсэн. Шүүхийн шийдвэр гарсны дараа Ц.Алдармаагийн ар гэрийнхэн, Д.Оюунтуул нар хэвлэл мэдээллээр тайлбар хийж, байр сууриа илэрхийлээд байгаа. Хэрэг явдал болсноос хойш буюу өнгөрсөн дөрөвдүгээр сараас эхлэн эмнэлэгт хэвтсэн гэх Д.Оюунтуулыг хамтлагаасаа гарсан, хамтлагынхны зүгээс санаа тавиагүй зэрэг олон нийтийн шүүмжлэл их байгаа. Тэгвэл энэ асуудлаар “Шинэ үе” продакшний захирал, МУГЖ Н.Ариунболдоос /Бооёо/ тодруулахад “Хэргийг нэгэнт шүүхээр шийдвэрлэсэн учраас шүүхийн шийдвэрийн тухайд яриад байх юм алга. Шүүхийн шийдвэрийг сонсоод бид маш их цочирдсон. Давж заалдах шатны шүүх хурлаас арай өөр шийдвэр гараасай гэж хүлээж байна. Өнгөрсөн хугацаанд  хамтлагийн зүгээс хоёр дүүгийнхээ асуудалд анхаарал хандуулсаар ирсэн. Санхүү, сэтгэл санаагаар тусалж, дэмжиж байгаа. Шүүхийн шийдвэр гараагүй, манай хоёр дүүгийн хэн хэн нь хэвлэл мэдээллээр тайлбар хийгээгүй байсан учраас бид бас чимээгүй байсан юм. Түүнээс хамтлагаасаа хассан зүйл байхгүй” гэх хариулт өглөө.

О.СЭРГЭЛЭН

 

 

0 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

zochin 2014-10-20 162.224.228.235

ingeed l Aldarmaag gazar dor ortol myylaad yal avahyylaad bah chin hanavy my laad bsan hymyys Ta nar shig yumnyydiin ataarhyy zan hooron yg chin ingej hynd har energi dagyylj gai taridag yumdaa.Tiim hogiin hyn myyldag gzar dor hyrtel helj bahaa hangadag hymyys iim zangaa meddeg bgyi yu daa, tegeed l ataarhyy zangaaraa tegeeseei ingeesei ge myy byhnee hynd tsatsdag jhar enrgtengyyd,Otyyl ooroo ehelj odoj bytsalsan ys tsatsaa bz dee ooroo ehelsen hyn ooroo l beldee biz dee Yneheer har enrgite emgen shyalm gedeg ni harh tsarainaas ilt otyyl,Harin Aldarmaa hyyhdeeree tsailgan tsagaan hyn

Avatar

Зочин 2014-10-20 103.229.123.245

ЯДУУРАЛ, ХОШИН ШОГ ХОЁР ШУУД ХАМААРАЛТАЙ БАЙДАГ. БИД ЯДУУРААД БАЙНАА Л ГЭСЭН ҮГ.

Avatar

muuhai mongol 2014-10-20 112.72.13.28

ingeel Mongolchuud bid bie bienee muulj gazard ortol ni haraaj zuhdeg Mongol zan , yos ulamjlal yum shig baigaa yum . yaagaal bie bieniihee bugsiig uhaad baidag yum be ? naad huruu chini umhiirlee .

Avatar

Зочин 2014-10-20 202.21.106.118

БООЁОГИЙН НУУДГАЙНУУДЫН ПАЯН ЭХЭЛЖ БАЙНА ДОО ПОО

Avatar

zochin 2014-10-20 202.126.90.21

Төмөр замын гурван угсармалийнн 48-р байрний г*** Мөнхөө гэж алдаршсан шоронгоор олон жил явсан эр бий. Одоо 50 гарч яваа энэ эр яадаг гэхэээр шоронд атмаан овгор явахдаа банди нарыг эмэлдэг байсан гаж зуршлаа наранд гарч ирсэн хойноо орхиж чадалгүү байрнийхаа залуухан хөвгүүдийг татаж чангаасаар байгаад энэнээсээ болоод г*** Мөнхөө нэр авсан хүн байгаан. Ичиж зовохыг мэдэхгүй нэгмөсөн улаан цагаандаа гарсан г*** Мөнхөөг байрнийх нь залуус эхнэртээгээ унтаад таашаал авч чадахгүй болхоороо эхнэрээ хана мөргүүлж зоддог гэж ярьдаг юм байна лээ.. Хагас эр хүн. Хагас мужик гэж. Улсад нэг өдөр нэг цаг ажил хийж үзээгүй шударга хөдөлмрөөрөө сохор зоос олж үзээгүй дандаа хулгайн замаар амьдарсан хүн

Avatar

nadtai neg uulzaarai 2014-10-20 150.129.142.11

Ариунболдоо нэг уулзаарай

Avatar

zochin 2014-10-20 99.122.124.5

Huulia argalj, humuusiig hulhidaj, dur esgej amidrah gej naash tsaash guij haraisaar btal bidnii boginohon amidral duusaj uursud shigee erguutsen heden huuhed l uldeej bn, ireedui bidnii tolind shingesen durs.

Avatar

zochin 2014-10-20 127.0.0.1

Busdyg shuumleh mash amarhan, buh zuils emh tsegtsendee oroosoi gej husej bval huulia deedlej uursduu uhamsartai amidarch surah hergegtei, hereg hiisen buhniig urshuuguud bval emh juram hezee ch togtohgui, Booyoo tsagdaa bish, ted huuhed bish. Bid uursdiinhuu tarhiny turaalaas bolj tolgoi deeree uhaangui shunaltai albadyg tavisan bolohoor uursduduu l ezen boloh uldlee.

Avatar

Baagi 2014-10-20 73.8.93.235

Yl avsan n zuv lbna yynees umno zoduulj bsan gej bnlee ter yed anhaarah baij dee

Avatar

zochin 2014-10-20 182.160.0.235

Booyo bol uneheer tasartsn jujigchin uun deer margah uym bhgu ier ni 2 emegte hereldeed negen ruuge haluun us tsatsaad shuuheer tasluulaal biz enen deer odo uynd ni tegj ih sensatsaldiimbee

Avatar

Зочин 2014-10-20 182.160.7.97

urlag bol sahilaga batguigeer uragshlahgui shdee. booeoo chamd bas buruu bgaa shuu.changa garaar bari l daa. hariutslagatai uedee ali ali ni hariutslagatai baih estoi .

Avatar

Зочин 2014-10-20 127.0.0.1

halsan bol sain bna.

Avatar

Зочин 2014-10-20 127.0.0.1

hoyulang n halsan biz dee?

Avatar

usa 2014-10-20 127.0.0.1

shuuhiin shiidbert yahaaraa ergelzdeggyi bilee .ochnoon olon jil hamt olon gej yabchihaad .hun chansaraa haryylahiin .eo eo booeo boliod ogoorei

Avatar

DUFF 2014-10-20 203.194.117.8

Бооёогийн боожгойны бузар одоо л эхэлж байна. Энэ хошин шоунд үргэлжлэл бий.

Avatar

Зочин 2014-10-20 150.129.140.157

TENEG p***a YRVAICHIHAAD BJ BGAAG NEE.

Avatar

Зочин 2014-10-20 112.72.13.69

Booeo ***** togloom togloj hudalaa Shulsee usergehee bolioo…Nas chini bgaa bdal chini neg l yavtsgui boljeee

Avatar

бооёо 2014-10-20 150.129.143.93

бооёо сагсагнаад онгироод л бдгийэ бналээ Үхсэн хойноо гошин урлаг пролетарийн л урлаг шдээ

Avatar

HOSHIN URLAG HEREGGUI 2014-10-20 70.61.131.146

HOSHIN SHOG UZEHGUI BAIHIIG URIALJ BAINA. TED HEDEN UDAA TUREESEEREE SHATAAD L ENE BALAI, ARD OLNOO DOROMJILDOG BIZNESEE ZOGSOONO. SHARELAAD TUGEEGEEREI. ZALUUSAA

Avatar

үзэгч 2014-10-20 150.129.142.201

шинэ үе тарвал таарна хэн танай тоглолтыг үзэж элдвийн юм бодож шаналж суудаг юм бэ хошин шог мундсан биш монголоор л зөндөөн бна даа барга л хүн үзэхгүй бхаа

Avatar

ddddddddddddd 2014-10-20 70.61.131.146

OYUNTUULIIG AJILD NI BUTSAAJ AVAARAI. ARD OLON BOOYO-G HARJ BAIGAA SHUU

Avatar

Зочин 2014-10-20 202.126.91.154

бооео гуай, ном уншаач ээ, оюуны хоосролд орсноос л ийм агуйн балмад араншин гардаг нь хууль ш дээ. наад жүжигчид санаатай хоосон толгойтнуудаа ном уншуул, уншихгүйг нь цалингаас нь хасдаг жишиг гараад байгаа шүү дээ.

Avatar

Зочин 2014-10-20 127.0.0.1

xoer duugee xumuujuulj chadagui bndaa xeterxi erxluulcen bolood dabarcan zan xarizatai bolgoj dee a xn,,,,,,…….axn

Avatar

д тэмүүжин 2014-10-20 182.160.7.84

одоогийн залуус маш жоохон юмнаас омогшин уурлаж хүн ала хаас буцахгүй хэрэлддэг болсон.

Avatar

д тэмүүжин 2014-10-20 182.160.7.84

хэн ч гэсэн олигтой дүр авч тоглохыг хүсч л таараа. Мэдээж тэр хэмжээгээр орлого нэмэгдэнэ. Дүр хуваарилах асуудлыг зөвхөн удирдагч л зохицуулах ёстой.

Avatar

Зочин 2014-10-20 127.0.0.1

iimerxuu duu nartai ajillax ya

Avatar

Зочин 2014-10-20 127.0.0.1

iimerxuu duu nartai ajillax ya

Avatar

д тэмүүжин 2014-10-20 182.160.7.84

Том ах хамтлагийнхаа эрүүл уур амьсгалд анхаарал хандуулж ажиллах дутаж байна. Байнга мөнгө, алдар нэрийн араас хөөцөлдөж болохгүй л дээ.

Avatar

Зочин 2014-10-20 112.72.13.35

Одоо шинэ үеийг үзэхээр сонин л юм. муухай санагдаж байна.

Avatar

Зочин 2014-10-20 150.129.140.171

гавьяагүй гавьяат энэ сэлдийтэй чувганц ч энэ хүүхнүүдийг бие биенээ шалзлахад нөлөөлсөн байх аа.

Avatar

Зочин 2014-10-20 150.129.141.222

Booyo Shine ueyin zaluu buh huuhnuudin Uba shuu dee!

Avatar

Зочин 2014-10-20 150.129.140.172

Хоёр жүжигчэнээ эвлэрүүлэхийн оронд муудуулсан шоронд хийдэг Хогийн Бобо бо боооо ёооооо вэ вэ вээээээ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar

Зочин 2014-10-20 202.131.233.187

Энэ нөхөр ер нь ханилгаа муутай нөхөр юм шиг байгаа юм.

Avatar

Zochin 2014-10-20 127.0.0.1

Snine ueiin zahirliig Undarmaagaar khkiilgii boloh u MONGOLCHUDDAA!!!!!!!!!!!!!!! Tegvel Aldarmaagiin yaliig UNDARMAA HONGOLOOD OGOOCHEE. Uneheer ter huuhdiin bodohoor setgel emzeglej bna.

Avatar

Зочин 2014-10-20 202.126.89.212

teneg amitan chi tegvel urdaas ni suugaach

Avatar

Zochin 2014-10-20 127.0.0.1

Ene Booyo-d uchir bgaan bishuu. Yu ***** bgaan eniigee tegeed odoo yariad baikhdaa yadiin. Aldarmaagaa yavuulchaad bakh ni khanaj suuj baikh shiv dee. Ichguurgui er hun tanai togloltiig uzekhgui eee MONGOLCHUUD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar

Зочин 2014-10-20 127.0.0.1

2 teneg duu chini hereldeed guigeed baihad ni uchiriig ni tuhain ued olohgui yasan yum be? neg ni har bodoltoi uldeed margaash ugluu ni hun shalzalj baihad hajuud ni baisan hun baij meddeggui yum uu, nuguu 2 tatvariin emegteichuud asuudal shig yum bolson yum bish uu

Avatar

БООЕО 2014-10-20 112.72.6.86

ЭНЭ ХОЁР ДҮҮ ХҮҮХНИЙ ДУНД ЗЭРЭГ ЖОРООЛСНООС Л БООЕОГ БУЛААЦАЛДАЖ ИЙМ ЗҮЙЛ БОЛЛОО

Avatar

зочин 2014-10-20 112.72.13.215

ямар тусаа яриад байгаа юм бэ яаж шазлах, шазлуулах,шалзалцах тухай юмуу БООЁО дарга

Avatar

Зочин 2014-10-20 150.129.140.193

khoshin shogiin togloltyg khuduunii durakuud l uzdeg shuu dee , ted nar uzekhee bolichikh tegeed l boloo. ter khar khuukhniig khamtlagaasaa khas , ikh khargis khuukhen baina

Avatar

jinhene mulaak bna daa 2014-10-20 202.131.247.156

hoshin shogiig huduuniihun uzedguu te ? Chi chine harin butsalsan usaar tulmeer erguu duraak bna daa.

Avatar

зочин 2014-10-20 112.72.13.215

юун дүү нар тэнэг юмуу чи! шазлуулсныхаа дараа чи ,миний муу дүү нар гэж донгосоорой

Avatar

Зочин 2014-10-20 150.129.142.65

хочин шог үзэхээ больчихооч оркуудаа,тэгвэл наадах хэд чинь аяндаа өөр юм хийгээд алга болно…

Avatar

Зочин 2014-10-20 202.131.235.2

Шинэ үе продакшин жүжигчдийг урт хөл, биеийн галбираар нь биш авьяас чадвараар нь шалгаруулж тайзан дээр ёс зүйтэй жүжиглэмээр байна. Нууц амрагийн явдлыг ил тод сурталчилж, хүүхнүүд нь тайзан дээр хэрэлдэж, бие л гайхуулж жүжиглээд байхаар нөгөө дүрдээ орно гээч нь болно биз дэ.

Avatar

Зочин 2014-10-20 202.131.235.2

Энэ одоо юу вэ, загалмайлсан эцгийн дүрд тоглоод байгаа юм уу хаашаа юм

Avatar

Зочин 2014-10-20 103.229.123.232

Бүхий л зүйлийн эцэст архи л байгаа юм. Ямар Бооёо тэднийг байнга хараад зогсох биш. Хүүхнүүд өөрсдөө л хийсэн архины балаг…. Шүүх шүүдгээрээ л шүүлээ.

Avatar

zochin 2014-10-20 182.160.44.250

hvn hedench deed surguuli tugssun bai geriinhee suurihvnvvjleeree hvntei haritsdag gej vnen yumaa usuhuus absan hvmvvjleeree aldarmaa bolobsrolgvi zerleg tanhai gedgee haruullaa

Avatar

Зочин 2014-10-20 112.72.13.6

Сайхан худалаа залж байна даа.

Avatar

mmm 2014-10-20 103.229.176.166

tarhinii turaald orson humuus bie biene alaagui ni yamai daa uur hachin zerleguud baij baigaa daa

Avatar

yth 2014-10-20 203.194.114.154

бас нэг сайн ах

Avatar

dddddddddd 2014-10-20 202.55.191.76

Олон үлгэр дууриал болдог хүн байж, уураа барьж л байх хэрэгтэй ш дээ уурлалаа уурлалаа гэхэд хүн дээр буцалсан ус асгаж байна гэдэг чинь өөрөө ямар суурь хүмүүжилтэй нь мэдэгдэж байгаа байхгүй юу

Avatar

ariunboldod 2014-10-20 180.235.184.134

ene gej neg buun brand xuusun uursdiiguu star geed bodsun nukhduud …. Lexus 570, LV, 9911….. xuutsuldsun unen tarkhinii turaaltai xumuus

Avatar

bvhj 2014-10-20 103.229.121.37

Xoyr duu ch gx shg Xoyr NU A gaa nuux xereggui bugd medne kk

Avatar

Booyo bol Aldarmaag erhluulsen hun 2014-10-20 137.186.58.107

Uneheer yamar ch aviyasgyi Aldarmaad CTR oguulson hun ni Booyo! Yzegch buhen Aldarmaag mergejliin yamar ch chadvargyi gedgiig nii nuugyi helseer, bichseer baihad ta yzegchdeer tohuurhaj CTA tsol oguulsen. Odoo naad tsoloo huruulga. Zasag toriin shagnal yargachind baih esgyi!

Avatar

Зочин 2014-10-20 103.229.122.28

xa xa ter CTA tiim chuhal ed uu

Avatar

Зочин 2014-10-20 103.229.123.98

Хэт эрт үс бууралтах, бэлгийн сулрал, нурууны өвчин, чихрийн шижин, гэх мэт 20 орчим Монголчуудын түгээмэл тусдаг өвчнүүдийн талаар хамгийн сүүлийн үеийн мэдээг BBC Health News-ээс Англиаc орчуулан нийтлэв: healthnewsmn.blogspot.com

Avatar

иргэн 2014-10-20 202.70.38.94

Энэ асуудлыг шүүхээр шийдүүлэхгүй шийдэх тал дээр анхааралаа хандуулахгүй байгаа чинь харамсалтай байна.Хайран залуу хүний амьдралыг хараар будаж байгаад санаа зовохгүй байгаа чинь шударга зүйл биш байна.Мөнгөний төлөө тоглолт хийж яваа чинь харамсалтай.Ийм хамт олонтой байсан юм уу гэж энэ 2-н өмнөөс харамсаж байна лдаа.Алдармаагийн ял үнэхээр хүнд болсон.одоо ямар арга хэмжээ авч байгаа гэдэг чинь тодорхойгүй байгаа чинь сонин л байна даа.

Avatar

Зочин 2014-10-20 127.0.0.1

busad uurtai ihumuust surgamj bolog

Avatar

Зочин 2014-10-20 202.179.11.107

ene booyod yag yamar hamaatai yum be ene 2 huuhnii l asuudal sh dee hen hen ni shartai zaluu humuus yum gehdee aldarmaa arai l aimar hargis yumaa yaj hunii deerees haluun us asgaj chaddag bn aa

Avatar