Ардчилсан нам, “Шударга ёс” эвсэл хамтран ажиллана | News.MN

Ардчилсан нам, “Шударга ёс” эвсэл хамтран ажиллана

Хуучирсан мэдээ: 2014.10.18-нд нийтлэгдсэн

Ардчилсан нам, “Шударга ёс” эвсэл хамтран ажиллана

Ардчилсан нам, МАХН-МҮАН-ын “Шударга ёс” эвсэл цаашид хамтран ажиллана

Ардчилсан намын дарга, Ерөнхий сайд Н.Алтанхуяг, МАХН-ын дарга Н.Энхбаяр нар хамтын ажиллагааны гэрээгээ шинэчлэн гарын үсэг зурлаа. Гарын үсэг зурах ёслолд Ардчилсан нам, МАХН-МҮАН-ын “Шударга ёс” эвслийн төлөөлөл болсон УИХ, Засгийн газрын зарим гишүүд оролцлоо.

-Ард түмнийхээ амьжиргааг дээшлүүлэх, эрх чөлөө шударга ёсыг төлөвшүүлэх, улс орныхоо хөгжлийг хурдасгах, бүтээн байгуулалт хийх зорилтын хүрээнд манай хоёр нам Шинэчлэлийн Засгийн газрыг байгуулан хоёр жил дахь жилдээ ажиллаж байна. Тодорхой ажлууд хийж чадлаа. Ирэх хоёр жилд олсон амжилтаа улам бататгаж ажиллахаар гэрээгээ шинэчлэн байгуулж байгаа нь Монголд улс төрийн намууд хамтарч улс орныхоо хөгжлийн төлөө, ард иргэдийнхээ ахуй амьдралыг дээшлүүлэхийн төлөө хамтран ажиллахын бодит жишээг үзүүлж байна. Манай Засгийн газарт Ардчилсан нам, МАХН, МҮАН-ын “Шударга ёс” эвсэл, Иргэний зориг-Ногоон нам хамтарч ажиллаж байна. Энэ үйл явц цаашид ч үргэлжлэх болно гэж Ерөнхий сайд Н.Алтанхуяг хэллээ.

МАХН-ын дарга Н.Энхбаяр Ерөнхий сайд Н.Алтанхуягтай санал нэг байгаагаа илэрхийлээд,

-Төр засгийн ажил тодорхой, урагшаа харсан байх ёстой, цаг алдаж болохгүй. Өнөөдрийн энэ гэрээнд гарын үсэг зурсан нь төр засгийн ажлыг цэгцлэх, том бүтээн байгуулалтын ажлыг хурдлуулна гэдэгт найдаж байна. Монголчууд бид цаг алдаж болохгүй, бид хөгжих ёстой, монгол хүн эх орондоо сайхан амьдрах ёстой, эх орондоо эзэн болох ёстой. Энэ бүхэнд хамтын ажиллагааны гэрээ тус болно. МАХН-МҮАН-ын “Шударга ёс” эвсэл Засгийн газарт Ардчилсан намтай хамтран ажиллаж, улс орноо хөгжүүлэхэд хувь нэмрээ оруулна гэж хэллээ.

Засгийн газрын Хэвлэл мэдээлэл, олон нийттэй харилцах албанаас мэдээлэв.

 

гэж Засгийн газрын Хэвлэл мэдээлэл, олон нийттэй харилцах албанаас мэдээллээ. – See more at: http://www.zasag.mn/news/view/7194#sthash.ks7qPvwL.dpuf

0 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2014-10-18 202.179.11.70

АНыг задалсан 2 авилгачинд баяр хургэе

Avatar

Зочин 2014-10-18 202.179.11.70

МАХНАН болж МАН ардчиллын тулоо хоцров

Avatar

f***ng altankhuyag 2014-10-18 202.179.20.149

daraagiin songuulid AN-d ogokhgui. MAN-d ogno.

Avatar

Больдоо 2014-10-18 202.72.243.66

Н.Алтантуяа, Н. Энхбаяр хоёр адилхан авилгачид. Ёроол нь цоорсон том, жижиг таарсан таар, шуудайнууд.Монголчуудын баялагийг ниилж шуудайлах гэж нэг нь МАХН-ы нэрийг барьж нөгөө нь АН-ын нэрийг дэнчинд тавьж байгаа зураг байна. Ард нь зогссон нөхдүүд нь үе үеийн урвагчид дольдгоногч, долоогч нар нь байна шүү дээ хөөрхий!!! Бас хамтарч авилгалыг хөгжүүлнэ гэчихжээ бас. Ичээсэй хул гайчууд !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar

Зочин 2014-10-18 202.170.94.226

Амьд явахад зөндөө л юм үзэх юм даа…

Avatar

Зочин 2014-10-18 103.23.51.1

Энхбаяр АН-ыг задаллаа. үнэхээр мундаг улс төрч юм байна.

Avatar

ARAI CH DEE 2014-10-18 127.0.0.1

MONGOL ULS UMNO N AVILGALIIN DAN GANTS EHEGTEI BAISAN BOL ODOO BAS AVILGALIIN ZAGALMAILSAN EH ALTANTUYATAI BOLLOO.AVILGALIIN ZAGALMAILSAN ETSEG ENKHBAYAR ZAGALMAILSAN EH ALTANTUYA HOYOR NIILEHEER MONGOL ULSAAS YU ULDEH VE!!! ALTANHUYAGIIG YARALTAI OGTSRUULAH HEREGTEI!!!

Avatar

Guest 2014-10-18 127.0.0.1

Kharakhnuudiin zurag l gej haragdahaar baina,,,

Avatar

AH- in gishuun batbayar 2014-10-18 150.129.142.205

Abilgaliin xergeer yaltan bolson Enxbayartai AH xamtrax bolj bna uu. Ene chin yu bolj bnaa. Nuguu abilgaltai temtsene gesen AH maani Abilgalchdiin bguulsan kommunist namtai xamtarch baix yumaa. ene chin soluorol bolj bna shuu dee. Xairan ardchilsan nam. Elbegee, Bat-uulee, Dorligoo, Da.Ganboldoo, Baabaraa ene chin yu bolj bnaa. Ene ardchilal chin ingeed duuslaa gej uu. Ta nar chin xaana bnaa…???? Ene chin yu bolood bnaa!!!!!

Avatar

uls toriin gemt xereg 2014-10-18 103.229.120.29

Songogchid yynii toloo sanalaa ofson gej yy. Archaagyi novshnuud ard tymen xulxidxaa bolivol taarna

Avatar

Зочин 2014-10-18 150.129.143.221

2 ìóíäàã ëèäåð, íàìûí õ¿÷èíä ãàäààäààñ ãóéëãà ãóéæ ºð õèéíý, áàéãàëèà ñýíäèé÷èëíý, õàíø óíàíà ãýäýã þì îãò áàéõã¿é áîëíî ãýäýãò àðä ò¿ìýí áèä íàð èòãýæ áàéíà. áàÿí õîîñíû øóäàðãà áóñ ÿëãàà àðèëæ ë òààðàà ìýäýýæ.

Avatar

Зочин 2014-10-18 150.129.143.221

Õààõ, 2 ìóíäàã ãàðàìãàé ëèäåð èíãýæ íèéëýõýýð ÷èíü, àðààð íü òýð ìóíäàã÷óóä íü äýìæèæ çîãñîõîîð Ìîíãîë óëñ îäîî äýëõèéä ýõíèé 10-ò õºãæèëòººðºº ñóãà ¿ñýð÷ îðäîã þì áàéãàà áèç äýý, òýð õóäëàà ¿íýí ãàäààä, äîòîîäîä øîóääàã ÿâäàë bye bye áîëîõ íü ë äýý. Èéì 2 òîì óäèðäàã÷ 2 òîì íàìûí äàðãà ãàð áàðüæ çîãñîõûã õàðäàð ìîíãîë÷óóä áèä ãýæ àìüä ÿâáàë èõèéã ¿çýæ, æàðãàíàà ãýäýã þì. Îäîî ÿäóóðàë ãýäýã ¿ã ¿ãèéí ñàíãààñ 2 æèëèéí äàðàà õàñàãäàõ íü…

Avatar

Зочин 2014-10-18 103.229.122.46

Хууль гууль болно,худал унэн болно, хулгайч засаг барина, буг чотгэр амилж бурхан багш би байна гэж солиорно. Ичих нуурэндээ илэг наасан авилгачид луйварчид элдэв эмгэнэлт жужиг тавина

Avatar

зочин 2014-10-18 112.72.13.57

Ц.Нямдорж гишүүн Их хурлын хуралдааны үеэр "Шудрага бус эвсэл" гэж нэрлээд байсан "Шудрага ёс " эвсэл,Ардчилсан нам хоёр хамтран ажиллах болсон нь түүний уурыг их хүргэж өайгаа даа.Одоо тэр яг л тарваганы нүхэн дээр тавьсан хавханд орсон өмхий хүрэн шиг , хавийн амьтныг тасччих гээд аягүй ууртай байгаа нь ард түмэн бидэнд ил шууд харагдаж байна.Ардын нам, ийм могой шиг лидертэй болчихоод яаж ч чадахгүй дүлгнэчихсэн учраас урагшаа явахад хэцүү л байна.Ю.Цэдэнбалын нэр төрийг сэргээгээд ирэхээр харууштай сайхан жүжиг улс төрийн тайзнаа тавигдахаар найруулагдаж байгаа байх .Хурдлаасай.Нямдорж Цэдэнбалыг залгамжлана гэх юм уу.Их гоё юм болно доо хөөрхий .Зугаатай ч юм уу даа.

Avatar

ireedui 2014-10-18 150.129.140.168

IREEDUI CHI ORTEI CHAMD UURKHAI BAIKHGUI ZARYN BAYALGIIG BID BUGDIIG GADNY BANKNY LOMBARDAND TAVISAN IREEDUI CHI ORTEI CHI BAIRNY LIZINGIIN ORTEI CHI MASHINY HEREGLEENII ORTEI CHI GAZAR NUGIINKHAA SAIN HESGIIG GADNY IRGEDED OMCHLUULSEN BAIGAAG MEDEJ AV CHI GADNY KOMPANII AJILCHIN UE UDMAARAA HIIH BOLNO CHAMD MINII GEH KHOOSON ARDCHILAL GEH UGNEES GART BARIGDAKH GISHGEH GAZAR CH UGUI BOLSNYG MEDEJ AV OVGODOOS CHINI CHAMD BARIJ BAIGAA BELEG AMJILT HUSIE

Avatar

ireedui 2014-10-18 150.129.140.168

IREEDUI CHI ORTEI CHAMD UURKHAI BAIKHGUI ZARYN BAYALGIIG BID BUGDIIG GADNY BANKNY LOMBARDAND TAVISAN IREEDUI CHI ORTEI CHI BAIRNY LIZINGIIN ORTEI CHI MASHINY HEREGLEENII ORTEI CHI GAZAR NUGIINKHAA SAIN HESGIIG GADNY IRGEDED OMCHLUULSEN BAIGAAG MEDEJ AV CHI GADNY KOMPANII AJILCHIN UE UDMAARAA HIIH BOLNO CHAMD MINII GEH KHOOSON ARDCHILAL GEH UGNEES GART BARIGDAKH GISHGEH GAZAR CH UGUI BOLSNYG MEDEJ AV OVGODOOS CHINI CHAMD BARIJ BAIGAA BELEG AMJILT HUSIE

Avatar

Зочин 2014-10-18 150.129.142.207

g*****

Avatar

МГЛ 2014-10-18 112.72.11.67

ЁСТОЙ ГОЁ САК Л ГЭХЭЭС ӨӨР ҮГ АЛГА

Avatar

Зочин 2014-10-18 112.72.13.129

Taarsan taar shuudainuud…

Avatar

Зочин 2014-10-18 112.72.13.185

AN booljson booljsoo idej bna

Avatar

Зочин 2014-10-18 150.129.143.221

Ãàíñ¿õèéí áàðüæ õîðèîä áèäíèé õýäýí ñàéäóóäûã îãöîð ãýýä áàéâàë èíãýýä ºãüå ãýæ áàéõ øèã áàéíà. Òýð íü ÿàõàâ, ýä íàð õóâààãäààä ë ýýëæèëýýä èäýýä áàéäàã þì áàéæ. Àðä ò¿ìýí, Ìîíãîë îðîí ìèíü õýö¿¿äëýý. Áóñäûí ñàâàðò óëàì á¿ð ëàâòàé îðëîî. ýðõýëæ òóíèðõàæ, èäñýýð áàéòàë íü.

Avatar

ZOCHIN 2014-10-18 150.129.140.168

UGAASAA SHOU TAVIKHAAS OOR YUM MEDDEGUI NAM YUM CHINI NYALUUNAAS SHULUUN NI DEER ENHBAYARYG NEG MOR ERONHII SAID BOLGOOD UDIRDUULAAD YAVAKHAD MONGOL ULSAD L HEREGTEI BAIKH ZA TER MAN BOL HEREGGUI DEE S.BAYAR .,M.ENHBOLD NYAMDORJS.BATBOLD GEED EDNEES OODTEI YUM GARAKH UUU EH ORNY BAYALAG BOLSON UURKHAINUUDYG ZUGEER L BELEGLEED ARD NI ARYG NI DAAGAAD SUUJ BAIKH SANAATAI

Avatar

ZOCHIN 2014-10-18 150.129.140.168

UGAASAA SHOU TAVIKHAAS OOR YUM MEDDEGUI NAM YUM CHINI NYALUUNAAS SHULUUN NI DEER ENHBAYARYG NEG MOR ERONHII SAID BOLGOOD UDIRDUULAAD YAVAKHAD MONGOL ULSAD L HEREGTEI BAIKH ZA TER MAN BOL HEREGGUI DEE S.BAYAR .,M.ENHBOLD NYAMDORJS.BATBOLD GEED EDNEES OODTEI YUM GARAKH UUU EH ORNY BAYALAG BOLSON UURKHAINUUDYG ZUGEER L BELEGLEED ARD NI ARYG NI DAAGAAD SUUJ BAIKH SANAATAI

Avatar

Зочин 2014-10-18 112.72.13.44

Энэ 2 улс орныг нэг цэцэглүүлж өгч байна .

Avatar

bold 2014-10-18 103.229.121.40

Demjj bnaaa

Avatar

bold 2014-10-18 103.229.121.40

Demjj bnaaa

Avatar

bold 2014-10-18 103.229.121.40

Demjj bnaaa

Avatar

Зочин 2014-10-18 103.229.122.46

Хамтарч иднэ

Avatar

altanhuyag 2014-10-18 103.229.122.129

Altanhuyag AN dotor olonhiin demjleg hangalttai huleej baigaa. Genko AN-iig dotroos ni hutgan uimuulj mash ih bohir ajillagaa hiij bna. Gesen bolovch Altanhuyag Genkog yostoi neg archij hayaad Namiinhaa massiig avch uldej chadsan mundag lider. Enhbayart yag unendee avilgiin geh hereg baigaagui. Elbegdorj gol ursuldugchuu zailuulah gej iim zavaan yum hiisen. Enhbayariig 10 honog huurai ulsgolon zarlaad uhej baihad ni, eej ni uilaad zahia bichij baihad ch Elbegdorj toogoogui. Gehdee Enhbayar uheegui, harin ch AN-d tus bolood, uuriinhuu Namaa ch tom bolgood garaad irj bn. Uuniig l LIDER gedeg yum daa Horchidoo.

Avatar

Зочин 2014-10-18 150.129.143.98

Шинэ хотын төвийн урд байрлалтай,/дархан эмээлт рүү салдаг 3 замын уулзварын зүүн урагшаа / 1-2 тал хашаа татах л үлдсэн хашаандаа тогтой, хөдөө аж ахуйн ногоон тракторуудтай хашааны баруун урд байрлалтай. Төв замаасаа 300м,шинэ авто захаас 200м, Хурдны замын трастаас 100м зайтай, урагшаа хойшоо газраа өргөтгөх боломжтой, үйлдвэр аж ахуйн зориулалттай, эрүүл тэгш 1 га газар зарна. Утас 88050098

Avatar

Зочин 2014-10-18 49.0.158.234

АН ерөөсөө хүч дутсандаа л энэ намыг царайчилсан . эндэнд энх сайхны оюуны нам ч хэрэггүй бололтой .Алтанхуяг ч арчаагүйдэж байна даа. Арга ядахад ………

Avatar

irgen 2014-10-18 117.111.14.42

uls eh orniig mini tuilduulsan mongol ardiin namiin novshnuudiig bhgui bolgoj bval hen henteigee hamtrah ni hamaa alga.

Avatar

Зочин 2014-10-18 150.129.143.221

èíãýæ áàéõààð ç¿ãýýð îãöðîî÷, óó÷èëàëàà ãóéãààä. Ýíõáàÿðûã õýëìýãä¿¿ëñýí íü ¿íýí áîëæ òààðëàà. ÀÒà -ã ýñâýë äààïààëààä áàéãàà þì óó. ýíý ÀÍ-õàí ¸ñòîé àíàðõèñòóóä þì áàéíà ø äýý.

Avatar

Зочин 2014-10-18 150.129.140.151

МАН-тай хамтарч болсон юм МАХН-тай яагаад болохгүй гэж? ардчилсан нийгэмд хэн нь хэнтэйгээ хамтрах нь чөлөөтэй биз дээ. ямар хаалттай нийгэм биш

Avatar

Зочин 2014-10-18 127.0.0.1

Алтанхуяг албан тушаалдаа үлдэхийн тулд Фауст шиг чөтгөрт сүнсээ худалдахаа ч буцахгүй болжээ. алтанхуягийн сүнсээ чөтгөрт худалдах гэрээнд чөтгөртэй хамт гарын үсэг зурах ёслолд оролцож байгаа хүмүүсийг нь хараарай. Яг оршуулганд оролцож байгаа хүмүүс шиг царайтай байгаа биз

Avatar

Зочин 2014-10-18 27.123.214.113

Manai no. 3 yostoi bishee. Bi ene namyn gishuunii huvid ene muuhai avilgalchtai niilj bgaad gutaj bna.

Avatar

Зочин 2014-10-18 180.235.177.156

ЭНЭ БУЛАЙНУУДЫГ УНАГААГААД ӨГӨӨЧ ЭЭ АРДЫН НАМЫНХАН БОЛОН БИЕ ДААГЧ, БУСАД ЭХ ОРОНЧ ГИШҮҮДЭЭ

Avatar

Зочин 2014-10-18 103.229.123.26

Ичих булчирхай гэж нэг юм баймаар юм аа. МАН аль ч талаараа МАХН-аас дээр шүү дээ.МАН-ыг МАНгар болгож байсан юмнууд МАХН болоод гараа биз дээ.

Avatar

Зочин 2014-10-18 150.129.143.221

òýð áîíä íýðýýð òàðààñàí ºðºº ººðñ人 òºëººðýé, òýð ºãñºí õ¿ì¿¿ñýýñýý áóöààæ àâààðàé. Òºñºâò ñóóëãàíà, ýìíýëýã áàðèõã¿é ÷ ãýõ øèã þó âý ýíý îäîî.

Avatar

Зочин 2014-10-18 112.72.11.117

manihan ta nar ene hvniig araasni hutgalj ulsuj uvduj zovj yavhadni munch ih bah tavaa hangsan daa.ta nart ene hvn munch ih gomdoj dee.hohnee maniihan ta nart estoi vhliin tcohilt ugluu duu.

Avatar

zochin 2014-10-18 112.72.13.244

Enkhbayar zuv yum hiij bna. AN Enkhbayariin ard garch chadahgui bizdee. Tom hun gej iim bdgiin bna.

Avatar

Зочин 2014-10-18 150.129.143.224

Zuv zuv ene uls oron chin Man -n daramt shahaltad bainga baih bolj bainuu Man er ni yu hiisiin mash ih mungutei bolomjtoi baihad hunii uramand yuuch hiigeegui bugd terbum terbumaar ni idej etsest ni eh ornii byalgiig hudaldchihaad yavaad ugtsguusun ene ulsbaahan urund orchihson ediin zasag ni hunderchihsen baihad ni huleej avsan harin ch ih buteen baiguulalt hiij baina ard tumen sohor teneg bish shuu bainga harluulj suiruulj tam bolson meteer yarihaar bolno gevel enduurel shuu odoo yumiig yalgaj salgaj oilgodog bolson shdee MAN-n malnuudaa ta nar uursduu tamruugaa tohil za!!!!!!!!!

Avatar

зочин 2014-10-18 202.126.91.151

Энхбаярын улстөрийн зорилго: 1. МАНАН-г дахин үүсгэхгүй байх. Ингэснээр 2 том намд шургалсан олмгархи бүлэглэлийн хүчийг задлах. Ялангуяа "женко" Баттулгын бүлгийг МАН-д нийлүүлэхгүй зогсоох. 2. МАН-д сүйрлийн цохилтыг өгөх. 2016 онд энэ намыг дахин гаргахгүйгээр санхүүгээр боймлох,боловсон хүчнээр таслах, иргэдийн дэмжлэгээс салгах, хөгширч илжирсэн, үеээ өнгөрөөсөн НАМ гэдэг ойлголтыг нийгэмд хүргэх зорилготой. Энэ бол эхлэл Энхбаяр цаашдаа 2017 он, 2020 оныг АН-аар "туг тахих" 3 дахь хүчнийг татаж гаргах гэж харж байна.

Avatar

Зочин 2014-10-18 202.179.18.194

Ялаа эдлээд дууссан юм чинь дахиж тэр тухай ярих хэрэггүй байх.

Avatar

Зочин 2014-10-18 180.149.97.77

Алтанхуяг хар амиа хичээж чөтгөртэй гэрээ байгууллаа. энэ улсыг огт бодохгүй байна.

Avatar

Факеер 2014-10-18 150.129.143.46

Гадаадад улс төрч аль нэг хэрэгт орооцолдсон л бол түүний карьер нэгмөсөн дуусдаг. Манайд бол эсрэгээрээ улам мандаад байхымаа. Гэмт хэрэг их хийх тусам төдий чинээ нэр хүнд нь өсч, улам сайжирдаг, ямар ч ялгүй гарч болдог юм байна гэсэн мессежийг л олонд цацаад байна даа, аайн. Тэгьее тэгий, сайхан л байна, ажил хийгээд яадын зүгээр л хүн алж, хүрээ талж амьдрая аайн, гоё, гоё

Avatar

Зочин 2014-10-18 202.179.18.194

Сонгогчид итгэл үзүүлэхгүй л дээ. Харин энэ тохиолдолд бол МАН олонхи болох гээд байгаа тул ингэхээс өөр аргагүй.

Avatar

Зочин 2014-10-18 103.229.120.77

uu nuguu shorongiin hulgaich chin irtsen ain za za jinhene hulgaich nariin uls gedeg ene bh daa

Avatar

зочин 2014-10-18 150.129.140.180

ГАРЧИГАА БУРУУ БИЧЧИХЖЭЭ. "ШУДАРГА ЁС" ЭВСЭЛ БИШ, МАХН-ТАЙ САНАМЖ БИЧИГ БАЙГУУЛСАН ШҮҮ.

Avatar

zuv 2014-10-18 103.229.122.129

Horchin Genkoo Zasgiin gazriig unagaah gej MAN-iin usan teneguudiig ashiglaj baigaa. Orosiin gar hul, Hyatadiin mungunii bool Genkoogiin esreg negdej baigaad bayar hurgey!!! Gadaadiin gar hul Genkoogiin esreg mash zuv Evsel garch irlee. Mongolchuudiin olonhi ta nariig demjine. Amjilt

Avatar

Зочин 2014-10-18 202.179.18.244

Erdenee chini MAHN -iin gishvvn baisan ymuu Alban tushaal hvniig aldag ym baina daa Oyungerel tend yu hiij zogsoj baigaa ym be neg ardchilal yarisan abgai baisan hudal huurmag amitan baina daa Nomiig ni bitgii unshij vzeerei zaluusaa hudlaa ym bichdeg ym baina shvv

Avatar

Зочин 2014-10-18 202.179.18.244

Erdenee chini MAHN -iin gishvvn baisan ymuu Alban tushaal hvniig aldag ym baina daa Oyungerel tend yu hiij zogsoj baigaa ym be neg ardchilal yarisan abgai baisan hudal huurmag amitan baina daa Nomiig ni bitgii unshij vzeerei zaluusaa hudlaa ym bichdeg ym baina shvv

Avatar

Зочин 2014-10-18 69.138.94.89

unshsanaa oilgodoggui yum uu chi, ahiad unsh, tegeed Erdene, Oungerel nar yu hiij baigaag oilgo

Avatar

Зочин 2014-10-18 202.179.18.244

Altanhuyag Erdene 2 ardchilsan namiin gishvvdiig toloolj baigaa ymuu Ter oyungerel yu be Gantumur ch yahab nutgiin ahiigaa demjihees yahab

Avatar

Зочин 2014-10-18 202.179.18.244

Altanhuyag Erdene 2 ardchilsan namiin gishvvdiig toloolj baigaa ymuu Ter oyungerel yu be Gantumur ch yahab nutgiin ahiigaa demjihees yahab

Avatar

Зочин 2014-10-18 76.180.98.78

za za oilgoloo

Avatar

Зочин 2014-10-18 150.129.143.221

ýíý óëñ òºð÷ íýðòýé, ãîëäóó ìýðãýæèëäýý ãàâèàã¿é õ¿ì¿¿ñ ººðñäºäºº çîðèóëæ õóóëü, øèéäâýð ãàðãààä ë óâàéã¿é çàãíààä, àðä ò¿ìýí ãýæ íýã àìüã¿é àëáàò áàéäàã øèã çàãíààä áàéäãàà áîëü. ¯ã¿é ÿäàæ òýð øó, òåõíîëîãè íýâòð¿¿ëýëòýý áàãø íàðûí õàâñàðãà àæèë áîëãîæ ºãººä Áß-íü ìîíîäîëü ýðõòýé ìºí㺠èäýýä áàéäãàà áîëü õààíà ÿìàð óëñ èíãýýä õºãæñºí þì? 90 îíîîñ ºìíº ¿éëäâýð¿¿ä í¿ðãýëæ áàéõàä áàãø íàðûã, àêàäåìè÷ íýð ç¿¿ãýýä ØÓÀ-äýýð íàñààðàà õîîë õîðîîñîí õ¿ì¿¿ñèéã çàëæ àâ÷èð÷ áàéñíûã, Áß-ààð àæëàà çààëãàæ çàãíóóëæ áàéñíûã ìýäýõã¿é ë áàéíà. òýãñýí áîë ¸ñòîé ñ¿éä áîëîõã¿é þó. Òà íàð îäîî äóðãèæ, äóðòàéãààðàà æèðãýõýý áîëü.

Avatar

Зочин 2014-10-18 202.179.18.244

25 jil ardchilal gej nissen bidnii vzel bodol yu bolchihboo Ardchilsan holboonii gishvvd ta bvhen yu bodoj baina daa bi ene hedees ajil mungu guigaagvi gantshan vzel bodoldoo vnench baisan bi uul ni fizikch tegehdee altan gadas gej yabsangvi

Avatar

Зочин 2014-10-18 202.179.18.244

25 jil ardchilal gej nissen bidnii vzel bodol yu bolchihboo Ardchilsan holboonii gishvvd ta bvhen yu bodoj baina daa bi ene hedees ajil mungu guigaagvi gantshan vzel bodoldoo vnench baisan bi uul ni fizikch tegehdee altan gadas gej yabsangvi

Avatar

РАВДАН 2014-10-18 150.129.143.40

ТЭР ЭРГЭЖ ИРЛЭЭ.

Avatar

засаг огцор 2014-10-18 112.72.13.233

Шоудах хэрэггуй Засаг огцор

Avatar

zochin 2014-10-18 150.129.142.153

Salaavch Enkhbayar hudlaa hudlaa

Avatar

Зочин 2014-10-18 150.129.140.246

Hooh Terbishdabgaa chi ene buzar amitadaas hurdan holdoo

Avatar

Зочин 2014-10-18 150.129.140.246

Enhbayar gedeg luibarchin abilgalch shorongiin horigdoltoi ene tor holildoj hutgaldaj ard bidniig doromjilj bgaa Altanhuyag chi zailaad ogoochee . Ardchilsan namd ervvl saruul uhaantai hvmvvs baigaa gedegt itgej bn . Araich dee oi gutaj bn .

Avatar

Зочин 2014-10-18 150.129.140.246

Enhbayar gedeg luibarchin abilgalch shorongiin horigdoltoi ene tor holildoj hutgaldaj ard bidniig doromjilj bgaa Altanhuyag chi zailaad ogoochee . Ardchilsan namd ervvl saruul uhaantai hvmvvs baigaa gedegt itgej bn . Araich dee oi gutaj bn .

Avatar

MAHN 2014-10-18 150.129.142.86

Geree zursnii daraa Terbishdagviin HUURAI MUHAR dahi zuslangiin bairand MAN ii EHKNBOLD bas bus hvmvvs 5 tsag orchim uulzsan baina. ted yu yrisan ni todorhoigyi bna . Terbishdagva er ni haishaa hvn be bie ee vnelegch yanhanaas doloon dor hvn yum aa itgelt alga.

Avatar

Зочин 2014-10-18 180.235.186.51

MM MM A NN NN MM m mMM A A NN NN MM M MM A A A NNNNnNNNN MM " MM A A NN NN MM MM A A NN NN YANAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Avatar

Зочин 2014-10-18 180.235.186.51

MM MM A NN NN MM m mMM A A NN NN MM M MM A A A NNNNnNNNN MM " MM A A NN NN MM MM A A NN NN YANAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Avatar

Зочин 2014-10-18 182.160.39.8

Zov. Demjij bna. Mongold ev negdel heregtei

Avatar

Зочин 2014-10-18 202.21.106.170

MAN-garuud ene zasgaar neleen ajil hiilgechihlee odoo gatsaaya getsgeej bna gesen shuu….Ene songuuli gej neg 4, 4-n jileer eh ornoo alsan togtoltsoog yaj uurchluh vee. Songogdohiin tuld, heseg buleg humuust taalagdahiin tuld buruu, eh orniihoo hugjil devshliin esreg zuil amlasan namiig yah vee….. Jishee ni zuvshuurulgui gazar irj buuchihaad utaa mai taviad bgaa ailuudad zui ni bol nuuh shaardlaga tavih yostoi getel nuguu nam ni ochood baij bai bidniig demjvel gerchilgeeg chin gargaj ugnu bitgii nuugeerei gedeg…..tegeed daraa ni niit irged hajuudahaa harahgui ih utaa, tugjreld maildag biz dee….ingeed baival ene uls yaj uudluh ym bee…bid hugjmuur bna shudarga zuv ymiig demjij amdirmaar bna…buruu zuiliig ali neg nam ni yavtsuu erh ashgiin uudnees demjiddegee bolimoor bna….yalanguya MAN anhaaraarai muuhai shuu

Avatar

SAIKOOOOOOOOOOOOOO 2014-10-18 180.235.186.51

MANGARUUD ODOO YANAAA YANA HUURHII AMTAD TUR ZASAGAAS BUUR MUSUN ARCHIGDAH NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEMANGARUUD ODOO YANAAA YANA HUURHII AMTAD TUR ZASAGAAS BUUR MUSUN ARCHIGDAH NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEMANGARUUD ODOO YANAAA YANA HUURHII AMTAD TUR ZASAGAAS BUUR MUSUN ARCHIGDAH NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEMANGARUUD ODOO YANAAA YANA HUURHII AMTAD TUR ZASAGAAS BUUR MUSUN ARCHIGDAH NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEMANGARUUD ODOO YANAAA YANA HUURHII AMTAD TUR ZASAGAAS BUUR MUSUN ARCHIGDAH NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEMANGARUUD ODOO YANAAA YANA HUURHII AMTAD TUR ZASAGAAS BUUR MUSUN ARCHIGDAH NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

Avatar

SAIKOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO 2014-10-18 180.235.186.51

MANGARUUD ODOO YANAAA YANA HUURHII AMTAD TUR ZASAGAAS BUUR MUSUN ARCHIGDAH NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEMANGARUUD ODOO YANAAA YANA HUURHII AMTAD TUR ZASAGAAS BUUR MUSUN ARCHIGDAH NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEMANGARUUD ODOO YANAAA YANA HUURHII AMTAD TUR ZASAGAAS BUUR MUSUN ARCHIGDAH NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEMANGARUUD ODOO YANAAA YANA HUURHII AMTAD TUR ZASAGAAS BUUR MUSUN ARCHIGDAH NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEMANGARUUD ODOO YANAAA YANA HUURHII AMTAD TUR ZASAGAAS BUUR MUSUN ARCHIGDAH NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEMANGARUUD ODOO YANAAA YANA HUURHII AMTAD TUR ZASAGAAS BUUR MUSUN ARCHIGDAH NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEMANGARUUD ODOO YANAAA YANA HUURHII AMTAD TUR ZASAGAAS BUUR MUSUN ARCHIGDAH NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

Avatar

saikooooooooooooo 2014-10-18 180.235.186.51

MANGARUUD ODOO YANAAA YANA HUURHII AMTAD TUR ZASAGAAS BUUR MUSUN ARCHIGDAH NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEMANGARUUD ODOO YANAAA YANA HUURHII AMTAD TUR ZASAGAAS BUUR MUSUN ARCHIGDAH NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEMANGARUUD ODOO YANAAA YANA HUURHII AMTAD TUR ZASAGAAS BUUR MUSUN ARCHIGDAH NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEMANGARUUD ODOO YANAAA YANA HUURHII AMTAD TUR ZASAGAAS BUUR MUSUN ARCHIGDAH NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEMANGARUUD ODOO YANAAA YANA HUURHII AMTAD TUR ZASAGAAS BUUR MUSUN ARCHIGDAH NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEMANGARUUD ODOO YANAAA YANA HUURHII AMTAD TUR ZASAGAAS BUUR MUSUN ARCHIGDAH NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEMANGARUUD ODOO YANAAA YANA HUURHII AMTAD TUR ZASAGAAS BUUR MUSUN ARCHIGDAH NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEMANGARUUD ODOO YANAAA YANA HUURHII AMTAD TUR ZASAGAAS BUUR MUSUN ARCHIGDAH NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEMANGARUUD ODOO YANAAA YANA HUURHII AMTAD TUR ZASAGAAS BUUR MUSUN ARCHIGDAH NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEMANGARUUD ODOO YANAAA YANA HUURHII AMTAD TUR ZASAGAAS BUUR MUSUN ARCHIGDAH NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEMANGARUUD ODOO YANAAA YANA HUURHII AMTAD TUR ZASAGAAS BUUR MUSUN ARCHIGDAH NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEMANGARUUD ODOO YANAAA YANA HUURHII AMTAD TUR ZASAGAAS BUUR MUSUN ARCHIGDAH NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

Avatar

Өвгөн 2014-10-18 103.229.123.195

Алтанхуяг зөв алхам хийлээ.Улс орны эрх ашиг гэдэг нэг нам,нэг хүний эрх ашиг биш.Энд зөв бодлогтон,тэрсүүд үзэлтэн хоёулаа л бий.Эв эеийг сахиж эрх тэгш амьдрахын үндэс бол эсрэг тэсрэг үзэл бодллдын зангилаан дээр зөв тоглолт хийж зорьсон зорилгоо авч гарах улс төрч хүнд байвал зохих нэг чанар юм шүү.Энэ удаа зөв тактик хийлээ амжилт хүсье.

Avatar

tugshuurtei baina shuu 2014-10-18 202.126.91.159

Neeree en zurag deer baigaa buh hun tugshuurtei baina shuu tiim bayar bayasgalan geree hiij baigaad sainaar bodson hun neg ch alga shig yarbaisan, urbaisan yumnuud l bna

Avatar

Зочин 2014-10-18 127.0.0.1

Ардчилсан намын бүх гишүүдийг төлөөлж гарын үсэг зурах эрхийг Алтанхуягт хэн өгсөн юм бол. МАН ч яах вэ бүгд ЭНХбаярын боолууд

Avatar

Зочин 2014-10-18 127.0.0.1

Алтанхуяг авсныхаа нүхийг ухав

Avatar

Зочин 2014-10-18 127.0.0.1

2 зурганд бүх хүний нүд газар ширтээстэй байх юм

Avatar

хариулах 2014-10-18 108.66.135.20

Энэ сэтгэгдэлүүдийг уншлаа нэг хоёр нөхөр л дахин дахин ороод бичээд байсан байх юм. Миний бичсэн сэтгэгдэлийг устгаад байх мөртөө бүдүүлэг үг жинхэнэ хорих ёстой үг бичсэнг болохоор устгаагүй өд төчнөөнөөр нь оруулсан байх юм. Ер нь монголчууд талцаж хагаралдаж бие биенээ үзэн ядаж хэрэлдэж 2₮ жил боллоо эв нэгдэлгүй байхын муухайг үзэж сэтгэл санаагаар шаналж явах ямар хэрэг байна Эв нэгдэлтэй сайхан болохын төлөө зүтгэвэл яасан юм бэ залхаж байна.

Avatar

Зочин 2014-10-18 202.179.11.134

boctsgoo darlagdcan ardyyd borchyydiin amidraliig deeshlluultsgeee hydal amlaj idej yyhiin don shugelcen ardiin nam ardchilcan nam hybicgalt namyydiig shoroond byltsgaaya hyyramch caihan amalcan hyrgan darga nariig chylyygaar shidej altsgaayaa

Avatar

Зочин 2014-10-18 202.179.11.134

boctsgoo darlagdcan ardyyd borchyydiin amidraliig deeshlluultsgeee hydal amlaj idej yyhiin don shugelcen ardiin nam ardchilcan nam hybicgalt namyydiig shoroond byltsgaaya hyyramch caihan amalcan hyrgan darga nariig chylyygaar shidej altsgaayaa

Avatar

altan huyg 2014-10-18 203.128.189.9

altanhuyg tom tenegtew

Avatar

Altanhuyg bolisoi 2014-10-18 103.229.121.186

Ed nar ene ter evsel negdel ghee hezee bolih ym boloo hunees huulj hocheeliin daalgavar hiij avsan dungee uuruu hamgaalj chadahgui uchir davtan hicheeld suuh gj bgaa ym shig zan gargah ymaa

Avatar

Зочин 2014-10-18 202.179.11.134

enhbayraa chinii hajyyd harin nyamdorj bol jydagtai hun yumaa chi arai arai denduu ard tumniig bacamjilan doromjillooo chi uurd uhbel mongoliin ylc tor tsebershine

Avatar

Зочин 2014-10-18 202.179.11.134

enhbayraa heleh ch ug oldohgui chi ylc toriig ylam bilangrtyylj ylam manantai bolgoloo ta nar hedii boltol ard tumneer togloj hybaaj ideh gj ylairaad bgaam be odoo ideh yum uldej baa yyy hooe nobshoo chmig nobsh geed helchii chi bol jinhene niigmiin hog ***** nobsh chi niigmiig iim bohir zabaan bolgoj ooroo terendee ynaj uilee uzcen odoo ch dahiad ynah bo chi bac bayar c.baybold altanhyag elbeg dorj bugd nobsh

Avatar

Zuraach 2014-10-18 86.140.99.91

Eroosoo oilgosongvi. MAXH-tai xamtrax yum uu, Ewseltei ni xamtrax yum uu? Garchig ni boloxoor Ewseltei yum shig. Text ni boloxoor zowxon MAXH-tai yum shig. Nogoo MYAH, Enxsaixan ni xaana bn? Ewseliin darga Batcereg ni garyn vseg zurax yostoi bish vv? Togloom chini xetreed bga yum bish biz ?

Avatar

soo 2014-10-18 150.129.140.195

zuvhun hool hynsnii yne barag 2 dahin usuj irged yadyyrch tyildav

Avatar

harts 2014-10-18 127.0.0.1

bas l nogoo bantangaa zuur ch eheleh ni de… uls oronii ireedui buudiigeed l bn da…ingej hedhen hun jujig tavisaar bgd mgl uls iin ireedui haramsalaar duusah vii de..

Avatar

Зочин 2014-10-18 103.229.123.10

АН -ынхан бантангаа зуурч чадахгүй болохоор нь эргэж ирээд зааж өгөх гэж байгаа юм.. Аягатай бантангаа зөв идэхгүй амаа олохгүй өвөрлүүгээ асгаад байгаа юм.

Avatar

Anrdchilaagui Nam MAXH mongol ulsiig suirtuulne 2014-10-18 103.229.122.34

TOP TOP URGENT !!!!! DARAAGIIN SONGUULIIN SURTCHILGAA EHELJEE ALBAN YOSOOR YU BOLOH NI ENE VE ODOONOOS TA NARIIN ESREG TEMTSEJ EHELLEE ZALUUSAA EVLELDEN NEGDETSGEE

Avatar

vienna 2014-10-18 127.0.0.1

mongolchuud negdej bj huchee avna. mash zuv.

Avatar

Enhbold 2014-10-18 103.229.122.36

Avilgaliin zagalmailsan etseg n ireed eronhii saidtaigaa uulzaas hamtiin geree baiguulchih ym. uls oron min yu bolood bn daa? arai ch dee enhbayar end yugaa hiij yavaa n bol

Avatar

Enkhbayar 2014-10-18 103.229.122.154

Зарчим, үнэт зүйл гэж байна уу. Ер нь ямар ч асуудал хувь хүний үнэт зүйл, зарчим дээр л тогтдог. Энэ л алдагдаад /биш бүр алга болсон юм/ байгаагаа с л болж байна. Холын зорилго үгүй бол ойрын зовлон эхэлнэ гэдэг л болж байна. Цаг үе нь ийм боловч хувь хүний цагийг сөрсөн сэтгэлийн бяд дутаад байна даа. Хувь хүнийхээ хувьд бие дааж ажил хийж үзээгүй хүний алхамыг дандаа хийх юм. Үнэхээр захын засварын газрын эзэн ингэж ажиллахгүй дээ. Нэг л юм үнэн байна. Амьдрал үзээгүй сэхээтэний хөлд л бид үрэгдээд байна даа.

Avatar

Зочин 2014-10-18 127.0.0.1

2 luivarchin. AH ene altanhuygaas angijrah l yostoi. Enhbayariig bol hezee ch ulstord oruulj bolohgui. MAH-n huvid zugeer tatan buugdah heregtei

Avatar

ЗОЧИН 2014-10-18 103.229.121.119

АЛЬ НАМ, ХЭН БАЙХ НЬ СОНИН БИШ ХАМГИЙН ГОЛ НЬ ТӨР ЗАСАГ ТОГТВОРТОЙ АЖИЛЛАХ ЁСТОЙ.

Avatar

ЗОЧИН 2014-10-18 103.229.121.119

АЛЬ НАМ, ХЭН БАЙХ НЬ СОНИН БИШ ХАМГИЙН ГОЛ НЬ ТӨР ЗАСАГ ТОГТВОРТОЙ АЖИЛЛАХ ЁСТОЙ.

Avatar

Зочин 2014-10-18 49.0.158.234

Тогтвортой хирнээ маш урашгүй ажиллаад яах вэ дээ

Avatar

zailuul.. 2014-10-18 150.129.142.31

xajuud chin xan xentii nalaij baixad 3 ch xonolgyi ..gedeg shig..irex doloo xonogt ogtsorno doo xoorxiiis..ta nariin xor oorsdiig chini xorduullaa daa..

Avatar

Bi 2014-10-18 112.72.13.24

Iim baidal ruu AN-nii yas bulaaldagch nar l tulhej oruullaa l daa. Joom ***** geed geree shataaj bna l gesen ug. Ard tumen ch songuuliar yamar hetsuu songolt hiideg yum be dee. Minii bodloor boldogson bol Jenko ambitslaagui bol MAHN tai bish MUAN aa hediig avaad l AN+MUAN+IZN+bie daagch geed l yavchihval heruul uruul gaigui baih

Avatar

RAVDAN 2014-10-18 112.72.11.113

Bi enxbayart xairtai ter irchlee

Avatar

irgen 2014-10-18 103.229.120.170

Ene yuve zuud uu shudarga yos tuluvshuulne genee hamtarch kkkkk avilgyn hergeer barij horiod bsan hunteigee niileed

Avatar

Зочин 2014-10-18 103.229.123.190

МАН ын бааснуудаа МАХН ын МАНГАС балин хамартыг дарахгүй байж том том улс төр ярьж бүлтэрэх юмаа кккккккккккк

Avatar

Зочин 2014-10-18 112.72.11.114

mani olgarhudas busadni negden nyagtrah ni zuv.

Avatar

Mongol 2014-10-18 127.0.0.1

Araichdeeee mongolchuudaa, haraa l suugaad baihuu, gomdmoor iumaa, ali ali n shorond baih eostoi humuusshuudee, altanhyagaa novshiin ohinchine bidnii ireedui hoich yeig utaanii tusluur balalchihaad haana iu hiij yavnaa, muusain shaarnuud

Avatar

Araichdee 2014-10-18 127.0.0.1

Ulaan tsain shorond baih eostoi humuusshuudee, altanhyagaa mungu idsen ohinchine iu bolovoo. Mash olon mongoliin nyalh ireedui utaanaas bolj dalduur uhej baina, enkhbayar bol shorond baih eostoi luivarchin, etsest n helhed mongolchuud unheer doroi boljee, yaamaarch iumbdee, teneg mongolchuud

Avatar

д тэмүүжин 2014-10-18 182.160.37.208

монголчууд нэгдэж нягтрах нь зөв юм байна

Avatar

Энх 2014-10-18 103.229.123.4

Бөөлжис цутгав

Avatar

dulam 2014-10-18 182.160.4.26

bayr hurgey . ta bol hamgiiin aguu hun shuu Enhbayraaaa

Avatar

зочин 2014-10-18 182.160.4.26

экс ерөнхийлөгч ёсттой хүчтэй байна. амжилт МАХН ийнхааааааан.

Avatar

thank u 2014-10-18 182.160.4.26

МАН iinhanii shees ni gooojij bgaadaa. Altanhuyg mash sain alham hiij. Elbegdorjiig ta nar niilj bgaaad zailuularai. ystoi goydo goydooo

Avatar

onektot 2014-10-18 103.229.122.34

V.Putin Mongold ailchlav N.Altanhuyag tosov V.P asuuj baina a gde Sanjiine Bayaar On v Amerike anha a gde Nambariine Enkbayaar on v Yujnoi Korei nu a ti kto ya AltanHuyag kto kto Altanhuyag hn kakoi Hu Zolotoi ???!!!

Avatar

Зочин 2014-10-18 103.229.121.8

тэнэг малнуудаа энэ чинь ардчилсан нийгэм мөн үү биш үү? улстөрийн хүчнүүд хамтарч ажиллах чинь нээлттэй асуудал биз дээ?

Avatar

РАВДАН 2014-10-18 150.129.143.40

ТЭР ЭРГЭЖ ИРЛЭЭ.

Avatar

Зочин 2014-10-18 103.229.123.10

яадгийн амьдрал сайжирч улсаа өрнөөс салгах биз

Avatar

Зочин 2014-10-18 103.229.121.147

Аяа Равдан, ардын дуу хоёр яасан үнэн байнаа

Avatar

me 2014-10-18 217.6.0.42

Enkhbayaraa, France-d hadgaluulsan vino-noos chini amtalj uzmeer baina. Delhiin oor haanaas ch olohgui vinog manai ex eronhiilogch uudag gene lee. Hamgiin hyamd ni manaid togtooson amjirgaanii dood tuvshnees ch unetei yum bna lee.

Avatar

ХУУЛЬЧ 2014-10-18 112.72.13.157

Н.ЭНХБАЯР БОЛ МОНГОЛ УЛСЫН ОДООГИЙН ЗАСАГЛАЛ, ЭДИЙН ЗАСАГ, ЁС ЗҮЙ ХЯМРАЛЫН ҮНДСИЙГ ТАВЬСАН ХҮН БӨГӨӨД ТӨРИЙН АЛБЫГ МӨНГӨӨР НАЙМААЛЦАХ, АВЛИГЫГ ГААРУУЛСАН ЭТГЭЭД БА ЕРӨНХИЙЛӨГЧ Ц.ЭЛБЭГДОРЖИЙН ХЭЛСЭНЧЛЭН ТӨРД ОЙРТУУЛЖ БОЛОХГҮЙ ХҮНИЙ НЭГ МӨН. ОДОО БИДЭНД ЯМАР ГАЙ УЧРУУЛАХ ГЭЖ БАЙГАА БОЛ ГЭЖ БОДОХООС АЙДАС, ЗЭВҮҮ ХҮРЭХ ЮМ.

Avatar

Зочин 2014-10-18 112.72.11.114

harin ta nar shig eh ornoo hudaldsan olgarhudiin esreg zorigtoi temtcel hiij bgaa hvn.

Avatar

Зочин 2014-10-18 202.179.20.154

Olon terbum doiluriin uruus tailsan hun

Avatar

Уншигч 2014-10-18 112.72.13.104

Бурхан өршөөг. Хол явж ховорхон үзэгдээсэй.

Avatar

Зочин 2014-10-18 103.229.123.10

чиний зэвүү хүрч байгаа бол ганцхан чамаас бусад нь баярлаж байна.

Avatar

zochin 2014-10-18 112.72.13.87

bolj bn xvchee zuzaatgah xeregtei

Avatar

Зочин 2014-10-18 112.72.11.122

vnheer haramsaltai.manii olgarhudaa baasnudaa ta nar haraa hyanaltgvi chuluutei idej uuh gej gantc uudni tataj yasan hvnee araasni hutgalj ulsuj uvduj zovj yahadni judaggvi zagnaj bah tavaa hangasnii har gai chini ene.

Avatar

zochin 2014-10-18 103.229.123.178

Enhbayriig Elbegeeg yawsan xoiguur Altangudasnuud murilaa

Avatar

Zochin 2014-10-18 103.229.123.178

Altanxuyag undesnii xemjeenii namiig hudaldlaa.AN-iin myanga myangan gishuudiig doromjolloo.Uuni tuluu 90 ond huvisgal hiigeegui

Avatar

Зочин 2014-10-18 150.129.140.43

Зөв байх. Элбэгдорж Баттулга М.Энхболд нар хуйвалдвал хэцүү шүү. Хүчээ зузаатга. Хараад байхад Алтанхуяг нь арай л дээр юм.

Avatar

Зочин 2014-10-18 150.129.140.22

Шог гараа, ичиж үхмээр юм. АН үнэхээр сул дорой харагдаж байна. Ам ажил чинь алд дэлэм зөрж бна.

Avatar

Зочин 2014-10-18 103.229.123.10

Баянсэлэнгэ гүзээнд наалдсан дэлүү гэдэг шиг. Бас сайдад горьдсон гээд байгаа ичиж үхмээр ээ

Avatar

иргэн 2014-10-18 150.129.142.161

Энхсайханы нам гэж байхаа байсан юмуу эсвэл дэмжээгүй юмуу. Эсвэл байх шаардлагагуй гэж үзсэн юмуу

Avatar

Zochin 2014-10-18 103.229.123.248

Boljdee odoo neg golidroldoo oroh bii

Avatar

EEE 2014-10-18 127.0.0.1

ENE YU VE? ARAI UGUI BAILGUI DEE. CHAAVAAS GEJ.

Avatar

Zorig 2014-10-18 49.0.154.252

нуудын далд түрэмгийлэлийн эсрэг хамтарч тэмцэхийн оронд , … бээжин Э , хотын Э гэх хужаануудтай гар хөтлөлцөн Монголоо гэсэн сэтгэлтэй С Баяр ба түүний нөхдийг намнах гэж оролдож байгаа Намбарын Энхбаяртангуудын бузар төлөвлөгөө хэзээ ч биелэлээ олохгүй нурж унах болно. … Хан Тэнгэрийн хилэнд ардчилсан ***** луйварчид урвагчид устан мөхөж , тамын гүнд хаягдах болно. … Мөнх Тэнгэрийн хүчин дор Монгол эх орон минь хүчирхэгжин хөгжин цэцэглэх болно.

Avatar

Зочин 2014-10-18 182.160.45.113

enhbayar guai ch bas ondor baina shyy.altanhuyagiig deerees harj baina.

Avatar

Zochin 2014-10-18 150.129.142.29

Ard tumniig doromjlood bna uu.end nar bolimoor yumaa.Altanhuyag ooroo Sain duraaraa ogtsrooch shorongiin hulgaich Enhbayrtai niileed ucheech

Avatar

Зочин 2014-10-18 103.229.122.46

Инээдмийн театрын тоглолт. Амбий Бооео энхбаяр алтантуяа гээд л

Avatar

Зочин 2014-10-18 182.160.45.113

hoorhii bayanselenge dargiigaa irsend byyr bayarlachihaj.yag l hyyhed shig nar ni garsan baina.

Avatar

Зочин 2014-10-18 150.129.143.221

Àëòàíõóÿã ãàëçóóðààã¿é áèç äýý.

Avatar

Үнэн 2014-10-18 103.229.123.83

Шударга ёс эвсэл энд хамаагүй. АН МахН гэвэл барав

Avatar

Ккк 2014-10-18 103.229.123.83

АН ба МахН хоёрын ажлыг битгий Эвслийн юм шиг бичихээ болих хэрэгтэй

Avatar

NEG L BISHEE 2014-10-18 103.229.122.34

NEG YUM BOLNO SHUU YU L BOLOH BOL DOO

Avatar

ZOCHOIN 2014-10-18 150.129.140.73

2016 ON HURTEL SHUU DEE

Avatar

Гишүүн асан 2014-10-18 203.91.116.106

Энхбаяр юмуу АН сайндаа биш, МАН ***** байгааг энэ харуулж байна. Газрын нөймаачин даргатөй байхаар ийм эмгэнэлд хүргэж байгаа юм. Сү. батболд бол лидер биш зүгээр бизнесмен. С.Баяр, Хүрэлсүх нар улс төрд буцаж орж ирэхгүй бол 95 настайдаа МАН нүд анилаа даа

Avatar

сүлд 2014-10-18 202.179.11.134

МАН бол угаасаа монголын "ГАЙ" шүү дээ.Тэд харийн их гүрэнтэй нийлж ,Монгол генийг устгахаар, монгол соёлыг устгахаар олон жил хэлмэгдүүлэлтмйг явуулж,олон хүнийг оросд аваачиж алж байсан.Тэдний хүсэл биелж,монгол улс мөхсөнгүй. харин АРДЧИЛАЛЫН ачаар, дахин мандаж, тив дэлхийн улс орнуудтай,толгой тэнцүү харьцах болсон юм.С.Баяр, У.Хүрэлсүх нар бол лидэр биш,луйварчид байхгүйюу! Ер нь бол МАН гэдэг бол бүхэлдээ луйварчдыг дэмжсэн" тэнэгүүдийн засрахгүй систем" мөн

Avatar

Зочин 2014-10-18 150.129.141.170

Enhbayar odoo uls turuus holdoj hin shig amidarch boldoggui yum baih daa. Idej boloh bihniig avsan hun odoo bas dutuul bgaa yum baih daa.

Avatar

Зочин 2014-10-18 182.160.32.30

aldag yum bn ed nar 2016 onii ialagdah togtooldoo gariin usgee zurjdeee

Avatar

Bolor 2014-10-18 130.56.225.29

Er hun tug ch barina, tugalch hariulna gesen yasan unen ug be.

Avatar

The return of the King 2014-10-18 202.126.91.104

ЭНХБАЯР ГАНДАН БУУРАХГҮЙ ЛУЙВАРЧИН ЮМДАА ХАХАХА. ЮУ ЯРЬЖ, ЮУ ХИЙЖ БАЙСНЫГ НЬ АРД ТҮМЭН ХАРСАН БИЗДЭЭ. ХАМГИЙН ГОЛ НЬ ЭНХБАЯР МУУ ГЭДЭГТЭЭ БИШ МОНГОЛЧУУД ИЙМ ЗҮЙЛИЙГ ОЛЖ ХАРАХГҮЙ ТЭНЭГ ГЭДЭГТ ГОЛ УЧИР НЬ БАЙНА. ЁСТОЙ ҮХЭР ЦСССССС. УХААЖИЖ ТОМ БОЛМООР ЮМ.

Avatar

xgdfhj 2014-10-18 126.64.175.114

Esiin huvaagdald orson ene muu ovgon ch yaahav, tertee tergui hogshon honinii nasgui boloo biz. Harin araas ni garch ireh bariin zulzagiig baga deer ni darah heregtei dee…

Avatar

balai man 2014-10-18 103.10.21.76

mungu zeelne

Avatar

РАВДАН 2014-10-18 150.129.143.40

ТЭР ЭРГЭЖ ИРЛЭЭ.

Avatar

Зочин 2014-10-18 127.0.0.1

Буцаад бvрмесен явна гээ биз дээ

Avatar

uiH 2014-10-18 150.129.143.56

Odoo Battulga MAN tai gariin useg zuraxu

Avatar

РАВДАН 2014-10-18 150.129.143.40

ТЭР ЭРГЭЖ ИРЛЭЭ.

Avatar

Зочин 2014-10-18 202.21.114.82

Ravdan uhsenshde chi bish meduu

Avatar

Зочин 2014-10-18 112.72.13.212

Энэ Энхбаяр үхээгүй байсан юм уу

Avatar

ЗАР 2014-10-18 202.21.106.115

МОДОН САРАВЧТАЙ ӨВӨЛЖӨӨ ЗАРНА,УБ-С 60КМ-Т, ДАРХАНЫЧИГЛЭЛИЙ Н ХАР ЗАМААС 1КМ-Т, ЦАХИЛГААН ХУДАГТАЙ, ӨНДӨР ХҮЧДЭЛ 500МЕТР-С ТАТАХ БОЛОМЖТОЙ, УТАСНЫ СҮЛЖЭЭ БАРЬДАГ, ӨВӨЛЖӨӨНЫ ЗУРАГ-ГTSOLMON SANAJ-AV FACEBOOK ХАЯГААС ХАРЖ БОЛНО, УТАС-8686-3924

Avatar

demjigch 2014-10-18 103.229.123.67

Sain bna. Mongolchuud evtei baihdaa huchtei. Amjilt huseye.

Avatar

n 2014-10-18 112.72.11.67

MAXN iin deer bgaa ta nar mini bolj bwal jiriin gishvvd bid yaaahaw ulsuj vhwel vheg

Avatar

n 2014-10-18 112.72.11.67

MAXN iin deer bgaa ta nar mini bolj bwal jiriin gishvvd bid yaaahaw ulsuj vhwel vheg

Avatar

Зочин 2014-10-18 150.129.142.67

Novshiin Enkhbayar.

Avatar

demjigch 2014-10-18 103.229.123.67

Sain bna. Mongolchuud evtei baihdaa huchtei. Amjilt huseye.

Avatar

Зочин 2014-10-18 103.229.123.26

Нөгөө ороо нь ороогоороо,жороо нь жороогоороо гэгч нь болж байх шив.Энэ хоёр хоёулаа дээлээ толгой дээгүүрээ нөмрөнө дөө.

Avatar

TIIM SHUU 2014-10-18 103.229.122.34

TUMEN UNEN BOL ENE L UNEN 461

Avatar

Эвт шаазгай буга барина 2014-10-18 150.129.141.149

Монголчуудаа өгөөмөр ууч, өр нимгэн байж бурхан багш Шагжаамуни шашиныг дээдлэн түгээсэн түүнийг хүндлэн шүтдэг ард түмэний хувьд эх болсон зургаан зүйл хүн амьтаны тусын тулд бие биенээ хүндлэн хайрлаж, аливаа хүмүүсийн ам хэл хийгээд биеээр үйлдсэн сайн хийгээд муу үйлийн үр эргэж өөр дээр тусдагийн сургаалийг цутган авч, өршөөн хэлтрүүлэх уучлан нигүүлсэхийгилүү дээр тавьж явбаас дэлхийд дэндүү цөөхөн монгол түмэнд илүү тустай билээ. Атаа жөтөө, шунал тачаалаас үүдэн бий болох муу бүхнийг ариутган соёрхож, чухам чи миний цусан төрөл хорвоод ганцаардахад өрөвдөх монгол ах дүүс хэмээн элэгсэг хандана уу. муу үгийн зэвээр сүү шиг сэтгэлийг ээдүүлэлгүй, тос шиг сэтгэлийг царцаалгүй бие биендээ хандаж, эвт шаазгай буга барина гэх сэтгэлээр бие биендээ хандахыг төрийн сэнтийд суугаа эрхэм анд нартаа хичээнгүйлэн хүсэж байна. Ах дүү нараа бид өмнөд умард хөршөөсөө дэндүү буурай байна шүү. Бүү эвдрэлцээч гэж халцархай духаараа цементен шалыг түг түг хийтэл мөргөн гуяа. Со

Avatar

Зочин 2014-10-18 103.229.120.53

Энэхүү Гэрээ нь МАНАН гэдэг олигархуудын нэгдлийг үүсгэхгүй байх нөхцлийг бүрдүүлж байгаа учраас ард түмэн дэмжих байхаа. МАНАН үүсвэл мань сэтгэгдэл бичиж чадахгүй болох байх даа. МАНАН-гийн олигархууд улам баяжиж, мануусын борчууд улам ядуурахыг ард түмэн хүсэхгүй байлгүйдээ.

Avatar

n 2014-10-18 112.72.11.67

Rawdan taigaa ardchilsan namd dagaar ordoo bid hamtarahgvi rawdan chaddag yum bol utasaa vldeeee

Avatar

n 2014-10-18 112.72.11.67

Rawdan taigaa ardchilsan namd dagaar ordoo bid hamtarahgvi rawdan chaddag yum bol utasaa vldeeee

Avatar

n 2014-10-18 112.72.11.67

Rawdan taigaa ardchilsan namd dagaar ordoo bid hamtarahgvi rawdan chaddag yum bol utasaa vldeeee

Avatar

Зочин 2014-10-18 150.129.143.221

Ñîëîíãîñò ãàçàð ò¿ðýýñëýõã¿é ø¿¿. Òýíä áàéõäàà þó íàéðóóëæ ÿâààä èðñýí áîë.

Avatar

ZOCHIN 2014-10-18 150.129.140.73

HUCHEER L KHAMTRUULCHIKHLAA DAA ZA YAKH VE TSAG KHUGATSAA KHARUULAKH BIZDEE ENE NOROVYN HUU YAMAR SANAA BAINAA CHOTGOR AV GEJ

Avatar

ZOCHIN 2014-10-18 150.129.140.73

HUCHEER L KHAMTRUULCHIKHLAA DAA ZA YAKH VE TSAG KHUGATSAA KHARUULAKH BIZDEE ENE NOROVYN HUU YAMAR SANAA BAINAA CHOTGOR AV GEJ

Avatar

Зочин 2014-10-18 103.10.23.27

Муу хүн үхдэггүй ээ гэж Энэ муу хөгшин ухан үгүй мөн долоон голтой юмаа

Avatar

бурхан 2014-10-18 103.10.23.27

наадах чинь долоо биш 70 голтой юм байн лээ

Avatar

Irgen 2014-10-18 124.158.109.78

Muu huniig erleg nomunhaan toodoggui um shuudee?! Amia argatsaaj alban tushaaldaa uldeh gej mash ih meriij buig ni harval Altanhuygt in noo baigaa um bolov uu daa?!

Avatar

Unshigch 2014-10-18 122.221.201.88

ene odoo shog hoshin jujig toglood baina uu, esvel iim byyr ulaandaa garsan uls teriin alialagch bolson yumuu? Mongolchuud iim ichgevter hymyys uu? Erenhii sain iim archaagyi amitan yumuu?

Avatar

Зочин 2014-10-18 103.10.23.27

МАХН гэж ч ёстой шаарнуудын цуглуулга боллоо до ялтангаар удирдуулсан хэдэн мал л болж гүйцэж

Avatar

Зочин 2014-10-18 103.10.23.27

одоогийн МАХН чинь тэртээх Сүхбаатарын байгуулсан хувьсгалт нам биш шүү дэ гэдийг хүмүүс ойлгож эднийг төрөөс зайлуулаасай

Avatar

там 2014-10-18 103.10.23.27

Тамаас энхбаярыг дуудаж байна

Avatar

Зочин 2014-10-18 103.10.23.27

хамтрах хүнээ мөн олов оо очиж очиж ялтан луйварчин ичих нүүрээ элгэндээ наасан амьтантай хамтраад байхдаа яахав дэ энхбаяр хэдэн ааруул шуудаалж аваад Сонгосруугаа зайлвал таарна

Avatar

Зочин 2014-10-18 103.10.23.27

яг зөв

Avatar

РАВДАН 2014-10-18 150.129.143.40

ТЭР ЭРГЭЖ ИРЖ Л БАЙГАА БИЗ ДЭЭ.

Avatar

Зочин 2014-10-18 58.64.242.242

Буцаад бvрмесен явна гээ биз дээ

Avatar

Teglee gehdee ene bol emgenel 2014-10-18 202.131.235.2

Enkhbayar uneheer doloon goltoi ***** yum daa. AN gej archaagui huurnuud neg moson duusgaj chadahgui nasaaraa ene chotgortei baildaad hamag tamir tenheegee baraad odoo duusah yum bna ldaa. n**** gej

Avatar

Зочин 2014-10-18 103.10.23.27

Энэ Энхбаяр үхээгүй байгаа юмуу

Avatar

РАВДАН 2014-10-18 150.129.143.40

ТЭР ЭРГЭЖ ИРЛЭЭ.

Avatar

Зочин 2014-10-18 58.64.242.242

Чи ч мен их хvлээсэн дээ. Даанч бvрмесен явна. Чи дагаад яваач

Avatar

Зочин 2014-10-18 182.160.45.113

tiim baina.mohliin irmeg deerees bosood irdeg l yum baina.

Avatar

Зочин 2014-10-18 182.160.45.113

ravdan l iryylchih shig bolloo.

Avatar

n 2014-10-18 112.72.11.67

MAXH iin anhan shatnii gishvvd bid ardchilsan namtai hamtarch ajillahgvi gedegeee vvgeer medegdey ene sonin telewiz ni alga baasanhvv bayn selenge tsolomon sharawdorj geh metiin nobaruud ta nar ashig sonirholooroo negdetsgeeeeeeeeeeee

Avatar

n 2014-10-18 112.72.11.67

MAXH iin anhan shatnii gishvvd bid ardchilsan namtai hamtarch ajillahgvi gedegeee vvgeer medegdey ene sonin telewiz ni alga baasanhvv bayn selenge tsolomon sharawdorj geh metiin nobaruud ta nar ashig sonirholooroo negdetsgeeeeeeeeeeee

Avatar

n 2014-10-18 112.72.11.67

MAXH iin anhan shatnii gishvvd bid ardchilsan namtai hamtarch ajillahgvi gedegeee vvgeer medegdey ene sonin telewiz ni alga baasanhvv bayn selenge tsolomon sharawdorj geh metiin nobaruud ta nar ashig sonirholooroo negdetsgeeeeeeeeeeee

Avatar

Зочин 2014-10-18 150.129.143.221

ÀÍ-í äîòîîäûí õàãàðàë íü èéì àëõàì õèéõýä õ¿ðãýæ áàéãàà þì. Ìîíãîë÷óóäûí àðàíøèí ãýæ õºëºº æèéëöýýä ë äîòðîîñîî äàíäàà õóâààãäàíà. Àéìààð òîäðîõ äóðòàé, íýð õ¿íäýä äóðòàé, ººðñ人 ë òîäîð÷ áàéâàë þó ÷ õàìààã¿é äýýð äîðã¿é. Äýýð íü ìóõàð ñ¿ñýãòýé áàñ øóíàëòàé. Òèéì áàéõàä ÿàæ ëèäåð òîäðîõ þì. ¯éëäâýðëýë, òåõíîëîãèî õºãæ¿¿ëýý÷ ýý. Á¿ãäýýðýý äîâîî øàðëóóëààä ë øîóäààä áàéõ þì.

Avatar

Зочин 2014-10-18 103.229.120.188

MAN tai hamtarsnaas l deer ajlaa l sain hiij uz uls oron hetsuudlee

Avatar

Партизан 2014-10-18 103.10.21.120

Ерөнхий сайд Алтанхуягтаа баярлалаа. Одоо дэлхий ертөнц биднийг тоож ,дэлхийг төвхнүүлэх / ази -европ / байгууллагыг толгойлж дараагийн уулзалт тавь гаруй орны төрийн тэргүүнүүдийн уулзалтыг Эх орондоо зохион байгуулах ОЛИМП-ийн эрх авсан Элбэгдорж ерөнхийлөгчдөө баярлалаа. Манай Эби дэлхийн хүн болжээ. Монголчууд бидэнд ийм агуу хүнийг Мөнх Хөх Тэнгрээс Эзэн Чингэс Хаан илгээсэн байна. Монголчууд тун удахгүй Банги Муны дараа Элбэгээгээ дэвшүүлж сонгуулж энэ дэлхийн хүмүүнийг эрүүл аюулгүй орчинд амьдруулах АН-ы бодлогыг хэрэгжүүдье.

Avatar

Иргэн 2014-10-18 203.169.55.152

Олон том гүрний тэргүүнүүд, дагалдан ирэх бараа бологчид, хэвлэл мэдээллийн ажилтнуудыг хүлээн авах буудал, унаа машин, хоол унд гээд бэлтгэл ажил ундарч олон хүн нусаа хацартаа наана даа. Сайн зохион байгуулаад хэл амгүй өнгөрөөчихвөл манай нэр хүнд өсөх учиртай

Avatar

сүлд 2014-10-18 202.179.11.134

Чи маш зөв хэллээ. Монголын улс төрд, өнөөдрийн хувьд Алтанхуягийн ,энэ шийдвэрээс өөр хувилбар байхгүй байгаа юм. Эбээ ч дэлхийн хүн юм. Монголыг дэлхийд таниулж, тун удахгүй монгол хүн бүр дэлхийн хүн болно. Бид зөв сонголт хийжээ.

Avatar

zochin 2014-10-18 203.169.54.106

sain ba tsaashda neg namtai bolbol taarna da

Avatar

Guest 2014-10-18 203.159.44.51

Naad criminalaa turiin ordnoos huuguuchee, esvel bugdeeree tend ajilladag yum uu 🙂

Avatar

zochin 2014-10-18 150.129.140.73

HUCHEER L KHAMTRUULCHIKHAJ BAIGAA YUM BISH UU

Avatar

zochin 2014-10-18 150.129.140.73

HUCHEER L KHAMTRUULCHIKHAJ BAIGAA YUM BISH UU

Avatar

zochin 2014-10-18 150.129.140.73

HUCHEER L KHAMTRUULCHIKHAJ BAIGAA YUM BISH UU

Avatar

sdfasd 2014-10-18 202.21.106.124

ingeed AN ner hund duuslaa

Avatar

zochin 2014-10-18 150.129.140.15

AN iin ner xund ugaasaa ali deer buusan sh de

Avatar

ЗОЧИН ЖС ЖС 2014-10-18 112.72.11.67

РАВДАН ЭРГЭЖ ИРНЭЭ ГЭЖ ИХ АЙЛГАДАГ ТЭР НЬ ЭРГЭЖ ИРЖЭЭ .ОДОО ЯАНАА УЛС ДЭЭШЭЭ ЮУ ДООШОО ЮУ

Avatar

улаан залаат 2014-10-18 150.129.142.161

Равдаан би чамайг дэмжиж байна

Avatar

Зочин 2014-10-18 103.229.120.53

Хоорондоо толхилцохгүй харин хамтран ажиллах ёстой гэсэн утгаараа зөв гэрээ болжээ. Зөв зөв.

Avatar

рама 2014-10-18 103.229.123.42

Арчилал унажее

Avatar

ha ha ha 2014-10-18 150.129.142.207

soliorol, AH um mani bad mi hum

Avatar

Зочин 2014-10-18 182.160.4.115

Бирд дахин амилав уу.

Avatar

Зочин 2014-10-18 150.129.143.221

áàéãàëèéí áàÿëàã äýýðýý îâîîðñîí õýäýí õýðýýí¿¿ä òàëöààä ë ãóàãëàëäààä áàéãàà øèã áàéõ þì. Òà íàð òýð ¿éëäâýðëýëèéã ÿäàæ 90 îíîîñ ºìíº áàéñàí äàéíä íü õºãæ¿¿ë. Ç¿ãýýð ë ãàäíûí õàðààò õýäýí àìèà àðãàöààñàí äîòîîäûí õýðýãöýýãýý õàíãàñàí õýäýí æèæèã ¿éëäâýð áàéãóóë÷èõààä. òýð òåõíèîëîãè õºãæ¿¿ëýëòýý Áß-íààñàà ñàëãààä áàãø íàðûí õàâñàðãà àæèë áîëãîæ ìºí㺠èääýãèéã íü áîëèóëàà÷. ßìàð ÷ óëñàä áàéõã¿é, ýð¿¿ë õ¿íèé ñàíààíä áàãòàõã¿é ñèñòåè ¿¿ñãý÷èõýýä àéìààð õºãæèæ áàéíà, õºãæèíý ãýýä ¿ëãýð ÿðèàä áîíä òàðààãààä áàéõ þì. õàéðàí 20 æèë—ãàíö ÷ òåõíîëîãèéí àëõàì õèéëãýñýí þì áàéõã¿é.

Avatar

ZOCHIN 2014-10-18 150.129.140.73

RAVDAN CH KRILEER BICHDEGGUI L YUM DAA

Avatar

ZOCHIN 2014-10-18 150.129.140.73

RAVDAN CH KRILEER BICHDEGGUI L YUM DAA

Avatar

ZOCHIN 2014-10-18 150.129.140.73

RAVDAN CH KRILEER BICHDEGGUI L YUM DAA

Avatar

sandaa 2014-10-18 112.72.13.92

Enkhbayart aldaa baisan. Odoo bol erkh medel hurungiin shunalaas salsan baihaa.Tnab uchiraas odoo bol hamgiin heregtei hun.

Avatar

zochin 2014-10-18 150.129.140.73

RAVDAA CHI AMID UU INGEED GARAAD IRJ BAIGAA NI YUN SAIN HEREG VEEE

Avatar

zochin 2014-10-18 150.129.140.73

RAVDAA CHI AMID UU INGEED GARAAD IRJ BAIGAA NI YUN SAIN HEREG VEEE

Avatar

Зочин 2014-10-18 103.229.120.101

МАН цөм цохиулах нь дээ, ингээд босч ирэхгүй нь тодорхой боллоо доо

Avatar

AN 2014-10-18 202.170.93.12

AN namiin umnuus ***** ulaij bna shuu. Ichij amidar

Avatar

Зочин 2014-10-18 150.129.140.145

Ugluu bur urd Altan uls baigaag sanuulj bai gesen shig, MAN bga tsagt busad ni tur ch bai, uurd ch bai negdsen ni deeree, tegehgui bol ter horloochdiig barahgui shuu

Avatar

AN 2014-10-18 202.170.93.12

s*** g**** mini chi chingis bish shuu dagz mini

Avatar

bfsjjubj 2014-10-18 112.72.13.150

exleed MAN-iig nuxax zov daraa n MAXN=iig

Avatar

unshigch 2014-10-18 182.160.36.206

Uls turchid ursduu negiig bodoj baigaa baih da.Sain uils delgereh boltugai

Avatar

Зочин 2014-10-18 127.0.0.1

Enkhbayar gedeg novshiin shunalt ***** hezee shoroond oroh yum bol doo

Avatar

Иргэн 2014-10-18 124.158.109.78

АН-ын ганц чаддаг ажил нь хулгайч луйварчдийг ивээлдээ авдагт байгаа юм. МУАН-аас нэгч хун байхгуй байхад шудрага ес эвслийг дангаараа Н.Энхбаяр толоолохгуйдээ. Бас л луйвар байна. Байдал яаж орнохийг харах л улдлээ. Алтанхуяг алцан хуяг болжээ.

Avatar

Zochin 2014-10-18 112.72.13.65

Erdoo l ogtsroxguin toloo Altankhuyag namaa zoliosolj baina. Ard n baigaa nvxdvvd bol saidaaraa uldex kvotoo avagsad baina.

Avatar

Zochin 2014-10-18 112.72.13.65

Erdoo l ogtsroxguin toloo Altankhuyag namaa zoliosolj baina. Ard n baigaa nvxdvvd bol saidaaraa uldex kvotoo avagsad baina.

Avatar

Zoxhin 2014-10-18 112.72.13.65

Altankhuyag MAXN-d elssen n deer dee. Ingej 2012 ony ard tumnii songoltyg ulandaa gishgex xereg baixgui l baisan daa. Ardchilsan Namyn YZX ene gereeg zovshoorox uu ? Yu l bol …

Avatar

Зочин 2014-10-18 182.160.42.234

үхлээ гээд байсан ялтан төрийн ордонд явж байдаг. ямар завхарсан юм болж бна.

Avatar

Зочин 2014-10-18 202.21.106.129

UUCHLAARAI UUCHLAARAI GEED LBUH SUVGAAR GARGAJ BAINA

Avatar

Зочин 2014-10-18 182.160.42.234

үхлээ гээд байсан ялтан төрийн ордонд явж байдаг. ямар завхарсан юм болж бна.

Avatar

Зочин 2014-10-18 103.229.120.101

Ingeed MAH tugsuv.

Avatar

Зочин 2014-10-18 202.21.106.129

HAHA

Avatar

Зочин 2014-10-18 202.126.91.154

зөв бна

Avatar

yamaar ch yum bdee 2014-10-18 112.151.250.9

Ene Enkhbayar hudlaa medee solongosiin TV geer tsatsaj ugaasaa uruvch mongolchuudaaraa tigloj anhaaral tatchihaad, odoo neeh baatarlag tsarai gargan Altanhuyagtai zogsoj baigaa yum daa. A nam Hu nam 2 niilj ard tumniig suhruulj duusch baina daa. Yasan hanadaggui tsaddagui humuus geheeree iim baidag baina daa

Avatar

RAVDAN -D HARIU 2014-10-18 202.21.106.129

ENE BOL ARD TUMNII SONGOLT BAISAN – NAMIN AMBITS GARGAJ BUDUULEG ZAGNAAD YAHAV

Avatar

Зочин 2014-10-18 202.21.106.129

OVCHINT -RAVDAN

Avatar

Зочин 2014-10-18 202.21.106.129

HARIN TIIM ARD TUMEN SHIIDENE

Avatar

зочин 2014-10-18 103.229.120.106

ТЭР ЯЛЛАА, ЭРГЭЭД ИРЛЭЭ. АН АЛГАА ТОСООД УГТЛАА. ХЭ ХЭ.

Avatar

Зочин 2014-10-18 202.21.106.129

HARIN TIIM ARD TUMEN SHIIDENE

Avatar

Зочин 2014-10-18 202.179.23.131

ene yavdlig ard tumen saihnaar huleej avahgui bgaa bol sain zuil bolhguil gesen ugdee

Avatar

Зочин 2014-10-18 202.21.106.129

NAM BISH ARD TUMEN BAIDAG GEDGIIG SANAJ YAV

Avatar

Зочин 2014-10-18 202.21.106.129

NAM BISH ARD TUMEN BAIDAG GEDGIIG SANAJ YAV

Avatar

Зочин 2014-10-18 202.21.106.129

AM BISH ARD TUMEN BAIDAG GEDGIIG SANAJ YAV

Avatar

Зочин 2014-10-18 202.21.106.129

AM BISH ARD TUMEN BAIDAG GEDGIIG SANAJ YAV

Avatar

РАВДАН 2014-10-18 127.0.0.1

ТЭР ИНГЭЭД Л ЭРГЭЖ ИРЖ БАЙГАА ЮМ ДАА.

Avatar

Зочин 2014-10-18 202.21.106.129

NAM BISH ARD TUMEN BAIDAG GEDGIIG SANAJ YAV

Avatar

РАВДАН 2014-10-18 127.0.0.1

ТЭР ЭРГЭЖ ИРЛЭЭ.

Avatar

РАВДАН 2014-10-18 127.0.0.1

ТЭР ЭРГЭЖ ИРЛЭЭ.

Avatar

зочин 2014-10-18 112.72.13.78

Монголын улс төр гэж ийм л увайгүй, ёс жудаггүй болсоныг харуулж Засгийн эрхэндээ байхын тулд хэнтэй ч хамаагүй хамтран авилга хээл хахуулыг цэцэглүүлэн хөгжүүлэх дардран замдаа хурдаа авлаа даа. Энхбаярт баяр хүргэж гар барилцан зогсох ардчилсан нам Энхбярын ялалтаар төгсөв.

Avatar

sdaf 2014-10-18 202.21.106.124

huvaaj ideh yumaa l hiih yum daa

Avatar

Зочин 2014-10-18 202.21.106.129

ENE BOL ARD TUMNII SONGOLT BAISAN – NAMIN AMBITS GARGAJ BUDUULEG ZAGNAAD YAHAV

Avatar

Зочин 2014-10-18 202.21.106.129

ENE BOL ARD TUMNII SONGOLT BAISAN – NAMIN AMBITS GARGAJ BUDUULEG ZAGNAAD YAHAV

Avatar

Зочин 2014-10-18 180.149.97.77

Бааснууд дахиад монголын хувь заяагаар тоглоно гэвэл гонжгор байлгүй, алтанухяг огцрохгүйн тулд чөтгөртэй ч нөхцөхөд бэлэн байх шив. энэ нөхрийг монгол улсыг том хорлоснх нь төлөө цаазаар авах хэрэгтэй

Avatar

bold 2014-10-18 103.229.122.202

Demjj bna

Avatar

bold 2014-10-18 103.229.122.202

Demjj bna

Avatar

bold 2014-10-18 103.229.122.202

Demjj bna

Avatar

Зочин 2014-10-18 103.229.120.106

Эцсийн эцэст Энхбаяр яллаа.

Avatar

Зочин 2014-10-18 202.21.106.129

ENE BOL ARD TUMNII SONGOLT BAISAN

Avatar

Зочин 2014-10-18 150.129.140.136

hoshin shog bochih yum doo

Avatar

зочин 2014-10-18 103.229.120.106

Зөв зөв, Энхбаяр даргаа наадуулаа одоо хяналтандаа аваарай.

Avatar

зочин 2014-10-18 182.160.34.119

улс төр сонин биш, эх орны агаар амьсгалж ард түмэнтэй уулзана гэж байгаа нь энэ үү тэгээд

Avatar

зочин 2014-10-18 103.229.120.106

Намууд хамрах, санамж бичигт гарын үсэг зурах нь анхных биш шүү. Эрхэм АН-ын дарга бас л худлаа заллаа. Өмнө нь их, бага эвсэл байгуулж явсан удаа олон шүү.

Avatar

Зочин 2014-10-18 202.21.106.129

MEDNE

Avatar

LUIVARCHDIIN HAAN=ENHBAYAR 2014-10-18 127.0.0.1

Solongosiin irgen Terbumtantai Altan huyag geree hiij baigaa yum uu

Avatar

Зочин 2014-10-18 202.21.106.129

ZOV ZOV, ODOO TSAG ALDAAD YAHAV

Avatar

хэхэ 2014-10-18 103.229.120.106

АН-ынхан Энхбаярыг үзэн ядаж, үгүй хийхийн төлөө тэмцээд тэмцээд барсангүй, аргаа бараад найз болж гэрээ хэлцэл байгууллаа. Энхбаяр ямар том улс төрч болохоо харууллаа. Цаашид ч явна шүү.

Avatar

dfgsd 2014-10-18 202.21.106.124

keksee huvaah tohiroltsoond hurjee dee kk

Avatar

ha ha 2014-10-18 202.21.120.206

boliosoi AN-nam umnuus ni ichih yumda

Avatar

Зочин 2014-10-18 103.229.123.190

МАН ын бааснуудаа МАХН ын МАНГАС балин хамартыг дарахгүй байж том том улс төр ярьж бүлтэрэх юмаа кккккккккккк

Avatar

Зочин 2014-10-18 150.129.143.221

àâèëãàëûí çàãàëìàéëñàí ýöýã ãýýä òàëààñ íü õàðààãààä áàéñàí õ¿íòýéãýý æèë ÷ áîëîëã¿é íýãä÷èõýâ ¿¿. Ä¿¿ã íü õ¿ðòýë Èíòåðïîëèîð õàéëãààä, ººðèéíõ íü îéìñûã ãîçîéëãîîä áàéñàí ÷èíü. ÀÍ-í óõààí íü õ¿ðýõã¿é áàéãàà þì áàéëã¿é äýý, çàñàã áàðèõàä.

Avatar

ok 2014-10-18 202.21.106.250

enhbayar dahiad garvalch muu yumnuudiig bulhiag delgeh bhdaa

Avatar

Зочин 2014-10-18 150.129.142.122

mash zuw uil yawdal bolson baina , mongol ulsyg muu kharuulakh , mongol ulsyn khugjliig khoish ni tatakh bodlogo yawuuldag man-d mash sain kharyult ugsun baina

Avatar

Зочин 2014-10-18 112.72.11.109

manii olgarhud sheesni goojihnee

Avatar

yoyo 2014-10-18 202.21.106.136

yoyo ooooooooooooooooo

Avatar

Зочин 2014-10-18 202.21.120.158

kk. Byaluugaa shineer dahin huvaah geree

Avatar

Arhangai Uvs 2014-10-18 127.0.0.1

golloj bga yum bn.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж