“Спортоор бол олимпийн эрх авлаа” | News.MN

“Спортоор бол олимпийн эрх авлаа”

Хуучирсан мэдээ: 2014.10.17-нд нийтлэгдсэн

“Спортоор бол олимпийн эрх авлаа”

-Италийн Милан хотоос Ерөнхийлөгч Ц.Элбэгдорж Аюулгүйн зөвлөлийн хоёр гишүүнтэй цахимаар холбогдож, АСЕМ-ын эрх авснаа мэдээллээ-

Монгол Улсын Ерөнхийлөгч Ц.Элбэгдорж дөнгөж сая Италийн Милан хотоос УИХ-ын дарга З.Энхболд, Ерөнхий сайд Н.Алтанхуяг нартай холбогдож, Милан хотноо хуралдаж дууссан АСЕМ-ын дээд түвшний уулзалтаар  2016 онд АСЕМ-ыг даргалж, уулзалтыг зохион байгуулах орноор Монгол Улсыг сонгосон талаарх мэдээллийг дуулгав. Ерөнхийлөгч Ц.Элбэгдорж энэхүү нэр хүндтэй үүргийг хүлээхийн төлөө олон хүн хүч хөдөлмөрөө зориулсныг дурдаад тэр бүх хүмүүст, Монголын ард түмэндээ баяр хүргэж байгаагаа илэрхийлсэн юм. Хоног, хоногоор түүчээлэн наашилж буй АСЕМ-ын уулзалтыг эх орондоо зохион байгуулна гэдэг нэр хүнд төдийгүй асар хариуцлагатай үүрэг гэдгийг Ерөнхийлөгч хэлж байна.

Европын Холбооны гишүүн 27 улс, Европын хоёр орон, (Норвеги, Швейцарь), Зүүн Өмнөд Азийн улсуудын холбоо (ASIAN)–ны гишүүн 10 орон, Зүүн Хойд Азийн 10 орон  Австрали, БНХАУ, Монгол, Мьянмар, ОХУ, Пакистан, БНСУ, Шинэ Зеланд, Энэтхэг, Япон болон Европын Комисс АСЕАН-ны Нарийн бичгийн даргын газар, мөн энэ жилээс гишүүнчлэлд нь нэгдэж буй Хорват, Казакстаныг оруулан тооцвол 53 орны төлөөлөгчдийг эгнээндээ багтаасан энэхүү олон улсын байгууллагын орнуудын төрийн тэргүүн болоод Засгийн газрын тэргүүн нар Монголд чуулах нь. “АСЕМ-ын эрхийг авчих юмсан” гэсэн  хүсэл олон сар жилийн өмнөөс төрийн өндөрлөгүүдийн хувьд байсан, тэрхүү хүсэл биеллээ хэмээн УИХ-ын дарга тодотгосон юм. Тэрбээр АСЕМ-ын хурлыг Монголд зохиох эрх авсан нь “Спортоор бол Олимпийн эрх авсантай адил” хэмээн зүйрлэсэн юм.

АСЕМ-ийг эх орондоо зохион байгуулах эрх авсан Монгол Улсын төрийн тэргүүн Ц.Элбэгдоржид талархал илэрхийлэн батламж гардуулсан байна. Уулзалтад оролцсон ОХУ-ын ерөнхийлөгч В.В. Путин, Германы канцлер Ангела Меркель, Францын ерөнхийлөгч Ф.Олланд,  Хятадын Ерөнхий сайд Ли Кэцян нарын төрийн тэргүүн, сайд нар бүгдээрээ халуун талархал илэрхийлжээ.

Д.ЦЭЭНЭ

 

0 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2014-10-17 103.23.51.2

Хоногийн хоолгүй ажилгүй монголхүү приусын толь мулталж зарсан мөнгөөрөө батхүүгийн архийг бэлэн гоймонтой авч хар гэртээ ирэн хонхны дуугаа орилж тасарч унахад ордонд гадны дүр эсгэгчид хэд хоног ардчилсан Монголхүүгийн хар гэрийг хоосон магтаж шампанск тулган салат идээд алт зэс нүүрсийг нь зувчуулах аргаа сэм тохиролцоод таран одно. Монголхүүгийн амьдрал бахь байдгаараа хааяа нэг хар гэрээс нь угаар суунаглаж үзэгдэнэ. цагтаа азийн цагаан дагина байсан одоо азийн хар чавганц болсон улаанбаатар хөмөрсөн тогоо мэт хав харанхуй. Монголхүүгийн амьдрал зомби мэт . Ямбий зурагтаа асаавал намхан хүн ардчилалаа ярьж алга ташуулаад ихэд додигор зогсоно. Монголхүү төмпөнд хэд огисноо бэлэн гоймингийн шавхруу руу гараа сунгаж хэд савхдана. хотын байдал шальдар бульдар. цагийн байдал ороо бусгаа . Хааяа нэг хонхны дуу биднийг сэрээ гэж хаа нэгтээгээс орилно.

Avatar

LODON 2014-10-17 24.17.202.49

ter olon huniig bairluulaj hoolloh zardal …… MGL -d oroh yum baihgui … 11 deh hural MGL bolson yum gene lee gedeg medee l uldene dee

Avatar

Bolimoor um!!!!!!!!! 2014-10-17 137.186.58.107

Yaj olimpin erhtei zuirluulj chadaj bainaa. Ichmeer um! Udauu tur, yaduu ard tumen ene yil ajillagaa hichnee ih munog yrehiig medej baigaa bolov uu?

Avatar

Зочин 2014-10-17 103.229.120.226

Zaa, gaihuulah yumaa olov oo, hed honog hamag zam haaj boon buhimdal uusgehees oor yu bolno gej bodood bgaa yum be. Eronhiilogch yu, yasan yasan ch genev soliorch ogoh yum aa. Oyunii hoosroltoi yum uu, homsdoltoi yum uu

Avatar

Зочин(202.21.106.*) Өчигдөр 20 цаг 45 минут Монго 2014-10-17 202.21.106.107

Зочин(202.21.106.*) Өчигдөр 20 цаг 45 минут Монголын нэр хүнд дэлхийд дээгүүр байгаа. Энэ нь үе үеийн төрийн тэргүүнүүдтэй ямар нэгэн хэмжээгээр холбоотой юм. Харин тэдний дотроос Элбэгдорж их сүүхээтэй байгаа нь үнэн. Тэр олон орны өндөр дээд хэмжээний төлөөлөгчид болон энэ арга хэмжээг арай л эрт авчих шиг боллоо доо. Хөрөнгө, мөнгө их шаардана даа. Ард түмэн минь хөөрхий дөө, мах, талх, гурилны үнэ суга өснө. За яахав. Нэгэнт шийдсэн юм. Зүтгээд үзэж дээ. Манай Ерөнхийлөгчийн нэр хүнд өсөж байвал яадаг юм. Хамаагүй ээ.

Avatar

Зочин 2014-10-17 150.129.140.145

ASEM gej yamar baiguullaga bnaa?? ASEAN yum bishuu survaljlagchaa???

Avatar

Зочин 2014-10-17 150.129.143.221

Îäîî ¿éëäâýð¿¿ä åðºíõèé人 íóðñàí, á¿õ òàëààð ãàäíûí õàðààò áîëñîí áîëîõîîð Áß-íû þì ìýäýõã¿é õ¿ì¿¿ñ òýíä øó, òåõíîëîãè õàðèóöàæ áàéíà ãýæ äóðãèæ ñóóõààñ ÿàõàâ. 90 îíîîñ ºìíº ¿éëäâýðëýëèéí àæèëëàãàà äîãîëäîõîä Áß-íààñ ÿàõàà àñóóÿ, Àâäàéã äóóäààä èðüå ãýñýí áîë òýð ¿éëäâýð íü òàã çîñãîîä á¿ð ñ¿éä áîëîõã¿é þó.

Avatar

Зочин 2014-10-17 150.129.143.221

ýíä òýíä ýðõ ìýðõ ãýýä õóäëàà ¿ñýð÷ áàéõààð óëñàà õºãæ¿¿ë. Øàë áóðóó ñèñòåì òîãòîî÷èõñîí þì áàéæ. Øó, òåõíîëîãèî áàãø íàðûí õàâñàðãà àæèë áîëãîîä ë þó ÷ ìýäýõã¿é ÈÕ-í ãèø¿¿í îþóíû ºì÷ áóëààæ àâààä áàéõààð óëñ õºãæ÷èõäºã ãýæ þì õààíà áàéñàí þì. 90 îíîîñ ºìíº õàðèí ÷ ñîö îðíóóäòàé áàðàã íýã ò¿âøèíä ýíý ñàëáàð áàéñàí þì ø¿¿. îäîî ýíý æèøãýýð áîë ñóìûí çàñàã äàðãà ýì÷èéí àæëàà àíàòîìûí áàãøäàà, ãàçàð òàðèàëàíãàà ò¿ìýí áîäèñûí áàãøäàà áóëààæ ºãâºë á¿¿ ãàéõààðàé.

Avatar

Зочин 2014-10-17 202.179.20.195

http://www.axa.mn сайтын анхны туршилтын тэмцээн амжилттай явагдаж өчигдөр ялагч тодорчээ. Дараагийн тэмцээний ялагч та болоод Шагнал аваарай http://www.axa.mn

Avatar

Erenhiilogch Ok 2014-10-17 150.129.143.138

Manai erenhiilogch delhiin hemjeend oyunii asar under tuvshind setgej olon ulsiin terguunuudiin oi uhaand hursen utga tugelder onovchtoi saihan ug helsen bainaa. Good luck and great success.

Avatar

Иргэн 2014-10-17 124.158.109.78

Угаасаа том том хурал зовлолгоон ээлж дараалаад г шуун орнуудаараа болдог л зуйлшдээ. Уунийг шоудаад одоо нэг Монголыг дэлхий таньж байгаа юм шиг ***** рекламдаа?! Юм узээгуй хонгон нимгэн гэдгээ алхам тутамдаал харуулах юм. Ямар олимпын аврага болчихсон биш. Энэ хурал манайд болох нь зовч юмуу, бурууч юмуу?! Тэртэй тэргуй чигисийн монголыг дэлхий даяраа л мэднэ. Тууз хайчлах болсон болоогуй юмыг реклам нь дэндээд байх юм. Юм узсэн юм шиг нуруутай байлдаа?!

Avatar

Зочин 2014-10-17 202.21.106.129

DELHII BOL ZOV, UNE UGIIG SONSDOG

Avatar

Зочин 2014-10-17 202.21.106.129

ODOO ENE DELHI EER BOLJ HETSZUU ASUUDLUUDIG MANLAILJ SHIID GESEN UG

Avatar

Зочин 2014-10-17 182.160.4.149

Ene bol ugaasaa Mongoliig tsaanaasaa hamgaalah gesen ANU, Angli, Yopon zereg ulsuudiin ajillagaa bolno. Orosiin turemgiilj ezleh hamgiin ersdeltei daraagiin uls n Mongol uchiraas albaar Mongoliig delhiin anhaarliin tuvd oruulj Orosiin turemgiillees Mongoliig hamgaalj iim tom hurliig zohion baiguulhaar boljee. Australi, Shine Zealandaas deeguur manaihiig zugeer songooguig oilgotsgoo.

Avatar

Зочин 2014-10-17 202.21.106.129

JIJIG ULS NI GEJ BAIHGUI–ENE BURUU

Avatar

Зочин 2014-10-17 202.21.106.167

Ebe delhiin tavtsand shatar sain togloj bna shuu Jijig ylsiin tom erunhiilugch ym daa…delhiin montsgoruudtai l dal muruu algadaltsaad yavj bna tsaadah chin……..

Avatar

Зочин 2014-10-17 202.21.106.129

HEN NEGEN GADNAAS BISH ,HARIN TER SUURLIIN SHALTGAAN NI MONGOLCHUUD OORSDOO BOLNO SHUU

Avatar

SOTSALIZMIN PRODUKTUUDAA 2014-10-17 202.21.106.129

TA NAR HOORONDOO HORI NAIRUULJ, BUSDIGAA BUDAA BOLTOL NI NIRGEDEG , ZAVAARSAN ZANGAA BOLIHGUI L BOL SUIRNE SHUU

Avatar

Зочин 2014-10-17 202.21.106.129

SUURNE SHUU

Avatar

Зочин 2014-10-17 202.21.106.129

ODOR TA NAR YU HIIH CHADAJ BAISAN YUM

Avatar

Зочин 2014-10-17 202.21.106.129

ta nar hoorondondoo hori nairuulj budigaa budaa boldog zavaarsan zangaasaa salahgui suiren shuu.

Avatar

худалч 2014-10-17 182.160.32.14

олимп биш эх газар ч гэх юм уу евроазийн эрх маягийн эрх авчээ.болж л байна. баяр хүргэе

Avatar

Ergelzee 2014-10-17 180.149.78.20

Uvul havar namar gedgiin herhen togtooh n chuhal yag songuulin jil bgaag Erhenm erunhiilogch zuv tootsoolson l bgaa daa… Turiin tuloo ogotno booj uhne gedgiin ulgereer erdoo duugui haraad suuj chadahaa blaa … Kkk ghdee irgeniii niigemd amidarch bgaa gedegt l itgej uchuuhen ch bolov sanaagaa bichih n zuitei gj boddog bolhoor l …. Tgheer zuvhun neg udaagiin undur hemjeenii uulzalt bolohtoi holbogduulj Solongost tusgailan baishin barilgyg ij burneer barisan bur tusgailsan hutulburt tusgagdsan zurag avahuulah tavtsang hurtel hiisen …. Dugui mash goyo tansag conference hall barisan …. Za tgd medeej hereg undur tuvshind bolson …. Tgd daraa ni shuud muzeim bolgoson … Manaih chadnaa ene bugdyg hiij barij bosgoj …. Ghdee kkkk yamar mungoor bosgoh vee. Yamar mungoor ter olon tomchuudyn ayulgui baidlyg hamgaalah ajlyg zohion baiguulah vee…. Bid unuudur yun delhiin hemjeenii tom arga hemjee bitgii hel deelnii hemjeeniii Mongolynhoo asuudlyg shiidej chadahgui huloo jiiltsej bna shuu dee.Eunhiilugch oo… 2015 ond ajil hiidegguigee duuduulj dandaa muu ner zuudeg tgsen hernee ta bugdyn heleh durtai toony chin ar talyg daagaad ajildaa 2-gui setgeleer handsag heden turiin alban haagchihddaa tansag heregleetnuudiin 2honogt urdeg karmaany mungiig tsalin nerteigeer ch ugch chadhguid tulchihaad bgaagaa haana nuuh gd bnaa … Mongol ulsyn valutyn san shavhagdsan… Ikh haanyhaa nereer ovoglon bj bosgoj avsan bondyn mungo ergeltgui salbart asfalit bolood duussan … Haanach ochood hentei ch yarisan zah zeeliin ene zarchimd amidarch bgaa too nemj chaddag bolgon ….. Uuuchlaarai tanaihn todorhoi hugatsaany daraa unuudur bish margaash bish ergej orlogo oruulj ashig uguhsalbart uildvert ireeduig harsan tusuld zeeliin mungiig oruulsangui gd tokgoi segserch uruvdultei hartsaar bidniig harj bna … Erhem er. Saidaa…. Uchnoon gadaad dotoodyn tusliin tom baguudyg mungo tulj avchirch ajilluulj bj tednees garch bgaa ediin zasag shinjleh uhaany undeslel buhii sanal anhaaruulgyg yagaaad avch ashigladagguig sonirhoj boloh uuu ..yarij bsan sedveesee halichihlaa… Tgheer to, arga hemjeeg hiiheer avsan ajil huurhii dooo ard tumnii mini ayaga hoolny mungunoos l hasagdaj bh gesen jhn gutrangui bodloor tugsgoye dee.. Ene arga hemjee hurungo mungo ur zeel daguulj bolohynhoo hereer uls orny mini ner hund tusgaar togtnolyg olon olon uls orond batalgaajuulj zarlah boltugai …. Naad zah n dalain jijig arlan uls boloh Phillippine , manai ulsyg tusgaar togtnoson Mongol ulsaar n bish harin ar Mongolyn avtonomit Mongol gj , delhii niited taraagddag ,,, tuv aziin teevriin tomoohon corridoryn tusliig demjij heregjuuldeg ediin zasgiin baiguullaga boloh CAREC -setguuld tomoos tomoor bichsen bgag. Kkkk … Getel tom said darga nar deed hemjeenii uulzalt gd zundoo yavdag ch hezee ch ene asuudkyg zasaj zalruulah tal deer sanaachlagyg gartaa avdagguid gaihaj yavdag … Haruusal ….Ene met enduurelyg zasaj zaljuulj baival boloh n ter bui zaa.. TUSGAAR TOGTNOL chamaig tunhaglaj bi BICHIYE.

Avatar

Bold 2014-10-17 114.244.79.229

Zara medeegeer duuren ajild abah zar baina ta nar ajil hiigeed saihan amidaraach,zalhuu bas ajil golno,iim uls yaj saihan amidarnaa.

Avatar

Ganbold 2014-10-17 114.244.79.229

Ene bol mash chuhal arga hemjee,manai Eronhiilogch Elbegdorj bol mash ih yum hiij bagaa delhiin hemjeeni hun bolson baina,Iimd undsen huuld oorchlolt oruulj Elbegdorjig dahin songoh heregtei.

Avatar

Зочин 2014-10-17 103.229.122.71

ard tumen hooson honoj baihad yun hural be naad garah zardalaa yaduuchuudad uguuch

Avatar

Зочин 2014-10-17 103.10.23.135

Yaduuchuudad yu Ch ogood nemergui bdag yum oo. Mongo ogson ch, Ger ogson ch nemergui bahi baidgaaraa l bdag yum. Uls oron chini hedii hyamraltai bgaa ch, oorsdiigoo jijig gej gololgui Tom setgej, alsiig harm, Tom hodolj bhad irged bid ideh hooloo hasaj bgaad ch bolov iim arga hemjeeg zohion baiguulj, oldson bolomjoo Buren duuren ashiglah hereftei.

Avatar

ДОВДОН 2014-10-17 150.129.143.207

2016 он гэдэг чинь сонгуулийн шоу ид хүчээ авчихсан, АН МАН болоод бусад намууд ана мана үзэлцэж гэдсэндээ хөлөө жийлцсэн маш хэцүүү цаг байх нь дээ….Иймд эртнээс аюулгүй байдал, зохион байгуулалтаа нарийн төлөвлөж хийхгүй бол Монгол улсынхаа нэрийг дэлхийд хөөдөх юм гарч мэдэх байх шүү…АНХААР АНХААР бас дахин АНХААР!!!!!!……………….

Avatar

Зочин 2014-10-17 127.0.0.1

Утаагаа яая гэж байж их юм хүсэх юм. Өвөл зохиох уу зун зохиох уу гэдгээ тохирсон уу.

Avatar

хэхэ 2014-10-17 202.21.106.250

хэн бэ айн ip аар хөөж олдог. хаха. харин чи хөөвөл чи өөрөө асуудалд орно шүү. монгол улсын иргэн бүр үзэл бодлоо чөлөөтэй илэрхийлэх эрхтэй. чи энэ эрхийг хааж боох гэж оролдвол чи жинхэнэ том асуудалд орж байгаа чинь тэр. монголыг мөхөөж байгаа ардчилсан нэртэй ***** шээснүүд монголчуудыг сүрдүүлээд хол явахгүй шүү. 4 жилээ дуусгавал их юм. хаха. зүгээр даруухан байж байгаад үлдсэн 2 жилээ дуусга. одоо засаг бариж чадахгүй идэж ууж ард иргэдийг доромжилж байгаа нөхдүүд дараагийн засаг гарахад шоронд орохдоо бэлдээд сууж бай.

Avatar

Зочин 2014-10-17 103.23.51.2

барууныхан ингэж хошгируулж байгаад баялгыг нь сорон мөлжөөд хаях гэж байгааг эрх биш мэдэж байгаа байлгүй монголын ард түмэн.

Avatar

Зочин 2014-10-17 103.23.51.2

барууныхан ингэж хошгируулж байгаад баялгыг нь сорон мөлжөөд хаях гэж байгааг эрх биш мэдэж байгаа байлгүй монголын ард түмэн.

Avatar

Зочин 2014-10-17 103.23.51.2

ядарсан монголд элдэв дарамт үзүүлэхээ боль. асем масемаа боль. долоон буудлын норовт ямар нэмэртэй юм бэ?

Avatar

Зочин 2014-10-17 103.23.51.2

ядарсан монголд элдэв дарамт үзүүлэхээ боль. асем масемаа боль. долоон буудлын норовт ямар нэмэртэй юм бэ?

Avatar

ЧД иргэн 2014-10-17 202.179.29.228

Битгий хоосон сүржигнээд бай л даа. Юм үзээгүй хөдөөний хоёр багаа их хөөрч байнаа. Хоёул хоёулаа гарч ирж зарладаган ч юу билээ. Бас л өөрсдийгээ рекламдаад л. Монголын нэр хүнд сайжирч байна ч гэх шиг. Бүр шалдаа уначихсан байсан юм уу. Өөрсдийгээ доошоо хийгээд л. Бас энэ нь "бүх Монголчуудын баяр" ч гэх шиг. Энэ хоөр нөхрөөс өөр баярлаад байгаа хүн байгаа юм уу. Юун бүх ард түмний баяр вээ. Улс орны эдийн засаг, төсөв мөнгө хүнд байгаа энэ үед маш их зардал гарах нь тодорхой боллоо. Хэдэн тэрбум төрөг ггарах нь. Энэ чинь ёстой татвар төлөгчдийн мөнгө. Ард түмний мөнгийг агаарт цацаж хаангүй юу.. Түүний оронд хэдэн сургууль цэцэрлэг байрьсан бол дээр.

Avatar

ЗОЧИН 2014-10-17 202.126.90.58

АРД ТҮМНИЙ ТАРХИЙГ ИЙМ ЗҮЙЛЭЭР БИТГИЙ УГАА Л ДАА. ТЭР ХУРАЛ ЧИНЬ ХЭНД ХЭРЭГТЭЙ ЮМ БЭ. ӨРХ БҮРИЙН АМЬДРАЛЫГ ӨӨД НЬ ТАТАХ ЮМУУ ХУЛХИДААД БАЙГААРАЙ

Avatar

Зочин 2014-10-17 150.129.142.72

Naad hurliig chin hiihed dor hayj 50 say nogoon mongoloos gana geed boddoo

Avatar

Зочин 2014-10-17 150.129.142.72

soliotoi yum uu ,uhsenii chin olimptoi zuirleh ve

Avatar

Зочин 2014-10-17 150.129.142.72

bitgii demiireed bai

Avatar

Зочин 2014-10-17 150.129.142.72

Bitgii solior,olimpiin erhtei ***** zuirle,zuirleh yumaa olvoo ard biniig teneg gej bodoo yu.

Avatar

ard n ueur shunudui zzutgesen diplomatuud 2014-10-17 103.229.123.169

unendee bol ene darga nar buuun show. tsaana n ajilsan diplomaatudiig hen ch toohgui, udirdaj zutgesen Bold ogtsorvoo gej. buh beldsen yuman deer tamhinii naimaachin purevsuren uuriiguu duviilguj tenegtendee

Avatar

ACEAN 2014-10-17 211.219.0.130

Энэ бол Монгол Улсын, Монгол Төрийн нэр хүнд, гэтэл ард олны амьдралыг өдөр тутам өөд татахгүй юмаа гэхэд хэвийн байлгах Засгийн ажил маш муу байна. Засагт биш, БОЛД сайдад баярлалаа гэж хэлмээр байна. Ардчилалд биш, Монгол түмэндээ хичээгээрэй гэж хүсмээр байна. Эби бас сайн байна шүү. Монгол Төрийг үеийн үед авч явсан өдгөө байгаа бас бахйгүй байгаа агуу эх орончиддоо баярлалаа гэж хэлмээр байна. Монголчууд бид Дэлхийн гүрэн улс шүү. Энэ муу А.Ху яахав дээ, халаагаа удахгүй өгнө … Ард түмэн бид өнө мөнхөд оршино

Avatar

Зочин 2014-10-17 150.129.142.72

chi hen bemash zov bichsen bna,ene muu AH,MAH duudnaa

Avatar

Зочин 2014-10-17 202.179.29.228

Үхсэн баасны чинь нэр хүнд. Энэ нэр хүнд хэнд хэрэгтэй юм. Улс орноо аль хэдийнээ гадныханд хувааж худалдачихаад юун нэр хүнд яриад байгаа. Нойрноосоо сэрээчээ. Хэнд хэрэгтэй юм тэр хүнд хүнд чинь. Аль социализмын үеэс л нэр хүнд нэр хүнд гэж солиорч байсан. Түүний оронд эдийн засгаа сайжруулвал улсын нэр үнд аяндаа сайжирна. Энэ балай арга хэмжээнд маш их зардал гарах нь Хайран мөгө…

Avatar

Зочин 2014-10-17 112.72.13.157

MAN iin boow hohogchid gej door neg hun setgegdel bichsen bna bi ter huntei sanal neg bna. BOOW HOHOGCHIDOO TA NAR ONOODOR YAG YAMAR AMIDARALTAI BNA. YR ACH NAR CHIN YAMAR AMIDARALTAI BNA AIN. 20 jiniin omno ta yaj bajigdaj bailaa. yr ach nar chin hool neheed bajigduulj bailuu. TA HAJUU ailaasaa gants shil yum songino daws ene ter asuugaad GUIGAAD L GYIGEED L joohn tiimhen amidarch bailuu ERHEM MONGOL ARDIIN HUWSGALT NAMIIN GISHUUNEE. TA NAMTAIGAA NIILEED OROS ZOWLOHIIN BOOWIIG / huuhduudiinhoo toloo / JOOHN ch gesen hohoo l bizdee. TER YUE OROS AH CHIN L BAISAN . ONOODOR DELHIIN BUH MUNDAGUUD IREH GENE . TER YUED TA AMID BAIWAL DURTAIGIINHAA BOOWIIG HOHOHGYI YU. MAN NAMIIN ULAAN PE MINI

Avatar

Зочин 2014-10-17 60.31.198.141

Элдэвдоржийн боовыг долоогчоо Тэр үед хүмүүс нэг нэгэндээ тус дэм болдог байсан тул дэлгүүр орохоосоо залхуураад л нэг нэгнээсээ гуйдаг байсан. Одооных шиг чам мөнгөөр коммент бичиж, хахуулиар амьдардаггүй байсан

Avatar

Zochin 2014-10-17 150.129.143.224

Man-han shees b aastaigaa holildchihloo shdee Man-g tur barij baihad buteen baiguulalt noil gadaad hariltsaa noil zuvhun terbumaar ni idej bie bienee hamgaalna baahan mungu taraaj mongoliig urund oruulaad etsest ni gadniihand mongoliin bayalagiig zaraad alga bolson AN-g zasag huleej avahad ediin zasag hunderchihsen urund barigdchihsan dans ulaichihsan mash hund baisan harinch zorigtoi shiidver gargaj bond bosgosnoor ene ih buteen baiguulalt uragshaa yavsan buh zuil grapikiin daguu ergen tulugduh nuhtsuluur yavj baigaa mash olon garts shine zam huduu hotiig holboson zamuud ushuu olon zuil bii Man asar ih mungutei baihad yu hiilee????????!!!!!!! Sugeer l zusalsan umhiirsun utnuud , ajil hiij baigaa humuust aldaa onoo baina gehdee l ed nar hiisen chadsan ushuu ch hiih baih 2-hurshiin ailchlal aseam-n hural dargalah erh 2-hurshiin ediin zasgiin taatai uur amisgal ene buhen baga amjiltuu Man-n p izdaaguud tui ch baihgui hiij chadaaguig hiij baina ene nuhud ard tumen bid sohor bish Man-hni udur bur tv-r muuldag ni buuur ulig bolj komunist bashir argiig bid odoo ali hediin meddeg bolson za odoo yum hiideg humuusee ARDCHILSAN zasgaa demjine shuu hu minii eh oron ungu orj baigaa shuu odoo harin irgeniihee zuurdiin ami nasnii ersdliig hamgaalah uridchilan sergiileh hudulmuriin ayulgui ajillagaag saijruulah deer anhaaraarai nuhduu bid tsuuhuulee shuu!!!

Avatar

Zochin 2014-10-17 103.229.121.251

ymar aimaar undur humuus be?

Avatar

Зочин 2014-10-17 127.0.0.1

Ter xural yaxab dee. Mongolchuudiin karmanaas l mungu garna. Ene bol zugeer l shoy… Ard tumen chin olsoj bna gedgiig medej bna uu malnuud aa. Bidnii ur xuuxed olsoj bna. Dollar 2000 xurlee… Yax gej bna Sugnuudee. !!!!!!!!

Avatar

Зочин 2014-10-17 202.21.106.133

NETIIN MONGOO YAJ TOLDOG YUM BITGII HUDLAA

Avatar

Зочин 2014-10-17 202.21.106.133

CHINII NAAD JUJEGEND ITGENE

Avatar

Зочин 2014-10-17 150.129.141.219

Yooy zarim humuus uneheer huuhdeeree biologiin nasaa gej ediin zasag yrihaar internet yrihiin uuduus

Avatar

Зочин 2014-10-17 150.129.140.136

ajil hiij suraagui l hun ulsuj bga bhda. soningoor neg ajliin zar bn shd

Avatar

Зочин 2014-10-17 127.0.0.1

Ter xural yaxab dee. Mongolchuudiin karmanaas l mungu garna. Ene bol zugeer l shoy… Ard tumen chin olsoj bna gedgiig medej bna uu malnuud aa. Bidnii ur xuuxed olsoj bna. Dollar 2000 xurlee… Yax gej bna Sugnuudee. !!!!!!!!

Avatar

МОНГОЛ 2014-10-17 202.179.20.233

ЭЛБЭГЭЭД БАЯРЛАЖ БАЙНА. ӨВГӨД МОДУН ШАНЮУЙ, ИХ ЧИНГИС, 20-Р ЗУУНЫ БОГД, НАМНАНСҮРЭН, ХАНДДОРЖ, БОДОО, АМАР, ЧОЙБАЛСАН, ЦЭДЭНБАЛ, БАТМӨНХ УХААНТ ӨВГӨДДӨӨ БАЯРЛАЛАА. УНАЖ БОСОЖ ЯВСАН Ч ГЭСЭН (ХАР ХАЙРЦАГНЫХАА БОДЛОГО, ТҮҮХЭЭ ҮЛДЭЭСЭН) ЯАХ ВЭ МУУ Ч ГЭСЭН ҮРГЭЛЖЛҮҮЛЭЭД АВЧ ЯВАА ӨНӨӨ ҮЕИЙН УДИРДАГЧИДДАА БАС БАЯР ХҮРГЬЕ. 50 НАСНЫ БИ НИЛЭЭД Л ЮМ ҮЗЛЭЭ. ТОМ ҮНДЭСТЭНД ДЭЭРЭЛХҮҮЛЖ, ДОРОМЖЛУУЛЖ ЯВЛАА. ҮНЭХЭЭР МОНГОЛ УЛС МИНЬ ИЙМ ТОМ ШҮҮ ГЭДЭГТ ХЭЗЭЭЧ ИТГЭЖ БАЙСАН. ИЙМ ТОМ БОЛСОН ГЭЖ БОДООГҮЙ Л ЯВЖ ЭЭ. ЭЛБЭГЭЭ МУНДАГ ЮМ АА. (ЭЛБЭГЭЭГ 1 ИХ ҮНЭЛДЭГГҮЙ БАЙСАН). АСЕАН ЧИНЬ ЮУН ШАНХАЙН ХОЛБОО, ЮУН НАТО ВЭ? ХҮЧИРХЭГ ХАРЬЦАНГУЙ ДЭЛХИЙН №1 ХОЛБОО. МЭДЭХГҮЙ ЭЭ 13-15 ЗУУНААС ХОЙШ БИД ИЙМ ТОМ БАЙГААГҮЙ. МАНАЙХАН БИДЭНД ЯМАР ХООЛ ӨГӨХ ВЭ ГЭЖ ХАРЖ МАГАД. 1: БИДНЫ ТУСГААР ТОГТНОЛ УЛАМ БАТАЛГААТАЙ БОЛНО. 2: НЭР ХҮНД ТОМ БОЛЖ БАЙНА, ЯДАЖ БИДНЫГ ХҮНДЭЛНЭ. ХАМГИЙН ОЙРХОН ЖИШЭЭ: ӨНӨӨДӨР УЗБЕКТ ЖҮДОГИЙН ДЭЛХИЙН ЦОМЫН ТЭМЦЭЭН БОЛЖ БАЙНА. МАНАЙХАН 9 МЕДАЛЬ АВЛАА. МОНГОЛ ОРОС 2 БӨХ БАРИЛДСАН ЧИНЬ. УЗБЕКУУД МОНГОЛЫГ ДЭМЖЭЭД ХАШГИРАХ ЮМ. ГАЙХААД САЙТ РУУ НЬ (УЗБЕК ИНТЕРНЕТ МУУ ЮМ) ОРООД ҮЗСЭН ЧИНЬ МОНГОЛЫН ЕРӨНХИЙЛӨГЧ БИДЭНД БАРАГ ҮЛГЭР ДУУРАЙЛАЛ БОЛСОН ТУЛ ГЭНЭ ЭЭ. У.ТӨРИЙГ БАС БОДОХ Л ЁСТОЙ БАЙНА. ЭНЭ ЧИНЬ 1 УХААН

Avatar

МОНГОЛ 2014-10-17 202.179.20.233

ҮНЭХЭЭР ЯМАР Ч ИХ БАЯРЛАЖ БАЙНА. МОНГОЛЧУУД МИНЬ ЯМАР МУНДАГ, ХҮЧТЭЙ ЮМ БЭ? САНАЖ БАЙНА 1998 ОНЫ ЛАЛЫН ДАЙНД СҮҮЛД НЬ (ИРАК) ДАЙНЫ ДАРАА МАНАЙХАН НҮБ-Н ЦЭРЭГТ ОРЬЕ ГЭЭД ГУЙЖ ОРСОН. ТАСАГ ЦЭРЭГ. 11 ХҮН ҮҮ? ХӨӨРХИЙС МИНЬ. ӨНӨӨДӨР ХАРДАА НҮБ-Н ЦЭРГИЙН 5000 ХҮНИЙГ КОМАНДЛАХ МУНДАГ ЖАНЖИН МОНГОЛООС ТӨРСӨН БАЙНА. МОНГОЛЧУУД МУНДАГ БАЙГАА БИЗ, БҮГДЭЭРЭЭ ОЮУНТАЙ НЬ ОЮУНАА, ГҮЗЭЭТЭЙ НЬ ИХ СПОРТ ЛУУГАА ЯВЬЯ УРАГШАА МОНГОЛЧУУДАА

Avatar

Зочин 2014-10-17 127.0.0.1

Дээр үед барилгын цэргийн захирагч одоогийн НҮБ-д орж өндөр цалин мөрөөдөж буй генералаас илүү тустай байсан боловуу. Утаагаа яая гэж байж их юм хүсэх юм. Өвөл зохиох уу зун зохиох уу гэдгээ тохирсон уу.

Avatar

Зочин 2014-10-17 150.129.142.16

ediin zasgiin medelggui yumnuud n onigoo bolj baihaar chimeegui suuj baigach. Zahialgatai MAN iin b***g hohogchiud yumu haishaa yum

Avatar

Зочин 2014-10-17 150.129.141.219

Herevee tiim bol chi zahialgagui AH nuguu yu yagch yum bnatei ene Saad guian

Avatar

HUNENTSERUUD 2014-10-17 103.229.122.34

BUUN ZARDAL MUNGU , SONGUULIIN UMNUH SURTCHILGAA manan DAHIAD GARNAA GEJ BAIHGUI EE MAXH CH GARAHGUI byad garch ireed BUGDIIG UNDSEER NI UURCHLUNO

Avatar

Зочин 2014-10-17 150.129.140.22

2-3 хоногийн хурал зохион байгуулах эрх авлаа. Монголчуудын амьдрал, эдийн засаг маргаашнаас дээшлээд ирнэ. Баяр хүргэе

Avatar

Зочин 2014-10-17 150.129.143.2

150.129.141 гэж коммунист пиздаааа IP ээр чамайг амархан олно ш дээ Олон хүн бичиж байгаа юм шиг ганцаара яасан их бичдэгийн Ядаж Монгол кириллээр бичиж сураад бөөл

Avatar

Зочин 2014-10-17 150.129.141.219

IP eer olooroi hoyulaa zarchmiin tuvshind margay chadhuu

Avatar

Зочин 2014-10-17 150.129.141.219

Sugselzuur gej Saad gej yagaad nerlegdeh bolsniig medeh uu? Arga baril ni tiim yum mash engiin bas ikh marzan Kommunist gej heniig heldeg ve? Ardchilsan gej bas heniig heleh ve? IP yrihaasaa umnu sain bod

Avatar

143aaaaa 2014-10-17 150.129.141.219

End chamd haragdah toonuudiin chin caana neg bish neleed heden hun baij bolohiig naas niuus emeeneesee asuugaarai ene bas chamd zoriulsan unuudriin medee umshaarai http://www.news.mn/content/192411.shtml

Avatar

Зочин 2014-10-17 150.129.141.219

Ene niuss emeene n**** HOWSH gej bichheer nuudag murtluu sain soyltoi Mongol heltei humuust пиздаааа gej haraahiig ni zuwshuurdgiim baina tei?

Avatar

Зочин 2014-10-17 150.129.143.2

150.129.141 гэгч л а л а р Монгол кириллээр бичиж чадахгүй чам шиг коммунист сүгсэлзүүрийг юу ч биш болгоод хаяна Даанч Элбэгдорж БатҮүл та нарыг хамгаалдаг юм даа Агуу Орос орон дахин сэргэсэн түүхийг мэдэх үү н о вш оо Чам шиг улстөр ярьдаг коммунистуудыг түр хориглосонд байгаам ш дээ Н о в ш оо БатҮүл баатарт баярлалаа гэж бай БатҮүл коммунистуудыг 2 удаа хамгаалсан Зоригийн хэрэг 71 ны бослого МАН ыг хамгаалсан Хамгаалсаны хариуд та нар талархах биш БатҮүл рүү хэргээ тохож гүтгэсэн сэтгэцийн өвчтэй амьтад болж хувирсан шүү

Avatar

Зочин 2014-10-17 150.129.141.219

http://www.news.mn/content/192411.shtml mai naadhaa umshaa zugeer Augaa kommunist Oros oron Arddchilsan mongol chi 2 iig todorhoildog humuus baina caaguur chin

Avatar

Bi kommunist 2014-10-17 150.129.141.219

Oooy bas л а л а р gej bolhiimuu yun aimariin

Avatar

Зочин 2014-10-17 127.0.0.1

Ардчилал гэж Элбэгдоржийн боовыг хөхөн дуугүй байхыг хэлдэггүй байхаа. Муу хар 150,129,141 ***** минь. Эр хүн чам шиг ***** хөхөн манин царайлж хахуулиар, луйвраар амьдардаггүй юм шүү,

Avatar

Зочин 2014-10-17 150.129.140.136

Манайхан угаасаа ийм ухаан муутай юм уу эсвэл ийм болчихсон юм уу? 20 жилийн өмнө ийм эрх чөлөө, боломж бололцоо байж болно гэж төсөөлж ч байсангүй. Одоо энд байгаа хүмүүсийн 80% улс орноо сүйрлийн ирмэг дээр байна гэж цэцэрхэж амандаа орсноор муулахаас өөр зүйлгүй хүмүүс байх юм. Тайвширцгаа. Өмнө нь мөрөөдөж л байсан машин, орон сууц, идэж уух юмтай өөрсдөө хүсвэл мөрөөдөлтэй, хийж чадвал амжилттай байх бүх боломжийг олгож байна. Аз жаргалыг Та бүхэнд Төр өгөхгүй ээ, үүнийг Та нар өөрсдөө олж авна. Эх орон чин Та нарт юу өгч чадна гэж биш, Та нар өөрсдөө эх орондоо юу өгөх тухай бодож чадах уу. PS. Нарийн марийн цариг, ***** мужаа гэж хашгичих, хөлөндөө гадны туг далбааг уяж явах, дайсагнах, хүн амьтан амандаа орсноороо муулах эх орондоо тус хүргэж байгаа зүйл биш шүү. Та нарт өөрсдөд чинь ядаж төвөгтэй байдаггүй юм уу? Жоохон бясалгал нтр хийдэг юм уу яадаг юм одоо найзуудаа.

Avatar

Зочин 2014-10-17 202.21.106.133

MUUHAI SHAGILDAH YUM

Avatar

Зочин 2014-10-17 150.129.141.219

HAha naad ugee ter Erunhii Saad daa ochij hel bi uur hunshuu

Avatar

Зочин 2014-10-17 150.129.141.219

Yu geech ehnii uguulberees Manai Erunhii Saad Guian hiideg shig ikh engiin gargalgaa garch baina, tegeheer neg bol bi tanaihan bish a neg bol chi eruusuu turulhiin uhaantai

Avatar

unen 2014-10-17 150.129.141.50

Mongoliig songoloo geed ene 2 odoi hevleliin hural hiigeed baihdaa yahav. Uund ene 2iin tui ch tus baihgui. zasag ogtsruulna geheer neg ih ajil buteesen humuus bolj haragdah geed prdaj baigaa hulhinuud.Boliod uguusei.

Avatar

Зочин 2014-10-17 202.21.106.133

HAHA

Avatar

Зочин 2014-10-17 150.129.140.136

Tegeed cham shig yumnuudaas bolood songochihoo yu?

Avatar

UNEND 2014-10-17 202.21.106.133

TENEG YUM BAINA

Avatar

Tiimee bi MAHgar gehdee MANGAR bish AHfanatshig 2014-10-17 150.129.141.219

Uuruu ch medelgui medrelgui shudraga bus hurimtlaltai bolchihson nuhduud jinhen MAHAH dotor tuurchihuj uls oron elgeeree hevtchiheed baigaa ediin zasgaasaa bolood evguutehed belen bolchihood baihad aa ene MAHgar geel hajigch gui uuriinhuu huvi zayand talarhana yaaaydaa ta nariig

Avatar

Зочин 2014-10-17 202.21.111.82

ЮУ ЯАДАГ ЮМ АВЧААД БАЙГААН. ЭНИЙГ АВЛАА ГЭЭД МАНАЙД ЯМАР АШИГТАЙ АЧ ХОЛБОГДОЛТОЙ ЮМ БЭЭ

Avatar

Зочин 2014-10-17 150.129.143.2

Тусгаар тогтносон улс гэж авч байна маалааааааааааааа

Avatar

Зочин 2014-10-17 150.129.141.219

Ediin zasgaa elgeer ni hevtuulchiheed yundaa huurcugluud baigaa ***** ve ene Erunke ug duugui umuurdug neg sureg bas bainaa Tusgaar uls gedgee say uurtuu batallaa genee ene zurag deerh 2toi hamt

Avatar

Зочин 2014-10-17 150.129.140.136

Odoo garch baigaa baga zergiin hundrel, soriltuud umnuh ZG-iin hiisen uiliin uriin ach. Ediin zasagm avch heregjuulsen bodlogo ihenhdee urt hugatsaand ur dungee ugdug. 4 jil dotroo ch ur dun n garahgui tohioldol mash ih baigaa. Er n bi AN-iig ih azgui MAN harin hunii hiisen yuman deer taahalzdag nuhduud gej helmeer bna. 2010 onii ogtsom usult chin umnu n avch heregjuulsen niigem ediin zasgiin bodlogiin muchlugiin ur dun shuu. Tegeed odoo bs daraagiin soguuliaar bodvol MAN odoogiin ZG-iin hiij buteesen buyan deer hurvuuj, jinhene samrah yum bga biz. tegeed daraa n buugaad ergeed l nuguu hed n uiliin uriig n uurne.

Avatar

Uiliin uriin ach 2014-10-17 150.129.141.219

Uiliin uriin ach hecuu ch cag ueedeee ain

Avatar

2010 onii EZ-iin usult AN-iinhnii umnuh ZG bhda hiisen ajliin buyan 2014-10-17 150.129.140.136

Kondratieviin muchlug naizaa

Avatar

Зочин 2014-10-17 203.194.114.129

nileen heden ulsiin turiin terguunuud amidarldaa anh udaa il zadgai jorlon baidgiig, bailgaj boldgiig uzeed gun shookond orood butsah n dee

Avatar

Зочин 2014-10-17 103.10.21.106

Ene hun ajilaa l hiij yavna, gadaadad Mongoloo sain surtalchilj baigaa.

Avatar

Зочин 2014-10-17 150.129.143.2

Төр унагаах унагаах дуртай муулаад байгаа коммунистууд атаархаж үхэх нэээ МАН огцоруулах тогтоолоор олны анхаарал татах гээд бүтэлгүй болов оо хөөрхий Тэгээд МАН ын үед 50 гаруй улсын ерөнхийлөгч ерөнхий сайд нар Монголд цуглардаг байсан уу

Avatar

Зочин 2014-10-17 150.129.141.219

Humuus elgeeree mulhuj baina Howshoo AH MAHgar geseer ugleseer uhehiin bainaldaa zaluu hun bitgii baigaasai chinii caana

Avatar

Зочин 2014-10-17 150.129.143.2

150.129.141 ***** шүү коммунист хөгшин төгцөгөө чиний IP хаягаа манаж яв маалаааааааааа

Avatar

Зочин 2014-10-17 202.21.106.133

BAYRLALAA

Avatar

Зочин 2014-10-17 150.129.141.219

UHAARLAA YOS ZUI UUCHIL

Avatar

Зочин 2014-10-17 112.72.13.62

За яахав авдаг юм байж. Гэтэл энэ хэмжээний хариуцлагатай арга хэмжээг зохион байгуулахад их л хөрөнгө, мөнгө шаардагдах байх даа. Эдийн засаг нь элгээрээ хэвтсэн, валютын уутаа сэгсрээд дуусч байгаа, Бондын төлбөрөө төлөөд эхлэсэн энэ улсад нилээд хүнд л тусах байхаа даа.

Avatar

Зочин 2014-10-17 150.129.141.219

Yag zuv hunjiliinhuu hereer huluu jiih heregtei bizdee?! Hool ideh hugatsaa ni ulam holdsoor baigaa 2 idehgui hooson honohgui orlogogui diilenh irgeded ymar palii bainaa Ene erunke g maliih bolgond zurh shimshireh yum. Tegeed zarim neg ni ug duugui l demjij bayrlaj dars zadlahgui bol MAHgar gej uzhiim bhaooo

Avatar

Orlogo n arvin shuu 2014-10-17 112.72.13.59

40-50 ornii turiin terguun nar ireh tul ovoo orlogo orno shuu. Bugd albanii humuus, bie hamgaalagchidtaigaa irne. tednii zochid buudal, hoolnii mungu, unaa tereg gaigui orlogo oruulnaaa…

Avatar

Чѳтгѳр 2014-10-17 127.0.0.1

ЭЗнь элгээрээ хэвтсэн гэж чамд чѳтгѳр л лав шивнээгүй шүү! Одоогоор гэхэд л 6%ийн ѳсѳлттэй байгаашдээ. Жаахан юм уншиж бай! Бас ѳѳдрѳг байж сур! Хоолгүй хонож байна гэж үү, аан тэгвэл хохь чинь, ажил хийж сур!

Avatar

MAHgar bish bolno 2014-10-17 150.129.141.219

Haha ajil hiij sursan bol sain baina chutgur shivneeguie manai erunhii Saad guia maliisiin, ta 2 dollar ikh davarjaagaa 1385 tai huurch ywaa gej bodoj suugaagaa yu ch gej tailbarlahgui uchir ni zugeer l maliina neg 1835 ikh zuruutei bodit baidal gej uuruu bodit yum baidgiig oilgohod 2000 myngiin dotor toolj surah heregtei bsiimaa huuhee! Aan bas neg yum 40-50 darga bie hamgaalagchtaigaa ireheer ikh idej uucgaah yum bna ediin zasagt nemer bolohnee ghdee asuudliin gol ni gadnas avsan munguur bitgii hel nadaas avsan tatvaraa harmaaldag nuhduud shuudee umuuruu umuur saihan malii bas

Avatar

Зочин 2014-10-17 103.229.123.185

uneher nuurnii byantai um shuu ebe gua

Avatar

Зочин 2014-10-17 150.129.141.219

zoooldoo yun huurhun comment bichdegiin

Avatar

zochin 2014-10-17 150.129.142.109

manai erunhiilugch mundagsh uu

Avatar

Зочин 2014-10-17 150.129.141.219

Ura ura ura

Avatar

Зочин 2014-10-17 150.129.141.219

uuchlaarai bi kommunist hun

Avatar

Зочин 2014-10-17 112.72.11.67

Олимпийн эрх ч гэх шиг ……….Хадаас,зүүгээ хийж чадахгүй байж…….Худлаа шоудах болохоороо СЭТГҮҮЛЧ ЭЭБЭЭ хошгоруулна даа…………

Avatar

д тэмүүжин 2014-10-17 182.160.35.100

энэ хоёр өндөр дарга нарын зураг үүнд ямар хамаатай юм бол доо

Avatar

Bitgii gomdoogooroi 2014-10-17 150.129.141.219

Yu naad chin gurvuulaa shd Turiin Undurluguud nertei hamtlagiinhan yum chen

Avatar

Zochin 2014-10-17 150.129.140.85

Songoson alhamdaa yadaj 4 jil unench baigaach, yun amarhan tolgoi ny ergedeg yum, uls ornii ediin zasgiig hen iim baidal hurgevee geed bas neg bodchih, ene ikh er baigaagui bol bid bas ingej dordoh baisan uu, engersen 20 iliig harahad ardchilaas eer zev zam baisan yum uu bidend ,ardchilal tiim amar oldohgui ene altan bolomjoo ahin aldan bii gehees uneheer aidas terj baina.Bid yaduu, mungegui , oron suutsgui baikh ny edend chuhal baikh.

Avatar

Зочин 2014-10-17 202.21.120.158

Ardchiliig hen buruugaad baigaaa yum, Ajilaa hiij chadahgui Altanhuyagiig buruutgaj bn. Ardchilal Altanhuyag 2 chin tes oor zuil shuu

Avatar

Erunke 2014-10-17 150.129.141.219

Zaa iim uchraas bol ta nar mini odoo bolioooooooooOOOOO. gesiishd bur unuudur hihi ***** tev

Avatar

Зочин 2014-10-17 203.194.114.129

etssiin dundee minii, bidnii amidral saijirch baij l ur dun n medegdene dee.

Avatar

Зочин 2014-10-17 202.126.91.154

залхуу хойрго биш бол шүү

Avatar

Hmm 2014-10-17 150.129.141.219

Buur umnu ni bi AH songuulid yalj erh medliig gartaa avbal chuham yu boloh bol gej ikh boddog baijee, Odoo ergeed harahad neg tiim sonin todorhoilj helehed berh medremj gehed haashaa yum turjiihoo nuuh yun

Avatar

Hmm 2014-10-17 150.129.141.219

Yu geech buur umnu ni bi AH songuulid yalval tegeed bur zasgiin erhiig avaad ywbal yu boloh bol gej ikh boddog baij bilee? Unuuduriin unduruus ergeed harahad neg tiim sonin todorhoilj medehgui medremj turuh yum

Avatar

Hmm 2014-10-17 150.129.141.219

Yu geech buur umnu ni bi AH songuulid yalval tegeed bur zasgiin erhiig avaad ywbal yu boloh bol gej ikh boddog baij bilee? Unuuduriin unduruus ergeed harahad neg tiim sonin todorhoilj medehgui medremj turuh yum

Avatar

Hmm 2014-10-17 150.129.141.219

Yu geech buur umnu ni bi AH songuulid yalval tegeed bur zasgiin erhiig avaad ywbal yu boloh bol gej ikh boddog baij bilee? Unuuduriin unduruus ergeed harahad neg tiim sonin todorhoilj medehgui medremj turuh yum

Avatar

setguulch 2014-10-17 70.61.131.146

yund ni huurtsugluuv. Erunhiilugchiin gadaad bodlogiin zuvluh Purevsuren gej Germand huuli bus tamhinii naimaa erhelj baisan gej humuus shuugiad baigaa bohir hun baina. Ter ni Gadaad Yaamiig tolgoilj olon ulsad shivshig boloh vii

Avatar

Зочин 2014-10-17 150.129.141.219

Aaay hundet inder deer zalagdsan hushuu yumuu haashaimbee LOL

Avatar

Гүйх нохойд гүйхгүй нохой саад болоод бна. 2014-10-17 127.0.0.1

Энэ нэг хоёр тагжигар дуракийг бодвол юм хийгээд бгаа юм шүү дээ. Энэ хоёр гэж заяагүй юмнаас болж улс орон эдийн засгийн хямралд орж гүйцлээ. Алтанхуягаа зүгээр л больчих . Гүйх нохойд гүйхгүй нохой саад болоод бна.

Avatar

Зочин 2014-10-17 202.21.106.140

Энхболд, Алтанхуяг нар аль нь зөв болохыг ойлгож байгаа болов уу? Д.Цээнэ ээ, АСЕМ уу?, АСЕАН уу?

Avatar

zoloo 2014-10-17 218.202.138.226

Mongol uls mandtugai

Avatar

Зочин 2014-10-17 202.21.106.140

Монголын нэр хүнд дэлхийд дээгүүр байгаа. Энэ нь үе үеийн төрийн тэргүүнүүдтэй ямар нэгэн хэмжээгээр холбоотой юм. Харин тэдний дотроос Элбэгдорж их сүүхээтэй байгаа нь үнэн. Тэр олон орны өндөр дээд хэмжээний төлөөлөгчид болон энэ арга хэмжээг арай л эрт авчих шиг боллоо доо. Хөрөнгө, мөнгө их шаардана даа. Ард түмэн минь хөөрхий дөө, мах, талх, гурилны үнэ суга өснө. За яахав. Нэгэнт шийдсэн юм. Зүтгээд үзэж дээ. Манай Ерөнхийлөгчийн нэр хүнд өсөж байвал яадаг юм. Хамаагүй ээ.

Avatar

Зочин 2014-10-17 150.129.141.93

Тэр үнэн. Энэ засаг төр барьж байгаа улсуудын амжилт юм. Тэхдээ улстөржихгүй өнгөөр хэлж байгаам шүү. АН биш МАН төрж барьж байсан бол мөн адил амжилттай л явах байсан биз. Тэрнээс гадна, тиймээ, хөрөнгө мөнгө шаардсан ажил. Гэхдээ мөнгөөр үнэлэхийн аргагүй ач холбогдол чирч ирэх юм.

Avatar

Зочин 2014-10-17 150.129.141.93

Яаая, энэ бол ёстой агуу том амжилт юм шүү. Үнэхээр нэр төрийн хэрэг! Манайх шиг жижиг улсад ийм хурлыг хийнэ гэж бараг байхгүй. Ямар арга хэрэглэв? За ямартай ч Монгол гэдэг нэр их л дээгүүр заларч байгаа юм байна.

Avatar

AMJILT 2014-10-17 103.229.120.68

BAYAR HURGIE

Avatar

Зочин 2014-10-17 103.229.120.101

Manai ulsiin gadaad hariltsaa ikh saihan bolj bna. Tuvd shig togoon dotroo bsan bol hyatadiin erhsheeld orohod amarhan bsan. AH gurvan undurlug gar niilj ajillasnii ur dun yah argagui mun bolov uu. Bayar hurgie

Avatar

eruhiilugchduu 2014-10-17 103.229.120.53

bayarlalaa. ene jil tani tudiigui mongol ulsin gadaad hariltsaand ahits garsan saihan jil bna. kk baagii avarga erunhiilugch bolson bol yaanaa tolgoigoo maajaad l zogsoj bh bsandaa xaxa.

Avatar

Зочин 2014-10-17 103.229.120.101

Hehe tegsen bol yun ACEM be

Avatar