МАХН-ын бага чуулган сунжирсаар | News.MN

МАХН-ын бага чуулган сунжирсаар

Хуучирсан мэдээ: 2014.10.17-нд нийтлэгдсэн

МАХН-ын бага чуулган сунжирсаар

МАХН-ын бага чуулган  хоёр өдрийн өмнө эхэлсэн боловч өндөрлөөгүй байна. Ийнхүү   гурван өдөр дамнан сунжрах болсон нь УИХ-ын чуулганы хуралдаан, Байнгын хороодын хуралдаантай холбоотой аж. Бага чуулганаар Засгийн газрын гишүүдийнхээ тайланг сонсох, их чуулганы хуралдах хугацааг товлох, намын дотоод асуудлаа хэлэлцэх зэргээр жагсаалт гаргаад байгаа юм. Зарим эх сурвалжийн мэдээллээр намын дарга Н.Энхбаяр хангалтгүй ажилласан зарим гишүүдээ хатуухан зэмлэж, хариуцлага тооцох асуудлыг ярьсан  байна. Өнөөдөр бага чуулганы хуралдаан болно гэх зар тарсан ч одоогийн байдлаар хараахан эхлээгүй байна.

С.СҮРЭН

 

0 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Иргэн 2014-10-17 124.158.109.78

МАХН бол чиний л юм. Хувийнхаа эд хоронгод халдсан этгээдуудэл хариуцлага тооцож хоож явуул. Чи тэгэх гэж л ирсэн. Эхнэрээ залуу нохортэй нь том албан тушаалд тавь?! Юманд эзэн шиг нь ханд. Хурал сунжрах ямар хамаатай юм вэ?!

Avatar

гүржав 2014-10-17 182.160.0.116

хүүгээ гишүүн болгох хор найруулж байгаа биз дээ

Avatar

зочин 2014-10-17 112.72.13.78

Нэгдмэл ,эв нэгдлийг бутаргаж өөрийгөө болон өрөөлийн хүчийг саармагжуулж юуны тулд яах гэж ийнхүү хор хохиролыг даллаж дуудаад,ард түмнийг хэдэн хэсэг бүлэг болгон хүчийг нь мохоож байна вэ.Энхбаяр гуай. Та их ч зүйл хийсэн. Ихч нүгэл хийсэн дээ. Таныг дагаж бялдуучилж байсан сайд дарга нар чинь ийм байдалд хүргэснийг ойлгохын дээдээр ойлгоо биз. Одоо амар тайван байж элдэв нам, даргаын ажлаас хөндийрч биеэ бодоочээ. Ард түмэн сонголтоо хийж л таараа. Улс орон хөгжиж л байна шүү хө.

Avatar

naraa 2014-10-17 203.194.118.17

torxomdoo butsamaar um, neg l ix xudlaa snudarga es uarisan xumuus

Avatar

зочин 2014-10-17 202.21.106.147

Олон сар их сансан,яриагүй болохоор…элдэв зүйл..урвалт..

Avatar

Зочин 2014-10-17 103.229.122.46

Ийм намыг мэдэхгуй

Avatar

Зочин 2014-10-17 210.97.169.123

Enxbayar darga aguu

Avatar

Зочин 2014-10-17 182.160.4.0

mj

Avatar

Иргэн 2014-10-17 124.158.109.78

МАХН-ынхаан! Та нар Н.Энхбаярт хотлогдсноороо арван цагаан буяныхаа замаар орсоноо одоо ойлгож байгаа биздээ. Та нар мандан бадарнаа гайгуй! Та нар ганцхан зуйлийг л хийх хэрэгтэй! МАН-ынхаа журмын нохдоос уучлалт гуйх хэрэгтэй. Бас ард тумнээсч уучлалт гуйх естой шуу?!

Avatar

Иргэн 2014-10-17 124.158.109.78

МАХН-ынхаан! Та нар Н.Энхбаярт хотлогдсноороо арван цагаан буяныхаа замаар орсоноо одоо ойлгож байгаа биздээ. Та нар мандан бадарнаа гайгуй! Та нар ганцхан зуйлийг л хийх хэрэгтэй! МАН-ынхаа журмын нохдоос уучлалт гуйх хэрэгтэй. Бас ард тумнээсч уучлалт гуйх естой шуу?!

Avatar

Зочин 2014-10-17 122.201.19.66

Enkhbayr ajil muu hiisend bish oort taalagdaagui nohduudteigee tootsoo bodoj baihgui yu. Ugaasaa huviin nam bolchihson ym chini.

Avatar

Зочин 2014-10-17 122.201.19.66

Zasgaas garval amtat byluunaasaa salna shuu dee.

Avatar

Иргэн 2014-10-17 124.158.109.78

МАХН-ынхаан! Та нарыг хуссэнч эс хуссэнч засгаас гарганаа! Их юм ***** бод! АН, Н.Энхбаяр хоерт авах юм байхгуй шуудээ?!

Avatar

Иргэн 2014-10-17 124.158.109.78

МАХН-ынхаан! Та нарыг хуссэнч эс хуссэнч засгаас гарганаа! Их юм ***** бод! АН, Н.Энхбаяр хоерт авах юм байхгуй шуудээ?!

Avatar

Зочин 2014-10-17 202.131.233.187

Урт шар дээлт ирж ээлжит хороо найруулж байгаа юм байна. Юун эрүүл агаар, ааруул, өрөм…

Avatar

Зочин 2014-10-17 103.23.51.1

засгаас гараач ээ? алтанхуяг сонгууль дөхөнгүүт хамтарсан засгаа хаяад бултаж л байсан шүү дээ.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж