Ц.Алдармаад 7 жил 10 хоног хорих ял оноолоо | News.MN

Ц.Алдармаад 7 жил 10 хоног хорих ял оноолоо

Хуучирсан мэдээ: 2014.10.16-нд нийтлэгдсэн

Ц.Алдармаад 7 жил 10 хоног хорих ял оноолоо

Согтууруулах ундаа хэрэглэсэн үедээ нэгнээ гэмтээж, хөдөлмөрийн чадварыг нь алдагдуулсан хэрэгт шүүгчдэж байгаа “Шинэ үе” продакшны жүжигчин бүсгүйчүүдийн хэргийг шүүх хурал хаалттай болж дөнгөж сая шүүх шийдвэрээ гаргалаа. Шүүхээс Ц.Алдармаад долоон жил 10 хоног хорих ял, Д.Оюунтуулд хөдөлмөрийн хөлсний доод хэмжээг 10 дахин нэмэгдүүлсэнтэй тэнцэх мөнгөн торгууль төлөх шийдвэрийг гаргажээ. Эдгээр жүжигчид нь Орхон аймагт томилолтоор явах үедээ маргалдаж, улмаар халуун ус бие биен рүүгээ цацаж түлсэн юм.

Шүүх хурал эхлэх үед хурлыг нээлттэй хэлэлцэж эхэлсэн боловч шүүгдэгчдийн өмгөөлөгчид “Энэ хэргийг хэлэлцэхэд нилээдгүй хүний нэр хүнд, хувийн амьдралын талаар ярих тул хурлыг хаалттай явуулж өгнө үү” гэх хүсэлтийг гаргасан. Шүүх бүрэлдэхүүн энэхүү хүсэлтийг хүлээн авч хурлыг хаалттай хэлэлцэж, шүүх танхимд байсан бүхий л оролцогчдыг танхимаас гаргасан юм.

Д.ЖАРГАЛ

0 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

зочин 2014-10-16 112.72.13.251

залуу хүн тэр тусмаа эх хүн гэж бодохоор харамсаж байна.ямар хүн алчихсан биш.эсвэл хөрөнгө нуучихсан биш .хүний гэр бүл үймүүлээд явсан биш.энэ байтугай л юм хийчихсэн хүмүүс ичих ч үгүй л явж байх юм.нэг удаа анхааруулаад ч юмуу эсвэл торгоод.бүүр болдоггүй юм бол тэнсэн өгч болдоггүй юм байх даа.би БООЁОг их л хүндэлдэг байсан.энэ бүхний дараа БООЁО ч дээ нэг л бишээ.хүн муутай л залуу юм даа. харамсаж байна маш их харамсаж байна……..

Avatar

Зочин 2014-10-16 103.229.121.116

Энэ болсон явдалд дээрх 2 бүсгүйгээс гадна хамгийн их хариуцлага хүлээххүн бол пропакшны захрирал ноён Аринболд яаавч мөн. Энэ эрхэм хамтлагийнхаа өнгөтэй өөдтэй гэсэн бүх жүжигчдийн хөдөлмөрийг мөлжиж баяжчихаад дараа нь хамтлагаасаа хөөж явуулдаг нь гэм биш зан болсон. йжилээс жилд ийм муухай бодлого явуулсаных нь үр дүнд хамтлаг дотор хагарал бий болж зарим гишүүд нь шалтгаантай шалтгаангүйгээр биедээ өширхих болцгоосон байна. Хэрэв ажил олгогч ноён Боёо гуай хамтрагчдийнхаа хөдөлмөрийг мөлжихийн хажуугаар жаахан ч гэсэн анхаарал тавьж байгууллага дотороо дэг журам, дулаан ур амьсгал бий болгох талаар алхамууд хийсэн бол өнөөдөр энэ 2 залуу бүсгүйийм байдалд хүрэхгүй байсан нь хэнд ч тодорхой. Иймд ноён Ариунболдыг шалгаж үйлдэл, эс үйлдэлээс хамаарсан зохих хариуцлагыг үүрзүлэхгүй юм бол удахгүй хэдэн жилийн дараа үүнээс ч эмэгнэлтэй явдал болох бий.

Avatar

ДОВДОН 2014-10-16 150.129.143.207

Залуусын дунд явуулах ухуулга сурталчилгаа гэгч юм үгүй болж дураар нь тавьсны хар гай энэ дээ… Хүн гэгч амитаны хамгийн хайрлаж харамлаж явах юм бол эргээд хэзээч ирэхгүй харваж оддог ЗАЛУУ НАС юм шүү дээ…Залуу халуун насны омголон занг цаг тухайд нь хэрхэн хазаарлаж, хэзээ, хаана хэнтэй, юун тухай, юу гэж ярьж, яаж харьцаж явах нь чухал болох талаар энэ задгай нийгэм нь ч мартчихсан, эцэг эх нь ч зоргоор нь тавьчихсан болохоор энэ талаар ямарч ойлголтгүй залуус ганцхан хальтраад л ийм байдалд хүрч байгаа нь энэ….Ядаж үүнээс манай залуус сургамж авах хэрэгтэй ….

Avatar

ДОВДОН лам ха нь 2014-10-16 150.129.143.207

Залуусын дунд явуулах ухуулга сурталчилгаа гэгч юм үгүй болж дураар нь таьсны хар гай энэ дээ… Хүн гэгч амитаны хамгийн хайрлаж харамлаж явах юм бол эргээд хэзээч ирэхгүй харваж оддог ЗАЛУУ НАС юм шүү дээ…Залуу халуун насны омголон занг цаг тухайд нь хэрхэн хазаарлаж, хэзээ, хаана хэнтэй, юун тухай, юу гэж ярьж, яаж харьцаж явах нь чухал болох нийгэм нь ч мартчихсан, эцэг эх нь ч зоргоор нь тавьчихсан болохоор энэ талаар ямарч ойлголтгүй залуус ганцхан хальтраад л ийм байдалд хүрч байгаа нь энэ….Ядаж үүнээс манай залуус сургамж авах хэрэгтэй …..

Avatar

unshigch 2014-10-16 127.0.0.1

manaihan ch de negniigee hazaisan deer n tulhdeg uls shuu hen heniih n buruutaig ch medehgui bj hunii zuv buruug shuuh gene shuuh hural n ch ylgaa bhgui iim bhar yaj hugjin du

Avatar

unshigch 2014-10-16 127.0.0.1

manaihan ch de negniigee hazaisan deer n tulhdeg uls shuu hen heniih n buruutaig ch medehgui bj hunii zuv buruug shuuh gene shuuh hural n ch ylgaa bhgui iim bhar yaj hugjin du

Avatar

Зочин 2014-10-16 202.126.90.58

bolio arai bishee ta nar

Avatar

duffy 2014-10-16 103.229.122.134

ter n ene n buruutai gd yahawde. uul hoshin urlagiin baharhal bolson jvjigchid shvvdee. hurdan sulalgdaad ewleereesei bileedee.

Avatar

Зочин 2014-10-16 150.129.141.78

Ter BOOYO hariutslaga huleeh yostoi

Avatar

Зочин 2014-10-16 150.129.141.170

Энэ хүүхэн одоо ичих нүүр алгаа . Гэмшиж байгаа шинж ч алга. Урлагийн хүмүүсээс яаж ийм муухай харгис үйлдэл гардаг бнаа. Балиар шижгийн улс юм аа

Avatar

Зочин 2014-10-16 150.129.141.170

Yag unen. Tegehed Enhbayar bolohoor emnelegt jaali jaalj bgaad sullagdchihdag. Mun gajig huuli yum uu, huuliig ingej zavhruulaad bdag yum uu ***** med dee.

Avatar

BTBLD 2014-10-16 49.0.133.172

7 JIL HATUU BNAAA ENHBAYRT HED UGLUU TEGHED TER HUN HEDEN TERBUMAAR NI IDSEN BHD NEG MUU JUJIGCHIN NEGNIIGEE ARHINII HALNAAR TULEEL BIZ TUUL EMCHILGEEGEE HIILGEEL GOMDOLGUI L GENE BISH BOOEO AHNI ZOHITSUULJ BOLNO SHDE DAANCH BOOEO AHNI SETGEL GARGAHGUI BNDAA TUUL CHI BOLIO

Avatar

Зочин 2014-10-16 150.129.143.221

òýð àâèëãàã÷èääàà îëèãòîéõîí ÿë ºã÷ ÷àäàõã¿é, ÿäàðñàí ìºíãºã¿é íü èõ ÿë àâààä áàéãàà þì áèø ¿¿. òýðáóìààð íü èäýýä àðä ò¿ìíèéã áóõèìäóóëààä õîîðîíä íü çîäîëäóóëààä áàéãàà ýõ ¿¿ñâýð¿¿ääýý îëèãòîéõîí ÿë ºã÷ áàé.

Avatar

enxvvl 2014-10-16 202.126.89.199

ali alind ni l buru bga bx xvn gemtesen bol xariutslaga xvleexl xeregte xuuli sn xeregjij bn sh d xuuli xatuu bjij xvmvvs deg juramtai bn sh dee

Avatar

Зочин 2014-10-16 202.179.20.195

http://www.axa.mn сайтын анхны туршилтын тэмцээн амжилттай явагдаж өчигдөр ялагч тодорчээ. Дараагийн тэмцээний ялагч та болоод Шагнал аваарай http://www.axa.mn

Avatar

ul medeh 2014-10-16 112.72.13.144

bichleg ni haan bna aaaaaa

Avatar

hen negen 2014-10-16 202.179.11.107

Aria l bishee huuli huuli bishee tegeheer chini hen huuliig heregjuuleh ym be !!!!!!!!!!!!!!!!! Aldarmaagiin huruu baisan ch gesen iim ih aria bishee Tuul ugaasaa sain jujigchin bish shine ueiin neren door l namirdag baisan da gej bodohiin

Avatar

Zaanaa 2014-10-16 203.194.118.73

Boeo ene khuukheduudee denduu erkhluulekh yum dee mongol doo khamgiin undur tsalintai khamtlag dood taliin jujigchin say tavan zyy avna Lxavgaa undarmaa aci nar 40 ,50 sayiig avdag davartsan ter khoer khair daakhgui

Avatar

Aglyy 2014-10-16 203.194.118.73

Aldarmaagiin byryy khun gemteecheed ichikhgui 4 kino nd toglood nuguudukh ni emlegt zovoj baikhad khun muutai em myy nukhur khuukhedee khayad bayn er dagas nii balag nugel nudeeree gej 7 jil daana ch khol bna daa

Avatar

Өндөр болгох нууц 2014-10-16 112.72.11.67

15-35 насныханд зориулсан ӨНдөр болгох нууц номыг Интерном, Голдэн бүүк, Аз хур, Алтантөгрөг, Мажестик, Мир номын дэлгүүрийн бүх салбараас худалдан аваарай. Үнэ: 22 000₮

Avatar

Зочин 2014-10-16 127.0.0.1

ug n bol humuus hoyuland n ijil yal ogohiig huleej bsan. tegeed hen ehelj tsatssan n gemt hergiig ehluulsen uchraas nemeed 2 jil avah bsan yum.

Avatar

soko 2014-10-16 202.21.106.160

bichleg ni haa bnaaaa

Avatar

С.Ганчимэг 2014-10-16 202.179.20.251

Бага балчир хүүхдүүд түлэгдэнэ гэдгээ мэдэхгүй, ухамсарлахгүй учраас санамсаргүй байдлаар өөрсдийгөө түлж гэмтээдэг. Гэтэл энэ 2 санаатайгаар нэгнээ түлсэн шүү дээ. Зарим хүмүүс завгүй ажиллаад хоолоо ч халуунаар нь тухтай идэж чадахгүй байхад архидан согтуурч, нэгнээсээ илүү гарах гэж мөчөөрхөж уурандаа нэгнээ шалзалж байдаг ямар их омог вэ? Атаач нэгний авьяасгүй гэснээр авьяасгүй болчихгүй. Үг дааж сураагүй, сэтгэлийн хатгүй 2 хөөрхий дөө.

Avatar

222 2014-10-16 202.21.124.6

hed honog horigdood davj zaaldaad tensen avaad garaad ireh blgui dee ene 7n jil gd bga n zugeer l sensatsi biz joohon horij hashiraah gej bga blgui

Avatar

aaa 2014-10-16 202.21.124.6

mongoliig shoronjison oron bolgoson gedeg n unen ymaa hun aldaa gargaal biz us tsatsaal biz. hun alaad luiwar hgeed bga lalaruuddaa iim yl uguhgui bj arail changa ugsun bn elbegdorj altanhuyag (Alanhuyag ) 2

Avatar

zochin 2014-10-16 202.179.0.238

dahin taizan deer ***** garga ichij amidrag uhamsargui teneg huuhnuud shal durgui hurchihlee

Avatar

zochin 2014-10-16 118.216.245.82

vun 7 jil we arai dendnee hvnii ohin vriig ingej bolohgvishdee gehdee ter aimaar doromjilj bahni hanaj bgaa hvmvvs ooriigoo hen be gedgee neg harchihaach hvniig aldsan aldaa zowson zowlongoorni bah tawaa hangaj bgaa hvn ta ooroo ene ohinoos 7n dor negen bj taaraa bid yagaad arai oor ontsgoos harj bolohgvi gej hojimni tanidch tani vr hvvhdedch vu tohioldoo bilee onoodriin amidral zowhon onoodor shvv dee margaash tandch iim jvil irj magadgvi shvv dee uuchlaarai hvnleg baitsgaay!!!!!!!!!

Avatar

зочин 2014-10-16 103.229.121.124

Охин хүүхдээ буцалсан ус шууд дээрээс нь асгуулчихаад амьдаар нь мулзалуулж, ясыг нь цайртал гаргуулчихаад яль нь энэ хүнд хүндэж гэх хүн байна уу байхгүй. Дэндүү харгис хэрцгий үйлдэл. Гэхдээ бас Оюунтуул ч яль эдлэх ёстой нэг жил ч юм уу. хүн рүү халуун ус цацаж бас түлсэн. айх эмээх, өрөвдөх хайрлах сэтгэлгүй, эрээ цээргүй эмс. адгийн муухай хүүхнүүд. ийм хүмүүстэй явалдаж байсан эр хүн ёстой азгүй эр.

Avatar

Зочин 2014-10-16 127.0.0.1

yas n tsairaad bhdaa yah ve dee bolij uz . tegj yarival aldarmaagiin sharh oyuntuuliinhaas gun sharh. oyuntuul dund zereg dotroo hongon gemtel avsan, yu ch bish arilna. harin mongold amidarch chadahaa bolison bh aa ichih nuurtei bol

Avatar

Hudlaa uruvdsun tsarailj suuhaar huulia sud***** 2014-10-16 103.26.192.146

huulia sudaltsgaasan deeree. busdiin umnuus yun olon yum yaridag yum be,bi buruu zuil hiisen gjgj aldarmaa heleegui bhadee. od boloh gj yadsan,. muugaar busdiin anhaarliig tataj Od bolohoor zorij dee,.

Avatar

зочин 2014-10-16 103.229.121.124

Буцалгагчид ус буцалгаж халуун ус хүний дээрээс хийчихсэн хүн. Туранхай хүн бол шууд л мах нь шамарч яс нь ил гарна. ийм харгис хэрцгий энэрэх хайрлах, айж эмээх, ичиж зовох зүйлгүй цагаандаа гарсан шуламс байна ш дээ. Ийм хүний өмөөрч бичээд ч яах юм билээ. Оюунтуул нь ч бас аймаар халуун ус хүн рүү цацаж л байдаг. айж ичих, эмээх зүйлгүй байж яасан ч болохгүй. Аль аль нь хүнийг зовлонд учруулахыг юман чинээ тоодоггүй,дотор нь хөө шигээ мэдэхгүй ихэмсэг бардам, эрээ цээрээгүй айж эмээх ичиж зовохыг мэдэхгүй бузар эмс.

Avatar

Mash zuv, 8jil gj bdggui biluu 2014-10-16 103.26.192.146

Aldarmaagiin yaliig chand edluuleh ni zuitei. Manai huuliiinhan sain ajillasan bn, Ingej shudarga bha avaas niigem tsevershine. Yuniih ni urshuuh, uuchlah, urshuuguud uuchlaad bhiin bol tsaashid humuus urshuuld hamragchihiim chn, yerunhiilugch uuchlahiim chn gsn shig asuudald handaj ***** hyadah deermdeh ni gazar avsaar bh bolno.

Avatar

Зочин 2014-10-16 202.21.106.130

za tegeed davj zaaldaad buusaar bgaad 3-n jil bolno ….tegj baital urshuul garna tegeed sullagdana daa …iim l bna.

Avatar

Зочин 2014-10-16 103.10.23.80

hun alchaad tensentei yawj bhad yum yaridaggui bj hergeer us butsalgaj bgaad asgatsn yum shig yarhiimaa

Avatar

bb 2014-10-16 150.129.142.32

arail dendu yuma

Avatar

bb 2014-10-16 150.129.142.32

xairan saixan zalu nas arai dendu ux idxe zoxitsulj bxad ydag bnc

Avatar

huuli 2014-10-16 202.70.43.202

avh yostoi shiitgelee l avaa biz dee manai shuuh huuli mundag yum chin hihihihi

Avatar

Зочин 2014-10-16 202.5.206.51

ene ineeheer yum ogt alga bna.harinch harmasmaar yum bolj dee.hariran saihan zaluu nas

Avatar

hvn 2014-10-16 182.160.4.2

zuw 2

Avatar

Зочин 2014-10-16 196.201.217.48

huuli neg odor haalgiig chini togshihod chinii boddog shig system dotor amidarch bna uu ugui yu gedgee mednee gaigui.

Avatar

eee 2014-10-16 112.72.13.221

arail haritsangui shiidwer bna

Avatar

zochin 2014-10-16 182.160.6.35

uur bieiig zowoono uul moriig zowoono gj ug bdag biee barij diilehgui uurandaa hun iim bolgoson ym chini hergee huleeh l heregtei

Avatar

Зочин 2014-10-16 202.179.27.229

давж заалдаад буурах байлгүй гэхдээ л сануулга сургамж болно

Avatar

Зочин 2014-10-16 202.179.20.133

arai l aimar yuma. yahaaraa iim aimar olon jil ugdug bnaa? Ter ouyntuul ni uuruu ehelj haluun us tsatschaad neg ih hohirogchiin tsaraitai. Hairan zaluu nas. hamag saihan nas ni shorond ungruh ni bna shdee. zugeer hel amaaraa zohitsog bolooguin bh daa

Avatar

zochin 2014-10-16 202.70.36.134

1400 tug hulgailaad 7.5jil suusan emegtei bdg shdee aldarmaad bol ene shiitgel yaag bolno.

Avatar

Үнэн 2014-10-16 202.179.20.249

Алдармаагийн ял хэтэрч байна.

Avatar

SOLONGO 2014-10-16 202.179.22.185

ALDARMAA BURUU ZUIL HIISEN BLOOD 7 JILIIN YL AVJ BGA BKG DEE BURUU ZUIL HIISEN BL HARIUTSALGAA HULEEH HEREGT

Avatar

Зочин 2014-10-16 202.179.10.94

tiin sh dee buruu zuil hiisen bolool ingej shiitgej bgaa ugaasaa daldaisan daldagnuur awgai

Avatar

Зочин 2014-10-16 202.179.20.249

Адилхан олны танил хүмүүс байж Оюунтуул арай дэндүү амиа хичээж байна. Мэдээж хохирсон нь үнэн тохирмон эмчилгээний төлбөрөө нөхөн төлүүлж аваад ялыг нь бууруулах хэрэгтэйш дээ.

Avatar

Зочин 2014-10-16 103.10.23.80

tiish de tuul arail hatuu bna

Avatar

yyganaa 2014-10-16 202.179.11.66

энэ арай л хүнд байна уу даа хүн алсан хүн 16хан жил авч байхад гэхдээ хэн нь буруутайг мэдэхгүйч би ингэж бодож байна

Avatar

Зочин 2014-10-16 124.158.126.115

Улс төрчид нь дүүрч гэмээ нь Урлаг соёлынх нь жаахан ёс зүйтэй баймаар юм хүүхдүүд хамгийн үздэг бүсгүйчүүд шүүдээ. Мэдээ шүүх тохирсон зүйл ангийг нь өгсөн байх. Хүнд хөнгөнийг энд ард шийдэхгүй байх.

Avatar

Уншигч 2014-10-16 202.179.14.70

Хүн рүү халуун ус цацвал хариуд нь буцалсан ус ирэх нь ойлгомжтой биш гэж үү.

Avatar

Зочин 2014-10-16 103.10.23.80

yag unen ehelj tuul us tsatssan gesen tegeel butsalgagchtai us awaal tsatssan bj taaraa

Avatar

Иргэн 2014-10-16 202.126.91.104

Хүмүүсээ Оюунтуулын түлэгдсэн зургийг олж хараа. http://www.unen.mn/content/36214.shtml сайтад байна. Манай нэг найз эмчээс нь асууж. Бидний ярьдаг өөрийгөө шатаасан юун Баавар, 10 баавар шатсан дайны түлэгдсэн аймар болсон гэсэн. Тэр хүүүхэн биений нимгэн арьстай хэсгээ ахиж ил гаргахгүй ээ

Avatar

Зочин 2014-10-16 127.0.0.1

Их ял өглөө л гэх юм давж заалдаад буулгах байлгүй дээ

Avatar

bold 2014-10-16 49.0.154.133

bella gesen nertei huvalz amidarald yu ch tohioldono.chi udahgui uznee.amlayaaa

Avatar

bayr 2014-10-16 49.0.154.133

adilhan bie bieruugee tsatssan gee bizdee.adilhan l ogol doo.yun 7 jil ve.7 sariin tensen bval boloo yum bish uu.sugar metiin hulgaichuudaa tolgoig n ildeg baij

Avatar

Зочин 2014-10-16 202.179.20.249

Хулгайч, луйварчид, алуурчидаа гээч …. Ял нь дэндэж байна.

Avatar

zochin 2014-10-16 202.21.124.133

arai dendchikhej ee tiim aimaar khund ym kharagdakhgui l bna nuur tsarai ni ovchindoo shanalsan khunii shinj alga l bna yakhaar khunii amidraliin 7 jiliig khulgailakh yl ogchikhvoo kharamsaltai l b na zaluu khunii amidral gesen khedii ch shuukh shudargaar shuusen bol yi khelekhev dee uiliin uree edelne biz khen shudarga bus zagnasan ni

Avatar

зочин 2014-10-16 182.160.40.89

оюунтуулд ял өг овоо босгоогүй бол шаазгай хаанаас суухав гэгчээр гэхдээ яаж ч бодсон хүн рүү халуун ус цацна гэдэг байж болохгүй асуудал архидах,янхандахаа болио.монгол гэр бүлийн ариун явдал алдагдсантай холбоотой асуудал гэж ойлгогдож байна наад хэрэг чинь хуулийнхан анхааралдаа авч үнэнчээр шүүнэ гэдэгт итгэлтэй байна бусад хүмүүс ч гэсэн сургамж авч ***** бөөрний асуудалаа цэгцэлбэл дээр байх шүү.

Avatar

MGL 2014-10-16 202.179.23.32

Хэтэрхий хүнд ял өгчээ. Хүн алсан юм шиг Оюунтуул нь амьд харагдах шиг боллоо" овоо босгоогүй бол шаазгай хаанаас суухав" гэж үг байдагдаа. Оюунтуулд ял өгөх хэрэгтэй ядаж 3,5 жил, тэгэхгүй бол өөрөө хүн өдчихөөд хүнийг хэрэгт хийгээд араар нь "од" болох гэсэн хүмүүст сайхан санаа төрх юм байна л даа. Энэ бол ганц урлагийнхад ч биш өрсөлдөөн болгонд, хэн нэгэн, дургүй нэгийгээ иймэрхүү замаар түлхээд байж болно гэсэн ойлгот төрхөөр болжээ. Шүүх дараагийн хор уршигийг нь бодолцох байжээ.

Avatar

Үнэн 2014-10-16 202.179.20.249

Үнэн үнэн шүүх, хяналтын байгуулллага ЗӨВ л байх ёстой

Avatar

Ерентэй 2014-10-16 124.158.109.78

Еронхийлогчоо! УИХ-Ын гишуудээ! Еронхий сайдаа! Прокуророо! Еронхий шуугчээ! Та нар минь яасан харгис хэрцгий хумуус вэ? Энэ хууль хяналтынханыг чинь ероосоо ойлгохоо болилоо! Монгол улс чинь хумуунлэг ардчилсан нийгмийн байгуулал бухий ардчилсан улс биздээ! Шоронжсон улс боллоо?! Энэ торийн бодлого уу?! Эсвэл ажилгуйдлийг шоронгоор бууруулж буй туршлага нэвтруулж буй улс юм уу?! Иргэнээ юм л бол эруудэн шууж шоронд тарчлаах юм. Орийн менежементтэй, шоронжсон улс болголоо шуу дээ?! Та нар?! Яасан сийчихсэн бодолтой хумуус энэ торийг жолоодож тоглоод байнаа?! Наад муу хоер хуухэн чинь эвлэрээд явах бурэн боломжтой! Хир тааруу шийтгэл оноож болохгуй байна уу?" Уунийгээ та нар шудрага гэж хэлуулэх гээд байвал храин та нарыг "яргачид" гэж л хэлэхээр байна. Энд тэнд очиж худал унэн чалчисан, зовлогоо зугаацуулахаас оор юм мэдэхгуй ард тумнээ дарангуйлж даажигнасан оодгуй хумуус бол та нар л байна шуу???!!!…

Avatar

Irgen 2014-10-16 27.123.214.110

Ene hun goliig ni ilood helchihjee! Toroor udirdaj toglodoggui umaa! Ard tumnee hairlaj amidar erh barigchdaa!

Avatar

Зочин 2014-10-16 150.129.142.5

chi aldarmaa yumuu nuuts amrag n yumuu yumaa medej yari!!!!!!!!!!!!

Avatar

Ерентэй 2014-10-16 124.158.109.78

Еронхийлогчоо! УИХ-Ын гишуудээ! Еронхий сайдаа! Прокуророо! Еронхий шуугчээ! Та нар минь яасан харгис хэрцгий хумуус вэ? Энэ хууль хяналтынханыг чинь ероосоо ойлгохоо болилоо! Монгол улс чинь хумуунлэг ардчилсан нийгмийн байгуулал бухий ардчилсан улс биздээ! Шоронжсон улс боллоо?! Энэ торийн бодлого уу?! Эсвэл ажилгуйдлийг шоронгоор бууруулж буй туршлага нэвтруулж буй улс юм уу?! Иргэнээ юм л бол эруудэн шууж шоронд тарчлаах юм. Орийн менежементтэй, шоронжсон улс болголоо шуу дээ?! Та нар?! Яасан сийчихсэн бодолтой хумуус энэ торийг жолоодож тоглоод байнаа?! Наад муу хоер хуухэн чинь эвлэрээд явах бурэн боломжтой! Хир тааруу шийтгэл оноож болохгуй байна уу?" Уунийгээ та нар шудрага гэж хэлуулэх гээд байвал храин та нарыг "яргачид" гэж л хэлэхээр байна. Энд тэнд очиж худал унэн чалчисан, зовлогоо зугаацуулахаас оор юм мэдэхгуй ард тумнээ дарангуйлж даажигнасан оодгуй хумуус бол та нар л байна шуу???!!!…

Avatar

Ерентэй 2014-10-16 124.158.109.78

Еронхийлогчоо! УИХ-Ын гишуудээ! Еронхий сайдаа! Прокуророо! Еронхий шуугчээ! Та нар минь яасан харгис хэрцгий хумуус вэ? Энэ хууль хяналтынханыг чинь ероосоо ойлгохоо болилоо! Монгол улс чинь хумуунлэг ардчилсан нийгмийн байгуулал бухий ардчилсан улс биздээ! Шоронжсон улс боллоо?! Энэ торийн бодлого уу?! Эсвэл ажилгуйдлийг шоронгоор бууруулж буй туршлага нэвтруулж буй улс юм уу?! Иргэнээ юм л бол эруудэн шууж шоронд тарчлаах юм. Орийн менежементтэй, шоронжсон улс болголоо шуу дээ?! Та нар?! Яасан сийчихсэн бодолтой хумуус энэ торийг жолоодож тоглоод байнаа?! Наад муу хоер хуухэн чинь эвлэрээд явах бурэн боломжтой! Хир тааруу шийтгэл оноож болохгуй байна уу?" Уунийгээ та нар шудрага гэж хэлуулэх гээд байвал храин та нарыг "яргачид" гэж л хэлэхээр байна. Энд тэнд очиж худал унэн чалчисан, зовлогоо зугаацуулахаас оор юм мэдэхгуй ард тумнээ дарангуйлж даажигнасан оодгуй хумуус бол та нар л байна шуу???!!!…

Avatar

Tuya 2014-10-16 202.21.106.154

Uls turchid us zaz gej helee yu buh yumig uls turtei holboh hereggui bha hun hiisen nugelinhe harug edleh l ni oilgomjtoi eh hun emegtei hun huniig amidaar ni shalzalna gej yu gesen ug be

Avatar

Зочин 2014-10-16 202.72.243.130

эр эмгүй шуналтаад архи уугаад завхайраад бай энэ байтугай л юм болно болж ч байгаа

Avatar

Зочин 2014-10-16 202.72.243.130

эр эмгүй шуналтаад архи уугаад завхайраад бай энэ байтугай л юм болно болж ч байгаа

Avatar

Зочин 2014-10-16 202.72.243.130

хүмүүсээ охин хүүхдээ зөв хүн болгохгүй бол энэ үндэстэн хэцүүднэ шүү

Avatar

Зочин 2014-10-16 202.72.243.130

хүмүүсээ охин хүүхдээ зөв хүн болгохгүй бол энэ үндэстэн хэцүүднэ шүү

Avatar

Зочин 2014-10-16 202.72.243.130

хүмүүсээ охин хүүхдээ зөв хүн болгохгүй бол энэ үндэстэн хэцүүднэ шүү

Avatar

Зочин 2014-10-16 202.72.243.130

монгол хүүхнүүд сүүлийн үед гангарч чамирхах дээгүүр сэхүүн зан гаргах болж өгвөл хүний хүүгээр зүгээр тэжээлгээд дарлаад байх шинжтэй болж байгаа тэгээд бас болоогүй бусадтай бөөр бөгсөө хуваалцахыг ариун явдал гэж бодогсод дэндүү олон болсон хүний сайхан үрийн үр удмыг бузарласан иймэрхүү ***** заваан эмсүүдийг эцэг эх нь яаж хүмүүжүүлээд байгааг ерөөсөө ойлгохгүй юм хүний удмыг цэвэр ариунаар нь залгаад авч явж чадахгүй бол ганцаараа янхандаад насаа бар битгий бусдыг бузарлаад бай мөнгөнд дуртай шимнусунууд тэр солонгос хятад хэн ч бай гадны балиаруудаа дагаад зайлах хэрэгтэй монгол удмыг монгол цусыг битгий бузарла

Avatar

Зочин 2014-10-16 202.72.243.130

монгол хүүхнүүд сүүлийн үед гангарч чамирхах дээгүүр сэхүүн зан гаргах болж өгвөл хүний хүүгээр зүгээр тэжээлгээд дарлаад байх шинжтэй болж байгаа тэгээд бас болоогүй бусадтай бөөр бөгсөө хуваалцахыг ариун явдал гэж бодогсод дэндүү олон болсон хүний сайхан үрийн үр удмыг бузарласан иймэрхүү ***** заваан эмсүүдийг эцэг эх нь яаж хүмүүжүүлээд байгааг ерөөсөө ойлгохгүй юм хүний удмыг цэвэр ариунаар нь залгаад авч явж чадахгүй бол ганцаараа янхандаад насаа бар битгий бусдыг бузарлаад бай мөнгөнд дуртай шимнусунууд тэр солонгос хятад хэн ч бай гадны балиаруудаа дагаад зайлах хэрэгтэй монгол удмыг монгол цусыг битгий бузарла

Avatar

Зочин 2014-10-16 202.126.91.159

арай л хүнд ял өгсөн юм бишүү

Avatar

Зочин 2014-10-16 202.72.243.130

нийгэм замбараагүй болсон өнгөрсөн хэдэн жилд охид хүүхнүүдийн хүмүүжил хогын тантан шиг болсон.хөх бөгсөө барьсан хувцас өмсөөд үсээ сэгсийлгээд архи тамхи хэрэглэдэг харц нь ширүүн охидууд өнөө цагт олширсон. тэднийг харахаар монголын ирээдүй яана даа гэж өөрийн эрхгүй бодогддог. охидууд ер нь их танхай хэрүүлч хэлэмгий доломгой болж байгаа нь энэ үндэстэн зэрлэгшиж байгаагын тод жишээ

Avatar

Зочин 2014-10-16 150.129.142.5

ohid ch geltgui buh humuus l teneg aimshgiin zavaan setgeltei bolchihsonshdee erchuud n ch er hun shig bish ahmaduud n ch ahmad hun shig bish. bie biedee durgui. iim l boltsgooson

Avatar

Zochin 2014-10-16 103.9.91.66

Ene arail dendsen shiitgel bnaa. uunees tsaadahiig ni yllaj chadahgui l bgaa bizde Zaluu hun bas emegtei hun shuu de

Avatar

Зочин 2014-10-16 103.10.23.108

hoorhii amitan hetsuudjee

Avatar

Зочин 2014-10-16 64.31.22.131

2-uuland ijil yal ogood, ehelj us tsatssan n gemt hergiig oduulsen uchraas 2 jil nemj ogoh bsan yum, herwee shudarga shuuh bsan bol ene ulsad, yun dotor bid nar amidarch bna?

Avatar

Зочин 2014-10-16 103.23.51.2

2landna shiitgel ogoochee exleed tuulna us zazsanna buruutaish te

Avatar

Зочин 2014-10-16 202.131.233.187

Бооёо гэдэг ханилгаа муутай хүнээс холхон л байх байж дээ энэ хүүхнүүд…

Avatar

Зочин 2014-10-16 122.201.19.166

Aldarnaa shorond huayguudaar guvuulekhnee dee. Aldarnaag orood ireesei gesen huyaguud bj bga bh daa. Ene hunii ireedui burheg bolloo. Shorongoos garch ireed Booyog shanalgakh bh daa.

Avatar

Зочин 2014-10-16 122.201.28.4

hunii muud durtai kuur ve chi

Avatar

Зочин 2014-10-16 64.31.22.131

yamar zawaan oodgui n o v s h ve chi

Avatar

Зочин 2014-10-16 202.131.235.211

Манай улсад шүүхийн байгууллага байдаг л юм бна. Одоогийн эмэгтэйчүүд эхчүүд ер нь хүмүүсийн араншин ёс зүй ичих булчирхайгүй болсоны нэг баримт энэ хэрэг боллоо. 7 жил гэдэг бол чанга дэгэлмтэй хорих ял авлаа даа, Удам нь ямар бна охин нь тийм бна. Хүний удам судрыг харж зөв хүнээ сонгооорой залуусаа

Avatar

Зочин 2014-10-16 122.201.19.166

Booyo-goos bolson yum shig bna lee. Hajuud ni booyo bsan gee biz dee

Avatar

Bella 2014-10-16 124.158.72.139

Bolj de, Ter Aldarmaa ni yu ch boloogu yum shig goliichood, ymarch ch gemshsen setgel baihgui zogsoj bgaag ni harahaar jujigchin hun gej helehees ni nuur ulaachla. Oyuntuuliin emchilgee, goo saihniih ni tolboriig hed dahin garguulj avah heregteishd goliison yumnaas. Iim baij yaj busad humuuseer hundluulj amidarhiin boldo hoorhii. Shorond ochood darvaisan ih zan ni yu ch ugui bolj oorchlogdood garch ireh baih gej naidayda hoorhii. Ard tumen iim sehuun zantai humuusd durgui shu gdgiig sanaj yvaarai…

Avatar

Зочин 2014-10-16 127.0.0.1

gutsaa biyeree tolohoor bolj bhad. uhsenii chini sehuun zan. Aldarmaad tegeed chi neg l saihan bgaa gej bodoj bna uu? Harin ch mongol hunii udam tuldaa muuhan erees deer hunii derged camernii hajuud uilchihgui yavdag mundag emegtei bna.

Avatar

Зочин 2014-10-16 202.179.20.133

Tiim shdee. zorigtoi l emegtei bna. ugaasaa yah gej hun ruu haluun us tsatsdag yum hariug ni zorigtoi l ugch. ovoo bosgoogui bol shaazgai yund suuh be gej. ter ouyntuul ni tiim ariuhan amitan uu?

Avatar

33 2014-10-16 180.149.93.14

7 jil arai dendjee tenseed torgood gargachihgui setgel sanaanii huvid hangalttai shiitgelee huleelee shtee bid nar yagaad bieniihee muug ueh durtai tuun deer ni bahaa hangadag bnaa tsoohon mongolchuud yumsandaa

Avatar

Тэнсэн 2014-10-16 206.75.247.226

Тэнсэнгээр гараад ирнээ, санаа зоволтгүй.

Avatar

Зочин 2014-10-16 103.229.123.10

сэхүүн хүүхнүүд

Avatar

bayraa 2014-10-16 223.62.202.22

uuriiguu ch hungleh chadwargui iim bj taizan deer garch jujuigchin gdg ner zuuged yah wedee.tegeed ch taizan deer garhda hiilgesen huhuu haruulah gd baragl shaldan guichih gd bsiinma ter Aldarmaa huuhen.nuuree guliitul tatuulj nudee jartaital dawhraa hiilgeed goo saihnii soliorol bson sanagdaj bilee.taizan deer gardgaara dalimguulj uuriiguu reklamdah gd ydaad bsiin amjihaa boliwoi

Avatar

maggie 2014-10-16 208.87.238.180

shiitgel ni uls torson bainaa. Nogoo erkh medeltei khun meddeg bololotoi. Tegeed shiitgelgyi garch baindaa. kharamsaltai bainaa.

Avatar

Зочин 2014-10-16 127.0.0.1

uls torjson geh haashaa yum, gehdee ilt neg taliig barisan n haragdlaa. gemgui yanzaga bsan bol bas yaaya geh ve dee

Avatar

Зочин 2014-10-16 202.126.91.67

Туул одоо яаж тайзан дээр гарнаа ккккк

Avatar

Зочин 2014-10-16 127.0.0.1

yun taizan deer garah mongol dotor alhahad ch hetsuu sh dee, yaj humuusiin nud ruu harnaa geech

Avatar

tovd 2014-10-16 73.162.251.43

Dambii Hishgee gej ***** Aldarmaag shorond ochij shaan ged yarij yavah ym yasan muuhai hun be

Avatar

naiz n 2014-10-16 190.204.115.90

minii naiz (Oyuntuul) ch mundag, mongoliin buh huudsuudaar Aldarmaag hanatal n muuluulsan odoo ingeed shuuheer saihan yaliig n oguulchihlee. minii naiz chini mongoliin hatan haan yum bish uu.

Avatar

Naiz Tuuldaa 2014-10-16 127.0.0.1

Oyuntuulaa minii naiz yag helsneeree chadlaa shuu yamar goyo ve ! Aldarmaag budaa bolgono gesneeree bolgoloo sh dee yamar goyo ve. ehleed ter haluun us tsatsdag chini mash zov sanaa bsan shuu. tegeegui bol minii naiz muu Aldarmaad 7 jil 10 sar oguulj chadahgui bh baisan

Avatar

Зочин 2014-10-16 202.179.11.70

энэ өдөөн хатгалт байна

Avatar

Зочин 2014-10-16 127.0.0.1

Oyuntuul n odoo ***** ineed n hureed hun harchih vii geed gertee orchood sain ineej avch bgaa bh daa. Mongoloos zailj tsagaalisan n deer bh. iim tuuhtei mongold amidarch chadah yum uu?

Avatar

Zochin 2014-10-16 108.18.123.192

Arai hatuu shiitgechih shig bolloo.Ehleed haluun us tsatsaj hunii uur hileng hurgej oorluugee haluun tsatsuulsan Oyuntuuld bas adilhan yal ogoh heregtei,dor hayaj 2,5-3 jil.Hariu uildel hiisen ni buruu ch ataa horsloosoo bolj Oyuntuul sanaachlan ehelsen,ene emegtei yamar ch yalgui garaad adilhan gemt heregten mortloo denduu yal zavshij baina,manai huulid neg talii ni bariad uilchleed baidag buruu togtoltsoo baigaa ni haraad baihad il tod baih yum.Tatvariin baitsaagch 2emegtei negen shalig zavhai erees bolj yamar aimshigtai uil yavdal bolloo,ter eregtei odoo yamar ch yalgui l yavj baina tegehed 2 saihan busgui neg ni horvoog orhij neg ni shorond baij baidag,yagaad,yamar uchraas,yunaas bolood iim asuudald hureh bolov gedgiig mash sain sudalj gol buruutai etgeed ni yamarch gem zemgui ongordog ene gaj buruu huuliin togtoltsoog oorchilmoor yum.Tsaad hergiin gol oduulj ehlesen etgeed yamarch yalgui uldej baigaa ni sonin yum,davj zaaldaad Oyuntuuld ch gesen zohih yaliig ni edluuleh heregtei!!!

Avatar

buruu shiidver 2014-10-16 127.0.0.1

Aldarmaa ooroo gemteegui tulegdeegui gej uu, mash gun sharh avsan bsan

Avatar

Zuv shiidver bn 2014-10-16 127.0.0.1

Za ene huuhen ochih yostoi gazraa ochij baina. Emegtei huniig iim bolgodog araatan shorond baisan n deer.

Avatar

Зочин 2014-10-16 150.129.142.60

Боёоо муу пиздук минь ээ Чи захирал нь юм бол захирал шиг л бай л даа Чиний салтааны асуудлаас яагаад ийм хэрэг үүсэх ёстой гэж??? Чи ПРОДАКШИНЫ ЗАХИРАЛ юм бол захирал шиг л байх ёстой шүү дээ Эдгээр охилдуудыг ийм байдалд яах гэж хүргэж байгаа юм бэ???? Муусайн өмхий хүүрнүүд ээ. Айлын охиныг жүжигчин болгоё гэж авсан л юм бол жүжигчин шиг л байлгаа ч ээ Муусайн лалаааарууудааааа гэж БатҮүл гуай ч хэлсэн шүү за

Avatar

Зочин 2014-10-16 127.0.0.1

Aldarmaa huuhedtei gesen. hoorhii huuhed n yana.

Avatar

irgen 2014-10-16 202.126.91.104

hiisen heregtei shiitgel avah ni zuv unendee 2 uulaa hairan l bna hugtsaa duusna sorbi arilahkgui shuu dee

Avatar

zochin 2014-10-16 202.126.91.104

booyo ch judaggui hun ymdaa yagaad ednii hee tuluu guisengui ve harin ch bur uuriigee hamgaalaad l zogsoj bdag neg ni nasnii sharhktai ustei nuguu ni sorivtoi setgeliin daramttai uldlee hun hariutsana gedeg buh talaar ni tusalj demjij ter bitgii hel buren buten bdliig ni ch hamgaalj yvah uuregtei sh dee

Avatar

Зочин 2014-10-16 127.0.0.1

huuli muulia oorchlooch. biye hamgaalalt hiisen humuusiig yalgui ongorooj bgaach. hoyulaa amid tohioldold ehelj alham hiisen hun n buruutah yostoi geh meteer oorchlooch.

Avatar

Зочин 2014-10-16 150.129.142.60

Яагаад бид нар АМЬДДАА БИЕ БИЕНЭЭ ХАЙРЛАЖ БОЛДОГГҮЙ ЮМ БЭЭ????????

Avatar

Зочин 2014-10-16 150.129.142.60

Үнэхээр харамсалтай байна аа Миний монголын охидууд минь дээ Яах гэж ингэж уур омогтой явдаг юм бэ?????? Амьдрал чинь өөр шүү дээ та нарын тэр рекламан дээр болон жүжиг дээр гардаг амьдрал чинь огт өөр шүү дээ Хайран сайхан залуу насны 7 жил вээ?????? Үнэхээр харамсаж байна. Яах гэж ингэтлээ бие биенээ үзэн ядна вээ бид монголчууд?????

Avatar

Зочин 2014-10-16 150.129.142.60

Монгол ахан дүүс минь Аливаа хүний амьдралд ямар ч асуудал үүсдэг Ямар ч асуудалгүй амьдрал гэж хаана ч байдаггүй Энэхүү асуудлыг зөв ухаантай зохицуулж сурах хэрэгтэй байна аа Юм л бол Би Би Би би бол Монгол омголон зан гээд дайрдагаа болих хэрэгтэй байна аа Бид 12-р зуунд биш 21-р зуунд амьдарч байгааг ойлгох хэрэгтэй шүү Аймэр ууртай омголон зантай хүн болох гэж хичээх ч хэрэггүй шүү Энэ бол зүгээр л реклам нь дээр байдаг л нэг үзэгдэл Амьдрал бол өөр шүү гэдгийг л олон хүмүүст ухаарууллаа даа Одоо яай гэхэв дээ Шүүхийн шийдвэр

Avatar

Зочин 2014-10-16 127.0.0.1

esvel heden huudsuudaar humuus bugd Aldarmaag muulj Oyuntuuliig omoorood bsnaas bolson uu? ug n shuuh tegj yumand handah yosgui.

Avatar

Зочин 2014-10-16 127.0.0.1

Aldarmaagiin sharh nileed gun haragdsan. yagaad Oyuntuuld yal ogoogui ve gedeg mash tom asuult bna. Oyuntuul ehleed us tsatsaagui bol ene hereg bolohgui bh bsan

Avatar

lobo 2014-10-16 75.37.24.20

aldarmaagiin sharh hungun gemtel, harin Tuulinh hund gemtel yum bna. Tegeed Oyuntuul torguuli tulj bgaa ni huuliin hariutslaga huleej bna gesen ug. Haluun us zoriud butsalgaj baigaad hunii bieiig buhleer ni tulne gedeg uneheer aimshigtai yum. 7 jil bolnooo

Avatar

emgenel 2014-10-16 127.0.0.1

Ene erunhiilugch, turiin tusheed gej gahainuud ni shuuh baiguullagiinhaa uil ajillagaag medej bgaa boluu. Yu ch hiij chadgui huvalzuud. Hudlaa hutsdag belen tsetsen ugtei gahainuud

Avatar

emgenel 2014-10-16 127.0.0.1

Mongol ulsiin shuuh mandtugai. ee lala

Avatar

Oyuntuul ehelj tsatssan 2014-10-16 127.0.0.1

esvel Oyuntuul shuuhiig hahuulidsan uu? yagaad zovhon negiig n shiitgej bgaa yum be? biye biye ruu gee tsatsaltssan bol hoyulaa ijil yal avah yostoi hen ehelj tsatssan n deer n nemj yal avah yostoi.

Avatar

shudarga bus shuuh bna 2014-10-16 127.0.0.1

Yagaad Oyuntuuld yal ogohgui bgaa yum be? yun hodolmoriin holsnii dood hemjee ve? OYUNTUUL EHLEED Aldarmaa ruu us tsatssan. hen ehelj hutgalsan n buruutai , yamar oodgui shuugchid ve. 2-uulaa ijil zuil hiigeed bhad 1 nd yal ogood nogoodohiig n zugeer yavuulaad. tangaraglaya ta nar 3 jiliin daraa Oyuntuuliin sorviig harya geerei alga bolson bna. haluun usnii sorvi arildag yumOyuntuuliinh shig ongotei tulegdeltiin sorvi haluun usniih bol arildag yum shuu, uuniig bodoltsohguigeer hen ehelj hutgalsniig tootsohguigeer yal ogch bolohgui.

Avatar

АРД АЮУШ 2014-10-16 27.123.214.115

ХҮМҮҮСЭЭ .. АМЬ НАС ГЭР БҮЛД ЧИН ХАЛДАН ДОВТОЛЖ БУЙ ЭТГЭЭДЭД ЭСЭРГҮҮЦЭЛ ҮЗҮҮЛЖ БОЛОХГҮ Й ШҮҮ…БУРУУТАНА ШҮҮ …ЦАГДАА ДУУДААД ХҮЛЭЭХЭЭС ӨӨР ЗАМГҮЙ 1 ,2 , 3 , ХАМГИЙН ХУРДАНДАА 4 ЦАГ ХҮЛЭЭЖ ТЭСНЭ ШҮҮ..магадгүй миний монголын хүнд цагдаа ирэхгүй ч байж болох тэгвэл итгэлээ алдаж болохгүй ..аюултай этгээд чамайг доромжлох . Зодох шархдуулсанч гүрийдэг юм шүү …бүүр үхэхдээ тулвал алчихад буруутахгүй яагаад гэвэл чи хамт үхсэн..тахир дутуу ч гэсэн амьд үлдвэл хүн алсан ***** болоо л чи буруутанаа..ямарч л байсан чамайг хэнч хамгаалахгүй …хуулийн ямар ч гаргалгаа байхгүй багадаа 10 жил..нэг л арга байдаг МУУСАЙН ГАЙНУУД ХОЛ ОЧИЖ ХҮНД ГАЙ БОЛОХГҮЙ ШИГ ҮХЭЖ ДАЛДРААСАЙ ГЭСЭН ЗАЛБИРАЛ…ядаж байхад ихэнхи омголон онгироо дээрэлхүү дуракууд алгадахад үхээд өгдөг хандлагатай байдаг юм байн лээ

Avatar

ХЭЭЦЭС 2014-10-16 37.14.114.86

МАНАЙХААС БУСАД ОРНЫ ХҮҮХНҮҮД АРХИЙГ ТЭР БОЛГОН СОГТТОЛОО УУДАГГҮЙ ЮМ ДАА. МАНАЙХ Л ИЛҮҮ БАЙГААМ ДАА.ГАДНЫ ЭР МАНАЙ СОГТУУ ХҮҮХНҮҮДИЙГ ХАРААД ГАЙХАХАД НЬ БИ ҮХТЛЭЭ ИЧИЖ БИЛЭЭ.МӨН ХОРМОЙ СУЛ БАРАА ГОЛНО ГЭЖ БАЙХГҮЙ ПАКЕСТАН БАНГЛАДЕШТЭЙ ХҮРТЭЛ ЗАВААРААД НӨГӨӨ ХЭД НЬ БҮҮР ГАДАРЛАДАГ БОЛЦОН ҮНЭ СЭЖГИЙН.ЭНЭ БҮХНИЙ ГОЛ БУРУУТАН НЬ ЭРЧҮҮД БИД ШҮҮ ДЭЭ УГ НЬ.БИД ЭМЭГТЭЧҮҮДЭЭ ЗАХИРАХ ХЭМЖЭЭНД БИШ АРЧААГҮЙ БОЛЧООД БАЙГАА УЧРААС БИДНИЙ ОХИД ХҮҮХНҮҮД МӨН Л МАНИУСАА ДАГААД АРЧААГАА АЛДАЖ ГҮЙЦЭЖ БАЙГАА.АДГУУС МАЛ Ч ЭМЭГЧНЭЭ ЗАХИРДАГ БАЙТАЛ МАНАЙ ЭРЧҮҮДИЙН ИХЭНХ НЬ АРХИНД ТОЛГОЙГОО МЭДҮҮЛЦЭН ЭМИЙН ХОРМОЙН ДОН ДУСЦАН Л ХАРАГДААД БАЙГААМ ДАА.ЖООХОН ОХИДУУДААС АВХУУЛААД ХӨГШИН ГҮҮ ХҮРТЭЛ СЭЭЛФИЙДНЭ ГЭЖ ТЭНЭГТДЭГ БОЛЖЭЭ.БҮҮР ХЭРЭЭС ХЭТЭРЧЭЭД БАЙНА.ЭНЭ БҮХНИЙГ ЯАРАЛТАЙ ЗОГСООХГҮЙ БОЛ БИД УЛАМ Л ДООШООГОО Л ОРНО ДОО.

Avatar

Зочин 2014-10-16 50.172.199.186

Ter Aldarmaa bol harah tsarainii gudamnii zerleg huuhen bnalee.Yer n bol ***** ***** 2 baihad bugdiig chadna gesen teneg huuhnuuded sanuulga bolgoh n zuv.Hoshin sogiin heden uvuunuud ***** ***** tomtoi bol hamaagui geed baahan aviyasgui huuhnuud tsugluulj uursduu amragaa bolgodogiin gai n ene.Booyo odoo boojgoogoi zajirch sur.Chamaaas bolj huuhnuud nudnii bulai bolj bna.Huuhen, mungi geheer yahaas ch butsdaggui booyo jaahan yum bodson n deer baihaa.

Avatar

Зочин 2014-10-16 127.0.0.1

hairan zaluu nas gej, uur buhimdaa barij surah heregtei shuu humuusee

Avatar

Зочин 2014-10-16 150.129.143.198

bolj ***** hohineee hohine.

Avatar

АРД АЮУШ 2014-10-16 27.123.214.115

ХУТГА БАРЬЧИХСАН ДАЙРЧ БУЙ ШОРОНГИЙН ОРГОДОЛ ХУЛГАЙЧЫГ АЛСАН ХҮҮГ ЁС ЗҮЙТЭЙГЭЭР САЛГАХ БОЛОМЖТОЙ ГЭЖ ҮЗЭЭД ЯЛЛАДАГ МУ ЫН ШҮҮХ ТОГТООХ БАЙГУУЛЛАГА МАНДТУГАЙ….

Avatar

АРД АЮУШ 2014-10-16 27.123.214.115

АНУ …Д ХҮНИЙ ЭДЛЭН ГАЗАР ЗӨВШӨӨРӨЛГҮЙ НЭВТРЭЭД БУУДУУЛСАН БОЛ ХОХЬ НЬ БОЛДОГ…МОНГОЛД БОЛ ААВЫГ НЬ ЗОДОЖ АЙЛГАЖ БАЙГААД ЭЭЖИЙГ НЬ ХҮЧИНДЭЖ БАЙСАН ШОРОНГИЙН ОРГОДОЛ ХУЛГАЙЧЫГ АЛЧИХСАН ХҮҮ НЬ ШУУД ХҮНИЙ АМЬ НАС САНААТАЙ ХОХИРООСОН ГЭЭД 25 ЖИЛ ШОРОНД ОДДОГ ЭМГЭНЭЛТЭЙ…ХАМГИЙН ИНЭЭДТЭЙ НЬ ШҮҮХ ХҮҮГ ЯЛЛАХДАА ЁС ЗҮЙТЭЙГЭЭР ЭЭЖ ДЭЭР НЬ ХЭВТЭЖ БАЙСАН ХУЛГАЙЧЫГ САЛГАХ БОЛОМЖТОЙ БАЙСАН ГЭЖ ҮЗЖЭЭ…БҮҮР ИНЭЭДТЭЙ НЬ ХОХИРОГЧЫН АР ТАЛ ТАЛИЙГААЧАА ШОРОНД ОРЖ ЭМЭГТЭЙ ХҮНЭЭС ХОЛ БАЙГААГҮЙ БОЛ ИЙМ ХЭРЭГ ХИЙХ ХҮН БИШ…АЛУУЛСАНД ГОМДОЛТОЙ ГЭЖ МЭДҮҮЛЖЭЭ..БҮҮҮР СОНИРХОЛТОЙ НЬ БАЦААНЫ ӨМГӨӨЛӨГЧ НӨГӨӨ а******н ХҮҮД ЧИ ЦОЧИРДСОНООС БОЛООД САНААНДГҮЙ ХҮНИЙ АМЬ ХОХИРООЛОО ГЭЭД МЭДҮҮЛЧИХ ГЭЭД ГУЙГААД ЯДСАН ЮМ ГЭСЭН …ХАМГИЙН ЗЭВҮҮН НЬ БАЦААН БИ а**а ГЭЖ Э УЧИР АЛСААН…ГЭЖЭЭ

Avatar

Зочин 2014-10-16 69.138.94.89

ene huuhed deer bol yalgui l baih yostoi, tegej l huulia oorchilmoor yum daa!!!!!!!

Avatar

fdsafdsa 2014-10-16 127.0.0.1

БИ БОЛ ЖИРИЙН НЭГ МОНГОЛ ХҮН. НАДАД БУСДЫН АДИЛ "ОЮУН ТОЛГОЙ" ГЭРЭЭ БАЙГУУЛАГДААД ОЛБОРЛОЛТ ЯВАГДАЖ, ОЛСОН МӨНГӨӨРӨӨ ГҮНИЙ УУРХАЙН БҮТЭЭН БАЙГУУЛАЛТ ХИЙГДЭНЭ, УДАЛГҮЙ АШИГ ТУСАА ӨГӨӨД ЭХЛЭХЭЭР УЛСЫН ТӨСӨВТ МӨНГӨ ОРОХ ЮМ БНА ГЭЖ ОЙЛГОЖ БАЙЛАА. ГЭТЭЛ "ГЭРЭЭ" НЭГ БИШ БОЛООД ЯВЧИХЛАА. ЗАРИМ ХҮМҮҮС ОГЦОМ БАЯЖААД ЭНД ТЭНД ХЭДЭН САЯ ДОЛЛАРЫН ҮНЭТЭЙ ҮЛ ХӨДЛӨХ ХӨРӨНГӨ ХУДАЛДАЖ АВААД, ЭСВЭЛ ХЭДЭН САЯ НОГООНОО ЭНД ТЭНДЭХИЙН ДАНСАНД ЗҮГЭЭР МАРТДАГ БОЛСОН. ТЭГЭХЭЭР ЭНЭ ГЭРЭЭГ БАРУУНЫХАН ХИЙХДЭЭ МАНАЙ ХЭДХЭН ХҮНД АВИЛГАЛ ӨГӨӨД ХИЙЧИХСЭН НЬ ТОДОРХОЙ БОЛЖ БАЙНА. ХЭН БЭ ГЭДГИЙГ ОЛЖ ЯДАХ ЮМГҮЙ. СОНИН ХЭВЛЭЛ ДЭЭР НЭР УС НЬ ХАМГИЙН ОЛОН УДАА ГАРЧ БАЙГАА 10 ХҮРЭХГҮЙ ХЭДХЭН ХҮН БАЙГАА. 20000 ХУВЬСАГЧ БОДДОГ БАЯРЦОГТООС НЭГ ЮМ АСУУХ ГЭСЭН ЮМ. ЯГ ХЭДЭН ЖИЛИЙН ДАРАА ОЮУНТОЛГОЙГООС МОНГОЛ УЛСАД АШИГ ОРЖ ИРЭХ ВЭ? ХЭРВЭЭ ИРЭХ 5 ЖИЛИЙН ДОТОР ТАТВАРАА ХАСААД ЯМАР НЭГЭН АШИГ УЛСЫН ТӨСӨВТ ОРОХГҮЙ БОЛ ЭНЭ УУРХАЙГ ХААЖ ИРЭЭДҮЙН ҮР АЧДАА ҮЛДЭЭХ ХЭРЭГТЭЙ. ХАРИН БАРУУНЫХАН ГАРГАСАН ЗАРДЛЫГ БОДИТООР НЬ ГАРГАЖ, ХАХУУЛЬ АВСАН С.БАЯР, БАЯРЦОГТ МЭТИЙН ХҮМҮҮСЭЭР ТӨЛҮҮЛЭХ НЬ ШУДРАГА ЯВДАЛ БОЛНО. ОЛОН УЛСЫН ПРАКТИКТ ХАХУУЛЬ ӨГЧ ГЭРЭЭ БАЙГУУЛСАН БОЛ ТУХАЙН КОМПАНИЙ ХОХЬ БОЛООД ӨНГӨРДӨГ ЮМ. ИНГЭЖ ХЭДХЭН ХҮНИЙГ ХАХУУЛЬДААД БҮХЭЛ БҮТЭН УЛСЫН ЭРХ АШИГИЙГ УЛАНДАА ГИШГЭЖ БОЛОХГҮЙ ЮМ БАЙНА ГЭДГИЙГ БУСАД УЛС ОРОНД ХАРУУЛАХ ХЭРЭГТЭЙ. ХАМГИЙН СҮҮЛИЙН ЖИШЭЭ БОЛ 2022 ОНД ХӨЛБӨМБӨГИЙН ТЭМЦЭЭНИЙГ ӨӨРИЙН УЛСАД ЗОХИОН БАЙГУУЛАХ ЭРХ АВСАН КАТАР УЛСЫН ЭРХИЙГАВИЛГАЛЫН АСУУДЛААС БОЛООД ЦУЦЛАХ АРГА ХЭМЖЭЭ АВАХ ГЭЖ БАЙНА.

Avatar

Г 2014-10-16 27.123.214.115

ЯДАЖ БАЙХАД 10 ХОНОГ НЬ Ч БАС ЮУ БИЛЭЭ…

Avatar

зочин 2014-10-16 182.160.38.139

АРХИНИЙ БУЗАР АА ГЭЖ.

Avatar

болж 2014-10-16 37.14.114.86

ОДОО ЭНЭ ШАЛДАН ХӨХ ДЭЛЭН БӨГСӨӨ ГАРГААД МАЯГЛААД БАЙГАА АВГАЙ ХҮҮХНҮҮДИЙГ БАС ШИЙТГЭХ ХЭРЭГТЭЙ.ТЭГЭХГҮЙ БОЛ ХЭРЭЭС ХЭТЭРЧЭЭ.100 ТАШУУРДАХ ШИЙТГЭЛ ӨГВӨЛ ЭНЭ ТЭНЭГ ШАЛДАН АВГАЙ НАР НАМ БОЛНО ДОО

Avatar

болж 2014-10-16 37.14.114.86

ОДОО ЭНЭ ШАЛДАН ХӨХ ДЭЛЭН БӨГСӨӨ ГАРГААД МАЯГЛААД БАЙГАА АВГАЙ ХҮҮХНҮҮДИЙГ БАС ШИЙТГЭХ ХЭРЭГТЭЙ.ТЭГЭХГҮЙ БОЛ ХЭРЭЭС ХЭТЭРЧЭЭ.100 ТАШУУРДАХ ШИЙТГЭЛ ӨГВӨЛ ЭНЭ ТЭНЭГ ШАЛДАН АВГАЙ НАР НАМ БОЛНО ДОО

Avatar

болж 2014-10-16 37.14.114.86

ОДОО ЭНЭ ШАЛДАН ХӨХ ДЭЛЭН БӨГСӨӨ ГАРГААД МАЯГЛААД БАЙГАА АВГАЙ ХҮҮХНҮҮДИЙГ БАС ШИЙТГЭХ ХЭРЭГТЭЙ.ТЭГЭХГҮЙ БОЛ ХЭРЭЭС ХЭТЭРЧЭЭ.100 ТАШУУРДАХ ШИЙТГЭЛ ӨГВӨЛ ЭНЭ ТЭНЭГ ШАЛДАН АВГАЙ НАР НАМ БОЛНО ДОО

Avatar

Зочин 2014-10-16 127.0.0.1

***** hug ve yasan, uuriinhuu ehneriig gaigui avaad yavbal boloo bishuu

Avatar

pee 2014-10-16 112.72.13.159

ymar olon jiliiin yal weee ….. bas araichdeeeee….. 1sar 7 honog hangalttai shdee

Avatar

2laa buruutai 2014-10-16 72.75.215.75

neg ni buruugui bna gej baih uu, hel amaaraa hun yaj ch doromjilson yum bilee, 2laa yal avah yosoti shd, emegtei hunees yamar ch avir garch medne shhuuuu aimaar,

Avatar

Зочин 2014-10-16 127.0.0.1

ENE BAAHAN GAHAI ZARAILSAN ALIALGACHID ODOO BOLIH HEREGTEI SH DEE

Avatar

Зочин 2014-10-16 127.0.0.1

UGAASAA ENE GAHAI ZARAILSAN ALIALAGCHID ODOO BOLIH HEREGTEI SH DEE. SUULIIN 20 JIL GARUI MONGOLCHUUDIIN OYUN SANAA UHAMSRIIG BUZARTUULLAA. ODOO EHNEESEE INGEED HEREG TUVUG TATLAAD EHELLEE. TER BANSH MANSH AGLUU MAGLUU UUR YU YU CH BILEE BAAHAN GAHAI ZARAITAI HUDLAA HOOSON MAAZARSAN BALIAR YUMNUUD

Avatar

BAAGII 2014-10-16 108.200.49.127

OYUNTUULIIN TULEGDSEN ZURGIIG HARSAN. NEGNIIGEE TIIM AIMAAR TULSEN HUN BOL HUN HOG L BAIJ TAARAA. ODOO DAVJ ZAALDAH BAILGUI. YALIG NI BUURUULJ BOLOHGUI. TER CHIGT NI ULDEEH HEREGTEI.

Avatar

Зочин 2014-10-16 127.0.0.1

chi tegvel Aldarmaagiin tulegdeltiig harsan uu, iluu gun tulsen bgaa biz. Oyuntuuliinh gun tulegdelt bish zugeer ih talbai hamarsan tulegdelt, ternii sorvi arildag yum . minii haluun usand tulegdsen sorvi arilchihaad suuj bna.

Avatar

nana 2014-10-16 150.129.142.123

Mash ih haramsaj bna arai ch bishee 7 jil bh daa yhv dee.

Avatar

Zochin 2014-10-16 127.0.0.1

Zuv chiidjee olonii tanil jujigchin humuus huuhduuded ulger duurial boloh estoi baital ingeh gej dee

Avatar

mm 2014-10-16 112.72.13.132

arai hatuu bn aa hun alj huuhdee hazaj , eh ornoo zarsan amitdad yamar yal ogchood odoo ene yu we ugui bailgui dee 7 jil ee oh my god

Avatar

a 2014-10-16 112.72.13.132

aayaayaa hairan zaluu nas… haramsaltai

Avatar

Иргэн 2014-10-16 124.158.109.78

Энэ хумуус хэн хэн нь харгис юм. Монголын шуух бур харгис юм байна. Хууль зяналтынхан ер нь дэндэж байгаа. Торт ес уусснээс зойш иргэн нь алддаг, алдсан иргэнээ гэсгээдэг, харин бас оршоодог ийм хууль шуух уйплчилж ирсэн одоо хайргуй зумуусийн гарт шуух, прокурок, цагдаагийн байгууллага, бас АТГ оржээ. Тэд оорсдоо чухам хэн бэ?!

Avatar

Иргэн 2014-10-16 124.158.109.78

Энэ хумуус хэн хэн нь харгис юм. Монголын шуух бур харгис юм байна. Хууль зяналтынхан ер нь дэндэж байгаа. Торт ес уусснээс зойш иргэн нь алддаг, алдсан иргэнээ гэсгээдэг, харин бас оршоодог ийм хууль шуух уйплчилж ирсэн одоо хайргуй зумуусийн гарт шуух, прокурок, цагдаагийн байгууллага, бас АТГ оржээ. Тэд оорсдоо чухам хэн бэ?!

Avatar

Зочин 2014-10-16 150.129.140.60

Бух терлийн хорт хавдар болон евчин эмгэгийг чанартай хямд эмчлэх саналыг Тайваний тев эмнэлэг санал болгож байна. Телеелегчийн газар:99180688,98603636

Avatar

Зочин 2014-10-16 103.229.121.24

Zaluusaa er n uuraa barih heregtei shuu, zodoon nudeenees hol baihgui bol jiriin ardad mongo hahuuli heden arav, zuun sayaar n ogohgui bol huuli hatuu shuud l shorond hataadag yum baina. Hediigeer Aldarmaa buruutai ch Oyuntuul ehelsen gedeg. Oyuntuul 46saya iig nehej shuuhdeed Aldarmaag shorond suulgaj dee. Gald shatsan bish, tulegdsen ars guujij toljino. Arai l hun chanargui yum ene Tuul huuhen yaj olon tumnii nuur harna daa? Bugd l jigshij baina sh dee.

Avatar

Зочин 2014-10-16 103.229.123.45

z

Avatar

justice 2014-10-16 182.160.1.74

энэ 2 галзуу хүүхнүүдийн балагаар нийгэмд ямар их муухай мэдээлэл тарж байна гээч хүүхдүүд маань ах эгч нар ингээд л ус цацаад л хэрэлдээд байдаг шүү дээ гээд л бие биерүүгээ ёуцалсан ус цацаалцаад байвал яах вэ тэр оюунтуул гээд байгаа согтуу галзуу хүүхэнд бас хорих ял олгох хэрэгтэй мөнгөнөөс илүү нийгмийг цочироосон аймшигт үйлдэл хийсэн нүгэлтнүүд. Үнэхээр хэлэх үг алга

Avatar

zochin 2014-10-16 134.208.38.231

Shine ue productionii zahiral Ariunbold ene 2 teneg huuhnuudee tuslaachee. yadaj emchilgeenii zardal mungiig toloh heregtei shde . Bguullaga udirdaj bgaa hunii huvid nadad hamaagui gesen tsaraitai haragdaad bhiin.

Avatar

Зочин 2014-10-16 127.0.0.1

hamaagui sh dee harin ch ajlaas n shuud halchihaagui n ih yum, shuud l haldag ug n bol

Avatar

Зочин 2014-10-16 202.126.89.176

2 uulaa mangasnuud aldarmaa ni buur aimaar mangas yum bna l daa

Avatar

АРД АЮУШ 2014-10-16 27.123.214.116

Мөрөөрөө байхгүй далчиак гарууд хүн эхэлж өдөж цохихоор нь эргүүлээд хариу өгчихөөр нь ингэж гай болж байгаа юм… энэ өмөөрөөд байх гарууд та нар хүмүүс рүү эхлээд аяга ус биш нулимаад үзэхгүй юү дээ ямар хариу ирэх вэ….харин хүнийг гэмтээсэн хохироосон нь тусдаа өөр асуудал хэнбугай ч хариуцлага хүлээх л болно энэ бол өөр асуудал ..Хэрэв зэ нулимах битгий хэл муухай харах төдийд алж мэдэх ууртай догшин хүмүүс энэ ядуу оронд зөндөө ,..гагцхүү шүүх үүнийг ялгаж салгах хэрэгтэй юм

Avatar

baagii 2014-10-16 112.72.13.50

2 hun hereldej bgaa bol 2-uulaa uhaan muutaigiinh…

Avatar

Зочин 2014-10-16 37.157.195.174

Эхлээд Туул нь аягтай ус цацчихсан юм байна. Тэгээд байж байгаад хэсэг хугацааны дараа араас нь Алдармаа өөрийн тусгайлан буцалгаж бэлдсэн усаа Туулын нуруун дээр яг усанд оруулж байгаа юм шиг цутгасан бололтой юм. Ингээд Туулын нуруу цээж хөх энэ тэр нь байгүй.

Avatar

Зочин 2014-10-16 112.72.13.240

tegheer aldarmaad taarsan yal bn yamar aimar yum be neg n shorond nogoo n eremdeg bolj dee

Avatar

Zochin 2014-10-16 103.229.120.98

Ene tuul uuruu ehelsen gej duulsan. Nud am ni ergeldeed ulaan galzuu l haragddag bsan. Odoo neg uruvduuleh gesen tsaraitai l hun haragdaj bna. Aldarmaa gomdoj bgaa bailgui dee. Hamt idej uuj uuruu ehelchiheed. neg togoonoos hool idej bsan ulsuud evlereh l heregtei bsiin. Tuul ch arai bishee. Aldarmaa bas tulegdsen gee biz dee. 2 laa sogtuu. Az bolj Aldarmaa baga tulegdchihej. Tegsen buur hohirdog bna sh dee. Yana daa.

Avatar

ip 2014-10-16 180.235.179.146

малууд зохицно гэнэ дээ, мөнгөний төлөө нүдээ ухаад өгөхөөс буцахгүй үхэрнүүд, сайхан бол бага ял авах ёстой гэнээ, ухаанд нь хүүхний юу л харагдаж явдаг хүмүүс дүүрэн байх юм аа

Avatar

Зочин 2014-10-16 202.126.89.156

MDQ DE SANAATAI TULSEN BOL HARIUTSLAGA HULEEH NI ZOV SANAANDGUI BDLAR BSON BOL BAS HETSU L YM BN ZALUU HUN INGEJ AMIDRACH BLQ YM SAN

Avatar

Зочин 2014-10-16 182.160.42.171

davj zaaldana bas orshooliin huulaar jil byr hongololt yzyylne biz tegseer baigaad 3 jil boloh baih.

Avatar

Зочин 2014-10-16 182.160.42.171

ene zuragnii ali ni Алдармаа ali ni Оюунтуул yum be.

Avatar

Lola 2014-10-16 103.229.122.179

Medkuee. Tsarai muutai n yal avsiim baigaa biz. Tsarailag n hohirson bh…

Avatar

Зочин 2014-10-16 202.179.18.194

Итгэхгүй бол энэ сайтаас харж болно. http://www.unen.mn/content/36214.shtml

Avatar

Зочин 2014-10-16 202.179.18.194

Оюунтуулын цээжин талын зураг нь http://mnews.mn/upload/images/tuul%20tu.jpg

Avatar

Тамир 2014-10-16 112.72.13.247

Элсэлтийн шалгалтгүй хямд зардлаар ОХУ-д суралцуулна. Утас:88671597

Avatar

Зочин 2014-10-16 103.229.123.104

Hvn genet dairah uur sh dee end hvvhed us butsalgaad suuj bsan gesen aimaar yum

Avatar

Зочин 2014-10-16 202.179.18.194

Ер нь тэгээд Оюунтуулын нуруу цээж гээд бараг бүх бие нь тэр чигээрээ гүн түлэгдсэн юм шиг байна лээ. Харахын эцэсгүй болсон гэсэн. Энд зураг нь байна. http://www.unen.mn/content/36214.shtml Эмэгтэй хүн ямар сайн байхав. Харин Алдармаагийнх гайгүй гэсэн. Одоо Алдармаагийн ял ямар санагдаж байна?

Avatar

Зочин 2014-10-16 127.0.0.1

gun bishee, harin aldarmaagiinh arai iluu gun tulegdsen haragdaj bsan. yountuuliinh shig ulaan huren sorvi dorhnoo alga bolno. 10 jil za 5 jil ch hurehgui arilah bh

Avatar

zochin 2014-10-16 75.37.24.20

аяга ус цацсаны хариуд ус буцалгагчаар ус буцалгаж авчраад цээж нуруу хүзүүг нь бүхэлд нь түлсэн байсан, адилхан эмэгтэй хүн байж ийм харгис байж болох уу, Туул хэрвээ намайг эрүүл болгоод өгвөл заавал шүүх гэхгүй гэж хэлсэн байсан, тэгэхээр хүн сэтгэл бас хэдэн төгрөг гаргасан бол Алдармаа шоронд орохгүй байж болох л байсан. Наад 7 жил чинь давж заалдаад хасагдаад 2-3 болох биз,

Avatar

Зочин 2014-10-16 127.0.0.1

uhsenii chini ayaga us tsatsah . hun ruu haluun us tsatsya gej bodoj bna gedeg chini hun hutgalaya gej bodoj bgaatai ijil

Avatar

АРД АЮУШ 2014-10-16 27.123.214.116

Арай чанга байна ш дээ ямар нийгмийг тэр чигт нь хохироосон биш хатууджээ залуу хүмүүс алдах эндэх зүйл энэ стрёстэй нийгэмд байгаа ш дээ,.. гэтэл алдсан дээр нь ийм аймаар ял өгөөд байх дэээ яахав хооронд нь эвлрүүлээд хэн хэнд нь ашигтай шийдэл хүрэх боломж байгаагүй юмуу заавал хүнийг шоронд хийх хэрэгтэй байсан байхдаа хөөрхий хайран залуу нас…монголын шүүх байж байснаа гэнэт ард иргэдээ алааад хаячих юм,..өөр чадах юм байх биш дэээ заавал яллах хэрэгтэй байсан юм байлгүй дээ ….Нөгөө хүүхэн нь ч дэээ өөдгүй нөхөр байна эхэлж өдсөж ус цацсан гээ биз дээ …хоорондоо зохицохгүй дээ тэрбум тэрбумаар нийгмийг хохироочоод байгаа нөхдүүдийг МОНГОЛ ШҮҮХ яллаж чаддаггүй юм гэхэд ядахдаа дуудаад мэдүүлэг авчаад томорооч…ард түмэндээ эр бар авилгачин баячуудад ээлтэй шударга бус нийгэм ХАРАМСАЛТАЙ,….ИНГЭЖ БАЙГААД ГОЛМТОО САМАРУУЛАХ БИЙ ДЭЭ НЭГ ӨДӨР…

Avatar

ip 2014-10-16 180.235.179.146

mal mini chamaig xoxiroogood uuchlaarai geed ungurux yumsan

Avatar

Зочин 2014-10-16 182.160.3.82

hun dairaad alchihsan hunees ihiig ugch dee uunii hajuud hun dairsan humuus baga yl awdag ym baina

Avatar

zzz 2014-10-16 121.88.214.178

оюунтуулаа чи цаашид ямар нүүрээрээ хаана амьдрах гээ вэ. ичмээр юм.

Avatar

zochin 2014-10-16 124.158.109.204

anhan shatnii shuuh shuude, davj zaaldaal 7 jil n 2 jil bolno, dahij davj zaaldaad deed shatnii shuuhees tensen hargalzah avaadl sullagdana daa mongoliin shuuhiin jishig, udahgui sullagdana naadah chin naidvartai

Avatar

Зочин 2014-10-16 127.0.0.1

tegeh boltugai esvel mordon baitsaaltand butsaaj oyuntuuld bas heden jil ogoosei

Avatar

пээх гэхээс 2014-10-16 112.72.13.114

алчихсан юмуу танхайрсан гээд дээд тал нь 5 жил байдаг биз дээ. арайл алжээ.

Avatar

Зочин 2014-10-16 202.179.18.194

Давж заалдаад 3 жил 6 сар болгох боломжтой. За бараг болгочих байхаа даа, зүгээр найдаж байна. Тэгээд тэнд томоотой байвал магадлангаар ороод 2 жил гарангийн дараа гарна. Өршөөлийн хууль батлагдвал бүр наана нь ч гарна. Мэдээж хэлэхэд амархан л даа, юм бүхэн хүссэнээр болдог биш. Оюунтуулын гэмтлийн зэргийг шүүх эмнэлэг "хүнд" гээд нэгэнт тогтоочихсон. Тийм болохоор яаж ч хичээгээд 3 жил 6 сараас буулгаж чадахгүй.

Avatar

Зочин 2014-10-16 127.0.0.1

shuuh emnelegiig chanarjuulmaar bna. hund bish sh ih talbai ezelsen bolohoos gun bish.

Avatar

zochin 2014-10-16 150.129.141.24

arai l olon jil baih shig…ulsiin umch idej uusan humuus 2 jil avdag sh dee

Avatar

dddddddddddddd 2014-10-16 182.160.8.218

Zailuul arai l ih bna daa.. Nuur amiig ni tulchihsen bol yaya gehev…. nuruugii ni tulsen gee bizdee… arai l changa ugchee.

Avatar

атар 2014-10-16 150.129.143.60

монгол хятадуудад дургүй,монгол монголдоо бүр ч дургүй гэдэг л энэ дээ хөөрхий,бүгдээрээ шүүгчид нь ч өр өвдмөөр амтад юмдөө

Avatar

Зочин 2014-10-16 202.179.20.221

Ene hun buruutai baix. Gexdee arai olon jil ugsun yum bishuu. Xairan saixan busgui. Haramsaltai baina.

Avatar

Зочин 2014-10-16 103.229.120.161

Ovoo bosgoogui bol shuuvuu yund suuhav gej ug bas bainaa.Hen ehelsen ter hun buruutai shuu dee.Ochnoon ter bumaar idsen heden udaagiin davtan heregtei hunmuust iim yal ogoogui baij aria denduu tuilsharch bnaa.

Avatar

Зочин 2014-10-16 150.129.143.86

bolj bie tooson jujigchin nertei almasuudad yag taarah shiitgeliig ni ugchee, negniigee butslam haluun usaar tsatsah uedee yamar shiitgel hurtehee medej baih estoi baisiin chinii budmal tsarai ***** biend huurtaad shuugchid chamd hungun shiitgel onoono gej goridson bol astniihoo hoorond gorid hun gemteesen bol SHOKOD AMIDARDAG UM y****n BAISAN CH ADILHAN MEDVUU

Avatar

bold 2014-10-16 180.235.185.237

Aimshigtai yildel

Avatar

bold 2014-10-16 180.235.185.237

Aimshigtai yildel

Avatar

bold 2014-10-16 180.235.185.237

Aimshigtai yildel

Avatar

Зочин 2014-10-16 104.12.138.78

7 sar bailgui dee

Avatar

zochin 2014-10-16 150.129.143.169

manaih chini shoronjson uls boloh bodlogo bariad baigaam bish uu. Buruutai ch gesen arai l changadjee

Avatar

zochin 2014-10-16 150.129.140.15

ene xuuxnd bolomj n bsan bol nuguu xuuxnee tuleed zogsoxgui alax bsan biz de. odoo yax we de, busdad bas surgamj bolno biz de

Avatar

Зочин 2014-10-16 150.129.141.167

ene aldarmaa huntei ih muuhai haritsdag gee bizde. uuriiguu od gd bodtson

Avatar

Зочин 2014-10-16 127.0.0.1

chi neeree yum iim deeree tulchihaad bhad iim yariaad suuj bdag erguu gar uu?

Avatar

Зочин 2014-10-16 103.229.123.25

Монголын хууль арай дэндүү юм байнаа. Хүн нэг яльгүй алдахад л бүтэн амьдралаар нь тоглочихож болохгүй биз дээ. Энэ төр гэдэг чинь махны машин уу…

Avatar

Зочин 2014-10-16 150.129.140.136

tanhai ugaasaa mash ondor yaltai. manai arim zaluus medelgui zodoon nudeend oroltsood nasaaraa hohiroh tal bdag shuu. er n huntei ***** muud, holuur muu muuhai yumnaas toirch yavaarai

Avatar

zochin 2014-10-16 150.129.140.172

7:1neg gj bn.bieree bol 3jil gsn vg bas horih angidaa sain dvntei baiwal 1,6jil sugaal garaad irne deer ni mongo baiwal emegteichvvdiin horihd saund suuj humsaa yanzluulj bgaa l harinch neg garaad irnee.harin uhaan johon suuj magad iimel bn huil. gj.

Avatar

Зочин 2014-10-16 150.129.140.136

bitgii tenegteed bai

Avatar

Зочин 2014-10-16 202.179.27.144

Оюунтуул бүлээн стакантай ус цацсаны хариуд нь энэ хар хүүхэн ус буцалгагчтай усаар хариу барьсан гэнэ,ердөө л ийм юм болж,түрүүний хурал дээр инээгээд л их баавартай ирсэн хар талх шиг хүүхэн баларсан байна штээ,арай л чангадуулчихсан юм биш үү

Avatar

Зочин 2014-10-16 127.0.0.1

buleen us tsatssan sharh tiim bdag yum uu? shaz haluun us blee, Aldarmaagiin sharh aris ruugaa nileed gun orson sharh bsan. ayagatai buleen us tegj chadahgui.

Avatar

Зочин 2014-10-16 120.19.248.201

Odoo yaya gehev dee. Uuraa barij chaddaggui humuust surgamj bolj baigaa yum

Avatar

Zoch 2014-10-16 103.229.122.48

Archaagui amitad iim yumnuud niigmeer duuren bn bolovsrolgui bas huligan ene har tsaraitai huuhen shig aldarA ch gene uu har tsaraitai

Avatar

Zochin 2014-10-16 103.229.122.48

Odoonii huuhnuudiin zan iim dee. Zaluu huuhnuud bugd iim bolson bn lee haluun us tsatsana zuzaan turiivch harna uder shunegui showdana

Avatar

Зочин 2014-10-16 182.160.35.159

Uder shunegui ntr haha chi uvsaan aimakiin durveed uu?

Avatar

зочин 2014-10-16 103.229.122.40

ямар олон жил бэ бурхан минь чухам юу болсон юм бээ энэ хүмүүсийг удирдаад авч явсан хүмүүс тэр дундаа тэр Бооёо яагаад энэ хүмүүсийн зохицуулж чадахгүй ийм байдалд хүргэв энэ хүний амьдралд ШИНЭ ҮЕ ПРОДАКШНЫ захирал АРИУНБОЛД та ч буруутай бишүү

Avatar

иргэн 2014-10-16 124.158.109.78

халуун ус цацаад өдөр бүр гуйхгүй яасан юм бэ,,,,,,,одоо ч оройтоогүй байна

Avatar

зочин 2014-10-16 180.235.185.162

хэтэрхий чанга байна ,ямар хүн алж хүрээ талсан биш,ард түмний хөрөнгийг өчнөөнөөр нь идчихээд өвчтэй зовлонтой гээд худлаа яриад ял эдлэхгүй байгаа биз дээ,ингэж болохгүй

Avatar

zochin 2014-10-16 112.72.11.111

turiin undur alban tushaaltnuudiin uildsen alban tushaaliin gemt hereguuded busad uls ornuudiin shuuh hatuu changa yal onoodog harin manai ulsiin shuuh esregeeree tolgoig ileed unguruudug,ard tumendee bolohoor hatuu handdag ni ene avgai huuhnuudiin heruuld onooj baigaa 7,1 jiliin yalaas todorhoi haragdaj bna daa. aldarmaa buruutai baij blno arai l cnanga yal yum daa haramsaltai l bna

Avatar

зочин 2014-10-16 202.179.20.132

Оюунтуул нь эхэлсэн гээ биз дээ худлаа гэмгүй царай гаргачихаад нэгнийхээ мууг үзээд тэг хүүхэн юмаа

Avatar

eruugiin 2014-10-16 103.229.121.50

huuliin 96.2 busdin bied hund gemtel sanaatai uchruulah gedeg zuil angi bna daa. sogtuursan uedee ene gemt hergiig uildsen n hundruuleh bureldehuun bolj bna.

Avatar

zochin 2014-10-16 150.129.143.107

kharamsaltai kharamsaltai oor yu geltei bilee

Avatar

zochin 2014-10-16 150.129.143.107

kharamsaltai kharamsaltai oor yu geltei bilee

Avatar

БААГИЙ 2014-10-16 202.179.20.132

ямар аймар юм бэ 7жил хайран юмаа эхнээсээ хоорондоо зохицож болоогүй юм байхдаа олон жил нэг хамтлагт ажилсан байж

Avatar

омбол 2014-10-16 112.72.13.8

Хэнийг ч буруутгахгүй тэгхдээ 7 жил чанга байна шүү. Харж үзээд тэнсэн болгочихгүй дээ

Avatar

zochin 2014-10-16 180.235.186.63

Odoo neree solih heregtei

Avatar

zochin 2014-10-16 180.235.186.63

Odoo neree solih heregtei

Avatar

Зочин 2014-10-16 202.179.26.32

шалз ус гэж уу

Avatar

irgen 2014-10-16 202.55.191.36

uhaanii munhagaas uuriin munhag.

Avatar

Зочин 2014-10-16 202.179.18.61

ih saihan hamtlag shuu ta nartaa amjilt huse bitgii shantraarai

Avatar

mm 2014-10-16 106.188.151.107

7sar bailguide yun 7 jil ve sonin yumda amidraliign orvongoorin erguulehiin bnalda aldarmaagiin unen yumu da itgehguil bainashv

Avatar

Зочин 2014-10-16 127.0.0.1

Yaanaa 7n jil yamar aimaar yum be, yag yu bolciin be?

Avatar

Зочин 2014-10-16 202.179.18.194

Бооёо энд ямар хамаатай юм бэ. Хэн тэр хоёрыг бие бие рүүгээ ус цаацаадах гэсэн юм.

Avatar

Зочин 2014-10-16 202.21.120.158

Боёо минь чи ч энэ 2 хүүхнийг баллаад хаялааадаа. Чи л муу замруу чиглүүлсэн. Чи бол ***** хар *****

Avatar

YU 2014-10-16 150.129.143.56

Neleen xeden xunii ner xund yarigdax tul xaalttai ! Ene ug Booyo gedeg xun boovniixoo xusleer emegtei jujigchiddee dur xuviaraldgaas enexuu xaluun xunjliin xaluun xeruul xaluun ustai ornoj xamgiin suuld xaxrgan shorongoor tailagdlaa Booyo guai ta Zaisand say dollariin baishindaa noirgui xonox shorongiin amidral chn bas irleedee b*** chine tulegdeegui deeree borchuudiin amidraldaa ergej ordoo ertxen

Avatar

Зочин 2014-10-16 103.229.121.45

khoshin shogiinkhon jinkhene khoshin shog uzegdel tawiji baina daa, ukhan muu baikh chi dee ,

Avatar

Зочин 2014-10-16 202.179.18.194

Бодож байснаас хол зөрүү шийдвэр гарсан байна. Сонин юм. Яг юу болсоныг нь бид ямар мэдэх биш дээ.

Avatar

д тэмүүжин 2014-10-16 182.160.38.21

мөнгөний төлөө атаа жөтөө манай залуу үеийг сүйрүүлж байна.

Avatar

Зочин 2014-10-16 103.229.121.215

Naad shuugch nar chin eruul uu

Avatar

Зочин 2014-10-16 127.0.0.1

Oyuntuul ni ehelsen gedeg biz dee, 7 jil ch arai dendene shuu, manaihan dandaa tuilshirah yum aa,

Avatar

Зочин 2014-10-16 123.119.180.7

tertee neg bag bolon hamtran ajillaj baisan busguichuud odoo shuuhiin haalga tataj neg negnigee shorond hiij bgag haraad ih setgel emzeglej bn,

Avatar

aagii 2014-10-16 202.179.8.226

yaj 7 jiliig unguruunu duu.saihan huuhen blaa geed uhaangui bol gemt heregten boldog l yum bna. davj zaaldaad esvel garah blgui dee. tuuld baga shiitgel irjee. adilhan l buruutai bsan blgui negniihee muug uzej bgaa ch yum shig ene shine uyeiihen chini.

Avatar

Ard tumend 2014-10-16 27.123.214.110

Hoshin shog od mod gej manaihan l oorsdoo hoorgosoor baigaad hunuusig teneg bolgojee yunii od baihav dee zailuul mongoni toloo ulairaad ene hoshin shogchid er n hunuus iim ym uzehee bolioch ydaj concert bujig balet uzeech

Avatar

zochin 2014-10-16 202.180.218.8

Aldarmaagiin harts ene ter bol zugeer shiidtsen tsaraitai ain

Avatar

Зочин 2014-10-16 103.229.123.142

aldarmaa bol shine jujigchin.ternii saihan gej yu bhav dee halhiin ochnoon l saihan huuhnuud bna.tegeed ch nasaa ch bodson erembee ch bodson aldarmaa bol arai l hetruulseeen yum unneeree l saihan.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж