&#34Шинэ үе&#34-ийн жүжигчдийг шүүх хурал хаалттай болж байна | News.MN

&#34Шинэ үе&#34-ийн жүжигчдийг шүүх хурал хаалттай болж байна

Хуучирсан мэдээ: 2014.10.16-нд нийтлэгдсэн

&#34Шинэ үе&#34-ийн жүжигчдийг шүүх хурал хаалттай болж байна

“Шинэ үе” продакшны жүжигчид болох Ц.Алдармаа, Д.Оюунтуул нарт холбогдох хэргийн шүүх хурал өнөөдөр Эрүүгийн хэргийн II шүүхэд  болж байна. Өмнөх шүүх хурал энэ сарын 13-ны  өдөр  товлогдоод байсан ч Д.Оюунтуулын өмгөөлөгч хүрэлцэн ирээгүй учраас гурван өдрөөр хойшилсон юм. Жүжигчин Ц.Алдармаа, Д.Оюунтуул нар Орхон аймагт тоглолтоор явж байхдаа маргалдаж,  бие бие рүүгээ буцлам халуун ус цацаж  хүнд гэмтэл учруулсан гэх хэрэгт холбогдсон. Хэн хэндээ хохирол учруулсан  учраас хоёр жүжигчин бүсгүй шүүгдэгчийн суудалд суухад хүрээд байгаа юм.

Дөнгөж саяхан шүүх хурлын явцад сэтгүүлч нарыг оролцуулахгүй байхыг шүүгдэгч нарын өмгөөлөгчид хүсч хүсэлт тавьж, хүсэлтийг нь хүлээн авснаар хаалттай хуралдаж байна. Шүүх хуралд гэрчээр “Шинэ үе” продакшны жүжигчин Ц.Ганбаяр, н.Цолмон нар оролцож байна. Эдгээр жүжигчид хэрэг болох үед дэргэд нь байжээ. Д.Оюунтуул нь хэрэг гарснаас хойш өдийг хүртэл III эмнэлэгт хэмтэн эмчлүүлсээр байгаа аж.

Д.ЖАРГАЛ

0 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Oyun 2014-10-16 150.129.142.211

Odoo tegeed emchilgeenii zardlii ni 100% tulsun geed l yalaas ni chuluuluh yum bol gemt hereg hiij huniig nasaar ni hohiroochood l daraa ni mungu tug uguud l yamar ch yal shiitgel abahgui hereg ih l garah yum bna da. Ene bol shudarga bish. Aldarmaagiin umguulugch odoo boliyo.

Avatar

Зочин 2014-10-16 103.229.123.245

7 ЖИЛ ГЭДЭГ ЯГ БОЛСОН БАЙНА. ДАВРААД БАЙГАА ХЭНИЙГ Ч ИНГЭХ ХЭРЭГТЭЙ. ХОШИН ШОГИЙН ТАЛААР СОНИН, ТЕЛЕВИЗДЭЭ РЕКЛАМ ЗАРЛАЛ БИЧИХГҮЙ, ГАРГАХГҮЙ ГЭХ ХЭВЛЭЛИЙНХЭН БАЙНА УУ. БАЙВАЛ МУНДАГ АА.

Avatar

zochin 2014-10-16 49.0.143.3

7jil arial bnaa dawaj zaaldaj bgui ym bh da zaluu hun shte

Avatar

zochin 2014-10-16 202.179.11.134

onigoogoo delegsen malnuud ingej bulaigaa delgej bhaar zohistoj boloogui ym bhdaa. Aldarmaa chine booeoogiiin boovni bor booeoog bas shuu yunaas bolj margaldsan

Avatar

zochin 2014-10-16 103.23.51.2

Hun muulah yah be, hairan saihan mongol huuhnuud, neg ni eruul mendeeree hohirood, neg ni shorond yal edleed. ur huuhed ar geriinh ni amidral odoo hund baidald orloo. buh nasaaraa tahir dutuu bolson emegtei odoo yana. hairan saihan huuhnuud, gadaadad emchilgeend yavuulj bolohgui baigaamuu, handiv tuslamj tsugluulaad ch gesen. shorond yavah huuhen odoo yana.aa.

Avatar

Нам бусчуудын эвсэл 2014-10-16 103.229.123.241

Инээдэм биш ханиад, наргиан биш найтаах болоод байна шүү дээ. Хоёрын хоёр сайхан Монгол бүсгүй бие бие рүүгээ шалз халуум ус цацаж бие биенийгээ хохироожээ… Энд өөр хэн хохирсон байх вэ ????? Дан ганц Монголчууд бид л хохирно. Монголчууд гэдэг чинь яасан овилгогүй, ёс зүйгүй, ухаангүй хүмүүс вэ л гэж Японд, Америкад, Европод ярьж байна…. Хамтлагийн ахлагч Бооёо ч энд бас харицлага хүлээх хэрэгтэй. Адилхан нэг зүйлийн төлөө зүтгэж явсан хоёр гишүүн нь шүүхийн хаалга татаад зогсож байхад хээв нэг гараа кармандаа хийчихээд байдлыг ажиглаж байна. Угтаа бол энэ хоёрыг эмчлээд, Монголын ард түмнээсээ хүний ёсоор уучлалт гуйх эр зориг та бүхэнд алга гэж үү…. Дээрээ хөлөө олохгүй бол доороо гүйдлээ олохгүй гэж. Дээдэс ихэс нь ёс зүйгүй, увайгүй байхад арга ч үгүй юм уу даа. Гэхдээ Монголчууд аа бид хэдий болтол ийм заваан арчаагүй байдалтай байх ёстой гэж… Тамын тогооны үлгэр гэх шарын шашны мунхруулгыг толгойноосоо авч хая, буруу хэрэг хийсэн хэн бугай ч бай ард түмнээсээ чин шударгаар уучлалт гуйгаад хуулийн зохих ялаа эдэлдэг нийгмийг бий болгохын төлөө бид бүхэнтэй дуу хоолойгоо нэгтгэхийг та бүхэндээ уриалж байна…. https://www.facebook.com/profile.php?id=100007399847020 nambus nambuschuudiin evsel. Нам бусчуудын эвсэл

Avatar

Зочин 2014-10-16 122.201.28.4

Booyo darvaichaad baij bgaag ni

Avatar

Зочин 2014-10-16 203.91.119.100

Mongoliin hoshin urlag muhuj bgaagiin ilrel ymuu daa, oligtoi buteel ch garahaa baisan da ugasa

Avatar

Зочин 2014-10-16 150.129.143.2

Сайтаар 2 жүжигчинийг харьцуулахад Алдармаагийн нүцгэн зураг их байх юм Манайхан Оюунтуулыгаа дэмжвэл яасан бээ

Avatar

Зочин 2014-10-16 202.170.69.194

shalzarmaa gej aihtar amitan bndaa

Avatar

иргэн 2014-10-16 124.158.109.78

хошин шогийн шинэ номер хийж болох юм байна Аглуууууууу

Avatar

Зочин 2014-10-16 112.72.13.90

Шалз Оогий, шалз Аагий 2-ын хурал болж байгаа юм биз дээ. 2-уулаа согтуу шалзнууд байж эртхэн зохицчихгүй дээ.

Avatar

Зочин 2014-10-16 202.179.20.246

za hen hendee hal balgui salaasai daa.

Avatar

booyo 2014-10-16 180.235.186.227

Yamar hargis hyyhnyyd be.shalz tylj alahee ….sain shiiteg..!!!!!

Avatar

booyo 2014-10-16 180.235.186.227

Yamar hargis hyyhnyyd be.shalz tylj alahee ….sain shiiteg..!!!!!

Avatar

Зочин 2014-10-16 202.126.91.154

энэ жүжигчид гэдэг дандаа хоосон толгойтой оюуны хоосролтой улсууд байдаг нь үнэн юм шигээ. эрхэм гавьяат мавьяат гээд байгаа нөхдүүд ч гэсэн оюуны хоосролоо арилгах цаг нь болсон юм биш үү.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж