Ч.Болдбаатар: Цагдаагийн ажлыг иргэд дүгнэдэг болно | News.MN

Ч.Болдбаатар: Цагдаагийн ажлыг иргэд дүгнэдэг болно

Хуучирсан мэдээ: 2014.10.15-нд нийтлэгдсэн

Ч.Болдбаатар: Цагдаагийн ажлыг иргэд дүгнэдэг болно

 

Цагдаагийн албаны тухай шинэчилсэн хуулиар Нийслэлийн Цагдаагийн газрыг Улаанбаатар хотын Цагдаагийн газар болгон өөрчилж, даргыг нь Нийслэлийн Засаг дарга, Цагдаагийн Ерөнхий газрын даргатай зөвшилцөн томилсон.  Өөрөөр хэлбэл анх удаа нээлттэй сонгон шалгаруулалт зарлан, олон нийтээс санал, үнэлгээ авч Улаанбаатар хотын цагдаагийн газрын даргаар Ч.Болдбаатар шалгаруулсан юм.

Тэгвэл өнөөдөр нийслэлийн Засаг дарга Э.Бат-Үүл Улаанбаатар хотын цагдаагийн газрын дарга Ч.Болдбаатарыг албан ёсоор томиллоо. Энэ үеэр Нийслэлийн Засаг дарга Э.Бат-Үүл "Нийслэлийн цагдаагийн газрыг Улаанбаатар хотын цагдаагийн газар болгон өөрчилсөн нь хэлбэрийн төдий өөрчлөлт биш юм. Энэ бол агуулгын том өөрчлөлт болсон гэдгийг зориуд онцолмоор байна. Энэхүү өөрчлөлт нь захиргааны өмнө хариуцлага хүлээдэг цагдаагийн байгууллагаас иргэдийн өмнө хариуцлага хүлээсэн байгууллага болон өөрчлөгдөж байгаа юм. Хотын цагдаагийн газрын даргыг сонгон шалгаруулахдаа иргэдийн оролцоотойгоор шалгаруулсан нь хамгийн гол чухал юм" гэж онцолсон юм.

Шинэ албаа хүлээн авч байгаа Улаанбаатар хотын цагдаагийн газрын дарга Ч.Болдбаатар "Иргэдийн эрүүл, амгалан тайван амьдралын төлөө үйлчлэх найман зорилт бүхий "Иргэний төлөө-найрсаг цагдаа" мөрийн хөтөлбөрийг боловсруулан шалгаруулалтад оролцсон. Хууль сахиулах байгууллагын эрхзүйн болоод бүтэц  зохион байгуулалтын шинэчлэл хийгдэж байгаа энэ үед анх удаа сонгон шалгаруулалтааар шалгарсандаа баяртай байна. Мөн энэ хэмжээгээр хариуцлагатай ажиллах ёстой гэдгээ миний бие сайтар ухамсарлаж байгаа.  Эхний ээлжинд иргэдээр тухайн цагдаагийн ажил үүргийг дүгнүүлдэг болно. Өөрөөр хэлбэл дуудлаганд очсон цагдаа бүр иргэдээр ямар хэмжээнд үйлчилсэн болохоо дүгнүүлж байна гэсэн үг юм. Цаашид Засгийн газрын бодлого шийдвэр, нийслэлийн Засаг дарга, НИТХ-аас гаргаж байгаа эрхзүйн баримт бичгүүдэд нийслэлчүүдийнхээ тайван байдлыг хамгаалах, аюулгүй орчинг бүрдүүлэх, гэмт хэргээс урьдчилан сэргийлэхэд өөрийн мэдлэг чадвараа дайчлан ажиллахад онцгойлон анхаарч ажиллана" гэж ярьсан юм.  

Д.ЖАРГАЛ

 

0 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2014-10-15 202.21.106.161

Shuniin erguuliig sergeeyee….. ikhenh hulgai gemt herguud shunu l garch bna shuu dee….avtobusnii bogino ergelt gedeg shig tsagdaagiin erguul hiih gazariig ni huvaagaad ugchihvul ur duntei dee tegeed sar bur hunee solij bna

Avatar

Зочин 2014-10-15 108.235.12.252

гэмт хэргийн гаралтыг бууруулах !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar

zochin 2014-10-15 27.123.213.129

Tsagdaag ajil uurgee guitsetgej bh uedee, duremt huvtsastai yavj baih uedee tamkhi tatahig n boliulah heregtei gej heliidaa

Avatar

Зочин 2014-10-15 202.179.20.200

tsagda hun arhi uun huhendhiig horigloson huli gargaaje

Avatar

zuvlugch 2014-10-15 202.21.120.158

2 jiliin daraa shuuh hurald duudagdaj zovno doo ene humuusiin tomilj baigaa darga nar

Avatar

Зочин 2014-10-15 150.129.141.52

Хотын иргэд Цагдаагийн даргаа сонголоо гээд байх юм хэн санал яаж өгсөн юм бэ? Хэдэн хүн санал өгсөнөөс хэдэн хувийн санал авсан юм бэ? Хуурамч ардчилал уу.

Avatar

Зочин 2014-10-15 103.229.120.28

О- ийн О унэлгээ авнадаа. Боловсрол хумуужил багатай залуучууд голдуу цагдаа. нус, цэрээ ч хаана хаяхаа мэддэггуй голдуу юмнууд байдаг шуудээ. Монголын цагдаа нарыг яаж соелтой боловсролтой хумуужилтэй улгэр жишээ иргэд болгоноо. Эхлээд еерсдее хун шиг хун болчихоод иргэдтэй харьц. Бие бинээ емеерехыг яанаа. Хир халдаахгуй шуу.

Avatar

Зочин 2014-10-15 103.229.120.28

О- ийн О унэлгээ авнадаа. Боловсрол хумуужил багатай залуучууд голдуу цагдаа. нус, цэрээ ч хаана хаяхаа мэддэггуй голдуу юмнууд байдаг шуудээ. Монголын цагдаа нарыг яаж соелтой боловсролтой хумуужилтэй улгэр жишээ иргэд болгоноо. Эхлээд еерсдее хун шиг хун болчихоод иргэдтэй харьц. Бие бинээ емеерехыг яанаа. Хир халдаахгуй шуу.

Avatar

зочин 2014-10-15 202.72.247.249

мэдлэг боловсролтой залуу хүн болсонд баяртай байна танд ажлын амжилт хүсье

Avatar

bold 2014-10-15 103.229.122.202

Amjilt husie

Avatar

bold 2014-10-15 103.229.122.202

Amjilt husie

Avatar

bold 2014-10-15 103.229.122.202

Amjilt husie

Avatar

zochin29 2014-10-15 182.160.44.151

ee iim ued darga bolood yahiin be

Avatar

Зочин 2014-10-15 127.0.0.1

Ulaanbaatar hotiin tsagdaagiin shine dargadaa ajiliin ondor amjilt husie ! Irgedee ailgadag bish avardag , zov yvaad zoolhon nairsag , buruu yvdaltand hatuu hyanamgai baigaarai ! Dahin ajiliin ondor amjilt husie !

Avatar

Зочин 2014-10-15 182.160.39.239

Халз ярилцлага дээр Цэрэндорж нь хол илүү хүн юмуу гэж харагдаж байсан.Яаж яваад энэ хүн нь томлигдчихдог байнаа.Үнэхээр сайн ажиллая гэж бодож байвал юуны өмнө цагдаа нарынхаа ёс суртахуунаас эхлэх хэрэгтэй.Цагдаа нар иргэдтэй айлгаж,дээрэлхүү байдлаар харьцдаг биш зөвд зөөлөн бурууд хатуу гэдэг зарчмаар ажилладаг болох шаардлагатай.

Avatar

Зочин 2014-10-15 103.10.22.42

Цагдаагийн газрын дарга болсон хүн цагдаа нарынхаа харьцааг сайжруулах хэрэгтэй. Энэ замын цагдаа одоо хаан юмуу заан юмуу замын эзэн аятай зандарсан юмнууд байх юм.

Avatar

Зочин 2014-10-15 127.0.0.1

Camerjuulah heregtei hetsyy gazduudig

Avatar

уншигч 2014-10-15 202.70.42.34

Хотын цагдаагийн шинэ даргад амжилт хүсье. ЭЭдээ дарга та энэ хулгай гээч юмыг цэгцэлж өгөөрэй дээ. Нийгмийн байдалтайгаа холбоотой л байх. Гэхдээ хулгай хийхгүй амьдарвал болохгүй юмгүй л баймаар юм. Энэ хулгай ч нар арай дэндэж байна. Хууль номондоо байна уу ер нь ямар учир байна. Засаг, хууль хүчний байгууллага энэ хулгай нарыг дарж өгмөөр байна.

Avatar

Зочин 2014-10-15 180.235.185.250

ёсолж чадахгүй байна шүү арай л биш байна цэргийн сургууль төгсөөгүй л дээ байнга алдаагаа засч бай

Avatar