Шударга ёс эвслийн бүлэг мэдээлэл хийсэнгүй | News.MN

Шударга ёс эвслийн бүлэг мэдээлэл хийсэнгүй

Хуучирсан мэдээ: 2014.10.13-нд нийтлэгдсэн

Шударга ёс эвслийн бүлэг мэдээлэл хийсэнгүй

УИХ дахь МАХН-МҮАН-ын Шударга ёс эвслийн бүлэг өнөөдөр ээлжит хуралдаанаа хийсэн ч хэлэлцсэн асуудлынхаа талаар мэдээлэл хийсэнгүй. Бүлгээр Засгийн газрын бүрэлдэхүүний тухай хэлэлцсэн гэх албан бус мэдээлэл байна.

Мөн өнөөдөр МАХН-ын дарга Н.Энхбаяр Төрийн ордонд ирж, бүлгийн дарга Н.Батцэрэгтэй уулзсан юм.

Г.ДАРЬ

 

0 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2014-10-13 112.72.11.101

manangiin olgarhudaas tavan tolgoigoo zuun hvbi avay.

Avatar

zochin 2014-10-13 103.229.121.210

erhem tovarish mash zov yarilaa nehne shuu ter batalgaatai

Avatar

zochin 2014-10-13 103.229.121.210

erhem tovarish mash zov yarilaa nehne shuu ter batalgaatai

Avatar

zochin 2014-10-13 103.229.121.210

erhem tovarish mash zov yarilaa nehne shuu ter batalgaatai

Avatar

erhem tovarishuud aa 2014-10-13 150.129.142.201

nuguu songuulin amlalt yaasna be? ter OT yn 51 huvi haana bnadaa. TT g buheld n ard tumend gesen yasan bee? songuulin amlaltaa ard tumen irekh havar nekhne shuu. sanuulga!!!!!!!!

Avatar

ZOCHIN 2014-10-13 103.229.121.210

ENE SHUDRAGA YOS EVSELTEI NEGDEEGUI BOL ARDCHILSAN NAMYN ZASAG CH MONGOLYG SONOOH BAILAA KHAA OCHIJ EVSLIIN HED RAM ZAAJ ARAI L ENE ULSYG TARAAGAAD KHAYACHIKHSANGUI

Avatar

ZOCHIN 2014-10-13 103.229.121.210

ENE SHUDRAGA YOS EVSELTEI NEGDEEGUI BOL ARDCHILSAN NAMYN ZASAG CH MONGOLYG SONOOH BAILAA KHAA OCHIJ EVSLIIN HED RAM ZAAJ ARAI L ENE ULSYG TARAAGAAD KHAYACHIKHSANGUI

Avatar

SAIN BODOJ BAIGAA BIZ DEE 2014-10-13 180.149.78.20

SHUDARGA ES GESEN SAIKHAN NERTEI EVSLEES N. ENKHBAYARIN BUYANAAR IKH KHURLIN GISHUUN BOLSON BATTSOGT GEN UU NEG ZALUU NI YAVJ BAIGAA YUM BOL TSAASHID YAAVAL DEER TUKHAIGAA ERKHBISH BODOJ L BAIGAA BAIKHDAA. UG NI ENE BATTSOGT SHIG NAMAAS NAM RUU DAMJIJ YAVDAG NI ER NI ZUV BOLOV UU UGUI BOLOV UU? UG NI MONGOL KHUN BAINA DAA EKH ORNOOSOO URVAAGUI I UNEN. GEKHDEE OLON TUMNEE KHUURAN MEKHELJ INGEJ YAVAAD BAIJ BOLOKH YUM UU???? SONGUULI GEDEG CHINI TEGEED UHIR UTGATAI BAINA UU ESVEL NUGUU ARD TUMEN GEDEG TSAGAAN TSAASAN DEEREE YU DURTAIGAA EREECHIJ BAIKH ERKHIIG ED NART UGUUD L INGEED DOROMJLUULAAD SUUGAAD BAIVAL MONGOLIN TER MAANI YU BOLOKH VE!!!! NEG GISHUUN NI SONGUULIN DARAA UUR NAM EVSELD OROOD BAIGAAG MONGOLCHUUD " URVAGH", KHUDARGAGUI ER, BAS BUR y*****n GEED L AVCH UGDUG UU. ER NI IIMERKHUU KHUMUUS TERSEN EKHEE CH NEG IKH YUM BODOLGUI ZARCHIKH BAIKH SHUU. AIMAAR BALAI GUTAMSHIG .

Avatar

tuya 2014-10-13 202.179.11.58

Enkhbayaraa odoo l tootsoo hiideg tsag shuu, naaduulaasaa oshoogoo avaarai

Avatar

Жалцав 2014-10-13 124.158.109.78

Бууны ноход юмгаа хэлэх вэ? Тэр ойлгомжтой. Оорсдийнхоо толгойгоор юм хийж чаддаггуй арчаагуй новшнууд байна.

Avatar

Жалцав 2014-10-13 124.158.109.78

Бууны ноход юмгаа хэлэх вэ? Тэр ойлгомжтой. Оорсдийнхоо толгойгоор юм хийж чаддаггуй арчаагуй новшнууд байна.

Avatar

Жалцав 2014-10-13 124.158.109.78

Бууны ноход юмгаа хэлэх вэ? Тэр ойлгомжтой. Оорсдийнхоо толгойгоор юм хийж чаддаггуй арчаагуй новшнууд байна.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж