М.Бөхбат: Ариун цэврийн хэрэглэл хийсэн нь тогтоогдсон | News.MN

М.Бөхбат: Ариун цэврийн хэрэглэл хийсэн нь тогтоогдсон

Хуучирсан мэдээ: 2014.10.08-нд нийтлэгдсэн

М.Бөхбат: Ариун цэврийн хэрэглэл хийсэн нь тогтоогдсон

Хэдхэн хоногийн өмнө БНСУ-ын Инчён хотод болсон Азийн спортын 17 дугаар наадмын жүдо бөхийн барилдааны үеэр манай эмэгтэй баг тамирчдын идэж байсан хоолноос хэрэглэсэн ариун цэврийн хэрэгсэл /дамск/ илэрч, хэвлэлээр шуугиан тарьсан. Энэ талаар Монголын жүдо бөхийн холбооны дэд ерөнхийлөгч М.Бөхбат дэлгэрэнгүй мэдээлэл өгснийг хүргэж байна.

-Үнэхээр харамсмаар, жигшмээр зүйл болжээ. Энэ үйл явдал яг хаана болсон бэ?

-Тамирчдын хувцас солих өрөөнд болсон юм. Өнгөрсөн сарын 20-нд, наадам эхлээд удаагүй байхад манай жүдочид хоёр алт, нэг мөнгөн медаль авсан байдаг. Маш сайн амжилт гаргасан л даа. Тамирчдын идэх хоол хүнсийг Үндэсний олимпийн хороо хариуцаж бидэнд хүргэж өгдөг байсан. Гэтэл тэмцээний хоёр дахь өдрөөс хоол нь ирээгүй. Ямар сайндаа Хөдөлмөрийн баатар Х.Цагаанбаатар тамирчиддаа дэлгүүрээс бэлэн гоймон авчирч өгөхөв. Тэр гоймонг идээд дөнгөж өл залгах төдий өнгөрсөн. Шигшээ багийн ахлах дасгалжуулагч О.Балжинням бүтэн өдөр хоолгүй өнжсөн. Бэлэн гоймонгоор хооллосноос болоод тамирчдын биед эхний удаад урвал өгч, цаашлаад ходоод нь өвдөж эхэлсэн. Үүнийгээ дагаад сэтгэл санаа нь хүртэл унасан. Тэгээд арга ядаад өөрсдөө хоол хүнсээ зохицуулах юм болтол Үндэсний олимпийн хорооны ажилтан бидэн дээр хүрч ирээд, “Маргаашийн хоолыг бас захиалж чадсангүй. Та бүхэнд 100 мянган вон өгье. Үүгээр болгож байх уу” гэсэн. Тэр мөнгөөр 20 тамирчныг хооллоход бэрх биз дээ. Тэгээд зарим нэг нь хувиараа гадуур хооллосон.

-Тэгээд?

-Гурав дахь өдөр нь манай охид багийн барилдааны өмнө өөрсдөө хоол хийж иднэ гээд завсарлагааны үеэр хоол хийж идсэн байдаг юм. Би тэр үед үзэгчдийн суудалд сууж байлаа. Тэгтэл дэлхийн аварга М.Уранцэцэг маань над дээр хүрч ирээд “Бөхбат ах аа ноцтой асуудал гарлаа. Та доошоо өрөөнд ороод ирэхгүй юу” гэв. Тэгэхээр нь би яав, юу болов гэхэд нөгөө асуудлаа хэлж чадахгүй хоолой нь зангирчихсан байсан. Үнэхээр ноцтой юм болж дээ гэж бодоод доод давхрын хувцасны өрөөнд ортол манай охид идэж байсан хоолныхоо үлдэгдлийг надад үзүүлдэг юм байна. Тэгээд тэдний дутуу идсэн хоолноос нь эмэгтэй хүний өдөр тутмын хэрэглэл гарч ирснийгээ надад харуулсан юм. Тухайн үед охидуудын нэг хэсэг нь уйлчихсан, зарим нэг нь бөөлжсөн байдалтай байсан. Тун урвуу царайтай угтсан даа. Би тэр бохир зүйлийг хараад нүдэндээ итгэж ядан огиж орхисон. Би тэр дор нь наадмын зохион байгуулах хороо, жүдо бөхийн тэмцээнийг зохион явуулсан албаны хүмүүс, тэр зааланд хариуцаж ажиллаж байсан хамгаалалтын тусгай хувцастай хүмүүст хандаж үзлэг шинжилгээ хийхийг хүссэн. Ийм бусармаг зүйл спортод байж болшгүй юм. Жигшүүртэй хэрэг. Түүнчлэн БНСУ-ын жүдо бөхийн багш, дасгалжуулагч нарт нь үзүүлж үнэн байдлаа учирласан. Тэднийг энэ зүйлийг хийсэн гэж байгаа юм биш. Цаашид энэ мэт бусармаг зүйл гаргахгүй байх талаас нь анхааруулсан хэрэг. Албаны шаардлага хүртэл өгсөн. Гэвч тэд “за” гэж хэлчихээд нүүрэн дээрээ уучлалт гуйсан хэрнээ бидэнд хариу албан мэдэгдэл ирүүлээгүй. Олимпийн хорооныхон Б.Бат-Эрдэнэ аваргад хандан манай холбооноос гаргасан бичигт гарын үсэг зурахыг даалгасан юм билээ.  

-Мэдэгдлээ хэнд хаяглаж явуулсан бэ?

-Азийн олимпийн зөвлөл, тэмцээн зохион байгуулах хорооны ерөнхийлөгчид нь хаяглаж явуулсан. Мөн Азийн жүдо бөхийн холбооны албаны бүх хүнд хандсан. Энэ асуудал яаж шийдэгдэхийг би хэлж мэдэхгүй байна. Ийм бусармаг зүйл спортын түүхэнд гарч байгаагүй. Тамирчдын идэж байсан хоолноос өмнө нь хар тамхи, допинг, эм тан илэрч байсан. Гэхдээ ийм жигшмээр бохир зүйл гарч байсан гэж би л лав сонсоогүй юм байна. Албаны хүмүүс нь үүнийг дэвэргэж асуудлыг олон нийтэд зарлахыг хүсэхгүй байсан. Сөрөг мэдээллийг аль болох намжаахыг оролдсон.

-Яагаад?

-Хэдхэн сарын өмнө Солонгост хөлөг онгоц живж, олон хүүхдийн амь нас эрсдэж улс орон даяар олон хоног гашуудлын байдалтай байсан. Энэ орны ард түмэн баяр баясгалангаас нэлээд холдчихсон байсан учраас Азийн наадмаараа бахархал, эв нэгдлээ сэргээх гэж оролдож байсан нь илт. Гэвч энэ мэт асуудал тулгарахад хэвлэл мэдээлэлээр гаргахгүйг хичээж бодлогоор дарж байлаа.

-Та бүхэн тэр бохир зүйлийг баримтжуулсан уу?

-Тэр бохир зүйлийг битүүмжлээд Монголд авчирсан. Тэгээд шинжилгээнд өгсөн. Тэр эмэгтэй хүний өдөр тутмын ариун цэврийн бохир зүйлийг ДНХ-ийн шинжилгээнд оруулахад өчигдөр хариу нь гарч, хэрэглэсэн ариун цэврийн хэрэглэл болох нь тогтоогдсон байгаа. Мөн мэргэжлийн хяналтын газарт үлдсэн хоолыг шинжилгээнд өгсөн. Тэр хоолноос халдварт өвчин, хар тамхи илэрч болзошгүй тул сэрэмжлэх үүднээс энд авчирсан. Юутай ч манай тамирчдын идэж байсан хоолноос хэрэглэсэн ариун цэврийн хэрэглэл гарсан болох нь тогтоогдлоо. Хурууны хээг шалгуулахад тээвэрлэлтийн явцад алга арилсан байна гэсэн. Тэр өрөөнд камер байгаагүй юм. Эмэгтэй бөхчүүд хувцсаа сольдог учраас. Үүнийг манай тамирчдын хоолонд хэн хийсэн бэ гэдэг нь одоогоор тодорхойгүй байна.

-Манай тамирчид тэмцээн зохион байгуулагч орны бөхчүүдтэй яг өрсөлдөхийн өмнө энэ шуугиан гарсан л даа. Та бүхэн энэ тал дээр ямар дүгнэлттэй байна вэ. Монголын эмэгтэй жүдочид хэдхэн хоногийн өмнө Челябинскт багийн төрлөөр мөнгөн медаль аваад байсан болохоор энэ тэмцээнд гарцаагүй түрүүлнэ гэж олон хүн хэлж байлаа? /Эх сурвалж: www.polit.mn/

-Манай холбооныхон тамирчид, бусад хүмүүстэй ярьж байхад нэг дүгнэлтэд хүрсэн. Эмэгтэй багийн барилдаан эхлэхээс бүр өмнө өрсөлдөөн аль хэдийнэ ширүүсчихсэн байсан. Манай тамирчдыг дарах гэж маш олон хэллэгээр дарамталж байсны хэлбэр нь үүгээр тодров уу гэж хардаж байна. Энэ тал дээр манай олимпийн хороо улам мэргэшиж ажиллахыг хүсч байна. Ийм хэцүү үед тамирчдынхаа сэтгэл санааг дэмжих ёстой байсан. Би багийн ахлагч нарын дунд шуурхай хуралдаан явуулахыг хүсч, шаардсан. Гэвч шуурхай хуралдаан болоогүй. Тэгээд би Солонгосоос ирэхийнхээ өмнө “Өөр спортын төрөлд энэ мэт тамирчдыг хохироосон зүйл гарахгүй гэх баталгаа байхгүй шүү” гэж сануулсан. Гэвч дараагийн тэмцээнд боксын спортод булхайтай шүүлт олон гарч манай албаны хүмүүс гомдол гаргасан боловч бид хэтэрхий хоцорсон байсан. Үүнээс өмнө сэргийлэх л хэрэгтэй байж шүү дээ.

-Хувцас солих өрөөнд манай тамирчдаас гадна өөр улсын тамирчид байсан уу?

-Тэр өрөөнд ихэвчлэн Солонгосын бөхчүүд байсан гэсэн. Тэгээд тэр хоолыг идээд дэвжээнд гарсан манай охидын сэтгэл санаа маш их унасан байсан гэсэн. Би тэр барилдааныг харж чадаагүй юм. Бараг л зодолдохоос наагуур юм болсон юм гэсэн.

 -Солонгосын жүдо бөхийн холбоо болон зохион байгуулах хорооноос та бүхэнтэй уулзсан уу. Монголын багийн ахлагч Б.Бат-Эрдэнээс албан ёсоор уучлалт бол гуйсан байсан?

-Солонгос улсын жүдо бөхийн холбооны ерөнхийлөгч уучлаарай гээд 20 гаруй удаа хэлж байна лээ. Зохион байгуулах хорооноос уучлалт гуйж Монгол руу нисэхээс цагийн өмнө эмэгтэй жүдочдод гарын бэлэг өгсөн.

Гэхдээ би нэг зүйлийг тодорхой хэлсэн. "Би уучлалтыг хүлээж авахгүй. Манай эмэгтэй жүдочдын хувьд насан туршид нь муухай дурсамж үлдээлээ. Үүнийг амархан мартахгүй биз" гэж л хэлсэн дээ. Манай зарим жүдочид "Энэ бол их спорт шүү дээ. Бид нарыг ингэтлээ үзэн яддаг юм уу" гээд хэлж байгааг сонсоход надад хэцүү л санагдсан.

Д.ЖАМУХА

Эх сурвалж: www.polit.mn

0 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Монгол 2014-10-08 122.201.21.197

Солонгосуудыг хашраае. Тэднийг газарын хорсноос арчих хэрэгтэй.

Avatar

Olympiin horoonyhon ajlaa uguu, 2014-10-08 124.158.124.171

Olympiin horoonyhon ajlaa uguu, hiij chadahgui baina, boxchdyn shuulted bichsen eserguutsel ni ug helleg muutai, nuguu tald setgegdel turuuleh yu ch baihgui yum baina lee, tsahim ertuntsud ter eserguutsel ni garsan shuu dee

Avatar

МҮОХороо яагаад ажилласангүй вэ. Ашиг сонирхол 2014-10-08 124.158.124.171

МҮОХ яагаад албан бичиг явуулахаас татгалзав? тэд яагаад тамирчдынхаа эрх ашгийг хамгаалахыг хүссэнгүй вэ? эндээс хариулт хайх хэрэгтэй, тэд солонгосчуудын өмнө гөлөг болдог юм байна гэж ойлголоо, магадгүй тэд энэ асуудлыг дэндүү сайн мэдэж байсан болж байна

Avatar

Зочин 2014-10-08 127.0.0.1

энийг уншаад өрөвдөх шиг болох юм. гэхдээ зургыг нь харсан чинь хоолны савыг нь хогын сав гэж хараад хийчихсэн юм биш үү гэж бодлоо. ккк. ялангуяа хувцас сольдог өрөөнд хэн хоол хийнэ гэж бодох вэ дэ.

Avatar

Борцтой гурилтай шөл 2014-10-08 182.160.3.20

Ийм том чухал тэмцээнд орж байж монгол хоолны хар хайрцагны бодлого явуулахгүй яасан юм бэ?Ядаж хоолны манаа хамгаалагч гаргахгүй.Хариуцлаггүй юм болжээ.

Avatar

Зочин 2014-10-08 182.160.3.244

oorsdiin chine buruu shdee teneg malaa huvtas solih uruund hool hiiideg teneg uxer uls mongoloos oor lav baihgui

Avatar

харамч эр 2014-10-08 202.170.68.19

үгүй тэр солонгосчууд мөн амгалан улсаа. тамирчдын хувцас сольдог өрөөнд тэмцээнд оролцох тамирчид орж ирээд гадна хувцсаа солиод тэмцээндээ ордог ёстой юм шүү дээ.тэрнээс биш ус буцалгадаг саванд борц гоймонтой хийгээд хоол иддэг газар биш гэдгийг авч явж байгаа хүмүүс нь сайн хэлж өгдөггүй буруу байна ш дээ. Гэртээ ч гэсэн үүднийхээ өрөөнд хоолоо хэн ч идэхгүй . хэдэн воноо хэмнэх гээд л шараа түлээ болсон бол өөрсдийнх нь буруу

Avatar

Zochin 2014-10-08 202.70.44.116

Solongoschuud hogiin humuus shuu. Manai Ollllimpiin horooniihon hool hunseer ni uudteihen hangaj baisan bol tiim yum olohgui l bih baisan baina. Zagdsuren ogtsorooch. Uursduu hamgiin unetei, amttai hooliig ni ideed yavj baisan daa hogiin amitad.

Avatar

Хүн 2014-10-08 202.131.248.210

Зориулалтын газар хоол идэх боломж байгаагүй юм байхдаа. Хувцас сольж, усанд ордог газар хоол хийгээд тавьчихсан байсан бол андуурч болох талтай юм даа.

Avatar

chono sanaa 2014-10-08 202.170.82.41

solongos hoolnii gazaruud hoolniihoo uldsen hachirnuudiig tus tusd ni huraaj avaad butsaagaad daraagiin hund tseverhen tavgand hiigeed ugdug geseen unen bol mun aimaaraa tee ah duu naraa

Avatar

Zochin 2014-10-08 203.91.117.4

Olimp delhiin avargad Korea buhchyydyd hen ch yalagdaj bolohgyi. Yalanguya emegteichyyd. Uur arga bhgyi

Avatar

Зочин 2014-10-08 202.179.23.99

ene nuhur uuruu yamar uuregtei yavdag yum boldoo

Avatar

doping 2014-10-08 150.129.141.181

dopingiin torliin ch yumuu yamar negen em hiichihsen bol balrah baijee

Avatar

irgend 2014-10-08 202.179.20.253

Harin tiimee gariin beleg uguud damsktai hooliig ni tevruuleed l ongotsond ni chiheed yvuulchihsan baina shuu dee.unen deerelhej chadsan bainadaa.

Avatar

д тэмүүжин 2014-10-08 182.160.32.155

хоолны саваа манайд зогсож байхгүй юугаа хийж байсан юм бэ? Гадаад орон гэхээр л бурханы оронд очсон мэт болдогоо болох хэрэгтэй биш үү.

Avatar

Зочин 2014-10-08 103.229.120.245

MASH SAIN NOM,SAN TAVIULJ "SANDAG" GEDEG ARIUN ZAITAI RASHAAN KHURTETSGEE.ER N"UM AA KHUM"GEDEG 3 UGEND BUKH ZUIL ARIUSAJ BG.KHAANCH KHOOL IIDSEN EKHLEED KHELJ BAI.ULAANII KHIIDIIN 108 N LUIJINGIIN ARKHIN RASHAAN KHURTEKH IKH SAIN.DORJNAMJOM,3 N GUREM,ARIUN SAN,13 N SAN NOLSAN, DEVSAN,KHIIMORIIN SAN,SHIIREVNYAMBO,DASHZEVEG NOMUUD SAIN AILTGA.

Avatar

Зочин 2014-10-08 103.229.120.245

MASH SAIN NOM,SAN TAVIULJ "SANDAG" GEDEG ARIUN ZAITAI RASHAAN KHURTETSGEE.ER N"UM AA KHUM"GEDEG 3 UGEND BUKH ZUIL ARIUSAJ BG.KHAANCH KHOOL IIDSEN EKHLEED KHELJ BAI.ULAANII KHIIDIIN 108 N LUIJINGIIN ARKHIN RASHAAN KHURTEKH IKH SAIN.DORJNAMJOM,3 N GUREM,ARIUN SAN,13 N SAN NOLSAN, DEVSAN,KHIIMORIIN SAN,SHIIREVNYAMBO,DASHZEVEG NOMUUD SAIN AILTGA.

Avatar

Зочин 2014-10-08 103.229.120.245

MASH SAIN NOM,SAN TAVIULJ "SANDAG" GEDEG ARIUN ZAITAI RASHAAN KHURTETSGEE.ER N"UM AA KHUM"GEDEG 3 UGEND BUKH ZUIL ARIUSAJ BG.KHAANCH KHOOL IIDSEN EKHLEED KHELJ BAI.ULAANII KHIIDIIN 108 N LUIJINGIIN ARKHIN RASHAAN KHURTEKH IKH SAIN.DORJNAMJOM,3 N GUREM,ARIUN SAN,13 N SAN NOLSAN, DEVSAN,KHIIMORIIN SAN,SHIIREVNYAMBO,DASHZEVEG NOMUUD SAIN AILTGA.

Avatar

Зочин 2014-10-08 150.129.143.135

Olympiin horoonyhon ajlaa uguu, hiij chadahgui baina, boxchdyn shuulted bichsen eserguutsel ni ug helleg muutai, nuguu tald setgegdel turuuleh yu ch baihgui yum baina lee, tsahim ertuntsud ter eserguutsel ni garsan shuu dee

Avatar

irgen 2014-10-08 95.146.117.115

Ter heden daguulj yavsan amysgaanuud ny yugaa hiij baisan yum boloo . Bas l heden yum uzeegui garuudiig ahluulj yavuulchihaad , ted nar ny tenegtej baij bgaad uls gurnee, tamirchdaa uhtel ny doromjluulchihaad , oligtoi ch arga hemjee avaad so nariin bulhiag olon ulsad delgechiheed ch ireh uhaan baihgui irstgeedeg yasan archaagui yumbe !!! Arai ch dee . Tui chort !!!

Avatar

irgen . 2014-10-08 95.146.117.115

Odoo oroitoogui deeree olon ulsiin hevleliin baiguulaga d medegdeh ny zuitei dee . !!! Tegeed so d zohiogddog temtseen en terd dahiad hesee ch bitgii oruul ,!!! Olon Ulsiin Olimpiin Xoroo , busad sportiin baiguulagad so d boloh yamar negen arga hemjeend oroltsohgui baih shaltgaanaa shiidemgii helj baih heregtei shuu !!! Ted balarna daa tegeheer !!! Busad ils orond so nariin bulhiag helj anhaaruulj baih ny chuhal yum shuu !!!

Avatar

irgen 2014-10-08 95.146.117.115

Mongolchuudaa !!! . Manai tamirshdiig ahalj yavsan ter humuus ny yasan ch olhiogui garuud ve dee . Aygui bol ted nariig ny ene tend daguulj yavj bgaad araar ny shogtuulsan daa manai tamirchdiig .Tegeed bas hoonii mongo gej ogch baidag , hooliig ny tasaslj baidag . temtseen deer ny albaar buruu shuuj novshirdood arai l heterhii basamjilsan baina daa bidnii Mongolchuudiig . Ter gariin belkegiig njy avch tenegtsen uu manaihaan , avsab bol butsaagaad yavuulaarai daa ogson gazar ruu ny . Bi l bol avahgui dee tegj doromjluulchihaad !!! Mongol tsutai humuusee !!! UB t bgaa novshiin so nariin hoolnii gazar orohgui baihiig urialj bna . Arai heterch bgaa yum bishuu , buhel buten Uls oron Mongolchuudiig tegj doromjlono gej baih uu .Olon Ulsiin Shuuhed ogoh heregtei ter zohion baiguulsan uls , tuunii sportiiin horoog . !!! Ene bol uls undesteng doromjilson asuudal shuu !!! Bid arai l heterhii So So gej guisnii hee hariug ingej doromjluulj avah gej .Uhaartsgaa Mongolchuudaa !!!! Hoid horshoosoo zugtaagaad uragshaa ikh donshuuchilsanii har gai shuu dee . Hoid horsh maany arai ch ingej novshirohgui shuu dee yag unendee !!!

Avatar

uursaj baina 2014-10-08 202.179.13.175

yahoo news bolon delhiin tom hevlel medeeliin suljee ruu bodit unehg barilttai ni send hiih heregtei ,dehiid asuudal devshuulen shit people korea chuudiin unen nuur tsaraig gargah heregtei baina aa zaluusaa, angli ,oros hen yamar hel medej baina ter heleeree delhiin hevlel medeelel ruu handaa ch zaluusaaa

Avatar

judo ch 2014-10-08 103.229.120.170

ene zuiliig buhbat ooroo hiisen bj magdagui shuu yaaj ch medeh hundee.
judogiin holboog holion bantan bolgoj bgaa hundee

Avatar

Зочин 2014-10-08 127.0.0.1

Solongosiin emegteichyydiin dasgaljuulagch n nogoo Tyvshinbayar -tai Londond mongonii toloo barildaxdaa zoriud xoliig n xoshij gemteedeg noxor baina lee sh dee, tyynees yu garax n oilgomjtoi. Nogoo talaar manaixan dendyy genen, xiij baigaa xooloo ezengyi orxino gej arai ch dee uxaajix boloogyi baina daa. Er n solongosuudaas iimerkhyy yum l xyleex n baina shyyy. Ulaanbaatar ch yaj xool xiidegiig medexgyi sh dee

Avatar

Зочин 2014-10-08 127.0.0.1

Manaihan uursduu hiicihsen yum bish bizdee.yagaad manaihan hooloo hamgaalaad suuj boldoggyi yum be.Daraa bol iim uchyyhen zyil bish oluulaa hordoj yheed ezen oldohgyi baij medehl yum bnadaa.Zubshuurulgyi gazart,ariun tsebriin shaardlaga hangaagyi tiim hooliig ter olon undor zeregleliin tamircdad idyylne gedeg cini yu gesen yg be?Ene dagaj yawsan hymyysiig ni shyyhed uguh heregtei shyy!Ed nar chini er ni iim yum l bolguulahgyin tuluu l harj manaj yawah estoi yum baigaa bizdee

Avatar

d 2014-10-08 127.0.0.1

МҮОХ яагаад албан бичиг явуулахаас татгалзав? тэд яагаад тамирчдынхаа эрх ашгийг хамгаалахыг хүссэнгүй вэ? эндээс хариулт хайх хэрэгтэй, тэд солонгосчуудын өмнө гөлөг болдог юм байна гэж ойлголоо, магадгүй тэд энэ асуудлыг дэндүү сайн мэдэж байсан болж байна

Avatar

df 2014-10-08 127.0.0.1

МҮОХ яагаад албан бичиг явуулахаас татгалзав? тэд яагаад тамирчдынхаа эрх ашгийг хамгаалахыг хүссэнгүй вэ? эндээс хариулт хайх хэрэгтэй, тэд солонгосчуудын өмнө гөлөг болдог юм байна гэж ойлголоо, магадгүй тэд энэ асуудлыг дэндүү сайн мэдэж байсан болж байна

Avatar

bolgoomjlol 2014-10-08 103.229.123.156

manaihaan odoo mongold bga so togooch nar durgui ni hureed Daamsagnii shul uguj magadgui shuu bolj ugvul mongol hoolnii gazar orj bgaarai

Avatar

Зочин 2014-10-08 108.52.152.247

solongos hunii hool yaj Mongol hund taarah ve de. Kimchii bol buur taaeahgui.

Avatar

зочин 2014-10-08 150.129.140.77

Солонгосчууд манайд визгуй бид маш ондор хатуу шаардлагаар виз авдаг энд байгаа солонгос хоолны газар нэг ч монголчууд орж болохгуй нь их заваан юм хийдэг бохир орчинд бэлтгэдэг нь хэвлэл мэдээлэлээр байнга гардаг монгол зоолныхоо газарт л орж байх нь зуйтэй тэд оорсдийнхоо хоолны газар орж байг

Avatar

solongos holnii gazar 2014-10-08 127.0.0.1

UB dahi solongos hoolnii gazruud yamar bgaa bol

Avatar

solongos holnii gazar 2014-10-08 127.0.0.1

UB dahi solongos hoolnii gazruud yamar bgaa bol

Avatar

solongos holnii gazar 2014-10-08 127.0.0.1

UB dahi solongos hoolnii gazruud yamar bgaa bol

Avatar

solongos holnii gazar 2014-10-08 127.0.0.1

UB dahi solongos hoolnii gazruud yamar bgaa bol

Avatar

Зочин 2014-10-08 182.160.1.194

shipaal num deriig nutgaasaa hooj gargayaaa mongolchuudaa. omhii solongos omhii l bdag. shipaaaaaluud *****.

Avatar

Зочин 2014-10-08 112.72.13.239

Buhuu, Baljaa nariin buruu!! Tiim temtseltei baihad hool hiigeed ezengui orhiod baihdaa yadag b/na aa?? Ene huhudud arga hemjee avah heregtei shuu!! Buhchuudee gadaadiin huhuduur doromjluusan b/na shuu dee!! Uursduus ni l bolson b/na!! Dotood hynaltaa saijruul!!! Battulag erunhiilugchuu!! Naad maluud chini tanii munguur yu hiigeed yavna aa???

Avatar

fsfssddd 2014-10-08 112.72.13.220

Ter chini uur ornii buhchuudiig sudlaj bdag yum bgaa bizdee. tegeed emegteichuudiin huvtsas solih uruund BAIJ BAIH UU. YAMAR UHAANTAI YUM YARIDIIMBEE

Avatar

Шууд гадаадын хэвлэлүүдийг дуудахгүй 2014-10-08 150.129.142.179

Шууд гадаадын хэвлэлүүдийг дуудахгүй, юун дорой юм бэ дээ, Солонгосчуудад өөрсөдөд нь хэлээд яахав дээ зохион байгуулж байгаа тал, дээр нь Солонгосчууд хийсэн байх магадлал өндөр байхад тэдэнд хэлээд яахав дээ.

Avatar

Chinii helj bga mash zuv.... 2014-10-08 2.27.245.169

gazar deer in gadaadiin hevlel medeeleliin ajiltnuudiig duudah bsiin….BBC ch umuu ugui yadahdaa Japanii hevlel medeeleliinhend handah bsn um…naad neg gulug Buhuu heden $$$.. avaad amaa tagluulsan bnshde tgd hudalaa hutsaj bh chin naad neg Buhuu geed gulug chin ***** bandi bga um Jenko, Battulga,d hoshnogduulsaar bgd buur teneg bolson bn….hahaha

Avatar

zochin 2014-10-08 127.0.0.1

Энэ бол тэмцээнээсээ илүү алалдаан! Очиж очиж хувцас солих өрөөнд хоол хийж идээд байхдаа ч яахав дээ. Бэлэн гоймонгоор хооллосон ч гэнэ үү. Утас цохиход л бүх төрлийн хоол хормын дотор ирнэ шүү дээ. Мэдээж буух эзэн буцах хаягтай юм чинь улайм цайм янз бүрийн юм гарч ирэхгүй нь мэдээж. Ингэхэд тэр Элчин Сайдын яам хаана юу хийж явсан бэ??? Учраа олохгүй яваа тамирчиддаа унд хоолыг нь ч гүйлээ ойртуулаад өгөхөд яадаг байна. Өт хорхой байтугай өтгөн шингэнээрээ бордсон өвс ногоондоо нугасгүй дуртай Солонгосчууд юу ч хийхээсээ буцахгүйг манайхан одоо ч нэг мэдсэн л баймаар юм даа! Хүний нутагт алаан тэмцээний дунд ирчээд бүх юмаа хүний хүнд найдаад явж байхдаа яадаг юм. Гэнэн цайлган хүүхдийн зангаараа яваад байна уу эсвэл гэнэ дүү гоомой хайхрамжгүй хэнэггүй зангаараа яваад байна уу??? Жигшээд байгаан бол жигших юмнаасаа бид эхлээд жигшиж сурах хэрэгтэй! Тухайлбал Үндэсний бөхийн үнэхээрийн жигшимээр найрааны асуудал байна!

Avatar

Зочин 2014-10-08 127.0.0.1

Huuliin baiguullagad ni handdaggui yum uu. Olon ulsiin setguulchidiig duudaj ireed uzuulehgui. Yamar maluud ni tolgoilj yavsan yum be

Avatar

бибиби 2014-10-08 77.206.149.131

солонгосуудаар хоол хийлгэсэн юм уу, өөрсдөө хийсэн юм бол эзэнгүй орхидог нь буруу байна, дотор нь юу ч хамаагүй хийх нь байнашдээ

Avatar

зочин 2014-10-08 180.149.78.20

бүгдээрээ Солонгос бараа бүтээгдэхүүн гуанз ресторан машин зэрэг зүйлсээс татгалзая дэмжинэ биз дээ

Avatar

Ss 2014-10-08 103.229.123.75

Mongolchuud solongosoos diplomat hariltsaagaa taslakh yostoi

Avatar

As 2014-10-08 103.229.123.75

Kimchi gulugnuudiig bigdiig ni Mongoloos huuh heregtei shakia, son of bitch bastard fucking mother fucker Koreans I want to kill fuck all of them

Avatar

Зочин 2014-10-08 112.72.13.62

oor zam bhgui daraagiiin temtseenuded korea buhchuudiig er emgui bugdiig ni nam yalaad bh heregtei.

Avatar

MGL 2014-10-08 218.56.226.151

MGL -d BGAA KIMCHIINUUDED TER RIAKTSIIG ZAABAL UZUULEEREIII… MUU KIMCHIINII HALISNUUDIIG b** URUBD, BI BAS KIMCHII HURGENTEI

Avatar

Хаха 2014-10-08 202.198.24.113

Хаха, "би бас кимчи хүргэнтэй" гэчихжээ, тэрийгээ алж чадах уу?

Avatar

mmm 2014-10-08 95.146.117.115

Mongol tsus l heregtei dee duu miny . Naaduuliig chiny 5 hujaatai 1 so tsentsdeg gej yaridagiig medeh uu duu ho .!!!

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж