Цалин, тэтгэвэр, тэтгэмжийг 60 хувиар нэмэх хэрэгтэй гэв | News.MN

Цалин, тэтгэвэр, тэтгэмжийг 60 хувиар нэмэх хэрэгтэй гэв

Хуучирсан мэдээ: 2014.10.08-нд нийтлэгдсэн

Цалин, тэтгэвэр, тэтгэмжийг 60 хувиар нэмэх хэрэгтэй гэв

Монголын үйлдвэрчний эвлэлийн холбоо /МҮЭХ/ өнөөдөр цаг үеийн нөхцөл байдлын талаар сэтгүүлчдэд мэдээлэл хийлээ. Хурлаар цалин, тэтгэвэр, тэтгэмж нэмэх хэрэгтэй, өнөө цагт шаардлагатай зарим хуулийг батлах, хөдөлмөрийн харилцааг зохицуулах гурван асуудлыг онцолсон юм.

Нэгдүгээрт, Хөдөлмөр, нийгмийн зөвшилцлийн гурван талт үндэсний хорооныхон хуралдан одоо иргэдийн худалдан авах чадвар, бараа, бүтээгдэхүүн, үйлчилгээний үнийн өсөлтөөс шалтгаалж цалин, тэтгэвэр тэтгэмжийг нэмэх асуудлыг төрийн эрх баригчдаас шаардана гэлээ. Ингэхдээ улсын төсвөөс шийдвэрлэж цалин, тэтгэвэр, тэтгэмжийг хэмжээг 60 хувиар нэмэх хэрэгтэйг онцолсон. Энэ талаар МҮЭХ-ны ерөнхийлөгч Х.Амгаланбаатар “Бид УИХ-ын намрын чуулган эхэлж, улсын төсөв ярих үеэр давхцуулж гэнэт цалин, тэтгэвэр тэтгэмж нэмэх асуудлыг оруулж ирээгүй. Улсын төсөв ярихаас өмнө өнгөрөгч долдугаар сарын 29-нд энэ асуудлыг хүргүүлсэн ч тоймтой хариу өгөөгүй. Тийм учраас бид энэ удаад дахин хандаж байна” гэсэн юм. Өнөөгийн эдийн засгийн хямралын үед чухам ямар аргаар цалин, тэтгэвэр, тэтгэмжийг 60 хувиар нэмж болох тал дээр тэрбээр “Цалин, тэтгэвэр, тэтгэмж нэмэх хөрөнгийг улсын төсөвт бүрдүүлэх ёстой. Үүний тулд улсын төсвөөс гаргаж буй үргүй зардлыг танах, уул уурхайгаас олж байгаа орлогыг тодорхой болгох, Засгийн газрын бүтцийн өөрчлөлтийг яаравчлуулж, дараагийн арга хэмжээнүүдийг авбал дээрх хэмжээгээр нэмэх нөхцөл бүрдэнэ” гэв.

Хоёрдугаарт, Үнэ бүрдэлтийн тухай хууль, Цалин, тэтгэвэр, тэтгэмжийг индексжүүлэх тухай хуулийг УИХ-аас яаравчлан батлах хэрэгтэй гэлээ. Үнэ бүрдэлтийн тухай хуулийн хувьд, бараа, бүтээгдэхүүний үнийн өсөлтийг тогтворжуулах бол Цалин, тэтгэвэр, тэтгэмжийг индексжүүлэх хуулиар иргэдийн худалдан авах чадварыг хадгалан үлдэж чадах боломж бүрдэнэ гэж МҮЭХ-ийнхэн тайлбарласан.

Гуравдугаарт, хөдөлмөрийн харилцаанд гардаг зөрчлийг арилгах талаар төр захиргааны байгууллага дорвитой арга хэмжээ авах хэрэгтэйг хэлсэн юм.

У.БОЛОР

 

 

0 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2014-10-08 202.70.40.134

http://www.hurungu.mn

Avatar

jagaa 2014-10-08 202.21.118.98

нэмдэг бол сайхан л байна даанч чадахуу ард түмний амьдрал хуцүү байна шүү.

Avatar

Zochin 2014-10-08 103.229.122.231

yamar mungeer tsalin tetgever nemeh bolomjtoi yum ene zasgiin gazart ta zaagaad egcheech, hudlaa nem nem gej hoshgiruulaad yahav dee, uildverchnii evlel shuu yum bol yum boditoi tootsoo hiij 3 taliin uulzalt hiij haana ter nemeh eh uusver chin baigaa yum heleed egeech. Ta iim tom baiguulaga tolgoilj baij arai boditoi tootsootoi yum yarij sur

Avatar

Зочин 2014-10-08 202.21.106.105

Энэ хүү юу мэдэхэвдээ.Фенгшүю нь том худлаа ярьж байгаад УИХ орсон болохоор дуурайж байгаа царай нь.Ер нь бүгдийг 200% нэмье.Тэгээд талх авахаар явахдаа талхнаасаа хүнд мөнгө авч явдаг больё

Avatar

huvi ajil olgogch 2014-10-08 202.131.231.115

ta nar odoo bolildoo tsalin nemeh talaar l yrih ymaa ulsiin tsalin nemegdvel dagaal huviin hevshil tsalingaa nemeh hereg garna sh dee tatvariin daramt eldev shalgalt torguulias bolj dampuurah oirhon bhad. yumnii unee buulgah esvel togtvortoi bailgah talaar yri tegeh uu

Avatar

EEEEEEEEEEEE huuuuuuuuuuuuuuuuureeeeeeeeeeeeeeeeee 2014-10-08 202.180.220.86

60 chini feng shuu gyyn aziin too yu, ard tumend ene yruusu taalagdahgui bn, boditoi hutsaarai, ard tumen chm shig bish shuuu

Avatar

хахаха 2014-10-08 182.160.37.211

ямар мөнгөөр нэмэх юм бэ хахаха энэ тэнэгт хууртах үе өнгөрөв өө

Avatar

Uildverchni tuv bairni tureeslegch asan 2014-10-08 103.229.120.139

Nad muu Amgalanbaatar, bolon ded erunhiilegch Erdenebaatar hoer chin ungursun ond ali alin alban tushaalaa avmagts tus bairni buh tureeslegch narig daramtlaj, huvidaa mungu neheh, uursdiin taliin humuusig ajild avch, huuchin ajillagsaadig huuli zortshin ajilaas halaj munch ih hor hutgaaj baiga shuu humuusee!!!!! Nad muu hoer amisganuudin ugend bitgii hurtarai. huvin ashig honjooni tuil bolson humuus shuu!!! Uursdiguu daraagin ih hurald gishuun bolchin geej zudelj yavaa hoer.

Avatar

Uildverchni tuv bairni tureeslegch asan 2014-10-08 103.229.120.139

Nad muu Amgalanbaatar, bolon ded erunhiilegch Erdenebaatar hoer chin ungursun ond ali alin alban tushaalaa avmagts tus bairni buh tureeslegch narig daramtlaj, huvidaa mungu neheh, uursdiin taliin humuusig ajild avch, huuchin ajillagsaadig huuli zortshin ajilaas halaj munch ih hor hutgaaj baiga shuu humuusee!!!!! Nad muu hoer amisganuudin ugend bitgii hurtarai. huvin ashig honjooni tuil bolson humuus shuu!!! Uursdiguu daraagin ih hurald gishuun bolchin geej zudelj yavaa hoer.

Avatar

Зочин 2014-10-08 182.160.8.203

Хямрал нүүрэлсэн эдийн засаг хямралтай байгаа үед худлаа популизм хийгээд яахав.Энэ байдал чинь улс орон болон иргэдэд нэмэр болохоосоо илүү нэрмээс болно.Тэрэнд орвол бараа бүтээгдэхүүний үнийг нэмэгдүүлчихгүй хүмүүсийн худалдан авах чадварыг өнөөгийн түвшингээс дордуулчихгүй байх тал дээр ямар ажил хийхэв гэдэг дээр тархиа ажилуулсан чинь дээр байх.Тархины чин хэмжээ хүрдэг бол

Avatar

Zochin 2014-10-08 103.229.120.38

Yun 60% be ali namd ta nar iim shaardlaga tavij baisan gex met?????

Avatar

Хала 2014-10-08 202.126.91.150

Тэнэгтэж ханахгүй юмдаа энэ МҮЭ. Хаана байна тэр мөнгө чинь. Битгий ингэж улс орны хөнжилд чөдөр тушаа болоод бай.

Avatar

иргэн 2014-10-08 103.229.120.222

Уг нь тэгдэг бол сайн л байна. Ядаж талхаа нь бүтнээр аваад байх юм даа. Даанч үгүй биз дээ.

Avatar

irgen 2014-10-08 112.72.13.171

UUl ni tegeed nemchihvel sain l bn. Tsalin haanaa ch hurehgui bn. Mungu bol tsaas bolchihood bn. hetsuu l bn daa.

Avatar

undur nastan 2014-10-08 103.229.122.148

demjij bn nemeh tsag bolson unuudur 4000 tugiin unetei ***** 6600 tug bolj bn yu gesen ug be? tetgever nemehdee 500000 tugiin tetgeverees deesh nemehgui baih heregtei shuu dee erdene said bol tetgever nemlee gej huuraad 22000 tug nemsen ene bol jujug

Avatar

Зочин 2014-10-08 112.72.13.150

Zuvshde nemeh tsag bolson demjij bna

Avatar

Зочин 2014-10-08 150.129.141.180

Бэлгийн сулрал, нурууны өвчин, чихрийн шижин, зүрх судасны өвчин гэх мэт 30 орчим Монголчуудын түгээмэл тусдаг өвчнүүдийн талаар хамгийн сүүлийн үеийн мэдээг BBC Health News-ээс Англиар орчуулан нийтлэв: healthnewsmn.blogspot.com

Avatar

ZOCHIN 2014-10-08 122.201.19.146

F.u.c.k.i.n.g populist

Avatar

шоогоо 2014-10-08 202.179.11.58

Фэнгшү ганбаагийн амандаа зоостой яст мэлхийгээр мөнгө босгоод та нар өөрсдөө тараавал тун зүгээр юм биш үү_ чи өөрөө шууд гишүүн болоод л

Avatar

шоогоо 2014-10-08 202.179.11.58

Фэнгшү ганбаагийн амандаа зоостой яст мэлхийгээр мөнгө босгоод та нар өөрсдөө тараавал тун зүгээр юм биш үү_ чи өөрөө шууд гишүүн болоод л

Avatar

шоогоо 2014-10-08 202.179.11.58

Фэнгшү ганбаагийн амандаа зоостой яст мэлхийгээр мөнгө босгоод та нар өөрсдөө тараавал тун зүгээр юм биш үү_ чи өөрөө шууд гишүүн болоод л

Avatar

Зочин 2014-10-08 127.0.0.1

Haana tiim ih mungu chini baigaa yum be. Tusuv uuruu aldagdalt orchihood baihad. Dollariin hanshiig 3000 tugrug hurgehgeegui bolij uz

Avatar

Зочин 2014-10-08 202.72.246.142

Үе үед МАН-ыг дагалдан, популизм хийсэн Үйлдвэрчний эвлэлийн дарга нар бүгд УИХ-ын гишүүн болж байсан болохоор энэ Амгаланбаатар МАН-ын хэдэн луйварчныг дагаж байгаад 2016 онд юу магад гэж горьдож байгаа нь энэ.

Avatar

Зочин 2014-10-08 202.72.246.142

Нээрээ энэ тэнэг өөрийгөө УИХ-ын гишүүн гээдп бодчихсон сууж байгаагий нь л дээ. Сэтгүүлч рүү мөлхдөг бас нэг тэнэг гарч ирэх нь л дээ

Avatar

ssssssssssss 2014-10-08 202.131.231.115

Hutsah yum aa. Yadaa ene populistuud uls orniig suhruuleh geeyu

Avatar

Зочин 2014-10-08 202.5.202.140

Цалин, тэтгэвэр, тэтгэмж нэмэх хөрөнгийг улсын төсөвт бүрдүүлэх ёстой. Үүний тулд улсын төсвөөс гаргаж буй үргүй зардлыг танах, уул уурхайгаас олж байгаа орлогыг тодорхой болгох, Засгийн газрын бүтцийн өөрчлөлтийг яаравчлуулж, дараагийн арга хэмжээнүүдийг авбал дээрх хэмжээгээр нэмэх нөхцөл бүрдэнэ

Avatar

Зочин 2014-10-08 203.91.113.10

bitgii *****

Avatar

Зочин 2014-10-08 202.21.106.103

ҮЭ-хэн МАН-тай нийлээд байгаа юм уу? хөгшдийн нэр барьж,тэтгэвэрээр Энхбаярдах гээ юу? Дараагийн хүнүү?Ганбаатар уу? Луйвраар үйлдвэрлэсэн бүтээгдэхүүн,үнэ нэмж луйвардаад байгаа Миний болон Номин дэлгүүр, захууд мах гурилын үнэ нэмэгч ченж нэртэй дээрэмчидийн талаар бодитой нэгч судалгаа хийгээгүй биз дээ?? Хөгшидийн нэр баржь төр сульдуулах гээд байгаарай!!!Бид бүсээ чангалаад байх л улс,харин та нар бүү ашгилаарай!!! Илүү тонн ачаа ачаад,хоёр гааль дээр тохироод ашиг гаргаад байгаа ажилчин нэртэй луйварчидын талаар мэдэх үү?Мэдхийг ч хүсэхгүй биз дээ??Нэмэр бол,бүү лай бол??

Avatar

Зочин 2014-10-08 180.149.78.26

ZUV

Avatar

Зочин 2014-10-08 202.131.244.210

ҮЭ-ийн төв байрыг хурааж ав. Соц нийгмийн үлдэгдэл, баялаг бүтээгчдийн шантааж, популист улс төрчдийн штаб… Хотын А-гийн А зэрэглэл, талбайн баруун талд байрлах энэ байр нь хөгжлийг чөдөрлөж хорлодог хэсэг бүлэг нөхдийг тэжээх, санхүүжүүлэх эх үүсвэр нь болж байна.

Avatar

Зочин 2014-10-08 182.160.3.83

зөв энэ хэнд ч хэрэггүй байгуулагыг татан буулгах хэрэгтэй социалист нийгмийн үлдэлдэл хэнд хэрэгтэй юм бэ эд нар. хаанаас цалинжиж байна. ер нь бол бас л бид өөрсдөө цалингаасаа илүүчилж бас нэг хэрэггүй гайнуудыг тэжээж байгаа юм шүү дээ энийгээ одоо болих хэрэгтэй муу шантаажчин пизданууд

Avatar