С.Ганбаатар гишүүн хуулийн дагуу хандах ёстой гэв | News.MN

С.Ганбаатар гишүүн хуулийн дагуу хандах ёстой гэв

Хуучирсан мэдээ: 2014.10.08-нд нийтлэгдсэн

С.Ганбаатар гишүүн хуулийн дагуу хандах ёстой гэв

Оюутолгой компанид ногдуулсан торгуулийн 130 сая ам.доллар 30 сая ам.доллар болж буурсныг УИХ-ын гишүүн С.Ганбаатар эсэргүүцэж буй. Тэрээр 100 сая ам.долларыг Оюутолгой компаниас авч чадахгүй байна гэдэг нь 184 тэрбум төгрөгийг үлдээж байна гэсэн үг. Түүнийг цалин, тэтгэврийг нэмэхэд зарцуулж болох байсан, холбогдох материалуудыг үзье гэхэд татварынхан зөвшөөрөхгүй байгаа гэх мэдэгдлийг хийгээд буй. Тэгвэл энэ асуудалтай холбогдуулж Татварын ерөнхий газрын дарга Т.Батмагнай өнөөдөр сэтгүүлчдэд мэдээлэл хийлээ.

Тэрээр УИХ-ын гишүүн С.Ганбаатар хуулиас гадуур шаардлага тавьж байна. Үнэхээр Оюутолгойн татвартай холбоотой баримттай танилцахыг хүсвэл хуулийн дагуу хандах ёстой. Ажлын хэсэг байгуулж, ажиллаад гаргасан шийдвэрийнх нь дагуу татварын бичиг баримттай танилцах хүсэлт гаргасан бол бид зохих журмын дагуу баримтуудыг  үзүүлж болох байсан. Мөн Оюутолгой компанид ногдуулсан 130 сая ам.долларын торгуулийг 30 сая болгон бууруулсныг Татварын Маргаан шийдвэрлэх зөвлөл өнгөрсөн есдүгээр сарын 12-нд мэдээлсэн. Гэтэл С.Ганбаатар гишүүн намрын чуулганы эхэлсэн энэ өдрүүдэд гэнэт асуудал болгож тавьж буйг ойлгохгүй байна. Шоу хийж байна гэж хэлмээр байна” гэсэн юм.

Г.НАРАН

 

38 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2014-10-08 150.129.140.13

Shal тэнэг Tehai

Avatar

Зочин 2014-10-08 202.170.69.196

Баярцогт гэгч их мэдэгч царайлаад л байсан. Одоо энэ Батмагнай гэгч бас л их мэдэгч царайлаад байх юм. Мэдэхгүй байж дуугуй л байл даа

Avatar

Зочин 2014-10-08 202.170.69.196

Батмагнай чи ямар хуулийн ямар зүйл заалтыг Ганбаатар зөрчөөд байгааг ийм тийм гээд ард түмэнд гаргаад өгөөчээ.

Avatar

МОНГОЛ 2014-10-08 202.179.20.154

ЭНЭ ГӨЛӨГ ГАНБААТАР ӨЧНӨӨН Л ШОУ ХИЙЛЭЭ. ЭХ ОРОНЫГ МИНЬ х***а ОРОС 2-Н МЭДЭЛД ҮЛДЭЭХ ГЭЭД БАЙНА УУ? ЭЛИЙ БАЛАЙ ЮМ ЯРИХ ЮМ. ПЭНШҮ БИЛҮҮ ИЛИЙ ЮМ ЯРИХ ЮМ. 2 ЗЭВҮҮН ХӨРШИЙН ДУНД АМЬДАРЧ БАЙНА. 3-СН ХӨРШ ЗААВАЛ ХЭРЭГТЭЙ. ТЭГЭХГҮЙ БОЛ БИД х***а, ОРОС 2-Н ЗҮГЭЭР Л ЗАКУСК. АМАРХАН ХООЛ

Avatar

Зочин 2014-10-08 202.179.20.154

ПЭНШҮ ГАНБААТАР ГЭДЭГ ЧИНЬ 5,6 ЖИЛИЙН ӨМНӨ БИ АНГЛИ УЛСАД САРЫН 6000 евро ЦАЛИНТАЙ АЖЛАА ХАЯАД ИРЛЭЭ ГЭЖ БАЙСАН. ЭЭ БАЗАРВААНЬ ЯМАР МУНДАГ ХҮН БЭ ГЭЖ ХАРЖ БАЙЛАА. ОДОО ХАР ДАА. ЗҮГЭЭР Л ЖУЛЫК. ӨРНӨДӨД СУРСАН ГЭЖ БАЙГАА МӨРТЛӨӨ ЗҮГЭЭР Л ЖУЛЫК. УГ НЬ АНГЛИЙН Э.ЗАСГИЙГ ИХ ОЙЛГОСОН ПЭНШҮ-Г СУРТАЛЧИЛЖ ОРЖ ИРСЭН БААГИЙ Ш ДЭЭ. ЯЛААГАА а**х ГЭЭД БАЙШИНГАА ШАТААЛАА ГЭДЭГ БОЛОХ ВИЙ.

Avatar

zochin 2014-10-08 203.194.118.34

ganbaatar a demjeechee

Avatar

temuujin 2014-10-08 150.129.141.41

***** idsen erguu canaduudiig huuj garga, urd n oyu tolgoitoi tolgoigui amidarch bolood bsan yum.

Avatar

bbt 2014-10-08 150.129.141.24

OT хэрэгүй тэртээ тэргүй бид нар амьдарч чаднаа

Avatar

Delger 2014-10-08 127.0.0.1

Ganbaatar gishuunee, turiin tushee l yum bol joohon holiig harj surval yasiin be?

Avatar

zoob 2014-10-08 103.10.21.6

barzgar ***** zaisand 1 terbum tugrug duhuh harshid amdardag gesen, yaaj awsan bhuu? boddoo mongolchuudaa, gudamand jagsaal hiigeed yawdag bsan daraa n uildwerchnii ewlwld, harin odoo ulsiin ih hurald, edgeer baiguullaguudad shudragaar ajillasanhuniim hemjeenii hurungu huraaj chadah esehiig bid bugd medne, shantaaj hiij amdrahaa boli ganbaatar mal mine

Avatar

Baagi 2014-10-08 73.8.93.235

Uih byren erh mal ***** min

Avatar

kkk 2014-10-08 150.129.140.5

ene muuu ***** odooo uhsend n nuuts ene teree gj solioroood bnaaaa gishuuun buren erhiiinheee daguuul shaaardaj il gargaj baigaa bizdeeegutsdag novshbeeee

Avatar

gtyvyu 2014-10-08 103.229.120.18

Ganbaatart Ene OyuTolgoi od bolxod n yostoi mun ch ix tus bolj bndaa ganbaatar Oyu Tolgoi bxgui bsn bol yugaar showdax bsn bol Xyatad ajilchidruu dairax bsn bxaa TEE

Avatar

Зочин 2014-10-08 150.129.140.25

Tavisan akt n uuruu boditoi bish l bsan bhgui u daa. Tiim l baidag bizdee. Tegeheer Ganbaatar hudlaa sugselzeed bh shaardlagagui. Sur badruulalgui huuliinh n daguu shalgah bolomjtoi l bga sh dee

Avatar

Дэмжиж байна!!!!!!!!!!!!!!!! 2014-10-08 150.129.140.152

Ганбаатар гишүүн ээ Таныг дэмжиж байна. Энэ татварынхан ийм худал акт тавьж аж ахуйн нэгж, байгууллагыг байнга дарамталдаг нь үүгээр нотлогдож байна. Худал акт тавиагүй л юм бол татвараа төлүүлэх л ёстой биз дээ? Ер нь татварынхан ялангуяа одоогийн энэ удирдлага нь ажлаа мэддэггүй, хөлдүү гарууд байдгийг олон аж ахуйн нэгж, байгууллага ярьж байгаа ш дээ

Avatar

Зочин 2014-10-08 150.129.140.152

яаг үнэн бичсэн байна.

Avatar

Зочин 2014-10-08 203.194.113.17

ganbaa gishuunii zob mongolchuudiin 95 hubi demjij bgaa shuu amjilt

Avatar

Зочин 2014-10-08 150.129.141.180

Бэлгийн сулрал, нурууны өвчин, чихрийн шижин, зүрх судасны өвчин гэх мэт 30 орчим Монголчуудын түгээмэл тусдаг өвчнүүдийн талаар хамгийн сүүлийн үеийн мэдээг BBC Health News-ээс Англиар орчуулан нийтлэв: healthnewsmn.blogspot.com

Avatar

Зочин 2014-10-08 180.149.97.126

Шоучин Ганбаатар яагаад Хятадын, Оросын элдэв асуудалтай компаниудтай зарга заальхай хийдэггүй юм бол?Чиний шүлсээ үсчүүлээд дайраад байдаг Оюутолгойн ашиглах эрхийн лицензийг чи зөвлөх нь хийгээд байсан Энхбаяр чинь Айвенхо-д зүгээр өгөөгүй байсан бол байдал шал өөр байхгүй юу..

Avatar

Зочин 2014-10-08 112.72.13.226

Юмыг дандаа хагас дутуу судалж ч амжаагүй улс төржүүлнэ. Тэр нь дандаа улс эх оронд маань хор хөнөөл учруулна.

Avatar

112.72.13.*-d 2014-10-08 112.72.13.220

huush chi odoo hen be. AN-ii neg shees de. uhlee yu

Avatar

Зочин 2014-10-08 112.72.13.226

х*******н шээс Монголыг хорлож дуусдаггүй юм байх даа. Чамайг фэншү нэртэй ***** мухар сүсгийг Монголчуудад тарааж байхад чинь хэн ч юу ч хэлээгүй л байх шүү.

Avatar

dogi" 2014-10-08 103.229.121.232

Teneg pinshuu Ganbaa soliorood uhehen ee\

Avatar

Зочин 2014-10-08 202.55.180.155

х*******н мухар сүсэг, Фенг-Шүйг манай эх оронд дэлгэрүүлэгч.

Avatar

Зочин 2014-10-08 202.55.180.155

х*******н мухар сүсэг, Фенг-Шүйг манай эх оронд дэлгэрүүлэгч.

Avatar

Зочин 2014-10-08 202.55.180.155

х*******н мухар сүсэг, Фенг-Шүйг манай эх оронд дэлгэрүүлэгч.

Avatar

Бодьтой мэдээллийг өг л дөө Батмагнай 2014-10-08 103.9.91.146

Тавьсан актыг 50% ч биш бүр 30,0 ам доллор болтол бууруулсан байхад яагаад тодорхой мэдээлэл өгөхгүй байгаан. Дуугуй байгаа ард түмний өмнөөс асууж , лавласнаараа энэ хүү л муугаар хэлүүлэх юм. Ингэж улсын өрийг ихэсгэж, гадныхныг дэмжихээ больмоор юм. Саяхан л төр засагаараа ерөнхийлөгчийн сонгуулиар Ганбаа адил санаатай юм ярьцгаагаад байсан.

Avatar

Zochin 2014-10-08 103.229.121.25

Ganbaatar gishvvnii zuw. Demjij baina. Amjilt hvsie.

Avatar

Зочин 2014-10-08 150.129.141.51

Маргаан таслах зөвлөл үндэслэлгүйгээр актын дүнг бууруулахгүй байлгүй дээ. Хуулийг буруу хэрэглэсэн гэж актын дүнг өөрчлөх эрхтэй. Буруутай нь хоцрогдсон хууль байхоо.

Avatar

Зочин 2014-10-08 202.21.106.112

Гишүүний туслахууд шалгаад баримттай болгож болно шүү дээ. Тэгээд л юм хийсэн болоод хэвлэлд хандах юм,хөмгийн гол нь төр тогтвортойгоор хугацаандаа ажиллах хэрэгтэй байна! Хөгшдүүдийн нэр барьж хулхидах гээд МАН-тай нийлээд байлгүй тайван ажиллуулаад өг! Ер нь МАН талдаа байх шүү?? Хорчин хорондоо үхдэг гэдэг шүү!!

Avatar

Зочин 2014-10-08 202.126.91.154

ер нь энэ ганбаатар гэгч ху намын арьс нөмөрсөн зүсээ хувилгасан коммунист юм биш үү. санал өгч байгааг нь харахад дандаа л хулгайчдын намынхны талд өгсөн байдаг юм. одоо бид түүний энэ тэнэг шоунаас нь үнэхээр залхаж байна, дараагийн сонгуулиар цаашаа тонилох болтугай

Avatar

Ганбаатар гишүүнийг дэмжиж байна!!!!!!!!!! 2014-10-08 122.254.111.182

Үнэндээ бол Ганбаатар гишүүний зөв ш дээ. Татварын байцаагч нь хууль зөрчсөн байна гээд 130.0 сая ам.долларын татвар ногдуулах акт тавьсныг 30.0 болгож бууруулсан нь туйлын ойлгомжгүй. Хэрэв татварын байцаагч нь буруу акт тавьсан бол ажлаа мэддэггүй тэр нөхрийг ажлаас нь хөөх хэрэгтэй. Хэрэв байцаагчийн зөв бол Татварын ерөнхий газрын болон Сангийн яамны энэ удирдлагууд ажлаа өгөх хэрэгтэй ш дээ. Ганбаатар гишүүн маш зөв асуудлыг хөндсөн байна. Таныг дэмжиж байнаа.

Avatar

Зочин 2014-10-08 202.131.235.2

Ganbaatar ugaasaa hudlaa show chin gar daa

Avatar

Зочин 2014-10-08 202.131.244.210

х*******н мухар сүсэг, Фенг-Шүйг манай эх оронд дэлгэрүүлэгч.

Avatar

ganbaad 2014-10-08 202.130.156.68

ganbaa mine odoo l jaahan chimeegui baichih tegeh uu oyu tolgoin galt tereg negent hodolchihwol chi yu ch gesen hen ch toohgui bolhoor ter ued ni chalchij bolno odoo ulsiin ediin zasagt ami taria ni OT bolood bna shuu chinii naad teneglel chine tus bish us l boloh bhdaa yg odoo eh oronch yum bol jaahan chimeegui baildaa ter duu ni ch bas yu wedee

Avatar

Зочин 2014-10-08 49.0.133.94

БӨӨН ШАВАР ШУЙ…..ОДОО НААД ТЭНЭГЛЭЛ ЧИНЬ ЗОГСОХ БОЛООГҮЙ ЮУ….МЭДЛЭГ МУУТАЙ НӨХӨД ХЭЛСЭН ҮГЭНД ЧИНЬ ҮНЭМШИХ БАЙХ ДАА

Avatar

Зочин 2014-10-08 150.129.141.61

POPULIST FENGSHUI MINI DEE. YUMAA SAIN SUDALJ BAIJ OILGOJ BAIJ YUM YARIJ BAI L DAA. POPULISMIINSONGODOG TULUULUGCH MINI

Avatar

zochin 2014-10-08 127.0.0.1

Хиншүү Ганбаа зайлаачээ!!!

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж