Нарантуулын өргөтгөлийг нээхээр болжээ | News.MN

Нарантуулын өргөтгөлийг нээхээр болжээ

Хуучирсан мэдээ: 2014.10.07-нд нийтлэгдсэн

Нарантуулын өргөтгөлийг нээхээр болжээ

Нийслэлийн мэргэжлийн хяналтын газраас томоохон зах,  худалдааны төвүүдийн чингэлгэн худалдааг аравдугаар сарын 6-ны даваа гаригаас эхлэн хаасан юм.  Мэргэжлийн хяналтын газрынхныг энэхүү шийдвэрээ эргэн харж, журмын дагуу ажиллах боломж олгохыг хүссэн хүмүүс өнөөдөр жагсаал хийсэн. Жагсаалын талаар бид өмнө нь дэлгэрэнгүй мэдээлсэн.

Нарантуулын өргөтгөлд павилон, чингэлгээр худалдаа эрхлэгч 150 гаруй хүн нийслэлийн Мэргэжлийн хяналтын газрын гадна талд жагсаж, мэргэжлийн хяналтын газрынхныг гэнэтийн шийдвэрээ эргэн харж, олон арван хүний амжиргааны эх үндэс болсон худалдаа, үйлчилгээг яаралтай нээхийг шаардсан юм. Мэргэжлийн хяналтын байгууллагынхан жагсагчдын төлөөлөл болон Нарантуул захын удирдлагуудыг оролцуулан гурван талт хэлэлцээр хийж, ирэх долоо хоногийн даваа гариг буюу аравдугаар сарын 13-ны өдөр Нарантуулын өргөтгөлийг нээх шийдвэр гаргасан байна. Ингэхдээ зургаан шаардлагыг биелүүлэхийг худалдаа наймаа эрхлэгчид болон захын удирдлагуудад даалгажээ.

Өргөтгөлд худалдаа эрхэлж буй бүх павилоныг вакум хаалгатай болгох, худалдаа үйлчилгээгээ павилоныхоо гадна талд бус дотор талд нь явуулах зэрэг зургаан шаардлагыг тавиад байгаа юм. Харин павилон, чингэлгийг дулаан, цахилгаанд холбох шаардлага нь биелэх боломжгүй гэдгийг худалдаа эрхлэгчид хэлж байлаа. Ялангуяа цахилгаанаас болж үе үе гардаг галын аюулаас сэрэмжлэх үүднээс павилоноо гэрэл, цахилгаанд холбодоггүй гэдгээ тэд хэлж байгаа юм.

Мэргэжлийн хяналтын байгууллагаас тавьж буй шаардлагыг биелүүлэхэд хүндрэлтэй асуудал үгүй гэдгийг худалдаачид хүлээн зөвшөөрчээ. Урьд өмнө нь ч зарим шинэчлэлт өөрчлөлт хийж, тэр бүхэнд хөрөнгө мөнгө гарган идэвхтэй оролцож байсан гэнэ. Нарантуул захын захиргааны зүгээс энэ мэт шинэчлэлд хөрөнгө оруулдаггүй бгөөд худалдаачид ч мөнгө төгрөг нэхэж үзээгүй гэнэ. Нарантуулын өргөтгөлд наймаа эрхлэгчид өдөр тутам 15 мянган төгрөгийн түрээс төлдөг ажээ. Ямартай ч захаа нээх шийдвэр гаргуулж чадсандаа жагсагчид сэтгэл өндөр тарцгаалаа.

М.СУРА

 

0 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

зочин 2014-10-07 203.91.117.4

эрүүл ахуйд нийцээгүй хүнсний захыг хаах барааны захыг хотоос нүүлгэх нь зөв

Avatar

Зочин 2014-10-07 103.229.123.92

za margaashnaas erthen ochij heden haalga hiinee.

Avatar

Зочин 2014-10-07 182.160.43.3

Захыг ад уздэг хумуус бол социализмаараа л байгаа юм !!!! Сэтгэхуйн хоцрогдол гэж уунийг хэлж байгаа юм !!! Социализмын уед бол дамын наймаа гэж захыг нэрлэж байсан биз дээ !!! Одоо бол тэгж болохгуй !!! Тэр ариун цэвэр яриад байгаа улсууд эхлээд оорсдоо гэртээ усанд ороод сурчих !!! Тэгсний дараа ариун цэврээ ярь !!!

Avatar

Зочин 2014-10-07 182.160.43.3

Би бол Нарантуул шиг олон хуний амьжиргааг авч явдаг захуудыг хотын тов руу ойртуулах хэрэгтэй гэж узэж байна. Гэхдээ гадаад узэмж энэ тэрийг нь жаахан сайжруулах хэрэгтэй л байх. Арабын орнууд, Хятад, Япон зэрэг оронд бол зах нь хотынхоо яг товд нь байдаг юм билээ. Япон улсын Киото, Осака томоохон хотууд, Токиогийн зарим дуурэг зэрэг нь хотын захиргааныхаа урд талын жаахан талбайд бутэн сайн одор бур зах зохион байгуулдаг. Парижийн яг товд нь хунсний зах тодорхой хуваарьтай одруудэд ажилдаг л биз дээ !! Тэглээ гээд Париж хот дэлхийн нийслэл гэдэг имижээ алдаагуй !!! Бид нар чинь нэг хэсэг нь юм зарж, нэг хэсэг туунийг нь авч л амьдарч байгаа биз дээ !!! Ингэж худалдаагаар дамжуулан ард тумнийхээ амьдралыг дэмжих хэрэгтэй шуу дээ !!! Захыг хаасан тэр мэргэжлийн хяналтын газрын мангуу юмнуудыг даруй ажлаас нь халах хэрэгтэй !!!! Оорсдоо зах дээр очоод юм авахгуй амьдарч чадахгуй л мангуу юмнууд байгаа биз дээ !!! Би зах дээр очиж юм авмаар байдаг. Нарантуул холдоод байна !!! Уе уе Чингис хааны талбай дээр зах гардаг бол мон ч сайхан байна аа !!! Эмх журмыг бол тогтоож болно шуу дээ !!!

Avatar

tsalingaaraa amidragch 2014-10-07 103.229.122.55

manaihan uneheer bayan bolchihjee, bur bishirmeer bi l gantsaaraa tsalingaaraa amidrah gj zutgej bdag bololtoi

Avatar

zohin 2014-10-07 103.229.122.55

ene nuulge geed bgaa humuus nuuchwel garah ur dagaward ni hojih humuus bgaa bhdaa jijg zahiin hudaldaachid ch yum uu, bi neg zuiliig l sain medej bna zahuud nuuwel heregleenii uniin index barag l 50% nemegdene shdee

Avatar

Зочин 2014-10-07 112.72.13.95

НАРАНТУУЛ, ДА ХҮРЭЭ, ӨГӨӨМӨР, БАРС, ХАР ХОРИН, 100 АЙЛ, ГУРВАЛЖИНГИЙН ЗАХ , ХАНГАЙ ГЭСЭН ЗАХУУДЫГ НҮҮЛГЭЛ ДЭЭ . . . ТЭГЖ БАЙЖ АГААРЫН БОХИРДОЛ ТҮГЖРЭЛ ХОТЫН ӨНГӨ ЗҮС ҮЗЭМЖ САЙЖИРНА. ! ! ! ! ! !! ! ! ! ! !

Avatar

Зочин 2014-10-07 202.21.106.107

ХҮНСНИЙ ТОМ ТӨВҮҮДИЙН БОЛОН ДҮНЖИНГАРАВ ХУДАЛДААНЫ ТӨВИЙН ЯВУУЛЛАГА ДААЛГАВРААР ХААСАН БАЙСАН ЮМ

Avatar