Ц.Нямдорж: Бүтцийн өөрчлөлт хийх гэж байгаа нь сайн | News.MN

Ц.Нямдорж: Бүтцийн өөрчлөлт хийх гэж байгаа нь сайн

Хуучирсан мэдээ: 2014.10.03-нд нийтлэгдсэн

Ц.Нямдорж: Бүтцийн өөрчлөлт хийх гэж байгаа нь сайн

УИХ-ын чуулганы хуралдаан Ерөнхий сайдаас өргөн барьсан Засгийн газрын бүтцийн тухай хуульд нэмэлт өөрчлөлт оруулах тухай хуулийн төслийг хэлэлцэх эсэх асуудлаар хуралдаж байна. Үүний өмнө “ЭЗЭН-100” хөтөлбөрийн талаарх Ерөнхий сайдын мэдээллийг хэлэлцэж, санал шүүмжлэл өрнөсөн юм. Хэлэлцэж буй асуудалтай холбоотойгоор сөрөг хүчний гишүүдээс шүүмжлэл гарч Ц.Нямдорж “Засгийн газар маань хожуу ч гэсэн буруугаа ойлгож бага зэрэг өөрчлөлт оруулж ирж байгаа нь сайн хэрэг. Том төрөөс ухаалаг төр гээд данхайсан том бүтцээ хэзээ багасгаж, зардлаа танах бол гээд хүлээж байлаа.  Иргэний танхимд орж  гарын үсэг зурцгаагаад л байсан. Гэтэл зардал нь өмнө байсан Засгийн газрын зардлаас гурав дахин нэмэгдчихсэн байна шүү дээ. Өөрчлөлт хийнэ гэж байна, үүний дараа ямар тооцоо гаргах талаар тодорхой зүйл хэрэгтэй байна. Багасгаж байгаа юм шиг харагдаж байгаа нь цаанаа үнэхээр багассан хэрэг мөн үү” хэмээсэн юм.

Мөн дараагаар нь Н.Номтойбаяр гишүүн “Хөдөлмөрийн яамыг салангид нь гаргасан нь маш том боломж байсан. Гэвч ийнхүү салгасны ашиг тус, бодлого хэрэгжүүлэх боломжийг хангаж чадсангүй. Бүр АНУ-ын компаниар 700 мянган ам.доллараар бодлого гаргаж өгөөч гэсэн юм байна. Ингээд ч бодлого гаргаж, хэрэгжүүлж чадсангүй. Ер нь танай манай нам гэлтгүйгээр төрийн албан хаагчдийн тоо хэд байвал зохистой вэ гэсэн тоогоо гаргацгаая” гэв.

Гишүүний асуултад Ерөнхий сайд хариулт өгч “Төрийн албан хаагчийн тоог хэд байхыг УИХ дээр ажлын хэсэг байгуулж шийдэх нь зүйтэй байх” гэсэн бөгөөд Ч.Улаан сайд тодотгож 150 мянган төрийн албан хаагч байсныг 180 мянга болгосон гэх шүүмжинд хариулт өгөв.  Тодруулбал, “12-14 онд 11 мянган төрийн албан хаагчийн орон тоо нэмэгдсэн. Хөрөнгө оруулалттай холбоотойгоор, УИХ, ЗГ-ын шийдвэрээр 8000 орчим, хуулийн дагуу бүтэц бий болсноор 4000 орчим орон тоо нэмэгдсэн” аж.

Б.ЭНХ

 

0 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2014-10-03 150.129.141.228

Ene durvuduud tsagaa tulahaar neg hun shig shuu.

Avatar

Эрсдэлийн шинжээч 2014-10-03 64.235.154.37

Энэ засгийн газар хувийн компани шиг хөрөнгө босгоод хөөрхий үр ашигаасаа илүүтэй ардчилалын нэр барьсан хэдэн луйварчдын халаасыг түнтийлгэсэн гэдгийг ард түмэн толь шиг харж байгаа. Хариуцлага тооцох, хүлээх аавын хүү алга. Хямрал дээр тэмцээд ч яах вэ гэж ард түмэн хүлээцтэй хандаж байгаа. Нуруугаа авахуулсан юм шиг бид гүрийгээд нэмэр алга , эргээд энэ их өрийн дарамт ардын нуруун дээр ирж байна. Хэн баяжсан нь илт. Олуулаа дотор төрөөс төрчихөөд байгаа тэрбумтангуудаас хэзээ ял асуух бэ? Арай ч дээ маргааш нар гарна шүү дээ…

Avatar

Зочин 2014-10-03 202.70.41.218

NOMTOIBAYAR MANGAR BATSAANAA CHI BITGII HUTSI

Avatar

Зочин 2014-10-03 202.21.106.168

Энд тэндээс ганц нэг зүйл олоод үгийн бай хийж цэцэрхэх,биш тооцоололтоо үзүүлээд МАН-ынаа гишүүдийн хамт хэлэлцүүлээд …..гээд эртхэн арга хэмжээ авч болдоггүй юм уу???тэгээд болооогүй нөхцөлд хөөгөөд явуулсан ч болно?Ингэж гишүүд өөрсдийн туслахууд, ЕС-ын дэргэдэх… зөвлөлүүдэд мэрэгшилтний бүлгүүдэд болохгүй байгааг нь эртхэн болиулж Их хуралд түүнийгээ тайлагнах ньхурал дээр хэрүүл гаргаж цэцэрхэхээс илүү ашигтай биш юм үү? Улс төрчид бүлэг,намаа хамгаалахдаа биш -улс орноо хөгжүүлэхэд нэг нэгнээ хөдөлгөж чадах тэр эх оронч чанар,чадамжыг хэлээд байгаа юм биш үү??Энэ олон жил мах,гурил,ногоо,машин,газар,алтны ченжүүдийг эрхийг нь чөлөөтэй богосноос толгойг илсэнээ түүнээс гарсан хор нөлөөг арилгах гэж намын бодлого дэвшүүлэхээс, зогсоож чадахгүй байгаа харсаар л байгаа биз дээ?.ингэж улс төржиж, майхан сав барин гарын үсэг цуглуулаад яах юм бэ?Банк санхүү,ломбардуудыг санхүүжүүлж өгдөг төрийн байгууллагын түшмэдүүд чинь ашгилаад одоо ард нь үл үзэгдэгч болон том компани-гаднаас хөрөнгө оруулагч болоод тэр бумтан болсныг харж байгаа биз дээ??Та бүгдийн туслахууд энэ бүгдийн төлөө-ард түмнийхээ төлөө гээд ажиллаж чадахгүй хар л даа?Ийм л намын АМААР ЯРИГЧИД,…УХАГЧИД шүү дээ та нар!!!

Avatar

Зочин 2014-10-03 124.158.109.78

МАН-ынхан их ул суурьтай дугнэлт хийж, асуудалд аядуу зоолон хандаж энэ худалч хумууст хангалттай боломж олгож байна. Даанч ЗГ-ынхан болоод АН-ынхан увайгуй болоод арчаагуй хумуус болохоороо ажил нь оодлох янз алгаа. Ор тавьж талыг нь оорсдоо хусан хусан байж жаахан ажил зийснээ их довийлгох юмдаа. Жинхэнэдээ бол хойч уедээ ихээхэн гай тарьж оорсдоо таргалж байгааг бид ойлгож байгаа.

Avatar

Зочин 2014-10-03 124.158.109.78

МАН-ынхан их ул суурьтай дугнэлт хийж, асуудалд аядуу зоолон хандаж энэ худалч хумууст хангалттай боломж олгож байна. Даанч ЗГ-ынхан болоод АН-ынхан увайгуй болоод арчаагуй хумуус болохоороо ажил нь оодлох янз алгаа. Ор тавьж талыг нь оорсдоо хусан хусан байж жаахан ажил зийснээ их довийлгох юмдаа. Жинхэнэдээ бол хойч уедээ ихээхэн гай тарьж оорсдоо таргалж байгааг бид ойлгож байгаа.

Avatar

Зочин 2014-10-03 222.14.13.33

Za Nyam dorj osoltoi hun shdee!!!! Uurtuu taaruulj huulia hiine uu gehees ulsaa hugjuuleee gesen sanaa bdag uym uu?!!! Hugshin hernee hereldeel suuj bh uym, nuguu ertunziin tuhai bodoj hun shig ajillaj amidarmaar uym.

Avatar

amaa 2014-10-03 202.179.20.146

nomtoi gishuunee ta bol yaj hiiheer baisansan bol ,odoo hudulmuriin yam hun ruugee oirtoj baih shig baina gej boddog ,ta buruu setgeed baina uudaa

Avatar