Д.Отгондалай: Ганц дайчин ганцаарддаггүй | News.MN

Д.Отгондалай: Ганц дайчин ганцаарддаггүй

Хуучирсан мэдээ: 2014.10.03-нд нийтлэгдсэн

Д.Отгондалай: Ганц дайчин ганцаарддаггүй

-Монголын боксчдоос Азийн наадмын анхны аварга төрлөө-

“Инчён-2014” Азийн наадмын боксын тэмцээнд өрсөлдсөн Монголын шигшээ багийн тамирчдаас ОУХМ Д.Отгондалай ганцаараа шигшээ тулаанд өрсөлдөхөөр шалгарсан юм. Тэрээр өнөөдөр 60 кг жингийн аваргын алтан медалийн төлөө Филиппиний боксчин Чарли Суарестай тоглож, 2:1 онооны харьцаагаар хожлоо.Монголын боксчид ийнхүү Азийн наадмын түүхэн дэх анхны алтан медалиа хүртэж байна.

 

 

 

Д.Отгондалайгийн тоглолтын дараах сэтгэгдлийг хүргэж байна.

-Азийн наадмын аварга болж, Инчоны наадамд оролцож буй Монголын шигшээ багийн тав дахь алтан медалийн эзэн боллоо. Баяр хүргэж байна, танд.

-Түрүүлсэндээ их баяртай байна. Манай боксчид өмнө нь Азийн наадмаас хараахан алтан медаль авч амжаагүй байсан. Монголын боксчид энэ наадмаас аваргатай болохыг зорьж ирсэн. Алтан медалийн төлөө өрсөлдөх тамирчид нэг, хоёроор тогтохгүй байлаа. Гэхдээ манай хэд хэдэн тамирчин тийм боломж бусдын нөлөө, шүүлтээс болж алдсанд би маш их харамсч байна. Ийм нөхцөл байдал дунд ганцаараа үлдэхдээ “Би заавал ялж, баг хамт олон, ард түмнээ баярлуулах ёстой” гэж чадахаараа зүтгэлээ. Ний нуугүй хэлэхэд, их хүнд ачаа үүрчихсэн юм шиг өдрүүд өнгөрлөө. Гэхдээ ганц дайчин ганцаардахгүй гэж бодоод, тоглолтдоо анхаарсан. Үүргээ биелүүлсэндээ баяртай байна. 

-Сэтгэлзүйн хувьд их хүнд байсан байх. Та төдийгүй хүн бүхэн энэ алтан медалийг, энэ амжилтыг хүлээж байлаа?

-Хүнд байсан. Сэтгэл санаа маань яг одоо л 100 хувь тайвширч байна. Манай баг хамт олныг сэтгэл санаагаар дэмжсэн бүх хүмүүст баярлалаа. Монголын боксчид олимпийн алтан медальтай, дэлхийн аваргын алтан медальтай. Харин Азийн наадмын аваргагүй байсан. Тиймээс боксчдынхоо 40 жил хүлээсэн Азийн наадмын алтан медалийг эх орондоо авч очих болсондоо би туйлын их баярлаж байна.

-Өчигдөр болсон мөнгөн медалийн төлөөх тоглолтын дараа та “Надад ялагдах эрх байхгүй” гэж хэлсэн нь монголчуудад маань их урам зориг өгсөн. Танд маш олон хүн урмын үг илгээсэн байсан. Үүнийг дамжуулах ёстой байх?

-Маш их баярлалаа. Хэлсэндээ хүрсэндээ баяртай байна.

Б.БАДМАА /Инчён хотоос мэдээлэв/

 

 

 

Post by MSPU.

 

0 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2014-10-03 182.160.2.130

http://www.champ10m.com

Avatar

t97 2014-10-03 112.72.13.13

Баяр хүргэе. Азийн Наадмын алтан медаль авч байхад маш их баярласан шүү, зүгээр нэг зүйлийг та бүхэндээ дуулгахад казакийн эрэгтэй шүүгч Рысбаев, эмэгтэй шүүгч Наталя Цой, ирландын Галахер, бас англи, вьетнамын шүүгчид манайханд оноо өгөхдөө гар татуу. харин эсрэгээрээ дээрх финалыг рингэнд шүүсэн өмнөд солонгосын шүүгч манайханд оноо өгөхдөө гайгүй байдаг юм билээ.

Avatar

МОНГОЛ 2014-10-03 202.179.20.153

МИНИЙ ХАМГИЙН ИХ ХАЙРТАЙ ТАМИРЧДЫН 1. ҮНЭХЭЭР ХАРИУГАА АВЧ ЧАДСАН ШҮҮ. 2 Ч ДЭЛХИЙН АВАРГАД ЯМАР АЗГҮЙ ХҮҮХЭД ВЭ ГЭЖ ӨРӨВДӨЖ БАЙЛАА. МИНИЙ ХҮҮ ЧАДСААН. 2015, 2016 ОНД ЯМАР ТЭМЦЭЭН БОЛОХ БИЛЭЭ, ХИЧЭЭГЭЭРЭЙ. ТӨГСГӨЛӨӨ ЖААХАН МУУ ХИЙГЭЭД БАЙХ ШИГ БАЙДАГ ЮМ ШҮҮ.

Avatar

neg buruu oilgolt yavaad bna 2014-10-03 202.21.106.166

Azi tiviin avarguud bol baigaa shuu dee aziin toglolt gedeg ni tusdaa oilgolt ym. Aziin olimp gesen ug. odoo oilgov uu

Avatar

batar. 2014-10-03 202.179.11.202

neg medal abad buh ard tumnig mullah buruu togtolso kazak uls ta narig ongoni obchinos salgasan

Avatar

Зочин 2014-10-03 202.21.106.110

khuts muu ***** kazak gej uls baigaagui tegeed ch uursdiinhuu uvchinuu yay gej baisan baikh shuu

Avatar

MGL 2014-10-03 127.0.0.1

Aziin Naadmiin avarga otgondalain final-n tulaan butheeree: https://www.youtube.com/watch?v=Wf1Uk2rlLME

Avatar

GARCHIGAA ZALRUULAACH 2014-10-03 127.0.0.1

Gants daichin gantsaarddaggui gehed utga ni ***** baina. Gantsaardah ni hezee ch oilgomjtoi. Er ni iim nertei oros zohiol baisan l daa. Gehdee l…

Avatar

Зочин 2014-10-03 49.0.128.3

мундаг байна аа

Avatar

Зочин 2014-10-03 103.9.89.101

sain bna

Avatar

Unshigch 2014-10-03 150.129.140.45

Aziin avarga shalgaruulah boxiin temtseen, aziin togloltiin boxiin turul hoyor chini ogt uur gedgiig manai unshigch nar sain oilgoh heregtei

Avatar

az 2014-10-03 103.229.120.151

Kazakhuudyn unen nuur tsarai kharagdaj bna

Avatar

naraa 2014-10-03 202.179.11.202

neg medal abla, kaak 6 medal ablla, kazakaas surah um ih baina

Avatar

Зочин 2014-10-03 77.251.233.77

kazakiin shuugch 3 uye yalaltiig nogoo tald ogson bna, uuniig bas anhaaraldaa avmaar. daraa dahin ingevel yag ner deer ni gomdol gargaj shuuh erhiig ni yarimaar

Avatar

zochin 2014-10-03 61.101.116.90

ODSUREND HANDAJ HELLEE.mongoliin boksiin tuuhend anhnii altan medal shudee altanhuyag bagsh aaz teviin hoshoo avarga ymldaaa ta oroo tuuheee medej bnu negel hun shuumjelsen hvn aaziin naadam chine aaziin olimp shudee ta medhuu altanhuyag bagsh aaziin hoshoo avarga

Avatar

Odsuren 2014-10-03 203.169.52.24

За маш сайн байна. Баяр хүргэж улам өндөр амжилт хүсье. Ид хаваа гайхуулж, Монгол эх орныхоо нэрийг өндөрт өргөн мандуулахад өөрийн хувь нэмрээ оруулж чадлаа, чи. Цаашаа яваад байгаарай. Амжилт, алдрын өндөрлөгт авирах гэгээн ирээдүй алсад биш хаяанд чинь байна шүү. Харин "боксын спортын төрөлд Азийн аварын анхны алтан медаль хүртлээ" хэмээн ярьж байгаа чинь ташаарал мэт санагдаж байна.Хэрэв би андуураагүй бол, бүр Ази тивийн аваргын хошой алтан медаль хүртэж, эх орныхоо нэрийг цуурайтуулсан, Монгол улсын гавьяат тамирчин Хайдавын Алтанхуяг гэдэг алдартай тамирчин байдаг биш билүү. Энэ хүн зөвхөн тамирчин төийгүй, нэгэн үед Монголын боксын шигшээ багийг дасгалжуулан амжилтанд хүргэж байсан алдартай дасгалжуулагч-багш хүн шүү дээ. Боксын тамирчид үүнийг мэдэхгүй байхын учиргүй. Иймд миний бодлоор энэ сурвалжлагыг хийсэн сэтгүүлч Монголын спортын яруу алдрын талаар ямар ч мэдлэггүй хүн мэт санагдаж байна. Иймэрхүү хэлбэрээр олон нийтийн санаа бодлыг угаах, түүхэн бодит үнэнийг мушгин гуйвуулах оролдлого хийж болохгүй ш дээ.

Avatar

Зочин 2014-10-03 127.0.0.1

germanii huuchin gadaad hergiin said huuchin zuun germanii albanii humuusiin bagtaigaar omnod solongostoi 2 solongosiig negtgeh tuhai buur geree hiisen tuhai ochigdor garsan shuu. uuniig manaihan anhaaraldaa avch bas hyatad orsuudad heleh n zuitei bh. bas hoid solongos ene tuhai medej bh mash chuhal gej bodoj bna. hoid solongos nuarhaar suurin deer n nairlah humuus medeej olon yag mongol 90 ond bsan shig humuus n niigem soligdood oorchloltond dasahgui bh hoorond baruuniihantai hamt omnod solongos nairlaad duusna. 10 sard ehnii uulzalt n boloh yum genelee

Avatar

Зочин 2014-10-03 182.160.42.248

Баярлалаа.

Avatar

Зочин 2014-10-03 182.160.42.248

za sain baina.bayar hyrgie.

Avatar

od 2014-10-03 103.229.120.151

bayar khurgie! Ur chadvar muu bna shuu! Az tusheed baikh shig bna. Tugstsogt bol koreagiin Shin Jonghun shig l togloj surakh kheregtei!!! odoo baigaagaasaa khed dakhin iluu khudulmurlukh kheregtei bna shuu!!!!

Avatar

good 2014-10-03 203.91.118.178

amjilt husey

Avatar

sain baina 2014-10-03 115.215.231.143

bayar hurge, duu huu dee.

Avatar

Зочин 2014-10-03 202.70.46.203

very good

Avatar

UBS 2014-10-03 93.185.65.218

Kazakhstan ch boxoor bol aguu sh dee

Avatar

Зочин 2014-10-03 202.179.10.94

bayar hurge

Avatar

tPatriot 2014-10-03 202.179.20.203

Sain bn zaluu min…Baxarxaj bn….Kazahstan xudlaa xudlaa…manai Tuvshinbat delxiin avargiig yalj l bnlee..Togsoo, Tuvshinbat, Otgondalai oor bas alt avax bolomjtoi l yum manaixan….shuugchid, xolboog kazah so 2 avilgalaar duurgej bgaam bnldaa…xulgaich nar

Avatar

Зочин 2014-10-03 127.0.0.1

Mongolchuud maani neg ueiig bodvol mundag boljee.Olymp World Asian geed olon avarguud torj baina. Hoishid olon olon tiv delhii Olympiin avarguudtai bolooroi gej erooe

Avatar

Bayr hurgey 2014-10-03 103.229.120.214

Amjilt husey, mash sain myndag bn

Avatar

Zorigoo 2014-10-03 127.0.0.1

Азийн Зуны Наадмын боксын тэмцээний эрэгтэй 10 жингийн аваргын алтан медалийн тоглолтууд болж дууссан дүнгээс харахад : Казахстаны 6 алт Солонгос 2 алт Монгол 1 алт Тайланд 1 алт

Avatar

Zochin 2014-10-03 203.194.117.12

Bandi bagsh daa bayr XVRGIE!!!! ray abaagvi bol ene 2 medal mongold ireheergvi baisan shvv!!?

Avatar

Mongoliin baharh***** 2014-10-03 127.0.0.1

uunees iluu ih bayrlaj uzeegui yum bna.Umnud solongoschuudiin havchilga doromjilol dund tamirchidtaigaa hamt havchigdaj doromjiluulj baisan ard tumnee tamirchidaa avarch chadlaa.Ih ezen Chingis haanii ur udam daravch dardaij bulavch bultaij chadadgiig turiin altan soembot dalbaa turiin duulalaa ataarhagchid horsogchidiin chihiig duliirtel tsuurairuullaa.HuhMongoliin auguu huchit tamirchidaaraa baharhaj omogshij bna.

Avatar

Mongoliin baharh***** 2014-10-03 127.0.0.1

uunees iluu ih bayrlaj uzeegui yum bna.Umnud solongoschuudiin havchilga doromjilol dund tamirchidtaigaa hamt havchigdaj doromjiluulj baisan ard tumnee tamirchidaa avarch chadlaa.Ih ezen Chingis haanii ur udam daravch dardaij bulavch bultaij chadadgiig turiin altan soembot dalbaa turiin duulalaa ataarhagchid horsogchidiin chihiig duliirtel tsuurairuullaa.HuhMongoliin auguu huchit tamirchidaaraa baharhaj omogshij bna.

Avatar

Ц.А. 2014-10-03 122.201.20.137

Ганц сайн боллоо доо. Монгол гэж ямар улс байдгийг дахин нэг баталлаа. Отгондалайдаа улам амжилт хүсье. Чи эр хүн шүү.

Avatar

gun 2014-10-03 202.21.111.98

bayarlalaa mash ih bayarlalaa ard tumenee hund hetsuu tsagt uram zorig bayar baysal beleglesen otgondalaidaa bayarlalaa

Avatar

Бат 2014-10-03 65.49.14.19

Баяр хүргэе.

Avatar

Зочин 2014-10-03 112.72.13.162

er hundee hu

Avatar

MONGOL 2014-10-03 202.179.11.34

Good.bayarlalaa.mongol ylsiinhaa dalbaag, heriig olimpmdelhiin dawtsand mandyylaarai.

Avatar

MONGOL 2014-10-03 202.179.11.34

Good.bayarlalaa.mongol ylsiinhaa dalbaag, heriig olimpmdelhiin dawtsand mandyylaarai.

Avatar

MONGOL 2014-10-03 202.179.11.34

Good.bayarlalaa.mongol ylsiinhaa dalbaag, heriig olimpmdelhiin dawtsand mandyylaarai.

Avatar

12 2014-10-03 202.126.89.199

баярлалаа баяр хүргэе

Avatar

Зочин 2014-10-03 112.72.13.46

Bayar hurgie ..chi shuu..

Avatar

Bayarlalaa 2014-10-03 202.131.247.23

Ёстой сайхан мэдээ байна. Баярлалаа Д.Отгондалай

Avatar

dga 2014-10-03 202.55.184.18

Гоё юмаа

Avatar

Zochin 2014-10-03 202.180.216.8

Bayarlalaa, chamd,.,.,.

Avatar

zochin 2014-10-03 202.131.225.141

Ene bol chinii sportiin amjiltyg zuvhun ehlel. tuiliin zorilgo chin OLIMP baikh yosoti shuu. Ene nii tuluu uragshaa!!!

Avatar

zochin 2014-10-03 202.131.225.141

ikh zorigtoi, setgeliin tevcheertei huu baina. Bayar hurgey. So-nuudad mundag hariu ugloo.

Avatar

ABCD-korea-gaas 2014-10-03 218.54.26.135

Mongol eh oronii huu bailaa ! Uneheer ih bayarlalaa ! Chinii hureh estoi ondorlog zovhon ene bishee ! Chamaig Londonii olimpod Hyatadiin tamirchind hojigdood erh avch chadalgui uldej baihad chin Mongol ulsaas olimpiin medal avah tamirchin 1 n oroltcsonguidee gej bodohod haramsaltai bsan shuu ! Chinii zogzoh estoi tavtsan bol delhii olimpiin medaliin tavtsan ongiign gagtshuu ter odorl medeh baih !

Avatar

Oyunaa 2014-10-03 202.131.231.11

Uurgee sain bieluulsend BAYAR KHURGEYE, Duu min!!! eh orondoo baharhaltaigaar moril !!!

Avatar

Зочин 2014-10-03 180.149.93.14

монголын баатар

Avatar

Зочин 2014-10-03 103.229.123.35

Баяр хүргэе! Боксийнхон хоёр алттай байх байжээ

Avatar

zochin 2014-10-03 150.129.141.236

mundag zaluu baina. helsendee hvrch mash ih hvnd achaag uurch alt avlaa..

Avatar

Монгол 2014-10-03 202.179.20.250

Баярлалаа. Маш их баярлалаа. Улам их амжилт хүсье

Avatar

Bayaraa 2014-10-03 202.131.235.74

Bayar hyrgey dyydee. Sain zaluu. Baharhaj ba

Avatar

Зочин 2014-10-03 124.158.94.35

Bayarlaa . Mash ikh bayarlalaa.

Avatar

Зочин 2014-10-03 103.230.82.229

Good

Avatar