Ерөнхий сайд МАН-ын бүлгийн хуралдаанд оролцоно | News.MN

Ерөнхий сайд МАН-ын бүлгийн хуралдаанд оролцоно

Хуучирсан мэдээ: 2014.10.02-нд нийтлэгдсэн

Ерөнхий сайд МАН-ын бүлгийн хуралдаанд оролцоно

Засгийн газрын бүтцийн тухай хуульд нэмэлт, өөрчлөлт оруулах тухай, Засгийн газрын бүрэлдэхүүний тухай хуульд нэмэлт, өөрчлөлт оруулах тухай хуулийн төслүүдийг УИХ-ын даргад өргөн мэдүүлсэнтэй холбоотойгоор МАН-ын бүлэг өнөөдөр үдээс хойш хуралдсан байна. Тус бүлгээс Ерөнхий сайдыг хуралдаандаа урьсан боловч ирсэнгүй хэмээн тайрбарлаж байгаа ч үнэндээ Н.Алтанхуяг сайдын зүгээс маргаашийн хуралдаанд оролцох боломжтой гэдгээ дуулгасан байна. МАН-ын бүлгийн маргаашийн хуралдаанд Монгол Улсын Ерөнхий сайд Н.Алтанхуяг оролцож,  сөрөг хүчний тавьсан Засгийн газрын бүтцийн өөрчлөлт болон бусад асуудлаар хариулт өгөхөөр болжээ.

Б.ХАЛИУН

0 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2014-10-02 103.229.120.2

Ene xyniig xynii ooriin geltgyi olon talaas ni ko mon ix boroolloodoo. Uul yum yum xiix gej zytgej baigaa l xyn dee.

Avatar

Зочин 2014-10-02 103.229.123.205

Mongolchuudaa yumand jaahan zuw talaas ni harah geed uzdee ! Mongol uls parliamanetiin zasaglaltai . Zasgiig tolgoilj baigaa hun ni Altanhuyag . BId buhen 2 jil harlaa shdee . Tuunii hiisen buhen Mongold yamar bantan bolj baigaag odoo bolih heregtei . Niitlelch Baabar guain helsenchlen chadwarlag bagiig gargaj ireh heregtei baina shdee ….

Avatar

salhi 2014-10-02 195.89.48.9

uurchilugdunu.Uvsiin Mafi Mongoliig atgandaa oruulsan baina shuudee

Avatar

Зочин 2014-10-02 202.21.106.108

Алтанхуяагийг огцруулллаа гээд юу өөрчлөгдөх юм бэ??? Хэн ч гарсан адилхан юм бишүү? Жаахан юм хийж байгаад нь боломжийг нь өглдөө. Аливаа юманд хэмжээ хязгаар, цаг хугацаа гэж байдаг тэр нь дуусаахаар аяндаа буушдээ.

Avatar

Зочин 2014-10-02 112.72.13.93

Bataar saidin yamig bolovsrol soyol shinjlex uxaani yamtai negtgex xeregtei bolov uu?

Avatar

иргэн 2014-10-02 103.229.120.131

Агентлагуудаа цөөлөх хэрэгтэй. Жишээ нь бензин тосны импортын асуудлыг гадаад худалдаа хариуцах ГЯЯ-д хариуцуулах юм бол Газрын тосны газар, Ашигт малтмалын газрыг нэгтгэж болно, угаасаа нэг л агентлаг байсан

Avatar

зочин 2014-10-02 182.160.4.144

МАН – ын хуралд орох хэрэгтэй !!! Хам хэрэгтнууд чинь ийм л байдаг шуу дээ !!! Мэдэхгуй бол мэдэж ав !!!

Avatar

Энхбаатар 2014-10-02 124.158.109.78

Авилгыг загалмайлсны хувьд МАН-ын нохдийнхоо хуралд оролцох нь зов. Огцрох тухайгаа ч мэдэгд. Нуурс хотолбор, цэвэр агаар сан, утаагуй УБ, Бондын зарцуулалт гээд тууний монго хийсэн арга замууд ихээ их!

Avatar

Зочин 2014-10-02 150.129.140.239

их дурласан хүнд төрийг бүү атгуул гэдэг өвгөдийн үгийг санацгаах хэрэгтэй их хурлын гишүүд……. алтанхуягаас өөр хүн байхгүй биш. их л шунах юм. хамт явсан нөхдөө түлхээд өөрийгөө л хоохойлж үлдэж байгаа нь хүн муугийн л шинж

Avatar

Зочин 2014-10-02 202.179.7.194

ingen ingen baij baih albuu.zailaad og!

Avatar

Зочин 2014-10-02 54.176.68.239

Said boloh huseltei humuusees 4 jild 2 udaa tatwaraa avah zali Altankhuyagt baina aa

Avatar

Зочин 2014-10-02 124.158.109.78

Алтанхуяг оороо огцрох сэтгэлийн хаттай хун. Санаа ***** зов оороо орогдлоо огно. Та нар харж л байгаарай

Avatar

nn 2014-10-02 49.0.134.127

eedee odoo boloo blgvi de buugaach

Avatar

nn 2014-10-02 49.0.134.127

eedee odoo boloo blgvi de buugaach

Avatar

зочин 2014-10-02 150.129.140.211

Засгийн газар удирдана гэдэг хэн бүхний хийдэг ажил ч бас бишээ. Энэ хүн сэтгэл амар бүтэнснойртой хонодоггүй байхаа.тэндээс загнаад л харааж ерөөгөөд л

Avatar

Зочин 2014-10-02 112.72.13.160

said ih engiin hun yumaa uls orniihoo tuluu ursuldugch namiin hurald orj yariltsaj zuvshiltsuh gej bdag

Avatar

Zochin 2014-10-02 112.72.13.138

Ordoggyi bsan, orohoor zorigloj dee, hoorhii.

Avatar

Зочин 2014-10-02 103.229.123.205

Aagii uuruu ***** teh uu

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж