Б.Бүлтэнг шүүх хурал хойшиллоо | News.MN

Б.Бүлтэнг шүүх хурал хойшиллоо

Хуучирсан мэдээ: 2014.10.01-нд нийтлэгдсэн

Б.Бүлтэнг шүүх хурал хойшиллоо

Эмч, эмнэлгийн ажилтан өвчтөнд эмнэлгийн тусламж үзүүлэх үүргээ хариуцлагагүй биелүүлснээс өвчтөн нас барсан” гэх үндэслэлээр Хүний гавьяат эмч Б.Бүлтэн нарын таван эмчид эрүүгийн хэрэг үүсгэн шалгасан. Тэдэнд холбогдох хэргийг анхан шатны шүүх хурал өнөөдөр 14.00 цагт  Эрүүгийн хэргийн нэгдүгээр шүүхэд болохоор товлогдсон ч хойшиллоо. Учир нь шүүх хуралд хохирогч хүндэтгэх шалтгааны улмаас  хүрэлцэн ирээгүй, шүүгдэгчийн өмгөөлөгч шүүх хурал давхацсан байна. Тиймээс дараагийн шүүх хурлын товыг аравдугаар сарын 8-ны 13.00 цагт зарлалаа.

Уг хэргийн  шүүх хурал  өмнө нь хоёр  удаа товлогдсон ч шүүгдэгчдийн өмгөөлөгч нар ирээгүйгээс хойшилж байсан юм. Дээрх хэрэгт Гавьяат эмч Б.Бүлтэнтэй хамт Улсын клиникийн III амаржих газрын эмч н.Цовоо, н.Энхзаяа   нарын дөрвөн хүн  холбогдооод  байгаа аж.

Хэргийг сануулбал өнгөрөгч 2013 онд III амаржих амаржих газарт  Баянзүрх дүүргийн иргэн Ц дөрвөн кг гаруй жинтэй хүүхэд төрүүлсэн байна. Том хүүхэд тээж байгаа гэдэг үндэслэлээр иргэн Ц-д кесарево хагалгаа хийхдээ эхэсийг  нь гүйцэд гаргалгүй саванд үлдээснээс гурван удаа хагалгаанд орж, амь насаа алджээ. Шүүхийн шинжилгээний үндэсний төвийн дүгнэлтээр эмч нар ажил үүрэгтээ хайнга хандаж,  хохирогч эмэгтэйн саванд эхэсийг дутуу үлдээснээс үүдэн амь насаа алдсан гэж дүгнэсэн байна.

Эх сурвалжийн мэдээллээр  Гавьяат эмч Б.Бүлтэн өмнө нь энэ төрлийн хэрэгт шалгуулж байсан ч 2009 оны Өршөөл үзүүлэх тухай хуулийн хүрээнд прокурорын шатнаас  хэрэг нь хэрэгсэхгүй болж байжээ.Тэднийг Эрүүгийн хуулийн 106.2-т заасан үндэслэлээр  БЗД-ийн цагдаагийн I хэлтэст шалгаж харьяа прокурорын газраас яллах дүгнэлт үйлдэн шүүхэд шилжүүлээд байгаа юм. Хүний гавьяат эмч Б.Бүлтэн нарын гэм буруутай нь тогтоогдвол албан тушаал эрхлэх, үйл ажиллагаа явуулах эрхийг гурван жил хүртэл хугацаагаар хасч гурван жил хүртэл хугацаагаар хорих ял шийтгэх хуулийн заалттай юм байна.

С.ОТГОН

 

0 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Hariuclagaa hulee bulten emchee! 2014-10-01 127.0.0.1

Ene emchiin mergejiliin ur chadvar tuvshing bi unelj dugnej medehgui gehdee haraad baihad udaa daraa aldaa dutagdal gargaj baisan mongonii het sonirholtoi gedeg ni olon hund ajiglagdaj baisan l hun baina shdee, tiim bolhoor hiisen aldaaniih ni toloo mash tom hariuclaga toocoh cag boljee!!

Avatar

. 2014-10-01 112.72.13.185

saihan setgeltei emch olon eej aavuudiig bayrluulj baidag.

Avatar

Зочин 2014-10-01 202.170.68.130

hun alchihaad 3han jil horigdoh yal avah yum uu

Avatar

Зочин 2014-10-01 202.170.68.130

hun alchihaad 3han jil horigdoh yal avah yum uu

Avatar

Зочин 2014-10-01 202.179.29.218

Энэ эмч угаасаа мэдлэг муутай ш тээ. Охиноо очиж узуулэхэд киста байна , толбортэй хагалгаанд ор гэж байгаа юм чинь. Гэтэл киста чинь ахин гардаг юм байна лээ ш тэ. Гарах болгонд нь хагалуулаад байхиймуу хаашаа юм. Ходооноос ирсэн нэг хуухэн 3 жилийн омно хагалгаанд орж киста авахуулсан ахиад кистатай болчиж гээд бас узуулэх гээд зогсож байсан шуу

Avatar

Humuusee 2014-10-01 126.255.131.246

Aihtar setgegdluud ih bichjee ene humuus. Magadgui aldaatai zuil bgaa bh. Shuuh teriig ni togtooh biz. Ene surtei setgegdel bichij bgaa durakuud dotor ene hunii tuslamjiig hurtsen hun, esvel tanai tanil, ah duu nar dotor bj l bgaa. Er ni MGL-r neg bgaa. Heden zuun hund yamar ayultai ersdeltei hagalgaa hiij, huuhed eh barij avch bsniig ta nar tusuuluh ch ugui. Tur zasag ni irgedee, ta nariig, ta nariin eej ehchuudiig, huuhduudiig gants oroin hoolnoos hyamd unelsen munguur udur shunugui, olon tsagaar yadarch unatlaa ajillaj bgaa emch nar. Heden tugrug bayarlalaa gej ugchuud terniihee araas uhel hatan nehel bolj gonshignono. Iim yum bolson ni haramsaltai. Gehdee ta nariin tahij shuteed bgaa gadaad orond ch gesen tohiolddog hundreliin neg. Gargahgui bh ni medeej emch nariin uureg. Gehdee uureg geed ingej doromjilj bolohgui bhaa.

Avatar

Зочин 2014-10-01 202.55.183.164

Ene khuniig ikh zobooj baina daa, Khun buruu bayajikhlaar ingedeg baikh,

Avatar

Зочин 2014-10-01 150.129.143.160

Чадварлаг мөртлөө шуналтай хуучны эмч нар мэр сэр байсаар байна.Тэд өөртөө дүгнэлт хийж нүглээ наманчлаасай.Залуус бүү дуурай.

Avatar

Зочин 2014-10-01 202.21.114.194

Гавъяат гэдэг цол хэргэм чинь мөнгө олох арга хэрэгсэл болдог юм биш үү. Гавъяат эмч, гавъяат багш, гавъяат жүжигчин……

Avatar

zochin 2014-10-01 124.158.110.90

Suuliin hden jil ene Bultem emch huurhii ner hundgui boljee humuus gaduur mash muu am tai bdg bolson bsan!!!! hairan saihan ner hund olon jil bosgosn ner hundee ingej ulandaa hiih gj dee

Avatar

zochin 2014-10-01 124.158.110.90

Suuliin hden jil ene Bultem emch huurhii ner hundgui boljee humuus gaduur mash muu am tai bdg bolson bsan!!!! hairan saihan ner hund olon jil bosgosn ner hundee ingej ulandaa hiih gj dee

Avatar

zochin 2014-10-01 124.158.110.90

za yl ni hden zuuhun jil ni yaamai bn!!!! hamgiin gol hariutslagaa uureh l heregtei bgaam daa!!!!

Avatar

zochin 2014-10-01 124.158.110.90

negent buruutai sanaand oromgui hariutsalggui ajillajee ene humuust huuli uilchleh estoi!!!!!! busad hainga emch nar ch gsen surgamj avah bh!!! herew ene humuus shuuhiig arglad garval ingej boldog yum bn geed tsashid mash olon nyarai, Eh ami nasaa eruul mendeeree hohirch uldeh bolno shuu!!!

Avatar

Zochin 2014-10-01 202.55.183.82

Za buhel buten hunii amind hurchikheed 3-han jil baihdaa yanaa. Bolioch ard tumneeree toglood. Bulten emch nernees tsaashgui hudlaa emch shuu dee. Hun argaa baraad l emneleg yabna hunii zovlongoor ***** toglo. Nasaar ni horih yaliig ni og!

Avatar

Зочин 2014-10-01 202.126.91.171

Мөнгөнд нь тааруулж эмчилдэг болсон Дургүйг нь хүргэвэл амиар чинь тоглоно Харамласны чинь хариуд сэглээд өгнө гэдэг Ямар сайндаа дарга нар гадаад эмч шүтэх вэ дээ

Avatar

Зочин 2014-10-01 182.160.2.169

Хөрөнгө мөнгөтэй хүмүүс туйлшрамтгай монгол зангаараа мөнгө төгрөгөө бариад энэ авгай руу хошуурцгаадаг тэр хэмжээгээр их ч баяжсан гэж ярьцгаадаг.Монголд Бүлтэнгээс илүү чадалтай мөнгөнөөс илүү хүний амь нас эрүүл мэндийг чухалчилдаг олон эх баригч эмч нар бий шүү хүмүүсээ.Мөнгөтэй хүнд хууль үйлчилдэг болов уу харж л байя.

Avatar

Сэжигийн авгай. 2014-10-01 127.0.0.1

ХҮНИЙ АМИЙГ ЗООСНЫ НҮХЭЭР ХАРДАГ ХҮНИЙГ ЭМЧ ГЭЖ ХЭЛЭХГҮЙ.МЭДЛЭГ МУУТАЙГАА МЭДЭХГҮЙ БАЙЖ ЮМ БҮХНИЙГ МӨНГӨӨР ТООЦОХ ХЭРЭГГҮЙ Л БАЙСАН.ЭНЭ ШУНАЛТАЙ ЭМГЭНД МОНГОЛЫН АРД ТҮМЭН ХАХАЖ ҮХТЭЛ НЬ МӨНГӨ ӨГСӨНДӨӨ.ШУНАЛТАЙ ШИГЭЭ АЖИЛ ХИИЖ СУРАХ ХЭРЭГТЭЙ.ҮГҮЙ БОЛ ХҮМҮҮСТ ГАЙ БОЛОЛГҮЙ ГЭРТЭЭ БАЙХ ХЭРЭГТЭЙ.

Avatar

Цэцэгмаад 2014-10-01 103.229.123.31

Би лав энэ хүнийг эмч гэж огт боддогүй. Нэг шуналтай, зальтай авгай гэж боддог. Хүн аварсаныг мэдэхгүй л юм байна. Өвчтэй зовлонтой хүмүүс л очиж байгаа ш дээ. Тэгэхэд тэр доор байгаа Цэцэгмаа гэсэн хөлдүү махан толгой муу энергитэй хүн ч гэх шиг. Бүлтэнгийн хамаатан садан биз дээ. Эсвэл эмч нэртэй шуналын тулам биз дээ өөрөө.

Avatar

ШУНАЛЫН ТУЛАМ. 2014-10-01 127.0.0.1

ДАХИЖ ХҮН АЛАХГҮЙН ТУЛД ГЭРТЭЭ ГЭДЭСЭЭ ИЛЭЭД ХЭВТЭЭЧ ШУНАЛТАЙ ЭМЭЭ.

Avatar

Зочин 2014-10-01 150.129.143.61

Бүлтэн эмч ямар замаар Гавьяат эмч болсныг мэдэхгүй, миний хувьд 1992 оны намар 1-р төрөхийн зөвлөх эмч нар намайг хүүхэд тээх боломжгүй гээд энэ эмчээр үр хөндүүлэхийг зөвлөж,би ч түүнийг нь дагасны уршгаар тэр мэс ажилбар нь дутуу хийгдсэний улмаар эгээтэй л амь насаа алдахын наагуур болж билээ. Тэр үеэс л энэ эмч өвчтөнтэйгөө мөнгөөр харьцдаг гэдгийг гадарлан таниж мэдэх хүмсдээ болж өгвөл тэр эмчид хандахгүй байхыг зөвлөдөг болсон. Одоо хууль хяналтынхан хариуцлагыг хэрхэн тооцож хүний амь хир үнэ цэнтэй болохыг үзүүлэх цаг нь ирж дэ. 3 жил мэрэгжлээрээ ажиллахыг хорих, 3 жил цагдан хорих гэдэг хүний алтан амьтай тэнцэх юм гэж үү… Энэ хариуцлагын зөв тогтолцоо гэдэгт би итгэхгүй байна.

Avatar

uilchluulegch 2014-10-01 182.160.43.139

amii ni avarsan eh huuhed toolood barshgui baihaa. jinhene emch hun, eh hun shuu.

Avatar

zochin 2014-10-01 64.235.154.34

тоолоод баршгүй хүний амь аварсан юм чинь одоо алж болно гэсэн үг үү

Avatar

мөнгөтэй хүнд хууль үйлчлэхгүй 2014-10-01 202.21.106.110

энэ авгай шоронд орохгүй байхаа,шоронд орвол баярламаар байна,шоронд ороосой,шорондоо удаанаас удаан шуналгүй болтлоо үхэтлээ суугаасай,

Avatar

balai 2014-10-01 150.129.141.215

chi ooroo oodlohgui amitan bnadaa setgelee dagasan zolgui negen bna daa chi

Avatar

gerelmaa 2014-10-01 150.129.141.215

sain emch saihan hun shuudee. sanal gomdloo bichij bolno hun haraaj doromjilj bolohgui shuu ehchuudee, muu sanaa muu setgel muuhai ug oort tusdag yum shuu, idsen eruu huvhairch eduulsen mod tsetseglenee gedeg yum shuu

Avatar

Зочин 2014-10-01 202.21.113.139

Энэ авгайд ял өгвөл таарна .Аймаар шуналтай авилга аваад хүний амиар тоглож чадах авгай шүү,

Avatar

zochin 2014-10-01 103.229.121.183

Ene hun setgelgui hun.neg udaa anhnii turultuur ochijhandahad shuud medegdsen de.uzleg gej garaa shurguulchaad uur tiishee harj naiztaigaa yarij bsanaa bolloo.huuhed chini tom tolgoitoi yum hagaluulah tsag av gej naasan.bi dahin ochoogui l dee.jiriin neg eh barigch saihan turuulj ugsun.huuhed maani heviin l tolgoitoi bsan shde

Avatar

Зочин 2014-10-01 202.131.231.115

Хэнэггүй хариуцлагагүй л байхгүй юу даа. Хийж байгаа ажлаасаа кайф авахаа больчихсон, мөнгөний төлөө үхэхээс буцахгүй болчихсон авгай л байхгүй юу даа. Золоор хэн нэгэн даргын ивээлд очиж шагнал аваа биз. Мундаг эмч нар зөндөө л байна даг

Avatar

харамсалтай 2014-10-01 202.70.47.194

Таны төлөө бид гэж хувийн эмнэлэг рүүгээ улсын эмнэлгээс хүн чирж аваачдаг хоёр газар тэлээ хурга шиг ажилладаг хүн Тэгээд бас рекламд тоглож мөнгө олно Ард түмнийг гаьяат гэдэг нэрээрээ түрээ барьж хуурч байгаа хэрэг штээ

Avatar

харамсалтай 2014-10-01 202.70.47.194

маш шуналтай авгай. Хүн үзэхдээ халтуурддаг. мөнгө үнэртсэн хүн дээ

Avatar

аварсан хүнийг нь тоолсон у 200 000 хол давах байх 2014-10-01 203.91.119.100

Эмч хүн хэзээ ч хүн алъя гэж боддоггүй ханддаггүй. Мэргэжлийн алдаа шүү дээ хөгжсөн оронд бол тэр зарчмаар ханддаг. Жишээ нь багш хүн муу ажилбал муу сурдаг хүүхдүүд үүсдэг бол харамсалтай нь эмч хүн алдахаар хүн үхчихээд байгаа юмв Түүнээс биш энэ хүмүүсийн бичээд байгаа шиг гудамжинд хүн алдаг хүмүүстэй адилтгаад харьцуулаад байж болохгүй. Энэ хүний тусыг авч эрүүл саруул болсон хүн ийм цөөхөн гэж үү. Хүмүүсээ бичээч ээ. Тэгэхгүй бол танийг аварч байсан ачтанг адгийн ***** гэж бичиж байна шүү дээ

Avatar

Зочин 2014-10-01 150.129.143.95

хүн тоохгүй, юм асуухын тулд мөнгө төлдөг, шунал нь дэндсэн авгай байсан. яаж ГАВЬЯАТ болсон юм. Сүхбаатарынх байхаа

Avatar

Navchaa 2014-10-01 140.109.112.37

Sain uedee l sain bsan bh, odoo bol olon yum uzeed her bargiin nohtsliig toohoo baisan bj bolno gehdee bi Bulten emchiig setgelgui gej helne. Medeej siahan bolood emchluuleed garsan humuus olon bgaa bas emch nariin hariutslagagui badlaas bolood nasaaraa hohirson humuus ch zondoo bn. Bulten gai ingej neg sanuulga avahad boltson bsiin, mon oor emch nar n ch gesen aimaar setgelgui shde.

Avatar

zochin 2014-10-01 150.129.141.85

ene emch bol gaviyatai emch zaa, yamar ch nutshul baidald hohirol uchirsan yum bilee medehgui baij bugd dairaad. Huviin emnelegtei bolohoor ni l iluu uzej baigaa, ulsiin emnelegt ter baitugai endegdel gardag, ter emch nariig zuv zugeer orhiod, huviin emnelegteig ni ad uzen dairdag ni UMCHTEI HUND DURGUI ZALHUU MONGOLCHUUDIIN ZAN BISH GEM

Avatar

ЦЭЦГМАА 2014-10-01 124.158.90.13

ХЭЛЭХЭД АМАРХАН ХИЙХЭД ХЭЦҮҮ ГЭЖ ҮГ БИЙ АВАРСАН ХҮН НЬ ТООЛОХЫН АРГАГҮЙ Ш ДЭЭ МУУ ЭНЕРГИЙН ХҮНТЭЙ УЧИРЧ ДЭЭ

Avatar

эх хүн 2014-10-01 103.9.89.202

эмч хүнийг бурхан гэж шүтвээс бурхан л байдаг. Учир нь ямарч хүн өвчний өмнө өчүүхэн байдаг шүү дээ. Өвчнөө өөрөө эдгээдэг хүн байдаг гэж үү ? Энэ хэдэн эмч нар хичнээн хүүхдийг эх барьж,энгэртээ тэврэн ээжээс нь өмнө эх хүний халуун амьсгалыг мэдрүүлээ бол оо Энэ эмч нараар эх бариулж мэндэлсэн хүүхдүүд байвал талархсан сэтгэлээ илэрхийлэн хүйн ээжүүдээ өмгөөлөөч Хүндэт эцэг эхчүүд ээ хүүхдүүдийнхээ хамт сайн үйлийг бүтээгээч. Үнэн үйлийг ил гаргах нь дэндүү буянтай хэрэг билээ. Өөрийн эрүүл мэндийн байдлаас шалтгаалан амь өрсөн тэмцэх эмч нарын хүчээ шавхсан авралыг үзэж чадаагүй амь эрсэдсэн нэгэн байхад эмчийн ач тусаар хорвоод дүүрэн жаргалтай амьдарч яваа нь илүү олон биз дээ Эмч нартаа бид хайртай. Тэд байгаагүй бол бид яах билээ???

Avatar

Зочин 2014-10-01 203.169.48.131

ихэс дутуу саванд үлдээнэ гэдэг цэвэр ажлын хариуцлага алдсаных. Олон мянган эх барьсан байлаа ч нэгийг нь ажлын хариуцлага алдаж бяцхан хүүг энэ хорвоод ээжгүй үлдээлээ. Энд хэн нь муу энергитэй байна? Ажлаа хийж чадаагүй нь л муу энергитэй байх даа.

Avatar

zochin 2014-10-01 119.40.97.115

hagaliya, aviya gej dairaad l minii undguvhiig avchihsan daa…Ariunaa gedeg emch hagalgaa hiij blaa…. hagalgaanii daraa uvduud hetsuu bhad manaihtai holboogui ee gej helchiheed, minii istor deer bichsen duslaa uurtuu hiilgeed uruunduu hevtej bsan sh uu dee, Daraa ni neg, gehdee as taarahad sain emch deer ochtol Bulten hagaliya, aviya l gedeg yum. ***** och gej bilee

Avatar

mongol uls hereg algaa 2014-10-01 202.179.17.63

7 sard aav bolloo Turuh emneleg zasgiin gazriin ordnoos saihan gazar baih yostoig oilgoson shuu Hunii hamiin nandin zuil ymar muuhai orchin nuhtsuld boldogiin bee

Avatar

Зочин 2014-10-01 103.9.91.202

helj chadahgui l bgaa bolohoos Bulten emchid gomdoltoi bgaa hun olon bgaa bh a

Avatar

Зочин 2014-10-01 103.9.91.202

helj chadahgui l bgaa bolohoos Bulten emchid gomdoltoi bgaa hun olon bgaa bh a

Avatar

Зочин 2014-10-01 127.0.0.1

bi ene emchiig yaj Gaviyat gedeg tsol hurtseniig oilgodgui. barag jiriin emchees doloon dor, hudlaa pan pan gehees uur yu ch bhgui, denduu hainga handdag, uuriiguu reclamdsan hun bn lee.

Avatar

Зочин 2014-10-01 203.169.48.131

Үйлст нь ч гэсэн адилхан. Үеээ өнгөрөөсөн, эх барих арга технологи нь хуучирсан. Шал халтуурны. 2 гартай л гэж ярьдаг шдээ. Гар цайлгасанд нь өөр, бусдад нь нэг өөр.

Avatar

бибид 2014-10-01 202.72.245.252

Эхэсийг нь гїйцэт гаргах,шалгах тийм хэцїї байдаг юм байх даа.Манай найзын эхнэрийг эх нялхасд бас тєрїїлчихээд эхэсийг нь гаргаагїй байсан.Дараа нь бас хїндрэл єгсєн.Шалгаж хянахад тийм хэцїї байдаг юм болов уу эсвэл яадаг юм бол???Эсвэл тийм дэндїї хайнга юм болов уу?

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж